De prachtige Spaanse stad Valencia is een populaire vakantiebestemming. De vele historische bezienswaardigheden en niet te vergeten de heerlijke stranden en het mooie weer lokken vele toeristen aan. Hier een voordelige auto huren ligt voor de hand. Bent u nieuwsgierig naar onze klantenervaringen? Lees dan deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Valencia zodat u in alle rust kunt nalezen wat klanten erover vertellen. Boek met een goed gevoel uw huurauto en verheug u op uw verblijf in deze levendige Spaanse stad.
Auto Europe is al meer dan 60 jaar succesvol als bemiddelaar in de autoverhuurbranche actief en de juiste partner als het om uw autohuur gaat. Al sinds 1954 bieden wij de scherpste prijzen en de beste service. Vergelijk huurtarieven dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek, simpeler kan het niet! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven Valencia Airport alsmede op verschillende locaties in de stad en het treinstation van Valencia.
" Blijft lastig dat thrifty zijn services wil verkopen voor wat ik op de site bij auto Europe al heb afgesloten "
" Betere ervaring van de afgelopen jaren "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Airconditioning van de auto werkte niet. Het was erg warm en oncomfortabel autorijden "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 5
" BESTE AUTOVERHUURBEDRIJF "
" altijd top service in VLC "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima geregeld! "
" Nette en vlotte service bij ophalen en terugbrengen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Boek al een aantal jaren via auto europe. Het beste bewijs dat jullie het goed doen. "
" Vlotte, snelle en correcte afhandeling.. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Uitstekend, zeer tevreden "
" Heel stipt, heel vriendelijk, zelfs een extra keer op en neer gereden omdat ik mijn handtas in de auto had laten liggen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt prima. "
" Het duurt eindeloos...maar tenslotte werkt het prima. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen enkel negatie punt "
" Super goede service door Jessica en collega's "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld en auto voor een voordelige prijs! "
" De auto zat rondom vol met kleine beschadigingen, dit was van te voren niet gecommuniceerd en uitgelegd. Dat gaf wat stres bij het terug brengen. Maar achteraf geen probleem. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Auto Europe is en blijft voor mij de énige betrouwbare carrental.. "
" Steeds correcte afhandeling "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Veel gebruikt, nooit problemen gehad. "
" Goedkoop, maar je moet altijd op je hoede zijn. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Uitstekende ervaring "
" Alles verliep soepel. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima en helder geregeld "
" Het ophalen duurde veel te lang , circa 2 uur! "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Goede website, goede annuleringsmogelijkheden "
" Lange wachttijd bij ophalen van de auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Prima geregeld, zoals altijd. "
" Soepele afgifte, prima auto, en ook het inleveren ging rimpelloos. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima. Ook in contact en informatie "
" Shuttle bus reed niet meer telkens heen en weer zo laat savonds. Hebben enkele keren moeten bellen helaas. Verder prima geholpen "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Alles is prima verlopen "
" Alles is prima verlopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Voor mij is auto europe de meest betrouwbare verhuurder uitstekende aanbiedingen. duidelijke site met voldoende keuze mogelijkheden "
" huur al vele jaren met Firefly en heb nog nooit een issue gehad Steeds goede prijs kwaliteit.. Soms gratis upgrade en kwalitatief goede auto.s (neem best altijd full insurance) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt goed, is duidelijk en alles klopt. "
" Ontvangst en afhandeling waren uitstekend. Vriendelijke mensen die geen onnodige extra's proberen te verkopen. Ik zat binnen 5 minuten in de auto. Inleveren verliep ook soepel. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Ik huur altijd auto via Autoeurope. Bevalt prima! "
" Prima club. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top ervaring "
" Top geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Auto europe blijft voor mij de makkelijkste weg om een auto te reserveren. Zeer overzichtelijke website en geen enkel probleem mocht je toch , omwille van onvoorziene omstandigheden, de auto op voorhand moeten annuleren. "
" Vlugge afhandeling aan de balie Alhoewel de staff voorstelt om de volgende keer rechtstreeks via Goldcar te reserveren. Zouden betere voorwaarden zijn? Bedenkelijk!? "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Eenvoudig boeken via internet. "
" Prima auto. netjes behandeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Voor minimaal de 10e keer auto via Auto Europe gehuurd. Altijd goed, nooit problemen. "
" Auto stond klaar zonder in de rij te staan. Vriendelijke mensen bij aankomst en vertrek. Helemaal verwend voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Telefonisch goed te bereiken, er werd goed Engels gesproken. "
" Alles keurig geregeld voor de verhuur. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gemakkelijk, snel en betrouwbaar. Wij boeken al jaren via Auto Europe en altijd naar volle tevredenheid. Bij problemen altijd goed bereikbaar en bieden effectieve oplossingen. "
" Vlotte afhandeling en kort wachttijden. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Top. "
" Top geregeld. Snel opgehaald en snel rijden terug hetzelfde. Aardige mensen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vlot, netjes, schoon en klantvriendelijk "
" Vlot, netjes, schoon en klantvriendelijk "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd via Autoeurope geboekt. Het ligt een beetje aan de maatschappij waar je terecht komt, maar over Autoeurope zelf geen enkele opmerking "
" Ik kan niet anders zeggen dan dat alles perfect verliep. Al vaak en bij veel verschillende organisaties gehuurd, maar het personeel op de airport van Valencia was heel vriendelijk. Niet opdringerig met allerlei extra verzekeringen of doemscenario's. We kregen een gratis upgrade. Prachtige nieuwe auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede voorlichting, juiste autokeuze "
" Zeer correcte behandeling. Juiste info bij afhaalbalie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Perfect. Duidelijk. "
" Snel. Duidelijk. Prima prijs "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super en ga zo door!! "
" Goede ervaring en geen enkele aanmerking "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Helemaal top "
" Alles was perfect "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eenvoudig te reserveren, goede service. "
" Prima service, goede auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zonder problemen een auto gehuurd. Flexibele boekingsservice, goede helpdesk. "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima auto "
" Al een paar keer een auto gehuurd bin fire fly en altijd tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede prijzen, veel keuze "
" Geen opmerkingen, goede service en goede auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Mooie deal "
" Mooie auto en zeer vriendelijke behulpzame medewerkers "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" prima afwikkelingen probleemloos alles geregelt "
" Prima auto, maar altijd weer de situatie dat ze het eigen risico willen verzekeren. Eerst voor E195 en daarna voor E95 "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" altijd klantgericht, de beste prijzen en betrouwbare partners "
" weer een prima ervaring met Auto Europe en Centauro "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima auto, geen gepush met aanvullende verzekering, en geen gezoerk naar mogelijke schade. "
" Alleen het ophalen kostte erg veel tijd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles goed geregeld! "
" Net zoals vorige keer zeer tevreden! Bij aankomst ophaalpunt op de luchthaven stond de chauffeur al te wachten. Binnen paar minuten kregen we een nieuwe auto mee (1000km op teller). Ze proberen je geen verzekering aan te smeren en zijn zeer vriendelijk. Ook bij terugkomst alles snel, netjes afgehandeld en meteen naar airport gebracht. Volgende keer boeken we zeker weer bij Centauro "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij huren al meer dan vijftien jaar in het buitenland auto's via Auto-Europe. Veelal probleemloos. Wij zullen ook in de toekomst via Auto-Europe blijven huren. "
" Wij hebben en Fiat 500 gehuurd. tijdens onze reis bleek de rechterachterband tot twee keer toe lucht te verliezen. In Conil de La Frontera direct naar een garage gereden om de band te laten controleren. Grote nagel in de band. Kennelijk te lang op de band geerden te hebben. Reparatie niet meer mogelijk. Garagist kon op kort geen Goodyear banden leveren. Om die reden de twee achterbanden vernieuwd. Kosten € 142,00 . Gebeld met Firefly maar die waren een uur niet bereikbaar. Garage ging sluiten. Bij het inleveren van de auto stelde Firefly dat we een reparatie via Road Assistance hadden moeten regelen. Nergens is aangegeven of vooraf geïnformeerd dat de huurder anders de reparatiekosten zelf moet betalen. Baliemedewerkers toonden helaas weinig begrip voor onze situatie. Men kan bijvoorbeeld aanbieden de helft van de door ons gemakate kosten te vergoeden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" Altijd goede aanbiedingen voor een uitstekende prijs "
" Tweede keer een auto bij Clickrent gehuurd, uitstekende ervaring "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Adequaat "
" Vlot, goede prijs-/kwaliteitsverhouding "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Blijft de beste Brooker "
" Ook in Spanje dezelfde vriendelijkheid en professionaliteit als in Nederland. Super en efficiënt. Geen verborgen extra kosten of blokkades op je Credit Card. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Heldere informatie, alles klopt in de praktijk. Al jarenlang een betrouwbare partner. "
" Zeer flexibele opstelling nadat Ryanair verlaat was, zodat na kantoor openingstijd werd aangekomen, werd de auto met safetybox klaargezet in de parkeergarage. Alle documenten waren geregeld op basis van eerdere huurgegevens. Natuurlijk gold wel de € 40,-- toeslag, maar dat is begrijpelijk. Top! Verbeterpunt: het kantoor was niet bereikbaar per e-mail. Bij analyse door mij bleek dat het e-mailserver instellingen/certificaten niet kloppen. Dit was niet bekend bij de medewerker. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Zo goed als nieuwe wagen. Top "
" Snelle service van en naar het vliegveld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima bedrijf "
" Keurig bedrijf snelle afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" ga zo door "
" ga zo door "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik heb al vele malen gehuurdvia auto europe en dat is tot dusver altijd probleemloos gegaan. "
" Sinds kort is interrent valencia ondergebracht bij het verschrikkelijke goldcar valencia. Bij terugbrengen ging de goldcar medewerker bijna met een loupe rond de auto kruipen en "ontdekte" hij twee krasjes extra die er natuurlijk al langer zaten, maar door de goedgelovige consument nooit worden ontdekt in de donkere parking. Nog nooit meegemaakt bij interrent toen het nog onderdeel van europcar was. Zo kan goldcar over de rug van de consument of de verzekering nog wat extra geld uit de huurauto persen. Kortom zeer ontevreden. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 8
" Snelle afwikkeling. Helemaal goed "
" Geen verbeterpunten "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" helemaal okay! "
" super "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Autoeurope als bemiddelaar hebben wij redelijk goede ervaring mee "
" Wij hebben zowel bij aankomst als bij vertrek lang moeten wachten zonder dat daar uitleg over werd gegeven. Het was niet druk dus daar lag het niet aan. Bij aankomst bleek dat de uitgifteman koffie aan het halen was. Als dat was uitgelegd was daar onzerzijds begrip voor geweest. Bij vertrek was de dame er niet en hebben we zeker 15 minuten moeten wachten zonder dat iemand er ook maar enigszins uitleg over gaf waar ze was terwijl er 2 personen achter de balie niets aan het doen waren. Ook werd er bij aankomst weer een verzekering aangesmeerd met de mededeling dat als er een ongeluk met de auto gebeurde Zij de auto op kwamen halen en dat wij dan geen vervangend vervoer zouden krijgen . De verzekering was € 109,00 extra . Dit hebben wij uiteraard van de hand gewezen "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 7
" Een woord prima "
" Alles ging prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goed geregeld! Prima prijs kwaliteit verhouding "
" Prima geregeld! Snelle afhandeling, alleen het verhuurkantoor was iets lastiger te vinden in Valencia en Malaga. Mag iets duidelijker aangegeven worden "
" Goede prijs. Alles netjes geregeld "
" Goede en vriendelijke afhandeling bij de balie. Vrijwel nieuwe auto's en pendelbus van en naar airport snel geregeld. "
" Ben al 12 jaar klant . toch moet ik elke keer al mijn gegevens opnieuw invullen. Kan ook makkelijker. "
" Dit keer is de borgsom direct afgeschreven. Twee dagen na huurtermijn teruggestort. Vind het niet prettig .voorheen werd het bedrag gereserveerd. "
" Zeer snelle service "
" snel, duidelijk, goed en goedkoop. "
" Prima service, snelle afhandeling, nieuwe auto, vriendelijke medewerkers. "
" Zeer tevreden. Geen accident of gehad. Kreeg gloednieuwe auto. "
" Heb me bij de Hertz Balie moeten melden. Dus weet niet of ik hier voor Dollar of Hertz moet reageren. "
" Keurig geholpen en heel tevreden over de gehuurde auto "
" Duidelijke website en een Nederlands sprekende callcenter "
" Lange wachttijden bij afhalen auto, erg vervelend dat de verhuurder beweerd dat de overeengekomen dekkingen niet geldig waren( stond niet in hun systeem). Dit is voor mij de doorslaggevende reden om niet meer een auto via jullie te huren "
" Boeken vaker via Autoeurope en altijd tevreden. Volgende auto is ook weer via hen gereserveerd "
" Helaas zo'n 40' moeten wachten op het transferbusje en vervolgens bijna een uur bij de balie (slechts 1 iemand voor ons). Er was maar 1 medewerkster aan het werk terwijl er in 2 kantoren, zichtbaar, mensen aanwezig waren. Na een half uur kwam er iemand helpen en toen hebben we we een ouder echtpaar voor laten gaan vermits zij nog langer op de luchthaven hadden moeten wachten en maar 3 dagen in Valencia waren. Het is dan een stuk minder fijn als je meteen al bijna 3 uur van je vakantie kwijt bent want ze waren uiteindelijk nog weg later dan wij. De auto was prima en bij inleveren ging het gelukkig ook allemaal een stuk vlotter en zonder problemen. Al met al weet ik nog niet of ik weer bij hen zou boeken "
" makkelijk boeken en goede prijs voor een goede auto. "
" Snelle service zowel bij het ophalen als bij het inleveren. Vriendelijke mensen en borgsom ook snel teruggestort. "
" AE reacted swift on our problems with Firefly-Valencia "
" Always long waiting lines for the 'box-office' (in parking :( have to pull a ticket-number. Ticket-box often empty; customers discussing who is next and complaining about very long waiting times (insufficient personnel). One eployee (evening duty) very anti-customer attitude, terrible. "
" Alles was goed behalve de voorruit, daar zat een waas over van een niet uitgevrevren schhoonmaak middel. Dit was al de tweede keer deze maand dat de voorruit slecht was schoongemaakt. Ik heb het bij de balie gemeld "
" Snel en netjes. Ik kom er al jaren "
" Eindelijk een keer geen gezeur gehad over de verzekering. "
" Eindelijk een keer geen gezeur gehad over de verzekering. "
" Al jarenlang ben ik een tevreden klant van Auto Europe "
" Drie keer een auto gehad van Clickrent. Deze laatste keer was ik tevreden maar de twee keren ervoor ben ik daar schandalig behandeld. Zij moeten daar nog veel leren, in het bijzonder hoe je op een professionele manier met clienten omgaat en klantvriendelijkheid. "
" Correcte info bij selectie en voordat contract wordt aangegaan. "
" Zeer snelle afhandeling bij ophalen huurauto, zonder klant onder druk te zetten om extra te betalen. Bij terugbrengen was het anderzijds niet zo vlot, te lang aanschuiven in wachtrij .. bij Andere verhuurmaatschappijen is daarvoor een aparte medewerker voorzien. Beperkte aantal Km is positief voor mensen, zoals wij, welke slechts beperkt huurwagen gebruiken. "
" Ga zo door! "
" Deze keer niet tevreden, anders wel: Baliemedewerkster stelt dat de creditcard een debitcard is (terwijl er al 10 tallen boekingen bij hen zijn gedaan op hetzelfde kantoor op dezelfde creditkaart. Gelukkig nog tweede creditkaart beschikbaar, dus auto meegekregen. Blijkt later dat er op de betreffende kaart, die niet zou voldoen wel een reservering is gemaakt, dus twee reserveringen. Lastig. Verder prima en prettige afhandeling bij terugkomst. Eigenlijk nooit problemen met Firefly. "
" Prima website en scherpe prijzen. "
" We werden snel geholpen en kregen een vrijwel nieuwe auto mee. Ook het inleveren ging snel en probleemloos. Bij thuiskomst al de factuur als pdf in mijn mailbox. "
" Gemakkelijk en helder boekingsproces. "
" Vlotte afwikkeling en fijne auto. "
" Geen contact hoeven hebben, maar wel prettig lage verhuurprijzen! "
" We moesten in de aankomsthal vragen waar we moesten zijn voor het transport naar Centauro, dat zou in de hal beter aangegeven kunnen zijn. Verder supersnel heen en weer gebracht en prima auto! "
" Misschien vermelden bij de aanbiedingen wat het per dag kost om het eigen risico tot ?0 af te kopen. "
" Vooraf aangeven tarief afkoop eigen risico. "
" Alle prima geregeld. "
" Ookhier alles prima geregeld. "
" bij boeking moest eerst gecheckt worden of bestelde auto beschikbaar zou zijn, Daarna kwam bericht dat reservering was gemaakt. uiteindelijk bleek de bestelde auto er niet te zijn "
" bestelde en bevestigde auto niet aanwezig, weinig flexibel met vervangende auto die niet vergelijkbaar was "
" AutoEurope wilde bij een gemiste vlucht niet het voucher wijzigen. Dag later ophalen nog niet meer. Geld kwijt. "
" Kon niet meemerken omdat AE de klant is. "
" was in orde "
" altijd extra verzekeringen proberen aan te smeren en zeggen dat verzekering bij auto europe niet goed is "
" meer duidelijkheid verschaffen over het verschil in brandstofbeleid (full=full0 en (full=empty) ik moest ?125,= betalen voor een volle tank diesel + administratiekosten "
" naast bovenstaande een bedrijf met goede service "
" Altijd goede ervaringen gehad en de condities van de huur kwamen tot Firefly altijd overeen. "
" Ik moest 60 euro bijbetalen voor verzekering tegen schade terwijl dat inclusief was. Ook na herhaaldelijk vermelden van mijn kant dat het inclusief was, vertelde de baliemedewerkster dat dit niet zo was. Ook een persoon voor mij uit Ierland was zeer ontevreden en die werd weggestuurd om het maar met de tussenpersooon te regelen. Ronduit slecht. "
" Prima! "
" Alles was prima, alleen duurde het een week voordat de borgreservering was ingetrokken. Dat is erg lang! "
" Ik ben een vaste klant van jullie. Het afgelopen jaar huur ik via Auto Europe maandelijks een auto. Dat zou wel eens beloond kunnen worden met een spaarsysteem of zo. Zoiets als Air miles of korting. "
" Prima geregeld. Specifiek de herinneringsmail met daarin diverse bijzonderheden voordat de auto werd gehuurd. "
" Lange wachttijd bij uitgifte van voertuig en nadien bij retournering daarvan. Personeel lijkt weinig haast te maken en betrokkenheid te tonen naar de cliënten. Daarnaast dient buiten kantoor gewacht te worden en dient een nummer 'getrokken' te worden. Mijn huurperiode lag 'buiten het seizoen' en dit gaf kennelijk al wat problemen mbt. 'drukte'. Laat staan in het hoogseizoen. Firefly heeft tevens een verhuurbalie in aankomst/vetrekhal. Daar werd ik doorgestuurd naar verhuurbalie in parkeergarage. Slechte zaak !!! "
" Nette een vlotte afhandeling "
" Correct en snelle afhandeling "
" geschikte vergelijkingssite en prettig, dat je tot 2 dagen van te voren je boeking gratis kunt annuleren. "
" In Valencia de meest vlotte in- en uitcheckafhandeling tot op heden. "
" Ik ga nooit meer via een tussenpersoon een auto huren. Altijd gedoe, en veel meer bureaucratie dan rechtsstreeks bij de verhuurder. "
" Keddy behandelde mij -n-i-e-t- maar dat Europcare en dat deze ze perfect. "
" Ik kon geen extra verzekering afsluiten via de site voor deze autohuur. "
" Ik moest voor 1 dag voor de uitbreiding van mijn verzekering een bedrag van 68,00 euro afrekenen en had geen mogelijkheid bij autoeurope om de verzekering uit te breiden tot geen no claim met super cover "
" alles is soepel verlopen. "
" vlotte aflevering van auto. Nagenoeg nieuwe auto.Vlotte retour inname van auto. "
" Makkelijk systeem. "
" route van de airport naar het verhuurbedrijf is niet ideaal. je moet over de snelweg lopen, omdat er geen brug of oversteekplaats is. "
" De voucher was onduidelijk in hoe exact contact op te nemen locaal...Ook afleveradres was onduidelijk "
" Wellicht duidelijker aangeven bij ophalen auto waar auto ingeleverd moet worden. We hadden een GPS gehuurd, maar zelfs daarmee konden we het adres niet vinden "
" Duidelijk op de website, prima prijs, alles inclusief staat goed aangegeven. "
" Aankomst prima, we hadden problemen met bagage maar uurtje later bij de balie geen probleem. Ivm datum creditcard geldig tm aug 2016 weigerde t systeem voor blokkade 70 euro (volle tank) maar is naar alle tevredenheid opgelost. Echter bij inleveren kregen we te horen dat we 40 euro moesten betalen voor het (beetje ) zand in de kofferbak want dat was toch wel lastig met schoonmaken of we moesten nog "even" naar tankstation om het zelf te doen. Gelukkig waren we op tijd maar uiteindelijk met zoeken rond t drukke vliegveld toch een drie kwartier kwijt, want 40 euro vonden we echt belachelijk. Vond dit geen goede service. We hadden nb nog bij afhalen gevraagd of de auto schoon ingeleverd moest worden, nee hoor alleen een volle tank. "
" Had in eerste instantie een kleinere auto gehuurd, deze later omgeboekt naar een grotere. Dit ging allemaal goed. Kreeg alleen een week voor vertrek een mail om mijn eigen risico af te kopen, maar deze stond helaas op de eerste boeking. "
" Heel ontevreden. Bij het ophalen van de auto al. Gewoon niet leuk, en een verzekering van 250,00 proberen aan te smeren. Had ik dit maar gedaan. Nu kreeg ik bij het retour brengen een rekening van 300,00. Vanwege een schade onder aan de voorbumber. Ging echt nergens over. Dit voelt echt als diefstal. Kreeg de auto al mee met 15 aantekeningen op een papiertje van schades op de auto. Ik raad ook iedereen aan geen zaken te doen met deze malafide organisatie. "
" bij aanpassen van inlevertijd kan misschien duidelijker aangegeven waarom tijd na 12.00 uur niet is in te voeren (omdat er dan feitelijk een dag moet worden bijbetaald) "
" Easy to book. Cheaper than other companies. Possibility to get additional insurance upfront to cover the permanent risk. "
" Friendly and quick service. We were in and out quickly👍🏼 "
" Auto Europe dient van te voren Duidelijkheid te geven over additionele kosten welke ter plaatse nog voldaan dienen te worden "
" Onduidelijk waren nog kosten betaald diende te worden "
" Dit was de 1e keer dat ik een auto huurde en moet zeggen dat het mij prima bevallen is. Ik heb dus geen vergelijking "
" De 1e keer dat ik een auto huurde maar is goed bevallen. Volgende keer weer "
" De verhuurder van de auto zat volgens uw website op de luchthaven zelf. Aangekomen bleek dat niet het geval te zijn: we moesten met een pendelbus naar de garage van de verhuurder gereden worden. We hebben minimaal drie kwartier op die bus moeten wachten. Ter plaatse werden we ook nog eens gedwongen om ons eigen risico a 87,97 af te kopen, ondanks dat we dit ook al via uw organisatie hadden gedaan. Dat deed voor Solmar niet ter zake: we kregen de auto anders niet mee. "
" We konden kiezen: of 88,- afkoop eigen risico of 1500 betalen via de creditcard als zekerheidstelling. We konden alleen voor het eerste gaan omdat het limiet van mijn creditcard na het betalen van de gewone huur nog maar 1430 betrof. Dat we ons eigen risico via Auto Europe al afgedekt hadden, deed voor de man niet ter zake. We stonden met ons rug tegen de muur: kregen alleen een auto mee als we een van de twee opties aanvaarden. We hebben dus ons eigen risico twee keer betaald! "
" Wij huren al jaren auto's via AutoEurope en tot nu toe altijd perfect. We nemen altijd afkoop eigen risico erbij, fijn dat dit via AutoEurope kan (voorwaarden in het Nederlands). "
" Firefly is gevestigd in de parkeergarage, net buiten de airporthal. Wij waren meteen aan de beurt, alles werd goed afgehandeld, geen druk over het afsluiten van extra verzekeringen zoals afkoop eigen risico (het werd gevraagd, wij gaven aan van niet, nl verzekering via AutoEurope, en dit was oke). Bij het weer inleveren werd de auto gecontroleerd (vinden wij prettig) en kregen we "vrijwaringsbewijs" mee. Aan te raden dus. "
" Er zou duidelijker op het voucher moeten staan dat het eigen risico is afgekocht. Iedere keer heb ik hier discussie over met de medewerkers van de autoverhuurders "
" Na enig heen en weer gebeld te hebben om aan te geven dat ik pas later op de dag aankwam en dit eerst niet mogelijk was is het toch gelukt. ( auto ophalen om 21.30 uur ipv 10.00 uur) ik vond het vreemd dat dit problemen gaf. "
" Ik had bij auto europe alle schades afgekocht en toch moest ik bij Solmar een extra verz afsluiten voor 224 euro of ik moest 1500 euro borg met mijn CC betalen. Hierdoor had ik de geheel vakantie een beperking op mijn CC.Als ik schade zou moeten betalen dan moest ik dat maar verhalen bij auto europe, ( bij Solmar gaven zij aan dat zij deze problemen altijd hadden met klanten van auto europe.) Auto was echter niet van dezelfde grote/klasse dan ik had besteld.( Kia Carens ipv Ford Galaxy) Solmar gaf aan dat zij geen Ford hadden. De Carens was de grootste die zij hadden. de twee stoeltjes achterin waren niet om normaal op te zitten. "
" reserveren op 1 naam en creditcard op andere naam kan niet bij de verhuurder en daar hebben jullie ons niet op gewezen "
" moest door bovenstaande 2e bestuurder, dus extra kosten, en toen deed de creditcard het niet. Kon niet met pin betalen en ook de borg niet cash afrekenen dus moest ook nog een extra verzekering "
" goede voorwaarden "
" prima afhandeling zonder zeuren!! "
" prima alleen duidelijkheid over eigen risco afkoop miste ik had supercover genomen toch kwamen er nog extra kosten bij. "
" kwamen ondanks super cover toch met verzekering inzittende en afkoop eigen risico en pech hulp onderweg was 60,00 "
" Geen extra opmerkingen; de afhandeling van de huur is probleemloos verlopen "
" De auto had een lichtje met een waarschuwingsteken op het dashborad branden; volgens pomphouders een bandenspanningswaarschuwing. Banden alle opgepompt maar het lichtje bleef branden gedurende de hele periode. Verder mopeilijkheden met schakelen op een bepaald moment: de auto ging in zijn eerste versnelling in de achteruit waardoor schade ontstaan is aan het linkervoorspatbord. Is dat te verhalen? "
" We hadden via de site gereserveerd om de auto op het vliegveld op te halen. Dat bleek een shuttlebus te zijn. Ik wist niet wat jullie bedoelde met de courtesy bus. Nu wel! Verder was het prima geregeld. "
" Ging helemaal naar wens "
" Moesten lang wachten. Er was maar 1 persoon om te helpen. Zowel heen als met terug brengen van de auto. De auto beviel goed. "
" Auto europe is prima, alleen moeilijk om kwaliteit in de gaten te houden van huurbedrijven. Soms erg goed, soms erg slecht. "
" Drama deze verhuurder. Heeft me meer dan 2 uur gekost om auto te halen. Te weinig personeel, omslagtige procedures , systeem viel uit etc. Heeel slecht "
" Offerte is onduidelijk over dekking van de basis en de extra verzekering aangeboden door Auto Europe. Auto Europe geeft aan dat het kantoor van Solmar op het vliegveld in Valencia is, wat onjuist is. (dit staat in het eerste overzicht op internet, NOG STEEDS) We hadden nooit Solmar gekozen als we dit geweten hadden. FireFly kost hetzelfde, bied beter service en zit op het vliegveld van Valencia. "
" Erg onvriendelijk personeel. Bij aankomst geen shuttle aanwezig op het vliegveld. Geen gehoor bij het opbellen naar het kantoor. We moesten ca. 45 minuten wachten tot eindelijk de shuttle arriveerde. Meerdere keren gebeld, geen gehoor. Een persoon in het hele kantoor aanwezig voor shuttle service en afhandelen van binnenkomende en uitgaande auto's. Lange wachttijden. Licht dreigend personeel als men niet voor de extra verzekering van Solmar kiest. (weet men wel wat dit betekend als men een probleem onderweg heeft?). We gaan ervan uit dat we een auto afhalen wat geen problemen heeft! Misschien moeten we bij Solmar daar niet van uitgaan. "
" Maak ook helder welke schades NIET gedekt zijn door Super Cover (is me nog steeds niet duidelijk) "
" Ik kreeg te maken met een brandend symbool op het dashboard. Weliswaar onschuldig, maar omdat er geen handleiding in zit, kost het toch tijd om dit na te zoeken. "
" De boeking verloopt zeer soepel en de bevestiging wordt correct en snel verstuurd. Ben erg benieuwd hoe men omgaat met de onderstaande situatie bij het verhuurbedrijf als FireFly de klacht niet correct afhandelt. "
" - bij afhalen was loket niet te vinden. - men verklaarde dat de auto geen schade zou hebben, dit was wel zo. - de helpdesk was niet te bereiken toen bleek dat ik een lekke band had. Bij het wisselen van het wiel bleek aan ons een auto met een lek reserveband te zijn meegegeven. - na te contact te hebben gehad met helpdesk, werd onze auto opgehaald door een autoambulance. Er werd geen nieuwe auto gebracht en ook geen wiel en men heeft geen taxi voor ons geregeld. Bij constatering van de lekke band stonden wij namelijk op het punt om naar het vliegveld te gaan om terug te gaan naar Nederland. Ik heb zelf de taxi moeten regelen. Taxikosten EUR 320,00. - wij hebben een klacht ingediend bij de balie van FireFly in Valencia. Ben benieuwd. "
" Alles heel goed en efficiënt geregeld. Wat mij op is gevallen bij het boeken en bezoeken van de autoverhuursites op verschillende momenten, dat er veel prijsverschil in zit. Misschien hoe eerder je boekt hoe goedkoper. Ik vond de prijs die wij betaalt hebben voor een week best prijzig. "
" Alles was netjes geregeld, echter het duidelijker vemelden van extra kosten zou veel discussie voorkomen. "
" Hele lange wachttijd bij het afhalen van de auto. Ook bij terugbrengen moest er lang gewacht worden, terwijl er alleen een sleutel en een inspectie hoeft plaats te vinden. Auto was prima. "
" Onvriendelijk behandeld tijdens telefonische hulpvraag. "
" Bij verhuur wordt aangegeven dat verzekering is inbegrepen, maar dan moet je wel zelf de kosten betalen bij schade en daarna indienen bij auto europe. Beter is de auto te verhuren zonder die verzekering en de verzekering af te sluiten bij de verhuurder. Dat is veel makkelijker voor ons, de huurder. Wij hebben alsnog een verzekering genomen bij firefly. Ben neutraal in aanbevelin van autoeurope, want ik ben zeer vriendelijk geholpen door de medewerker, had wel graag gehoord over de extra verzekering of op z'n minst de voorwaarden.. "
" Mooie nieuwe auto, vriendelijk personeel. Zou die verhuurder zeker aanbevelen. Ik zou de volgende keer misschien rechtstreeks boeken. "
" Duidelijker maken wat er bij het ophalen nog dient te worden betaald. "
" Moest alsnog diverse kosten betalen. Gaarne hierover contact. "
" Geen "
" Een mooie auto voor een lage prijs. Goede service. "
" Ik blijf het in Spanje een onduidelijke zaak vinden vwb verzekeringen. Je denkt bij auto europe met supercover klaar te zijn en alles betaald te hebben. Maar als je aan de balie komt wordt je bestookt met verzekeringen omdat auto europe geen verzekeringen afsluit. Bij afhaling van de auto hebben we bij Firefly 5 kwartier in de rij gestaan om de auto in ontvangst te nemen , het grootste probleem was bij de meesten verzekeringen die afgesloten moeten worden. Ik betaal liever meer dan direct bij Hertz waar ik goldmember ben dan 5 kwartier in de rij staan met morrende mensen om je heen "
" Firefly had ondanks een lange rij 1 medewerkster achter de balie . Deze behandelde de nieuwe huurders en de ingeleverde huurders. Dit vind ik niet kunnen. "
" Niet geheel duidelijk wat waarvoor betaald wordt. suggestie: Maak een lijstje van te verwachten betalingen. "
" Geen accurate melding over hoe bij Solmar of het vervoer daar naar toe te vinden op de luchthaven. Geen office geen richtingborden. ( Busje naar Solmar staan bij ingang departures !!!) Meldt dat een vervoer per bestelbusje naar de Solmarloods is. En meldt waar die te vinden. Niet bij Arrivals maar bij Departures een etage hoger!! "
" Verzekering blijft een heikel punt! Is beter geworden maar waarom niet duidelijker aangeven bij huur auto. "
" Auto was technisch prima. Veel schade aan auto. Teruggegaan naar de balie. De medewerkster wist ervan af maar liep niet mee. Ik vind dit frustrerend. Stond op formulier. Een krabbel niet te lezen. Bij terugbrengen heb ik gewezen op de schade. Alles oké maar toch een dubbel gevoel "
" Altijd een goede prijs kwaliteit verhouding "
" Wij kregen een auto waarin was gerookt. Stonk vreselijk!! Ik vind dat dit verboden moet worden in huurauto's. Graag de verhuurders hier op attent maken. "
" Prima! Duidelijk en je wordt op de hoogte gehouden. "
" Erg vriendelijk en persoonlijk geholpen op vliegveld. Medewerkers stelden zich netjes voor en in garage was ook iemand aanwezig. Op terugvlucht werden we zelfs gebeld met de vraag hoe de service was bevallen!!! Dat noem ik nou begaan zijn met de klant. "