Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
De vakantiebestemming Mallorca is zeer populair, en terecht! Op maar een paar uurtjes vliegen kunt u van zon, zee, strand en de heerlijke Spaanse keuken genieten. Door een auto te huren kunt u Mallorca in uw eigen tempo ontdekken en merken, dat er meer te doen is dan alleen maar feesten. Als u onze klantenervaringen wilt lezen kunt u deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur op Mallorca in alle rust doorbladeren. Boek met een goed gevoel uw huurauto en verken dit heerlijke Spaanse eiland.
Bij Auto Europe boekt u bij een zeer ervaren en solide partner. Al sinds 1954 zijn wij in de autoverhuurbranche succesvol als bemiddelaar actief. Wij werken samen met vele gerenommeerde bedrijven, zoals u zult zien als u bovenstaand formulier invult. Vul uw gewenste data in, vergelijk de tarieven, en kies uw perfecte autohuur. U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Mallorca alsmede op verschillende locaties in de stad.
" Goed verhuur bedrijf prima service "
" Prima auto. Nadat ik was geland stond er buiten op de parkeerplaats een busje klaar die mij in 5 minuten naar de verhuurlocatie bracht. Ik kreeg daar snel de auto overhandigd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ga waarschijnlijk volgende keer daar weer huren. "
" Het was lastig de uitgifte van de sleutel te vonden. Deze stond achter brede pilaar. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" ik blijf de voorwaarden van verzekering erg lastig lezen vinden, zelfs voor mij met 33 jaar ervaring als zelfstandig verzekeringsadviseur. Dat moet beter kunnen "
" vlekkeloos "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Top geregeld "
" Alleen maar positief "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijk en compleet. "
" Leuk idee, Key&Go, maar niet als je niet weet waar je de sleutel moet vinden en als de auto vervolgens ergens in de garage verstopt is. De hulp van de medewerkers was geweldig en de auto prima. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne service. Vliegtuig had vertraging en dit werd netjes doorgegeven aan de verhuur maatschappij. "
" Snel geholpen, nette service en goede auto; inleveren ook heel snel en simpel. Enige lastige was dat nergens goed aangegeven was waar de shuttle van de luchthaven naar laesys vertrok (er staan geen bordjes oid), maar uiteindelijk kwam het busje en ging dat heel snel. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" goed "
" TOP!! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top "
" Keddy via Europecar in Palma was super, echt een voorbeeld voor andere verhuur bedrijven, zeer professioneel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima geregeld "
" Alles prima geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" soepel verlopen "
" eenvoudig, wellicht was de locatie van de shuttle wat onduidelijk/verwarrend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima geregeld, goede intermediair. "
" Verliep allemaal heel soepel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" uitstekende service zoals altijd "
" Aan de balie aggressieve verkooptrucs om alsnog de eigen verzekering aan de man te brengen; we waren op huwelijksreis dus geen enkele zin in gedoe. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk en snel om een auto te boeken. Prijzen zijn ook altijd goed "
" Ben altijd bang om discussies te krijgen over extra verzekeringen. Dit keer helemaal niets. Ging super vlot en kreeg een mooie nieuwe auto mee. Ook het inleveren verliep vlekkeloos. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Afhandeling, reserveren prettig & snel "
" Wederom zeer goede ervaring. Uitgifte super "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer tevreden over auto europe: al jarenlang in verschillende landen (SP,USA,NZ,AU) vaste klant "
" helemaal prima gratis upgrade "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" makkelijk alles via een toegankelijke website te regelen "
" prima auto voor prima prijs "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" goed "
" Goede service van en naar luchthaven, snelle balieservice en afhandeling. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Al jarenlang huren wij via auto europe tot volle tevredenheid. "
" Zeer corrercte afhandeling op alle punten. Duidelijke afspraken vooraf die ook werden nagekomen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Groot gemak en de beste prijzen. "
" Snel, vakkundig geholpen, ook met het installeren van de kinderstoeltjes. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Wij huren heel vaak via Auto Europe en zijn erg tevreden. "
" Perfect geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke voorwaarde gunstige prijzen "
" Goede service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer fijne website die goed vergelijkt en zekerheid bied "
" Zeer fijne ervaringen gehad met Centauro op Mallorca. Alles was perfect geregeld, 0 eigen risico en volledige verzekering. Ophalen en terugbrengen ging heel soepel en we hebben een prachtige auto meegekregen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijke tool om een auto te boeken. "
" Snelle service. Auto stond klaar en kon direct wegrijden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super! "
" Dame aan de balie in Palma was super vriendelijk. Fijne en goede auto, boven verwachting. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" vriendelijk "
" helder uitleg "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service en alles snel geregeld. "
" Prima service en alles snel geregeld "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Aangenaam gehuurd, vriendelijk personeel en geen verrassingen achteraf gehad! Bedankt "
" Aangenaam gehuurd, vriendelijk personeel en geen verrassingen achteraf gehad! Bedankt "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles goed geregeld! "
" Key en go werkte fantastisch! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd via autoeurope een auto geregeld. Goede service en duidelijke instructies. Geen gedoe met zelf de goedkoopste zoeken, dat doen zij voor je. "
" Autohuur liep gesmeerd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" Het duurde erg lang voordat we eindelijk aan de beurt waren. Verder alles prima! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nooit een probleem, werkt goed en voordelige tarieven! "
" Altijd goed. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima. Geen problemen. "
" We moesten 2 uur wachten bij de balie! Topdrukte die ze bij record go dus niet aankunnen! In hoogseizoen dus geen aanrader! "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bedankt voor weer een goede service "
" None "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Grotere auto voor helft van het geld. Heel blij mee. "
" Lang wachten bij pick-up maar voor de rest prettige verhuurder. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Good. Transparant with regard to Terms and Conditions "
" Record has super friendly and customer focused employees "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregelt "
" Mooie auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" zeer goed "
" Bemanning balie was zeer goed, werd snel geholpen bij ophalen en wegbrengen. enige "probleem" vond ik, dat medewerkers het controle-rapport na controle teruggebrachte auto niet wilden ondertekenen voor accoord Vind het ok niet helemaal correct dat reservering op je creditcard niet eerder wordt vrijgegeven. Verder geen opmerkingen over autoeurope; prima auto voor goede prijs "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" diverse keren geboekt. Altijd prima verlopen "
" prima vlotte afhandeling zowel bij halen als zeker bij terug brengen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd uitstekend! "
" Kleine taalbarriere (engels) dus kon niet op alle vragen goed antwoord krijgen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Altijd goed tot nu toe. "
" Auto was wat ouder dan ik gewend ben. Voorruit was vies van binnen. Balie is veel te krap voor 5 medewerkers. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Het duurde even circa 30 min voordat we er iemand aankregen. Maar door de medewerker van auto europe prima geholpen, we hadden gebeld dat we 8.5 uur vertraging hadden. En dus de auto in het land van bestemming later zouden ophalen . Medewerker heeft dit toen doorgegeven. Onze verbinding werd door slechte lijn verbroken en ik was bang dat ik weer een half uur aan de lijn moest hangen en opnieuw mijn verhaal moest doen. Maar ik werd al snel terug gebeld door de medewerker. "
" Prima autoverhuurbedrijf, we hadden een vertraging van 8,5 uur dus kwamen later aan dan verwacht. De auto die we hadden was al weg maar kregen een upgrade voor dezelfde prijs. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" perfect. "
" Helemaal toppie. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bij het terugbrengen, snelle service! "
" Goede service, geen gepush over upgrade of extra verzekeringen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Jammer dat de transfer ophaallocatie niet is aangegeven op het vliegveld "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot nog toe altijd al perfect verlopen! "
" Heel duidelijke afspraken rond staat van de auto! Alles werd afgehandeld zoals voorzien, financieel prima geregeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al meer dan 10 jaar maak ik gebruik van uw diensten, op een van uw slechtste partners, Centaura Alicante (Febr. 2019) na, altijd tot volle tevredenheid....zo ook nu!! "
" Uitstekende client gerichte behandeling bij het ophalen van de auto, Auto zelf van zeer recent bouwjaar. Inleveren ging vlot en zakelijk. Kortom, volgende vakantie in Mallorca wordt weer via auto europe Maggiore gevraagd, ook al is zij op dat moment niet de goedkoopste aanbieder...kwaliteit en service mag ook betaald worden! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot nu toe alleen maar goede ervaringen "
" Er waren 2 baliemedewerkers. 1 was erg onvriendelijk. De andere, vriendelijke hadden wij. De wachttijden voor ophalen waren extreem lang. Zeker ruim 1 uur moeten wachten. Was erg druk, te weinig personeel. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Gewoon helemaal prima! "
" Gewoon helemaal prima! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" alles goed "
" alles goed geregeld en vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Prima service, zonder aan te dringen om extra verzekering te nemen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" altjd goede service "
" alles ging super snel, vriendelijk en professioneel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik vind het wel nog steeds lastig welke verzekering ik het beste erbij kan nemen. Ik heb soms toch nog het gevoel niet voldoende verzekerd te zijn. Zeker omdat ze bij het verhuurbedrijf zelf, vaak nog meer verzekeringen proberen aan te smeren. "
" Prima, maar probeer geen onnodige verzekeringen aan te smeren. Want volgens mij zit dat al ondergebracht bij Auto Europe? "
" alles goed geregeld "
" snelle service "
" Ik had problemen met de lokale verhuurder. Ik moest alle verzekeringen nemen, ondanks dat mijn reservering via Auto Europe alle verzekeringen en kosten inbegrepen had. Ik heb hierover contact opgenomen met Auto Europe wat prima verliep. Ik neem aan dat de afhandeling van mijn klacht ook zo goed verloopt en dat ik het teveel betaalde aan de plaatselijke verhuurder terug krijg. Op deze aanname heb ik tevreden ingevuld. "
" zoals gemeld kreeg ik alleen een auto indien ik alle verzekeringen accepteerde en aan Rhodium (Goldstar) betaalde, ondanks dat bij mijn reservering via Auto Europe alle kosten inbegrepen waren. "
" alles liep gesmeerd "
" achter af geen problemen "
" Positieve ervaring. Alles keurig geregeld! "
" Prima bedrijf, heel veel klanten waardoor de wachttijd iets langer was dan we de vorige keren gewend waren, maar geen probleem. Vriendelijk personeel! "
" Gemakkelijk om een auto te vinden die aan je gestelde eisen voldoet. "
" Kontroleer de auto op schade . "
" De auto was absoluut niet schoon ttoen we hem ontvingen. Niet ok, met name omdat bij ophalen van de auto werd gemeld dat wij de auto schoon moesten opleveren en hiervoor een "afkoop"hebben betaald. Als je dit als voorwaarde stelt moet je wel zorgen dat je de auto bij verhuur schoon aanlevert. "
" De auto was absoluut niet schoon ttoen we hem ontvingen. Niet ok, met name omdat bij ophalen van de auto werd gemeld dat wij de auto schoon moesten opleveren en hiervoor een "afkoop"hebben betaald. Als je dit als voorwaarde stelt moet je wel zorgen dat je de auto bij verhuur schoon aanlevert. "
" Alles goed geregeld en de afspraken worden nagekomen "
" snelle service en geen gezeur "
" Het was een zeer goed auto Zeer mooie wagen, Een goed staat .niet de klein of te groot Goed "
" De mensen die daar werkt vriendelijk . Dank u "
" Nog nooit een probleem gehad bij de autohuur via AutoEurope. Uitstekende service bij het aanpassen van de voucher voor de 2e auto. "
" Minibus was even zoeken, maar voor de rest verliep alles vlekkeloos. Geen verassingen bij de verhuur, snelle service, betere auto dan verwacht. Flexibele service bij het ophalen van de tweede auto. "
" Ik werd door het callcenter goed geholpen toen ik met een vraag zat. Ik werd in het Engels te woord gestaan, in het Nederlands zou dat allemaal iets makkelijker zijn. "
" De Tom-Tom pakte het adres niet dat op het kaartje vermeld stond, maar op de bijgevoegde routebeschrijving stond wel hoe je moest rijden. "
" Al jaren tevreden klant "
" Aanrader! geweldig geregeld, alles klopt bij Hipee "
" wederom prima ervaring met auto Europe gehad "
" snel geholpen, aardig personeel, mooie bijna nieuwe auto "
" Goede voorlichting en helder over hetgeen allemaal over de huurprijs valt! Goed telefonisch te bereiken. "
" Laat je geen extra verzekering aansmeren. Dit is tovh wat ze proberen ivm de eigen risico. Dit terwijl het alleen gaat om het feit dat je deze dan evt zelf moet voorschieten mocht het nodig zijn. Extra verzekeringen zijn dus niet nodig! "
" Al meerdere jaren tot volle tevredenheid een auto gehuurd "
" Regord Go heeft vooruitgang geboekt met een vriendelijkere benadering van de klant. Ook bij het inleveren van de auto liep zowaar een vriendelijk en behulpzame medewerkster. Alleen het bijna verplicht bijverzekeren van de risico's blijft licht irritant, maar dat heb je bij veel meer aanbieders. Wij zijn blij met de verzekering van Auto Europe. "
" goede service, ook telefonisch "
" Bij ophalen van auto op vliegveld Mallorca 2.5 uur moeten wachten bij de balie. Met kind en na vliegreis is dit veel te lang. Iedereen die daar ter plekke een auto komt huren wordt eerder geholpen. Als je al gereserveerd hebt (geld is binnen) moet je heel erg lang wachten. "
" Was weer prima, alleen altijd dat gedoe omtrent die verzekeringen aan de betreffende balie van het verhuur-bedrijf. Niet leuk. Verder alles prima! "
" Prima, alleen het gepush om extra of onnodige verzekeringen af te sluiten is vervelend. Maar dat is zeer zeker niet alleen bij Interrent. Personeel krijgt daar commissie voor denk ik. "
" Geen enkel probleem, in tegenstelling tot mijn vorige huur bij Auto Europe in Kaapstad, waar er wel moeilijkheden waren ivm de waarborg via mijn creditcard. "
" Professioneel en correct "
" De auto was keurig in orde, echter het wachten is een drama, ruim 1,5 uur. moet toch veel sneller kunnen. Alles is van te voren bekend ! Ik zou jullie best aanbevelen echter de afhandelingstijd moet veel sneller kunnen. "
" Auto prima in orde, Afhandelingstijd aan de balie duurt veel en veel te lang "
" Ik ben zeer tevreden over Auto Europe. Wat wel wat beter tot uitdrukking moet komen is het instellen van haal een brengtijden. Deze staan nu op een bepaald tijdstip en als klant lees je daar snel overheen, waardoor je mogelijk bij bv het terugbrengen een boete krijgt omdat je te laat bent, volgens de aanvraag! "
" Bij terugbrengen geen coupon of zo dat hij is ingeleverd. Het is nu inmiddels 3 dagen geleden en de borg staat nog steeds geblokkeerd! Dat is wel heel lang!!! "
" Goedkoop, goed advies en snel "
" Oudere goede auto. Vol deuken. Vriendelijk personeel. Je bent gewaarschuwd maar het viel mee "
" Prima overzichtelijk. "
" Autoverzekering erg prijzig. "
" duidelijke website, voldoende keuze "
" Wij hebben bij Hiper op Mallorca een auto gehuurd. De auto was een automaat (hier ook om verzocht). Echter de staat van de auto vonden wij niet geheel aan onze verwachtingen voldoen. De automaat schakelde zeer schokkend en hield fors in, de ruitenwissers waren slecht. De auto rook muf van binnen. Bij het ophalen van de auto hadden we een zeer lange wachttijd, de medewerkers van Hiper verstrekken nagenoeg geen informatie. Bij het retourneren van de auto werd er gezegd dat de auto niet volledig was afgetankt (terwijl we de auto bij het laatste tankstation aan de snelweg vlak voor Palma hadden volgetankt). We moesten extra bijtanken voor 2 euro :-( "
" Vlotte afhandeling. "
" Kritiekpunt: bij ophalen auto stond deze niet in het vaknummer op het huurcontract, dus ik heb moeten zoeken. "
" Jullie blijken toch altijd weer de goedkoopste te zijn. Fijn dat er bij de boeking direct een verzekering kan worden afgesloten. Hoewel...... zie hieronder. "
" Ondanks dat ik bij AutoEurope de meest uitgebreide verzekering had afgesloten begon men bij de balie toch weer te drammen over een eigen risico van ?950,- enz enz. Echt heel vervelend. De auto die ik meekreeg had flink wat krassen maar dat moest ik zelf gaan melden. Dat kan anders lijkt mij. Wat zou er zijn gebeurd als ik mij niet had gemeld? "
" I made a reservation for a SUV or 4x4 due to mountain visits which was confirmed by Auto Europe 4 weeks before departure. 4 days before leaving, the reservation was changed to a different rental company with different car categories. Therefore the offered car was became a Ford Focus. We called for support, but the issue could not me resolved. Next I send an email to Germany, where a unprofessional worker with bad English could not help. Next i tried the support center: they told me they would try to change the reservation, to no result, there were no SUV's available anymore. In the end, arriving at Mallorca: i was offered a.... SUV for an additional 15euro (for 10 days?!) So far for trying by Auto Europe... NEVER AGAIN! "
" It took about one and a half hour to get our car, but were told (at the last moment) if we would pay an additional 40 euro, they could help us at the express desk? Credit card is only accepted with PIN, signature was refused. When i indicated the car was insured and i didn't need additional insurance, the rental employee became very unfriendly. The car had several scratches not indicated at the damage form, when i reported at the desk, this seemed also to be very strange and too much work. The garage worker added some additional notes, which were not registered in a computer so very open for discussion afterwards: awkward! Upon returning the car, there were no luggage carts available in the whole garage.. end of service i suppose? "
" Good service, fortunately nothing happened so I don't know if the service would be good as well in that case. "
" everything went smooth. Only long waiting time at the office when picking up the car. "
" Auto Europe was een tussenpersoon tussen ons en de uiteindelijke autoverhuurder. Dat voelde toch niet helemaal goed toen we eenmaal op Mallorca waren. Gelukkig is alles goed gegaan. "
" We hebben 2½ uur in de rij gestaan op het vliegveld voordat we aan de beurt waren om onze gehuurde auto af te kunnen halen. Dit hebben we echt nog nooit mee gemaakt. En men probeerde ons nog allerlei verzekeringen erbij te verkopen, want in de praktijk zou Auto Europe ons echt niets terug betalen als dat nodig mocht zijn volgens Record en dat zou ons zeker ? 1.200 gaan kosten. Dit was geen prettige ervaring. Wij hadden de maximale verzekering en alles afgekocht en dan krijg je dit gedoe. "
" We werden coor een simpele vraag van het kastje naar de muur gestuurd, ook werd ons niet in het Nederlands of verstaanbaar Engels aangesproken tijdens het gesprek. Een hele vervelende ervaring en een slechte service. "
" Doordat vliegtuig vertraging had was onze auto vergeven, we moesten daardoor een duurdere auto nemen! Ook werd ons de verzekering aangeboden want degene dien we via auto europe hadden genomen was totaal niet toereikend, heel erg vervelend! Daarbij was de service ronduit onbeschoft! Een heel erg vervelend begin van je vakantie. Record go is daarom een bedrijf waar ik nooit meer een auto zal huren. "
" nvt "
" Te lange wacht tijden voor het ophalen van de auto (2x binnen een paar maanden). Meer dan een uur wachten. En bij de balie accepteren ze geen american express cards terwijl dat wel op de site van auto europe staat. Dit geeft problemen bij het ophalen van de auto. Je krijgt hem niet mee als je geen andere betaal kaart hebt voor de borg. "
" Zeer tevreden over de huur via Autoeurope, al jaren. Misschien betere afspraken maken met de verhuurders over het aansmeren van extra verzekeringen. Dat is ieder jaar weer een ergernis, Goldcar, Regord Go enz. Alleen Europcar niet dat is een keurige verhuurder met nette wagens. "
" Hele discussies over een extra verzekering van 240,- die je er bijna verplicht bij moet nemen. Geen nette auto, waar onderdelen van misten. Ik had een verhuur met vol=vol, maar wel brandstofkosten in rekening brengen, ondanks dat ik hem afgetankt ingeleverd heb. Voor mij geen Regord Go weer! Vind over het algemeen de mensen van de autoverhuurbedrijven op Mallorca onvriendelijk, ongeïnteresseerd en laks, we huren er al meer dan 10 jaar een auto. Volgens mij hebben ze niet door dat de klanten indirect hun salaris betalen. Uitzondering hierop is Europcar, nette auto's en vriendelijk personeel, maar daar betaal je ook 250 á 300 extra voor. "
" Ik werd in de offerte keurig geïnformeerd over de mogelijkheden tav type auto en bijkomende verzekeringen. Zowel bij het huren van de auto in Mallorca als in La Coruna geen vervelende verrassingen. Voorafgaand aan het ophalen van de auto's ben ik keurig door Auto Europe geïnformeerd. Site is heel helder en transparant. "
" Een hoge beoordeling voor het personeel. In Mallorca is de organisatie Hiper slachtoffer van het eigen succes. Bij het afhalen moest ik ruim anderhalf uur op mijn auto wachten. Volgens de locatie manager is er een mogelijkheid tot het afgeven van het 'prioriteit etiket'. Deze mensen kregen aan de balie voorrang op andere klanten. Onduidelijk waar dit op gebaseerd was. Personeel werkte keihard om alle klanten met het juiste gevoel met auto weg te sturen. Keurig! Bij het inleveren gng het zeer voorspoedig en werd ik keurig en vriendelijk te woord gestaan. "
" Svp nog iets beter aangeven wat de verzekeringsvoorwaarden zijn. "ZQ" e.d. weet niet iedereen. En de voucher in het Engels ipv NL. Is makkelijker bij de uiteindelijke verhuurder. "
" De wachttijd aan het loket bedroeg in ons geval 2 uur! Dat kan je evt versnellen door tijdens de boeking al een "priority" aan te vragen. Als je dat aan het loket zelf doet, kost het je het dubbele, nl. 50! Zoals bij elke Spaanse verhuurder het bekende gezeur over aanvullende verzekeringen. De auto zelf was uitstekend. Inleveren was ook snel en correct. "
" Op de luchthaven van Plama de Mallorca werd ik door een medewerker van Goldcar/ Rodium een extra verzekering 'aangesmeerd'. Ondanks het feit dat ik me bij Auto Europe had verzekerd van super cover voor het blijvende eigen risico. Ik had natuurlijk zelf beter moeten weten en de voorwaarden van Auto Europe beter moeten lezen maar de medewerker van Goldcar/ Rodium was zeer overtuigend. Dit heeft mij 180 extra gekost. Ik ben dus tevreden over Auto Europe (scherpe tarieven, eenvoudige reservering) maar zeer ontevreden over de verhuurder Goldcar/ Rodium op Mallorca. "
" zie hierboven Ik had zelf beter moeten lezen maar men heeft me bij Goldcar/Rhodium dus /een extra verzekering van 180 aangesmeerd. Dit ondanks mijn opmerkingen over de afgesloten verzekering van het blijvend eigen risico met super cover. "
" ik vind het fout dat niet duidelijk en expliciet wordt aangegeven dat de gekozen verhuurder in dit geval Centauro NIET in de terminal is gesitueerd maar dat je naar een andere locatie wordt gebracht met een shuttle "
" ik vond het vervelend dat pas op de luchthaven bleek dat zij op een andere locatie zitten. bovendien was hun ontvangstruimte te warm en niet toegerekend op zoveel mensen (high season!) de eerste auto die ik kreeg was niet schoon die heb ik ook niet geaccepteerd maar daarmee ging wel onnodig tijd verloren "
" Snel goed en online geregeld, bestel hier al meerdere jaren mijn car rentals hier. "
" Dame werd minder aardig wanneer extra verzekeringen niet gekocht geworden. Dat is jammer "
" Graag had ik willen weten waarom het handig of juist niet handig is dat ik een autoverzekering neem via auto Europe. Uiteindelijk was ik gedwongen een verzekering bij GoRecord af te sluiten om te voorkomen dat ik 950,00 borg moest betalen. "
" Er wordt een verzekering aangeboden van 140,00. Als je die niet neemt wordt er 950,00 borg ingehouden ook al had ik een volledige verzekering van autoeurope. Daar hadden ze niets mee te maken zeiden ze. Gewoon marge verbreding dus. We kregen een kappot auto stoeltje voor ons zoontje. Er werden verder nog wat kosten in rekening gebracht en er werd ruim 50,00 voor benzine ingehouden . Voor je de auto instapt ben je al een aardig wat geld kwijt. Een weekje een auto op Mallorca voor 550,00 voor een Fort Fiesta, echt top! "
" Er wordt in een mail gewaarschuwd voor lokale bedrijven die een verzekering proberen aan te smeren. Maar om alles afzet kopen kan dat via auto-europe. Aangekomen op onze bestemming bleek de extra verzekering voor de verhuurder niets waard. Ik heb inmiddels een mail gestuurd aan auto-europe, nog geen reactie. "
" Wachttijd van 1 uur voor een auto. In drukke tijden slechts 1 balie open. Kregen "gratis" upgrade van Opel Corsa naa FIAT Doblo. Onhandig grote auto, gevraagd om gewoon de Corsa te krijgen, maar dat was niet mogelijk. Verzekering die zij aanraden was erg duur. Na het lezen van de interrent voorwaarden toch maar gedaan. Je moet betalen voor de de brandstof met een toeslag van 39 euro. Dat was bekend, maar 70 voor een tank Diesel waar maar 45 liter ingaat en een prijs van 1,15 is wel heel veel. Kortom, nooit weer "
" Site is overzichtelijk en hiermee kan eenvoudig de goedkoopste verhuurder worden uitgezocht "
" De meest klantonvriendelijke baliemedewerkster die we ooit hebben meegemaakt. Zodra je aangeeft dat je de extra verzekering (die ruim 2x zoveel kost als de huurprijs zelf) niet wilt hebben, wordt je als vuil behandeld. Het afhalen heeft ons bijna 2 uur gekost, vooral de wachttijd bij de balie. Om ons heen stonden allemaal boze klanten die het er niet mee eens waren. Daarom duurde alles zo lang. Er was zelfs een bewaker aanwezig. Dat had vast een reden.... "
" Ik heb geboekt met een american expres kaart, ter plaatsten moest ik 165 extra betalen omdat ik met een Amex betaalde. Dat is ongekend. "
" Onvriendelijk en doordat ik 165 extra moest betalen omdat ik een american expres kaart gebruikte zal ik hier nooit meer mee boeken. "
" zie bericht bij OK rent "
" toen we aankwamen op het vliegveld hadden we geen idee waar OK te vinden was, Tot er na een kwartier zoeken een busje stopte aan de overkant van de terminal op de tweede verdieping die ons naar hun bedrijf bracht. "
" 3x gebeld en steeds de info gekregen dat ik maar direct contact moest opnemen met Record. 2x voor vlucht die 2uur later arriverde, uiteindelijk oplossing die jullie aanboden was niewe auto boeken? 1x voor kosten van auto die dubbel afgeboekd waren. "
" iets meer informatie over betreffende verhuurder "
" slechts beschikking over 1 à 2 pendelbussen, daardoor langere wachttijden, men zegt wel om voor 8 uur te beginnen met werken, echter om 8 uur gaat het hek pas open, mooie praatjes over all-in verzekering, heb me hiertoe laten verleiden, wat de rekening aardig omhoog brengt. "
" meer transparantie omtrent de verzekering welke erbij te boeken is bv : verzekerd voor schade aan anderen en of volledig verzekerd "
" men probeert toch een hele duren verzekering te verkopen op een erg onvriendelijke wijze "
" informatie over restitutie blijvend eigen risico kan wellicht wat duidelijker worden uitgelegd. Bij de autoverhuurder ga je toch twijfelen of er nog een extra verzekering moet worden afgesloten. "
" Snel geholpen zowel heen- als terugreis. Negatief: een extra verzekering aangeboden voor 200 euro (niet genomen), te veel betaald voor de volle tank - 92 euro voor Ford Fiesta (benzineprijs Spanje rond 1,25 - 1,35), procedure volle - lege tank is niet wenselijk. Auto had al veel gereden en had beschadigingen maar daarover werd zowel bij vertrek als bij terugkomst niet moeilijk over gedaan. Voor onze vakantie een prima auto. "
" prima prijs kwaliteit verhouding "
" Een balie in het vliegveld zou zeer wenselijk zijn voor de opvang van mensen die net aankomen; wij hebben erg moeten zoeken naar de shuttlebus en het duurde ook heel lang voordat hij kwam. Maar wij hadden ook enorme vertraging dus daar kan het ook mee te maken hebben. De ophaalplek van de shuttlebus stond heel slecht aangegeven. Verder een uitstekende service van Drivalia met zeer vriendelijk personeel en zij spraken ook uitstekend Engels en Duits. "
" Belachelijk hoge verzekeringskosten ter plaatse bij Record: 185 euro voor 12 dagen, ondanks dat jullie aangaven dat dit slechts 65 euro zou zijn. Zelfs ondanks jullie email die ik daar liet zien. Ik heb vervolgens een email naar jullie gestuurd om mijn beklag hierover te doen, welke werd afgedaan als optioneel. "
" Belachelijk hoge verzekeringskosten ter plaatse bij Record: 185 euro voor 12 dagen, ondanks dat jullie aangaven dat dit slechts 65 euro zou zijn. Zelfs ondanks jullie email die ik daar liet zien. "
" Goed en duidelijk overzicht van de beschikbare auto's. Gezien de grootte van ons gezin en de hoeveelheid bagage hebben wij een ruime auto gehuurd én gekregen. Vaak zie je dat een vergelijkbare auto wordt beloofd die uiteindelijk kleiner uitvalt. Dit keer dus niet. Prima wagen, geen op- of aanmerkingen. "
" Bij aankomst op het vliegveld Palma (Mallorca) bleek dat er enkele deuken en krassen op de auto waren. Echter, geen medewerker in de buurt om e.e.a. af te stemmen en dus hiervan foto's gemaakt voor het geval dat. Bleek achteraf niet nodig te zijn. Alles is goed verlopen, eindcontrole waar we ons druk over hadden gemaakt, viel mee. Al met al een goede auto meegekregen, goede eindafhandeling en eindafrekening door Auto Europe en Europe (Record Go) en alles binnen enkele dagen geregeld. Zeer aan te bevelen. "
" Vooraf contact gehad met Auto Europe over het afkopen van het eigen risico. Op verzoek van Auto Europe het eigen risico ter plaatse afgekocht. Dit kostte echter 200,-. terwijl het afkopen eigen risico direct bij boeking 84,- zou kosten. Dit was een domper bij aanvang vakantie! "
" Auto was netjes en schoon. Ophalen en wegbrengen verliep soepel. "
" Ik heb een mail gestuurd ivm het niet volledig terug krijgen van fr vooruitbetaalde volle tank terwijl we de auto wel weer hebben ingeleverd met een volle tank. Ik heb wel een automatische bevestiging gekregen dat de mail in behandeling wordt genomen maar heb er na bijna 2 weken nog steeds geen antwoord op gekregen. "
" Vlotte service ter plaatse, zowel bij ophalen als brengen. "
" goede telefonische bereikbaarheid en service. goede prijs ! "
" Werd in 1e instantie naar de verkeerde verhuurder verwezen in de P-garage. Dus na daar in de rij gestaan te hebben werd ik naar de juiste verwezen. Je wordt niet goed geinformeerd over eigen risico; of extra verzekering, of eigen risico helemaal als borg. Aangezien ik eigen risico al bij AutoEurope had afgekocht vond ik het beetje vreemd dat zij mij nogmaals een verzekering aan proberen te smeren. Auto's worden ZONDER antenne geleverd ivm het grote risico op diefstal. Ontvangst dus alleen rondom hoofdstad, verder op eiland (Mallorca) helemaal niet ! Beetje vreemd... "
" Na een klacht over mijn laatste huur ervaring, vertelde uw medewerker dat er zeer veel gelijke klachten waren ontvangen over dezelfde verhuurder. Desondanks blijft Auto Europe deze verhuurder aanbieden. "
" Zoals gemeld bij mijn klacht. "
" Eenvoudige reservering met behoorlijke prijs/kwaliteit verhouding "
" Tegenvaller was de door Centauro gereserveerde borgsom voor schade en brandstof (resp. 950 en 94 ). Deze risico's had ik vooraf afgekocht! "
" Goede informatie; auto conform afspraak, niks mis mee "
" Auto stond klaar, netjes afgetankt, communicatie stroef ivm gebrekkig engels personeel; bij terugkomst nog een kwart diesel, rest bedrag zou terug gestort worden binnen 24 uur ( zijn nu 48 uur verder en nog niets gezien "
" Meer flexibiliteit en begrip tonen voor de wijze waarop de verhuurder waarmee een contract is, ons ter dienst is geweest. Wij werden geconfronteerd met het betalen van een verzekeringspremie terwijl het contract aangaf dat de verzekering in de overeengekomen prijs was ingesloten. Wij hebben hier melding van gemaakt bij auto europe, maar kregen bericht dat we dit hadden moeten weigeren. Echter wanneer wij dit gedaan hadden, hadden wij de wagen niet meegekregen. Telefonisch was op dat moment Auto Europe ook niet te bereiken. De wijze waarop wij afgescheept werden per email, was ronduit bijzonder teleurstellend. "
" Zelfde reactie als hierboven. Bijzonder onvriendelijk personeel, dat simpelweg dreigde wanneer wij de verzekering niet zouden betalen, wij de wagen niet mee kregen en dan maar contact moesten opnemen met Auto Europe. Telefonisch kregen wij geen gehoor en waren wij dus genoodzaakt de verzekering alsnog te betalen. "
" Ik boek al voor de derde keer met jullie en vind het jammer dat er toch nog onduidelijkheid heerst, zie ook mijn opmerking over RecorGo hieronder. Ik dacht dat het een eigen risico betrof voor banden en de onderkant van de auto en het dak en dergelijke. De baliebediene van RecordGo in Palma begon echter met een of ander horrorverhaal dat als ik een krasje maakte dat mij al minimaal 400 euro zou kosten. Waarom deze onprettige verassing? "
" De auto zat VOL met deuken, vlekken en sigarettenbrandgaten. Ik werd een of andere extra verzekering aangesmeerd (ik dacht dat dit GEEN eigen risico had) waardoor de prijs 80 euro hoger uit kwam en het personeel daar was erg onvriendelijk en gaf me het idee dat ik het maar lekker zelf uit moest zoeken als ik niet nog 80 euro extra wilde betalen. Bangmakerij maar ik wilde geen risico lopen op mijn vakantie dus heb hetm aar gedaan. Daarnaast heb ik maar 52 euro aan benzine retour gekregen terwijl dit 60 zou moeten zijn... Nooit meer RecordGo, ze zijn de goedkoopste maar heeft overduidelijk een reden. "
" De medewerkers van Autoeurope zijn vriendelijke en behulpzaam. Echter, sommige aspecten van de huur en dan vooral de verschillende soorten verzekeringen blijven voor mij onduidelijk. Bv bij aankomst bij Ok Rent inPalma de Mallorca bleek dat er meteen 600 Eigen Risico van mijn creditcrad werd afgeschreven, terwijl ik had begrepen dat dat 150 zou zijn. Ook werd dit meteen gedaan ipv dat zij je creditcard nummer en habdtekening hebben en dit pas bij schade verrrekenen, zoals bv in de VS. Hierdoor heb je opeens minder bestedingsruimte op je creditcrad dan verwacht. "
" Chauffeurs van de shuttlebus niet echt vrolijk. Enorme lang wachttijd aan het loket om de auto op te halen. Onduidelijke uitleg Eigen Risico, gelijk van je creditcard gehaald. Niemand loopt mee naar je auto voor schade controle of uitleg, nieuw met allerlei handige snufjes, maar moest naar drop -off rijden voor uitleg van bv speciale handrem. Bij afleveren auto personeel drop-off vriendelijk, snelle afhandeling. "
" Vooraf meer details geven over bijkomende kosten. Bijvoorbeeld de 24 servicekosten (welke service?!) en de exacte kosten voor de huur van een kinderstoel (ipv indicatie). "
" Met name de medewerkers in de parkeergarage hebben geen enkel gevoel voor service en/of klantvriendelijkheid. Bij het retourneren van de auto kon niet de moeite worden opgebracht om even de auto te controleren op schade, dan wel de netjes afgevulde benzinetank. In rap Spaans word je afgesnauwd met een blik alsof je de meest idote vraag hebt gesteld. Het is simpelweg een kwestie van een klant (= koning) de geruststelling geven dat die keurig volgens afspraak de auto heeft geretourneerd en derhalve de borg wordt vrijgeheven en de vooraf geincasseerde volle benzinetank wordt gecrediteerd. Dat is vanwege het geautomatiseerde proces blijkbaar te veel gevraagd allemaal. Onprettig einde van je vakantie! "
" Een uitstekende prijs voor 9 dagen autohuur en afkoop eigen risico's "
" Snelle afhandeling bij ophalen en inleveren van de auto. Goede nog bijna nieuwe auto waar we ruim 700 km mee hebben gereden "
" Prima snelle service. Gratis annuleren of omruilen naar een goedkopere auto geen probleem. Kan voor mensen een probleem zijn wanneer ze een Engels sprekende medewerker aan de lijn krijgen. "
" Moest met shuttlebus naar OKrental. Wel snel geregeld. Ze haden onze cabrio niet ter beschikking. Pas na 2 dagen. Kregen een grote SUV als compensatie waarbij we de diesel niet hoefden te betalen. M.i. Netjes opgelost. "
" duidelijker wat wel en niet inbegrepen is wat verzekeringen betreft ,en wat de verhuurder je nog probeert te verkopen "
" lang wachten, dan een auto krijgen waar een beschadiging aanzit , waarvan gezegd word dat dat bekend is, en bij inleveren wat ook lang duurt , te horen krijgt dat je voor die beschadiging moet betalen. "
" Op de voucher zou duidelijker vermeld moeten worden dat de hur b.v. vol/vol policy inhoudt. Nu staat er alleen ergens vermeld dat de klant wordt geadviseerd om de auto met volle tank in te leveren. Verder heel tevreden, ook wijzigingen en de daaruit voortvloeiende financiele consequenties worden snel door Auto Europe correct geregeld. "
" Zeer vriendelijke en soepele afhandeling. Geen opdringerige verzekeringverkoop. De kosten van de vooraf betaalde benzine werden na een dag teruggestort op de creditcard-account. Wat ook hielp was de gloednieuwe auto die ter beschikking werd gesteld. Zeer aanbevelingswaardig. "
" vermeld er ook bij wat men voor de brandstof en extra verzekering vraagt bij de betreffende verhuurder "
" er wordt je het mes op de keel gezet om de aanvullende verzekering te nemen; brandstofkosten buitensporig hoog "
" heel intransparant mbt verzekeringen. in NL alle verzekeringen afgesloten echter bij bali in mallorca werd aangeraden een extra verzekering af te sluiten voor 200 euro om eigen risico af te dekken waar ik in NL al tegen verzekerd was. de documenten zijn extreem onduidelijk op dit vlak. vanuit airport gebeld met aireuropa in NL en gelukkig NIET de extra verzekering afgesloten. "
" onduidelijkheid over verzekeringen "
" kosten vooraf en de daadwerkelijke kosten zijn niet in overeenstemming. ter plaatse moest alsnog een verzekering worden voldaan of eigen risico van 1200 euro voor diefstal van het voertuig terwijl ik vooraf dacht het complete verzekeringen pakket te hebben genomen. kleine lettertjes zeker ....... "
" zeer botte mensen, geen oog voor klant gerichtheid. absoluut zwaar onvoldoende. mentaliteit van zoek het zelf maar uit want voor jou 100 anderen. "
" Eén opmerking wil ik maken. Dit is een eigen fout, maar waarschijnlijk dat meer klanten er last van hebben. In de voucher die je krijgt staat dat je op het vliegveld in Mallorca naar de 2e verdieping moet gaan en naar buiten en daar op het transport naar Drivalia moet wachten. Het is namelijk zo dat je aankomt en meerdere verhuurbedrijven ziet staan, echter geen Drivalia. Je gaat natuurlijk vragen hoe en wat. Later zag ik de route op de voucher staan. Mogelijk dat deze omschrijving duidelijker kan worden (onderstreept, dikker gedrukt?). Voor de rest alles duidelijk. "
" Goede ontvangst. Duidelijk aanwijzingen. Auto werd goed bekeken en de nieuwe onregelmatigheden werden genoteerd. Bij inleveren werd de auto weer gecontroleerd en met stempel konden we naar huis. Men probeert natuurlijk wel om bij de afgifte je 1.000 euro eigen risico af te laten kopen voor 16,50 euro per dag. Dit door ons niet gedaan. "
" Informatie over bereiken medewerker OKrent kunnen beter. Niet duidelijk waar je moet zijn. "
" Terwijl Auto Europe zegt dat de huurauto met een lege tank kan worden ingeleverd, staat in het huurcontract met OKrent dat de tank vol moet zijn! Je moet dus tweemaal betalen. "