Venetië is een geliefde bestemming onder toeristen van over de hele wereld en is beroemd om zijn historische centrum en de vele kanalen. Ook de omgeving is absoluut de moeite waard en een auto huren in Venetië is de ideale manier om het allemaal te ontdekken. Toch leest u wellicht liever eerst hoe andere reizigers een huurauto in Venetië hebben ervaren voordat u definitief gaat boeken. Lees dan deze pagina met autohuur beoordelingen in Venetië eens door en boek met een goed gevoel uw eigen auto in deze wereldberoemde stad.
Auto Europe is al sinds de oprichting in 1954 een toonaangevende bemiddelaar in de wereldwijde autoverhuurbranche en werkt samen met de beste lokale en internationale autoverhuurbedrijven. Hierdoor kunnen wij onze klanten de scherpste prijzen en de beste service bieden. Met ons handige zoeksysteem vindt u eenvoudig de huurauto die het beste bij u past. U kunt uw huurauto ophalen in Venetië zelf, op de luchthaven Marco Polo, of op de twee treinstations Santa Lucia en treinstation Mestre.
" Topservice "
" Topservice, topauto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Meestal is het goed geregeld. "
" Vriendelijke baliemedewerker. Auto was zo goed als nieuw. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima deal geregeld en duidelijke instructies. "
" Auto ophalen duurt heel lang. Veel documenten tekenen, lange wachtrij. Veel hiervan had volgens mij vantevoren gedaan kunnen worden (bv online). "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Easy to compare options and make the reservation. "
" Easy pickup at the airport. Car was clean, well maintained. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede service. "
" Kregen super upgrades waar we heel blij mee waren! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" jammer dat er nog steeds apart voor de gps betaald moet worden. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Keep up the good work. "
" World class service, both on pick-up, and return (Massimo) even though it was very busy.. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed - eenvoudig reserveren - goede prijzen - betrouwbaar "
" bij terugbrengen liep alles tamelijk traag - niet handig, als je haast hebt.. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Proces en communicatie lopen uitstekend. "
" Zeer ontevreden over deze verhuurmaatschappij. Onduidelijke instructie over het ophaalpunt. Er werd mij een sms beloofd nadat ik een busje had besteld maar heb deze na vier keer gebeld te hebben nooit gekregen. Je kan de locatie niet rechtstreeks bellen maar krijg constant een antwoordapparaat. Het gevolg is geweest dat ik buiten kantoortijd de auto moest ophalen en ook nog eens ?50 extra moest betalen voor een auto die vol beschadigingen en krassen zat. Waardeloze verhuurder. "
" Door de annulatie van onze vlucht wegens storm, en de latere aankomstdatum was onze gekozen auto niet meer beschikbaar en kregen we een auto van een lagere klasse. Nochtans had ik mijn vluchtnummer online bij de boeking doorgegeven en AutoEurop een seintje gegeven over onze verlate vlucht. Is er een mogelijkheid om het bedrag van prijsverschil terug te krijgen? "
" Door de annulatie van onze vlucht wegens storm, en de latere aankomstdatum was onze gekozen auto niet meer beschikbaar en kregen we een auto van een lagere klasse (waar ik weinig geloof aan hechtte). Nochtans had ik mijn vluchtnummer online bij de boeking doorgegeven en AutoEurop een seintje gegeven over onze verlate vlucht. Is er een mogelijkheid om het bedrag van prijsverschil terug te krijgen? "
" De gereserveerde Ford Fiesta stond klaar voor ons toen we hem kwamen ophalen, de aflevering verliep vlot. Het terugbrengen ging eveneens snel en makkelijk. Alles prima geregeld. "
" Op de luchthaven van Venetie stonden mensen uren in de rij voor hun huurauto. Wij waren in 10 minuten weg! Prima Fiat 500 met 9000 kilometer, eigenlijk nieuw dus. "
" Op de luchthaven van Venetie stonden mensen uren in de rij voor hun huurauto. Wij waren in 10 minuten weg! Prima Fiat 500 met 9000 kilometer, eigenlijk nieuw dus. "
" Prima ondanks late aankomst op Venetië door de dame van Maggiore heel vriendelijk geholpen ?Top "
" Zeer goed aankomst daar 00.15 maar vriendelijk geholpen top servies van deze dame "
" Zoals alle voorgaan de keren gewoon goed. "
" Geen, alles prima "
" Prima, goede ontvangst en afwikkeling, prima auto, bij inlevering snelle afhandeling. "
" Reageer adequater op vragen via de mail. Je wordt continu gevraagd om je probleem naar een ander mailadres te sturen. Waarom wordt dat niet door medewerkers geforward? Ook de reactie tijd is lang 1,5 dag. Mijn laatste vraag over afhandeling schade is nog steeds onbeantwoord. Dat is sinds woensdag en het is inmiddels zondag Het niet aanbevelen gaat puur over de afhandeling. Het boeken en contact vooraf is prima. Alleen bij urgente problemen krijg je slecht contact. "
" Vriendelijk personeel en goede autos "
" Ik heb een fuelrekening van bijna 100 euro aan mijn broek terwijl ik de auto met een volle tank heb afgeleverd. AE zegt mij alleen te kunnen helpen als ik een bonnetje heb van het tanken. Die heb ik dus niet. Aankomend op het vliegvelkd is er i.h.a. haast dus geen manuele verificatie (gebeurt nooit). ik voel me in de kou gelaten. Ik vind dat je er op moet kunnen vertrouwen dat de verhuurder je eerlijk behandelt en dat is nu bepaald niet het geval. "
" Ze weigeren op mijn protest in te gaan ! "
" Locauto in Venetie was teleurstellend. "
" Bij het afhalen van de auto moesten we drie kwartier wachten omdat de loketmedewerkster pizza aan het halen was. Ze kwam even terug, zag de rij, en verdween weer een kwartier om nog iets te doen. Boze klanten natuurlijk, maar aan het loket deden ze of ze doof waren en keken strak voor zich uit. Bij het terugbrengen werd een onmiddellijke bevestiging per email beloofd, maar die heb ik niet gehad. De auto zelf was ok. "
" Nadat er op de luchthaven een probleem ontstond met naam en creditcardhouder, belde ik met de klantenservice. Ze konden me hier niet mee helpen en deden geen enkele poging om met een oplossing te komen. Ik kon natuurlijk wel een hele nieuwe reservering maken en alles opnieuw betalen. "
" Nadat Auto Europe niets voor me wilde doen hebben zij met mij samen naar een oplossing gezocht waardoor ik uiteindelijk geen extra kosten kreeg en wij een leuke auto hadden voor onze week vakantie. Luca heeft ons daarmee echt geholpen "