Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Misschien bent u van plan naar Pisa op vakantie te gaan, en wilt u daarvoor een voordelige auto huren. Dan bent u waarschijnlijk benieuwd naar ervaringen van klanten hiermee. Lees enkele beoordelingen van autohuur in Pisa, en boek met vertrouwen! Reis naar Pisa en ervaar de Italiaanse dolce vita, bekijk de beroemde scheven toren en geniet van de heerlijke Italiaanse keuken. Ontdek Italië in uw eigen tempo met een huurauto voor een superprijs!
Bij Auto Europe kunt u al sinds 1954 een huurauto reserveren voor een spotprijs. Dankzij onze jarenlange samenwerking met de meest gerenommeerde verhuurbedrijven in de branche kunnen wij u de scherpste prijzen en de beste service aanbieden. Dat geldt ook voor de bestemming Pisa, zowel op de luchthaven van Pisa als ook op verschillende locaties in de stad, waaronder ook het centrale treinstation.
" Auto Europe bied een goed overzicht van alle verhuurders "
" Goede auto en een perfecte service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijn om overal goed geholpen te worden. "
" soepele afhandeling, goeie auto. Altijd een opwaardering van voertuig dat goed bevalt. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima ervaring, helaas wel erg lang moeten wachten tot we de auto kregen.... Erg vervelend met een kind van 1 die 1.5 uur moet wachten. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Ik kan me na al die jaren niets anders voorstellen als Auto Europe bij het huren van onze auto. Een 10+ "
" Een zeer positieve ervaring met Thrifty in Pisa. Uiterst nette, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Geweldige auto. Ondanks sommige mindere reviews die je leest, voor mij een voor herhaling vatbare ervaring. Niets dan lof!!! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Even telefonisch contact gehad: was helemaal prima! "
" Keurige en opgewekte mensen! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima! "
" Service prima, auto schoon van binnen en buiten maar wel veeeeel deuken. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Proma als bemiddelaar. "
" Prima service maar wel erg duur in relatie tot de prijzen voor Corona... "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Al jaren boeken wij bij Auto Europe, di tevreden "
" Prima verlopen vriendelijk en behulpzaam "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heeft voor mij altijd prima gewerkt. "
" Autohuur zoals verwacht. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 9
" the crew was friendly, flexible and pragmatic "
" Office not on the airport, but transfer was quick and well organised "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Snelle, deskundige hulp. Erg prettig. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snel en gemakkelijk en duidelijk instructies voor het ophalen en inleveren en geen verborgen kosten en hoge borg "
" Personeel in Pisa waren zeer vriendelijk en had een goed humeur rond onze tijdstip van ophalen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Online service is prima "
" UItstekende ervaring met Sixth in PIsa. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik huur al jaren een auto via auto Europe en ben steeds eg tevreden "
" De service was goed maar de staat van de auto was matig "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 4
" Positieve ervaring "
" Zeer positief "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd ...... zeer tevreden! "
" Goede auto, voor een redelijke prijs! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" uitstekend. "
" Prima service, vriendelijke mensen aan de balie. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Ik beveel al jaren autoeurope aan bij vrienden en klanten. "
" Zeer vriendelijke controleur bij inleveren. Afhalen was trouwens ook goed. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Niets dan lof "
" Mijn ervaringen met Maggiore in Pisa zijn alleen maar positief, dit in tegenstelling tot wat je voornamelijk leest. Contract in Nederlands en klein bedrag aan borg. Bij teruggave keurig netjes bevestiging dat alles weer OK was in de mailbox dezelfde dag. Zoals het eigenlijk allemaal hoort dus! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd makkelijk boeken, snel en overzichtelijk boeken "
" Interrent again was the one with the best rate for a good car with pickup at the airport "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Super service "
" No blue parking card "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima service! "
" Prima auto! (Tipo, dus vlgs upgrade van wat we hadden geboekt!) Auto had erg veel (kleine) schades, waardoor als snel verwarring ontstond wat wel en niet bekend was voordat we de auto accepteerden. Bij terugkomst inderdaad discussie over schade aan velg die toch weer net niet extra vermeld was. Uiteindelijk goed opgelost en helemaal in orde. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Wij hebben dikwijls Auto Europe gebruikt. Handig voor een vergelijking van de offertes. "
" Lang gewacht bij de balie, maar omdat Avis medewerkers eerst alle Avis klienten hebben gediend. Dan, in plaats van een Citroën C3 Cross te krijgen, hebben ze eerst een Ford Fiesta aangeboden. Geweigerd. Dan hebben ze een Fiat 500L automaat aangeboden, en die hebben wij ( te vergeefs) geaccepteerd. Vreselijke wagen. Een mirakel dat Fiat zelfs één koper voor vind! Voor de rest, alles OK. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima! "
" Hebben circa 1,5 uur moeten wachten in een wat chaotische sfeer. Verder helemaal prima! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goed contact via e-mail, eenvoudig boekingsproces. "
" Goed contact via e-mail, wel vrij lang wachten aan de balie. Auto was zeer netjes. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zie mijn eerdere beoordeling van een andere huurperiode: is voor mij een betrouwbare agent. Ga zo door! "
" De afhandeling en registratie bij de Desk van Hertz ging heel snel. Locatie van Rental Cars van alle verhuurbedrijven in Pisa is ca, 700 mtr. van vliegveld Terminal. Shuttlebus rijdt frequent. Bij return de auto "neergezet" vroeg in de ochtend/kantoor was nog niet open. Alles lijkt OK (na checken van mijn Credit Card rekening) "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed proberen nog wel extra s te verkopen maar forceren dat niet snelle service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima service! "
" Prima! Hele goede ervaring! En een prachtige Opel Vivaro!!!! Precies zoals we uitgezocht hadden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekende verhuurder "
" Snelle service. Prima auto voor prima prijs. Vriendelijk en efficiënt personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon doen! "
" Gezien de scherpe prijs en soms kritische reviews de nodige reserves, maar alles was goed geregeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijke website, heldere afspraken. "
" Positief, goede service, goede auto tegen aantrekkelijke prijs, service aan de balie was prima, alleen de baliemedewerkster was relatief wat onervaren, duurde daarom ietsje langer. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer goed voor herhaling vatbaar "
" nette en goede service goede auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" prima geregeld "
" super service bij ophalen, kreeg upgrade en flesje water mee niemand aanwezig bij terugbrengen, locatie zeer slecht aangegeven "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 3 Staat van de auto: 10
" Heel tevreden. Goede en duidelijke website, snel geregeld. "
" Baliemedewerkers proberen onnodige verzekering te verkopen en betaalde upgrades. Auto had behoorlijk wat schade. Verder prima. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Prima service "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima ervaring, kan altijd goed contact hebben "
" Vlotte behandeling, geen problemen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Duidelijker aangeven waar de sleutel kan worden opgehaald. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed geregeld en verzorgd "
" Sleutel box op zondagavond werkt wel goed maar liever eindinspectie van de auto met een medewerker van Auto Europe. Anders is na controle eigenlijk willekeurig! "
" Prima aflevering en ook bij terugkeer professionele ontvangst. Kleine schade werd snel afgehandeld. Auto Europe vind ik een prima organisatie. "
" Zie eerdere opmerkingen over ophalen en wegbrengen auto. Ook Locatie is een professionele organisatie. "
" Zoals altijd goedkoopste aanbieder mt de beste verzekering "
" Goed geregeld probeerde eerst wel een kleinere auto te geven maar na 3 weigeren kwamen ze toch met juiste maat af. "
" was top "
" zeer tevreden met nieuwe auto "
" verliep prima "
" Prima aanbod "
" De lokale kosten voor navigatie vind ik buitensporig,zéker omdat in de auto al een ingebouwde navigatie zit. Vrijwel niemand kon helpen de navigatie taal van Zwweds naar Nederlands te krijgen. Dit hele "trial en error" proces duurde zéker een dik kwartier. "
" Zeer makkelijk en vlot auto boeken via jullie website. Veranderingen worden probleemloos geregeld. Top! "
" De Firefly medewerkster bij de desk was zeer vriendelijk en wij werden vlot geholpen. Het model auto, Fiat Punto, was prima. Bij de auto aangekomen was deze zeer vies: er lag vooral op de stoelen en achterbank veel zand, de ramen waren aan de binnenkant heel smerig en er zat geen ruitenwisservloeistof in de auto! Wij hebben dit gemeld bij de desk op de parkeerplaats. De medewerkster vertelde ons dat wij dan terug moesten naar de desk in terminal om evt. een andere auto op te halen. Toen wij daar aankwamen was de wachttijd zo lang dat wij uiteindelijk niet om een andere auto hebben gevraagd anders waren wij te laat op onze afspraak.Wij zijn terug gegaan naar de vieze auto en naar een autowasstraat gereden om zelf schoon te maken.Jammer hoor! "
" alles goed "
" jammer dat we niet meer konden storneren i.v.m. ziekte "
" Prima auto, goede service, alleen het wachten aan de balie duurde (te) lang. "
" Wachten aan de balie duurde te lang. "
" Alleen bij terugkomst op luchthaven niemand van firefly aanwezig om auto mee te controleren en in ontvangst te nemen "
" betrouwbaar "
" goede auto, aardig personeel "
" Prima behandeld en service gericht "
" Prima nieuwe auto's "
" Ik huur altijd via AutoEurope omdat ik die de beste deals vind hebben. De site is ook uitstekend. "
" Locauto heeft goede auto's en is goed bereikbaar. Maar je krijgt geen bewijs mee dat je de auto zonder schade hebt teruggebracht. Ze vonden de auto te vies zeiden ze om goed te kunnen beoordelen of er geen kras op zat. Als ik dat wilde moest ik maar een uur wachten tot hin gewassen was. Dat kon uiteraard niet. Dus ik werd gedwongen ze te vertrouwen. Dat is niet correct. "
" Berichtgeving was goed. Helpdesk helaas in het engels "
" Vlucht was vertraagd maar verhuurlokatie was niet telefonisch bereikbaar. We hebben daarna met drie kleine kindjes 3 uur moeten wachten op de auto. Tot middernacht!! Twee keer een kapotte Vito meegekregen. Zo'n bus kun je niet meegeven aan mensen die een personenwagen boeken. Daarna met hulp van een Italiaanse vriend van ons gezorgd dat we splinternieuwe Espace kregen. Die was top. Vreselijke ervaring "
" Vlotte foutloze afhandeling "
" Goede service "
" Netjes "
" Inleveren auto zondag vreemd Er was niemand Sleutel en contract moesten in een lade. Onprettig, ook geen shuttle, namen taxi Controle? Hoop dat geen vreemde bedragen op rekening verschijnen "
" Prijstechnisch prima met heldere voorwaarden. Je weet vooraf waar je aan toe bent. M.n. het advies hoe te handelen bij aankomst, je niet laten verleiden extra verzekeringen af te sluiten. Inmiddels 4 ervaringen via Auto Europe die met meerdere maatschappijen samenwerken. Alle keren prima met zelfs 2 upgrades! Houden zo! "
" Vlotte afhandeling. Tip: meld vooraf dat Keddy onder Europecar valt, scheelt zoeken. "
" Prima de informatie was koe en ik ging met goed vertrouwen naar Italië "
" Bij aankomst alles voor elkaar gemaakt en kreeg een document mee waarop 2 kleine schades vermeld stonden. En men gaf aan dat ik de auto meekreeg met een volle tank en dat ik ook deze met een volle tank moest terug brengen. Nadat ik de auto in ontvangst had genomen bleek; - zij mij toch veel meer verzekeringen wilde verkopen - dat er veel meer kleine beschadigingen waren - dat de tank voor meer dan 3/4 leeg was - Ik uit eindelijk de auto vol heb terug gebracht Uit eindelijk alles gemeld bij terug komst en de service medewerker het jammer vond maar er niets aan kon doen. "
" Op de rerveringspagina duidelijker zichtbaar maken op welke wijze weergeven hoe de 'verzekeringen' in de praktijk worden vergoed en niet pas in de algemene voorwaarden. "
" Verhuur en retour brengen netjes afgewikkeld. Ruitenvloeistof was leeg bij het ophalen. Bij het terugbrengen van de auto worden handtekeningen gevraagd van de huurder. De verhuurder tekent nergens voor goede retour ontvangst van de auto terwijl terwijl dat wel wordt gecommuniceerd. "
" Erg goed gereld en eerlijke goede service "
" Erg goede service van locauto. Keurig geholpen en een mooie nieuwe auto. Nog zelfs een iets grotere dan afgesproken, keurig geregeld. Bij inchecken wel lang moeten wacht met maar twee mensen achter de balie en veel wachtende. "
" Via deze website geboekt, prima op de hoogte gehouden van de boeking, enige wat duidelijker kan op de voucher is duidelijk vermelden dat je niet bij de balie moet zijn van auto europe op de luchthaven maar echt bij Locauto. Dat staat er namelijk in kleine letters dat je bij Locauto huurt. Dat was ons de eerste keer niet duidelijk en stonden wij heel lang in de verkeerde rij. Verder prima. "
" Op Pisa AirPort de auto opgehaald, snel en duidelijk geholpen tegen een geringe meerprijs ter plaatse een upgrade genomen. Een vrijwel nieuwe Jeep met 300 km op de teller. Geen opdringerig gedrag om extra verzekeringen af te sluiten. Gewoon transparant en goede service. Bij inleveren auto netjes geholpen en binnen 5 minuten konden we onze weg vervolgen. Locauto heeft een ruime keuze aan voertuigen en is zeker een bedrijf wat ik volgende keer weer ga gebruiken. Lage prijzen en prima voertuigen en goede service. Zelfde ervaring ook opgedaan in Rome bij Locauto. "
" Goed, duidelijk en komt altijd op voor de klant "
" Auto niet schoon, 6/8 gevuld, nog steeds 2600 euro van de cc kaart geblokkeerd en Alfa Guilietta is geen Volkswagen Passat. "
" Auto Europa was telefonisch niet bereikbaar toen ik problemen had met Sicily by car (op 0800 2659101 of 0031 89244473640). OP de site wekt Auto Europse de indruk dat deze verhuurbedrijf bij de aankomsthal ligt (en andere bij bij de car rental building). Maar álle verhuur zit in de car rental building. "
" Sicily bij car had volstrekt onvoldoende baliepersoneel (1 vrouw); we hebben een uur moeten wachten. Ik heb deze vrouw gevraagd extra personeel te bellen; dat deed ze niet. "
" Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Heb al veel gebruik gemaaktvan de diensten van autoeurope. "
" Professioneler dan veel andere. Goede nieuwe auto's. Minpunt is dat je geen 'vrijwarings'bewijs mee krijgt waarop vermeld worxt dat je de auto correct en zonder schade hebt ingeleverd. "
" Alle vertrouwen in auto europe, mede door ervaringen medereiziger, maar Maggiore bleek slechte partner. "
" Leuke Lancia Ypsilon maar auto bleek veel te lichte uitvoering; had totaal geen trekkracht wat in een land als Italie ronduit gevaarlijk is. Kwam in de bergen niet omhoog en had zelfs bij een hoge brug al moeite. Zeer teleurgesteld dus. Daarnaast blijft de bangmakerij als je geen -overbodige- extra verzekering bij de balie afsluit heel irritant. "
" I'd use the service again, but do feel you can make the site simpler and more straightforward. Especially all the details with pricing and insurances make it complex. You can learn from Expedia. "
" While I'm generally please with LocAuto what was upsetting is that I feel we got a smaller car than what we booked and paid for. On the auto Europe site we picked a Volvo V40 automatic. We got a Golf. LocAuto insisted that's the same class, but clearly a VW Golf is smaller than A V40. LocAuto insisted and we had to make do with the smaller car. "
" Goede keuze. "
" Snel en goed geholpen bij het in ontvangst nemen maar ook bij het weer inleveren van de auto. "
" Makkelijk huren en goede prijs. "
" Aardige mensen aan de balie, korte wachttijd, snelle transactie. Geweldige auto gekregen met alles er op en er aan. Ook inleveren ging snel en soepel. "
" Telefonisch Niet bereikbaar, lange wachttijden. "
" 1,5 uur op een auto zitten wachten en daarna krijg je het verhaal van overbodige verzekeringen die men willen verkopen. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik geen verzekering wil. Als je geen verkering wilt afsluiten dan blokkeren ze in eens een bedrag van ?2000 EUR van je creditcard. Uiteindelijk kon ik kiezen of verzekering afsluiten en dan wordt een bedrag van ?200 van je creditcard geblokkeerd of geen verzekering maar dan wordt dus die ?2000 geblokkeerd. "
" prima te bereiken zowel telefonisch al internet "
" zeer ontevreden over Locauto. we kwamen 14 aug in de avond aan. snelle controle in het donker. twee kleine krasjes geregistreerd. bij inlevering auto liep de zelfde controleur haast onmiddellijk naar voorkant en voelde met hand aan de onderkant van de bumper waar je inderdaad wat krassen kon voelen. (totaal niet zichtbaar) aangezien we dit de eerste keer niet gezien hadden en niet was aangemerkt werd de schuld in onze schoenen geschoven. 200 euro schade. echt schandalig. Ik moest tekenen. had me hiervoor wel verzekerd echter dit trucje kunnen ze altijd uithalen. die 200 wordt echt niet gebruikt om deze niet zichtbare schade te herstellen. de volgende huurders wacht het zelfde lot. het betrof een zwarte Audi A3 met kenteken FE 861 EP. "
" AutoEurope was slechts tussenpersoon. Reservering via de site ging makkelijk. "
" Wachttijd op Pisa was ruim anderhalf uur, erg erg lang. Kosten 2e chauffeur zouden 150,-- zijn (voor 13 dagen) en daar hebben we van afgezien want dat vonden we idioot hoog. Auto zelf was prima (bij de auto aangekomen bleken we gratis upgrade te hebben gekregen) en inleveren ging snel. "
" Fire Fly via Auto Europe. Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me echt af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, ieder voelde zich bedonderd. Commentaar Auto Europe: kunnen we niks aan doen. Slecht!! "
" Wel betaald, auto niet gekregen. Reden was dat borg gevraagd werd van 1600 euro, terwijl mijn creditcard tot 1500 euro ging. Oplossing aan Firefly-balie: voor 27 euro/dag verzekering af sluiten (normaal 6 euro/dag). Niet gedaan, maar volgende dag de limiet op mijn creditcard laten verhogen en terug gegaan naar Fyrefly. Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de auto niet mee omdat nu mijn reservering was verlopen! Ik kon precies dezelfde auto opnieuw huren voor nog eens 430 euro per week! Ik vraag me af of er wel intentie was om eerlijk zaken te doen. In onze rij van 4 zijn 3 klanten ongewild de dure verzekering aangesmeerd, iedereen voelde zich bedonderd. Baliemedewerkers zijn het type die dit werk goed kunnen. Firefly: smet op je vakantie "
" Al vele jaren een tevreden klant. Nog nooit reden gehad om via een andere organisatie te huren. "
" Waren erg behulpzaam bij veranderen van de tweede bestuurder halverwege de huurperiode. "
" éém opmerkelijk ding: ik had een verzekering afgesloten bij Auto Europe, maar Maggiore zei me, dat voor het geval ik schade zou rijden, wij dat niet met konden regelen, maar daarvoor contact met U moesten opnemen - is dat juist? "
" ik moest zelf de krassen en butsen in de auto op de parkeerplaats opzoeken en laten aantekenen op mijn schriftelijk contract "
" Het zou voor Auto Europa pleiten wanneer zij zouden zeggen dat het eigenlijke verhuurbedrijf auto's verhuurd die niet meer aangeboden zouden mogen worden. Het enige goede aan de auto was de prijs. Natuurlijk hebben wij m daarom gehuurd maar het had ietsje meer mogen zijn voor een degelijke auto "
" Natuurlijk is Firefly goedkoop en kan geen "Herz" auto's leveren voor die prijs maar een huurauto met bijna 60.000 huur-km's van een "goedkoper merk" vol deuken, niet gewassen en een rammelende wielophanging is wel het andere uiterste. Ik heb niets tegen "oudere" auto's heb er zelf ook een maar het mag met wat meer respect voor de huurder. "
" Duidelijkheid over borg en verzekeringen ter plekke , niet in kleine letters "
" Schande m.b.t. borg, aanbetaling en manier van betaling. Wij voelen ons bedrogen voor 185 euro. Ter plekke moeten voldoen. Nooit meer Locauto "
" Goede service. Vriendelijk en deskundig personeel. "
" Te lange wachttijden. Slechts twee klanten tegelijk is echt veel te traag. Auto uitgifte is vlot. Prima personeel. Financiële afhandeling is correct en snel. "
" Vooraf diverse gegevens uitvragen zodat deze niet bij het ophalen alsnog ingevuld hoeven te worden. Bij de mensen voor ons was het niet duidelijk dat de creditcard op de naam van de hoofdbestuurder moest staan. Bij ons was dit wel het geval, maar wellicht kan dit beter benadrukt worden. De mensen in dit geval, moesten een boete betalen van 125,-. "
" Bij aankomst moesten we nog diverse documentatie invullen, iets wat vooraf geregeld kan worden. De auto was licht beschadigd, iets wat "normaal" is in Italië, maar je wordt vriendelijk verzocht te onderteken dat je verantwoordelijk bent voor verdere beschadigingen en dat terwijl er geen foto's of andere 'bewijs'-materiaal beschikbaar is. Al met al duurde het ophalen van de auto zo'n 35 minuten, iets wat te lang naar onze mening. "
" Goede prijzen , snelle boeking "
" De wachtrij was meer dan anderhalf uur. Er was maar 1 medewerker bezig met de reserveringen. Auto was wel keurig. "
" Ophalen auto was problematisch, telefonisch contact met Auto Europe opgenomen, kreeg geen nederlands sprekende telefoniste en werd niet correct geholpen! "
" zeer onvriendelijk, doen er alles aan om je oorspronkelijke boeking niet door te kunnen laten gaan zodat er een extra verzekering kan worden afgesloten, danwel dat je gaat annuleren. IK BOEK NOOIT MEER FIREFLY!!! "
" Eerste indruk was een beetje amateuristisch. "
" Ik houd er niet van om voor de gek gehouden te worden. Als ik een auto reserveer en betaal voor een bepaalde klasse/grootte, moet men op locatie (Pisa) niet met een kleiner model aankomen onder het motto: we hebben niks anders. "
" Goede prijs. Duidelijk/transparant. Goed bereikbaar. "
" Extra kosten voor 2e bestuurder wel erg hoog. "
" De service die ik heb ontvangen bij problemen met de verhuurmaatschappij was zeer slecht. Jullie wilden mij niet helpen. Daarnaast had ik gekozen voor afkoop eigen risico via internet maar bleek er toch nog een eigen risico over te blijven, waardoor ik alsnog veel geld kwijt ben. Tot slot heb ik nog een rekening achteraf gekregen van maggiorirent dieniet klopt maar ik geen reactie op krijg. "
" De auto was niet schoon. Ze maakten een fout waar ik veel last van heb. "
" Goede service. Wordt de prijs lager passen ze dit zonder probleem aan. "
" De auto die we gereserveerd hadden was er niet. Het duurde erg lang voordat die kwam. De dame die ons hielp was erg ongeïnteresseerd! Ze zat haar tijd uit zo leek het. "
" Very good! "
" Very good! "
" Goede prijs, telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam. Groot aanbod. "
" De verhuurder was zeer moeilijk te vinden. De auto's waren in uitstekende staat. "
" auto europe heeft ons geleid naar smile rental. dat is echter een dochter maatschappij van maggiore. In het verhuur kantoor waar alle verhuur bedrijven zitten staat achter alleen ene bord van maggiore. Als je dan nitwit dat smile onder maggiore valt moet je bijles verhuurbedrijf vragen of ze van smile zijn. Beter dus om een bord nam smile op te hangen bij maggiore "
" zi eboven: bord ophangen dat ze onderdeel zijn van maggiore "
" er stond aangegegven dat de balie in de terminal was, dat bleek niet zo te zijn. Dat was een minpuntje, aangezien ik daar juist op had geselecteerd. Voelde mij daar niet prettig bij. "
" U besteedt uw verhuur uit aan o.a. SIMPLE autorent in ITALIE. Met Auto Europe hebben we niks te maken gehad. Maar omdat jullie het uitbesteden aan SMILE, zijn jullie wel verantwoordelijke voor hun performance dus ben ik ontevreden gestemd, ook over Auto Europe. Jullie moeten deze partij niet nemen als 3rd party. "
" U besteedt uw verhuur uit aan o.a. SIMPLE autorent in ITALIE. Wij hebben zeker 1,5 uur gezeik gehad omdat ik de creditcard van mijn vrouw niet mocht gebruiken voor de betaling. Dit omdat mijn creditcard schijnbaar niet werkte bij hun alhoewel ik al mijn internationale reizen voor mijn werk zo bekostig. Ook vanwege het feit dat mijn naam (als bestuurder) op de creditcard moet staan. Dit ondanks dat mijn vrouw er gewoon bijstond mochten we niet haar kaart gebruiken. Dus zeer inflexibel en ontzettend traag in de afhandeling. De dame in kwestie stond er ook gewoon bij te lachen. Ze zei als je 250 euro bijbetaald (CASH) dan we de auto meteen konden meenemen. Dit hebben we niet gedaan. "
" Bij Sicily By Car werd ook veel druk op verzekeringen gezet, ik had bij Auto Europe het eigen risico volledig afgedekt en toch wilde men dat ik nog een verzekering afsloot, ik heb dit geweigerd en toen werd er Euro 800,- borg genomen van mij creditcard. Gelukkig is alles goed gegaan. "
" Bij Sicily By Car werd veel druk op verzekeringen gezet, ik had bij Auto Europe het eigen risico volledig afgedekt en toch wilde men dat ik nog een verzekering afsloot, ik heb dit geweigerd en toen werd er Euro 800,- borg genomen van mij creditcard. Gelukkig is alles goed gegaan. "
" Bij het af sluiten van het contrac vermeld het bedrag dat in duo van de creditkaart moet staan wand dat verschil enorm per verhuurder . "
" Zeer slechte ervaring met de verhuurder. "
" Duidelijke info. Tevreden over de keuze. "
" Ons is een routeplanner aangesmeerd met volkomen verouderde informatie voor een prijs van 150 euro, waarvan we achteraf kunnen vaststellen dat dit meer is als de kostprijs van dit model. "
" U adverteert dat er geen creditcardkosten zijn en toch wrdt ik er telkens mee geconfronteerd. Zelfs wanneer ik fullcover afsluit. Ik huur regelmatig een auto via jullie maar heb nog noit de auto gekregen die ik denk te reserveren. "
" Bieden toch verzekering aan en blokkeren creditcard voor 800 euro. Gereserveerd een Peugeot 308 en krijg een Skoda Rapid. Prima motor maar je wilt hier niet in gezien worden. Geen enkel comfort zoals cruise control. Ik vond het onbetrouwbaar overkomen. Probeerden verzekeringen te verkopen terwijl ik fullcover heb. Dit proberen alle aanbieders trouwens. "
" alles was top "
" eerlijk personeel . "
" gewoon ok "
" zeer vriendelijke medewerkster, geen verrassingen achteraf ..TOP "
" het was voor ons de eerste keer dat wij een auto huurden wij hebben een hele poos lopen zoeken en vragen voor wij doorhadden dat dat de auto verhuurder een heel eind buiten de aankomst hal zat en dat er een bus heen rijdt.Het had voor ons wat duidelijker op de reservering mogen staan. "