" gewoon prima "
" goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Alles was perfect. Helaas had de auto geen airco. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Over het algemeen goed . "
" Bij inleveren auto niemand aanwezig in de balie. Dit duurde wel 10 tot 15 minuten. Geen boodschap achtergelaten door medewerker. Hij bleek opgehouden te zijn in de parking. Airco werkte niet echt in auto. Nakijken ! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 5
" Altijd goed! "
" De verkoper probeert je een duurdere auto aan te smeren tegen extra kosten. Waarschijnlijk staan ze op target voor dit soort acties. Komt redelijk agressief over. Voor de rest alles prima. Bijna nieuwe auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" - Afkopen all-risk blijkt aan balie met nog steeds €2.200,- eigen risico op te leveren. Ter plekke moet nog eens €30,- extra afgerekend worden voor volledige afkoop. - Gereserveerde auto blijkt er niet te zijn en wordt erg makkelijk naar andere auto geschakeld. Eerst wordt gepusht op een Tesla en pas na herhaaldelijk aangeven geen Tesla te willen komt een andere auto tevoorschijn. - Vervolgens blijkt dat als we die auto willen, wordt gebracht als een uniek aanbod waar we blij van worden, dagt er nog eens €60,- dient te worden betaalt. Pas na boos worden hierover wordt een vergelijkbare auto zonder meerkosten aangeboden. -totale tijd voor afhalen auto is 45 minuten, véél te lang voor een autoverhuur zonder vakantiedrukte. "
" - Afkopen all-risk blijkt aan balie met nog steeds €2.200,- eigen risico op te leveren. Ter plekke moet nog eens €30,- extra afgerekend worden voor volledige afkoop. - Gereserveerde auto blijkt er niet te zijn en wordt erg makkelijk naar andere auto geschakeld. Eerst wordt gepusht op een Tesla en pas na herhaaldelijk aangeven geen Tesla te willen komt een andere auto tevoorschijn. - Vervolgens blijkt dat als we die auto willen, wordt gebracht als een uniek aanbod waar we blij van worden, dagt er nog eens €60,- dient te worden betaalt. Pas na boos worden hierover wordt een vergelijkbare auto zonder meerkosten aangeboden. -totale tijd voor afhalen auto is 45 minuten, véél te lang voor een autoverhuur zonder vakantiedrukte. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" zie punt 3 "
" bij het ophalen van de auto stelde de medewerker van Europcar dat de via Auto Europe afgesloten aanvullende verzekering niets waard was richting Europcar. een aanvullende verzekering van € 32,-- werd aanbevolen. Hoe zit dit? "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nooit geen problemen mee gehad. Ik vraag me alleen af waarom een extra bestuurder moet betalen. "
" Tevreden over Europcar. Minpuntje is dat er tijdens het inleveren niemand op kantoor zit vanwege pauze. Zij weten dat er een vlucht is en mensen hun auto komen brengen, laat ze dan een uurtje later pauze houden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 10
" Ik huur meestal bij auto Europe. Altijd prima en super . "
" Wat een service van de balie medewerker. Super. Ook snel aan de beurt en geholpen Auto ook geweldig ! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Zeer goed "
" Prima auto, prima personeel op de luchthaven "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima service "
" prima service "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" handig tool om auto's te huren "
" concurrerende aanbieder "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Goed bereikbaar en snel geholpen toen het referentienummer van Europecar ontbrak ontbrak "
" Was boven verwachting en ben goed.en vriendelijk geholpen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Very easy booking "
" Great service! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Vlot en vriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle en makkelijke boeking ook op het laatste moment. Vooral dat laatste bleek bij andere bedrijven niet zo vanzelfsprekend. "
" Wat een prettige verrassing was dit. Heel aardige medewerker. Er was wat fout gegaan (we kregen een automaat wat niet de bedoeling was) maar hij loste dat zo charmant en met humor op dat het bijna een pluspunt is geworden.. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Vriendelijk, informerend en beleefd. Bij inleveren stonden ze me al op te wachten en super snelle afhandeling. Geweldig (was ook een top auto) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima en zeer voordelig "
" zeer zuinige auto gloednieuw "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Autoeurope zoekt voor mij de gunstigste auto en de efund bij schade geeft een veilig gevoel "
" alles prima in orde "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zoals gebruikelijk uitstekend "
" zeer plezierig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" duidelijke website, vooral fijn dat het eigen risico afgekocht kan worden "
" ging allemaal erg soepel, heb ook niet hoeven wachten "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne auto, vriendelijke medewerkers "
" Erg vriendelijk geholpen door de baliemedewerkster "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Al jaren zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top site. Heel gebruikersvriendelijk "
" Prettige medewerkers "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Het huren van een auto via Auto Europe verliep snel en gemakkelijk. "
" Ik had een voortreffelijke ervaring bij Europcar Marseille. Zowel ophalen als terugbrengen verliep snel en gemakkelijk. De auto beviel mij zo goed dat ik overweeg om zo'n auto (Toyota corolla hybrid) te kopen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is prima "
" Is prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Keurig "
" Alles keurig geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede aanbiedingen "
" Vriendelijk en snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Meestal dik tevreden "
" Meestal dik tevreden "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Alles prima geregeld. "
" Alles prima geregeld. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd een nieuwe auto is heel fijn. Deze keer Renault Twingo wat een heerlijk wagentje met een goede motor! "
" je krijgt de auto supersnel mee na je vlucht. Heerlijk! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Snel en prettig te reserveren, overzichtelijke website "
" Auto volledig volgens afspraak meegekregen, mooiere auto dan gereserveerd, gloednieuwe Peugeot 208 full option, vriendelijk en vlot geholpen ter plekke, zeker voor herhaling vatbaar "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Was top geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede service; boeken en annuleren gaat vlot "
" Goede service; geen enkele negatieve bemerking "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij zijn zeer tevreden en zullen de volgende keer zeker weer kijken, en vergelijken bij Auto Europe. "
" Alles goed en vriendelijk geregeld. Zo goed als nieuwe auto(alleen de buitenspiegels waren vuil, is een klein puntje van aandacht) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Duidelijke website en goede condities. Volgende keer boek ik hier weer. "
" Prima ontvangst en alles goed geregeld. Ook een nette jonge auto gekregen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Dat de geleverde kwaliteit zo goed is, is al uitzonderlijk. Dat dit al jaren achtereen zo is zegt veel meer. "
" Onze ervaringen met EuropCar zijn alle jaren consistent en op alle onderdelen van zeer goede kwaliteit. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" prima "
" waarom moet de balie medewerker alles opnieuw invullen als je online hebt ingevuld en waarom dien je €1200 borg te betalen , en waarom is aanvullende verzekering zo duur en nodig "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Als gebruikelijk, professioneel en efficiënt. "
" Als gebruikelijk, professioneel en efficiënt. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Alles prima "
" Zeer vriendelijke en professionele balie europcar in bergerac. Auto was perfect. Prijs kwaliteit zeer goed. Een van de beste ervaringen autohuur voor mij ooit. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Al 10 jaar goed en probleemloos, als er al "haken en ogen" zijn, dan ligt dat aan de verhuurder, NIET aan Auto-Europe "
" A "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijke website, prima aanbiedingen, goede bevestiging en back-office service. Boek al jaren mijn huurauto's via AutoEurope. "
" Prima prijs en splinternieuwe auto zoals verwacht, dus prima. Alleen meer dan een uur gewacht bij de balie (Nice). Totale onderbezetting. Uiteindelijk bij de balie aangekomen prima afwikkeling verder. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles ok "
" Alles ok "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Het zou handig zijn als er bij de keuze van autoverhuurder gekeken kan worden naar de verwachte wachttijd bij het ophalen. Soms staan we bij het ophalen bij de autohuurder lang te wachten in verband met de rij mensen. Deze keer was het zo'n 30 minuten, maar we hebben ook wel eens 1,5 uur in de rij gestaan. We zouden bereid zijn iets meer te betalen als de wachttijd bij het ophalen veel korter zou zijn. "
" Het was in het geheel niet duidelijk gemaakt bij voorbaat dat de auto op een andere locatie ingeleverd moest worden dan de afhaallocatie. De bewegwijzering bij de luchthaven is daar niet duidelijk in. Op de voucher die wij kregen stond dezelfde locatie als inleverlocatie. Het kostte ons 30 minuten langer om de juiste inleverlocatie te bereiken. Er waren meer huurders die dit overkwam. Een duidelijke inleverinstructie (plattegrond) bij ophalen is wenselijk. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 7
" Het afhalen duurde buitengewoon lang. Er was een zeer lange wachttijd. Het inleveren ging daarentegen bijzonder snel. "
" Prima "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik ben een tevreden klant. Maar ik mis een vorm van customer loyalty en sneller kunnen boeken op basis van een klantenprofiel. je voelt je daardoor niet echt klant. Dit bedoelt als opbouwend commentaar! "
" De Auto had forse beschadigingen aan de zijkant. Niet Europecar waardig. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 1
" prima prijs/kwaliteit verhouding "
" bij aankomst keuze uit 3 verschillende modellen, waaronder het gewenste model, prima dus! "
" Snelle en duidelijke informatie. "
" Snelle afhandeling. De informatie over de achteraf te betalen bedragen / inhoudingen was echter beperkt. Men ging bij het terugbrengen van de auto ook niet direct met ons kijken of er schade was en of de auto was afgetankt. Achteraf zou eventuele schade ingehouden worden op de deposit. Daarmee ontstond er onzekerheid of alles in orde was en of het gehele depositbedrag zou worden teruggestort. Na het afleveren zou er schade aan de auto kunnen ontstaan, buiten onze schuld. Zonder mededeling bleek achteraf dat er 50,- is ingehouden. Wij vermoeden dat dit om een milieubelasting gaat, maar hierover hebben wij geen bericht ontvangen. Er blijft dus een onbevredigend gevoel bij ons bestaan. "
" Bewegwijzering is heel slecht. Af te halen auto stond heel ver weg en was niet te vinden zonder hulp van personeel van de desk. Het terrein waarop de auto stond was heel slecht zodat de koffers beschadigd raakten! De auto zelf was perfect: 10 dagen prima in gereden. Personeel bij de desk is professioneel en zeer vriendelijk. "
" zie boven. "
" we hadden een hele mooie nette auto "
" Correct. Het was mij niet duidelijk dat Europa Car een bemiddelingsbureau is en verder niets met de verhuur te doen heeft. Dus je kunt net zo goed rechtstreeks bij een verhuurbedrijf reserveren lijkt me. "
" Onze reservering en verzekering bij Auto Europ maakten wij vier maanden geleden in febr. 2018. Wij kwamen17 juni 's avonds om 22.30 uur bij Auto Europa aan. Met iemand die een beetje ziek was. Wat ons zeer gestoord heeft is dat de medewerker bij het ophalen er erg op gespitst was om ons producten aan te smeren die de kosten fors hoger zouden maken. 'Oh, U wilt misschien wel een auto met hogere instap (ivm de zieke)'? Als dat kan...antwoordde ik. Oh, ik maak een goede prijs. Het kost u maar ? 20,- p.dag meer ( 340,--). U kunt zich extra verzekeren voor schade, ivm. eigen risico, het kost maar ? 17.--p. dag meer (292,--) Een kinderstoeltje in de auto kost ? 10,-- p.dag extra! Verder geen uitleg bij de auto, geen hulp op verzoek. Matig!! "
" Makkelijk en overzichtelijk te boeken "
" Vriendelijk en professioneel onthaal. Nadeel: Ophalen en terugbrengen van auto is ver van vertrek- aankomsthal... "
" Nadat we de auto niet konden starten, prima geholpen zowel direct door de opgeroepen garagist als indirect door uw alarmcentrale. De keuzemenu structuur van het alarmnummer kwam voor mij als klant weinig efficiënt over. "
" We hebben daar al vaker een auto gehuurd. Nooit een probleem. De enige opmerking betreft de inname na een huurperiode. De 'afnamekeuring' vindt niet tegelijkertijd met het inleveren van de sleutel plaats. Dat zou misverstanden met zich mee kunnen brengen inzake claims etc etc. "