Boek t/m maandag 27 maart en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Marrakech is een fascinerende bestemming en een auto huren in Marrakech is de beste manier om deze inspirerende stad en de rest van Marokko te beleven voor een onvergetelijke reiservaring. Rijd naar het indrukwekkende Hoge Atlasgebergte of de Saharawoestijn, bezoek de steden Casablanca en Fez en snuif de Noord-Afrikaanse cultuur op op de lokale markten, ook wel 'souks' genoemd, of geniet van een ontspannende strandvakantie in de populaire badplaats Essaouira aan de Atlantische Oceaan. Vele klanten gingen u al voor en op deze pagina kunt u lezen hoe zij onze service en het huren hebben ervaren. Lees de autohuur beoordelingen in Marrakech rustig door en boek vol vertrouwen uw eigen huurauto.
Auto Europe biedt al sinds de oprichting in 1954 voordelige autoverhuur op meer dan 24.000 handige ophaallocaties in meer dan 180 landen. Kies uit een groot aanbod voertuigen en boek tegen de laagste prijzen in de markt dankzij onze langstaande samenwerkingen met de beste verhuurbedrijven wereldwijd. Ook in Marokko heeft u ruime keuze uit ophaallocaties, zoals de luchthaven van Marrakech of het centrum van Marrakech. Vergelijk de tarieven van de verschillende verhuurders en boek in slechts een paar muisklikken via onze website.
" Altijd voordelige auto's met een goede service via Auto Europe. "
" Super goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers. Goede auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede en duidelijke service. "
" Oumaima zeer kundig en vriendelijk. Inspectie van de auto verliep soepel ( auto diverse deuken en schades) werden goed genoteerd. Altijd verstandig om foto's te maken. Bij inleveren verliep het zeer soepel. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Oke "
" Naar wens "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" De medewerker deed zijn best "
" Niet de juiste auto wat ik voor betaalt had "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 1
" goed "
" goed ervaring een dochter van Hertz "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" De professionaliteit welke Auto-Europe voorstaat, wordt niet door het "veld-personeel" ondersteund "
" De persoon aan de balie van het vliegveld Menara was zeer behulpzaam toen bleek dat mijn pasjes waren gerold; Efficiënt werd het contract omgezet naar mijn echtgenote; Ecvhter, de gereserveerde auto was niet ter plaatse, er werd een auto uit een veel lagere categorie (citroen c4 I.P.V. Jeep Grand Cherokee) getracht mee te geven; medewerkers waren zeer ontstemd dat ik erop stond om of het verschil in huurprijs (zo'n 1.000 euro)terug te krijgen of de door mij gereserveerde auto; na bijna 2,5 uur wachten toch de door mij gereserveerde auto gekregen. Na 3 dagen bleek de spanning van de batterij van FOB-key te laag waardoor de deuren niet langer vergrendeld konden worden en de auto wat startproblemen kreeg. Met de nodige inspanning zelf voor vervangende batterij kunnen zorgen. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Auto was niet via de directe connectie van auto europe, maar was uitbesteedt aan een ander auto verhuurbedrijf "
" Op zich goed, maar de verhuurder wilde nog extra geld hebben voor het na 23u verzorgen van de auto terwijl het 22:30 was en hij had z'n eigen TomTom mee om te verhuren voor 45?. De schade controle was heel snel ivm ramadan, dat scheelde want we kregen de auto onder de krassen en deuken. We waren bang voor discussie omdat de schades bij voorhand al te veel waren om te noteren. "
" De borg voor de auto was bijna 1700 euro en dit was bij het boeken niet duidelijk, pas na afronding van de boeking (ontvangst voucher). Een behoorlijke borg waardoor ik verder amper gebruik kon maken van mijn visacard. "
" Inleveren betrof het deponeren van de sleutel aangezien er nog niemand aanwezig was ten tijde van inleveren (niet aangegeven terwijl inlevertijd wel duidelijk al van tevoren was aangegeven bij de boeking). Gelet op de hoge borg zou het netjes zijn om per direct het bedrag weer vrij te geven, echter is het bedrag nog steeds geblokkeerd op mijn kaart (terwijl de auto reeds zondagochtend is ingeleverd). "
" Gelet op n lopend verzoek om een klacht af te handelen kan ik hier nog geen mening over geven. Ga uit van n positieve afhandeling. Wel vreemd dat ze aangeven dat je altijd kunt bellen....maar dan maar tot net na de lunch bereikbasr zijn "
" Vieze beschadigde auto. Wieldop met tie-rips vastgebonden. Was echter geen probleem. Maar dieie verloren natuurlijk door wrijving of warmte waarna de velg ineens ook beschadigd was... En ik weet niet of U achter velgen kijkt...ik niet. Vieze matjes die los lagen, auto vol krassen. Bij inleveren bleek dat ze toevallig dat kruisje vergeten waren te zetten op t formulier. En ja ik weet dat ik hun daar op had moeten wijzen...maar ja dat verwacht je niet van Hertz. Wel heb ik alles op film en foto inclusief de wieldop. "
" alles zoals verwacht. geen verassingen. "
" Auto ontvangen met lege benzinetank met alarm aan is niet zo als het hoort, zelfs niet met een tankstation binnen 2 kilometer. rest alles OK. Halen op Marrakesh en afleveren op Agadir geen probleem. "
" Invoerhouding met de prijs die ik had betaald was voldaan. "
" Er werd 1000 euro van mijn visa kaart geblokkeerd. Zei hij. maar toe ik de auto teruggebracht .zei hij telefonische dat hij de 1000 euro gaat deblokkeren. Nu weet ik niet of hij werkelijk heeft gedaan. "
" didn't get my car customer service takes forever "
" get alignment with auto europe on policies "
" Duidelijke info, goede prijs "
" De uitgifte van de huur auto duurde vreselijk lang, ruim anderhalf uur! hebben we moeten wachten. "