Benieuwd hoe andere klanten hun autohuur in Madrid hebben ervaren? Lees dan hun autohuur beoordelingen in Madrid. Boek eenvoudig en vol vertrouwen een auto in de Spaanse hoofdstad en bewonder de oude historische gebouwen en geniet van een lekkere Sangría met tapas in een van de vele gezellige restaurantjes.
Al sinds 1954 is Auto Europe wereldwijd een toonaangevende autoverhuurmakelaar met solide samenwerkingen met vele internationale en lokale autoverhuurbedrijven. Hierdoor kunnen wij onze klanten de beste huurauto’s aanbieden voor de laagste prijzen én bieden wij de beste service, zowel voor als tijdens en na uw autohuur. Haal uw huurauto op Madrid Airport op, op de treinstations Puerta de Atocha, Chamartín, of Las Rozas, óf op diverse locaties in de stad.
" verzoeke toezending klachtformulier "
" anders dan in het voucher: -er bleek nu max 2000 km te gelden; dat heeft onze rondreid beperkt -voor de 2e bestuurder bleek nu flinke toeslag te gelden, dat kon ik me niet veroorloven "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Eindelijk weer eens snel en probleemloos zonder narigheid achteraf. "
" Correct en juiste informatie en geen gehassel gehad. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Correcte service, wat geschreven is wordt ook uitgevoerd. Geen verrassingen :-) "
" Vriendelijke en correcte service. Het inchecken en afleveren ( met Stephania) verliep voortreffelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ook goed, anders zou ik niet regelmatig via jullie een auto huren. "
" Gewoon prima verzorgd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer toegankelijke website en als je een account hebt is het huren van een auto zo geregeld. "
" Goede ervaring opgedaan en zeer tevreden over het verloop. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Tevreden. "
" Prettige en snelle afhandeling ter plaatsen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima! "
" Alles werd perfect geregeld! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Alles ging gemakkelijk en snel. Ook de blokkade op de creditcard snel opgeheven "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Handige site om verschillende aanbieders te vergelijken. "
" Prima service. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Very good "
" good experience "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" vaak gebruik van gemaakt; geen slechte ervaringen. "
" geen bijzondere opmerkingen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super tevreden de dame aan de telefoon had voor mij na de eerste contract aangewezen dat als er een nieuwe aanbieding van auto europe in de tussen tijd zou komen kon ik mijn eerste contract annuleren en profiteren van de nieuwe aanbieding, dat was toevallig het geval en deed ik het. Ik kon een nieuwe contract voor dezelfde tijd en auto 30€ goedkoper. "
" De auto was best beschadig maar dat was geen probleem voor me. Vanaf de dag dat ik de auto had gehuurd via internet tot de dag van inleveren, liep alles perfect. Vriendelijk personeel via de telefoon en bij de balie's in Spanje. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" scherpe prijzen en doet wat is beschreven. "
" heel vriendelijk personeel en correcte afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service. De medewerkers zijn telefonisch goed te bereiken. "
" Zeer onduidelijk waar de auto moet worden ingeleverd. Een half uur rondgereden voordat je het juist "poortje" hebt gevonden waar de auto moet worden ingeleverd. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 7
" Prima helpdesk "
" Bij terugbrengen was er niemand beschikbaar om de auto in ontvangst te nemen. Half uur gewacht aan de balie, die echter bezet was in verband met uitgifte van huurauto's. Tijdens de volledige wachttijd werden dezelfde drie klanten behandeld. Andere medewerkers liepen rond, maar vermeden oogcontact. Uiteindelijk zonder afhandeling vertrokken om het vliegtuig niet te missen. Ik wacht nog steeds op de afhandeling, blokkering credicard is ondanks herhaalde verzoeken niet opgeheven. Verder brengt Firefly euro 3.99 in rekening voor gebruik creditcard en zou ik moeten bijbetalen voor de auto die ik gereserveerd had (Seat Leon), huurbedrag was alleen voor de 'gelijkwaardige' Hyundai. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 8
" Zeer tevreden "
" Goed , eerlijk en snel service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" Komen afspraken goed na. Daarnaast duidelijke info wat je kunt verwachten "
" Prima. Wel zeer onvriendelijke medewerkers bij ophaallocatie auto. Poeh "
" Het maken van een reservering Auto Europe is duidelijk en gemakkelijk. "
" Registratie en ophalen van auto/sleutel verliep vlot. Prima auto en snelle controle bij retourneren. Kortom: zoals het hoort! "
" prima prijs voor prima auto "
" Wat jammer was dat ze, ondanks dat ik de auto inclusief alle verzekeringen had gehuurd, ze me toch nog extra's probeerden aan te smeren. Zo zeiden ze me dat ik niet verzekerd was als ik autopech had en dat ik dat kon afkopen. en ik moest de auto schoon afleveren van binnen en van buiten anders kreeg is een boete. Ik heb al heel wat auto's gehuurd in mijn leven, maar deze had ik nog nooit gehoord. ik moest het echter wel ondertekenen. "
" Overzichtelijk site waardoor het gemakkelijk was om een besluit te nemen. "
" Heel goed. Zeer vriendelijke mensen zowel aan de balie als bij de parkeerplaats. De auto was ook heel goed, alhoewel een beetje te basic.... vond ik. Maar goed genoeg en zeer tevreden in de relatie prijs / kwaliteit. "
" Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding "
" Het kantoor functioneert redelijk, maar is erg moeilijk te vinden, vooral bij aankomst. Het k Inleveren van de auto kan ook wel efficienter, nu moeten nieuwe auto's en inleveraats in deZelfde rij staan. "
" Ik heb te vaak (3 keer) een mail gekregen met een aanbeveling voor een uitgebreidere verzekering. Dat was erg irritant, want die heb ik niet nodig. "
" Goede en snelle service bij het ophalen en inleveren. "
" praktische website, gemakkelijk ombouwen of annuleren indien nodig "
" zeer vriendelijke en correcte service en geen verrassingen bij het inleveren van de auto. "
" Informatie was vrij volledig. Vooral bij het ophalen van de auto. Kreeg zoals altijd niet het gereserveerde autotype.Was wel vergelijkbaar. "
" Vanwege 2 uur vertraging bijtijds dat willen melden. Geen enkel telefoonnummer werd beantwoord. Ook niet via de moedermaatschappij Hertz. Een ietwat chaotisch dienstverlening. Betrokken medewerkster werkte er pas 1 dag. Werd slecht begeleid door collega's. Kreeg een Smart Four. Kleine prettige auto. Niet gereserveerd (lijkt gebruikelijk te zijn, is mijn ervaring). Nadeel te kleine bagageruimte. Vooral op doorreis vervelend, omdat de bagage niet volledig uit het zicht gelegd kan worden. Werd niet begeleid naar de auto. Op de aangewezen plek stond geen auto. Bleek bij navraag andere plek te zijn. Weinig of geen instructies. Bijvoorbeeld geen kaartje met de route en benzinestation voor aftanken bij terugkomst. Budgetprijs speelt hier een rol? "
" proces en admin gaan goed "
" De huurauto's hebben soms wel veel schade; maar laatste keer in Madrid een foute km'stand doorbelast gekregen, en heb Firefly een email gestuurd, maar daar nog steeds geen reactie op gehad. "
" Achteraf wordt er 94,04 euro van je creditcard afgehaald door firefly!! Gebeld met Auto Europe, excl. bedragen.. Of te wel, let op voor de kleine letters. "
" Achteraf wordt er 94,04 euro van je creditcard afgehaald door firefly!! Onduidelijke excl. bedragen.. Of te wel, let op voor de kleine letters. Nooit meer!! "
" Goed "
" Alles goed verlopen, "
" Telefonisch boeken werkte niet maar via de site wel "
" Meedenken als de creditcard niet oneindig gebruikt kan worden. Verder heel tevreden over de auto en het inleverproces. Mooi op hè vliegveld en hele nieuwe auto "
" Goede prijs en goede service van Auto europe. zeker de email net voordat je gaat ophalen met alle tips. "
" Bij het ophalen in Spanje was de wachttijd erg lang. er waren maar 2 medewerkers beschikbaar. en wel 20 tot 25 klanten. en dat terwijl er meer balies beschikbaar waren. en ze wisten vooraf hoeveel mensen een auto kwamen halen. "
" ik huur meestal een auto voor 31 dagen of langer maar de meeste autoverhuur bedrijven verhuren geen auto's langer dan 30 dagen of als ze dat wel doen is dit voor een zeer hogere prijs. zou autoeurope hier is naar willen kijken voor de gene die een auto langer dan 30 dagen willen huren. "
" zeer lange tijden wachttijden (dik een uur )bij het ophalen van mijn huurauto extra personeel zou geen overbodige luxe zijn "
" Lees onder "
" Ik had 30 mei een auto bij Firefly, gehuurd en moest ik het om 15:30 ophalen.ik moest "even"wachten, maar ik kreeg mijn auto om 18:10. Natuurlijk was ik niet blij, in de wachttijd ,heb ik twee keer telefonisch geprobeerd om mijn contract te annuleren , maar het mocht niet, (volgens de telefoniste, mag het pas, 48 uur voor die dag) Niemand begreep dat ik geen auto had gekregen.Ik had een belangrijk afsprak, in Parla, maar dat was ik natuurlijk gemist. Dit is de eerste keer dat ik problemen krijgt bij Auto Europe. maar vanwege deze actie, ben ik een hoop geld kwijt geraakt. De medewerkers waren heel rustig en stresslos. Het was niet hun schuld maar.........ik ben hier diegene die last hebt van gekregen. Vriendelijk bedankt, Justo Gonzalez M. "
" Boeking met auto europe probleemloos verlopen. Je weet echter niet wat je kunt verwachten bij de lokale verhuurder. Verhuurder overigens heeft geen desk op terminal 1 op Madrid barajas AirPort maar alleen een counter buiten in het car park. Met afkoop eigen risico en extra bestuurder ter plaatse zijn we uiteindelijk meer dan 2 x zo duur uit dan de basisboeking die we vooraf hebben gemaakt. Er wordt aan je gevraagd of je het eigen risico wilt afkopen, anders is het 1.000 euro. Je moet dan direct beslissen. Waarom is er geen verzekering met een 'normaal' eigen risico van bijv. 150 of 300 euro? Achteraf geeft dat toch een vervelend gevoel en bevestigt het de verhalen en vooroordelen over de autoverhuur die leven. "
" Chaotische situatie bij ophalen van de auto. Ook klanten die ter plekke een auto kwamen huren, wat dus langer duurde. Verder mensen die drie keer terug kwamen omdat de auto niet naar hun zin was, etc. Dan doet men nog aan upselling, dus wilt u een extra bestuurder, wilt u eigen risico afkopen? Etc. etc. Totaal ruim een uur geduurd voor we de auto hadden. We vermoeden dat Firefly een budget dochter is van Hertz die er naast was gelokaliseerd. Een van de medewerksters (cheffin) liep in werkkleding van Hertz. Suggestie: ophalen/nieuw huren/terugbrengen scheiden. Auto verder in orde, hoewel de antenne bleek te missen, dus gedurende gehele vakantie geen radio in de auto. "
" redelijk tevreden als bemiddelaar. Fijn dat er ook telefonisch contact mogelijk is, gratis. "
" ik had besteld en betaald een economy klasse, maar kreeg een Toyota Aygo. Volgens mij behoort deze auto tot een mini klasse, maar de dame van Atesa ontkende dat. Er ontbrak een hoedenplank in de auto, erg vervelend wanneer je 2000 km gaat rondtouren en alle bagage is zichtbaar.Ook moesten we anderhalf uur wachten.Voor de rest heeft de auto zich goed gehouden "
" Is prima, boeken en omboeken altijd zonder problemen "
" Bij man wilde de auto halen, deze was nl al in Madrid. Mijn man zou ook rijden. Mijn vlucht was vertraagd en ik zou niet voor 12 uur s'nachts aankomen. Mijn stond om half 12 bij de balie om de auto op te halen en moest daar blijven staan totdat ik ook er was. Inmiddels was het half 1. Ja zei de balie medewerker er komt 40 euro bij want het is na 12 uur!! Terwijl mijn man om half twaalf bij de balie stond. Een slecht en onprofessionele en onvriendelijk bedrijf. "
" ik huur regelmatig een auto, dit keer voor het eerst bij autoeurope en ik ben nooit zo erg op mijn hoede geweest. O.a. door allerlei berichten over Firefly op internet. "
" Toen ik aankwam had ik een discussie met de medewerkster, de auto moest om 17.00 uur ingeleverd worden anders zou een extra dag berekend worden, volgens het contract met autoeurope was dit 18.00 uur, deze heb ik laten zien. Deze medewerkster bood aan om de borg af te kopen, toen ik zei dat ik dit al geregeld had bij Autoeurope kreeg ik te horen dat dit soort verzekeringen bij de verhuurder afgesloten moeten worden en niet bij tussenpersonen en dat ik niet verzekerd was. Ik ben hier niet op in gegaan. De auto is kras/schadevrij ingeleverd met volle benzinetank, de borg van 1000 euro is nog steeds geblokkeerd op mijn CC. De medewerkster vertelde dat het bedrag meteen vrij zou komen. "