Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Misschien bent u van plan een auto te huren in Lissabon. Dan bent u waarschijnlijk benieuwd naar de ervaringen van klanten hiermee. Lees enkele beoordelingen van autohuur in Lissabon en boek met een goed gevoel een huurauto voor uw volgende vakantie in Lissabon. Ontdek de hoofdstad van Portugal in uw eigen tempo voor een voordelige prijs!
Bij Auto Europe bent u aan het juiste adres als u een huurauto wilt boeken. Al meer dan 60 jaar werken wij samen met de meest gerenommeerde verhuurbedrijven in de branche. Daarom kunnen wij u de scherpste prijzen en de beste service aanbieden - ook in Lissabon, zowel op de luchthaven van Lissabon als ook op verschillende locaties in de stad, waaronder het centrale treinstation Lissabon Oriente en het kleinere Santa Apolónia treinstation.
" Altijd Top!! "
" Zeer professioneel, 1 puntje van kritiek bij afgifte hadden ze het over schades/krassen groter dan 12 cm, maar bij inleveren gingen ze met de vergrootglas kijken ...... "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" Prima en snel geregeld "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goede prijs/kwaliteit, goed geregeld qua verzekeringen, dus kunt met een gerust hart op weg. "
" Goede ontvangst bij het ophalen en korte wachttijd (November). Auto goed gecontroleerd en de schade werd door de medewerker goed aangegeven op het formulier. Bij het inleveren de auto gecontroleerd en meteen goedbevonden, dus na 5 minuutjes waren we daar weg. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Het is eigenlijk standaard goed. We hadden niet onze vlucht om 21.00 maar pas de volgende ochtend. Je kan niemand telefonisch bereiken. Ook de verhuurder nam niet op. We hadden wel uiteindelijk een mail gestuurd. Een iets betere bereikbaarheid zou goed zijn. "
" Het is, zoals bijna altijd, zeer goed geweest. Wij kwamen een dag later aan, het was geen enkel probleem. We kregen gewoon de auto (busje) welke was gereserveerd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke site, scherpe aanbiedingen. En jullie doen wat jullie beloven op de site in tegenstelling tot andere aanbieders die beloven wat ze doen maar komen dat niet na. Tevreden dus. "
" Goede ervaring, Contract ophalen, electronisch, verliep niet al te soepel maar uiteindelijk met behulp van een medewerker (eentje op 9 consoles om electronisch je contract te regelen.........beetje weinig)is het toch nog goed gegaan. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" reliable "
" very efficient service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Prima ervaring. Gemakkelijk om te reserveren "
" Prima bedrijf. Goede kwaliteit "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Werkt prima. "
" Bij het ophalen staat de auto in het donker waardoor het moeilijk is om de auto goed te controleren. Daarom naar buiten gereden. Er zitten al veel krassen op de auto. Bij het inleveren hebben we 50 minuten moeten wachten.!! "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 9
" Nog nooit een probleem gehad met Auto Europe , ook niet bij annulatie wegens Covid-19 "
" Algemeen zijn mijn ervaringen met Goldcar positief. Deze maal was het vermogen van de moter echt ondermaats. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Fijne site om te boeken. "
" Goldcar heeft veel negatieve reviews op internet maar ik heb al vaak een auto van hun gehad en nooit problemen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Zeer goed "
" Prima en beste prijs. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" het werkt goed "
" goede afhandelingen / redelijk efiicient "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Great company to compare prices and find the best priced rental car "
" Good car and great service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik boek al jaren via auto europe. Zeer tevreden. "
" Auto met veel carrosserie schade en men had de adblue vloeistof niet gecontroleerd. Moesten bellen, omdat de auto het anders niet meer zou doen. Werd wel heel snel iemand gestuurd. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 5
" Prettig "
" Gratis upgrade maar wel een auto met veel schade meegekregen. Aardige en hulptalen baliemedewerkers "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" De ervaring met Auto Europe is wel een 9 waard. "
" Heb wat bedenkingen bij het inhouden van extra 100 Euro zelfs als men geen tolwegen gebruikt. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Good price for good cars "
" Great car and quick service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer goed zoals altijd "
" Alles in orde "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Zeer goed "
" Goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Steeds correcte afhandeling bij onvoorziene annulatie. "
" Auto kon veel netter zijn. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" solide bedrijf en vaak scherpe prijzen. "
" Het firefly kantoor viel onder Hertz in Lissabon, dat is waarschijnlijk de reden dat het contact met de medewerker erg soepel verliep "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Vaak gebruikt tot volle tevredenheid. "
" Prima en nette en schone auto. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Plezierig contact "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima service, mooie auto "
" Prima service, mooie auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Verliep soepel en vlot. Heb inmiddels voor een volgende reis opnieuw een auto via AutoEurope gehuurd "
" Aan de balie zakelijke vlotte afhandeling van formaliteiten. Bij inleveren van de auto ondanks de drukte snelle afhandeling en direct bevestiging per e-mail. Keurige auto, netjes schoon. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" perfekt "
" Top ervaring "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima "
" Altijd erg druk aan balie "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" gemakkelijk en goedkoop een auto huren "
" electronische check in op het vliegveld werkte niet zoals zou moeten, maar gelukkig kwam een van de guerrin medewerkers ons te hulp zodat alles naar volle tevredenheid werd opgelost "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima website, heldere aanbiedingen en voorwaarden. Boeken hier al jaren. "
" Zeer correcte onderneming met goed onderhouden Mercedes-wagens. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede deal "
" Prima voor elkaar "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals alle vorige keren: prima !! "
" Zeer laat 's avonds: prima hulp aan de balie en in de garage. Op verzoek zonder probleem prima grotere auto. Zeer vlotte afhandeling bij inleveren auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Zeer tevreden. "
" Zo als gewoonlijk was alles weer goed voor elkaar. wel mijn favoriet. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" super "
" top prijs mag wel wat goedkoper maar top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service "
" Goede kwaliteit auto's, realistisch wijze van innemen van de auto en nu ook een snelle pickup proced "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Huur al jaren mijn auto via Autoeurope! Zeer tevreden over prijzen en organisatie "
" Prima auto, correcte afhandeling "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Uitstekend geregeld "
" Uitstekend geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel fijn "
" Heel erg tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Fijne site. Erg tevreden "
" 2 keer auto gehuurd. Ondanks de vele negatieve reviews op internet ben ik erg tevreden "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Wat mij betreft de beste site voor auto huren waar ook ter wereld. Ik gebruik het al meet dan 10 jaar. "
" Mooie nieuwe auto, vriendelijke service, goed per telefoon bereikbaar. We hadden schade en dat is netjes afgehandeld. Enige nadeel is dat we op de heenweg erg lang moesten wachten op het busje die ons van het vliegveld naar de verhuurlokatie bracht. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Niets op aan te merken "
" gewoon uitstekend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima service en afhandeling. "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" I love autoeurope, I always book with them because they have fair prices and good services "
" Everything was great, the people were nice and quick to help. The return was a bit chaotic bc it was busy but fine overall. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Prima auto verhuurder met aantrekkelijek condities. "
" De beste verhuurder van Lisbon. Waarde voor je geld en goede uitleg over hoe alles werkt. Schappelijk met auto iets eerder ophalen. Aanrader. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geweldig Zal het aanraden aan een ieder "
" Goede auto's en geweldig behulpzaam personeel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Maakelijk boeken, goede prijzen en tweede chauffeur gratis is zeer gewardeerd "
" Prima bedrijf, vriendelijk mensen, alles was naar wens "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima bedrijf. Helaas is de klantenservice niet 24/7 te bereiken. Wel hebben ze prima prijzen en een een helder overzicht van de mogelijkheden. "
" Een van de betere verhuurbedrijven op Lissabon luchthaven. Als er iets niet klopt wordt het direkt hersteld. Zeer snelle responstijden op email. Auto's in prima staat en vaak net een wat luxere uitvoering dan je zou verwachten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vlot en makkelijk "
" Geen bijzonderheden. Snel en netjes geholpen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd vlekkeloos verlopen.... ook bij annuleren. Echt een aanrader "
" Geweldig service inclusief auto's. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" goed en duidelijk "
" Goede service en begeleiding "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" gebruiksvriendelijke site "
" snel.. eerlijk..makelijk "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" goede bemiddelaar "
" Over het algemee n prima. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima. "
" Al vele jaren bij Guerin gehuurd nog nooit problemen gehad! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Al jaren het best prijzen eb voorwaarden "
" Prima bedrijf. Vriendelijk, makelijk en snel alles in orde gemaakt "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle afhandeling, geen problemen of onduidelijkheden bij verhuurder "
" Behulpzaam, vriendelijk, flexibel. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Super! Uw medewerker attendeerde mij op nieuwe mogelijkheid bij Interrent. "
" Eerste keer dat ik nu bij Interrent 'Key & go' had. Naar volledige tevredenheid! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed prijzen, makkelijk te boeken online. "
" Prima bedrijf. Huur ik al 4 jaar bij hun en het loopt hele soepel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede services en zeer betrouwbaar. "
" Geweldige services. Zeer vriendelijke medewerkers. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De eerste plaats waar ik kijk als ik op zoek ben naar een huurauto. Gaat altijd goed! "
" Prima auto, prima prijs "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Correcte boeking van de huurwagen "
" Heel goeie kwalitatieve wagen aan een scherp tarief. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eenvoudige vergelijking, betrouwbaar "
" Snel, vriendelijk, komen afspraken na "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren boeken wij via auto europe. De beste aanbiedingen en altijd goede service. Zelfs eenmaal vandalisme schade aan de auto gehad contact opgenomen met auto europe en super service en advies hoe te handelen. Wij blijven terugkomen voor het boeken van een auto "
" Zeer goede service en nieuwe auto , nog geen 2000km op de teller. Medewerkers zijn behulpzaam en snelle afhandeling zowel bij het ophalen als het terugbrengen vd auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Mooie aanbiedingen op het juiste moment "
" Prima bedrijf nog nooit problemen mee gehad "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima voor elkaar. "
" Zeer vriendelijke medewerkers balie, ook bij het terugbrengen van de auto zeer vriendelijke jongen die de auto voor mij wilde parkeren bij de "return". En daarbij mijn zware koffer uit de auto wilde tillen. Top! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer klantvriendelijk. "
" Goede service. Nieuwe auto. Nooit gezeur over een extra verzekering. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijke vergelijkingssite en meestal goedkoper. "
" Goed bevallen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Het werkt prima. "
" Het was niet de goedkoopste aanbieding die ik kon vinden. Daartegenover staat: geen gezeur over aanvullende verzekeringen en een te overziene borg. Medewerkers waren vriendelijk. De auto had wat deukjes en krasjes, maar was verder heel nieuw en rijdt prima. Geen gezeur bij terugbrengen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Zo als gewoonlijk, duidelijk en goed geregeld. "
" Heb niets toe te voegen. Van alle verhuurders is deze wel mijn favoriet. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Met Auto Europe voor afsluiten autohuur ( deal ) goede ervaring. "
" Bij het afhalen van de auto te lange wachttijd, baliemedewerkers willen nog te veel eigen verzekeringen verkopen, terwijl je via auto europe al het volledige pakket ( full cover ) hebt. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eenvoudig gebruik met goed geleverde kwaliteit "
" Snel geholpen, mooie auto geleverd gekregen. M.a.w zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles is goed gegaan "
" Was top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles verloopt vlot tot nu toe. Ik huur een wagen zo 5 x per jaar en zal steeds zoeken naar de beste aanbieding. "
" Ze zouden beter de gekende schade aan de huurwagen al op voorhand op de huur documenten vermelden. Dit geeft meer vertrouwen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Geen opmerkingen. "
" Bij Sixt werken ze snel en efficiënt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" altijd prima tot nu "
" correcte afhandeling, maar ook niet meer dan dat "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Al vele jaren een tevreden klant "
" Alles was in orde. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" boek er altijd "
" prima service!! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" eenvoudig, goed verzekerd, flexibel. "
" snel inchecken. Vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima! "
" Baliemedewerker bij het afhalen van de auto op luchthaven Lissabon bracht me bij het afrekenen eerst bijna €40,- teveel in rekening. Hij herstelde dit toen ik hem er op wees dat bet niet klopte. Hij zei dat hij per ongeluk een toeslag had gerekend voor jeugdige huurders (mijn leeftijd is 51 jaar!). Pluspunt van Sixt: heel fijn dat ik de auto in een andere stad (Faro) kon inleveren zonder extra kosten. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Goede service, goede auto's "
" Zeer goed.. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Doe al 19 jaar auto's huren via autoeurope en nooit geen problemen gehad. "
" Alamo/Gerin altijd top. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles naar wens "
" Alles naar wens "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Uitstekend "
" Prima service en vlotte, vriendelijke medewerkers "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" altijd goede prijzen en service "
" meteen aan de beurt, geen wachtrij "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Duidelijke website, gemaksvriendelijk. Ik zou het alleen wel fijn vinden, dat wanneer je een auto boekt met een verzekering om het eigen risico af te kopen en dergelijke, je hiervan een aparte mail krijgt met de voorwaarden en uitleg voor wat je precies verzekerd bent. Verder huur ik graag mijn auto's bij Auto Europe omdat je (het onprofessionele bedrijf InterRent daargelaten) bij professionele huurbedrijven, nette auto's voor weinig geld kunt huren. "
" De auto die ik in eerste instantie kreeg was kapot. De blowers deden het niet. De bekleding was vies en vol met vlekken. Na 10 km gereden te hebben brandden er al 2 gele lampjes in het dashboard, daarom de auto weer teruggebracht waar ze in eerste instantie nog moeilijk deden over de opgereden benzine. Uiteindelijk een nieuwe auto gekregen, deze was wel goed. Bij het inleveren na de huurperiode kwamen we er op het vliegveld pas achter dat er nog een portemonnee in de deur zat. Hier zat nog 60 euro in. Terug aangekomen bij het verhuurbedrijf was de portemonnee weg. Wij weten zeker dat de portemonnee in de deur zat omdat we hem daar altijd stopte na het betalen van de tol. Wij hebben daarom aangifte gedaan van diefstal. De identiteitskaart van mijn vriend zat er ook in waardoor we niet meer kunnen vliegen. Al met al kost dit ons heel veel geld en moeite. (Nieuwe vlucht, accemodatie, auto boeken. Nieuwe ID kaart aanvragen enz.) Ook de gereserveerde borg op de creditcard is nog steeds niet teruggeboekt. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 3 Staat van de auto: 3
" Grote prijsschommelingen, maar wel altijd mogelijk om de laagste prijs te boeken. (aan te passen) "
" Bij mijn opgehaalde auto in Lissabon bleek "utrea" te moeten worden bijgevuld. In Faro naar de vestiging gegaan om dat te laten doen. Kreeg daar meteen een andere auto mee. Deze nieuwe auto in Lissabon ingeleverd zonder problemen. Zeer vlotte afhandeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Boeking verloopt snel en respons is ook snel. Goed overzicht over de verschillende verhuurbedrijven. "
" Ophalen gaat niet echt snel. Lang wachten bij de balie voordat je aan de beurt bent. Opnemen van schade van de auto voor vertrek duurt lang (had ook een auto met de nodige -kleine- schades). Vooral lastig met iemand die geen Engels spreekt. Motorisch was de auto goed, geen klachten daarover. Uitleg over reserveren van borg was goed. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 6
" Werkt zoals steeds efficiënt en duidelijk "
" Geen verdere opmerkingen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima, zoals altijd prima geregleld en dit keer ook goed geholpen bij probleem, ook al kon men het niet diret oplossen. "
" De baliemedewerker had mij een verzekering verkocht wat mij in eerste instantie niet duidelijk was, miscommunicatie wellicht. Gezegd dat ik niets nodig had en alles al in de huur was inbegrepen. De bevestiging die ik had was in het Nederlands en daar kon hij niets mee, bizar want in zijn systeem staat toch ook alles neem ik aan. Uiteindelijk op zijn advies gebeld met Auto Europe, die service was prima maar wel 50 minuten aan de telefoon gehangen omdat de balie medewerker weigerde de mobiele telefoon over te nemen om de uitleg aan te horen (hij mocht niet bellen of telefoon aannemen was zijn antwoord). Te belachelijk voor woorden want dat had alles kunnen oplossen. Ik moest maar weg gaan of de wagen annuleren, wat sowieso een fout antwoord is en geen oplossing. Vervolgens ging hij weg en aan en andere balie andere klanten helpen. Er zou geen manager zijn dus daar moest ik het mee doen. Gelukig was een collega wel bereid te helpen en naam de telefoon over en werden zaken duidelijker. Hij legde mij uit dat ik een aparte verzekering had genomen en die kostte € 195,-- dit naast het pakket wat ik al had. Deze verzekering was niet verplicht en heb ik er dus weer afgehaald door zijn uitleg en de zaak was daarmee opgelost. Als de onwillige collega dit nu netjes had opgepakt waren we in 10 minuten klaar geweest, nu meer dan een uur en een hoop gedoe en uiteindelijk boosheid. Begrijpelijk dat Goldcar laag heeft gescoord, behoudens de tweede medewerker die wel alles heel goed heeft opgelost. Ik zal Goldcar ook hier nog over informeren en de verloren tijd en andere kosten facureren. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer vriendelijk geholpen. Ook wordt de auto vooraf gezamenlijk goed gecheckt. "
" Zie opmerking bij Auto Europe, geldt voor Alamo in Lissabon. "
" Online ging alles vlot "
" Zeer ontevreden. Lange bureaucratische wachttijden (3 uur in de rij). Voertuig te oud. Onbeschofte afhandeling bij return. "
" Op website ook negatieve bijzonderheden bij aanbieder vermelden zodat klant een betere afweging kan maken bij zijn keuze "
" 1. Zeer lange wachttijd ( 1,5 uur) bij shuttle van AirPort naar verhuurbedrijf; 2. Zeer lange wachtrij (1. 25 ) uur bij verhuurder; 3. Zeer hoge borg (2370) waardoor spoedovermaking vereist ivm limiet creditcard. Alternatief was ? verzekering? van bijna ? 200 voor lagere borg. Waardeloos! Nb positief; niet onvriendelijke balie medewerkers "
" prima "
" prima "
" suggestie is om te kijken om alleen de digitale voucher te gebruiken. "
" Vriendelijk en snel opgehaald en teruggebracht. "
" Goed overzicht duidelijk "
" Lange wachttijden bij ophalen voertuig. "
" Waarom liggen de formulieren niet al klaar , zodat alleen de gegevens gecontroleerd hoeven te worden. Deze gegevens kan klant bij jullie aanleveren. Nu moet je toch vaak best lang wachten. "
" Onduidelijk brandstof beleid "
" Ik ben altijd zeer tevreden als ik bij Auto Europe een auto boek. Ze hebben goede auto's te huur en voor een redelijke prijs en de verzekering is All Risk . Deze keer geen problemen gehad maar vorige keer is een andere auto tegen ons aangereden en doorgereden. En de tussenpersoon waar hun een contract mee hebben rekende teveel vond ik, maar Auto Europe heeft alles terug betaald. Volgende keer ga ik zeker weer naar Auto Europe. "
" We hadden wat problemen in het begin omdat we niet wisten waar we naar toe moesten want wij zagen nergens de naam van Payless staan. Dus drie keer ergens anders naar toe tezijn gestuurd eindelijk gevonden. Volgende keer eerst informeren bij welke grote firma ze hore n. Verder alles prima, mooie auto meegekregen en bij inleveren wordt alles meteen gescheckt ziet er prima uit. Volgende keer ga ik weer kijken bij Auto Europe of Payless er weer bijstaat. "
" Auto deed wat het moest doen. Auto Europe zit op handige plaatsen. Inleveren van de auto voor openingstijden op het vliegveld ook geen probleem. Helaas daardoor geen eindafrekening, waardoor je geen idee hebt hoeveel tol je hebt betaald of hoeveel benzine wordt verrekend. Er wordt geadviseerd te auto vol af te leveren, terwijl je hem met maar 2/8e tank geleverd krijgt...Kortom niet helemaal duidelijk over de overige kosten "
" Vriendelijk geholpen. Duurde wel allemaal lang. Vooral omdat ze je nog allerlei extra's aan willen smeren. Er is geen dossier van de auto, je moet dus echt goed met de persoon van daar de auto controleren op krassen. En dat is best lastig, aangezien ze dit nog half in de parkeergarage doen. Bij daglicht zie je het toch echt beter! "
" Ruim aanbod van verschillende mogelijkheden "
" No-nonsens beleid, what you see is what you get. Erg tevreden "
" prima bemiddeling "
" goede auto, snelle afhandeling "
" Dat wij bij internet ondergebracht waren en dus met een shuttlebussen moesten was Vooraf niet tot ons doorgedrongen. Het terugbrengen was iets moeilijker voor ons "
" Gooi de slechte verhuurders uit jullie bestand. Dan bedoel ik de verhuurders die je aan de balie van alles pogen aan te smeren of je foutief voorlichten. "
" Prima verhuurder met goed wagenpark "
" zoals gewend: weer een super goede ervaring. "
" altijd ok! "
" Wij kregen te horen bij het inchecken dat wij een duurdere auto kregen als dat wij gehuurd hadden. Eenmaal boven aangekomen bleek dit niet het geval, je krijgt immers waarvoor je betaald. Erg logisch in onze ogen. Doordat er bij het inchecken deze keuze is gemaakt moesten wij erg lang wachten voordat dit geregeld was. Dat vonden wij wel erg jammer, graag de volgende keer bij het inchecken gewoon een auto meegeven waarvoor betaald en geboekt is. Verder zag de auto er keurig uit en ook bij het inleveren verliep alles vlot. "
" Zie opmerking boven. "
" Geen verdere opmerkingen "
" Als men zeer laat aankomt is er niemand om de bestaande damage te controleren . Men ziet een paar foto's die doorgestuurd worden via Internet maar rond middernacht heeft men geen computer om eventuele nieuwe damage door te sturen en niet iedereen beschikt over een smartphone . "
" Prima service "
" Uistekend!!!! Zeer tevreden!! "
" Retouradres is super lastig omdat er 3 straten met dezelfde naam in de buurt van het vliegveld bestaan. Zeer goede prijs kwaliteit! "
" Zoals al de vorige keren 100 % positief "
" Kennen mij daar al. Geen verdere opmerkingen "
" Huur per jaar zeker 4 of meer keer een auto bij jullie zou fijn zijn als er een soort van programma zou zijn voor vaste klanten met kortingen of puntensysteem. "
" Omwille van een annulering van een Ryanairvlucht was een wijziging van de huurperiode nodig . Dit is perfect verlopen . Dus 100 % tevreden. "
" Geen opmerkingen "
" scherpe tarieven, goede uitleg van alle belangrijke zaken op de website "
" We werden uit de rij gehaald omdat die te lang was. In de locatie 5 minuten verderop alles snel afgehandeld en auto meegekregen. Upgrade (1 maand oud) omdat gehuurde auto niet beschikbaar was. Prima natuurlijk. Geen gedoe met extra verzekeringen en afkoop. Na afloop auto op luchthaven ingeleverd zonder problemen. Reservering op creditkaart weer opgeheven. Aanrader! "
" Te lange wacht tijden zowel bij het ophalen als bij het terug brengen .In vergelijking met mijn vorige ervaringen (bij goldcar/ radium?) is dit keer gewoon een keer en nooit meer "
" Prima communicatie. "
" Wij zijn vriendelijk, goed en snel geholpen. "
" Boekingsproces verliep goed en we werden vooraf goed geïnformeerd. "
" Ophalen en inleveren ging erg soepel. De auto was zo goed als nieuw en wij zijn erg tevreden. "
" Geen opmerkingen "
" Geen opmerkingen . Correcte afhandeling "
" Is prima geregeld,had alleen verwacht op het vliegveld zelf en auto te krijgen,maar moest met een shuttle naar drive on gebracht worden en dit koste wel tijd. "
" Moest extra verzekering nemen van ?120 die ik niet wilde,maar werd geprest om deze te nemen. Heb hier een hele nare ervaring door gekregen en ben nog steeds ontevreden dat ik deze ?120 heb moeten betalen. "
" altijd in orde "
" goede ervaringen "
" Goede producten en goede service "
" Zeer snelle afwikkeling van auto huur bij afhalen en terug brengen. "
" Aan de telefoon prima te woord gestaan bij het wijzigen van de reservering en ook met het al dan niet bijboeken van extra verzekering bij de verhuurder ter plekke. "
" Op het vliegveld was Interrent niet duidelijk zichtbaar, wij moesten een tijdje zoeken.naar de vertegenwoordiger. behandeling allervriendelijkst. Bij terugkomst een minuscuul plekje met steenslag gevonden op de wielkast aan de voorzijde. Hiervoor is ? 121,00 in rekening gebracht. "
" In de voucher staat heel veel informatie bij elkaar en ook van situaties/plaatsen die niet van toepassing zijn. Daar kun je snel aantal zaken door over het hoofd zien (zeker als dat niet het enige is waar op zo'n vakantie start aan moet denken). Dat is dus bij ons ook gebeurt als het gaat om extra verzekering, tol en bij aankomst wel of niet melden. De tekst voor melden bij aankomst in het engels is ook niet duidelijk. Heb gebeld maar kreeg een voicemail. Blijkt achteraf niet nodig te zijn. "
" Ze hadden standaard wat extra mondelinge uitleg over het gebruik van tolwegen kunnen geven. Bij het beoordelen op schade voor begin van de reis was het zo donker (in de hal met huurautos) dat we niet alle schadeplekjes gelijk zagen. Pas de volgende ochtend zagen we nog meer plekken dan op het schadeformulier stonden. Gelukkig was dat bij teruggave geen probleem. "
" Prima auto. Alleen weer veel nieuwigheden, zoals automatische handrem. Maar dat went. "
" Prima, zie boven. Snelle afhandeling. "
" goede service, ben al jaren tevreden klant. vriendelijk dank. "
" goede verhuurder. Een verbeterpunt is de vindbaarheid van de contactpersoon in de aankomsthal op Lissabon Airport. Wij hebben enige tijd rondgelopen voor we begrepen waar deze contactpersoon zich bevond. "
" Prima geholpen zelfs met verandering. "
" Uitstekend service. Kwaliteit prijs verhouding uitmuntend! "
" Verzekeringen blijven zeer onduidelijk en heel duur. Via AE afsluiten zorgt dan weer voor een heel hoge waarborg wat problemen geeft met de creditcardslimiet!! "
" Zie boven. "
" Prima service. Toch een kleine kanttekening. Op de offerte staat een bepaald merk en type auto gemeld. In de praktijk blijkt dit vaak toch weer een ander merk te zijn. "
" Onhandig, dat Drive On op een paar kilometer van het vliegveld ligt. Je hebt uiteindelijk dan toch een shuttlebus nodig om er te komen of weer naar het vliegveld te rijden. Jammer, dat bepaalde auto's, die in Nederland, Duitsland of Oostenrijk standaard over een navigatiesysteem beschikken, dat niet hebben in Portugal. Dan moet je dus toch weer extra betalen voor een navigatiesysteem. "
" Volop keuze in betaalbaar auto's "
" Zeer goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader ! "
" Een erg goedkope huurauto van goede kwaliteit. "
" Overzichtelijke site. Al veel vaker via Auto Europe geboekt en nooit problemen gehad. "
" Goede snelle service. De shuttle service van de luchthaven naar de auto verhuur is prima. Inleveren van de auto ging supersnel en de shuttlebus stond al klaar. "
" Goede prijzen en selectiemogelijkheden "
" Veel beschadigingen aan (beide) auto's, maar die worden wel keurig genoteerd. Auto's worden nauwelijks gereinigd en heel snel weer doorgezet, dat geeft vieze interieurs etc. Auto met wat kleine probleempjes werd zonder omwegen op een andere locatie in het land omgeruild. Correct personeel en snel transport van en naar de luchthaven. Bij incheck beetje pusherige medewerker over aanvullende verzekeringen en onze persoonlijke (speciaal afgesloten) creditcard verzekering zou niet van toepassing zijn (gelukkig bepaalde hij niet de verzekeringsvoorwaarden maar onze maatschappij); ik kan me voorstellen dan er mensen zijn die onzeker worden en onnodig zwichten. "
" Prima prijs en kwaliteitsverhouding. Eenvoudig om een auto te reserveren voor huur. Goed overzicht van de mogelijkheden bij verschillende bedrijven. "
" Eindelijk een snellere afhandeling. Gewoon kort de zaken doornemen, de verzekeringen niet aansmeren, etc. Erg tevreden. ook de shuttle van en naar vliegveld. Gaan frequent. Inleveren auto ook snel. Kortom, een aanrader. "
" Opnieuw een zeer goede ervaring met AutoEurope. "
" Goede en snelle service aan de balie. Geen gezeur over aanvullende verzekeringen. Auto was vrijwel nieuw. "
" Ga zo door. "
" Behulpzaam en vriendelijk. "
" Customer service is impossible to reach by phone! "
" Make sure to rent the car WITH extra insurrance via Auto Europe or you will have to pay hundreds of Euro's extra on site!! "
" Voorlichting over tolheffing in portugal moet beter. "
" Goede en snelle service. "
" We found out on the airport that we only had 60km per day included in the reservation. This was not visible on the website when making the reservation or not clearly marked. We even compared different cars and didn't spot this. From Auto Europe I expected a worry free service. These kind of things make me go to the competition next time. "
" On arrival on the airport we waited between 2 and 2.5 hrs to pick up the car! That is almost as long as our flight to Lisbon. After waiting for 2 hrs they tried to sell us all kinds of extra's. The people at the desk found this waiting time very normal. Bonus points for the guys who hand over the cars. They apologized for the mega waiting. In the end the car was good, the service in the airport horrible. I would never recommend this company to anyone. "
" Alles klopte met het overeengekomen contract. Goede serviceverlening ter plekke. "
" Goede service en nette bediening. "
" Als de dubbele kosten van de extra verzekering worden terug geboekt of geannuleerd zonder problemen, ben ik zeer tevreden. "
" Bij aankomst bij Guerin stond een rij van minstens 40 meter. Ik ben om 1545 uur ( 4 september ) in de rij aangesloten. Het duurde enorm lang. Er stond een paal met diversen knoppen waar op gedrukt kon worden om aan te geven, hoe de klant dacht over de wacht tijd. Iedereen heeft op de rode knop gedrukt om aan te geven dat het ZEER slecht was. Maar na mijn weten reageerde die hele pal niet, het was niet aan gesloten. Uiteindelijk was ik aan de buurt maar moest wachten op de autosleutels van boven. Uiteindelijk mocht ik naar de garage boven om de auto te halen. wederom een rij en wederom moest ik wachten op de sleutels die beneden lagen. uiteindelijk reed ik daar om 1830 uur weg. Niet normaal. "
" Het zal mooi zijn als je punten kon sparen voor extra korting als je vaak een auto huurt bij jullie maar voor de rest heb ik niks om aan te merken ga zo door bedankt "
" Het was druk toen we de auto ophaalde bij de balie heb meer dan een uur in rij gestaan voor de rest ging alles goed ben tevreden met hun ik huur al zo lang bij hun niks om op aantemerken ze zijn vriendelijk goede auto's netjes ga zo door bedankt "
" Zie onder mijn mening over Guerin. Dit straalt ook af op AutoEurope. Ik heb de huur bij autoeurope geboekt en ging er van uit dat autoeurope met degelijke bedrijven zaken zou doen. Die zekerheid heb ik niet meer dus weet niet of ik een volgende keer weer via autoeurope ga boeken "
" Bij aankomst 2 uur in de rij gestaan bij loket Guerin, vervolgens nogmaals een uur in de garage voordat ik eindelijk de auto kreeg. Een lage bandenspanning van een achterband was volgens hen geen probleem. Was het uiteindelijk wel waardoor ik de dag er na weer terug kon om de auto te ruilen. Gevolg een uur heen en weer rijden en weer een uur wachten. Personeel verder uiterst onprofessioneel/ onbeleefd tot op het agressieve af. Laten je uren wachten en dan mag je eigenlijk blij zijn uberhaupt een auto te krijgen. Belachelijk bedrijf en een absolute afrader!! "
" Tevreden snelle reactie "
" Tevreden, vrij snelle service. Ook van en naar airport met busje. "
" Op zich tevreden, maar het is altijd afwachten hoe de service van de firma in het land zelf is. Ook blijft het altijd lastig goed te achterhalen wat wel of niet verzekerd is. "
" Bij aankomst moesten we lang wachten op de shuttle naar drive on die niet op het vliegveld was. Vervolgens aangekomen weer lang wachten voordat we de auto kregen. Ook wilden ze ons weer een extra verzekering aansmeren die we al bij auto Europe hadden afgesloten. En toen we dat niet namen werd1100 Euro op onze creditcard gereserveerd. Dit moet beter geregeld worden tussen Auto Europe en Drive on, zodat klanten hiermee niet lastig gevallen worden. Er moet duidelijker gecommuniceerd worden wat exact verzekerd is voor welk bedrag en bij wie (auto Europe of Drive on) zonder alle voorwaarden in kleine letters te moeten doorploegen. Wel willen we drive on voor onze terugweg wel een compliment geven. Dit ging erg vlot. "
" Voordelig. Duidelijke informatie vooraf. "
" Goede en snelle service in Lissabon "
" Geen nare verrassingen of extra kosten "
" Geen nare verrassingen of extra kosten. Enorme lange rij bij het ophalen vd auto op het vliegveld, maar hier werd een oplossingen voor geboden. Retourneren vlot en zonder problemen. "
" Per land/per verhuurder in kaart brengen wat de optionele mogelijkheden kosten, zoals WIFI, GPS, Apparaat dat automatisch de tol registreert zodat je niet zelf in een rij hoeft te staan om tol te betalen, wegenwachtservice (als jezelf al lid het van de ANWB is het dan nog nodig om wel of geen aparte wegenwachtservice in het buitenland af te sluiten als je met een huurauto rijdt?) en dergelijke. "
" Bij aankomst vlliegveld Lissabon staan er borden richting de huurauto's van de verschillende verhuurbedrijven. Interrent staat hier niet tussen. Wellicht handig om goed aan te geven dat er iemand staat van Interrent ter hoogte van de Vodafone kiosk en dat je daarna met een busje van Interrent naar de huurauto wordt gebracht. "
" Prima gedaan. Zal zeker weer boeken. "
" Zal weer kiezen voor Guerin "
" Prima! "
" Keurig handling! "
" Duidelijk, goed en betrouwbaar, zoals altijd. "
" Alles staat of valt met de pendelbusdienst voor deze verhuurder, want niet op de luchthaven. Voorheen nooit problemen gehad, maar deze keer moest ik 25 minuten wachten op de luchthaven wachten op de pendelbus, terwijl het verhuurkantoor maar op 6 minuten afstand ligt. De jonge chauffeur van het busje was duidelijk niet met z'n werk bezig geweest, want de collega's die hij ook moest ophalen waren boos op hem tijdens de rit. Bij het terugbrengen van de auto liep alles weer efficient en snel zoals ik gewend ben. De prijs en de voorwaarden zijn bijna niet te evenaren bij Interrent, dus volgende keer vast weer. "
" Prima prijs en qualiteit "
" prima verzorgd. Werden afgehaald in de huurauto en waren binnen 5 minuten op de plek waar het contract getekend werd. Bij terugkomst werden we netjes op terminal 2 afgezet. Dus Top. "
" Een extra keuze-optie in de overzichtpagina : Gelimiteerd of ongelimiteerd kms zou fijn zijn. "
" Wij hebben ruim een uur !!!!!! aan de desk moeten wachten om geholpen te worden. Toen wij uiteindelijk geholpen werden, gingen wij de auto halen, maar die was nog niet klaar dus wij moesten weer WACHTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij hebben nota bene de auto BETAALD vanaf 20u maar deze pas gekregen ruim 1,5u later. Ruim 2 uren na het landen hebben wij eindelijk de luchthaven kunnen verlaten, onbegrijpelijk!!! En andere klanten hadden dezelfde klachten. Heel klantonvriendelijk "
" had een auto gereserveerd, vlak voor vertrek lagere prijzen, geannuleerd en opnieuw geboekt, uitstekend geregeld, geld snel teruggeboekt op creditcard.Telefonisch contac werkt perfect.Heb regelmatig huurauto's geboekt maar dit is een positieve ervaring!! "
" goed geregeld,shuttleservice prima!snel en adequaat, hadden de gehuurde auto niet meer kreeg een grotere, netjes geregeld. "
" Jammer dat deze vragen nu komen, eindafrekening van verhuurder moet namelijk nog komen. "
" Jammer dat deze vragen nu komen, eindafrekening van verhuurder moet namelijk nog komen. Helaas geen historie van onze eerdere huren bij hun beschikbaar. "
" Ik zou graag bij het zoeken (naast full/full of full/empty & zonder/met afkoop eigen risico) ook de keuze krijgen : ongelimiteerde of gelimiteerde kms per dag "
" Prima service, niets aan te merken, iets meer vriendelijkheid zou welkom zijn "
" tevreden "
" zoals altijd alles naar tevredenheid gelopen. "
" Duidelijke afspraken en geen bijkomende verzekeringen, deze markt ligt momenteel onder een vergrootglas vanwege diverse gebeurtenissen. "
" We werden zeer goed geholpen, zelfs de navigatie van het voertuig werd voor ons ingesteld op Nederlands. Een aandachtspunt is de lange wachttijd aan het loket van personen die nog geen reservatie hadden en voor ons stonden. Beter zou het zijn dat er een appart loket zou zijn voor diegene die al gereserveerd hebben. "
" Correct service and staff. No aggressive sales. "
" Correct service and staff. No aggressive sales. Good location for pick-up and car drop. "
" Great service! We booked a car at Querin and we left our CD in the car. After calling them when we returned to Holland, they found the CD and posted it to our home address "
" Great service! We booked a car at Querin and we left our CD in the car. After calling them when we returned to Holland, they found the CD and posted it to our home address "
" Ik ben erg ontevreden over hoe de autohuur is afgehandeld, of de schuld hiervoor ligt bij Auto Europe of de agent die de autohuur regelde is mij niet helemaal duidelijk. Zie vervolg opmerkingen hieronder "
" Ik ben zeer ontevreden/boos over de afhandeling van de autohuur: Ik bleek twee verschillende creditcards als borg te moeten hebben om de auto mee te krijgen. Die had ik (natuurlijk) niet, dit was mij van te voren ook niet bekend gemaakt. Ik heb vervolgens mijn echtgenote als tweede chauffeur op moeten geven en daarvoor extra moeten betalen, om haar creditcard als tweede creditcard geaccepteert te krijgen. Daarnaast probeerde de 'dame' waarmee ik aan de balie contact had me nog een verzekering te slijten voor ruim 1000 euro terwijl ik die al hand. Kortom een hele slechte ervaring "
" Zie onderstaande verhaal, U bent ook hiervoor verantwoordelijk "
" Wij werden niet met de bus afgehaald vanaf de terminal, maar moesten 10-15 minuten met alle bagage over kruisingen hoge stoepranden en andere ellende zeulen tot wij bij een parkeerterreintje aankwamen. Daar deelde onze begeleider mede dat de bus spoedig kwam die ons naar Interrent zou brengen. Na 15 minuten te hebben gewacht in de brandende zon hebben wij met een Engels gezin besloten om naar een nabijgelegen hotel te sjouwen en aldaar bij de receptie een taxi te bestellen. Ik noest 2 taxis nemen daar wij met 5 personen en 5 grote koffers niet in 1 taxi konden worden vervoerd. Mijn vrouw en dochter heb ik naar het hotel in Cascais laten brengen en ik ben samen met mijn zoon met de taxi naar Interrent gegaan. Waardeloos ! Nooit meer! "
" "Over-all" tevreden, maar het zou Auto Europe sieren wanneer het voortouw zou worden genomen door enkel te werken met aanbieders die met all-in prijzen werken. Nu toch weer discussie over de afkoop van het eigen risico. "
" Echt veel en veel te lange rij bij afhalen en het was echt heel bijzonder dat 2 van de 4 baliemedewerkers niettegenstaande deze enorme drukte gewoon vertrokken om te gaan eten. "
" Sinds een aantal jaren dat ik door tussenkomst van Auto Europe auto's heb gehuurd in Griekenland, Portugal en de VS. Tot afgelopen juli - mijn laatste gehuurde auto - was ik buitengewoon tevreden over uw diensten als broker in huurauto's. De auto die ik op 17 juli jongstleden door uw tussenkomst bij Guerin in Portugal heb gehuurd was waardeloos en de dienst van dat bedrijf hopeloos. Bij het afhalen van de auto heb ik 2 uur in een rij voor hun kantoor op het vliegveld van Lissabon moeten wachten. Door gebrek aan personeel kon Guerin het groot aantal auto huurders nieter aan. De auto was vies en technisch zo slecht dat ik die zelfs 24 uur eerder heb ingeleverd. Met de volle tank brandstof was er ook gemanipuleerd. Met de eerste tank "
" benzine - die aanwezig was bij het ophalen van de auto - heb ik 80 kilometer minder kunnen rijden dan met de 2 volle tanks die ik later zelf heb getankt. Toen ik Guerin gelid terug vroeg omdat ik de auto - door hun toedoen - 2 uur later dan het contract heb gekregen, was het antwoord dat dat mijn risico was. Ook geen terugbetaling voor het vroeger inleveren van de auto. Dit bedrijf zal ik nooit meer gebruiken en via mijn Facebook zal ik mijn ervaring delen met mijn vrienden en kennissen. "
" Het proces om een auto (3) te huren was heel gemakkelijk. De auto's van Drive On waren prima, stonden voor ons klaar en de shuttle service was goed geregeld, alleen het inleveren van de auto was een domper. "
" Als je vroeg terug moet vliegen en je auto dus voor 08:00 uur moet inleveren dan kost je dat dus 30,00 extra. Als ze je dan vertellen dat je voor het inleveren een uur moet rekenen dan is het extra zuur dat het in vijf minuten doen en je zo om 07:30 nog eens 30.00 uit je zak kloppen, ik had drie auto's voor de familie en was dus bij 100,00 kwijt om de auto te mogen inleveren. Het personeel was ook nog eens met het verkeerde been uit bed gestapt. "
" we hebben veel moeite gedaan om een auto te krijgen terwijl we laat aankwamne. Dit is wel bevestigd door Auto Europe maar de verhuurder ter plekke wist van niets. Doo rde late arrival had ik hoge extra en onvoorzienen kosten. Na reclamatie heb ik NIETS meer van Auto Europe gehoord. zeer zeer slechte service "
" professioneel, duidelijk "
" Het ophalen van de auto verliep prima met de papieren van Auto Europe. Er werden geen extra verzekeringen aangeboden. "
" Prima afhandeling. Alleen duurt het wachten bij afhalen wel erg lang (meer dan 1 uur). "
" Auto Europe is al jaren mijn bemiddelaar voor het reserveren van een huurauto in het buitenland. Snelle service en dito afhandeling bij problemen. Binnen 24 uur een gericht antwoord. Prettige en overzichtelijke website. Zeer klantgericht. "
" In eerste instantie onduidelijk waar je moet zijn, omdat het een onderdeel is van een grotere organisatie. Instructies van de medewerkers zijn duidelijk. klantgericht en vriendelijk. Storen zich in tegenstelling tot de klanten niet aan de relatief lange wachtrijen. "
" Heel fijn dat je tot het laatste moment nog wijzigingen door kunt geven!! "
" Prima geregeld! "
" Geen bijzonderheden "
" We zijn zeer tevreden over de behandeling en afhandeling bij de huur van de auto. "
" We zijn zeer tevreden over de afhandeling bij het ophalen en terug brengen van de huurauto, de praktijken zoals kortgeleden op tv waren te zien herkennen we bij Guerin niet!! "
" Overzichtelijke site en goede servicezeer tevreden vriendelijke mensen "
" Het zou gemakkelijker moeten zijn om een Nederlands sprekend persoon aan de telefoon te krijgen. "
" Gemakkelijk via internet kunnen regelen "
" Bij aankomst meer dan twee uur moeten wachten om in het bezit van de auto te komen (6 wachtenden voor ons). Toen we eindelijk aan de beurt waren, gaf de balie medewerker aan dat hij naar huis gaat. Blijft slechts 1 baliemedewerker over. Inmiddels lange wachtrij. Ook bij het in ontvangt nemen vd auto ging het er niet vlotjes aan toe.Uiteindelijk vertrokken we twee en half uur na aankomst. Drie dagen duurde de vakantie toen er een steen door de achteruitging. Een steen die onder een grondwerkmachine van een tuinman terecht kwam, viel ongelukkigerwijs op de achteruit van onze auto. Het omruilen heeft ons een dag gekost, vanwege slechte benadering en uiterst onvriendelijke service op de luchthaven. Meld ik nog apart. "
" Wij hadden een voordeelactie geboekt met 2e bijrijder gratis. Die stond niet op het voucher, dus hebben we vooraf nog even zeker gesteld (telefonisch) of dit echt zo was. Dit werd bevestigd. Eenmaal ter plaatse aangekomen weigerde Benerent de gratis 2e bijrijder, aangezien het niet op de voucher stond en Auto-Europe dit niet aan hen had gemeld. "
" Het weigeren te verifieren bij Auto Europe dat de 2e bijrijder gratis was. Daarnaast moesten wij de auto inleveren bij de afhaalplek en werden vervolgens te verstaan gegeven zelf naar het vliegveld te moeten lopen, terwijl de verwachting was gewekt dat we netjes bij de Departure (Hal 2) zouden worden afgezet. "
" Keurig geregeld "
" Keurig geregeld, nieuwe auto "
" Alles zoals afgesproken! "
" 1.Slechte service met transport vervoer naar Drive on en lange wachttijd bij balie 2. Bij inleveren en terug naar luchthaven alles oke "
" Ik heb geen reden om ontevreden te zijn over Auto Europe. De prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed. Auto Europe echter doet zaken met Guerin in Lissabon. Over die firma ben ik zeer ontevreden. "
" Auto (Seat Ibiza) was in orde, zij het bij afhalen met aantekening van heel veel kleine beschadigingen. Bij retour rekende men mij twee beschadigingen extra (1 kras op beide rechterwieldoppen) die ik beslist niet had veroorzaakt. Hiervoor rekende men 160(!) euro. Ik had geen andere keuze (hun woord tegen het mijne) dan dat bedrag direct te voldoen. De firma Guerin heeft mij opgelicht, het spijt mij dat te moeten melden. A. Ik had die krassen niet veroorzaakt., B. 160 euro voor 2 wieldoppen voor Seat Ibiza is nogal een forse prijs, vindt u niet? Los daarvan had men sowieso coulant kunnen zijn daar ik de auto een week voor de afgesproken datum terugbracht en wel de volle huurprijs heb betaald. Met hoogachting, Anna Brouwer. "
" Like Booking.com and Hotels.com we recommend you to introduce some form of a loyalty program. "
" We had to wait more than 30 minutes together with other families before pick-up car at airport Lisbon arrived. When arriving at interrent office there were no cars available. Somehow pity, if you core business is renting cars. As a consequence, we had to wait an additional 45 minutes. When questioning the employee he stated: it was chaotic from times to times. By the way we had an excellent car - according booking. "
" Doe meer promotie! ik wist niet dat jullie er waren! "
" soepele behandeling. moest wel wachten want het was druk. We waren overigens wel verplicht om 16 euro te betalen voor de scanner voor de autosnelweg. Dat wisten we niet en we konden er niet onderuit. Onderweg bleek dat je ook contact op de autosnelweg kunt afrekenen.. Dus het was niet nodig geweest. "
" Wij dachten dat tijdens de boeking aangegeven werd dat de auto volledig verzekerd was. Dat bleek niet het geval. Er was sprake van 1500 eigen risico, dat afgekocht kon worden voor een bedrag dat hoger was dan de huurprijs... vreemd... "
" Positief: de lage huurprijs Negatief: de transfer die nodig is vanaf de terminal naar het bedrijf, er is hier teveel tijd mee gemoeid, dat is tijd die je beter kan gebruiken op een reisdag. "
" via de site lukte het niet om te boeken. Een auto boeken per telefoon via een medewerker ging goed, ik moest alleen meer betalen dan via de site. Het gereserveerde bedrag op mijn VISAcard is na 30 uur nog niet teruggestort. "
" Prima geholpen door vriendelijke medewerkers zowel bij het ophalen als het inleveren van de auto. "
" Ik wilde melden dat ik de auto een dag later wilde ophalen, eerst per mail, geen reactie, toen gebeld. Kon niks doen. Toen heb ik zelf gebeld met querin lisboa, namen niet op. Vervolgens gemaild met Guerin, die mailde meteen terug. Site voor wijzingen auto europ werkte niet goed. "
" Prima "