" Altijd goed! "
" Erg opdringerige dame bij de balie. Hield vol dat we geen volledige verzekering hadden en wilde die (zonder te vragen) al in rekening brengen. Ook wilde ze een grotere auto en pechhulp aan ons verkopen. Bij het ophalen was er niemand aanwezig terwijl bij het inleveren de auto minitieus werd gecontroleerd. "
Algehele waardering: 2 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Ophalen en inleveren verliep zeer soepel en slechts een zeer korte rij. "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gemakkelijk en voor de beste prijs! "
" Zeer vriendelijk en klantgericht. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wederom prima ervaring "
" Prima bedrijf....miste alleen de blauwe parkeerkaart in het dashboard kastje "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goede ervaring "
" Snelle service. Vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" super "
" very good, just a bit far away the parking lot and few indications how to reach it by foot. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" prima "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Prima prijs "
" Zowel bij het uitrijden van de auto als bij het inleveren van de auto was er niemand aanwezig om te assisteren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 7
" Vriendelijk "
" Alles ging goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Uitstekend aanbod, brede keuze, mooie prijzen, heldere voorwaarden, duidelijke afspraken, eenvoudig te regelen, top! "
" Goede service, prima auto, weinig gedoe, snel en vlot afgehandeld, onduidelijk waar terug te brengen. Of dit ook zo zou zijn als er met de auto iets aan de hand was (door een schade bijvoorbeeld), durf ik niet te zeggen. De dreigende toon en hoge kosten bij schade en/of diefstal, de hoge verzekeringspremies, bij het tekenen van contract ter plekke, geeft een minder aangenaam gevoel. "
" wederom een prima ervaring , dus een bevestiging van mijn keuze om het weer via Auto Europe te doen. "
" globale en goede indruk. alles verliep soepel. misschien een wandelroute zodat je duidelijk weet waar je de auto moet oppikken. De dame die de auto aan ons uitleverde, sprak geen Engels en de levering gebeurde in het donker. Dat is het enige minpuntje "
" Diverse keren telefonisch contact gehad. Steeds keurig te woord gestaan. Heel goed geregeld. "
" We hadden snel de auto. Prima Toyota Yaris. De dames zeer correct en behulpzaam met de aflevering en inname. "
" Nadat er op de luchthaven een probleem ontstond met naam en creditcardhouder, belde ik met de klantenservice. Ze konden me hier niet mee helpen en deden geen enkele poging om met een oplossing te komen. Ik kon natuurlijk wel een hele nieuwe reservering maken en alles opnieuw betalen. "
" Nadat Auto Europe niets voor me wilde doen hebben zij met mij samen naar een oplossing gezocht waardoor ik uiteindelijk geen extra kosten kreeg en wij een leuke auto hadden voor onze week vakantie. Luca heeft ons daarmee echt geholpen "
" Meer nederlandstalige medewerkers. Zoekresultaten op site vaak niet helemaal kloppend (andere sites ook niet). Medewerkers doen wel uiterste best om passende oplossing te zoeken. "
" Zeer soepel en aardig te woord gestaan. Direct geholpen ( niet zoals in Rome 3 uur in de rij moeten staan (vorig jaar)) Ivm niet beschikbaar zijn van de gereserveerde klasse een luxere grotere auto meegekregen zonder problemen (of bijbetaling). Snel terugstorten borg. "
" I already sent a mail as a complaint to email address it-xml-verify@autoeurope.de please reply, I wait for my order to be refunded "
" extremely unkind "
" Telefonisch navraag gedaan over de hoogte van de deposit op de creditcard, dit werd keurig telefonisch doorgegeven. Wellicht nog een optie om de hoogte van de deposit te vermelden op de site zelf (uiteraard afhankelijk van het type auto). "
" Vriendelijk te woord gestaan. Via reviews hadden we al gelezen dat men graag extra verzekeringen verkoopt, en dat was ook in dit geval zo. Direct aangegeven dat dit niet noodzakelijk is. Dit werd ook geaccepteerd. Vreemde was dat men een deposit/ reservering op de creditcard wilde hanteren van 1500 ex brandstof. Terwijl Autoeurope telefonisch 1100 had doorgegeven. Dit hebben we ook aangegeven en na enig aandringen heeft ze het bedrag aangepast. Het terugbrengen van de auto verliep snel vlekkeloos. "