" Prima verlopen "
" Geen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Good price for good cars "
" Great car and quick service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" priam ervaring, al jaren "
" prima ervaring "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" efficient en goede website "
" Uitstekende service bij het inchecken en brandnieuwe auto ! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" prima "
" Jammer dat er een lange rij stond bij het ophalen. Het ging wel gedisciplineerd. De prijskwaliteit was geweldig "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Veel keuze tussen aanbieders "
" Was prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snel en goed geregeld, en goedkoop. Gemakkelijk reserveren en ev. te wijzigen. "
" Goed geregeld, mooie sterke auto peugeot 308 sw. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen probleem "
" In 2019 worden alle auto's met standaard routeplanners geleverd waarom haalt men dan schijf eruit. .? "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle afhandeling "
" Alles is tip top geregeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Doe al 19 jaar auto's huren via autoeurope en nooit geen problemen gehad. "
" Alamo/Gerin altijd top. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer vriendelijk geholpen. Ook wordt de auto vooraf gezamenlijk goed gecheckt. "
" Zie opmerking bij Auto Europe, geldt voor Alamo in Lissabon. "
" prima "
" prima "
" Wij kregen te horen bij het inchecken dat wij een duurdere auto kregen als dat wij gehuurd hadden. Eenmaal boven aangekomen bleek dit niet het geval, je krijgt immers waarvoor je betaald. Erg logisch in onze ogen. Doordat er bij het inchecken deze keuze is gemaakt moesten wij erg lang wachten voordat dit geregeld was. Dat vonden wij wel erg jammer, graag de volgende keer bij het inchecken gewoon een auto meegeven waarvoor betaald en geboekt is. Verder zag de auto er keurig uit en ook bij het inleveren verliep alles vlot. "
" Zie opmerking boven. "
" we hebben een mooie bijna nieuwe auto meegekregen. "
" prima "
" Te lange wacht tijden zowel bij het ophalen als bij het terug brengen .In vergelijking met mijn vorige ervaringen (bij goldcar/ radium?) is dit keer gewoon een keer en nooit meer "
" Al vaker geboekt en nog nooit problemen gehad. Houdt wel de prijzen in de gaten. Uiteindelijk heeft het mijn meer dan 100 euro bespaard voor 1 week huur. "
" Faro: via alamo hadden 2 auto's gehuurd in klasse compact station. Geen kleine lettertjes over luchthaventoeslag etc wat je lokaal nog moet voldoen. We kregen een maand oude golf variant en 9 maanden oude Seat Leon station. Zeer nette auto's. Wel een opmerking over de seat: 3 koffers gingen niet in de achterbak l. 1 koffer moest mee op de achterbank. Nou de golf hadden we dat probleem niet. (Ook 3 koffers). Ook aan de balie geen gezeur over verzekeringen. Huur btw wel een elektronische tol registratie kastje. Er zijn geen tolpoorten in Portugal. "
" Prima auto. Alleen weer veel nieuwigheden, zoals automatische handrem. Maar dat went. "
" Prima, zie boven. Snelle afhandeling. "
" Meer duidelijkheid in waar wel - en niet voor betaald wordt. "
" 1:Het was niet duidelijk waar wij de auto op moesten haken. 2:Bij het " inchecken" in t kantoor onstobd er een vervelende discussie over het afkopen vh eigen risico en werd er meer gereserveerd op de creditcard dan was overeengekomen tijdens t aangaan van de reservering. 3:De gehuurde auto was " kwijt" , waardoor we ontzettend lang moesten wachten. 4: er kon niet aan ons worden uitgelegd waar we de auto moesten inleveren, na afloop vd huurperiode 5: bij inleveren werd moeilijk gedaan over de inhoud vd tank, terwijl we 10 minuten daarvoor hadden afgedankt. 6: na een week is nog de reservering op de creditcard niet vrijgeven, terwijl toegezegd was dit direct te doen "
" Het is erg onduidelijk soms. Ik neem de duurste verzekering zodat ik gelijk mijn eigen risico afkoop en vervolgens kom je in Portugal aan en zeggen ze dat ik een borg moet betalen (op mijn creditcard moet hebben van 1300 euro) is het huren van autos alleen voor veel verdienende mensen? Ik geef aan dat ik hiervoor juist de dure verzekering heb gekozen en eigenrisico al afbetaald heb. Hier komt dus het probleem wat nergens staat beschreven... Ik heb een verzekering bij Autoeurope en niet bij de verhuur maatschappij. had ik het daar afgesloten dan had ik dus geen probleem. Nu extra kosten gemaakt en veel gezeur en stress om niks. "
" Alamo is niet meer. Het heet Geurin ofzo. Niet handig als je op het vliegveld je verhuur maatschappij zoekt en dit niet weet. "
" Een extra keuze-optie in de overzichtpagina : Gelimiteerd of ongelimiteerd kms zou fijn zijn. "
" Wij hebben ruim een uur !!!!!! aan de desk moeten wachten om geholpen te worden. Toen wij uiteindelijk geholpen werden, gingen wij de auto halen, maar die was nog niet klaar dus wij moesten weer WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij hebben nota bene de auto BETAALD vanaf 20u maar deze pas gekregen ruim 1,5u later. Ruim 2 uren na het landen hebben wij eindelijk de luchthaven kunnen verlaten, onbegrijpelijk!!! En andere klanten hadden dezelfde klachten. Heel klantonvriendelijk "
" Duidelijker aan geven of je met een auto de grens over mag,en daar de eventuele meerprijs bij vermelden. "
" Goed georganiseerd met een snele afhandeling ook als het druk is. Goede opening tijden. "
" Verzekereringben eigen risico blijft onduidelijk/gedoe "
" Op zich verliep auto ophalen en terugbrengen goed. Nette auto. Wel raar dat de auto dan van andere maatschappij qeurcin is. Zoals ook bij andere verhuurmaatschappijen blijf ik de prijzen voor het bijhuren van kinderstoeltjes belachelijk hoog vinden. Het is goedkoper om voor de extra bagage in het vliegtuig te betalen en ze zelf mee te nemen. "
" ik ben zeer tevreden over de laatste keer . suggestie is het ook mogelijk om de boeking zowel in het Nederlands als in het Engels te ontvangen. dan heb je geen gezeur over de exstra verzekeringen die ze willen verkopen terwijl je dat al heb gedaan.? "
" zie eerder. "
" Wellicht meer informatie geven over het specifieke probleem van de tolgelden in Portugal. Zie ook kritiek op Alamo. "
" 1) Ligging kantoor niet aangeduid in centrale hal vliegveld Faro. Blijkt in huis te zijn bij Guerin. 2) Informatie over de "noodzaak" en of het gemak van de tolgelden service schiet ernstig te kort. Anders hadden wij zeker deze service afgenomen. Dat zou ons veel gedoe gescheeld hebben. Wij zijn nu nog in onzekerheid over hoe het door ons genoten tolweg-gebruik financieel afgehandeld gaat worden. Omdat zowel op het postkantoor als bij Guerin niets geregistreerd stond over ons gebruik en over de door ons te betalen gelden. 3) Verder was de service prima! "
" Ik ben erg ontevreden over hoe de autohuur is afgehandeld, of de schuld hiervoor ligt bij Auto Europe of de agent die de autohuur regelde is mij niet helemaal duidelijk. Zie vervolg opmerkingen hieronder "
" Ik ben zeer ontevreden/boos over de afhandeling van de autohuur: Ik bleek twee verschillende creditcards als borg te moeten hebben om de auto mee te krijgen. Die had ik (natuurlijk) niet, dit was mij van te voren ook niet bekend gemaakt. Ik heb vervolgens mijn echtgenote als tweede chauffeur op moeten geven en daarvoor extra moeten betalen, om haar creditcard als tweede creditcard geaccepteert te krijgen. Daarnaast probeerde de 'dame' waarmee ik aan de balie contact had me nog een verzekering te slijten voor ruim 1000 euro terwijl ik die al hand. Kortom een hele slechte ervaring "
" Auto Europe is al jaren mijn bemiddelaar voor het reserveren van een huurauto in het buitenland. Snelle service en dito afhandeling bij problemen. Binnen 24 uur een gericht antwoord. Prettige en overzichtelijke website. Zeer klantgericht. "
" In eerste instantie onduidelijk waar je moet zijn, omdat het een onderdeel is van een grotere organisatie. Instructies van de medewerkers zijn duidelijk. klantgericht en vriendelijk. Storen zich in tegenstelling tot de klanten niet aan de relatief lange wachtrijen. "
" Niet tevreden over Alamo: daarmee dus ook niet tevreden over Auto Europe "
" Veel kleinere auto gekregen en dan ook nog een slechte auto. Nooit meer Alamo "