" Zoals aangegeven is het jammer dat een creditcard verplicht is. Een creditcard kost ook geld. De borg betalen is ook een optie. Huur je een auto dan weet je dat daar borg voor betaald moet worden. "
" Jammer dat een creditcard verplicht is op naam van de hoofdboeker. Een creditkaart kost ook geld. Niet iedereen heeft een creditcard. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Prima service "
" Goede service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Zoals gewoonlijk goed! "
" Snelle afhandeling zowel bij ophalen als inleveren. Schone auto. Helaas melding van langzaam leeg lopende rechter voorband. 2 x spanning op orde gebracht. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is prima. Zal ik zeker nog eens doen als de prijs goed is. "
" wat onduidelijkheid over het nut en gebruik van een kastje voor de tolwegen in Portugal "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gebruik het vaker, scheelt een hoop geld "
" Geen gedoe, extreem snel inleveren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijk "
" Prettig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Positief "
" Positief "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" very efficient and correct "
" very efficient and correct "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Ok "
" Inlevering verliep bijzonder vlot. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Vlot en makkelijk "
" Geen bijzonderheden. Snel en netjes geholpen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima service na 2x aanpassen autohuur agv corona "
" vooral terugbrengen ging snel "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Excellent. "
" Efficient en erg vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt zoals steeds efficiënt en duidelijk "
" Geen verdere opmerkingen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Het regelen vus de website leverde weinig problemen op. Fewoon invullen. "
" Balie in terminal gesloten. Doorverwezen naar balie Hertz buiten. Er zijn 7 wachtenden voor. Er wordt wel met 4 mensen tegelijk geholpen, maar duurt zeker 20 minuten per klant. Dus sta je ruim een half uur te wachten. Ben je eindelijk aan de beurt, moet er nog van alles ingevuld worden, terwijl je eigenlijk alles al thuis had gedaan. Dan komt de klap op de vuurpijl en wordt je verleid om alsnog een extra verzekering af te sluiten. Volledige extra dekking want gebeurt er iets, kost het je minimaal ? 3500. Op dat moment ben ik voor de bijl gegaan. Dacht ik voor een redelijke prijs een auto te huren voor een leuk weekje vakantie, helaas. Hoe voorkom je dit nu. "
" Geen verdere opmerkingen "
" Als men zeer laat aankomt is er niemand om de bestaande damage te controleren . Men ziet een paar foto's die doorgestuurd worden via Internet maar rond middernacht heeft men geen computer om eventuele nieuwe damage door te sturen en niet iedereen beschikt over een smartphone . "
" Zoals al de vorige keren 100 % positief "
" Kennen mij daar al. Geen verdere opmerkingen "
" Omwille van een annulering van een Ryanairvlucht was een wijziging van de huurperiode nodig . Dit is perfect verlopen . Dus 100 % tevreden. "
" Geen opmerkingen "
" Geen opmerkingen "
" Geen opmerkingen . Correcte afhandeling "
" Ik stel Auto Europe in gebreke en niet naleven van contract. Zeers slechte afhandeling servicenummer. Word vervolgd. "