Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Ontdek het prachtige Groot-Brittannië met een huurauto. Van de Schotse hooglanden en ongerepte natuur en ruige kustlijnen in Wales en Noord-Ierland tot aan het schilderachtige Engelse platteland en natuurlijk bruisende steden zoals wereldstad Londen, Belfast, en Edinburgh. Of maak een rondreis over de beroemde Causeway Coastal Route, ook wel een van 's werelds mooiste roadtrips. Een huurauto is ideaal om het allemaal te ontdekken! Bent u benieuwd hoe onze andere klanten dit hebben ervaren? Lees hun autohuur beoordelingen in Groot-Brittannië hieronder en ga met een gerust gevoel op weg!
Bij Auto Europe kunt u profiteren van onze solide samenwerkingen met de beste autoverhuurbedrijven wereldwijd, wat betekent dat u bij ons verzekerd bent van de laagste prijzen in de markt. Daarnaast bieden wij een uitstekende service dakzij onze jarenlange ervaring in de autoverhuurbranche - al meer dan 60 jaar! Kies bovendien uit meer dan 24.000 locaties wereldwijd en uit een grote selectie aan de beste voertuigen, ook in Groot-Brittannië. Haal bijvoorbeeld uw huurauto op alle grote luchthavens op, op enkele treinstation, en op diverse stadslocaties in bijvoorbeeld Londen en Edinburgh.
" Top geregeld zoals altijd "
" Goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals inmiddels al vele jaren; uitstekende zorg vanuit Auto Europe. Door vluchtvertraging dreigde ik ook te laat te komen bij het ophalen van de auto. Auto Europe gebeld (nummer buiten kantooruren), keurig te woord gestaan en de medewerker stuurde een e-mail naar Alamo met het bericht dat ik later zou komen "
" Vriendelijk personeel. Medewerker (Ollie) inspecteerde de auto bij het inleveren zeer nauwkeurig. Lijkt me, zeker ook vanuit het perspectief van Alamo, een goede zaak "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede auto en service. "
" Snelle service en een upgrade kregen aan de balie (geholpen door Gerry). "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" ok "
" Thanks to the team Andrew for booking in and his team leader Reem for checking out both super professional. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Info over dekking Blijvend Eigen Risico is verwarrend: super cover met restitutie Blijv.Ris. en optie zonder Blijv.Ris. "
" Zeer efficient "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" Het enige minpunt dat ik kan noemen is dat er allerlei extra's werden voorgesteld. Upgrade van de auto, extra verzekering e.d. Dat was niet nodig "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk zoeken. Wel vaak veel prijsverschillen per dag. "
" Snelle afhandeling. Geen poging tot verkoop van extra's "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Is voor mij de booking.com voor de auto verhuur "
" is gewoon goed, zoals ook bij de andere grote merken van autoverhuurders "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goede service "
" Goede en snelle service. Mooie auto. Geen aanmerkingen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goedkoop en duidelijk. "
" Prima snel op pad. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel aardige ontspannen medewerkers "
" Heel aardige ontspannen medewerkers "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima auto! "
" We werden fantastisch geholpen door mr. Robinson. Gastvrij, voorkomend, zeer hulpvaardig en humor! De man verdient een pluim en promotie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijs / kwaliteit verhouding zeker met de super cover dekking "
" Prettig, snelle en adequate service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik vind het gewoon fijn om een overzichtelijk prijsoverzicht te hebben voor huurauto's en autoeurope geeft dat. Ik kies meestal europcar, maar ben niet merkentrouw. Zonder autoeurope is dat gewoon heel frustrerend om de gangbare prijzen per model te vergelijken. "
" Enigszins jammer dat de vestiging waarvoor ik had geboekt gesloten was, maar achteraf toch open was. En ik dus een uurtje vergeefs door London liep. Daarentegen heb ik geen klachten gehoord over een kras op de velg en zijn ze mijn eerste keuze. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle service bij de boeking "
" Goede service aan de balie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Easy as always "
" Our rented car was not available, we got a free upgrade to a more luxerious car. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima! Al lang klant. "
" Netjes geholpen. Mooie auto gekregen. Wachttijd balie was wat lang omdat er slechts 1 iemand was. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Overzichtelijk en prettig dat je altijd kunt kiezen voor terugbetaling eigen risico "
" - Ruiten niet streeploos schoon van binnen en dus heel vervelend met laagstaande zon. + Fijne auto met weinig kms + Geen overdreven effort om diensten bij te verkopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Goed, voir herhaling vatbaar "
" Goed zoals gewoonlijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Good prices and efficient website, good as always. "
" Green Motions staff at London Stansted Airport was extremely helpful! Never experienced something like this. When we collected the car and I couldn't use my credit card because I forgot my PIN-code they found a solution for that. When we returned the car and where in a extreme hurry to catch our flight they brought us to the airport instead of letting us wait for the bus to the airport. Without this help we would have missed our flight for sure. Thank you all so much!!!! By the way, the car itself was great too... "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima geregeld. Duidelijk en snel. "
" Heel vriendelijke medewerkers, zowel bij halen als bij brengen! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld. "
" Snelle service, gratis upgrade model auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super "
" Aardige medewerkers en al vaker bij hen gehuurd "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Very satisfied! Also a repeat customer. "
" Really great service from Alamo. I am a repeat customer, and always get a great service there. They don't try to rip you off. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heerlijke auto: schoon, volgetankt en hybride !! "
" Enterprise voldeed aan mijn verwachtingen en de reviews die ik gelezen had. Snelle afhandeling van de admin en aanvullende verzekering/afkoop eigen risico. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Prima. "
" We moesten lang wachten voor we aan de beurt waren. Het was erg druk, maar niet alle desks bezet, dus dat had beter gekund. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Prima, op de terugbreng parkeerplaats ving een medewerker(herkenbaar aan zijn Tshirt, ik heb verzuimd een legitimatie te vragen) ons op en regelde met een smartphone device, zag er betrouwbaar uit, snel de retour. Misschien een tip om uw klanten een tip te geven waar de dichts bijzijnde benzine tankstation is, voor de aftank. Hoewel staat op de de Nav. in de auto. Dank voor de service. O ja, ds digitale mail afwikkeling ging ook snel en helder via de mail. "
" Zeer goede service ervaren. Snelle balie afhandeling. Mooie nieuwe auto 800 miles op de teller(?). "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Excellent service! "
" Excellent service, the car was new and clean. Liked it so much, already booked a car with them through Autoeurope for another stay! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima! "
" Prima! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Concurrerende tarieven. Efficiënt boekingsproces. "
" Goede auto's en prima dat de auto bij aflevering direct gecheckt wordt. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Evrything work as expected. "
" Good service - gooed explaination of options and the agreement. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Top Keep up the good work "
" Top service voor een lage prijs "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede boekingssite voor huurauto's met overzichtelijk de tarieven en voorwaarden. "
" Goed, eerste auto stond klaar om worden verkocht dus moesten we omschakelen naar een andere auto. Heel fijn opgelost door ons een upgrade te geven. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Kan waarschijnlijk niet beter "
" zeer vriendelijk onthaal "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Zeer goed gratis upgrade, nu met navigatie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed "
" goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" Geen, alles is gemakkelijk te regelen, inclusief het wijzigen van een bestaande reservering. Betaling ging probleemloos en terugboeking was ruim binnen aangegeven periode. Evenals trouwens de deblokkering van de borg. "
" Alles was uit de kunst geregeld. Zeer vlotte afhandeling bij zowel het afhalen als bij het terugbrengen van de auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Easy transaction and great prices. "
" Personnel lack professional training. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed en overzichtelijk geregeld "
" Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke website, ruime keus, vlotte service, en deze nazorg; kortom: prima! "
" Bij ophalen moest de staat van de auto door mijzelf worden gecontroleerd ipv door een medewerker van Interrent. Kennelijk heb ik een kleine beschadiging aan een velg gemist, die bij terugbrengen wel opgemerkt werd (ik weet zeker dat ik niet langs een stoeprand heb geschaafd). Ik vind dat er teveel verantwoordelijkheid bij de klant wordt gelegd door die zelf te laten inspecteren, dat moet door het bedrijf worden gedaan, in het bijzijn van de klant. Ik heb diverse malen bij Interrent, naar volle tevredenheid, een auto gehuurd, maar doe dat waarschijnlijk nu niet meer. Jammer, want de auto's zijn prima en de prijs ook. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 9
" Ik kreeg een prachtige auto met weinig kms en full options. helemaal super. "
" Snel, accuraat, vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals al vele keren eerder een prima ervaring met Auto Europe. Goede en tijdige alerts over speciale aanbiedingen. "
" Prima service, scherpe prijs. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Altijd correct behandeld en geven goede informatie. "
" Vaker bij Interrent gehuurd. Ik vond het wel wat afschrikwekkend dat ze nu samen zijn gegaan met Goldcar. Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee!! Hopelijk laten zij zich niet door Goldcar intimideren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Efficient, overzichtelijk, goede tarieven "
" Prima. Lopen naar bedrijf is goed te doen, wachten op shuttle wat minder. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Eerste keer auto gehuurd bij deze firma wel ervaring met alamo, was 1 van de redenen om hier te huren. Mocht het zo uitkomen zou het zeker nog eens doen om hier een auto te huren als de prijs goed is "
" Balimedewerkster kort van stof en probeerde een kleinere auto mee te geven ook na herhaaldelijk verzoek om gewoon datgene mee te geven wat gehuurd was. Dame bij de uitgifte stukken beter adequaat reageren en duidelijkheid zijn pluspunten waren snel op weg super "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ervaring is prima "
" Een 8 voor staat van auto is omdat ik een automaat had besteld, maar die was, door allerlei redenen, niet beschikbaar. Links rijden met versnelling is een stuk lastiger dan met een automaat. De auto zelf was in orde. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Al herhaaldelijk bij anderen aanbevolen "
" Er was onduidelijkheid over de afkoop eigen risico. Ik moest bijbetalen en dit achteraf met Europcar gaan verrekenen. Dat is vervelend. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Positief, geen opmerkingen "
" Snel geholpen, vriendelijke en behulpzame medewerkers bij zowel de balie als de garage. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al de derde keer een auto gehuurd bij AutoEurope. Bevalt zeer goed en scherpe prijzen. Jammer dat Keddy een klasse lager verhuurd dan waar ik voor betaald had. "
" Hoewel de autohuur correct is verlopen en het een redelijk nieuwe en schone auto betrof, ben ik over het type auto niet tevreden. Ik had geboekt voor een Opel/Vauxhall Astra (C of compact klasse). Ik kreeg echter een MG MG3. Ik kende dit type niet (niet verkrijgbaar in NL), maar dat bleek een subcompact/B te zijn. Volgens Keddy viel het wel in dezelfde klasse, maar daar ben ik het niet mee eens, gesteund door specificaties op autosites op internet. Ik zal nog een apart klachtenformulier op jullie site indienen. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Auto Europe heeft een goede service in leeftijd oudere bestuurders. Verder verlopen aanpassingen of wijzigingen soepel tot 48 uur voor de huur. "
" vrienden zijn vrij in keuze verhuurder vandaar mijn cijfer 7 "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Uitstekend "
" Keurige auto. Perfect geholpen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed geregeld "
" Wat langer lopen dan naar andere verhuurders, maar en stuk goedkoper. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Prima, niets te klagen. "
" Ik kreeg een veel grotere auto dan aangevraagd. Op zich geen bezwaar, maar niet wat ik verwachtte. Daarnaast werd zeer nadrukkelijk een aantal verzekeringen aangeboden. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Geen enkel probleem "
" prima service "
" Prima tussenpersoon, zeker met afkoop/verlaging eigen risico! "
" Bij inleveren van de sleutels bij de dame van het Firefly/ Hertz-kantoor werd de auto niet gecheckt. Hoewel er geen enkele beschadiging is geweest, was ik er liever bij geweest om dit gelijk af te handelen met een getekend bewijs! "
" Alles keurig geregeld. "
" Goede vlotte organisatie. Gelijkwaardige auto gekregen. "
" Zeer vriendelijk personn aan de telefoon gesproken die mij deskundig hielp. Hij had mij moeten aanraden de voucher in het Engels ipv het Nederlands te sturen zodat ik de persoon van Interrent duidelijk had kunnen maken dat ik de extra verzekering (ad ? 127) niet nodig had. Omdat de voucher in het Nederlands was, kon ik Interrent niet duidelijk maken dat ik de extra verzekering niet nodig had. Gezien mijn onderstaande ervaring met Interrent weet ik niet of ik Auto Europe zou aanbevelen, als die met Interrent blijft samenwerken. "
" Het personeel van Interrent was zeer onvriendelijk en oefende grote druk uit een extra verzekering af te sluiten die ik mijns inziens niet nodig had. Eigenlijk zouden de kosten van de extra verzekering van ? 127 aan mij vergoed moeten worden. Ik kreeg uiteindelijk een MG 3 mee, een zeer simpele auto die ikzelf nooit uitgekozen zou hebben. "
" Meerdere malen via Autoeurope een auto geboekt en altijd alles keurig geregeld. "
" We hebben meer dan een uur moeten wachten totdat we de auto kregen,medewerkers konden er niks aan doen omdat hun computersysteem plat lag. Kregen wel een nieuwe auto mee met nog geen 200 mijl op de teller. Wel jammer dat we zelf de auto moesten aftanken omdat deze leeg werd afgeleverd. Ik meen toch dat ik Full=Full had geboekt. "
" Ik vond het heel prettig dat er telefonisch contact werd opgenomen op zondag nadat ik de auto op zaterdagavond had ingeleverd en de key drop off gebruikt had. Telefonisch werd mij medegedeeld dat alles in orde was en dat de borg werd teruggestort. Dat geeft een fijn, tevreden gevoel. "
" duidelijke website "
" EASIRENT UK wijgert de auto me ete geven als je met kidneren resit en je je eigen zitverhoger (booster) meeneemt. Ze dwingen je om deze te huren voor GBP 5 per dag ex BTW voordat je de auto mee mag nemen, omdat dit "de Britse wet" is en boosters volgens EASIRENT verboden zijn (hetgeen niet correct is: de wetgeving is in 2017 aangepast mbt de verkoop van boosters, niet mbt het gebruik van reeds in je bezit zijnde goedgekeurde boosters). "
" Makkelijk geboekt en zeer goedkoop "
" Lekker dicht bij het vliegveld in Bristol . Uitstekende en vriendelijke afhandeling zowel bij shuttle bus als bij huurauto. "
" Zeer tevreden Gied geregeld en prima auto "
" Geen verbeterpunten. Alles ging vlot en goed. "
" Ook dit ging vlot en goed. Wel scherp blijven op het aansmeren van extra verzekeringen en ?voordelige? upgrades. "
" Snelle afhandeling van gegevens bij afhalen van auto. Na meerdere malen te hebben gehuurd via AutoEurope "
" Zorg dat op de informatie pagina ook alle informatie komt te staan. Als er staat op de luchthaven dan is het in het gebouw en niet een busreis van 5 minuten. Is zeker van belang als je met iemand reist die slecht ter been is. "
" Ze geven bij de uitgifte niet alle informatie. Bij het inleveren van de auto zouden wij 15 pond moeten betalen omdat er wat zand in de auto lag. Dit had men niet aangegeven bij de uitgifte. Is een vreemde zaak. Over de gehele wereld auto's gehuurd, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. "
" Eenvoudig boekingsproces en concurrerende tarieven "
" Vriendelijk personeel, snelle afwikkeling bij afhalen en inleveren "
" 2 dagen huur rekenen bij een verhuurperiode van 25 uur is wel erg makkelijk verdiend. "
" Duidelijke uitleg. De medewerker probeerde nog de prijs aan te passen maar omdat vooraf betaald is ging dat niet meer. "
" In principe ok, maar ik eerlijk gezegd zou ik u pas aanbevelen als u als bemiddelaar een eigen risico reductie van max 200 euro zou aanbieden (of bedingen bij de verhuurder) tegen een normaal tarief. Nu zou ik meer dan 100 euro voor die 5 dagen hebben moeten betalen voor een reductie van 1200 naar iets van 200 euro. Dat is echt te gek voor woorden. Het voelt als afzetterij. "
" In principe ok, maar ik eerlijk gezegd zou ik u pas aanbevelen als u als verhuurder een eigen risico reductie van max 200 euro zou aanbieden tegen een normaal tarief. Nu zou ik meer dan 100 euro voor die 5 dagen hebben moeten betalen voor een reductie van 1200 naar iets van 200 euro. Dat is echt te gek voor woorden. Het voelt als afzetterij. "
" Ben heel erg blij met jullie als mijn auto verhuur bedrijf. Wil graag een blije en een tevreden klant blijven! ;-) "
" Super tevreden. Kreeg een gratis upgrate. Vriendelijke medewerkers. Super blij met ALAMO "
" alles prima maar dat je via n shuttle,(die altijd net weg rijdt als ik aan kom) naar rental car moet is jammer "
" alles prima maar dat je via n shuttle,(die altijd net weg rijdt als ik aan kom) naar rental car moet is jammer "
" Altijd een prima deal met goede auto's "
" In Birmingham is dit erg moeilijk te vinden, Een telefonische uitleg over de locatie waar de shuttlebus staat is niet erg duidelijk. Handiger is het om een klein plattegrondje bij de reservering stoppen. We deden er nu erg lang over met veel getelefoneer. Verde een prima auto en aardige, voorkomende mensen. "
" prima auto voor een prima prijs "
" prima auto, wel aanwijzing verbeteren vanuit het luchthaven gebouw naar de site waar de auto gehaald kan worden. "
" Makkelijk online booken. Duidelijke bevestiging. "
" Het was onduidelijk bij welke verhuurder ik mij moest melden. Keddy = Europcar (?) Verder verliep alles vlot. Wellicht iets minder "upselling" bij check-in. "
" Dit keer slechte ervaring. Kreeg auto bij Easirent niet mee omdat ik mijn creditcard niet bij me had. Pinpas werd niet geaccepteerd. Geen mogelijkheid om mijn creditcard gegevens bij jullie bekend, te gebruiken bij Easirent. "
" Zie boven. Creditcard vergeten geen auto. Pinpas niet geaccepteerd. Lastige en kostbare zaak voor mij geworden. "
" Zeer nette afhandeling van schade melding "
" Boeking gast makkelijk en de prijs is top. "
" Prima gereden. De auto was niet schoon. En personeel die de auto meegaf was niet echt behulpzaam. Erg ongeduldig. De man achter de desk was super vriendelijk. "
" Handige website voor snelle boeking. "
" Heel plezierig geholpen door zeer vriendelijke medewerker. Deze meneer moest wel alles in zijn eentje doen, wat wat meer wachttijd opleverde, maar daar kon hij niets aan doen. Een extra medewerker kan geen kwaad. "
" Adresinformatie etc. die aan autorent is doorgegeven wordt niet doorgegeven aan easyrent, daardoor moet daar alle informatie door de klant worden opgeschreven en door easyrent in de computer worden ingevoerd. Hierdoor is het proces heel langzaam "
" Adresinformatie etc. die aan autorent is doorgegeven wordt niet doorgegeven aan easyrent, daardoor moet daar alle informatie door de klant worden opgeschreven en door easyrent in de computer worden ingevoerd. Hierdoor is het proces heel langzaam. airport office is niet in het departure/arrival gebouw. transport van en naar office desk in Crowne Plaza is slecht geregeld. Genoeg passagiers voor een volle auto staan 30 minuten te wachten tot vertrek. Communicatie is slecht: geen info over vertrek auto, geen info over duur proces. Verzekeringen worden aangeboden bij de huur maar tegen afzetprijzen. Easyrent snapt niet de functie van een airportoffice: snel, efficient, makkelijk. "
" Zoals elke keer weer prima geregeld. Voor een lage prijs "
" Probeerden een duurdere auto aan te smeren. Die we uiteindelijk gratis bleken te krijgen "
" Prima geholpen. goede prijs. "
" Hele mooie bijna nieuwe auto in een van de goedkoopste prijsklassen, Schoon en ruim genoeg voor ons. Zeer tevreden over de boeking. Binnen 10 minuten geholpen bij vertrek en zeer snel afleveren bij parkeren in de garage. "
" Ik zou graag nog duidelijker hebben vermeld dat de verzekering via Autoeurope gaat en dus niet via de verhuurder zelf. Dat schiep nogal verwarring voor mij aan de balie. "
" Consistently provides good variety of market, and customer service is fine when needed "
" Cheap and nasty. Awful customer service. Disorganised check in. "
" app niet erg fraai en gebruiksvriendelijk "
" zeer klantvriendelijk en nette huurauto "
" goede deal, nette afhandeling, prima "
" Mooie grote auto (7 zitter) terwijl middenklasser was besteld, snelle incheck en bij inleveren soepele afronding. ZEER TEVREDEN "
" prima ervaringen met Auto Europe. Niet alleen bij online boeken maar ook via de telefoon. "
" Na de nare ervaring met Hertz over het pushen om een verzekering bij Hertz af te sluiten (hadden al verzekering via Auto Europe) toch tevreden: Hertz heeft het geincasserde bedrag (2x de autohuur) gecrediteerd, dus nu tevreden. "
" Zoals steeds zeer tevreden "
" Keurig "
" Er was geen auto beschikbaar! Na 30 dure min aan de telefoon met jullie was jullie enige oplossing de boeking gratis te cancellen, onaanvaarbaar. Door puur toeval kwam er per ongeluk een auto onverwachts vroeg terug dus voor mij, maar ik was 3 u verder incl hoge telefoon rekening. "
" Ongelooflijk slecht! Er werd gewoon bevestigd dat ondanks de auto volgende dag als geboekt staat de auto dag er voor werd weggegeven aan nieuwe klant! Onaanvaarbaar! "
" slechte aanduiding over verzekeringen. we kregen een deuk en nu wordt alle borg van 1500 Euro achtergehouden en niemand neemt contact met ons op of zegt hoeveel de reële schade was. Al 3x zelf gemaild en gebeld, maar geen antwoord en ook het geld dus niet meer gezien. We willen een officiele rekening en het restant teruggestort! "
" Eerst eindeloos wachten en daarna trage hulp aan de balie, onduidelijkheid over verzekering die 26 Euro per dag meer zou gaan kosten voor all-risk. Per DAG!! "
" Always a good experience. "
" Very friendly and helpful Hungarian girl behind the desk. "
" As usual no comments about Auto Europe. Always works brilliantly. "
" Was treated like filth at London Luton Airport when picking up the rental car. Horribe company. Will never ever rent from them again. "
" Duidelijk overzicht en ruime keuze. "
" Kreeg een grotere auto (op diesel) mee dan oorspronkelijk geboekt. Achteraf goede deal voor zo'n ? 20 per/dag. "
" De verhuur was niet op de luchthaven maar daar buiten. Bij ons niet bekend. Volgens Europcar en internet wel bij de aanbieders. Dit was ons niet gemeld door auto europe, waardoor we onnodig vertraging en irritatie opliepen. Juiste informatie is essentieel, zeker na een vliegreis. "
" Overdreven controles tov Europcar en andere maatschappijen.Laten aan alles merken dat je gekozen hebt voor de goedkoopste optie, terwijl je betere klantvriendelijkheid kan verwachten bij Europcar, hun moeder. "
" Helemaal correct en hulp waar nodig "
" Prettig en hulpvaardig personeel "
" perfect "
" slow to servie customer "
" In het algemeen prima, maar de informatie over Herz Inverness bij het kiezen voor een maatschappij was incorrect. Het agentschap is niet op get vliegveld, zoals aangegeven, maar op een industrieterrein met shuttleservice. Dat is al vier jaar zo. Op de voucher stond het wel correct, maar toen was er al geboekt. "
" Informatie over aar Herz Inverness gelegen is klopt niet. Het ligt op het vliegveld, maar op een naburig industrieterrein met shuttleservice. Dat is tijdrovend. Nog feel tijdrovender was de aflevering van de auto. Dat kostte meer dan een uur, omdat er te weinig personeel beschikbaar was. "
" Goede service! "
" Achteraf bleek dat er schade op het gehuurde voertuig zat. Echter, ondanks dat ik middels foto's kon bewijzen dat deze schade er al zat op de datum van ophalen, moest ik toch een schokkende bedrag van 500 pond aan reparaties betalen. BELACHELIJK slechte service van Europecar. om te janken! "
" Prima ervaring. Goede service en goedkope tarieven. "
" Goede auto. Vriendelijke mensen. Vreemd is wel dat e onder Europ car vielen. Kon savonds de scahde aan de auto niet zien en kan dat de volgende ochtend melden via een telefoonnummer. Helaas was dat nummer van Europ car en zij konden mij niet verder helpen. Interrent was telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk via mail de schade doorgegeven. Hier geen reactie op gehad Bij inleveren kon ik gelukkig de mil laten zien aan de persoon die de auto innam dus dat was gelukkig voldoende "
" verzekeringsvoorwaarden zijn zeer onduidelijk.helpdesk slecht bereikbaar. telefoonnummers kloppen niet. "
" agressie poging tot upselling. Pas na enig aandringen toch de gewenste / bestelde auto gekregen. die auto was verder prima overigens. "
" Onduidelijk aangegeven tijdens bookingsproces dat er lokaal nog een boete betaald moet worden voor afgeven op andere locatie. Ook onduidelijk waarom we een verzekering zouden betalen aan Auto Europe ipv het autoverhuur bedrijf direct. "
" Probeerden te veel te verkopen en waren niet flexible. "
" Valse verwachtingen gewekt mbt de prijs "
" Bij moeten betalen terwijl dit niet aangegeven was is een niet prettige verassing. "
" Eenvoudig boeken tegen concurrerende tarieven "
" Goede service en nieuwe auto's "
" Called Auto Europe helpdesk 2 times for information and both times staff was very helpfull "
" Staff was very helpfull. IT idd take almost a hour to pick up the car. Could be the busy summer period. "
" Prima website, makkelijk in gebruik; ik kreeg regelmatig aanbiedingsmail, echter omdat de prijzen dagelijks behoorlijk fluctueren zegt de korting in de mail dus helemaal niets "
" perfect geholpen, zowel bij ophalen als bij inleveren "
" Geen op- of aanmerkingen. Alles is zoals het ons is meegedeeld. Misschien Iets meer informatie over de verhuurder. De tijden, afstand en wijze van pick-up bij het vliegveld. "
" Hadden een kleine auto gehuurd. Kregen tot onze verrassing een grote luxe auto met ac.. Vlotte correcte staf. "
" Opnieuw zeer tevreden "
" Top "
" Veelal toch de verhuurder die met de laagste prijzen kan komen en door de optie met een aanvullende dekking via Auto Europe ook behoorlijk safe (al hebben we gelukkig nog nooit gebruik moeten maken van een claim i.v.m. schade) "
" Ander brandstofbeleid kiezen want dit geeft aanleiding tot verwarring. Personeel beter instrueren over hoe het gaat met de borgsom (schetsen dit negatiever dan het in werkelijkheid is). "
" Slechtste huur via Auto Europe tot nog toe. "
" Te ver van de luchthaven. Mag echt wel klantvriendelijker aan de balie. En een auto omzetten van handgeschakeld naar automaat hoeft niet net zo duur te zijn als de huur van de auto zelf. "
" Just a note, on the auto europe site a mini vehicle is advertised but once at Hertz Manchester had to upgrade to a larger vehicle as they do not have mini vehicles. I did not mind at all but some one may. There was no extra charge for this. "
" I was offered Super Cover again by Hertz where I actually took it as an extra precaution with Auto Europe in the first place. Why would I want to pay for this twice?? "
" Bij de voucher zitten heel veel kleine lettertjes . Bij de autoverhuurder blijkt dan welke kosten je nog moet betalen. Nog duidelijker aangeven welke kosten nog betaald moeten worden en ook hoe evnentuele schade verrekend gaat worden. "
" Bij het ophalen zeer onbeschofte manager. Onze vlucht had vertraging door de mist. Dit heb ik meteen gemeld aan het betreffende bedrijf via de telefoon. was geen probleem. bij het halen van het vloiegveld probeerder de verhuurder al meteen de auto te veranderen. Hadden wij wel echt een automaat nodig. Bleek namelijk dat ze geen automaat voor ons beschikbaar hadden. Wel een duurdere wagen maar daar wilde hij meer geld voor hebben. Toen ik weigerde dreigde hij mij terug te brengen naar het vliegveld waar ik het verder dan maar zelf moest uitzoeken. Ik bleef weigeren toen uiteindelijk de andere auto meegegeven. Bij terugkomst minutieus zoeken voor schade om toch nog extra geld te verdienen "
" Gaat altijd goed in Bristol "
" Prima geholpen "
" Geen opmerkingen. "
" Geen opmerkingen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, ook buiten. "
" Alles was snel en makkelijk geregeld. Prijs en voorwaarden waren erg gunstig "
" Alles was snel en gemakkelijk geregeld! "
" alles naar wens verlopen "
" aardige mensen, keurige auto (zelfs een maat groter dan wat ik gereserveerd had) "
" kwam er na boeken achter dat er extra betaald moest worden voor andere drop off locatie , had iets duidelijker gekund "
" stond maar 1 persoon aan de balie , terwijl bij alle andere verhuur maatschappijen er min 2 stonden "
" Op zich ben ik best tevreden over Auto Europe. Echter er zijn een paar aandachtpunten. Op de eerste plaats is het misleidend dat de huurprijs laag lijkt, maar als je de auto komt ophalen wordt geprobeerd aanvullende verzekering af te sluiten. Het eigen risico is eigenlijk te hoog. Verder wordt er een borg afgeschreven van mijn creditcard die dan later wordt teruggestort. Ik ben gewend dat voor zo'n borg alleen een reservering wordt gemaakt "
" Alamo/Enterprise locatie op Bristol Airport is ver vanaf de terminal. Het zou prettig zijn als er een courtesy van is om je naar de terminal te brengen met je bagage. "
" De 48 uur periode om te annuleren zou opgerekt moeten worden tot het tijdstip van ophalen. Ik heb op 30 juli 3 uur voor het ophalen van de auto moeten annuleren wegens dringende reden en heb geen recht op restitutie van het betaalde bedrag. De annulering heb ik gedaan via het internationale telefoonnummer van AutoEurope op 30/07 om 07.00 uur. De annulering heb ik nog eens herhaald op 30/07 om 09.00 uur op het Nederlandse telefoonnummer van AutoEurope. Ik vind het daarom zeer vreemd dat er in bijgaande mail vermeld staat dat de voucher is betaald op 10 augustus, terwijl er al op 30 juli is geannuleerd. "
" Geen oordeel over Herz omdat de geen gebruik is gemaakt van de gereserveerde auto. Ik heb 30 juli om 07.00 de reservering geannuleerd via het internationale telefoonnummer van AutoEurope. Deze annulering heb ik op 30 juli nog eens herhaald op het telefoonnummer van Auto Europe Nederland om 09.00 uur. "
" De informatie over hoe de auto op te halen (Manchester T3) klopt geheel niet meer. Er staat een shuttle bus klaar bij de uitgang van de terminal. Die brengt klanten gratis naar het car park village. "
" Interrent is niet zichtbaar actief en is ondergebracht bij Europcar. Ik heb anderhalf uur moeten wachten ondanks de reeds betaalde reservering. "
" Ik was op het aangegeven moment (10.00 uur) aanwezig op de aangegeven plek. Blijkt ter plekke dat Europcar al maanden geleden verhuist is. Europcar gaf aan dit ook al minstens 10 keer doorgegeven te hebben aan AutoEurope, maar blijkbaar doen jullie er niets mee. Daardoor verloor ik ruim een uur op de eerste dag van mijn autohuur. Daarnaast kan ik een gepeperde telefoonrekening tegemoet zien, omdat ik ruim een halfuur met Europcar heb moeten bellen om het goede adres wel te krijgen (lang in de wacht). Uiteindelijk heb ik heel Cardiff door moeten lopen om mijn auto te krijgen. "
" Prima service. "
" Supercover dekking bleek niet verwerkt in systeem van Interrent waardoor wij genoodzaakt waren deze,ter,plaatse opnieuw af te sluiten a 42,- Britse ponden. Andere keren bij autoeurope vlekkeloos. "
" Supercover dekking bleek niet verwerkt in systeem van Interrent waardoor wij genoodzaakt waren deze,ter,plaatse opnieuw af te sluiten a 42,- Britse ponden. Kregen het geld ook niet terug na tonen v.d. Voucher in het Engels "
" Rondom verzekeringen blijft veel onduidelijkheid bestaan. Ook nu verwachtte ik voldoende verzekerd te zijn. Blijkt dat er toch 900 pond eigen risico blijft, die kan dan extra tegen een hoge premie worden afgedekt. Dat heb ik niet gedaan. "
" Nette en nieuwe auto, goede afhandeling "
" prima. "
" geweldig goede baliemedewerker, aardige kerel, goed gevoel voor humor. "
" De Auto huur a Euro462,72 is voldaan op 14 juni 2015. Toen wij in Edinburgh aankwamen moesten wij 2 uren wachten voor de auto. Op 28 juni 2015 moest ik voor een bus uitwijken op de A82 waardoor ik met de linkerzijkant van de auto de zijkant van de weg raakte en twee kapotte velgen en twee kapotte banden had. Via ATS nieuwe banden laten monteren. Rekening 29 juni Euro 326,- en op 30 juni Euro 550,13. Zijn dit gouden velgen en waarvoor rekening in tweeen. Specificatie ontbreekt geheel. Van de manouvre van de bus heb ik drie getuigen doch de mensen van Hertz Edinburgh hadden hier geen bootschap aan. TRIEST. Weet nu even niet hoe verder. "
" Geeft totaal geen reactie op de schade. "
" prima snelle service "
" Slecht. Ik heb het gehele verzekeringspakket genomen. Bij Hertz vertelde ze dat ik geen verzekering heb. Na een half uur boosheid en discussie en telefoneren, blijkt de verzekering via jullie loopt en ik niet bij Hertz terecht kan. Dus bij schade had ik 900 pond = 1300 euro aan hun moeten betalen! Waardeloos!! "
" Van kastje naar de muur over de verzekering, maar ik ben de pineut. "
" ok "
" ze hebben een redelijk uniek systeeem om schades te bekijken. Hierdoor vermindert de kans op vervelende discussies, denk ik. "
" We hebben een zeer nare ervaring met Easirent, waar we de auto via Auto Europe hebben geboekt. De klacht loopt nog en we rekenen op een positieve uitslag en dat Auto Europe goed kan bemiddelen. Voor nu dus neutraal. "
" - Ruim half uur wachten op Shuttle Bus naar autoverhuur. - We kregen een andere auto dan besteld. - We kregen een all risk verzekering aanbevolen (ik dacht dat ik die online al had afgesloten maar bleek toch nog 1250 pond eigen risico te zijn). We namen de duurste optie: all risk (1250 pond afgekocht) voor 230 euro voor 6 dagen. - Helaas steentje op raam. Bij terug brengen moest ik 722 euro (!!) betalen voor nieuw voorruit. We hadden wel all risk maar helaas....excl glas en banden. Dat hadden ze ons NIET verteld bij het afsluiten van deze duurste optie. All risk was total care free. - Er werd ons 25 pond in rekening gebracht voor een kwart volle tank. We brachten de tank terug met dezelfde hoeveelheid....maar 25 pond krijg je niet terug. "
" De korting wordt niet goed waargemaakt. "
" Keddy was niet bekend en was ondergebracht bij Europcar. Men probeerde van alles aan te smeren (verzekeringen, brandstof, sat nav, automatic) voor veel geld. "