Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Als u Napels als vakantiebestemming heeft gekozen bent u wellicht benieuwd naar de hoe klanten hun autohuur hier hebben ervaren. Lees dan in alle rust deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Napels, en verheug u deze historische Italiaanse stad te ontdekken. Rijd langs de Amalfikust, ga zwemmen in de baai, en geniet van een echte originele pizza Napoletana om de dag af te sluiten.
Auto Europe werkt al sinds 1954 met de beste autoverhuurbedrijven in de branche samen. Daarom zijn wij in staat u de scherpste prijzen aan te bieden en een ruime keuze aan voertuigen. Vergelijk de huurtarieven in Napels online dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek meteen! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Napels, alsmede op verschillende locaties in de stad, waaronder ook het centrale treinstation.
" Huur al jaren via autoeurope, altijd goed geholpen en goede service. "
" Prima afhandeling van ophalen en inleveren vd auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Heel Goed "
" Heel goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima geregels "
" Niets op aan te merken "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijke procedure. "
" Vriendelijke en snelle werkwijze bij zowel ophalen als inleveren. Prima auto in nieuwstaat. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" snel, zakelijk en efficiënte wijze van auto huren "
" Al jaren positieve ervaring "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Goede en snelle afwikkeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren huur ik bij Auto europe, nog nooit problemen gehad. Altijd de beste auto voor de beste prijs. En perfecte afhandeling. "
" Heel goede auto, snelle afhandeling bij ophalen en inleveren . "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer goed "
" Zeer efficiënte en snelle service. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Perfecte service. Auto die ik verwachtte. Auto goed schoon. Niets op aan te merken "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles perfect geregeld en makkelijke communicatie "
" Prima. Plezierige Bali medewerker "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima ervaring. Zowel uitgifte als terugname soepel verlopen "
" Geen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vlot tot op heden. "
" Keddy is niet meer. Ter plaatse in Napels bleek dat Keddy werd overgenomen door Europcar. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Snel en simpel "
" Heet geen winrent meer "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" very good "
" very good "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Top "
" ok "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Prima, goede service conform boeking. "
" Prima! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Probleemloze autohuur en concurrerende prijzen en de eenvoudige wijze om tot 48 uur vantevoren e.e.a. te annuleren of te wijzigen. "
" Snel en efficiente behandeling aan de balie zonder aandringen op een evt. extra verzekering. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Ik huur al JAREN bij auto europe en ben daar zeer tevreden over. "
" Prima ervaring, en de auto was zo goed als nieuw, maar....de tank was niet helemaal vol. Uiteraard hoefde ik hem ook niet helemaal vol terug te brengen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" goede provider met leuke aanbiedingen "
" er was een qascai aangezegd o.d.s., een ford c-max is een aardig altrnatief, diesel was niet specifiek gevraagd maar geen probleem aangezien ik privé eveneens diesel rij. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima webside "
" Prima auto en personeel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima instrument om tot een goede keuze te komen! "
" Ik heb het gewaardeerd dat er begrip was voor het feit dat mijn vlucht een forse vertraging had. Dat is erg belangrijk, omdat het een vorm van overmacht is voor de klant. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Duidelijke vergelijking van verschillende bedrijven, nette en vlotte afhandeling met duidelijke instructies. "
" Totaal geen slechte ervaring ondervonden en dat was de allereerste keer dat we een auto hadden gehuurd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" mijn vaste adres om auto te huren "
" lang wachten bij ophalen auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Lekker goedkoop op korte termijn, prima! "
" Wel een lange wachttijd (1 uur), maar dat was bij andere verhuurbedrijven ook (Napels ....) "
" De service van Autoeurope was als normaal in orde. Ik huur zeer vaak met Autoeurope en heb normaliter goede ervaringen. Dit keer was de service van Maggiore bij terugbrengen echter zeer, zeer slecht. Zie ook onder. "
" Normaliter heb ik goede ervaringen met autoeurope en Maggiore; ik werk in Nederland en Italië en ik en mijn team huren vaak in Italië. Deze keer was de service bij terugkomst echter abominabel slecht. Ik moest ruim anderhalf uur wachten in de brandende zon bij een leeg bureautje, en moest toen ik eindelijk geholpen werd door de enige medewerkster een extra dag bij betalen omdat ik een half uur te laat was. Ongelofelijk en niet wat ik gewend ben of verwacht. "
" Professionele informatie en afhandeling. Je weet meteen waar je aan toe bent. Achteraf geen extra's of andere verrassingen. "
" Bijzondere vriendelijke en behulpzame staff. Toen ik aangaf dat ik heel regelmatig auto's huurde kreeg ik meteen een upgrade. "
" zeer goede prijs "
" topservice, lieve mensen, gloednieuwe fiat 500, dat was g enieten! "
" good price! "
" Overall experience was very good. less good was fuel tank 2/8 full while you normally book full tank. "
" Zeer lange wachttijd bij partner Firefly. Inleveren auto + controle door Herz uitstekend geregeld. "
" Zie boven. "
" Goed gegaan. Er is veel negatieve feedback op autoverhuur in het algemeen, maar Sicily by Car heeft ons positieve ervaringen gebracht. Je moet altijd , voordat je gaat rijden, de auto goed controleren. Maak een stuk of 6 foto's rondom. wij ontdekte ook een krasje, maar dat werd meteen aangekruist door een medewerker. Aflevering bracht geen problemen. "
" het gedoe over opties met verzekeringen blijft een beetje mistig. ik vind dat jullie al veel duidelijk maken, maar toch blijft de onzekerheid een beetje knagen als ja aan de balie een borg van 1600 euro moet afgeven. "
" we hadden een prima auto en ook precies degene die we hadden besteld (opel Zafira) voor de medewerkers was het wel afzien, zij moesten op de klanten wachten in een personenauto. Er was een kleine schade aan de auto die niet op hun formulier stond en waar we dus een foto en een melding van hebben gemaakt. we zouden een bevestiging via mail krijgen, maar die is nooit gekomen. er was overigens geen gedoe over bij aflevering. Er is wel een borg van 1600 euro gereserveerd via mijn creditcard en die is 4 dagen na inlevering nog steeds niet teruggeboekt. Dat vind ik niet zo tof. "
" Het verhuurbedrijf was niet in de aankomst hal maar zat met vele andere op een aparte locatie. Dit in het vervolg even nakijken. "
" De service van firefly was goed. Alleen moesten wij in het begin met de raampjes open rijden ivm enorme tabakslucht en mijn collega die astma heeft kreeg het daardoor enorm benauwd. "
" Al zeker 10 jaar reserveer ik met tevredenheid via auto europe. 1x een probleempje gehad (heeft niet direct met auto europe te maken), maar auto europe heeft desondanks toch netjes geholpen. "
" het mooiste zou zijn dat er een aparte balie is voor mensen die een auto via internet heeft geregeld. ikzelf was na 10 minuten klaar, maar heb helaas bijna een uur moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Sommige deden er 30 minuten over om een auto ter plekke te regelen "
" Eerdere ervaringen met Auto Europe waren positief. Suggestie, doe geen zaken meer met Firefly Napels. "
" Bij aankomst bij de het kantoor van Firefly bleek er een rij wachtenden te staan van ongeveer 25 personen. Het afhandelen van 1 persoon kostte ongeveer 20-30 minuten. Veel verhuurders kwamen ook weer terug omdat er iets mis was met hun auto, versleten banden of andere defecten. Die moesten dan opnieuw geholpen worden. Na ruim 2 uur en 15 minuten (!) en nog steeds geen uitzicht op een auto hebben we uiteindelijk maar een auto gehuurd bij Sixt daarin voorgegaan door anderen in de wachtrij die hetzelfde deden. We hadden tenslotte nog steeds geen auto en gezien alle mankementen die we vernamen vertrouwden we de auto's van Firefly ook niet meer. Ik heb Firefly nog wel meegedeeld dat we elders een auto gehuurd hadden. Ik wil wel mijn geld terug. "
" Je kan niet twee auto's tegelijk huren. Ik moest het gehele procedure helemaal opnieuw beginnen startend met wissen van jullie cookies. Alsof jullie niet willen dat 1 persoon twee auto's zal huren. "
" De auto zou op een andere locatie worden ingeleverd. Op een vliegveld verwacht je algemeen "Rental Car Reteurn" markering. Die was daar niet aanwezig. Bij het ophalen werd geen reteurn specs aangegeven. Auto was in goed technisch staat, de afhandeling vlot. "
" tevreden alleen toen ik naar jullie belden dat ik me huurauto 3 uur later terug zou brengem moest ik dat zelg regelen het was niet mogelijk dat jullie autoeurope eve een email zou sturen beetje jammer want ik was op vakantie ging allemaal niet zo makkelijk gr franco "
" AutoEurope zegt duidelijk wat het doet, en doet ook wat het zegt. Betrouwbaar en transparant! "
" Afhalen van het voertuig (Fiat 500L Living) ging snel en zonder problemen. Geen administratieve rompslomp. Uiteraard werd geveaagd of ik mezelf aanvullend wilde verzekeren. Dit 'aanbod' heb ik afgeslagen. "
" Altijd voordelig en makkelijk geregeld! "
" Prima service en de auto die ik gereserveerd had, "
" klantvriendelijk. Heb kleine schade, wordt goed geholpen. "
" Goede auto, correcte medewerkers. "
" Fijne website, maar dit jaar hebben jullie niet de juiste voucher opgestuurd en waren jullie niet bereikbaar toen we jullie nodig hadden. Als dat soort dingen wel goed gaat in de toekomst beveel ik Auto Europe pas aan. "
" De juiste voucher was niet opgestuurd waardoor ik in Napels langs alle autoverhuurders moest, stuk voor stuk, zodat ze allemaal in hun systeem konden kijken of wij de auto bij hun hadden gehuurd. Niemand kon ons helpen, dus belden we jullie. Jullie namen niet op. Uiteindelijk heeft Claudia van Locauto een half uur rondgebeld en konden we uiteindelijk een auto meenemen. Het inleveren van de auto was ook een drama. Na uren hebben rondgezocht (staat nergens aangegeven waar je het precies moet inleveren) hebben we het toch gevonden mbv aardige italianen. Daar aangekomen werden we genegeerd door de werknemer, die uiteindelijk boos werd op ons vanwege een kras, wat eigenlijk gewoon stof was PLUS we hadden een verzekering dus dit was niet nodig. "
" Ik kijk nu voor 26 -12-2015 maar zie Firefly er niet tussen staan!? "
" Nette auto zonder poespas. Ik vind wel dat verplichte zaken gewoon bij de verhuur in hoort te zitten. Ze probeerde me sneeuwkettingen te verhuren terwijl de temperatuur rond de 20 graden was. "
" Goeie prijzen, alles vlot verlopen "
" Totaal kapotte buitenspiegel stond niet op de lijst met beschadigingen. 1800 Euro blokkade ivm eigen risico is na 2 weken nog niet verdwenen uit mijn creditcardoverzicht "
" Goede auto. En duidelijke website. Voor een redelijke prijs. "
" 100% tevreden. Goede auto. "
" Ter plaatse was er een probleem met FireFly. Dit is uitstekend telefonisch opgelost door AutoEurope. "
" Zeer onbeschofte mensen ter plaatse. Het was erg druk, ze konden hier niet mee omgaan. Na geduldig een uur te hebben gewacht, werd ik zeer slecht behandeld door de medewerker. Ook was het nogal vervelend om een keuze te maken wel of geen extra verzekering af te sluiten. Het was niet oprecht, zeer dwingend en ik heb echt een naar gevoel overgehouden aan FireFly. De volgende keer betaal ik gemakkelijk meer geld voor een andere maatschappij. "
" goede service snelle afwikkeling "
" goede service snelle afwikkeling "
" snelle service, uitgebreid keuze. "
" auto met 3/8 volle tank aangeboden. dit is zeer vervelend. afspraak was vol/vol. het is heel moeilijk straks bijtanken als niet kan zien wanneer 3/8 vol is.... "
" Meeting expactations, not more or not less "
" Long waiting for the key's when we picked up the car. Only two people in line in front of us, but 40 minutes waiting and another 20 to be helped ourselfes "
" alles was prima inn orde,dank, prijs ook "
" ik kom er al 5 jaar, 4 a 5 kerr per jaar, ze zijner nu voor mij zeer behulpzaam "