Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Voor uw vakantieplanning in Zuid-Frankrijk wilt u graag een auto huren in Nice, en eerst weten hoe het onze klanten daarbij is gegaan? Lees dan een paar beoordelingen van autohuur in Nice zodat u met een goed gevoel in Nice uw huurauto zult boeken.
Bij Auto Europe krijgt u gegarandeerd de voordeligste prijs en de beste service voor uw autohuur - en dat al sinds 1954! Profiteer van onze solide samenwerkingsverbanden met vele top-verhuurpartners, en kies uw perfecte huurvoertuig uit een groot aantal uitstekende huurauto's. Wij bieden ophaallocaties aan op de luchthaven van Nice alsmede op verschillende locaties in de stad, waaronder ook de treinstations. Zoek en boek met behulp van bovenstaand formulier, eenvoudiger kan uw vakantie niet beginnen!
" Prima "
" Goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ik huur meestal bij auto Europe. Altijd prima en super . "
" Wat een service van de balie medewerker. Super. Ook snel aan de beurt en geholpen Auto ook geweldig ! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Autoeurope is voor mij 'the one and only' als het gaat om het huren van een auto "
" Perfect, alles van A tot Z goed geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Site werkt altijd duidelijk met goede voorwaarden. "
" Alles goed geregeld, alleen beschrijving waar precies de auto te huren was erg summier beschreven. Op Nice Airport moesten met shuttle bus of tram naar parkeergarage van de huurauto's. Tevens stond er niet duidelijk waar de machine stond om de sleutel op te halen, dit was dus naast de balie van Goldcar op de begane grond. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" heel goed "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Zoals altijd: erg tevreden "
" Prima verlopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed, geen problemen n goede prijs/kwaliteit "
" Ik ben heel tevreden over de dienstverlening en service van Budget in Nice. Tot nu toe in Nice de beste autoverhuurder "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Good service, but rates are pretty high. "
" First car, with upgrade had damage all over, and non-functional air conditioning. Went back and got an other, new car, with upgrade due to gold status. So got resolved, but took about 30 minutes extra time. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Top "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top verhuurbedrijf "
" Top verhuurbedrijf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Gewoon goed. Alleen proberen ze altijd iets extra te verkopen (verzekering) "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Heb goede ervaring maar huren is heel erg duur geworden laatste jaar.... "
" We moesten 50 min wachten bij ophalen. Niemand deed checkout. We moesten auto achterlaten. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 7
" Uitstekend "
" Vriendelijk, informerend en beleefd. Bij inleveren stonden ze me al op te wachten en super snelle afhandeling. Geweldig (was ook een top auto) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service, mooie nieuwe auto "
" Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend "
" Top! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijs kwaliteit, al jaren een betrouwbare verhuurder "
" Voorheen nooit van gehoord , ervaring was positief "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Doorgeefluik dus alleen prijzen vergelijken "
" Afkoop eigen risico hoog en extra betalen voor Italië....... "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Prima snelle afwikkeling "
" Prima verhuur. Snel en accurate dame aan de checkin erg aardig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bijna altijd de beste prijs/kwaliteit verhouding, soepele geld teruggave in geval van annulering "
" Deze keer geen file om de auto te halen. Dus daarom zijn wij tevreden. Voor de rest is de locatie prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne auto, vriendelijke medewerkers "
" Erg vriendelijk geholpen door de baliemedewerkster "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Al jaren zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top, al jaren! "
" Heel goed! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Excellent "
" Excellent "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snel en efficient "
" Zeer stipt met tijdstip en zeer kritisch bij inleveren maar goede service en mooie/fijne auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Keurig "
" Alles keurig geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld en duidelijk "
" Alles is soepel verlopen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Ons vliegtuig had vertraging. We hebben dit op tijd gemeld en dit was ook keurig doorgegeven aan SIXT. "
" Wachttijd bij het ophalen van de auto was te lang, ruim 30 minuten moeten wachten. Gevraagde auto kon ook niet geleverd worden. Voor ons goed uitgepakt, kregen een ruimere auto voor dezelfde prijs. Tip: bewaring van sleutels auto's kan beter. Nu lagen er in alle lades van de bureaus sleutels. Zorg voor 1 grote sleutelkast! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goede ervaring dus we huren zeker nogmaals bij SIXT "
" Goede en vriendelijke service op de luchthaven van Nice. Makkelijke te vinden opgang voor inleveren van de auto! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren verhuur ik via Autoeurope! super service "
" Heel erg blij met Goldcar en grotere balie op Nice "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Het is allemaal prima verlopen, ben heel tevreden met de service van Auto Europe "
" Het is allemaal prima verlopen, ben heel tevreden met de service van Sixt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Fijne site. Goed aanbod met nsme door supercover "
" Alles ok en efficiënt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Duidelijke website en goede condities. Volgende keer boek ik hier weer. "
" Prima ontvangst en alles goed geregeld. Ook een nette jonge auto gekregen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima prijzen "
" Altijd nette auto's. Correcte medewerkers en altijd snel in de afhandeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima. Al veel vaker gebruikt. "
" Was prima. Zou alleen prettige service zijn als een gehuurd kinderstoeltje door een medewerker van Hertz zelf wordt geïnstalleerd. Nu loop je zelf te sjouwen met koffers en dan ook nog een stoeltje (dat je niet kent) "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Kan niet beter ! "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd: zeer tevreden. "
" Chaotische incheck die een uur duurde. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" prima prijs, prima geregeld "
" de wachttijd aan de balie bij het ophalen van de auto was ruim twee uur. Terwijl alle klanten gereserveerd hadden. Wachten in de brandende zon. Onacceptabel. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik maak gebruik Auto Europe regelmatig al enkele jaren. Ik vind dat Auto Europe consequent de beste tarieven heeft op verschillende bestemmingen, en ik heb een goede ervaring een keer met de restitutie van het blijvend eigen risico, die heel vlot is verlopen. Het is ook voordelig in vergelijking met het afkopen van de eigen risico. "
" De locatie van Interrent bovenin de parkeergarage op de luchthaven in Nice is niet zo handig. Daarnaast zijn zij zo'n bedrijf die veel druk uitoefent om extra verzekering te verkopen. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" zoals verwacht "
" Alles correct "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Easy "
" Easy "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Over het algemeen goed. "
" Parkeerterrein ligt niet erg handig. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Handig en professioneel, echter tot nu toe alleen de happy-flow meegemaakt. "
" Onderdeel van europecar, professioneel en geen verborgen kosten "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijke website, prima aanbiedingen, goede bevestiging en back-office service. Boek al jaren mijn huurauto's via AutoEurope. "
" Prima prijs en splinternieuwe auto zoals verwacht, dus prima. Alleen meer dan een uur gewacht bij de balie (Nice). Totale onderbezetting. Uiteindelijk bij de balie aangekomen prima afwikkeling verder. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Als altijd: prima. "
" Snelle en vriendelijke administratieve afwikkeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Airport service goed en behulpzaam "
" Behulpzaam "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" duidelijke informatie, goed bereikbaar, prima service "
" plezierig, goed bereikbaar, goede service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" altijd goed. in het verleden werden problemen met de verhuurder opgelost door bemiddeling van auto europe. "
" na een positieve ervaring in oktober 2018 nu weer eenzelfde. alleen bij deze verhuurder wordt de auto door een medewerker getoond en uitgelegd. De lage waarborgsom wordt direct bij inleveren weer gerestitueerd. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vriendelijke dame bij afgifte en inname van de auto! "
" Zie 5 "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Zoal altijd alles weer prima in orde. "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" goed "
" goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Alles ok "
" Alles ok "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Ingewikkeld verhaal over verzekering en volle tank afkopen tov borg storten. Komt niet echt professioneel over "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Snel en efficient "
" Verrast over de goede service van de medewerkers. Ik stel het op prijs dat er geen opdringerige pogingen werden gedaan extra verzekeringen af te sluiten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" fantastische service en organisatie "
" Correct, snel en vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" positief "
" Grotere service balie nodig op Nice Airport "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Over Auto Europe ben ik zeer tevreden en zal spoedig weer een auto huren, hetzij op eigen naam of medereiziger. "
" Na ruim 3 dagen is de borg nog steeds NIET terugbetaald ! Op Nice zitten ze op een beroerde plaats, bij het terugbrengen ZES keer rondgereden om op het terrein te komen, slecht aangegeven. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 4 Staat van de auto: 7
" Al 15 jaar tevreden soms een verhuurder wat minder maar over algemeen goed! "
" Auto veel had veel beschadiging , een persoon bij uitlevering lang wachten! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 6
" Altijd met Auto Europe, prima service :) "
" Je huurt voor 40 euro, maar het kost 107 euro. Dat kwam doordat de credit kaart het niet deed en mijn banksaldo niet toereikend voor de debet boeking van 1500 euro (garantstelling). "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" bedankt voor de goede serves "
" nvt "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" alleen de ligging is gunstig buiten de terminal, verder matig Nooit upgrade, matige auto's Spaans nummerbord! "
" waren bij terugkomst niet aanwezig in de morgen. Blijven proberen verzekering aan te smeren. Vaag verhaal over benzine die bij hen goedkoper is "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" We hadden een heel fijne, schone auto. "
" Kon mijn American Express Card niet gebruiken en bij navraag bij de andere verhuurders op de Airport wel. Dat was erg vervelend. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik had ook nog gebeld, omdat ik zag staan dat er een transfer was naar de verhuurmaatschappij, dit gecheckt met een telefoontje en dat werd bevestigd. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet het geval te zijn, de verhuurmaatschappijen zitten op 150 meter tegenover de uitgang van de luchthaven............... Dus de informatie op formulier was fout en bij telefoneren met Auto Europe werd deze informatie ook weer bevestigd, weer fout. Dit gaf ook weer onduidelijk, gelukkig was er een Fransman die mij vertelde dat de autoverhuur echt dichtbij was, stonden wel borden met de richting, maar je kon ze niet zien. Jammer dat er dus foute informatie staat, anders had ik er gewoon direct de borden van carrentel gevolgd, nu zocht ik een transfer naar Sixt. "
" Bij het ophalen/terugbrengen en eigenlijk ook de huurperiode ben ik toch altijd een beetje gestresst. Ik ben altijd gestresst met autohuur, omdat ik de verhuurders niet vertrouw. De bestelde auto is er meestal niet, dus krijg je een auto die je niet besteld hebt en meestal een aanbod dat hoger is met een voorstel om bij te betalen. Ook worden er meestal verzekeringen aangeboden, ik heb vorig jaar al een jaar niet gehuurd, terwijl ik het eigenlijk wel wilde, gewoon geen zin in de stress van een auto huren in mijn vakantie. Dit jaar Mocca besteld, maar er was alleen een automaat Mocca en bij mij stond er schakel, als ik een Mocca wilde dan had ik € 7,- per dag moeten bijbetalen. Als het mijn klant was had ik gewoon de automaat voor dezelfde prijs meegegeven, dan moet je maar leveren en heb je een 100% tevreden klant, niet dus, nou dan maar een Fiat 500 plus of zo werd er gezegd, uiteindelijk krijg ik een sleutel van een Peugeot 2008, nou het zal wel. Vervolgens verteld de baliemedewerker niet precies waar de auto staat en zijn we 40 minuten lang aan het rondlopen geweest, 3 terminals op de luchthaven gezien, diverse mensen gevraagd en toen eindelijk maar weer terug naar de baliemedewerker. Bleek dat ik gewoon 20 meter vanaf de balie de lift moest pakken, dus voortaan kan hij best even kijken of iemand de goede kant oploopt. Mijn vrouw en ik hebben beide niet gehoord dat hij het heeft uitgelegd waar de auto staat, ik geef nog een voldoende in de beoordeling, omdat ik hem het voordeel van de twijfel geef dat hij het misschien wel gezegd heeft, maar niet duidelijk als 2 mensen het niet meekrijgen en hij kan ons gewoon voorbij de lift weer naar de uitgang zien lopen, dus met een beetje interesse in je klant zie je het fout gaan. Vervolgens zitten er dan toch wat kleine deukjes in de huurauto, maar bij het ophalen is er niemand, dus maak ik mij toch weer de hele huurperiode druk, dat ze mij straks die deukjes in mijn mik duwen. Ik had wel foto's gemaakt in de garage, maar het is toch lastig te zien, en ik wil gewoon geen gezeur en betalen voor iets waar ik niets aan gedaan heb, ik parkeer juist overal waar de auto zoveel mogelijk vrij staat om schade te voorkomen. Uiteindelijk wordt de auto gewoon ingenomen zonder gezeur, en gaat dat prima met een vriendelijke dame. Ik weet niet of ik mijn gevoel duidelijk kan maken hier, maar dit is waar ik mee zit, het is toch jammer dat ik wel wil huren, maar het niet doe als het ook zonder een auto kan, gewoon omdat er schijnbaar niet transparant gewerkt wordt (altijd extra's willen verkopen, zelden de bestelde auto leveren, bestaande schades niet vooraf worden doorgenomen of vermeld staan op een formulier). "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Mijn ervaring met autoeurope is op zich goed, maar het blijft erg vervelend dat ze enorme borgsommen blokkeren op je creditcard en volharden in het aansmeren van hun eigen verzekering. "
" Afgelopen zaterdag 27 okt. hebben we de auto ingeleverd op het vliegveld van Nice. Gisteren ontvingen we bericht dat ze de auto kwijt waren en dat ze niet konden afronden! Het gaat om een buitenparkeerplaats. De buitenkant van de auto was niet schoon, maar dat was volgens de medewerkster geen probleem, maar volgens het contract het contract wel! We mochten zelf beschadigingen vaststellen zonder tussenkomst van een medewerker, die zonder meer haar handtekening plaatste bij de door ons vastgestelde schade. Bij inlevering werd de auto nauwelijks gecontroleerd, alleen werd wel vastgesteld dat de tank net niet helemaal vol was, ondanks dat we hooguit 30 kilometer hadden gereden nar het aftanken. Daarvoor krijgen we nog een rekening. Verder moesten we een borg van 800 euro betalen, wat op zich niet ongewoon is, maar we moesten ook een borg betalen voor de brandstof. Ik ben benieuwd hoeveel ze in gaan houden voor de ontbrekende 2 liter! Het blijft vervelend dat ze dit soort bedragen inhouden als je via autoeurope boekt. Ze blijven ook aandringen om je bij hen te verzekeren om dit soort borgsommen te voorkomen, maar blijf weigeren. Maar dat ze nu de auto kwijt zijn doet de deur dicht. "
Algehele waardering: 3 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Het afhalen duurde buitengewoon lang. Er was een zeer lange wachttijd. Het inleveren ging daarentegen bijzonder snel. "
" Prima "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima! "
" locatie nice verplaatst naar moeilijk vindbare plaats op dak van een parkeergarage in open lucht.personeel niet erg professioneel.lange wachttijd. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Correct. Het was mij niet duidelijk dat Europa Car een bemiddelingsbureau is en verder niets met de verhuur te doen heeft. Dus je kunt net zo goed rechtstreeks bij een verhuurbedrijf reserveren lijkt me. "
" Onze reservering en verzekering bij Auto Europ maakten wij vier maanden geleden in febr. 2018. Wij kwamen17 juni 's avonds om 22.30 uur bij Auto Europa aan. Met iemand die een beetje ziek was. Wat ons zeer gestoord heeft is dat de medewerker bij het ophalen er erg op gespitst was om ons producten aan te smeren die de kosten fors hoger zouden maken. 'Oh, U wilt misschien wel een auto met hogere instap (ivm de zieke)'? Als dat kan...antwoordde ik. Oh, ik maak een goede prijs. Het kost u maar ? 20,- p.dag meer ( 340,--). U kunt zich extra verzekeren voor schade, ivm. eigen risico, het kost maar ? 17.--p. dag meer (292,--) Een kinderstoeltje in de auto kost ? 10,-- p.dag extra! Verder geen uitleg bij de auto, geen hulp op verzoek. Matig!! "
" Makkelijk en overzichtelijk te boeken "
" Vriendelijk en professioneel onthaal. Nadeel: Ophalen en terugbrengen van auto is ver van vertrek- aankomsthal... "
" Prima "
" Prima "
" Alles perfect verlopen. Jammer dat de vrij nieuwe auto al helemaal onder de krassen en deukjes stond! "
" Jammer dat Goldcar 1230 euro van je creditcard reserveerd. Terwijl Autoeurope aangeeft dat het 950 euro is (staat id overeenkomst). "
" Reserved two cars, but one wasn't available although on the.site it was confirmed. Now i had to rent with 2 companies. "
" They almost forced us to take the insurance although i booked this with autoeurope. Threatening not to give the car. When i said this was nonsense they said we wouldn't get asssitance in case of trouble. I couldn't care, but my friend didn't want the trouble and paid the extra insurance. So now we.paid.double for that. Really disappointing. "
" Primas auto, wel wat beschadigd maar dat was ons van te voren verteld. "
" Vriendelijke mensen maar het zou bij het afhaalpunt wel wat efficiënter kunnen, laat mensen van te voren alle gegevens invullen zoals rijbewijs etc. om een enorme rij te voorkomen. en beter aangeven waar Firefly is het was niet makkelijk te vinden. "
" Prima geregeld "
" Keurig "
" Goede af handeling en prima auto "
" Goed geregeld "
" klacht en annuleren (in voorgaande maanden) correct afgehandeld "
" Kon kiezen uit twee modellen auto. Schade was niet aangetekend op in het contract. Wel via een sticker in het portier maar die werd eerst niet gezien bij inspectie bij retour. Daardoor werd eerst aangenomen dat ik die schade zou hebben veroorzaakt. "
" Alles ging goed. "
" Ging prima. Vriendelijke medewerkers. Er werd accuraat gewerkt. "
" Zeer veel waar voor dit geld "
" Vriendelijke medewerkster. "
" Prima "
" goede afhandeling, makkelijk boeken. Wel elke dag in de gaten houden, want de prijzen verschillen soms enorm. "
" Prima auto, upgrade gekregen na een vorige foutieve verwerking "
" Die verzekeringen blijven een issue. Niet duidelijk wat gedekt is. Verhuurders proberen ook nog verzekering aan te praten door te doen alsof autoeurope verzekering niet voldoende is. "
" Volgende keer melden dat Keddy onderdeel is van Europecar; moesten nogal zoeken om het bij airport te vinden. "
" al jaren huren wij auto's via Autoeurope. Wanneer een erkenning voor trouwe gebruikers ? "
" Aardige en efficiënte mensen "
" De auto moet worden ingeleverd op Terminal 2! Firefly heeft buiten de terminal op loopafstand een eigen parkeerterrein. Tekst aanpassen svp! "
" Prima auto tegen aantrekkelijke huurprijs. Goede afhandeling. "
" Info op uw voucher en de realiteitszin van de firefly employee te nice airport komen totaal niet overeen "
" Er ontstond een dispuut tussen Firefly en ondergetekende over de autoverzekering. Volgens Firefly zou ik geheel onverzekerd gaan rondrijden. Volgens uw voucher zou ik alleen een eigen risico hebben van 1000 -1500 euro bij schade of diefstal maar wel degelijk verzekerd. Me (extra) verzekeren zou me ca.80-90 euro gaan kosten evenveel als de gehele autohuur. Belachelijk natuurlijk. Ik heb het ook geweigerd. Een vervelende situatie ontstond er. Later toen ik alle documenten nog eens goed doorlas bleek dat de employee maar wat uit zijn nek heeft zit ouwehoeren. De 80-90 euro was voor afkoop eigen risico. Maar ik was wel degelijk verzekerd. Voorts was Firefly helemaal achteraf gelegen en haast onvindbaar. Ik moest 2 x de weg vragen. Beoordeling:1 "
" Door een probleem met onze vlucht wisten we dat we te laat zouden in Nice aankomen. We hebben geprobeerd contact met AutoEurope te nemen maar de medewerker kon ons niet echt helpen. We probeerden direct contact met Alamo nemen. Niet gelukt. Uitendelijk lukte ons contact met een andere nummer van AutoEurope. Tot onze verbazing de medewerkster was boos op ons! Heel onvriendelijk. De oplossing aangeboden was zelf contact met Alamo op te nemen of een hele andere heel er duur autohuur. Via een kennis in Nice die naar Alamo balie moest gaan is de oplossing gekomen. Dus als je hulp nodig hebt reken niet op AutoEurope! "
" Er is niemand die de telefoon opneemt! Je moet bij de balie zijn als je een probleem hebt of extra informatie nodig hebt. Verder wees alert dat ze maken geen reservering van de borg maar ze schrijven het bedrag meteen af van je credit card! De auto die we kregen was goed en de balie medewerskerster, Debora, was heel erg aardig. "
" veel keuze en goede bemiddeling "
" prima auto voor een goede prijs "
" goede prijs, klasse wagen voor het geld, aardige medewerkers (moest bellen voor wat wijzigingen) - wel alleen Engels talig personeel maar dat maakt mij niet uit. "
" goede wagen voor die prijs Houd er rekening mee, dat de wachttijden bij Europcar en Keddy (hetzelfde pot nat maar dan alleen goedkoper) in Nice een DUIDELIJK langere wachtrij heeft dan andere autoverhuurders "
" Beter aangeven dat Keddy onder Europcar valt. Maak dat een andere kleur op het contract. "
" Geen hoogseizoen en toch meer dan anderhalf uur wachten voordat je de auto kunt meenemen. Iedereen kiest toch voor de voordeligste? Keddy staat niet goed aangegeven en blijkt achteraf onder Europcar te vallen. Gereserveerde auto is niet beschikbaar maar er wordt wel een goed alternatief geboden en zo betaal je eigenlijk toch 50% meer dan dan je van plan was. "
" Prima bedrijf, goede producten, goede prijs/prestatieverhouding en betrouwbaar. "
" Wachttijd was wat lang toen we de auto ophaalden. Verder prima! "
" Duidelijk aangeven wat wel en niet verzekerd is altijd problemen ,ook met de taal. "
" Gezeur over verzekeringen en exstra kosten "
" goed door Auto Europa geholpen werd wel geconfronteerd bij het verhuur bedrijf dat ik nog een verzekering van 1.50 per dag moest afsluiten daar bij pech ik een rekening van 150,00 euro zou moeten betalen . dit is mij door Auto Europa niet verteld "
" nieuwe wagen zelfs met GPS werd nog wel op extra onkosten gebracht daar ik bij eventuele pech ik 150,00 euro zou moeten betalen,zou niet in de super cover verzekering zitten "
" boeken via de website was makkelijk; ik heb geen verdere contacten gehad dus ik weet niet of mn tevredenheid zich ook uitstrekt over service als er wel problemen zouden zijn "
" werden zeer prettig en professioneel ontvangen en de jongeman die de auto meegaf nam de tijd voor uitleg en controle op schades "
" Ik heb nu al vijf keer bij jullie geboekt, altijd voor NICE, en nooit een probleem ondervonden. "
" Een bijzonder spontaan en enthousiast team. De TWINGO was wel van mei 2013 maar functioneerde goed. Het had al de nodige kilometers en lakschade, hetgeen mij een beetje argwaan deed opwellen, je weet maar nooit, maar bij inlevering bleken er geen problemen te zijn. Alles werd efficiënt afgewikkeld. "
" Uitstekende auto, goede prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel, klantgerichte aanpak. "
" Tevreden - zie boven. Geen verdere opmerkingen. "
" Meer selectief met samenwerking en keuze van verhuurbedriiven. Meer informatie verschaffen aan verhuurders over contracten afgesloten met klant "
" Slechtste staat van huurauto in 20 jaar (binnenkant smerig, auto vol met krasse en deuken, banden spanning slecht, uitlaat lekt. Personeel carpark niet behulpzaam) van ervaring met huur auto's ik huur gemiddeld 2-3 per jaar . Een ander auto kon ik wel maar moest wel bijbetalen. Personeel arrogant en dreigend met van alles en nog wat verkeerd kon gaan als ik niet extra verzekering afsluiten bij firefly, ik had al reeds betaald voor supercover "
" Prima! "
" Om te beginnen, de baliemedewerker was wel erg aardig en behulpzaam maar het ophalen van de auto duurde erg lang. Aller eerst een hele lange rij bij de balie zelf. Auto stond niet op de aangegeven plaats. Er was maar een persoon die hielp in de garage bij de auto's zelf. Dus hier duurde het weer een hele tijd voordat we de auto hadden. De Auto was niet goed gecontroleerd van te voren. Er stond "geen schade" vermeld maar de auto had op meerdere plaatsen schade. Interieur was ook niet al te netjes. Stickers, krijtjes en potloot krassen van de vorige gebruikers waren nog aanwezig. Verder fijne auto. "
" Firefly(onderdeel Herz) zit niet op de locatie als alle andere verhuurders,met groot ongemak van dien komende van terminal 1 uiteindelijk naar de balie in aankomsthal 2 werd niet vermeld pfff!! "
" Voor 29 dagen had ik een gunstige prijs,maar begrijp Niet dat deze mensen zeer opdringerig je nog een extra verzekering willen verkopen å 12,50 Vriendelijk personeel,alleen niet voldoende,lange wacht tijden. "
" Duidelijke instructies meegeven waar de auto af te halen is. Dit was nu een zoekplaatje! "
" Zeer lange wachttijden bij de balie om de auto af te halen (meer dan een uur wachten). Dit is veel te lang! Auto was keurig en reed goed! "
" goede service aan de telefoon ook, prima "
" slechte service.....hadden een schroef in de band....bleek er al in te zitten toen we weggingen maar na een dag van stad naar stad te zijn gestuurd het opgegeven....kansloos..nooit meer firefly....aan de telefoon ook mensen die je niet willen helpen en je gewoon het bos insturen "
" zie verhaal bij Keddy "
" Bewust niet bij de "grote namen" geboekt - loopt dit toch via Europcar. Vrijdagavond om 22:30h zijn we de enorme rij van wachtende voor de Europcar balie maar uitgegaan (is leuk hoor met 2 kinderen van 4 en 6) en met een taxi naar ons hotel gegaan - de volgende ochtend weer terug met taxi en weer anderhalf uur in de rij gestaan. De Keddy desk zit niemand...veel frustratie en extra kosten aan taxis. Auto was verder prima en afleveren gaat wel heel soepel. "
" Niets specifiek "
" waarborgsom van 600 is nog steeds gereserveerd . Heb inmiddels al een kleine week bericht liggen, dat alles in orde is. Op dat moment zou de reservering ook moeten vrijvallen !! Dit duurt te lang n je moet blijven opletten. "
" Op gestuurde mail geen antwoord gekregen. Verder verliep verhuur prima. "
" Computer was uitgevallen waardoor er een lange wachtrij was ontstaan op 28 juni. Ze hebben dat echter prima opgelost. En er was een goed kinderzitje beschikbaar. En dat is wel eens anders bij autoverhuurbedrijven. "
" Geef aan dat Fire fly niet bij de andere verhuurders zit maar in de aankomsthal van Nice airport. Ik hou niet van het systeem van Firefly vol empty. Ik lever liever de auto vol in. "
" Geef aan dat Fire fly niet bij de andere verhuurders zit maar in de aankomsthal van Nice airport. Ik hou niet van het systeem van Firefly vol empty. Ik lever liever de auto vol in. "
" Het is opvallend dat aangevraagde auto's meestal niet leverbaar zijn. "
" Ook deze keer geen MPV (hoge instap) gekregen, maar wel eens erg luxe auto zonder bijbetaling en gratis brandstof. Het is overigens maar de vraag of het handig is om extra verzekering af te sluiten, want de premie daarvan is ongeveer 2 x de huurprijs en dat maakt de huurauto een stuk duurder (en wellicht onnodig). Aan de Côte d'Azur is de kans op schade minimaal. "
" deze vakantie 2 keer auto geboekt via auto europe: Turijn was prima Nice niet!! "
" balie slecht gelegen, afhaal auto nog slechter, onvriendelijke medewerkers achter de balie, auto veel meer krassen en deuken dan aangegeven. Zelf op advies van de baliemedewerker foto's genomen en telefonisch de beschadigingen doorgegeven. Vertraging alles bij elkaar een dik uur. Zo wil je niet je vakantie beginnen! We zijn niet de enige die niet tevreden waren met Firefly, gisteren volop bij Opgelicht op de TV. Verder nooit klachten gehad met Auto Europe "
" Tot op heden tevreden met de samenwerking Auto Europe ,bij u samenwerking met Firefly zet ik mijn vraagteken dat bedrijf verdiend niet dat u dit vertegenwoordigd . Ik hou u op de hoogte van de afrekening van Firefly.W.Broodkoorn "
" Een vervelend bedrijf dat aanblijft dringen op verzekeringen af te sluiten .Het brandstof beleid klopt voor geen meter 112,67 voor het voltanken van een Opel Corsa maar ja wat moetje als je geen Frans spreekt.Ik ben in afwachting van wat Firefly van mijn creditcard gaat afschrijven "
" Bijzonder te spreken "
" Wij mieste naar europrcar erg goed super jonge auto s "
" Veel meer bijkomende kosten dan verwacht. Zeer onduidelijke aanbiedinge. Er wordt niet duidelijk bijvermeld welke kosten er nog bij komen. "
" Idem. "
" Bij firefly gehuurd. Zit op een andere plek, dan de rest. Was even zoeken. Rest PERFECT!!!!! "
" Zie boven!! PERFECT!!!! "
" Prima, heb al vaak geboekt via Auto Europe. Snel de goedkoopste prijs. "
" Wij hebben een hele nare ervaring bij Citer meegemaakt en wil iedereen waarschuwen voor deze praktijken. Bij het ophalen van de huurauto had deze schade aan de bumper. Ik ben met een Citer medewerker en rondje om de auto gelopen waarbij hij op een plattegrondje kruisjes zette bij de divers krasjes. Bij terugkomst bleek hij precies bij de schade aan de bumper geen kruisje gezet te hebben. Wij werden door 2 onaangename dames ontvangen en het was opvallend hoe zij in een rechte lijn naar de schade liepen, terwijl die uit hun standpunt niet te zien was. Het leek erg op een opgezet plan. Zij wilden ons een schadeformulier laten tekenen maar hebben niets getekend, We hadden ook haast om onze vlucht te halen. We vrezen voor onze borg van 850. "