Een auto huren in Palermo en benieuwd hoe andere klanten dit hebben ervaren? Lees dan verder voor de beoordelingen van autohuur in Palermo van onze klanten. Dan gaat u met een gerust hart op reis en kunt u volop genieten van al het moois dat deze historische stad te bieden heeft, zoals het fijne klimaat, het Palazzo dei Normanni (het Noormannenpaleis) en de wereldberoemde kathedraal, en natuurlijk de heerlijke Siciliaanse keuken.
Auto Europe is al meer dan 60 jaar een betrouwbare autoverhuurmakelaar en doordat wij samenwerken met de beste internationale en lokale autoverhuurbedrijven, kunnen wij onze klanten een ruime keuze aan huurauto's bieden tegen de laagste prijzen. Bovendien bent u bij ons verzekerd van de beste service. Met meer dan 24.000 ophaal- en inleverlocaties in 180 landen zit er altijd wel een locatie tussen die het beste bij uw reisplannen past. Zo bieden wij naast verschillende locaties in de stad ook huurauto's aan op het treinstation Palermo Notarbartolo of op Palermo Airport.
" Heel tevreden over de service . Alles verliep vlotjes zowel ophalen en afzetten aan de luchthaven "
" Snelle service, vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Dit was de eerste slechte ervaring bij jullie "
" Auto niet klaar! Lang wachten. Zeer onvriendelijk personeel. Probeerden onnodige extra's te verkopen. Opname staat van de auto deugde van geen kant. Was veel meer beschadigd dan op papier aangegeven. Lange rij bij inleveren. "
Algehele waardering: 3 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 2 Staat van de auto: 3
" Ik heb een telefonische melding hiervan gemaakt van het feit dat ik de auto niet heb meegekregen. Ik werd doorverwezen naar de klantenservicebalie met de opdracht mijn creditkaartgegevens van dat moment door te mailen. Dit ga ik vandaag doen. Dus ik ben nog in afwachting van een goede afhandeling van Auto Europe "
" Ik heb de auto niet kunnen ophalen. Omdat het aangeboden apparaat voor de creditkaart niet werkte. Er was geen enkel ander alternatief mogelijk. Terwijl ik de auto al had betaald met mijn creditkaart. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" Ophalen en inleveren verliep zeer soepel en slechts een zeer korte rij. "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel erg goed. Daarom ben ik al meer dan 10 jaar klant bij Auto Europe. "
" Een goede ervaring, vriendelijke baliemedewerkers en ook hun collega's bij afgifte en in ontvangst nemen van de auto. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ik heb goede ervaringen met Auto Europe. Anders zou ik niet, al jarenlang, via Auto Europe de auto in Palermo hebben gehuurd en dit zal ik, indien nodig, ook altijd blijven doen. "
" Aardige dame aan de balie en ook haar collega's bij het ophalen en terugbrengen van de auto. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima ervaring. "
" Uitstekend en snel geholpen, zowel bij het ophalen als bij het wegbrengen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne website, met goede aanbiedingen en afkoop eigen risico. "
" Sicily by car was populair, dus een wachtrij van ruim een uur. Geen ergenis omdat personeel hard werkte, alle balies bezet waren en je door een QR code te scannen netjes een volgnummer kreeg. Auto was op aantal plekken behoorlijk beschadigd, maar met de nauwe wegen op Sicilië was dat wel fijn. Een krasje meer is dan niet zo erg. Bij inleveren goede en snelle service. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ver happy with Auto Europe - they really help in finding the right car rental company and provide clarity on rental terms "
" Very quick and friendly service. No waiting time and when returning the car in the pouring rain they even gave me an umbrella to get to the airport dry. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima "
" Auto is niet geleverd werden naar nolleggiare doorgestuurd op kosten van Herz "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" Perfecte match tussen prijs en auto's. Ook het kostenloos annuleren is een pro "
" Vriendelijk en behulpzaam personeel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Goed, duidelijke website. "
" Vriendelijk personeel, snelle afhandeling. Loopafstand van terminal "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Boek de laatste 5 jaren al tot volle tevredenheid mijn huurauto's altijd via Auto Europe. Tot nu toe heb ik hier altijd de beste prijzen gevonden. Wil je annuleren, om wat voor reden dan ook? Het betaalde bedrag wordt veelal binnen 5 dagen weer gecrediteerd op je creditcard. Een prettige en professionele organisatie! "
" Correct, vriendelijk en behulpzaam personeel. Toen ik mijn huurauto ophaalde, stond de GPS ingesteld op de Russische taal... probeer dat dan maar eens te veranderen.... het duurde even, maar de medewerker heeft met behulp van zijn telefoon, via internet de taal alsnog voor mij kunnen aanpassen. Chappeau! Ook bij terugkomst een prettige en vlotte afhandeling op Palermo airport. Heb mijn huurauto in Nice alweer geboekt via Auto Europe! Tip: hou de prijzen in de gaten, want deze kunnen dagelijks veranderen... maar doordat annuleren eenvoudig is, en er snel gerestitueerd word, kun je zo weer een nieuw boeking maken!! "
" Suggestie: tip uw klanten over de de verzekering afkoop eigen risico (excess refund). Wanneer je die op de afhaallocatie moet afsluiten, betaal ongelooflijk veel premie (factor 4!). Inderdaad; daar wordt je als klant 'een poot uitgetrokken'! Dus Autoeurope mag de klant daar best op wijzen dat afkoop vooraf zeer voordeling is in vergelijk met .... "
" Zij vroegen ons te tekenen voor het afhaalformulier voordat we de auto hadden gezien. Die had vele krassen enz.. De medewerkster was bereid dit te herstellen. Dat is goed. Maar beter is de klant vooraf de auto te laten zien. Achteraf bij inleveren wordt er overigens niet kritisch gekeken (althans niet merkbaar) op nieuwe schade. "
" Goede prijs en duidelijk informatie. "
" Alles prima verlopen. Het zou handig zijn gedetailleerde kaarten aan te bieden bij de balie. "
" We konden redelijk snel de auto boeken. Toch is het altijd nog zoeken naar wat er nu precies wel en niet is inbegrepen. Graag heldere vermelding van het te blokkeren eigen risico op de credit kaart! "
" We hadden alles zeer snel geregeld. Vriendelijk personeel aan de balie, zakelijk en zorgvuldig. Kregen een splinternieuwe auto mee(: en dat in Palermo... Gelukkig hoefden we de auto niet in Palermo te parkeren en was er een p-garage bij t hotel. Alles goed gegaan en ook terugbrengst auto verliep vlekkeloos! We hebben echt wel eens anders meegemaakt! "
" Alles prima geregeld. Ook na schade in Italië telefonisch goed geholpen en prima geregeld met de verzekeringen. Er werd door AutoEurope wel om een aangifte van de politie gevraagd, echter dit is in Italië niet mogelijk bij een schade door derden zonder gewonden. "
" Proberen bij afhalen van de auto een dure extra verzekering aan te smeren, terwijl ik al een goede verzekering met AutoEurope had afgesloten. Daarnaast wel positief mbt een gratis upgrade die we kregen en prima geholpen na de schade die we hebben gehad. "
" We hebben niet veel te maken gehad met Auto Europe alleen indirect "
" Let op de kleine lettertjes!! Je moet een creditcard afgeven met 1500 euro deposit! En controleer heel goed de beschadigingen aan de auto en die aangegeven staan op het formulier! De auto was op zich verder OK. "
" Is prima gegaan.Geen klachten. "
" Zie hierboven "
" Goede service en goede prijs. Misschien kun je in de toekomst zelf boeking wijzigen. Korting voor terugkerende klanten. "
" Vriendelijke mensen. "
" ik heb goede ervaring met Auto Europe. scherpe prijs voor 2 weken autohuur en geen problemen ondervonden. "
" auto gehuurd op Palermo Airport. Wat ik al gelezen gehad over Smile, die zit bij de balie van Maggoire. Inderdaad zeer druk (ik was niet de enige om een huurauto op te halen) en dus ca 1u wachttijd. Invullen van formaliteiten gaat snel en zakelijk. Mijn geluk, ik werd geupgrade naar een grotere auto. Na invullen van formaliteiten moet je auto ophalen op een groot parkeerterrein en na wat vragen helpen ze wel de auto te vinden, maar je krijg verder geen uitleg over werking van de auto, dat moet je zelf uitvinden.Terugbrengen van auto gaat op dezelfde wijze, kort en zakelijk te woord gestaan. En wil je een bewijs van inleveren, dan moet je weer in de (lange) rij van mensen gaan staan... Maar verder heb ik geen klachten "
" Prima. Alleen zocht ik naar Keddy car, zie informatie. Maar het is op naam van Europcar dus dat was zoeken, zoeken, vragen en nog eens vragen. Niet handig, dat kan handiger aangegeven worden. "
" zelfde over naamgeving. weet ik veel wie wat doet en onder wiens naam. ik wil weten naar wie ik moet zoeken op het station in Palermo en dat was dus niet naar Keddy maar naar Europcar. "
" Wachttijd bij ophalen auto, papierwerk, meer dan een uur! Kunt u iets doen aan de procedure? Alles was eigenlijk al oniline geregeld. Waarom dan nog ter plaatse alles invullen op papier? "