Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
De havenstad Bari is een gezellige stad in het zuid-oosten van Italië. Er zijn talrijke bezienswaardigheden maar de bekendste is waarschijnlijk de St. Nicolaasbasiliek. Als u wilt u weten hoe onze klanten het hier gevonden hebben, lees dan deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Bari. Zo kunt u uw huurauto bij ons met vertrouwen boeken en van uw vakantie in Italië genieten.
Als u nog niet precies weet welke auto u wilt, zult u zien dat u een ruime keus uit een omvangrijk wagenpark heeft, dankzij onze solide samenwerking met de meest gerenommeerde autoverhuurbedrijven. Zo kunt u verzekerd zijn van de scherpste prijzen en de beste service. Vergelijk de huurtarieven in Bari online dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek meteen! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Bari, alsmede op verschillende locaties in de stad.
" Goede vergelijkopties om goedkope autohuur te vinden. "
" Snelle service; geen gedoe "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prettige site met goed overzicht en makkelijke selectiemogelijkheden. "
" Afhandeling administratie duurt lang, maar is correct. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ik ben al jaren lang klant en ben vooral fan van de prijs en het super cover pakket. "
" Het was perfect geregeld. Hele nette en nieuwe auto, anders dan op de reservering maar prima vergelijkbaar. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Alles is goedgegaan,inleveren ging heel vlot. "
" Niet mijn keuze auto gekregen,mocht kiezen. Auto gekregen met navigatie,zonder extra betalen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" super "
" very good, just a bit far away the parking lot and few indications how to reach it by foot. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Geen aanvullende opmerkingen. Keurig geregeld "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd prima "
" Erg oude Dacia "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 5
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Goede communicatie. "
" Alles prima geregeld. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Alles is volgens afspraak afgehandeld "
" Ge-upgrade auto ontvangen. Prima geregeld "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goed "
" Nieuwe auto, snel geholpen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" In één woord: top! "
" Werden netjes ontvangen. Auto stond klaar. Werd niet geprobeerd nog van alles aan te praten. Kortom: zeer tevreden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik huur al enkele jaren bij Auto Europe en elk jaar goede ervaring. Ook als je toch een wijziging wil gaat dat zonder problemen. Dit jaar switchte wij binnen AutomEurope van verhuurder ( omdat we een goedkopere hadden gevonden ) en dat ging probleemloos, we kregen betaalde premie terug en nieuwe premie ging weer via onze creditcard. Volgende keer weer Auto Europe. "
" Alles ging heel vlot, natuurlijk even wachten bij de balie, maar verders heel tevreden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede ervaringen "
" Goede ervaringen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Correcte en snelle afhandeling. Goed gedaan "
" Alles is prima geregeld. Snelle afhandeling bij ontvangst en inleveren van de auto. Bedankt "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Always best price and possibility to cancel "
" Good and clean car, good service. Bit slow during pick-up "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Helemaal goed. Al jaren klant. "
" Prima geregeld allemaal. Enige puntje is dat de credit card blokkade nu na 4 dagen er nog op staat. Dit zou sneller kunnen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goed. "
" Probleem met de beschikbaarheid van het gehuurde model werd met een prima alternatief en compensatie opgelost. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ik ben zeer tevreden over het personeel en de service, ze zijn klantvriendelijk. "
" Snelle afhandeling, duidelijke afspraken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" AutoEurope is prima, maar dan niet boeken bij Avis. Bij Herz hebben we altijd bijzonder goede ervaringen gehad, dus dat doen we de volgende keer weer. "
" De medewerkers proberen je alleen maar zoveel mogelijk verzekeringen aan te smeren, terwijl we alles goed geregeld hadden via de AutoEurope. Wij spreken goed italiaans, maar als dat niet het geval is smeren ze je van alles aan. We hadden een Volkswagen T-Roc geboekt of gelijkwaardig. We kregen een Polo die veel kleiner is en toen we dat opmerkten zei de medewerkster dat de T-Roc al vanaf augustus niet meer verhuurd wordt. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 2 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" Telefonisch contact was erg prettig. De medewerker (vrouw) heeft gezocht naar de meest gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. "
" Bij het afhalen van de auto was de baliemedewerker niet heel vriendelijk, maar degene (vrouw) die ons hielp tijdens het terugbrengen van de auto was bijzonder vriendelijk. Een verademing. De bewegwijziging van de Dollar afhaalplek kan beter. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Brandstof forfait op onduidelijke wijze aangesmeerd "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" Prima en snel geholpen. Vriendelijk personeel. "
" Geen geforceerde verzekering. "
" prima geregeld "
" correct behandeld "
" Altijd de beste prijzen! "
" Beetje een oude auto die een raar tikkend geluid maakte maar verder zeer snelle en goede service zowel met ophalen als terug brengen "
" uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, breed aanbod zowel van vehuurbedrijven als van auto's "
" vriendelijke incheck, prima nieuwe auto, schoon "
" Blijf dezelfde service geven en blijf zorgen dat jullie bereikbaar blijven. Zeker de adviezen betreffende de onnodige extra verzekeringen zijn nuttig "
" klopte allemaal. mooi nieuw autootje "
" Zeer klantvriendelijk en er wordt geleverd wat is overeengekomen "
" Prima auto beschikbeer gesteld Lancia ypsillon goede auto "
" Makkelijk om te boeken. Voorwaarden zijn duidelijk. Meestal goede prijs/kwaliteit verhouding "
" Goede customer service. Vriendelijk en correct. Keurige vrijwel nieuwe auto. "
" Overzichtelijk, goede prijzen, makkelijk en kosteloos wijzigen "
" Ophalen (Bari): Zeer nette service in correct Engels. Wel slechts 1 balie-medewerker waardoor we enige tijd moesten wachten. Prachtige zuinige grote auto voor zeer aantrekkelijke prijs. Terugbrengen (Bari): zeer nette service, geen gedoe. Al met al zeer tevreden! "
" Vanaf het begin tot het eind was alles tot in de puntjes verzorgd. "
" We hebben een prima ervaring met LOCAUTO gehad. De overeenkomst tussen Auto Europe / LOCAUTO en cliënt was heel open, zodat we over alles goed geïnformeerd waren. De auto was prima. Het ophalen en afleveren efficiënt en snel. "
" Reservatie was niet doorgekomen bij Winrent bij aankomst op luchthaven Bari om 23u30. Uiteindelijk zijn we pas om +/- 0u40 kunnen vertrekken met dan nog een toeslag erbovenop omdat we "buiten" de openingsuren langskwamen ... (deze waren tot 23u30, maar omwille van de problemen dus uitgelopen). Mocht deze toeslag via AutoEurope terugbetaald worden en de afrekening van WinRent (nog steeds 1.000 EUR geblokkeerd op kredietkaat !) correct zijn, dan zou ik mijn ervaring aanpassing gezien we in het verleden steeds tevreden waren en problemen zijn er om opgelost te worden en als dat gebeurt, geen probleem! "
" Zie commentaren bij AutoEurope, uiteindelijk een tussenoplossing gevonden maar tot op heden waarborg (1.000 EUR) nog steeds niet vrijgegeven en geen afrekening ontvangen. +/- 1u15 vooraleer we een auto hadden en dit 's nachts (aankomst 23u30) ... "
" Gewoon goed: alles op de site klopt. "
" Alles perfect bij ophalen van de splinternieuwe auto. Bij retourneren werd auto vijf minuten later afgemeld dan op contract stond en dit kostte direct een extra huurde, jammer en hierover direct bij thuiskomst claim ingediend bij Locauto,; nog geen respons hierop ontvangen.. Iedereen was wel erg vriendelijk. "
" Good prices, easy booking!! Use it every time i rent a car. "
" Brand new car. Easy transfer. Friendly service "
" LOCAuto probeerde om ons nog een keer een verzekering te laten afsluiten, terwijl we dit via Autoeurope hadden gedaan "
" Service en uitleg was prima, maar het gezeur over een nieuwe verzekering klopte niet "
" Nog duidelijker aangeven wat nu wel of niet verzekerd is !! over schade , diefstal etc. Blokkeren van credit card voor diverse bedragen is zeer verwarrend en wekt irritatie en voorkomt lange rijen met verhitte discussies.!!!! "
" De maatschappij is correct ,maar wat ik hierboven schreef blijft vervelend. Uiteindelijk kreeg ik gratis !! een upgrade en vertrok ik met een VOLVO automaat in plaats van een FIAT Panda,waar ik uiteraard erg blij mee was !! "
" Geen "
" Geen "
" Goede service en afhandeling. Alles perfect "
" Perfect "
" Slechte service, moeizaam contact. Weinig bereidheid om te helpen. "
" Good service. Price is getting higher, though, noticed recently "
" Good service and quick check in and out with car inspection and signature of the paper on the spot. "
" Daar ik op het moment van het probleem auto Europe had gebeld hebben zei mij medegedeeld dat het mijn eigen schuld was jammer dan ik was wel verzekerd zodat ik dacht geen probleem te hebben "
" Doordat ik niet voldoende credit op mijn credit card had staan konden zei mij op geen enkele manier helpen en deden ze ook geen enkele poging om dit te doen "
" Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card. "
" Lange wachtrij bij ophalen auto. Ruim 2,5u gewacht. Verder onduidelijk dat er 2000 euro borg zou worden gevraagd op de Credit Card. "
" Telefonisch moeilijk te bereiken (zeer lange wachttijd) "
" Onbeschofte behandeling bij aanmelding auto. Zeer lange wachttijd (hebben meer dan twee uur moeten wachten voordat we de auto konden krijgen) Onderbezetting en omslachtige manier van werken. Verder problemen met inleveren van de auto. Bestaande krasjes op de auto werden wij aansprakelijk voor gesteld. Moesten kosten betalen en werden zeer onbeschoft behandeld. Auto was verder prima. "
" Het vastleggen van de auto en de communicatie vooraf was goed geregeld. Het oordeel over Auto Europe kunnen we echter niet los zien van de ervaringen met Firefly in Bari. Daarover zijn we met name ontevreden. Dat gaat met name over de klantonvriendelijke behandeling die wij daar hebben ervaren. "
" Zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid van Fyrefly. Al bij aankomst. Zeer kortaf en zo snel mogelijk wegwerken. Geen ruimte voor vragen en bits. Zeer onaangenaam. Ook toen we voortdurend een signaal kregen over de te lage bandenspanning, die steeds weer terugkeerde, ook na vullen, lieten zij het probleem volledig bij ons. "Bijvullen en als de banden lek zijn is dat uw probleem". Daar kwam het op neer. Dat rijdt niet echt prettig. Het materiaal dient 100% in orde te zijn voordat de auto aan de klant wordt geleverd. Dat was niet het geval. Ook onduidelijkheid over de all riskverzekering, waar je voor je gevoel eigenlijk niet onderuit kon, omdat je anders het gevoel kreeg dat je anders ieder krasje zou moeten betalen, voelde onaangenaam. "
" Alles verliep goed. "
" Medewerkers waren vlot, behulpzaam en sympathiek. Auto reed zonder geen enkel probleem. "
" Ik vind het zeer vreemd dat verhuurder ook Auto Europe heet, het zelfde logo gebruikt en toch claimt een ander bedrijf te zijn. Dat is een zeer vage juridische constructie of een inbreuk op merkenrecht, wat niet wordt aangevochten. "
" In de informatie die we gekregen hebben, stond dat we op een bepaalde plek moesten wachten tot het busje van Firefly ons op zou halen. Na een half uur wachten hebben we gebeld, daarna werden we snel opgehaald. Dit had duidelijker in de informatie moeten staan. "
" Snelle afwikkeling, zowel op de heenreis als op de terugreis. "
" De bijkomende verzekeringen had ik liever van tevoren gezien. Het kinderzitje is in verhouding erg duur. Daar koop je zelf een zitje voor. "
" Lang in de rij moeten staan bij het afhalen. "
" De website is goed toegankelijk. Wat beter kan is wat de verschillende mogelijkheden voor huur van dezelfde auto precies betekenen, zoals "restitutie van het blijvend eigen risico". De auto was het afgesproken type: dus goed. Te verbeteren is waar men op het vliegveld (Bari) heen moet: naar de eigen balie van Auto Europe of Europcar: het bleek Europcar te zijn en dat is vervelend als je eerst in de rij bij de andere balie hebt gestaan en vervolgens weer kunt aansluiten. Kortom: ja, het is goed - maar het kan beslist nog beter. "
" Vriendelijke bediening. Men doet wel lang over het administreren van een (al vooraf) geboekte auto. Punto was netjes gewassen en stond klaar; geen verdere uitleg over gebruik of instrumenten. Goede, snelle controle bij inlevering. "