Frankrijk is al jaren een van de populairste vakantielanden onder toeristen. Een huurauto is bij uitstek geschikt om het land te verkennen op een comfortabele manier en velen gingen u al voor. Lees hun autohuur beoordelingen in Frankrijk hieronder rustig door en boek zelf ook een huurauto in het land dat onder andere bekend is om zijn heerlijke keuken en wijnen, de Côte d'Azur met zijn prachtige stranden en kristalheldere turqoise zee, de streek Dordogne met zijn vele prachtige chateaus en wijngoederen, en natuurlijk de wereldstad Parijs met zijn Eiffeltoren, en nog zoveel meer!
Met meer dan 60 jaar ervaring in de autoverhuurbranche is Auto Europe de juiste partner wat betreft wereldwijde autoverhuur. Bij ons profiteert u van diverse voordelen, waaronder de laagste prijzen en een uitstekende service. Bovendien kunt u kiezen uit een groot aanbod van huurauto's in alle categorieën dankzij onze jarenlange samenwerkingen met de beste autoverhuurbedrijven ter wereld. Kies uit tal van locaties, ook in Frankrijk. Haal uw huurauto op in diverse steden op, bijvoorbeeld in Nice of in Marseille, op alle grote luchthavens, en op diverse treinstations.
" Goede prijs! "
" De auto had flinke schade. Dit was niet gemeld bij de sleutelafgifte. Zelf vergeten te controleren en het niet gezien in het donker. Gelukkig was de schade bekend. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 5
" perfect "
" Perfect "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ik huur meestal bij auto Europe. Altijd prima en super . "
" Wat een service van de balie medewerker. Super. Ook snel aan de beurt en geholpen Auto ook geweldig ! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Autoeurope is voor mij 'the one and only' als het gaat om het huren van een auto "
" Perfect, alles van A tot Z goed geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima en snelle service "
" Zeer efficient "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Site werkt altijd duidelijk met goede voorwaarden. "
" Alles goed geregeld, alleen beschrijving waar precies de auto te huren was erg summier beschreven. Op Nice Airport moesten met shuttle bus of tram naar parkeergarage van de huurauto's. Tevens stond er niet duidelijk waar de machine stond om de sleutel op te halen, dit was dus naast de balie van Goldcar op de begane grond. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" heel goed "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Zeer goed "
" Prima auto, prima personeel op de luchthaven "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd: erg tevreden "
" Prima verlopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed, geen problemen n goede prijs/kwaliteit "
" Ik ben heel tevreden over de dienstverlening en service van Budget in Nice. Tot nu toe in Nice de beste autoverhuurder "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" prima service "
" prima service "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Good service, but rates are pretty high. "
" First car, with upgrade had damage all over, and non-functional air conditioning. Went back and got an other, new car, with upgrade due to gold status. So got resolved, but took about 30 minutes extra time. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" handig tool om auto's te huren "
" concurrerende aanbieder "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Top "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Above expectation! "
" Perfect car and service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Erg fijne manier om een auto te boeken "
" Prima maatschappij "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Wij vinden de autohuur wel veel te hoog. Dit geldt wel voor alle aanbieders. "
" Onze gehuurde auto bleek een lekke band te hebben. Gelukkig zagen wij dit al op de luchthaven. Wij kregen meteen een andere auto, wat een spiksplinternieuwe Clio bleek te zijn. Fijn dat dit meteen geregeld werd! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed bereikbaar en snel geholpen toen het referentienummer van Europecar ontbrak ontbrak "
" Was boven verwachting en ben goed.en vriendelijk geholpen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Very easy booking "
" Great service! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top verhuurbedrijf "
" Top verhuurbedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Vlot en vriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Gewoon goed. Alleen proberen ze altijd iets extra te verkopen (verzekering) "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Perfect "
" Geweldig "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Snelle en makkelijke boeking ook op het laatste moment. Vooral dat laatste bleek bij andere bedrijven niet zo vanzelfsprekend. "
" Wat een prettige verrassing was dit. Heel aardige medewerker. Er was wat fout gegaan (we kregen een automaat wat niet de bedoeling was) maar hij loste dat zo charmant en met humor op dat het bijna een pluspunt is geworden.. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bedankt voor de service, en de fijne auto "
" Prima auto: peugeot 2008.!! Goede service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd zeer goed. "
" Er was 's ochtends vroeg al een snelbalie voor inleveren auto. Goede service, stond echter niet in huurcontract vermeld. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heb goede ervaring maar huren is heel erg duur geworden laatste jaar.... "
" We moesten 50 min wachten bij ophalen. Niemand deed checkout. We moesten auto achterlaten. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 7
" Prima, vrijwel nieuw "
" Vlot, prettig en duidelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Vriendelijk, informerend en beleefd. Bij inleveren stonden ze me al op te wachten en super snelle afhandeling. Geweldig (was ook een top auto) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima en zeer voordelig "
" zeer zuinige auto gloednieuw "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" lokatie voor de vertrek en aankomsthal,super "
" Snelle pick-up airport "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 1
" Prima service, mooie nieuwe auto "
" Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Top! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijs kwaliteit, al jaren een betrouwbare verhuurder "
" Voorheen nooit van gehoord , ervaring was positief "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Doorgeefluik dus alleen prijzen vergelijken "
" Afkoop eigen risico hoog en extra betalen voor Italië....... "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Prima snelle afwikkeling "
" Prima verhuur. Snel en accurate dame aan de checkin erg aardig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Autoeurope zoekt voor mij de gunstigste auto en de efund bij schade geeft een veilig gevoel "
" alles prima in orde "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zoals gebruikelijk uitstekend "
" zeer plezierig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De vervangende auto die werd aangeboden, voldeed evengoed als de geboekte auto. "
" Heldere website, goede prijs-kwaliteit, geen verborgen kosten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goede service "
" Service en professionaliteit prima ! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Bijna altijd de beste prijs/kwaliteit verhouding, soepele geld teruggave in geval van annulering "
" Deze keer geen file om de auto te halen. Dus daarom zijn wij tevreden. Voor de rest is de locatie prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel goed "
" heel goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed "
" goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" ok "
" ok "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Top "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Ophalen bij de balie duurt wel erg lang. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" duidelijke website, vooral fijn dat het eigen risico afgekocht kan worden "
" ging allemaal erg soepel, heb ook niet hoeven wachten "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne auto, vriendelijke medewerkers "
" Erg vriendelijk geholpen door de baliemedewerkster "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Al jaren zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top, al jaren! "
" Heel goed! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Excellent "
" Excellent "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top site. Heel gebruikersvriendelijk "
" Prettige medewerkers "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snel en efficient "
" Zeer stipt met tijdstip en zeer kritisch bij inleveren maar goede service en mooie/fijne auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Altijd goed "
" Prima verhuurbedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Het huren van een auto via Auto Europe verliep snel en gemakkelijk. "
" Ik had een voortreffelijke ervaring bij Europcar Marseille. Zowel ophalen als terugbrengen verliep snel en gemakkelijk. De auto beviel mij zo goed dat ik overweeg om zo'n auto (Toyota corolla hybrid) te kopen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wederom geweldige ervaring. Prijs goed en onverwachte upgrade ter plaatse. "
" Super geregeld in Bergerac "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is prima "
" Is prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Keurig "
" Alles keurig geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd prima "
" Snelle service met Key&Go en erg vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld en duidelijk "
" Alles is soepel verlopen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Goede aanbiedingen "
" Vriendelijk en snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Meestal dik tevreden "
" Meestal dik tevreden "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ons vliegtuig had vertraging. We hebben dit op tijd gemeld en dit was ook keurig doorgegeven aan SIXT. "
" Wachttijd bij het ophalen van de auto was te lang, ruim 30 minuten moeten wachten. Gevraagde auto kon ook niet geleverd worden. Voor ons goed uitgepakt, kregen een ruimere auto voor dezelfde prijs. Tip: bewaring van sleutels auto's kan beter. Nu lagen er in alle lades van de bureaus sleutels. Zorg voor 1 grote sleutelkast! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd zeer vriendelijk en goede auto's. "
" Vlot en vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima geregeld. "
" Alles prima geregeld. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goede ervaring dus we huren zeker nogmaals bij SIXT "
" Goede en vriendelijke service op de luchthaven van Nice. Makkelijke te vinden opgang voor inleveren van de auto! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren verhuur ik via Autoeurope! super service "
" Heel erg blij met Goldcar en grotere balie op Nice "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" goedkoop en efficient "
" perfect "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk, veilig en voordelig "
" Erg prettig - "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Zeer vriendelijk personeel en keurige auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd een nieuwe auto is heel fijn. Deze keer Renault Twingo wat een heerlijk wagentje met een goede motor! "
" je krijgt de auto supersnel mee na je vlucht. Heerlijk! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Goede keuze auto huur bedrijven en makkelijk te navigeren website, na reservering in email had ook zeer uigebreide instructies gekregen alles verliep glad en professioneel. "
" Alles ging heel soepel, medewerker was heel vriendelijk en auto was zeer schoon in goede staat zelfs in rijboord was aanduiding de werkelijke toegestaande snelheid op de weg dat was handig, was zeer makkelijk te rijden ook vrije kilometrage is mooi meegenomen. Ik heb extra verzekering genomen met 0 verantwoordelijkheid, omdat ik moest ver rijden. Na terugkomst heb ik ook uur eerder afgeleverd want was ochtend and veel fille in de stad, enterprise medewerker had ook heel snel alles nagekeken en afhenadeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Het is allemaal prima verlopen, ben heel tevreden met de service van Auto Europe "
" Het is allemaal prima verlopen, ben heel tevreden met de service van Sixt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Snel en prettig te reserveren, overzichtelijke website "
" Auto volledig volgens afspraak meegekregen, mooiere auto dan gereserveerd, gloednieuwe Peugeot 208 full option, vriendelijk en vlot geholpen ter plekke, zeker voor herhaling vatbaar "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt goed "
" Uitstekende auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Goede ervaring "
" Makkelijke manier om te reserveren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goed "
" Was top geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima en duidelijke website "
" Alles was prima geregeld, heel aardige en competente baliemedewerker. Prima auto meegekregen, en het inleveren ging ook erg soepel! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" piccobello "
" 100 % service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne site. Goed aanbod met nsme door supercover "
" Alles ok en efficiënt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Ben zeer tevreden een perfecte Behandeling en service in alle gevallen Zeer aan te bevelen "
" Ben zeer tevreden een perfecte Behandeling en service! Aan te bevelen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vriendelijk , behulpzaam. "
" Goed geholpen . "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Goede service; boeken en annuleren gaat vlot "
" Goede service; geen enkele negatieve bemerking "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer tevreden alles klopte "
" zeer tevreden alles klopte "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij zijn zeer tevreden en zullen de volgende keer zeker weer kijken, en vergelijken bij Auto Europe. "
" Alles goed en vriendelijk geregeld. Zo goed als nieuwe auto(alleen de buitenspiegels waren vuil, is een klein puntje van aandacht) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Duidelijke website en goede condities. Volgende keer boek ik hier weer. "
" Prima ontvangst en alles goed geregeld. Ook een nette jonge auto gekregen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Top!! "
" Efficiënte en zeer klantgerichte afhandeling "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" al diverse keren via auto europe een auto gereserveerd. Steeds goed bevallen. "
" mooie auto, 10.000 km op de teller. Aan de balie ging het prima. werd snel geholpen, op vriendelijke manier. Bij terugbrengen, ging het ook goed en makkelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles was duidelijk bij t huren van de auto "
" Was prima, auto ophalen en wegbrengen ging snel. Auto zelf was goed onderhouden "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Overzichtelijke site "
" Heel vriendelijk en efficiënt personeel bij Europcar Montpellier airport "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Dat de geleverde kwaliteit zo goed is, is al uitzonderlijk. Dat dit al jaren achtereen zo is zegt veel meer. "
" Onze ervaringen met EuropCar zijn alle jaren consistent en op alle onderdelen van zeer goede kwaliteit. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima prijzen "
" Altijd nette auto's. Correcte medewerkers en altijd snel in de afhandeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" netjes geholpen "
" goed bedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima service. Komt mede doordat er (deze keer) geen wachtrij was "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima. Al veel vaker gebruikt. "
" Was prima. Zou alleen prettige service zijn als een gehuurd kinderstoeltje door een medewerker van Hertz zelf wordt geïnstalleerd. Nu loop je zelf te sjouwen met koffers en dan ook nog een stoeltje (dat je niet kent) "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima boekingsysteem en heel overzichtelijk. "
" Lange rijen vanwege vakantiedrukte maar waar dan niet op ingespeeld wordt door meer medewerkers in te zetten. Bij een goedkopere maatschappij verwacht je dat wel maar niet bij Budget. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" uitstekend "
" geen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Kan niet beter ! "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed "
" De service en afhandeling was erg goed vandaar dat wij de volgende keer weer een auto huren bij budget "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Dankzij Auto Europe scherpe huurprijs gekregen, die aanzienlijk beneden die van andere vergelijkingssites lag. "
" Efficiënte ophaal- en retourprocedure. Praktische nieuwe auto. Enig klein minpuntje: de relatief lange wachttijd aan de balie. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd: zeer tevreden. "
" Chaotische incheck die een uur duurde. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" prima prijs, prima geregeld "
" de wachttijd aan de balie bij het ophalen van de auto was ruim twee uur. Terwijl alle klanten gereserveerd hadden. Wachten in de brandende zon. Onacceptabel. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik maak gebruik Auto Europe regelmatig al enkele jaren. Ik vind dat Auto Europe consequent de beste tarieven heeft op verschillende bestemmingen, en ik heb een goede ervaring een keer met de restitutie van het blijvend eigen risico, die heel vlot is verlopen. Het is ook voordelig in vergelijking met het afkopen van de eigen risico. "
" De locatie van Interrent bovenin de parkeergarage op de luchthaven in Nice is niet zo handig. Daarnaast zijn zij zo'n bedrijf die veel druk uitoefent om extra verzekering te verkopen. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" prima "
" waarom moet de balie medewerker alles opnieuw invullen als je online hebt ingevuld en waarom dien je €1200 borg te betalen , en waarom is aanvullende verzekering zo duur en nodig "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" ok "
" Initieel gehuurde auto had een probleem met lekkage bij de brandstof ingang. Zonder problemen kregen wij een nieuwe auto mee. Wissel heeft wel wat vakantietijd gekost. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Ok ! "
" Price for second driver and insurance is over the top "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Heel tevreden, geen minpunten! "
" Bij het ophalen duurde het allemaal erg lang helaas. De auto die ik graag wilde hebben was wel beschikbaar maar de systemen stonden nog niet goed helaas. 50 min na binnenkomst kon ik uiteindelijk met de auto weg. De baliemedewerkster was wel behulpzaam en vriendelijk. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" altijd weer prima. ik ben een terugkerende klant :-) "
" Jammer dat de borg van 432,- die van de creditcard is afgeboekt, na een aantal dagen nog steeds niet is teruggeboekt. Autoeurope zegt dat dit wel 2-3 weken kan duren. Dit vind ik eigenlijk te lang. Verbeterpuntje dus! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede prijzen. "
" Goede service , alleen met het inleveren was er onduidelijkheid. Hierbij moest de auto geparkeerd worden en de sleutel in een box worden gegooid, alhoewel het overdag was. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" zoals verwacht "
" Alles correct "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Easy "
" Easy "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Als gebruikelijk, professioneel en efficiënt. "
" Als gebruikelijk, professioneel en efficiënt. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Alles prima "
" Zeer vriendelijke en professionele balie europcar in bergerac. Auto was perfect. Prijs kwaliteit zeer goed. Een van de beste ervaringen autohuur voor mij ooit. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Over het algemeen goed. "
" Parkeerterrein ligt niet erg handig. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Handig en professioneel, echter tot nu toe alleen de happy-flow meegemaakt. "
" Onderdeel van europecar, professioneel en geen verborgen kosten "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geef verborgen kosten zoals bij vele andere autoverhuurders. Prima ervaring. "
" Alles verliep zoals het hoort. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed. Zoals altijd "
" Inventarisatie van bestaande schades met handheld terminal was zeer prettig. Beter dan papier. Ook mails van Goldcar met documentatie na ophalen en inleveren waren prettig. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al diverse malen via jullie geboekt (ook mijn man op zijn naam) maar tevreden, daarom doen wij dit steeds zo. "
" ik heb nog niet de eindrekening van Keddy ontvangen, dus weet niet of de afhandeling goed gegaan is. Maar tot nu toe ben ik tevreden. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Al 10 jaar goed en probleemloos, als er al "haken en ogen" zijn, dan ligt dat aan de verhuurder, NIET aan Auto-Europe "
" A "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijke website, prima aanbiedingen, goede bevestiging en back-office service. Boek al jaren mijn huurauto's via AutoEurope. "
" Prima prijs en splinternieuwe auto zoals verwacht, dus prima. Alleen meer dan een uur gewacht bij de balie (Nice). Totale onderbezetting. Uiteindelijk bij de balie aangekomen prima afwikkeling verder. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima auto, bijna nieuw. Niks mis mee. "
" Duidelijker aangeven welke balie je moet zijn. Ik stond bij auto europe en moest zijn bij de balie van Budgetcars. Dat kost veel tijd. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer goede ervaringen "
" Zeer goede ervaring "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles transparant qua kosten, dank ! "
" Categorie van de auto was mini suv maar dat is een beetje misleidend. We kregen een Renault Megane mee, verder alles prima, nieuwe auto's. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goede tussenpersson "
" prachtige auto, goede bejegening. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Heel goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Als altijd: prima. "
" Snelle en vriendelijke administratieve afwikkeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik huur wel vaker via Auto Europe en heb daar geen slechte ervaring mee. Veel hangt af van de huurprijs. "
" De balie van Interrent voor ophalen was gesloten en er werd verwezen naar Goldcar. Daar ging het opmaken van het contract verder prima. Het contract vermeldt een boete van € 180 als de auto vuil wordt ingeleverd, dat vind ik onplezierig: hoe vuil is vuil? "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Airport service goed en behulpzaam "
" Behulpzaam "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" gewoon goed "
" super "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" was al zeer goed houden zo! "
" gewoon goed in alle aspecten "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" duidelijke informatie, goed bereikbaar, prima service "
" plezierig, goed bereikbaar, goede service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Alles prima in orde "
" Perfect "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" prima, "
" snel en vriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" altijd goed. in het verleden werden problemen met de verhuurder opgelost door bemiddeling van auto europe. "
" na een positieve ervaring in oktober 2018 nu weer eenzelfde. alleen bij deze verhuurder wordt de auto door een medewerker getoond en uitgelegd. De lage waarborgsom wordt direct bij inleveren weer gerestitueerd. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vriendelijke dame bij afgifte en inname van de auto! "
" Zie 5 "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Zoal altijd alles weer prima in orde. "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" goed "
" goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" tevreden "
" 40 minuten moeten wachten, met 1 klant voor me. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles ok "
" Alles ok "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Ingewikkeld verhaal over verzekering en volle tank afkopen tov borg storten. Komt niet echt professioneel over "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Snel en efficient "
" Verrast over de goede service van de medewerkers. Ik stel het op prijs dat er geen opdringerige pogingen werden gedaan extra verzekeringen af te sluiten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede service, scherpe prijzen, in veel landen aanwezig. "
" Vriendelijke baliemedewerksters, prima auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" fantastische service en organisatie "
" Correct, snel en vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" positief "
" Grotere service balie nodig op Nice Airport "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Over Auto Europe ben ik zeer tevreden en zal spoedig weer een auto huren, hetzij op eigen naam of medereiziger. "
" Na ruim 3 dagen is de borg nog steeds NIET terugbetaald ! Op Nice zitten ze op een beroerde plaats, bij het terugbrengen ZES keer rondgereden om op het terrein te komen, slecht aangegeven. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 4 Staat van de auto: 7
" Prima auto en goede service. "
" Prima bedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Al 15 jaar tevreden soms een verhuurder wat minder maar over algemeen goed! "
" Auto veel had veel beschadiging , een persoon bij uitlevering lang wachten! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 6
" Prima geregeld "
" Ontzettend opdringerig personeel bij de balie, ze probeerden je bang te maken en allerlei extra verzekeringen aan te smeren. Ze dreigen voortdurend met wat er voor grote financiële risico voor je zijn. Daarnaast was de geboekte benzine auto niet aanwezig en zouden we 2,50 per dag extra moeten betalen voor de diesel die we nu kregen., met veel moeite dit weten te voorkomen. Daarnaast kregen we een prima auto mee en bij het inleveren ook alleraardigst "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd met Auto Europe, prima service :) "
" Je huurt voor 40 euro, maar het kost 107 euro. Dat kwam doordat de credit kaart het niet deed en mijn banksaldo niet toereikend voor de debet boeking van 1500 euro (garantstelling). "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" bedankt voor de goede serves "
" nvt "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" alleen de ligging is gunstig buiten de terminal, verder matig Nooit upgrade, matige auto's Spaans nummerbord! "
" waren bij terugkomst niet aanwezig in de morgen. Blijven proberen verzekering aan te smeren. Vaag verhaal over benzine die bij hen goedkoper is "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" helemaal ok "
" helemaal ok "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijsvergelijking mogelijk "
" Nu een iets mindere auto, meestal goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" We hadden een heel fijne, schone auto. "
" Kon mijn American Express Card niet gebruiken en bij navraag bij de andere verhuurders op de Airport wel. Dat was erg vervelend. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Het zou handig zijn als er bij de keuze van autoverhuurder gekeken kan worden naar de verwachte wachttijd bij het ophalen. Soms staan we bij het ophalen bij de autohuurder lang te wachten in verband met de rij mensen. Deze keer was het zo'n 30 minuten, maar we hebben ook wel eens 1,5 uur in de rij gestaan. We zouden bereid zijn iets meer te betalen als de wachttijd bij het ophalen veel korter zou zijn. "
" Het was in het geheel niet duidelijk gemaakt bij voorbaat dat de auto op een andere locatie ingeleverd moest worden dan de afhaallocatie. De bewegwijzering bij de luchthaven is daar niet duidelijk in. Op de voucher die wij kregen stond dezelfde locatie als inleverlocatie. Het kostte ons 30 minuten langer om de juiste inleverlocatie te bereiken. Er waren meer huurders die dit overkwam. Een duidelijke inleverinstructie (plattegrond) bij ophalen is wenselijk. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Prima auto, goede/vriendelijke service. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Ik had ook nog gebeld, omdat ik zag staan dat er een transfer was naar de verhuurmaatschappij, dit gecheckt met een telefoontje en dat werd bevestigd. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet het geval te zijn, de verhuurmaatschappijen zitten op 150 meter tegenover de uitgang van de luchthaven............... Dus de informatie op formulier was fout en bij telefoneren met Auto Europe werd deze informatie ook weer bevestigd, weer fout. Dit gaf ook weer onduidelijk, gelukkig was er een Fransman die mij vertelde dat de autoverhuur echt dichtbij was, stonden wel borden met de richting, maar je kon ze niet zien. Jammer dat er dus foute informatie staat, anders had ik er gewoon direct de borden van carrentel gevolgd, nu zocht ik een transfer naar Sixt. "
" Bij het ophalen/terugbrengen en eigenlijk ook de huurperiode ben ik toch altijd een beetje gestresst. Ik ben altijd gestresst met autohuur, omdat ik de verhuurders niet vertrouw. De bestelde auto is er meestal niet, dus krijg je een auto die je niet besteld hebt en meestal een aanbod dat hoger is met een voorstel om bij te betalen. Ook worden er meestal verzekeringen aangeboden, ik heb vorig jaar al een jaar niet gehuurd, terwijl ik het eigenlijk wel wilde, gewoon geen zin in de stress van een auto huren in mijn vakantie. Dit jaar Mocca besteld, maar er was alleen een automaat Mocca en bij mij stond er schakel, als ik een Mocca wilde dan had ik € 7,- per dag moeten bijbetalen. Als het mijn klant was had ik gewoon de automaat voor dezelfde prijs meegegeven, dan moet je maar leveren en heb je een 100% tevreden klant, niet dus, nou dan maar een Fiat 500 plus of zo werd er gezegd, uiteindelijk krijg ik een sleutel van een Peugeot 2008, nou het zal wel. Vervolgens verteld de baliemedewerker niet precies waar de auto staat en zijn we 40 minuten lang aan het rondlopen geweest, 3 terminals op de luchthaven gezien, diverse mensen gevraagd en toen eindelijk maar weer terug naar de baliemedewerker. Bleek dat ik gewoon 20 meter vanaf de balie de lift moest pakken, dus voortaan kan hij best even kijken of iemand de goede kant oploopt. Mijn vrouw en ik hebben beide niet gehoord dat hij het heeft uitgelegd waar de auto staat, ik geef nog een voldoende in de beoordeling, omdat ik hem het voordeel van de twijfel geef dat hij het misschien wel gezegd heeft, maar niet duidelijk als 2 mensen het niet meekrijgen en hij kan ons gewoon voorbij de lift weer naar de uitgang zien lopen, dus met een beetje interesse in je klant zie je het fout gaan. Vervolgens zitten er dan toch wat kleine deukjes in de huurauto, maar bij het ophalen is er niemand, dus maak ik mij toch weer de hele huurperiode druk, dat ze mij straks die deukjes in mijn mik duwen. Ik had wel foto's gemaakt in de garage, maar het is toch lastig te zien, en ik wil gewoon geen gezeur en betalen voor iets waar ik niets aan gedaan heb, ik parkeer juist overal waar de auto zoveel mogelijk vrij staat om schade te voorkomen. Uiteindelijk wordt de auto gewoon ingenomen zonder gezeur, en gaat dat prima met een vriendelijke dame. Ik weet niet of ik mijn gevoel duidelijk kan maken hier, maar dit is waar ik mee zit, het is toch jammer dat ik wel wil huren, maar het niet doe als het ook zonder een auto kan, gewoon omdat er schijnbaar niet transparant gewerkt wordt (altijd extra's willen verkopen, zelden de bestelde auto leveren, bestaande schades niet vooraf worden doorgenomen of vermeld staan op een formulier). "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Mijn ervaring met autoeurope is op zich goed, maar het blijft erg vervelend dat ze enorme borgsommen blokkeren op je creditcard en volharden in het aansmeren van hun eigen verzekering. "
" Afgelopen zaterdag 27 okt. hebben we de auto ingeleverd op het vliegveld van Nice. Gisteren ontvingen we bericht dat ze de auto kwijt waren en dat ze niet konden afronden! Het gaat om een buitenparkeerplaats. De buitenkant van de auto was niet schoon, maar dat was volgens de medewerkster geen probleem, maar volgens het contract het contract wel! We mochten zelf beschadigingen vaststellen zonder tussenkomst van een medewerker, die zonder meer haar handtekening plaatste bij de door ons vastgestelde schade. Bij inlevering werd de auto nauwelijks gecontroleerd, alleen werd wel vastgesteld dat de tank net niet helemaal vol was, ondanks dat we hooguit 30 kilometer hadden gereden nar het aftanken. Daarvoor krijgen we nog een rekening. Verder moesten we een borg van 800 euro betalen, wat op zich niet ongewoon is, maar we moesten ook een borg betalen voor de brandstof. Ik ben benieuwd hoeveel ze in gaan houden voor de ontbrekende 2 liter! Het blijft vervelend dat ze dit soort bedragen inhouden als je via autoeurope boekt. Ze blijven ook aandringen om je bij hen te verzekeren om dit soort borgsommen te voorkomen, maar blijf weigeren. Maar dat ze nu de auto kwijt zijn doet de deur dicht. "
Algehele waardering: 3 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Het afhalen duurde buitengewoon lang. Er was een zeer lange wachttijd. Het inleveren ging daarentegen bijzonder snel. "
" Prima "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel goed "
" Zeer plezierig, vriendelijk. Als frequent gebruiker van huurauto's, service beter dan bij nadere maatschappijen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed en tevreden "
" Goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" prima werk! "
" Bij aankomst duurde het ruim een uur voor we aan de beurt waren. Er was slechts 1 balie medewerker voor 3 verhuurbedrijven beschikbaar. Dat duurde wel erg lang deze keer. Bij het afleveren van de auto in het park zelf werd ik erg vriendelijk behandeld. De auto werd samen met mij geïnspecteerd, het navigatie systeem werd ingesteld op mijn taal etc. Dat is erg waardevol na een reis van 12 uur in een vliegtuig. Ik waardeer deze persoonlijke service als zeer goed. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 8
" prima! "
" locatie nice verplaatst naar moeilijk vindbare plaats op dak van een parkeergarage in open lucht.personeel niet erg professioneel.lange wachttijd. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Kwaliteit is constant; zeer goed! Complimenten! "
" Zeer snelle en correcte afhandeling bij het ophalen en terugbrengen van de huurauto! Chapeau! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik ben een tevreden klant. Maar ik mis een vorm van customer loyalty en sneller kunnen boeken op basis van een klantenprofiel. je voelt je daardoor niet echt klant. Dit bedoelt als opbouwend commentaar! "
" De Auto had forse beschadigingen aan de zijkant. Niet Europecar waardig. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 1
" prima prijs/kwaliteit verhouding "
" bij aankomst keuze uit 3 verschillende modellen, waaronder het gewenste model, prima dus! "
" meestal goede ervaring "
" Niet- tot onvriendelijk personeel aan de balie. Het lijkt alsof personeel aan dit soort balies opgeleid worden om klanten af te schrikken. Bovendien is er altijd veel onduidelijkheid over de verzekering(en) "
" perfect geregeld, is er ook een punten stelsel? "
" Ondergetekende pleit voor meer service. Heb nu 3 ruitenwisser vloeistof moeten kopen 1 keer blu-ray, weet ik veel hoe dat gaat? "
" Peugeot 208. Airco werkte niet!!! Wel compensatie achteraf gekregen. "
" Ik boek nu al jaren bij Auto Europe en heb alleen maar positieve ervaringen. Het boeken gaat snel en de financiële afhandeling is steeds correct. Een enkele keer moet ik wel eens volharden in het afslaan van extra verzekeringen bij een autoverhuurder. "
" De wachttijd was aan de lange kant. Ik denk dat het zeker drie kwartier heeft geduurd voordat we weg konden rijden. Dat maak ik wel anders eens mee maar het zal aan de drukte op het moment hebben gelegen. Geen echte aanmerking dus. Ook nu weer de vraag of ik er wel zeker van was dat ik het eigen risico niet wilde afkopen. Ik heb echter bij de boeking bij Auto Europe gekozen voor een extra betaling waarmee AE zoveel mogelijk als binnen haar vermogen ligt om het eigen risico in voorkomend geval te beperken. Door Budget werd gesuggereerd dat ik sowieso een eigen risico had van 1.000 euro. Misschien formeel wel juist maar men kan toch denk ik op de boeking wel zien wat ik met AE extra heb afgesproken. "
" Snelle en duidelijke informatie. "
" Snelle afhandeling. De informatie over de achteraf te betalen bedragen / inhoudingen was echter beperkt. Men ging bij het terugbrengen van de auto ook niet direct met ons kijken of er schade was en of de auto was afgetankt. Achteraf zou eventuele schade ingehouden worden op de deposit. Daarmee ontstond er onzekerheid of alles in orde was en of het gehele depositbedrag zou worden teruggestort. Na het afleveren zou er schade aan de auto kunnen ontstaan, buiten onze schuld. Zonder mededeling bleek achteraf dat er 50,- is ingehouden. Wij vermoeden dat dit om een milieubelasting gaat, maar hierover hebben wij geen bericht ontvangen. Er blijft dus een onbevredigend gevoel bij ons bestaan. "
" 100% gekregen wat we hadden verwacht "
" vriendelijke en snelle bediening aan luchthaven Ajaccio, volledig in lijn met onze verwachtingen "
" Bewegwijzering is heel slecht. Af te halen auto stond heel ver weg en was niet te vinden zonder hulp van personeel van de desk. Het terrein waarop de auto stond was heel slecht zodat de koffers beschadigd raakten! De auto zelf was perfect: 10 dagen prima in gereden. Personeel bij de desk is professioneel en zeer vriendelijk. "
" zie boven. "
" we hadden een hele mooie nette auto "
" Correct. Het was mij niet duidelijk dat Europa Car een bemiddelingsbureau is en verder niets met de verhuur te doen heeft. Dus je kunt net zo goed rechtstreeks bij een verhuurbedrijf reserveren lijkt me. "
" Onze reservering en verzekering bij Auto Europ maakten wij vier maanden geleden in febr. 2018. Wij kwamen17 juni 's avonds om 22.30 uur bij Auto Europa aan. Met iemand die een beetje ziek was. Wat ons zeer gestoord heeft is dat de medewerker bij het ophalen er erg op gespitst was om ons producten aan te smeren die de kosten fors hoger zouden maken. 'Oh, U wilt misschien wel een auto met hogere instap (ivm de zieke)'? Als dat kan...antwoordde ik. Oh, ik maak een goede prijs. Het kost u maar ? 20,- p.dag meer ( 340,--). U kunt zich extra verzekeren voor schade, ivm. eigen risico, het kost maar ? 17.--p. dag meer (292,--) Een kinderstoeltje in de auto kost ? 10,-- p.dag extra! Verder geen uitleg bij de auto, geen hulp op verzoek. Matig!! "
" altijd een prima dienst "
" heel goed bedrijf (in Ajaccio, onderneming met franchise) splint nieuwe auto's de vraag om de auto schoon terug te brengen is prima "
" Makkelijk en overzichtelijk te boeken "
" Vriendelijk en professioneel onthaal. Nadeel: Ophalen en terugbrengen van auto is ver van vertrek- aankomsthal... "
" Nadat we de auto niet konden starten, prima geholpen zowel direct door de opgeroepen garagist als indirect door uw alarmcentrale. De keuzemenu structuur van het alarmnummer kwam voor mij als klant weinig efficiënt over. "
" We hebben daar al vaker een auto gehuurd. Nooit een probleem. De enige opmerking betreft de inname na een huurperiode. De 'afnamekeuring' vindt niet tegelijkertijd met het inleveren van de sleutel plaats. Dat zou misverstanden met zich mee kunnen brengen inzake claims etc etc. "
" Zeer tevreden, ook over Alamo. Lopen mee naar de auto. Keurig wordt alles uitgelegd en gecontroleerd. Bij terugkomst, komt er direct een medewerker om de auto te controleren en ook de borgsom is heel snel retour gekomen. Alle Lof. "
" perfecte service, zie bovenstaande. "
" Prima "
" Prima "
" Meer duidelijkheid over verzekering "
" Schade met eigen risico 1400 euro werd bij afhalen Auto anders verteld zoals pech onderweg moet de huurder Auto terug brengen wegenwacht eigen rekening schade Voor en achter worden aparte zaken dus met andere woorden extra verzekering werd ook nog gezegd u heeft Een goedkope huurprijs dus kunt u wel extra verzekeren Heb ik gedaan kreeg toen nwe auto mee 2 km op teller En zonder schade in geleverd "
" Alles perfect verlopen. Jammer dat de vrij nieuwe auto al helemaal onder de krassen en deukjes stond! "
" Jammer dat Goldcar 1230 euro van je creditcard reserveerd. Terwijl Autoeurope aangeeft dat het 950 euro is (staat id overeenkomst). "
" Geen opmerkingen. Al jaren tevreden. "
" De desk is niet in de terminal maar op het parkeerterrein. Niet goed aangegeven waar het was. Heb dus moeten vragen. Medewerker wel vriendelijk maar nadat ik een aantal vragen stelde erg kortaf. Er werd nogal gestuurd om de benzinetank door hen te laten vullen ipv zelf af te tanken bij terugkomst. Daarnaast moet ? 70,00 betaald worden als de auto niet binnen 10 minuten schoon zou zijn bij inlevering. Later bleek dat het voor de binnenkant van de auto ging. Daarnaast werd ? 1500 geblokkeerd op mijn creditcard als deposit. Dat vind ik wel heel erg veel en dat heb ik ook nog nooit gehad. Ik kon het verlagen door ? 126 te betalen. Ik vind dit extreem hoog. Daarnaast was de auto gewoon aan de buitenkant heel erg vies bij aflvering aan ons. "
" Prima service "
" Goede ontvangst en snelle uitgave van de auto. Zeer professioneel en klantvriendelijk . Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. "
" Reserved two cars, but one wasn't available although on the.site it was confirmed. Now i had to rent with 2 companies. "
" They almost forced us to take the insurance although i booked this with autoeurope. Threatening not to give the car. When i said this was nonsense they said we wouldn't get asssitance in case of trouble. I couldn't care, but my friend didn't want the trouble and paid the extra insurance. So now we.paid.double for that. Really disappointing. "
" vliegtuig vertraagd, op tijd doorgegeven aan Auto Europe, maar slecht afgehandeld: konden huur niet meer garanderen. Firefly was geen probleem "
" vertraging erg netjes afgehandeld, auto leeg gereserveerd. nette auto conform afspraak. Geen gezeur over vastgestelde beschadigingen bij opname huur en ook niet bij teruggaaf auto. Vlotte afhandeling van eindhuur en betaling "
" Tevreden "
" Tevreden "
" Uitstekend gegaan. Tevreden. "
" Prima service. "
" Primas auto, wel wat beschadigd maar dat was ons van te voren verteld. "
" Vriendelijke mensen maar het zou bij het afhaalpunt wel wat efficiënter kunnen, laat mensen van te voren alle gegevens invullen zoals rijbewijs etc. om een enorme rij te voorkomen. en beter aangeven waar Firefly is het was niet makkelijk te vinden. "
" Prima geregeld "
" Keurig "
" No fuzz, duidelijke voorwaarden, alles makkelijk online te regelen "
" Perfecte verhuur. Ik huur vaak auto?s, maar deze waren het meest professioneel en klantgericht dat ik heb meegemaakt. Personeel (Gavin in dit geval) maakte vriendelijk en goed duidelijk wat de voorwaarden zijn, wat als schade wordt gezien en wat niet. Ook bij inleveren weer zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. Aanrader! "
" Het had 's nachts gevroren in de periode dat we de auto huurden, maar er was geen ijskrabbertje in de auto om de ruiten schoon te maken. Waarschijnlijk komt dat niet zo vaak voor, maar toch handig als er een klein krabbertje aanwezig zou zijn. "
" Goede prijs- kwaliteit verhouding, Goede en tijdige info. communicatie is betrokken. "
" Prettig. Correct in afhandeling en controle. "
" Heldere website. "
" Opvallend strenge controle vooraf en achteraf op schade. Strenge voorafcontrole begreep ik niet goed. Vriendelijk personeel Veel ter plaatse te kiezen opties voor afkoop van allerlei risico's. Moeilijk te volgen. "
" Goede af handeling en prima auto "
" Goed geregeld "
" klacht en annuleren (in voorgaande maanden) correct afgehandeld "
" Kon kiezen uit twee modellen auto. Schade was niet aangetekend op in het contract. Wel via een sticker in het portier maar die werd eerst niet gezien bij inspectie bij retour. Daardoor werd eerst aangenomen dat ik die schade zou hebben veroorzaakt. "
" Informatie is betrouwbaar en alles werkt goed. "
" Goede vriendelijke service. Beetje ver van station. Afspraak over niet gevulde tank was niet mogelijk. Daardoor moest ik weer helemaal de stad door. Had iets soepeler gekund maar niet een groot probleem. "
" We werden snel geholpen en we kregen een vrij nieuwe auto mee. "
" huur al jaren via auto-verhuurder en ben tevreden "
" te weinig personeel (1medewerker) te lang wachten dus voordat je geholpen werd. Auto was prima, alleen niet erg schoon, heb zelf de auto maar gewassen! "
" Onduidelijk was dat ik me bij het Herzkantoor moest melden "
" Er zijn bij het terugbrengen van de auto vanaf het parkeerterrein geen bagagewagentjes beschikbaR. Zeer hinderlijk "
" schone auto, redelijke prijs, geen onverwachte kosten "
" Goede auto. Snel ophalen en weer inleveren. "
" Baliemedewerker sprak niet alleen frans, was heel prettig. "
" Alles was perfect geregeld zowel bij het afhalen als bij het terugbrengen.Vriendelijke ontvangst en een uitsekende wagen "
" Prima geregeld. Geen problemen. Boek al jaren via Autoeurope en heb nog nooit problemen gehad. "
" Kantoor Firefly makkelijk en snel bereikbaar op de parkeerplaats. Wel altijd goed checken wat de staat van de auto is maar dat moet je bij ieder verhuurbedrijf doen. Deze auto zat onder de deuken en krassen en toch stond er 1 hele grote kras niet vermeld op het formulier. Dus iemand erbij gehaald en die heeft zonder problemen een aantekening gemaakt op het formulier. Ook bij teruggave geen problemen ondervonden. "
" Alles ging goed. "
" Ging prima. Vriendelijke medewerkers. Er werd accuraat gewerkt. "
" Goede site erg duidelijk geen verrassingen "
" Ondanks drukte na aankomst van weer een vlucht ; vlot en accuraat, prima service "
" Zeer veel waar voor dit geld "
" Vriendelijke medewerkster. "
" Prima service en goede site "
" Prima service en aardig personeel "
" Prima "
" goede afhandeling, makkelijk boeken. Wel elke dag in de gaten houden, want de prijzen verschillen soms enorm. "
" Prima auto, upgrade gekregen na een vorige foutieve verwerking "
" Die verzekeringen blijven een issue. Niet duidelijk wat gedekt is. Verhuurders proberen ook nog verzekering aan te praten door te doen alsof autoeurope verzekering niet voldoende is. "
" Volgende keer melden dat Keddy onderdeel is van Europecar; moesten nogal zoeken om het bij airport te vinden. "
" al jaren huren wij auto's via Autoeurope. Wanneer een erkenning voor trouwe gebruikers ? "
" Aardige en efficiënte mensen "
" Fast, easy, value "
" Welcoming, professional, convenient "
" De auto moet worden ingeleverd op Terminal 2! Firefly heeft buiten de terminal op loopafstand een eigen parkeerterrein. Tekst aanpassen svp! "
" Prima auto tegen aantrekkelijke huurprijs. Goede afhandeling. "
" nooit klachten gehad over auto europe. ik hier al tientallen keren geboekt. "
" te weinig personeel. het duurde bijna een uur voordat ik de auto kreeg "
" prima,vlot,geen gezeur. "
" snelle afhandeling. Krijgt wat je vraagt. "
" Info op uw voucher en de realiteitszin van de firefly employee te nice airport komen totaal niet overeen "
" Er ontstond een dispuut tussen Firefly en ondergetekende over de autoverzekering. Volgens Firefly zou ik geheel onverzekerd gaan rondrijden. Volgens uw voucher zou ik alleen een eigen risico hebben van 1000 -1500 euro bij schade of diefstal maar wel degelijk verzekerd. Me (extra) verzekeren zou me ca.80-90 euro gaan kosten evenveel als de gehele autohuur. Belachelijk natuurlijk. Ik heb het ook geweigerd. Een vervelende situatie ontstond er. Later toen ik alle documenten nog eens goed doorlas bleek dat de employee maar wat uit zijn nek heeft zit ouwehoeren. De 80-90 euro was voor afkoop eigen risico. Maar ik was wel degelijk verzekerd. Voorts was Firefly helemaal achteraf gelegen en haast onvindbaar. Ik moest 2 x de weg vragen. Beoordeling:1 "
" Door een probleem met onze vlucht wisten we dat we te laat zouden in Nice aankomen. We hebben geprobeerd contact met AutoEurope te nemen maar de medewerker kon ons niet echt helpen. We probeerden direct contact met Alamo nemen. Niet gelukt. Uitendelijk lukte ons contact met een andere nummer van AutoEurope. Tot onze verbazing de medewerkster was boos op ons! Heel onvriendelijk. De oplossing aangeboden was zelf contact met Alamo op te nemen of een hele andere heel er duur autohuur. Via een kennis in Nice die naar Alamo balie moest gaan is de oplossing gekomen. Dus als je hulp nodig hebt reken niet op AutoEurope! "
" Er is niemand die de telefoon opneemt! Je moet bij de balie zijn als je een probleem hebt of extra informatie nodig hebt. Verder wees alert dat ze maken geen reservering van de borg maar ze schrijven het bedrag meteen af van je credit card! De auto die we kregen was goed en de balie medewerskerster, Debora, was heel erg aardig. "
" veel keuze en goede bemiddeling "
" prima auto voor een goede prijs "
" goede prijs, klasse wagen voor het geld, aardige medewerkers (moest bellen voor wat wijzigingen) - wel alleen Engels talig personeel maar dat maakt mij niet uit. "
" goede wagen voor die prijs Houd er rekening mee, dat de wachttijden bij Europcar en Keddy (hetzelfde pot nat maar dan alleen goedkoper) in Nice een DUIDELIJK langere wachtrij heeft dan andere autoverhuurders "
" Prima makkelijke huur. "
" - bij inleveren geen controle oid en ook geen kopie van factuur of zo meegekregen: heb geen enkel bewijs of document nu - pushy bij afkopen eigen risico - eigen risico bij contract: huursom is inclusief Diefstalverzekering (TP) Eigen Risico van circa EUR 1,000.00. Bij Firefly werd dit ineens 1.500. "
" openingstijd teddy niet correct. "
" 1. er bleek een extra beschadiging aanwezig (genoteerd op formulier) 2. inleveren bleek pas mogelijk vanaf 14.30u (inchecken voor vlucht vanaf 14u: niet handig.) 3. beschadiging-inspectie a.h.v. formulier moest na akkoord door mij worden ondertekend, zonder bevestiging aan mij van verhuurder (moet m.i. andersom). "
" Excellent service via your website, year after year. "
" I am satisfied. The gasoline gauge of the car was defective (indicating 3/4 for a full tank). I was not informed about this when I picked up the car whereas it seemed to be a permanent issue with the car. Otherwise, the service was very good. "
" Beter aangeven dat Keddy onder Europcar valt. Maak dat een andere kleur op het contract. "
" Geen hoogseizoen en toch meer dan anderhalf uur wachten voordat je de auto kunt meenemen. Iedereen kiest toch voor de voordeligste? Keddy staat niet goed aangegeven en blijkt achteraf onder Europcar te vallen. Gereserveerde auto is niet beschikbaar maar er wordt wel een goed alternatief geboden en zo betaal je eigenlijk toch 50% meer dan dan je van plan was. "
" Prima bedrijf, goede producten, goede prijs/prestatieverhouding en betrouwbaar. "
" Wachttijd was wat lang toen we de auto ophaalden. Verder prima! "
" Heldere communicatie. "
" Goede en snelle service! Wellicht handig om het adres in Marseille ergens duidelijk te vermelden op de papieren. "
" Via internet geregeld, kregen meteen de bevestiging en vlak voor vertrek nog een mail met nog nuttige tips en telefoonnummers . "
" Weinig medewerkers en een lange rij wachtenden. Erg lang moeten wachten. Auto was aan buitenkant erg beschadigd, vele deuken rondom, geen wieldop, geen antenne.Binnen slecht schoongemaakt. Dit doorgegeven, werd genoteerd. Auto zelf reed prima. Terugbrengen van de auto gaf gelukkig geen problemen. "
" Slechte klantenservice. Gebrekkig Engels, mailtjes vol met spellingsfouten. Eindbedrag wordt aangeduid exclusief extra kosten voor jonge bestuurders. Jullie zijn de enige waar het onduidelijk wordt aangegeven. Helaas zal ik nooit meer via jullie een auto huren. Slechte service! "
" Een nette auto gekregen en is alles goed verlopen. Mocht ook een auto kiezen. "
" Duidelijk aangeven wat wel en niet verzekerd is altijd problemen ,ook met de taal. "
" Gezeur over verzekeringen en exstra kosten "
" Alles was tot volle tevredenheid geregeld. "
" Alles prima. "
" eigenlijk geen "
" goed door Auto Europa geholpen werd wel geconfronteerd bij het verhuur bedrijf dat ik nog een verzekering van 1.50 per dag moest afsluiten daar bij pech ik een rekening van 150,00 euro zou moeten betalen . dit is mij door Auto Europa niet verteld "
" nieuwe wagen zelfs met GPS werd nog wel op extra onkosten gebracht daar ik bij eventuele pech ik 150,00 euro zou moeten betalen,zou niet in de super cover verzekering zitten "
" Ik vind afkoop eigen risico nog te duur. Ik doe dat nu via een derde partij. Het zou eenvoudiger zijn als jullie dat ook kunnen bieden voor een voldoende laag bedrag. "
" Niets op aan te merken. Zeer zorgvuldig "
" Voorziening sneeuwkettingen en winterbanden "
" Geen "
" alamo was goed "
" mensen waren behulpzaam, even bellen is alles oké? vol/vol policy is oké, goede auto meegekregen, geen rommeligheid "
" boeken via de website was makkelijk; ik heb geen verdere contacten gehad dus ik weet niet of mn tevredenheid zich ook uitstrekt over service als er wel problemen zouden zijn "
" werden zeer prettig en professioneel ontvangen en de jongeman die de auto meegaf nam de tijd voor uitleg en controle op schades "
" Snel en goed de zaken geregeld. "
" Prima auto, vriendelijke en correcte ontvangst van medewerker in Frankrijk! Belde dag na ophalen of alles in orde was, prima follow up dus. "
" Prima website! Duidelijk en zeer snel te boeken! "
" Ik boek al een paar jaar bij Citer/ Enterprise, eerst in Biarritz en tegenwoordig in Bordeaux! Goede service en makkelijk bij inname van de auto na afloop. Sinds juni j.l. heb ik de Vip status bereikt en krijg ik een gratis upgrade. "
" Prima afhandeling van de autohuur "
" Toch proberen om nog weer extra verzekeringen te verkopen "
" Het beheer van boekingen werkt niet helemaal lekker. ik heb bv 2 boekingen gedaan en kan niet goed dit overzicht terugvinden als ik inlog met mijn gegevens "
" Hele goed service. Werd meteen geholpen, kreeg een hele mooie auto mee en de volgende dag nog netjes nagebeld of alles naar tevredenheid is. ook inleveren was zo gepiept dus bij volgende boekingen zal ik eerst naar alamo ent kijken "
" efficiënte, effectieve procedures via de website "
" diverse malen geboekt. zeer vriendelijke en servicegerichte staff, goede prijzen "
" Waarom niet de mogelijkheid om de auto geheel te verzekeren. Ik heb nu meer dan 10 keer een auto gebeurd met vrienden, dit jaar al 4 keer bij Auto Europe en altijd behalve in Nimes de auto volledig verzekerd. Jammer. "
" Zie bovenstaande opmerking. Wel eigen risico kunnen verlagen tot 500. Service prima. "
" Ik heb nu al vijf keer bij jullie geboekt, altijd voor NICE, en nooit een probleem ondervonden. "
" Een bijzonder spontaan en enthousiast team. De TWINGO was wel van mei 2013 maar functioneerde goed. Het had al de nodige kilometers en lakschade, hetgeen mij een beetje argwaan deed opwellen, je weet maar nooit, maar bij inlevering bleken er geen problemen te zijn. Alles werd efficiënt afgewikkeld. "
" twintig minuten in de wacht gestaan voor de klantenservice! "
" Buitenzijde auto was zo vuil dat we de kleine beschadiging bij aanvang van de trip over het hoofd zagen; we werden er bij terugkomst op afgerekend (295,-) De borg was zo hoog ( 950,-!) dat saldo op mijn creditcard niet toereikend was; de creditcard van mijn zwager wel maar dan moest hij ook als chauffeur worden aangemeld: extra kosten 38,50 "
" Zeer tevreden "
" Uitstekende auto, goede prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel, klantgerichte aanpak. "
" Tevreden - zie boven. Geen verdere opmerkingen. "
" Alles is prima verlopen, geen klachten. "
" Uitstekende en snelle service. We kregen een auto uit een hogere klasse, zonder meerkosten. "
" Meer selectief met samenwerking en keuze van verhuurbedriiven. Meer informatie verschaffen aan verhuurders over contracten afgesloten met klant "
" Slechtste staat van huurauto in 20 jaar (binnenkant smerig, auto vol met krasse en deuken, banden spanning slecht, uitlaat lekt. Personeel carpark niet behulpzaam) van ervaring met huur auto's ik huur gemiddeld 2-3 per jaar . Een ander auto kon ik wel maar moest wel bijbetalen. Personeel arrogant en dreigend met van alles en nog wat verkeerd kon gaan als ik niet extra verzekering afsluiten bij firefly, ik had al reeds betaald voor supercover "
" Perfect as always! "
" The rental company charged the full amount of 850 euros on my credit card for a (front bumper) damage that wasn't my fault. They didn't want to listen to my arguments and charged me anyway. Very unhappy with their service, won't rent a car there ever again... "
" Toegangelijke website. "
" Goede service. "
" Prima! "
" Om te beginnen, de baliemedewerker was wel erg aardig en behulpzaam maar het ophalen van de auto duurde erg lang. Aller eerst een hele lange rij bij de balie zelf. Auto stond niet op de aangegeven plaats. Er was maar een persoon die hielp in de garage bij de auto's zelf. Dus hier duurde het weer een hele tijd voordat we de auto hadden. De Auto was niet goed gecontroleerd van te voren. Er stond "geen schade" vermeld maar de auto had op meerdere plaatsen schade. Interieur was ook niet al te netjes. Stickers, krijtjes en potloot krassen van de vorige gebruikers waren nog aanwezig. Verder fijne auto. "
" De communicatie met Auto Europe is helder en correct. "
" De geleverde auto was een Megane. Geen Astra. Dit was geen probleem voor mij. Zij brachten extra kosten in rekening voor super cover. Dat ik dit al had bij A.E. was volgens hen niet voldoende en dit zou 90 euro extra kosten. Zij hebben geprobeerd deze kosten en de kosten voor de auto, van mijn Visa te halen. Dit is bij Visa geweigerd. Het stond als reservering op mijn Visa rekening. Deze reservering is na één dag ingetrokken. "
" Firefly(onderdeel Herz) zit niet op de locatie als alle andere verhuurders,met groot ongemak van dien komende van terminal 1 uiteindelijk naar de balie in aankomsthal 2 werd niet vermeld pfff!! "
" Voor 29 dagen had ik een gunstige prijs,maar begrijp Niet dat deze mensen zeer opdringerig je nog een extra verzekering willen verkopen å 12,50 Vriendelijk personeel,alleen niet voldoende,lange wacht tijden. "
" Duidelijke instructies meegeven waar de auto af te halen is. Dit was nu een zoekplaatje! "
" Zeer lange wachttijden bij de balie om de auto af te halen (meer dan een uur wachten). Dit is veel te lang! Auto was keurig en reed goed! "
" goede service aan de telefoon ook, prima "
" slechte service.....hadden een schroef in de band....bleek er al in te zitten toen we weggingen maar na een dag van stad naar stad te zijn gestuurd het opgegeven....kansloos..nooit meer firefly....aan de telefoon ook mensen die je niet willen helpen en je gewoon het bos insturen "
" Snelle afhandeling en vriendelijke service. "
" zie verhaal bij Keddy "
" Bewust niet bij de "grote namen" geboekt - loopt dit toch via Europcar. Vrijdagavond om 22:30h zijn we de enorme rij van wachtende voor de Europcar balie maar uitgegaan (is leuk hoor met 2 kinderen van 4 en 6) en met een taxi naar ons hotel gegaan - de volgende ochtend weer terug met taxi en weer anderhalf uur in de rij gestaan. De Keddy desk zit niemand...veel frustratie en extra kosten aan taxis. Auto was verder prima en afleveren gaat wel heel soepel. "
" Niets specifiek "
" waarborgsom van 600 is nog steeds gereserveerd . Heb inmiddels al een kleine week bericht liggen, dat alles in orde is. Op dat moment zou de reservering ook moeten vrijvallen !! Dit duurt te lang n je moet blijven opletten. "
" speciaal extra verzekering afgesloten omdat ik de auto om 04.30 uur moest inleveren. Lees ik later in de voorwaarden dat de verzekering alleen geldig is als de auto ingeleverd wordt in het bijzijn van de verhuurder. Prijsstelling Auto Europe: Volgens mij moet ik altijd de goedkoopste prijs hebben als ik ingelogd ben (via app). Dit is helaas niet het geval. "
" je krijgt het gevoel dat je heel goed moet oppassen. extra verzekeringen, actie met speciale brandstofprijs voor leeg inleveren. moest brandstofrekening toevoegen. Auto vol met beschadigingen zodat je er altijd wel een over het hoofd ziet. Het dak zat vol met deukjes (niet gezien). Auto was niet schoon van binnen enz. Slechte ervaring. "
" jaren lang goeie services gehad tot vorige week. op de avond voor mijn huurauto (terwijl ik op bed lig ivm vroege vlucht (brussel - Lyon) wordt mijn huurauto lyon saint exupery gecancelled. Geen auto meer op luchthavenm, wel 1 op station. Er zijn 2 stations. Krijg ik adres door, dus ik taxi naar deze plek, kom ik daar aan geen Enterprise. Taxi chaffeur belt rond en uiteindeljk kom ik bij huur auto. Ik verwacht dat Auto europe mij deze taxi kosten twv EUR 56,20 aan mij overmaakt omdat ik een auto had geserveerd op luchthaven Lyon en niet op station. "
" zij hebben uiteindelijk geholepen "
" prima auto voor een prima prijs "
" geen geode over kleine krasjes, snelle afhandeling "
" heb via u geboekt voor een auto met afkoop eigen risico. bij ophalen auto zou ik extra hebben moeten betalen voor deze afkoop hetgeen ik heb geweigerd en er dus een eigen risico is blijven openstaan via mijn creditcard. zeer vervelende situatie die door de juffrouw achter de balie werd afgedaan met de mededeling dat zij niet anders kon en ik moest mij maar melden bij de intermediair, dus u. "
" zie hierboven. wel tevreden over service bij terugbrengen auto maar daar moet je dan wel zelf heel duidelijk naar vragen en bereid zijn te wachten. "
" Op gestuurde mail geen antwoord gekregen. Verder verliep verhuur prima. "
" Computer was uitgevallen waardoor er een lange wachtrij was ontstaan op 28 juni. Ze hebben dat echter prima opgelost. En er was een goed kinderzitje beschikbaar. En dat is wel eens anders bij autoverhuurbedrijven. "
" indienen van klachten is moeilijk "
" vriendelijke en voorkomende staf, auto netjes in orde "
" Geef aan dat Fire fly niet bij de andere verhuurders zit maar in de aankomsthal van Nice airport. Ik hou niet van het systeem van Firefly vol empty. Ik lever liever de auto vol in. "
" Geef aan dat Fire fly niet bij de andere verhuurders zit maar in de aankomsthal van Nice airport. Ik hou niet van het systeem van Firefly vol empty. Ik lever liever de auto vol in. "
" Alles goed geregeld. "
" Vriendelijke en correcte afhandeling. "
" Het is opvallend dat aangevraagde auto's meestal niet leverbaar zijn. "
" Ook deze keer geen MPV (hoge instap) gekregen, maar wel eens erg luxe auto zonder bijbetaling en gratis brandstof. Het is overigens maar de vraag of het handig is om extra verzekering af te sluiten, want de premie daarvan is ongeveer 2 x de huurprijs en dat maakt de huurauto een stuk duurder (en wellicht onnodig). Aan de Côte d'Azur is de kans op schade minimaal. "
" geen "
" mooie vrijwel nieuwe auto. Voor het eerst dat je de auto met schoongemaakt interieur moet inleveren en dat indien dit niet of onvoldoende is gedaan dit 95 euro !! kost. Er zitten geen losse matten in de auto dus zand en kleine steentjes gaan diep in de vloerbekleding zitten en zijn zeer lastig te verwijderen ( ook niet met stofzuiger bij tankstation) "
" deze vakantie 2 keer auto geboekt via auto europe: Turijn was prima Nice niet!! "
" balie slecht gelegen, afhaal auto nog slechter, onvriendelijke medewerkers achter de balie, auto veel meer krassen en deuken dan aangegeven. Zelf op advies van de baliemedewerker foto's genomen en telefonisch de beschadigingen doorgegeven. Vertraging alles bij elkaar een dik uur. Zo wil je niet je vakantie beginnen! We zijn niet de enige die niet tevreden waren met Firefly, gisteren volop bij Opgelicht op de TV. Verder nooit klachten gehad met Auto Europe "
" Tot op heden tevreden met de samenwerking Auto Europe ,bij u samenwerking met Firefly zet ik mijn vraagteken dat bedrijf verdiend niet dat u dit vertegenwoordigd . Ik hou u op de hoogte van de afrekening van Firefly.W.Broodkoorn "
" Een vervelend bedrijf dat aanblijft dringen op verzekeringen af te sluiten .Het brandstof beleid klopt voor geen meter 112,67 voor het voltanken van een Opel Corsa maar ja wat moetje als je geen Frans spreekt.Ik ben in afwachting van wat Firefly van mijn creditcard gaat afschrijven "
" Bijzonder te spreken "
" Wij mieste naar europrcar erg goed super jonge auto s "
" De gebruikelijke gemakkelijke manier van reserveren. "
" Aangeboden auto een klasse lager dan gereserveerd. Alleen na upgraden (met kosten) het juiste type meegekregen. Buiten schuld een schade gekregen (bleek duidelijk uit schadeformulier); direct borg ingehouden. In het verleden meerdere goede ervaringen gehad met Citer. Maakt nu deel uit van Enterprise; mogelijk ten koste van de service. "
" Perfect verlopen, grotere auto gekregen "
" Was Auto europe "
" Veel meer bijkomende kosten dan verwacht. Zeer onduidelijke aanbiedinge. Er wordt niet duidelijk bijvermeld welke kosten er nog bij komen. "
" Idem. "
" Overzichtelijk wat een auto bij wie kost. "
" Merkwaardig dat men op het kantoor waar men de auto ophaalt niet weet dat een extra verzekering al is afgesloten en dat men dat niet kan zien of doorkrijgt. "
" Prima service. "
" Nette ontvangst, snelle afwikkeling bij ophalen en inleveren. Auto was prima in orde! Al met al naar volle tevredenheid behandeld. "
" Bij firefly gehuurd. Zit op een andere plek, dan de rest. Was even zoeken. Rest PERFECT!!!!! "
" Zie boven!! PERFECT!!!! "
" Snel en eenvoudig kunnen boeken. "
" Aankomst en afhandeling prima verlopen conform de te verwachten procedure. Er werd meegedacht over een geschikte auto en voor dezelfde prijs een vijfdeursauto gekregen. "
" Aan geven bij welke maatschapppij je je moet vervoegen "
" Alleen werd citer vertegenwoordigd door enterprise, hoe kan je dat nu weer weten? "
" Prima mooie nieuwe auto gehuurd. "
" Een duidelijk adres van de verhuurlokatie voor het navigatiesysteem op het boekingsformulier en een kaartje met wegwijzer zou wel heel handig zijn. "
" is slechts een agentenrol geen invloed op daadwerkelijke autoverhuur en of personeel bij het afhaalpunt "
" Niet genoeg voorraad om auto eerder mee te nemen. Sterker nog auto uur te laat meegekregen. Personeel niet capabel om probleem op te lossen. Desk regelmatig onbemand. "
" Jullie teruggave regeling no-risk sluit bijna alles uit, waardoor het niet interessant is en ter plekke toch een dure verzekering afgesloten moet worden. Lokaal komen er ook nog schoonmaakkosten bij als auto van binnen niet netjes genoeg is. 12,50 euro.. "
" Auto was vol met deuken bij afhalen. Was een diesel ipv benzine, maar dat was positief. Moest dus 12,50 euro extra betalen als auto van binnen niet schoon genoeg zou zijn. Moest ook flink bijbetalen voor no-risk verzekering (90 euro voor week) omdat jullie 'dekking' veel uitsloot. Moet nu maar afwachten wat ze me nog in rekening brengen. Dus volgende keer kijk ik toch uit naar andere verhuurder waar echt alles inbegrepen is en je niet wordt verrast met toch nog bijkomende kosten op locatie. "
" Prima, heb al vaak geboekt via Auto Europe. Snel de goedkoopste prijs. "
" Wij hebben een hele nare ervaring bij Citer meegemaakt en wil iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Bij het ophalen van de huurauto had deze schade aan de bumper. Ik ben met een Citer medewerker en rondje om de auto gelopen waarbij hij op een plattegrondje kruisjes zette bij de divers krasjes. Bij terugkomst bleek hij precies bij de schade aan de bumper geen kruisje gezet te hebben. Wij werden door 2 onaangename dames ontvangen en het was opvallend hoe zij in een rechte lijn naar de schade liepen, terwijl die uit hun standpunt niet te zien was. Het leek erg op een opgezet plan. Zij wilden ons een schadeformulier laten tekenen maar hebben niets getekend, We hadden ook haast om onze vlucht te halen. We vrezen voor onze borg van 850. "