Als u nog nooit in Rome bent geweest, raden wij u aan, deze prachtige historische stad in het hart van Italië te bezoeken. Bekijk het oeroude imposante Colosseum en loop over de Spaanse Trappen. U zult in de Italiaanse hoofdstad niet uitgekeken raken! Wilt u weten hoe klanten het hier vonden? Lees dan deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Rome, zodat u in met een goed gevoel uw huurauto bij ons kunt reserveren.
Bij Auto Europe kunt u verzekerd zijn van de scherpste prijzen en de beste service. Dankzij onze solide samenwerkingsverbanden met de meest gerespecteerde autoverhuurbedrijven in de branche kunnen wij u een ruime en uitstekende keuze aan huurauto's aanbieden. Vergelijk de huurtarieven in Rome dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek meteen! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven Fiumicino Airport of Ciampino Airport, alsmede op verschillende locaties in de stad, waaronder het centrale treinstation Rome Termini of het Tiburtina treinstation.
" None "
" Perfect "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Altijd goed "
" Al vaker bij SICILY BY CAR. Gehuurd . Nooit problemen gehad, en de borg snel geretourneerd "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Op zich tevreden, behalve over het ophalen. De opgegeven ophaal lokatie klopt niet meer. Ook het adres aangegeven op die ophaallokatie klopt niet. Het gevolg was dat we met alle bagage heel Temini rond hebben gelopen opzoek naar de juiste lokatie voor de balie. Deze blijkt nu in het station te zitten. Dat is op zich erg handig, vooral als we dat geweten hadden. Eenmaal aangemeld ging het oohalen van de auto vlot. De ophaallokatie is nu over de sporen in de sporen in se parkeergarage Roma Temini. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima website, goede tarieven en aanvullende verzekering mogelijk via Auto Europe. Deze nemen we altijd om "gedoe" met de verhuurder te voorkomen. Wel alert zijn dat de verhuurder niet alsnog een verzekering voor je afsluit. "
" Gratis upgrade gekregen, vriendelijke en snel. 1 klein mankement aan de auto ontdekt, hier werd niet moeilijk over gedaan bij de inname. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima, en scherpe prijs, snel en makkelijk. aanrader! "
" al een paar keer eerder gehuurd bij deze verhuurder. maar niet altijd de beste ervaringen gehad, lang wachten onvriendelijk personeel en extra kosten. Maar deze keer ging het echte perfect. korte wachttijd, geen moeilijke zaken met de papieren en zeer vriendelijk personeel met ophalen en terugbrengen., de AudiQ5 werd wel Citroen C7, maar was een prima grote auto. ik denk dat ik nog een keer ga huren hier. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goed overzicht over huurmogelijkheden "
" Vriendelijk personeel, schone, goede auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prettig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles liep gewoon goed en was duidelijk. "
" Goed en snel geregeld, duidelijk uitleg over inleveren. Auto was net schoongemaakt. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Zeer goede uitleg en dienstverlening "
" Geen enkel probleem ondervonden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima! "
" stond niet duidelijk genoeg aangegeven dat je een nummertje moest trekken. Is uiteindelijk goed gekomen maar zou beter aangegeven kunnen worden. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" all good "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Truely good experience "
" Truely good experience. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Really good. "
" Perfect "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima! "
" Prettige en vlotte service. Goede uitleg auto en rustige gezamenlijke inspectie vooraf en naderhand. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service "
" Correct, snel en goede communicatie "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede website en overzichtelijk ter vergelijking "
" Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed geïnformeerd tav verzekering "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon super! "
" Super "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede tussenpersoon. "
" Alles was top geregeld! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Uitstekend "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles perfect "
" Perfect "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Dikke prima allemaal "
" Alles goed geregeld "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Makkelijke site. Goede prijs/kwaliteit. Wij huren al jaren via auto europe en wij zijn zeer tevreden. "
" Aardige dame bij de balie, die efficiënt haar werk doet. Snelle ontvangst van de auto. Bij het terugbrengen duurde het wat langer, maar ook daar een keurige afhandeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Altijd weer goed en betrouwbaar. "
" Wij hebben uiteindelijk bij Hert een auto gekregen omdat wij bij de balie 60 mensen voor ons hadden. Was een upgrade naar een Audi A3 sport 30 TDI. naar alle tevredenheid. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" Ik heb wel een uur moeten wachten bij de balie bij het ophalen. Dat was vervelend. Bij het terugbrengen was er geen vrije parkeerplaats. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 2 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Ideaal. Heb 3 keer omgeboekt van auto omdat de prijzen erg veranderden. Ging heel flexibel en alles blijft inzichtelijk. "
" Ga echt vaker bij Hertz boeken. Is vaak wel iets duurder, maar ze werken zoveel sneller en efficiënter dan andere verhuurbedrijven. Plezierige mensen die ook Engels kunnen praten! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Via Auto Europe altijd de laagste prijs omdat je steeds je contract kan wijzigen. "
" Prima auto voor een zeer scherpe prijs. Uiteraard werden bij aanvang het nodige als verzekeringen e.d. aangeboden. Dit niet gedaan. Zeer behulpzaam en efficient terugbreng proces. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Al jaren goede ervaringen. "
" Het is een b-merk van AVIS. Dus oudere auto's "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Bijna altijd goede ervaringen, al 15 jaar lang "
" Prettig personeel , goede auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed overzicht van en ruime keuze uit aanbieders en soorten auto's "
" vriendelijk, efficiënt, schone nieuwe auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" steeds prima geweest "
" Na terug inleveren van de wagen werd nog 16.83€ gedebiteerd voor benzine ondanks dat de wagen boordevol getankt binnengeleverd is. Ik heb naar uw mederwerker de bewijzen doorgestuurd. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" uitstekende service "
" auto was niet schoon "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 5
" Als altijd prima geregeld. Wat er bij Avis gebeurde, kan ik Auto Europe niet aanrekenen. "
" Buitengewoon rommelige incheck. Lange rijen, aenhoudend gezeur of extra diensten die ik niet wil, een opgedrongen upgrade die achteraf toch niet gratis blijkt te zijn. Eerste auto rondom op wel twintig plekken beschadigd, de tweede auto op tien plekken - die hebben we maar geaccepteerd. Beloofde GPS werkte niet. Kortom: een aanfluiting! "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 5
" Top service! "
" De meneer aan de balie was supervriendelijk. Tot nu toe de beste ervaring in Rome met een autoverhuurbedrijf. Winrent we komen terug! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles duidelijk en prima geregeld "
" Op Rome duurde het bij Budget belachelijk lang om alles te regelen. Ik moest even naar huis bellen voor de pin van de creditcard. Zou ze even een ander helpen. Stonden we weer een uur(!!!) te wachten, in een benauwde ruimte met een vermoeide huilerige baby. De dame zag dat we best wat bagage hadden dus bood ze ons een iets grotere auto aan qua laadruimte. Toen ik eindelijk een auto dacht te krijgen moest ik even 140 euro bijbetalen voor de andere auto. Geweigerd en gewoon de auto geeist die ik had gereserveerd. Had meer dan voldoende ruimte. Heb namen gevraagd en gekregen tbv een klacht naar Budget Rome. Ik had liever 100 euro meer betaald bij een ander bedrijf...... "
" bij het inleveren van de auto vind ik het altijd fijn om samen met de controle even de auto na te lopen op beschadigingen en een gfeteklende verlaring mee 5te krijgen dat ik de auto weer netjes zonder beschadigingen ingeleverd heb . in het verleden toen ik nog vaker in Italie kwam werd dat altijd netjes gedaan alleen deze medewerker vond het niet nodig!!!! jammer want het geeft mij juist een goed gevoel als ik de auto onlever, verder alles super geweest en een bijzonder fijne auto. "
" Een paar uur extra bijboeken kostte meer als 2 dagen autohuur. Dit was een slechte service. "
" +Erg goede auto. -Geen uitleg van de auto. -Geen uitleg van het contract "
" Ondanks duidelijke instructie op voucher is de procedure met de onder onderverhuurder en specifiek de transfer onduidelijk. Oppik punt zeer onduidelijk "
" Warrig verhaal ivm wassen en schoonmaken van de auto; kosten ? 30-?70, maar vooraf slechts ? 10 en uiteindelijk niets hoeven te betalen "
" Autoeurope als tussenpersoon verder goed geinformeerd. Bij contact ook prima geholpen als wat het dan meestal in het engels "
" Dollar is eigenlijk Hertz. Bij aankomst lang moeten wachten. Mijn type auto was niet beschikbaar.. ze boden me een kleinere aan. Paste koffers niet in en was erg vuil. Dus niet gedaan. Toen wachten op een passende auto. Ik had juist dit type (Ford C-max) omdat ik van vorig wist dat koffers erin pastte. C-max bleken ze überhaupt niet te hebben. Erg lang moeten wachten (3.5 uur) op een geschikte auto, die vergelijkbaar was. Van te voren boeken en betalen levert volgens mij geen meerwaarde op want zekerheid heb je helemaal niet (in ieder geval dit keer bij Hertz) dat je de auto krijgt die je reserveert. Vlucht A;dam Rome was 2,5 uur. Wachten in Rome op huurauto kostte me 3,5 uur. Daarom niet tevreden. "
" Prima service en duidelijke site "
" Top geregeld. Upgrade voor een splinternieuwe auto voor een goed bedrag. "
" Snelle afhandeling, zeer goede auto. "
" Snelle afhandeling, zeer goede auto. "
" Vorig jaar geconfronteerd met 2 onterechte autoschades bij 2 verhuurbedrijven. Deze zijn keurig vergoed door super cover pakket. Ook dit jaar via Auto Europe geboekt en geen problemen met de verhuurder. Bij eerste telefonische contact met AE hele chagrijnige medewerker aan de lijn. Later nogmaals met een vraag gebeld, deze medewerker maakte alles goed, zeer vriendelijk en behulpzaam. "
" Zowel ophalen als inleveren ging snel en zonder problemen. "
" wij zijn tevreden niks met bijbetalen of dat er iets niet klopt alles ging goed. "
" goed "
" De reservering verliep prima "
" De auto's waren prima, de afhandeling aan de balie bij het ophalen in Rome was zeer slecht. 5 medewerkers achter de balie die met elkaar praatten, aan de telefoon zaten en tijdens de behandeling van onze aanvraag voortdurend andere dingen gingen doen. Weer gegevens invullen die al per internet waren verstrekt. Al met al duurde het 30 minuten. Het ophalen van de auto en terugbrengen gingen prima. "
" Prettige en snelle website met veel keus. De telefonische helpdesk was vriendelijk en behulpzaam. "
" Ik ben goed geholpen bij zowel het ophalen als het inleveren van de auto. Ik vond in Rome de huurautobalie wat lastig te vinden en in Linate was de inleverbalie wat verdekt opgesteld. "
" op de bevestiging van auto europe staat dat er voor de sneeuwkettingen 34,50 incl vat betaald zou moeten worden. Omdat we ook maar heel kort gingen hebben we daarop de autoverhuurder gekozen. Aangekomen bij de counter in Rome van sicaly by car werd ons verteld dat de kosten 49,90 waren ondanks de bevestiging van auto europe. "
" op de bevestiging van auto europe staat dat er voor de sneeuwkettingen 34,50 incl vat betaald zou moeten worden. Omdat we ook maar heel kort gingen hebben we daarop de autoverhuurder gekozen. Aangekomen bij de counter in Rome van sicaly by car werd ons verteld dat de kosten 49,90 waren ondanks de bevestiging van auto europe. "
" Goede hulp na afloop van een autohuur waarbij wij geconfronteerd werden met extra kosten ivm een schade die wij niet veroorzaakt hadden. "
" Vooral op Ciampino handig omdat de auto's op het vliegveld staan. Prima auto gekregen, met wat krassen, wat juist wel prettig is, dar rijdt meer ontspannen ! "
" Heel goed, zeer tevreden "
" Ze gaven mij een grotere auto dat ik had besteld, de auto was bijna nieuw. PERFECT "
" snelle makkelijke en goedkope boeking via uw site "
" vriendelijke en snelle afhandeling aan de balie. super cover was nu door LOCAUTO overgenomen zodat we rechtstreeks met de verhuurder te maken hadden met 0,00 eigen risico. dus ook geen druk om extra te verzekeren vanuit verhuurder. Een hele verbetering! we konden de auto pas om 0800uur afleveren aan het loket, maar we konden hem eerder op de parking achterlaten en de sleutel met een gerust hart in de sleuf van het verhuurkantoor deponeren zonder bang te zijun voor schadeclaims "
" Ik ben heel enthousiast, ik heb voor het eerst sinds jaren voor weinig geld een uitstekende auto gehad. Dat probeer ik altijd, maar op het vliegveld blijkt er dan van alles bij te komen. Nu heb ik rustig alles thuis vergeleken en uitgezocht. Ik heb het gevoel dat Auto Europe aan de kant van de huurder staat (om het voor de verhuurders een beetje negatief uit te drukken). "
" Balie was prima, terugbrengen minder: onverschillige en onvriendelijke man. "
" alles is verlopen zoals voorzien. Goede service "
" prima service en vriendelijk onthaal "
" groot gebruiksgemak, snel, aantrekkelijke prijs "
" schone auto, vriendelijke ontvangst en uitgave, vriendelijke inname, to the point, geen poespas "
" Eenvoudig te boeken. Overzichtelijke website. Had voucher in het Italiaans afgedrukt dit hielp aan de desk van het verhuurbedrijf. "
" Complimenten voor mensen van europcar voor de afhandling en manier van werken. Geen druk om meer af te nemen dan nodig. Heldere verklaring over de gereserveerde bedragen en dergelijke. "
" Prima prijs, duidelijke voucher. Redelijke bereikbaarheid servicedeskmedewerker. "
" Te lange wachttijd bij ophalen (2 uur). Slechte bereikbaarheid servicemedewerker; te beperkte ondersteuning bij probleem (lampje motorstoring), advies is omruilen. Bij omruilen lange wachttijd en moeten zeuren om een auto uit dezelfde categorie te krijgen. Uiteindelijk een prima 2e auto. "
" geen "
" Personeel mag vriendelijker zijn. "
" Op huurovereenkomst de verhuurder vermelden, nu stonden wij in de rij bij Autoeurope, eenmaal aan de beurt werden wij verwezen naar Hertz. Niet heel duidelijk. "
" Contracten mogen duidelijker. Snellere afhandeling van Eigen Risico (moet ook per email kunnen). Jullie hebben een goedkope slechte telefoonlijn. Ben benieuwd hoe de afhandeling van de schade gaat verlopen. Die is van belang voor mijn mening. "
" Dollar is gewoon bij de Hertz balie en is onderdeel van Hertz. Hertz heeft binnen 20 minuten een lekke band vervangen op een zaterdagavond. Prima. "
" Ik had een auto geboekt die op andere plaats teruggebracht moest worden. Gezien je pas als je geboekt hebt ziet wat je dan extra moet betalen heb ik daarna via call center de auto laten omboeken. Hierbij hebben ze een ander vliegveld bij Rome (Fiumicino) ipv Ciampino geboekt. Daardoor stond de auto elders klaar. Uiteindelijk andere auto gekregen, maar die was niet klaargemaakt, dus nog vies. Andere keren was ik wel tevreden. Maar goed om extra attent op te zijn. "
" Flexibel gezorgd voor andere auto, terwijl mijn auto bij ander vliegveld gereserveerd was door Auto Europe. "
" Ik had problemen met Goldcar (ik reserveerde verkeerde data). Ik wilde daarom contact opnemen met AutoEurope. Ik reserveerde via Nederland, dus ik bel vanuit Italië naar het NL nummer. Ik krijg een praktisch onverstaanbare telefoniste uit Belgie, van oost-Europese origine (tongval) die nauwelijks Engels kon noch Nederlands, Duits of Frans. Vervolgens stelt zij voor de nieuwe reservering dan bij FireFly te doen. Firefly op luchthaven Rome (Fium.) is onvindbaar!! Auto Europe had ook geen enkel idee. De telefoniste kon mij slechts een telefoonnummer geven (nogmaals: niet te verstaan) en ik moest het zelf maar uitzoeken. Ik vroeg nu naar de manager (beleefd) maar werd opgehangen. Onprofessioneel, ongeïnteresseerd, onaanvaardbaar. "
" Firefly op Fiumicino is onvindbaar. Op je voucher (die niemand tegenwoordig uitprint maar op je telefoon hebt staan) staat ergens, op een onlogische plek, onopvallend dat we ons naar terminal 3, bushalte 8 moesten begeven. Deze info was extreem summier, maar ook foutief. Er is daar niets. Bovendien wordt er deze maanden gewerkt bij de luchthaven, het shuttlebusje stopt ergens anders. NERGENS staat waar het busje nu stopt. We hebben 1,5 uur in de hitte gezocht en gevraagd, niemand wist iets. Uiteindelijk gebeld met FireFly, chagrijnige telefoniste zegt vooral dat het mijn fout is, geeft halve info waar het busje nu komt en hangt gewoon op. Na 1/2 uur wachte: géén busje. Bellen. Chagrijnige kerel. Ik wens nu te annuleren, maar hij hangt op! "
" Zeer slecht! Ik krijg ten 1e geen Nederlandse telefonist als ik daarom vraag. Tijdens het afhalen van mijn auto stond er niet genoeg credit op mijn creditikaart ivm blokkeren van andere gereserveerde saldo's. Omdat het weekend was kon ik dit niet voor maandag verhogen, cash werd niet geaccepteerd. Conclusie ik kreeg geen auto mee. Er is mij verteld dat ik binnen 5 dagen de auto alsnog kan ophalen, maar dit blijkt niet het geval. Ik heb gedurende het weekend getracht telefonisch contact op te nemen met Sicily By Car, ik kreeg geen response. Vervolgens een mail gestuurd naar hun afd. klantenservice maar ik wacht nog steeds op een reactie!! "
" Het telefoonnummer dat op de voucher staat is NIET bereikbaar. Op verstuurde email naar afd. klantenservice wordt niet gereageerd! Zeer slechte service!! "
" Autoeurope was telefonisch niet bereikbaar toen we problemen hadden aan de balie van Locauto "
" Locauto is onbetrouwbaar en klantonvriendelijk. Als je vertraging hebt en niet binnen 1,5 uur na je reserveringstijd bij de balie van Locauto verschijnt wordt je boeking gecanceld en heb je geen auto!! Terwijl alles betaald is. Autoeurope: stop de samenwerking met deze maffia-achtige onbetrouwbare verhuurder!! Huurders: Locauto NIET DOEN !!! "
" Misschien duidelijker aangeven als een bedrijf onder andere naam te vinden is op de luchthaven (bijv. Smile zit bij Maggiore) "
" Laat verhuurder tevoren aangeven, dat er mogelijk waskosten worden berekend ( en wanneer dat het geval is) "
" goede afspraken via mail contact "
" Ophalen van de auto gaf wat problemen, mogelijk door drukte. Echter ook het personeel was niet voldoende op hun taak toegerust. verder prima! "
" prima "
" Prima service echter één minpuntje. De auto had bijzonder weinig vermogen. Met drie man + bagage was dit zeker op de snelweg in heuvelachtig gebied onvoldoende om veilig met het overige verkeer mee te kunnen... Je zou verwachten dat ze dit bij Maggiore hadden kunnen weten. "
" Er worden een aantal mails verstuurd vanuit AutoEurope, maar alleen de voucher is relevant. Dit kan beter aangegeven worden. "
" Lange rij bij autoverhuur. Maar 1 medewerker aan het werk. Duurde bijna een uur om de autopapieren geregeld te krijgen. Ophalen van auto in garage ging wel soepel. "
" Alles liep als verwacht. "
" Lange wachttijd bij de ophaal balie (60 mins). Klantonvriendelijk personeel. Auto was prima maar niet volgetankt bij het ophalen. (Een maand eerder op Pisa ging het veel beter met Sicily by Car) "
" zee vriendelijke klantenservice. duidelijke site "
" ik begreep niet waarom we extra borg moesten geven aan maggiore terwijl we bij autoeurope huurderm "
" prima service telefonisch. Website werkte niet (goed) "
" ophalen op FCO prima; terugbrengen op Termini best ingewikkeld: eerst naar kantoortje, dan terugrijden naar parkeergarage, daar 2 verschillende kaartjes trekken, papieren + parkeerkaart wel/niet in auto, sleutel droppen op moeilijk vindbare plaats (geen personeel meer aanwezig)... "
" De afhandeling via de mail was correct en duidelijk. Het is niet duidelijk dat de standplaats van de auto' s ver buiten de luchthaven ligt. "
" Lang moeten zoeken naar bus stop 8. Was niet duidelijk aangegeven. Bij het ophalen van de auto werden we geholpen door een zeer onvriendelijke arrogante jonge man . Die niet de moeite deed om onze vragen te beantwoorden. Ons in het donker zelf de auto liet zoeken. Het route kaartje was erg bleek afgedrukt . Dus niet te lezen. Bij aflevering van de auto weer dezelfde onvriendelijke man . Dit keer liet hij ons een poos staan in het kantoortje terwijl hij zelf buiten stond rond te kijken . Goedemorgen kon er niet vanaf. De man die ons met het busje terug bracht naar de luchthaven was vriendelijk. Conclusie : wij huren hier geen auto meer ! "
" Practical Eficient "
" Clean No surrise fees "
" My International Drivinglicense was not accepted by the local Agent in Rome. We had to cancel our trip and all hotelbookings. Very disapointing. Auto Europe could not return the reservation money. However an other rental Car Company in Italy accepted our International driving license with no problem, "
" My International Drivinglicense was not accepted by the Locauto Agent in Rome. We had to cancel our trip and all hotelbookings. Very disapointing. Auto Europe did not return any money. However an other rental Car Company in Italy accepted our International driving license with no problem, "
" Geen. Alles is naar wens verlopen "
" Het terugbrengen van de auto was even lastig, want het was niet meteen duidelijk waar locauto de terugbrenglocatie had. Waarschijnlijk ligt dat meer aan de inrichting van de ruimte van het vliegveld dan dat het de autoverhuurder te verwijten is. Over de afhandeling door locauto heb ik geen klachten. "