U bent van plan een auto te huren in Lyon om deze stad in het zuidoosten van Frankrijk en omgeving op een comfortabele manier te verkennen? Lees dan eerst de autohuur beoordelingen in Lyon van klanten die u voor gingen op deze pagina eens door. Dan boekt ook u vol vertrouwen een voordelige huurauto in de hoofdstad van de gastronomie met tal van leuke bezienswaardigheden en een oude historisch centrum dat op de Werelderfgoedlijst van UNESCO staat.
Boeken via Auto Europe biedt vele voordelen dankzij onze solide samenwerkingen met de beste autoverhuurbedrijven ter wereld. Hierdoor zijn wij al meer dan 60 jaar de ideale partner wat betreft wereldwijde autoverhuur en kunt u als klant profiteren van de scherpste prijzen, beste service, én heeft u keuze uit een zeer groot aanbod van voertuigen. Daarnaast bieden wij voertuigen aan op meer dan 24.000 locaties in 180 landen, waaronder op meerdere locaties in en rondom Lyon, zoals Lyon Airport en het naastgelegen Lyon Saint-Exupéry treinstation, maar ook op de treinstations Lyon Part-Dieu en Lyon Perrache in het hart van Lyon.
" - Afkopen all-risk blijkt aan balie met nog steeds €2.200,- eigen risico op te leveren. Ter plekke moet nog eens €30,- extra afgerekend worden voor volledige afkoop. - Gereserveerde auto blijkt er niet te zijn en wordt erg makkelijk naar andere auto geschakeld. Eerst wordt gepusht op een Tesla en pas na herhaaldelijk aangeven geen Tesla te willen komt een andere auto tevoorschijn. - Vervolgens blijkt dat als we die auto willen, wordt gebracht als een uniek aanbod waar we blij van worden, dagt er nog eens €60,- dient te worden betaalt. Pas na boos worden hierover wordt een vergelijkbare auto zonder meerkosten aangeboden. -totale tijd voor afhalen auto is 45 minuten, véél te lang voor een autoverhuur zonder vakantiedrukte. "
" - Afkopen all-risk blijkt aan balie met nog steeds €2.200,- eigen risico op te leveren. Ter plekke moet nog eens €30,- extra afgerekend worden voor volledige afkoop. - Gereserveerde auto blijkt er niet te zijn en wordt erg makkelijk naar andere auto geschakeld. Eerst wordt gepusht op een Tesla en pas na herhaaldelijk aangeven geen Tesla te willen komt een andere auto tevoorschijn. - Vervolgens blijkt dat als we die auto willen, wordt gebracht als een uniek aanbod waar we blij van worden, dagt er nog eens €60,- dient te worden betaalt. Pas na boos worden hierover wordt een vergelijkbare auto zonder meerkosten aangeboden. -totale tijd voor afhalen auto is 45 minuten, véél te lang voor een autoverhuur zonder vakantiedrukte. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" goede service "
" Service en professionaliteit prima ! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Meestal dik tevreden "
" Meestal dik tevreden "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede service; boeken en annuleren gaat vlot "
" Goede service; geen enkele negatieve bemerking "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ok ! "
" Price for second driver and insurance is over the top "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Prima auto en goede service. "
" Prima bedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Ik boek nu al jaren bij Auto Europe en heb alleen maar positieve ervaringen. Het boeken gaat snel en de financiële afhandeling is steeds correct. Een enkele keer moet ik wel eens volharden in het afslaan van extra verzekeringen bij een autoverhuurder. "
" De wachttijd was aan de lange kant. Ik denk dat het zeker drie kwartier heeft geduurd voordat we weg konden rijden. Dat maak ik wel anders eens mee maar het zal aan de drukte op het moment hebben gelegen. Geen echte aanmerking dus. Ook nu weer de vraag of ik er wel zeker van was dat ik het eigen risico niet wilde afkopen. Ik heb echter bij de boeking bij Auto Europe gekozen voor een extra betaling waarmee AE zoveel mogelijk als binnen haar vermogen ligt om het eigen risico in voorkomend geval te beperken. Door Budget werd gesuggereerd dat ik sowieso een eigen risico had van 1.000 euro. Misschien formeel wel juist maar men kan toch denk ik op de boeking wel zien wat ik met AE extra heb afgesproken. "
" Slechte klantenservice. Gebrekkig Engels, mailtjes vol met spellingsfouten. Eindbedrag wordt aangeduid exclusief extra kosten voor jonge bestuurders. Jullie zijn de enige waar het onduidelijk wordt aangegeven. Helaas zal ik nooit meer via jullie een auto huren. Slechte service! "
" Een nette auto gekregen en is alles goed verlopen. Mocht ook een auto kiezen. "
" jaren lang goeie services gehad tot vorige week. op de avond voor mijn huurauto (terwijl ik op bed lig ivm vroege vlucht (brussel - Lyon) wordt mijn huurauto lyon saint exupery gecancelled. Geen auto meer op luchthavenm, wel 1 op station. Er zijn 2 stations. Krijg ik adres door, dus ik taxi naar deze plek, kom ik daar aan geen Enterprise. Taxi chaffeur belt rond en uiteindeljk kom ik bij huur auto. Ik verwacht dat Auto europe mij deze taxi kosten twv EUR 56,20 aan mij overmaakt omdat ik een auto had geserveerd op luchthaven Lyon en niet op station. "
" zij hebben uiteindelijk geholepen "
" indienen van klachten is moeilijk "
" vriendelijke en voorkomende staf, auto netjes in orde "
" De gebruikelijke gemakkelijke manier van reserveren. "
" Aangeboden auto een klasse lager dan gereserveerd. Alleen na upgraden (met kosten) het juiste type meegekregen. Buiten schuld een schade gekregen (bleek duidelijk uit schadeformulier); direct borg ingehouden. In het verleden meerdere goede ervaringen gehad met Citer. Maakt nu deel uit van Enterprise; mogelijk ten koste van de service. "