U wilt in Sevilla voor een voordelige prijs een auto huren? Als u wilt weten hoe het onze klanten bevallen is, kunt u hier enkele beoordelingen van autohuur in Sevilla lezen, en vervolgens met een goed gevoel een huurauto boeken! Ga naar het zuiden van Spanje en geniet van deze, volgens velen, mooiste stad in Spanje, en rijd langs de prachtige Atlantische kustlijn op ca. 90 km van de stad vandaan.
Ook in Sevilla kunt u voor de scherpste prijs een auto huren, zowel op de luchthaven van Sevilla als ook op verschillende locaties in de stad, waaronder ook het centrale treinstation. Als sinds 1954 werkt Auto Europe samen met de meest gerenommeerde verhuurbedrijven in de branche. Zoek, vergelijk en boek voor de gegarandeerd scherpste prijs met bovenstaand formulier - beter kan uw vakantie in Spanje niet beginnen!
" Uitstekend; overzichtelijke keuze op de website en dus ook een goede prijs. Heldere voorwaarden. "
" Prima. Fijne auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Perfect alleen niet makkelijk te vinden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijk en echte opties kunnen vergelijken "
" Op de auto zat redelijk wat schades. Dus maar goed dat ik op het laatste moment het eigen risico heb afgekocht, om achteraf geen discussies te krijgen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Volledig. Soms wat moeilijk te vergelijken online. Maar veel keus en redelijke prijs. "
" Mijn reserveringsnummer werkte niet aan de automaat. Dus moest ik alsnog naar de balie toe. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima, als er een probleem is wordt er direct een poging gedaan om het op te lossen. "
" Na een hele vervelende ervaring vorig jaar bij een andere verhuurder was dit een zeer aangename ervaring. Interrent/Goldcar Sevilla raden we van harte aan! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Snel, duidelijk en een goede prijs. Helemaal goed dus "
" Perfecte auto, geen gezeur met inleveren en een goede prijs. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Hele goede site en tot nu toe altijd met een tevreden gevoel een auto gehuurd! "
" Een goede en nette auto verhuurder. Keurige schone auto en een goede prijs, dus volgende keer huur ik weer bij interrent. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" Alles prima geregeld en geen gezeur bij de balie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al vele jaren mijn trouwe auto verhuurder. Bij eventuele problemen altijd hulp "
" Goede hulp, snel wegbrengen naar luchthaven en prima regeling brandstof. Binnen twee dagen zowel de borg als het restant voorschot op mijn creditkaart teruggeboekt. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" aan de balie weinig nog hoeven regelen doordat alles afgedekt was met auto europe, instappen en wegwezen! "
" Zeer nette auto in nieuwstaat met weinig km, zeer grondig gereinigd met een fijne geur. zeker voor herhaling vatbaar! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel erg goed, duidelijk en ideaal! "
" Het was op het begin lastig om de juiste locatie van de shuttle service te vinden. Na telefonisch contact en gebrekkig Engels sprekende medewerker hebben wij uiteindelijk gelukkig de locatie van de shuttle bus wel gebonden. Verder was alles prima verzorgd! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Over Auto Europe zelf ben ik zeer tevreden. "
" Dit was de derde keer dat ik voor Firefly had gekozen. De baliemedewerkers proberen me iedere keer op zeer onsympathiek wijze extra verzekeringen aan te praten die ik niet nodig heb. Twee jaar geleden heb ik dat per abuis wel gedaan hetgeen me ca. € 220,00 euro meer kosten. Dit jaar had ik me zeer goed geprepareerd en bleef volharden dat ik geen andere verzekeringen nodig had. Er werd mij vervolgens voorgehouden dat mij dat heel veel geld zou kosten (minstens €1250,00) als ik schade zou oplopen. . Ik heb me daar niets van aangetrokken. Er werd gezegd dat er een reservering van € 1250,00 op mijn creditcard zou worden gedaan. Ik antwoordde dat ik dat geen probleem vond. Tenslotte kreeg ik een gloednieuwe auto mee waar nog slechts 9 km. mee was gereden. De baliemedewerkster zei dat iedere beschadiging van 1 cm. als schade zou worden behandeld. Gelukkig heb ik volledig schadevrij gereden. Bij het terugbrengen leek de baliemedewerkster bijna teleurgesteld nadat zij de auto uitvoerig had geïnspecteerd geen schade aantrof. Dit is wat mij betreft de laatste keer dat ik een auto huur bij Firefly. Wat een ongelofelijke "agressieve" behandeling van een bedrijf dat onderdeel uitmaakt van het gerespecteerde Hertz. Overigens heb ik ook rechtstreeks aan Firefly mijn ongenoegen bekend gemaakt. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 4 Staat van de auto: 10
" Correcte bemiddeling. Klopt elke keer helemaal 100%. Kortom: complimenten en ga zo door! "
" Goldcar / Interrent op locatie Sevilla is netjes geregeld. Kantoortje direct op de Parking zelf, zodat praktische puntjes direct op zeer korte loopafstand geregeld kunnen worden. Dik voor-me-kaar! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" AE Vaak gebruikt, schadegeval in het verleden ook keurig opgelost. "
" Nagelnieuw onze auto! Snel ophalen en inleveren. Aardige dames, en dat is wel eens anders. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer tevreden "
" snel opgehaald en weggebracht vliegveld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld. Geen verkooppraatjes bij het ophalen van de auto. "
" Prima geregeld. Geen verkooppraatjes bij het ophalen van de auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer behulpzaam personeel ; goed Engelstali; nog nooit zo beleefd!!!! "
" Zeldzaam vriendelijk en behulpzaam personeel bij ophalen en bij retourneren "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer tevreden "
" niet opdringerig en we hadden voor een zeer nette prijs en voorwaarden een goede auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" correct en efficient "
" correct en klantvriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top "
" Staat niet goed aangegeven op de luchthaven waar het loket is. Is nl hetzelfde loket als Europcar... "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed behalve narekening zonder uitleg .graag info daarover "
" Verhuurprijs met extra verzekering goed. 69.44 euro. Naar mijn weten allin. Bij thuiskomt afschrijving van € 56.56 van Europe car es R.W.K van den Broek ****0467 . Graag uitleg daarover. Gr. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima, vlot en afgesproken auto beschikbaar. "
" Goede, vlotte service. Modern. "
" Goede reservering. "
" In Sevilla even moeten zoeken naar de plaats van de shuttle bus, dat kan beter aangegeven worden! Drop off prima, aardige chauffeur die ons naar vliegveld n bracht! "
" Goede verrekijker. Graag iets meer info over verzekeringspakket op pagina van vergelijking. Voorkomt verrassingen en iets wat duurder lijkt kan toch goedkoper zijn na toevoegen verzekering "
" Uitstekend! Auto prima, prijs kwaliteit prima, service en snelle afhandeling bij ophalen en terugbrengen auto prima. Kortom, graag volgende keer weer. Dank! "
" Uitstekend! Auto prima, prijs kwaliteit prima, service en snelle afhandeling bij ophalen en terugbrengen auto prima. Kortom, graag volgende keer weer. Dank! "
" De daadwerkelijke verhuurders aanspreken op de wijze waarop ze jullie klanten onder druk zetten om onnodige kosten te maken. "
" We hebben ruim een half uur gewacht voordat we werden opgehaald. Centauro heeft ons zwaar onder druk gezet om een no risk verzekering te laten afsluiten van 171 euro. We moesten ons met hand en tand verzetten. Verder wilden ze ons een auto aansmeren met een schade die niet op het formulier was aangekruist. Het gaf allemaal een 'onveilig'gevoel. Bij het inleveren van de auto had ik een vole tank. Het metertje van de auto gaf dat niet aan. Ik had zelf afgetankt (tank liep zelfs een beetje over!) en zei dat ze met mij naar het tankstation mochten om te tanken en dat ik alles zou betalen. Dat wilden ze niet en ze minderden 5 euro voor 'verbruikte' benzine.We gingen uiteindelijk akkoord omdat we ons vliegtuig moesten halen "
" kan ik niet veel over zeggen "
" Alleen cross selling van verzekeringen ervaar ik als erg vervelend. Aparte verzekering voor de banden dit keer. Hoe verzin je het. Jet krijgt overduidelijk de indruk dat daar het geld aan wordt verdiend, mede omdat er zo gepushed wordt. Verder overigens prima. Zeer fijne auto (Hyundai). "
" The booking process was very easy and gave all the needed information. "
" The pickup was good, and the car was as described with absolutely no damage. Dropoff was quick and the entire experience was totally hassle free. "
" Al meerdere louter positieve ervaringen. Schappelijke prijzen. "
" Zeer tevreden. Snelle afhandeling op de luchthaven en gratis upgrade naar veel luxere auto. Niet te lang doorzeuren over extra eigen verzekeringen. "
" De auto was gemakkelijk te boeken en duidelijke informatie daarover. "
" Vlotte service bij ophalen en terugbrengen. Prima auto. "
" Klantvriendelijke en correcte behandeling. "
" Bij het afhalen van de auto op Sevilla airport was aan de balie het contact kort en zakelijk terwijl er na ons geen klanten waren. Het had allemaal best wat klantvriendelijker gekund. Er werd niet duidelijk aan gegeven waar de auto geparkeerd stond. Het enige werd aan gegeven dat we naar links moesten lopen. Het kostte ons 20 minuten om de auto in de parkeergarage te vinden, door die vertraging waren we bijna te laat op ons vakantie adres. Positief was dat bij terug brengen van de auto we snel en efficiënt werden geholpen. "
" Tevreden ! "
" Tevreden ! "
" Ik ben niet goed voorgelicht over de kosten. Op de plaats van de bestemming was ik bijna 2x zoveel geld kwijt als ik had gedacht. Ik had met de medewerker van Auto Europe gesproken over de uitgebreide verzekering en deze verzekering genomen. Het bedrag wat hij vertelde en wat op de voucher stond, was blijkbaar zonder de uitgebreide verzekering. Mogelijk heb ik hem (door het Engels) verkeerd begrepen, maar de medewerker nam niet erg de moeite om het mij goed uit te leggen. Was wat gehaast en praatte niet duidelijk Engels. "
" Heel vriendelijke afhandeling. Ik moest zelf mijn auto zoeken en kreeg geen uitleg over de auto. Ik moest op straat aan iemand vragen hoe de versnelling (achteruit) werkte en op de laatste dag kwam ik erachter waarom de airco niet goed leek te functioneren. "
" Prima te woord gestaan, goede uitleg gegeven , niks mis mee! ALTIJD WEL EEN EXTRA UITLEG NODIG MBT DE INHOUD VAN DE VERZEKERING EN DE KANS DIE JE LOOPT BIJ DE VERHUURDER ZELF OM GEDWONGEN TE WORDEN EEN EXTRA VERZEKERING AF TE SLUITEN! Het advies en uitleg van Auto Europe was prima! "
" ZIE MIJN OPMERKING BOVEN! OOK HIER WERDEN WE IN EERSTE INSTANTIE VOOR HET BLOK GEZET OM RISICO''S VAN SCHADE AF TE KOPEN VOOR EEN VERZEKERING VAN 130 EURO!!! Dit hebben we niet gedaan. Consequentie is dan wel dat je heel secuur om je auto heen moet lopen om alle krassen, butsen en schades in kaart te brengen en foto's ervan te maken! Dat hebben we gedaan. We vonden dat de auto's over het algemeen aan de oude kant waren en er al veel kilometers op hebben zitten. De regeling tank vol heen en tank vol terug vinden we prima. "
" Heldere communicatie. Prima. "
" Prima auto, zo goed als nieuw. Snelle afhandeling door EuropeCar / Keddy op het station Santa Justa in Sevilla, zowel bij afhalen auto als bij terugbrengen. Aanbod van extra verzekering (hoewel al per internet afgesloten...!) maar geen drammerig opdringen van extra's. "
" Duidelijke antwoorden op vragen via de email. Hier werd bevestigd dat een extra verzekering niet alsnog ter plaatse afgesloten hoefte te worden als men voor de optie super dekking heeft gekozen... In hoeverre werken jullie nou eigenlijk samen mt de autoverhuurders die jullie aanbieden; lijkt me raadzaam om duidelijkere afspraken met hen te maken om jullie/ hun klanten minder ergernis en of onduidelijkheid c.q wantrouwn te bezorgen. Ja, ik ga auto Europe aanbevelen zodra er door jullie beter gecommuniceerd wordt met jullie aanbieders... Nee, ik ga Auto Europe niet aanbevelen en er zeker geen gebruik meer van maken als dit soort onduidelijkheden niet opgelost worden. "
" Tja, eenmaal daar en als puntje bij paaltje komt wordt je vermoeden toch maar weer bevestigd. Slechte zaak hoor! Dus toch met de rug tegen de muur gezet worden om alsnog een bijkomende dure verzekering af te sluiten. Heel erg vervelend na toch altijd een vermoeiende reis... Ik moest toch echt wel een super CDW afsluiten (alsook inzittende verzekering; deze is reeds via reisverzekering geregeld...!) om volledig verzekerd te zijn... Een hele discussie met een alleraardigst meisje (ik verwijt haar zelf niets, wel haar meerderen) hierover gehad die voet bij stuk hield (provisiebasis?) in het aanbieden van de extra verzekering. Je begint je vakantie niet pretting met in je achterhoofd dat het je ieder momnt veel geld en ellende kan gaan kosten. "
" Gemakkelijker (her)boeken van een auto als de uw site een voordeliger tarief aanbiedt. "
" Achteraf tevreden. Bij het afhalen van de auto in Sevilla was de saliedame niet erg terzake kundig. Veel onduidelijkheden over de borg. Naderhand zou 8,50 (oid) van mijn creditcard nog afgeschreven worden voor tax, maar tot op heden nog niet gebeurd. Veel onduidelijkheden. "
" Dat Auto Europe zaken doet met zo'n oneerlijke verhuurmaatschappij als Interrent begrijp ik niet. Wij hebben een naheffing gehad omdat wij de auto niet goed afgetankt hebben en dat is niet waar. Op mijn mailtjes die ik vervolgens heb gestuurd wordt totaal niet gereageerd! "
" Een naheffing gekregen omdat de auto niet goed afgetankt zou zijn, wat niet klopt. En vervolgens wordt er totaal niet gereageerd op mijn mailtjes die ik hierover stuur! Kortom hier nooit een auto huren want het is geen eerlijk bedrijf. "
" Prima er stond niet duidelijk bij dat het om auto interrent ging, ik vind dat er op de voucher duidelijker moet staan dat je de auto bi de europcardesk kunt ophalen "
" Zoals altijd tevreden: een opmerking: toen ik in Huelva mijn inleverdatum 1 dag wilde verlengen, kostte me dat 160 euro. Ik heb dat niet gedaan, maar...wel erg veel geld! "
" U doet zaken met Firefly, een organisatie die voor wat onze ervaring betreft niet is ingericht op klantenbinding en het adequaat afhandelen van meerdere reserve ringen. Daarnaast stellen zij je verplicht om aanvullende kosten te maken. Klachten vanuit mijn adres hierover richting Auto Europe worden weggewuifd en afgewenteld op de klant zelf... "
" Zie boven "
" Boeken ging gemakkelijk via de site en kreeg vervolgens een duidelijk overzicht met wat wel/niet inclusief was. Ter plaatse echter werd ik verast met meer dan 50% extra kosten (tov. de afgesloten huursom. "
" Blijkbaar geeft de organisatei de laagste tarieven aan en probeert daarna vrij aggresief allerlei extra's door te drukken inclusief onterechte krasjes te laten betalen. ZEER ZEER ontevereden, wordt gewoon gen...id door deze maatschappij... heb zowel jullie als ook Firefly een klachten mail gestuurd en zou graag zien dat dit werd opgelost... "