Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Ierland is een bijzondere en verrassende bestemming om met een huurauto te ontdekken, van ruige landschappen en hoge kliffen tot bruisende steden als Dublin. Wilt u weten hoe de autoverhuur in Ierland is bevallen bij andere klanten? Lees het op deze pagina met autohuur beoordelingen in Ierland en huur ook een voordelige huurauto. Laat u verrassen door het bijzondere Ierland.
Bij Auto Europe bent u verzekerd van de laagste prijzen en de beste service. Dankzij solide samenwerkingen met de beste lokale en internationale autoverhuurbedrijven, heeft u als klant keuze uit een groot aanbod van huurauto's in alle klassen. Vul uw reisdata in het handige zoeksysteem in, vergelijk de tarieven, en boek de auto die het beste bij u past. Kies uit diverse ophaallocaties in heel Ierland, zoals het levendige Cork, alle grote luchthavens, of het treinstation in Dublin.
" Zijn erg tevreden. We boeken al jaren via auto europe! "
" De ramen waren erg vuil aan de binnenkant. Erg gevaarlijk met laagstaande zo'n. Die hadden ze wel even mogen schoonmaken! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Tot nu toe altijd positief, ook als er problemen zijn!! Gelukkig wel ook goede hulp aan de balies van de diverse verhuurbedrijven, want dat gaat niet altijd net zo makkelijk als de reservering maken/boeken. "
" Helaas een niet werkende gordel bij de originele huurauto. De volgende huurauto wilde niet starten. De derde huurauto bleek prima in orde en daar konden we zeer prettig mee rondrijden. Balie medewerkster was eigenlijk al richting huis aan het gaan, maar heeft ons toch telkens opnieuw geholpen. Laatste keer heeft ze gewacht tot ze zag dat wij weg konden rijden! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Altijd goede ervaringen mee "
" Goede verhuurervaring, duurt alleen te lang voordat de eigen risico reservering van de creditcard wordt afgehaald na schadevrij inleveren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" goed overzicht van mogelijkheden op dse site ; prijzen en uitleg over de diverse opties Concurerende prijzen "
" 1. balie makkelijk vindbaar in de terminal 2. efficient admistratief proces; je krijgt direct autosleutel en postie van je auto op het parkeerterrein. 3. shuttle bus naar het car park ging frequent 4. auto was relatief nieuw (15.000 km gereden) 5. car park bij inleveren makkelijk te vinden en goed bewegwijzerd "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima website met goede vergelijkingen. Goede ervaring dus. "
" Uitstekende ervaring; snel, deskundig en met kennis van zaken geholpen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goede service en prijs "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goede prijs "
" goede en snelle afhandeling auto zaten lichte beschadigingen maar waren duidelijk vermeld op het formulier "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" prima ervaring "
" prima ervaring "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima bedrijf goede prijs kwaliteit verhouding! "
" Prima service! Goede tekst en uitleg! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Top "
" Perfect "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" We zullen volgend jaar zeker weer onze auto's bij jullie boeken. "
" Vriendelijke ontvangst aan de verhuurbalie. Duidelijke uitleg met inspectie van de auto bij afhalen en een vlotte afhandeling bij het weer inleveren. Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Auto Europe is much value for the money. "
" The Ford Fiesta is a lovely car. Handles very well and is economic. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bijna altijd fijne ervaring "
" Erg prettig geholpen, gratis upgrade "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Prima service "
" Flizzr brengt 4,90€ in rekening voor de M50 van de tolweg, terwijl de werkelijke kosten slechts 3,10€ zijn. Bij andere maatschappijen moet je zelf (de werkelijke kosten) en als het Via de credit card gaat dan wordt 3,10€ in rekening gebracht "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Snel en correct, prima informatie geen problemen aan de balie. "
" Prima service, snelle afhandeling en locatie goed bereikbaar. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede auto, reed heerlijk. "
" Goede service. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Gemakkelijk om huurauto's te boeken. Groot aanbod, aantrekkelijke prijzen "
" Snelle service, geen lange wachttijden aan de balie "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Het van tevoren online inchecken scheelt veel tijd bij de balie. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijn dat je voor een klein bedrag de verzekering en restitutie eigen risico kunt bij boeken. "
" Alles verliet vlot. Prima service. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed georganiseerd, lage prijzen, makkelijk omboeken als er een betere aanbieding is "
" goed gemiddeld bedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" altijd prima "
" ben al meer dan een week terug en de reservering voor eigen risico van 1500 euro staat nog steeds op mijn creditcard "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 3 Staat van de auto: 8
" Persoonlijk zou ik wel een navigatie meenemen "
" Zeer geschikte verhuurbedrijf. Auto was erg netjes en de service bij inname was ik ook erg tevreden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren boeken we een huur auto via Auto Europe en steeds tot volle tevredenheid "
" Prima bedrijf met prettige medewerkers "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prijzen variëren enorm door de tijd. Dankzij het kunnen annuleren van een bestelde auto hebben wij aanzienlijk goedkoper kunnen huren dan aanvankelijk gedaan. Komt wel raar over dat de zelfde auto de ene week 20% goedkoper wordt aangeboden dan de vorige week. All risk verzekering tegen scherpe prijzen aangeboden. "
" Er werd 1500 euro op mijn credit card gereserveerd voor eventuele schades. Terwijl ik al via AutoEurope een volledige verzekering had, probeerde Sixt mij nogmaals een verzekering te verkopen. De auto was niet erg schoon. Daar stond tegenover dat deze wel airco had (erg fijn met het warme weer) en een dieselmotor (erg zuinig). "
" Alleen maar positief. Op het laatste moment konden we onze keuze voor een schakelkamer nog omzetten in een automaat. Heel fijn! "
" Dit was de tweede of derde keer. Prima geregeld. "
" Weer top! "
" Babyzitje was wel erg duur... ? 45,00 voor 5 dagen... "
" geen "
" geen "
" Alles ging prima. "
" We werden goed geholpen, het was prima geregeld. Auto voldeed uitstekend. "
" feedback: Ik belde naar een NL nummer, maar kreeg een engelssprekend persoon aan de telefoon. "
" Dat ging goed. Probleem was alleen dat de bestuurder niet de eigenaar was van de creditcard (dat was de bijrijder) en dat daarom verzekering niet mogelijk was. Dat is natuurlijk vreemd... "
" Snel en makkelijk te reserveren Overzichtelijk overzicht van alle mogelijkheden en prijzen "
" Nadat we op de display van onze auto de melding kregen dat de motor te heet was geworden en we direct moesten stoppen, ging het mis. Het contact met Avis ging erg vriendelijk en meewerkend maar daarna moesten we 3 uur wachten totdat we een vervangende auto kregen. Onze dag was daardoor behoorlijk verpest "
" Misschien info over de prijs van de afkoop eigenrisico. Nu moesten we ?25,00 per dag betalen voor afkoop eigen risico, en dan nog een eigen risico over van ?100,00. De andere keren dat we een auto huurden in Dublin betaalden we volgens mij iets van ?16,00 per dag en dan had je geen eigen risico meer. Voor ons een reden om niet neer bij Alamo te huren. "
" Personeel was vriendelijk, maar nogmaals ?25,00 per dag voor afkoop eigen risico us belachelijk veel! "
" Niet alle kosten zijn inbegrepen "
" Auto was niet helemaal in orde, lampen stuk, of slecht, zachte banden. Toll zou inbegrepen moeten worden. "
" goede overzichtelijke site, goed te navigeren, compact en efficient. "
" oude auto gekregen, in de nacht en regen niet veel kunnen zien, bleken veel krassen en butsen in te zitten. Fotos gemaakt opgestuurd werk aan gehad, vervelend. Bij het terugbrengen wel soepel afgehandeld. Erg easy going, is ook wel prettig. "
" werkt prima "
" vriendelijk snel compleet "
" Prima contact. Ook tijdens de reis en i.v.m. stukgereden band. Afhandeling van schade Super Cover na thuiskomst duurde meer dan 2 maanden. "
" Ook Thrifty probeert een extra verzekering ad ?19,- te verkopen, ondanks de Super Cover dekking. "
" Alleen heel jammer dat er maar een bestuurder deze auto kan huren, kwamen weer extra kosten bij. Ook de verzekering kwam er nog bij en dat was best veel, maar de huur prijs van de auto was daarentegen niet duur. We hebben wel veel plezier gehad de auto en de verkeersregels geleerd in Ierland. "
" Ik ervaarde wel dat de verzekering werd op gedrongen. Was thuis ook vergeten om bij mijn eigen verzekering te informeren. "
" Altijd makkelijk te boeken. "
" Duidelijke uitleg over gebruik auto en gezamenlijk auto rond om evt. schade die nog niet op de lijst stond alsnog te noteren. Vriendelijk te woord gestaan en bij return op Cork Airport zaken netjes afgehandeld en bij de terminal afgezet met de door ons gehuurde auto. "
" Duidelijke afspraken en lage prijzen. "
" Prima en snelle services en praten je niets aan. "
" alles zoals het hoort "
" auto zou met volle tank worden afgeleverd. was niet zo. is irritant. werd op indicatie balkjes van de benzinemeter afgerekend. dit is zeer onnauwkeurig. "
" Nette en correcte service bij het halen en nette wagen. "
" Netjes en snel geholpen. "
" Alleen positieve ervaring. "
" Zeer snelle efficiente afhandeling. Zeer tevreden "
" Zoals altijd prima prijs en goed geregeld. "
" Snel en vriendelijk geholpen aan de balie. Volgens mij niet geheel de juiste klasse auto ten opzichte van het contract. Ik kreeg een skoda fabia mee, en op mijn huurcontract stond opel astra of gelijkwaardig. Volgens mij valt skoda fabia in de corsa/polo/clio klasse. "
" Prima service Snelle afhandeling "
" Meer duidelijkheid over de verzekeringsvormen want dat geeft altijd weer ergernis bij het ophalen van een huurauto "
" Werkte perfect "
" Snelle mooie deal,goede uitleg. "
" Altijd goede prijs en service; service van verhuurders is ook prima. "
" geen "
" geen "
" Auto verhuren per uur ipv per dag. Aankomst tijd is vaak niet vertrektijd "
" Boete omdat ik auto te vroeg heb opgehaald en tegen afgesproken tijd heb ingeleverd. Gaat netto om 1.5 uur. Als ik dat vooraf had geweten dan had ik eerst een kopje koffie gedronken. Thrifty heeft mij niet daarop gewezen ondanks dat ik vroeg of het oké was. "
" Werk goed en is het makkelijk gewordn om een auto te huren. "
" Prima auto goed geholpen. "
" Voordat ik de auto wilde huren heb ik eerst per mail wat vragen gesteld o.a. eigen risico. Ik werd hier snel en kordaat over geïnformeerd. Prima "
" Bij aankomst aan de balie in Ierland werden we al gelijk met de vraag verrast dat de auto die we besteld hadden wel erg krap zou zijn. We konden een grotere krijgen en dat de meerkosten circa ?800,- waren. Hier zijn we niet op in gegaan. Nu hadden opnieuw een aanbod voor circa ? 400,- duurder. Ook hier niet mee akkoord gegaan. Al met al duurde het minstens 45 minuten voor we een auto hadden. Ook het ophalen /wachten van de auto duurde bijna een 1 uur. De auto die we mee kregen was prima ( dus waarom al deze toestanden). Wij denken puur om geld. Al met al duurde het dus 2 uur voordat we met onze reis konden beginnen. Achteraf gezien leek het wel koehandel en vonden we dit geen prettige ervaring. Dus wat ons betreft geen SIXT meer. "
" De omschrijving beschreef dat we de auto moesten ophalen bij een desk in de terminal. Dat klopte niet, want we moesten direct naar het car rental centre dat met een pendelbus te bereiken is. Hierdoor stonden we voor niets in de rij bij de desk in de terminal. "
" Service was snel en vriendelijk. "
" Have been using Auto Europe for years because of the clear conditions and ease of use, hope to do so for many more. "
" Friendliest staff I've ever encountered at a rental agency. Car (Opel Corsa) was in top condition and spotless. Definitely recommended. "
" Ik heb een opmerking. Waarom moet ik een autorisatie op mijn creditcard geven van 1500 (bij BUDGET) terwijl ik alle eigen risico heb afgekocht? Zij geven aan dat jullie slechts een broker zijn. Ik vind dat jullie dit moeten regelen. "
" * Veel papierwerk, duurt lang * Moet 1500 autorisatie geven op mijn cc ondanks 0 eigen risico * Moet ruim 100 betalen voor volle tank benzine (waarde 50) "
" Fantastische prijsaanbieding voor een fraaie auto. Aanbod van Auto Europe voor afkoop ER was voor een restitutiebedrag van 1365 euro, veel lager dan AVIS vereiste (2250 euro). Komt raar over. Adviseer gelijk restitutie niveau. Overweeg een algemene stop loss verzekering van bijvoorbeeld 3.000 euro. Een premie van 100 euro is een aantrekkelijk tarief voor een dergelijk bedrag. "
" Bijzonder tevreden over de auto. AVIS medewerkers prettig en vriendelijk in de omgang. Jammer dat AVIS de limiet van 59 euro voor een tweede berijder heeft los gelaten. Voor een lange huurperiode is dat dus een behoorlijke kostenfactor. Zelfs een aanbieding van AVIS ter plekke in combinatie met afkoop ER was niet financieel aantrekkelijk. Nog geen bericht van AVIS gehad dat alles in orde is. Weet dus nog niet of er nog kosten komen. Er is overigens mijns inziens geen aanleiding toe. Ik verwacht die dan ook niet. "
" Geen opmerkingen, alles keurig geregeld. "
" Op zich zelf auto afgeleverd. Auto heeft het prima gedaan. Echter: Ik verkeerde in veronderstelling geen aanvullende verzekering te moeten sluiten. Werd druk op mij uitgeoefend dat wel te doen. Toen ik dat weigerde moest ik een borg betalen ad 1500; De auto was niet nieuw en had al wat schade waarvoor ik terug moest naar de balie omdat het niet was aangegeven op het formulier; De borg ad 1500 is nog steeds op mijn creditcard gereserveerd hoewel ik de auto al meer dan drie dagen geleden heb ingeleverd zonder extra schade. "
" Prima verlopen boeking: het verzekeringsverhaal is en blijft complex. Zou fijn zijn als met Europe car één prijs afgesproken kon worden. Elke keer weer verrassing welk bedrag er nog bijkomt bij de uiteindelijke verhuurder. Ben uiterst tevreden over SIXT! "
" Goede afhandeling aan de balie; overleg over welke auto was erg plezierig. Goed geadviseerd over welke verzekering zinvol zou zijn. Prima auto (Renault Kadjar). Vervoer van en naar parkeerplaats en vliegveld GOED geregeld! "
" Het is onduidelijk wat nu wel en niet verzekerd is bij de optie "Restitutie van het Blijvend eigen risico". Wij kozen voor het maximum aan verzekeringen onder "Restitutie van het Blijvend eigen risico" (de duurste optie). Bij het afhalen van de auto werd de bestuurder alsnog gedwongen te kiezen voor extra verzekeringen OF een extra borg van EUR 1'400. "
" Voortdurend gehassle wat nu wel/niet verzekerd is. Bij het afhalen van de auto werd de bestuurder gedwongen te kiezen voor extra verzekeringen OF een extra borg van EUR 1'400. "
" prima. "
" prima. "
" Very good value! "
" Er waren toch weer onduidelijkheden over wat wel en niet verzekerd is, het blijft een vaag iets... "
" Auto op zich was prima. We kregen een auto mee die schade had, maar zonder dit aan te geven op het uitgifte-formulier. Na inleveren kregen we geen inname-formulier voor onbeschadigd inleveren van de auto. Bij aanvang van de huur werd 1500 geblokkeerd op de creditcard, dat is tot op heden nog steeds niet vrijgegeven. Het is lastig als dit een maand geblokkeerd blijft staan. "
" geen, alles duidelijk. "
" Bij het inleveren v.d auto is er geen controle door Avis. Zodra je de sleutels hebt ingeleverd moet je maar afwachten of er niemand schade maakt in de tijd dat je de sleutel inlevert en zij de auto gaan controleren, dit geldt ook voor het terugbrengen van de auto met een volle tank..Maak foto's en noteer de kilometerstand van de auto als je die weer inlevert. Ze kunnen tenslotte het maximale bedrag waarvoor je moet tekenen op de huurovereenkomst later alsnog van je creditcard aftrekken, als AVIS zegt schade te hebben aan de gehuurde auto.. "
" Snel, helder, goede prijs-kwaliteit verhouding. "
" Ik heb na afloop van de huurperiode een e-mail gestuurd met de vraag wanneer het deposit via de creditcard opgeheven zou worden, waarop ik echter geen antwoord heb gekregen. In mijn CC overzicht zag ik overigens een aantal dagen later dat het deposit wel was opgeheven. "
" prima "
" Goede auto, jammer van de lange wachttijd bij het ophalen. De auto had klaar moeten staan. Een wachttijd van een uur is echt te lang. Dat vond de jongeman die mij hielp ook. Duizendmaal excuses van hem. Het afleveren ging vlot. "
" Helder aanbod, eenvoudig te boeken en gunstige voorwaarden. "
" Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Er zit wel een verschil bij de klasse aangboden auto's. Uitgangspunt was een Zafira. Kregen een Tiguan. Prima auto, maar wel met de helft minder bagageruimte. "
" Goede service duidelijke dit fijne emailservice "
" Goede service aardige mensen mooie auto "
" Ik heb een wijziging telefonisch aangevraagd. Op vakantie zie ik dat de wijziging verkeerd is doorgevoerd. Heb contact gezocht met budget car omdat ik niet op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats wilde zijn. Uiteindelijk maar naar budget car gegaan omdat ik niet wilde dat ik de volgende dag voor niets zou gaan "
" De communicatie tussen auto europe en budget car vind ik niet goed. Zie bovenstaande. Toen we ter plekke waren voor de verhuur van de auto begrepen ze niet wat we wel en niet verzekerd hadden. Had er bijna nog weer een verzekering overheen geregeld. Zou toch weer ruim 150,- gekost hebben. Ik vind het verschil tussen de aanbieding en wat de uiteindelijke kosten zijn veel te groot "
" Een auto gehuurd bij Thrifty. Ik wou er een GPS bij huren. Via de site was dit niet mogelijk. Bleek dit ter plaatse 56 euro te kosten. Bijna net zoveel als de auto zelf. Dat bleek ook zo voor het afkopen van een borg van 2.000. Daarvoor was ik 76 kwijt. Mijn creditkaard had niet meer dat bedrag beschikbaar, ik had als ik dit te voren had geweten, mijn limiet kunnen verhogen op de creditkaard. In vervolg kijk in naar sites die helder zijn over deze bijkomende kosten. Ik begreep dat de consumentenbond binnenkort komt met een advies. "
" Zie hierboven. Heel erg duren afkoop borg eigen risico en heel erg dure GPS "
" Goede en duidelijke informatie. "
" Goed en snel geholpen geen enkel probleem gehad. "
" Vind afkoop van eigenrisico beetje vaag. Vorige keer betaalde ik 100 euro voor de auto en ter plaatse nogmaals dat bedrag voor afkoop eigenrisico. Nu heb ik dat voor 50 euro via jullie gedaan, tenminste dat denk ik maar dat weet je dus pas zeker als je er beroep op moet doen. Zou deze tarieven graag transparanter zien "
" Een betere uitleg over de (aanvullende) verzekering. Hoe dat precies in elkaar zit. Ik begreep het pas na een telefonische toelichting, die overigens zeer duidelijk was, mijn complimenten. "
" Het personeel is niet altijd deskundig. Mijn huurauto had m.i. een probleem in het elektrisch circuit, o.a. een lege accu. Is opgelost met hulp van het Ierse hotel. "
" telefonisch goed bereikbaar, maar niet in de nederlandse taal. "
" goede service met shuttle bus naar parkeerplaats en later weer naar vliegveld. had een jasje in de auto laten liggen en de chauffeurr van de shuttle bus werd opgeroepen om terug te keren. uitstekende service. "
" totaal geen klachten "
" Diverse malen via Auto Europe gereserveerd. Deze keer expres niet via Budget Rent a Car gehuurd vanwege eerdere problemen (naderhand prima opgelost) en zwaar verouderde autovloot (ze doen hun naam wat dat betreft eer aan). "
" Ongehoord nette ontvangst, iedereen stelt zich netjes voor middels een ferme handdruk en heten je van harte welkom. Misschien willen ze zichzelf hiermee flink op de kaart zetten en dat gaat ze op deze manier zeker lukken. Alleen maar hagelnieuwe auto's en een ongekende service en gastvrijheid. De volgende auto wordt zonder twijfel weer via Alamo gehuurd!! "
" duidelijker of eigen risico volledig is afgekocht op papier. nu was dit niet helder! "
" ik werd daar onder druk gezet om eigen risico af te kopen. ik dacht dat ik dit al gedaan had bij de huur via internet. daar had de persoon die m e hielp geen boodschap aan en vertelde me dat dit niet bij BUDGET CARS was. daarom niet geldig was voor hen. ik huur voortaan bij HERTZ. Uiteidelijk goedkoper en heldere voorwaarden en maar te maken met 1 verhuurbedrijf in plaats van 2 die mij tegen elkaar uitspelen. Ik voel gebruikt en besodemieterd! "
" Ronuit belachelijk dat jullie bemiddelebn voor zo'n waardeloos verhuurbedrijf als Sixt! "
" Afhalen van de auto duurde veel te lang, anderhalf uur moeten wachten voordat alles geregeld was. Plus een belachelijk hoog eigen risico dat afgekocht kon worden voor 120 euro, auto huur was 79 euro, hoezo goedkoop. "
" Ik zou het op prijs stellen als AutoEurope bekend zou maken (vóór het boeken) hoe hoog de kosten zijn van het afkopen van het eigen risico bij de verhuurder. Tevens zou ik graag het resterende eigen risico vermeld zien als niet wordt afgekocht. "
" Budget onderscheidt "Economy Normal" en "Economy Small". Ik had een "VW Polo of gelijkwaardig" via AutoEurope gehuurd, maar kreeg een Nissan Micra (Economy Small). Lijkt mij niet helemaal te kloppen. "
" Kregen prima een bevestiging. "
" Ging prima, moesten wel lang wachten. Verder is niet alle info heel duidelijk. Je betaald bijvoorbeeld 1350 euro borg, maar geen idee wanneer ze dat geld terug gaan boeken.. een beetje duidelijkheid mag wel over dat soort zaken. Nu is het nog maar afwachten.... "