De geschiedenis van Marokko gaat eeuwen terug en dat heeft zijn stempel achtergelaten op het land. Het heeft ontzettend veel culturele en historische bezienswaardigheden te bieden en is tegenwoordig een populaire bestemming onder toeristen. Denkt u erover na om hier een auto te huren, lees dan ook eens de autohuur beoordelingen in Marokko van onze klanten hieronder voor dat extra stukje zekerheid en vertrouwen.
Bij Auto Europe boekt u al sinds 1954 overal ter wereld uw ideale huurauto tegen de laagste prijzen, ook in Marokko. Ontdek bijvoorbeeld Marrakesh of Casablanca, de grootste stad van Marokko. Kies uit alle grote luchthavens van het land of diverse stadslocaties in alle grote steden om uw huurauto op te halen. Met een ruime keuze uit hoogwaardige voertuigen op alle belangrijke locaties dankzij onze samenwerkingen met de meest gerenommeerde autoverhuurbedrijven, vindt u altijd de huurauto die het beste bij u past. Vertrouw op Auto Europe voor de laagste prijzen en de beste service en beleef de vakantie van uw leven!
" deze is prima, daarentegen had het iets beter gekund door ons beter te informeren over de locatie van locationauto. wij hebben 1,5 uur moeten zoeken "
" De auto wordt geleverd met 0,00 liter brandstof, ze ' legen' de tanks door de benzine eruit te halen. Je mag de auto ook leeg inleveren. Ze zijn slecht te vinden op parkeerplaats bij de airport van marrakesh. Het is erg onduidelijk en ze zijn niet zichtbaar. Ze zitten zelf in een gedeukte grijze auto zonder logo of id "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" Goede ervaringen "
" Zeer vriendelijk "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Idem "
" Top "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Duurde even voor we de auto kregen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd voordelige auto's met een goede service via Auto Europe. "
" Super goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers. Goede auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede en duidelijke service. "
" Oumaima zeer kundig en vriendelijk. Inspectie van de auto verliep soepel ( auto diverse deuken en schades) werden goed genoteerd. Altijd verstandig om foto's te maken. Bij inleveren verliep het zeer soepel. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Oke "
" Naar wens "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Top "
" Uitstekend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De medewerker deed zijn best "
" Niet de juiste auto wat ik voor betaalt had "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 1
" Momenteel niks aan te merken. "
" Momenteel niks aan te merken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed "
" goed ervaring een dochter van Hertz "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Werkt heel goed. Zoals altijd. "
" Heel fijne ervaring. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" De professionaliteit welke Auto-Europe voorstaat, wordt niet door het "veld-personeel" ondersteund "
" De persoon aan de balie van het vliegveld Menara was zeer behulpzaam toen bleek dat mijn pasjes waren gerold; Efficiënt werd het contract omgezet naar mijn echtgenote; Ecvhter, de gereserveerde auto was niet ter plaatse, er werd een auto uit een veel lagere categorie (citroen c4 I.P.V. Jeep Grand Cherokee) getracht mee te geven; medewerkers waren zeer ontstemd dat ik erop stond om of het verschil in huurprijs (zo'n 1.000 euro)terug te krijgen of de door mij gereserveerde auto; na bijna 2,5 uur wachten toch de door mij gereserveerde auto gekregen. Na 3 dagen bleek de spanning van de batterij van FOB-key te laag waardoor de deuren niet langer vergrendeld konden worden en de auto wat startproblemen kreeg. Met de nodige inspanning zelf voor vervangende batterij kunnen zorgen. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" U kunt niets doen aan de staat van de auto. Medewerker is zo traag dat er waren ,3 mensen voor auto huur en dan meer dan n uur wachten omdat medewerker verzekeringen afsluit. "
" Meer dan 1 uur hebben moeten wachten voor we aan de beurt waren. Medewerker probeert ook extra verzekering af te sluiten. Auto gekregen met heel veel schade "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 3 Staat van de auto: 3
" Top services ben tevreden. volgend keer weer "
" zeer tevreden.lief personeel, gooi service , top "
" Auto Europe biedt een breed scala aan auto merken en types. Tijdens het boeken kan je een secifieke auto uitkiezen. Je verwacht die bij aankomst ook te krijgen. Die keuze maak je niet voor niets. De boeking is reeds maanden geleden gemaakt. "
" Bij aankomst duurt het heel lang voor de formaliteiten zijn geregeld. Vervolgens, tweede keer op rij, is de bestelde Peugeot niet aanwezig. De vervangende auto is een Fiat Tipo. Protest hielp niet, volgens kontrakt vervangende, gelijkwaardige auto. Auto, een stinkende diesel met 28000 km op de teller. Vieze stoel met doorgezakte zittingen, slechtzittend. Protest helpt niet; u kunt de reservering annuleren.... Bij last minute boekingen kan ik me voorstellen dat er geen andere auto is, maar reeds maanden geleden boeking gemaakt. In rijbeleving, comfort en kwaliteit zit er een wereld van verschil tussen de Peugeot en de Fiat. "
" prima "
" oude auto (130.000 km), gordel bijrijder kapot, afgeleverd zonder benzine (rood), diverse controle lampjes branden al gelijk, Motor is onderweg warm gelopen (thermostaat bleek kapot), waardoor flink oponthoud, reparatie zelf langs de weg geregeld. Verder een prima karretje (Clio). En ach, wat kun je verwachten voor die prijs, toch geen Europese maatstaven. Overigens aardige jongens, vlot vriendelijk en correct geregeld verder. "
" Auto was niet via de directe connectie van auto europe, maar was uitbesteedt aan een ander auto verhuurbedrijf "
" Op zich goed, maar de verhuurder wilde nog extra geld hebben voor het na 23u verzorgen van de auto terwijl het 22:30 was en hij had z'n eigen TomTom mee om te verhuren voor 45?. De schade controle was heel snel ivm ramadan, dat scheelde want we kregen de auto onder de krassen en deuken. We waren bang voor discussie omdat de schades bij voorhand al te veel waren om te noteren. "
" De borg voor de auto was bijna 1700 euro en dit was bij het boeken niet duidelijk, pas na afronding van de boeking (ontvangst voucher). Een behoorlijke borg waardoor ik verder amper gebruik kon maken van mijn visacard. "
" Inleveren betrof het deponeren van de sleutel aangezien er nog niemand aanwezig was ten tijde van inleveren (niet aangegeven terwijl inlevertijd wel duidelijk al van tevoren was aangegeven bij de boeking). Gelet op de hoge borg zou het netjes zijn om per direct het bedrag weer vrij te geven, echter is het bedrag nog steeds geblokkeerd op mijn kaart (terwijl de auto reeds zondagochtend is ingeleverd). "
" Gelet op n lopend verzoek om een klacht af te handelen kan ik hier nog geen mening over geven. Ga uit van n positieve afhandeling. Wel vreemd dat ze aangeven dat je altijd kunt bellen....maar dan maar tot net na de lunch bereikbasr zijn "
" Vieze beschadigde auto. Wieldop met tie-rips vastgebonden. Was echter geen probleem. Maar dieie verloren natuurlijk door wrijving of warmte waarna de velg ineens ook beschadigd was... En ik weet niet of U achter velgen kijkt...ik niet. Vieze matjes die los lagen, auto vol krassen. Bij inleveren bleek dat ze toevallig dat kruisje vergeten waren te zetten op t formulier. En ja ik weet dat ik hun daar op had moeten wijzen...maar ja dat verwacht je niet van Hertz. Wel heb ik alles op film en foto inclusief de wieldop. "
" alles zoals verwacht. geen verassingen. "
" Auto ontvangen met lege benzinetank met alarm aan is niet zo als het hoort, zelfs niet met een tankstation binnen 2 kilometer. rest alles OK. Halen op Marrakesh en afleveren op Agadir geen probleem. "
" In eerste stap was voor mij niet duidelijk om het om een diesel auto ging, in de volgende stap wel. Prijs per dag niet zichtbaar nadat je bv 7 dagen wilt huren. "
" Nieuwe auto (dacia logan) ontvangen met GPS en diesel (zoals de reservering). Prijs goed aangezien hertz en 2 andere partijen samen een hoge prijs hebben (samen 1 buro in tanger). Service bij bali was uitstekend. Wel opletten met wat je tekent (bv een nieuw formulier voor ontvangen van boetes).Borg veels te hoog met ?1500. "
" Invoerhouding met de prijs die ik had betaald was voldaan. "
" Er werd 1000 euro van mijn visa kaart geblokkeerd. Zei hij. maar toe ik de auto teruggebracht .zei hij telefonische dat hij de 1000 euro gaat deblokkeren. Nu weet ik niet of hij werkelijk heeft gedaan. "
" didn't get my car customer service takes forever "
" get alignment with auto europe on policies "
" Duidelijke info, goede prijs "
" De uitgifte van de huur auto duurde vreselijk lang, ruim anderhalf uur! hebben we moeten wachten. "
" Efficiente afhandeling en scherpe prijs. "
" Vriendelijke afhandeling. Geen poging om extra's te verhuren. Prima auto en nog zuinige diesel ook. "
" Zeer goede prijs. Bij omboeking ondanks mail en telefonisch contact GEEN bevestiging van canceling oude reservering, na een wijziging. Jammer dat je niet in het nederlands te woord wordt gestaan. Verder allemaal top geregeld. Goede voorbereiding op wat ik nog kon verwachten bij ophalen auto. "
" Erg trage check- in in Casablanca. Check-out in Marrakech was goed. Beide keren niet helemaal duidelijk waar ik voor moest tekenen. In Casablanca probeerde men ons nog verder bij te verzekeren, maar daar was ik door jullie mail al op voorbereid. "
" ik ben tevreden over de auto die ik gehuurd heb, alles ging goed. "
" Ik ben wel tevreden goede service en ik blijf bij HERTZ auto huren. "
" Er was wat onduidelijkheid over de status van mijn aanvraag; geld was al wel afgeschreven van mijn creditcard maar de reservering was nog niet bevestigd en dat duurde langer dan verwacht. Mails hierover werden aanvankelijk wat vaag beantwoord. Ik ben beter gewend van Auto Europe! "
" Typisch Marokkaans bedrijf: onverzorgd burootje, erg amateuristisch georganiseerd. De gehuurde auto (Dacia Sandero) was eigenlijk ongeschikt: geen airco (bleek achteraf ook niet besteld, maar zou eigenlijk niet aangeboden mogen worden in een land als Marokko). Geen centrale deurvergrendeling, geen elektrische ramen, geen cruise control. Rechterportier niet meer met sleutel te openen, bijrijdersstoel niet meer verstelbaar. Geleverd (en dus ook ingeleverd) met vrijwel lege tank, dus eerst moeten tanken... Geen fysieke controle bij inlevering van de auto, dus ook geen bewijs dat deze schadevrij werd geretourneerd! Volgende keer betaal ik liever iets meer en huur bij bedrijven als Hertz, Avis of Budget !(ook aanwezig op Casablanca Airport). "