" Tot nu toe altijd positief, ook als er problemen zijn!! Gelukkig wel ook goede hulp aan de balies van de diverse verhuurbedrijven, want dat gaat niet altijd net zo makkelijk als de reservering maken/boeken. "
" Helaas een niet werkende gordel bij de originele huurauto. De volgende huurauto wilde niet starten. De derde huurauto bleek prima in orde en daar konden we zeer prettig mee rondrijden. Balie medewerkster was eigenlijk al richting huis aan het gaan, maar heeft ons toch telkens opnieuw geholpen. Laatste keer heeft ze gewacht tot ze zag dat wij weg konden rijden! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" goede prijs "
" goede en snelle afhandeling auto zaten lichte beschadigingen maar waren duidelijk vermeld op het formulier "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Top "
" Perfect "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" We zullen volgend jaar zeker weer onze auto's bij jullie boeken. "
" Vriendelijke ontvangst aan de verhuurbalie. Duidelijke uitleg met inspectie van de auto bij afhalen en een vlotte afhandeling bij het weer inleveren. Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bijna altijd fijne ervaring "
" Erg prettig geholpen, gratis upgrade "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Gemakkelijk om huurauto's te boeken. Groot aanbod, aantrekkelijke prijzen "
" Snelle service, geen lange wachttijden aan de balie "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prijzen variëren enorm door de tijd. Dankzij het kunnen annuleren van een bestelde auto hebben wij aanzienlijk goedkoper kunnen huren dan aanvankelijk gedaan. Komt wel raar over dat de zelfde auto de ene week 20% goedkoper wordt aangeboden dan de vorige week. All risk verzekering tegen scherpe prijzen aangeboden. "
" Er werd 1500 euro op mijn credit card gereserveerd voor eventuele schades. Terwijl ik al via AutoEurope een volledige verzekering had, probeerde Sixt mij nogmaals een verzekering te verkopen. De auto was niet erg schoon. Daar stond tegenover dat deze wel airco had (erg fijn met het warme weer) en een dieselmotor (erg zuinig). "
" Snelle mooie deal,goede uitleg. "
" Voordat ik de auto wilde huren heb ik eerst per mail wat vragen gesteld o.a. eigen risico. Ik werd hier snel en kordaat over geïnformeerd. Prima "
" Bij aankomst aan de balie in Ierland werden we al gelijk met de vraag verrast dat de auto die we besteld hadden wel erg krap zou zijn. We konden een grotere krijgen en dat de meerkosten circa ?800,- waren. Hier zijn we niet op in gegaan. Nu hadden opnieuw een aanbod voor circa ? 400,- duurder. Ook hier niet mee akkoord gegaan. Al met al duurde het minstens 45 minuten voor we een auto hadden. Ook het ophalen /wachten van de auto duurde bijna een 1 uur. De auto die we mee kregen was prima ( dus waarom al deze toestanden). Wij denken puur om geld. Al met al duurde het dus 2 uur voordat we met onze reis konden beginnen. Achteraf gezien leek het wel koehandel en vonden we dit geen prettige ervaring. Dus wat ons betreft geen SIXT meer. "
" Prima verlopen boeking: het verzekeringsverhaal is en blijft complex. Zou fijn zijn als met Europe car één prijs afgesproken kon worden. Elke keer weer verrassing welk bedrag er nog bijkomt bij de uiteindelijke verhuurder. Ben uiterst tevreden over SIXT! "
" Goede afhandeling aan de balie; overleg over welke auto was erg plezierig. Goed geadviseerd over welke verzekering zinvol zou zijn. Prima auto (Renault Kadjar). Vervoer van en naar parkeerplaats en vliegveld GOED geregeld! "
" prima. "
" prima. "
" Er waren toch weer onduidelijkheden over wat wel en niet verzekerd is, het blijft een vaag iets... "
" Auto op zich was prima. We kregen een auto mee die schade had, maar zonder dit aan te geven op het uitgifte-formulier. Na inleveren kregen we geen inname-formulier voor onbeschadigd inleveren van de auto. Bij aanvang van de huur werd 1500 geblokkeerd op de creditcard, dat is tot op heden nog steeds niet vrijgegeven. Het is lastig als dit een maand geblokkeerd blijft staan. "
" Een betere uitleg over de (aanvullende) verzekering. Hoe dat precies in elkaar zit. Ik begreep het pas na een telefonische toelichting, die overigens zeer duidelijk was, mijn complimenten. "
" Het personeel is niet altijd deskundig. Mijn huurauto had m.i. een probleem in het elektrisch circuit, o.a. een lege accu. Is opgelost met hulp van het Ierse hotel. "
" telefonisch goed bereikbaar, maar niet in de nederlandse taal. "
" goede service met shuttle bus naar parkeerplaats en later weer naar vliegveld. had een jasje in de auto laten liggen en de chauffeurr van de shuttle bus werd opgeroepen om terug te keren. uitstekende service. "
" Ronuit belachelijk dat jullie bemiddelebn voor zo'n waardeloos verhuurbedrijf als Sixt! "
" Afhalen van de auto duurde veel te lang, anderhalf uur moeten wachten voordat alles geregeld was. Plus een belachelijk hoog eigen risico dat afgekocht kon worden voor 120 euro, auto huur was 79 euro, hoezo goedkoop. "