Bent u ook benieuwd hoe andere klanten een huurauto op Gran Canaria hebben ervaren? Lees hierover op onze pagina met alle autohuur beoordelingen op Gran Canaria. Zo weet u waar u aan toe bent en kunt u met een gerust hart naar dit populaire vakantie eiland. Ontdek de adembenemende en beroemde stranden tijdens een zonvakantie of bezoek de vele historische bouwwerken zoals de kathedraal van Las Palmas.
Al meer dan 60 jaar is Auto Europe een toonaangevende autoverhuurmakelaar met ophaal- en inleverpunten op meer dan 24.000 locaties in 180 landen. Dankzij onze samenwerking met de beste autoverhuurbedrijven ter wereld kunnen onze klanten kiezen uit een ruim aanbod aan huurauto's tegen de beste prijzen en vertrouwen op de beste service. U kunt een auto huren op diverse locaties in de steden Las Palmas of Puerto Rico, maar ook op Gran Canaria Airport.
" Ben gebeld en gemailt door autoeurope over het niet kunnen bevestigen van een boeking bij een andere verhuurder. Uiteindelijk een auto gevonden bij Hertz. Heldere communicatie. "
" Beschadigen die niet in het huurcontract stonden zijn met een foto toegevoegd. Vuil en kleine krassen hoefden niet vastgelegd te worden. Behulpzaam personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Als altijd top. Goede website, uitgebreid aanbod, duidelijke voucher. Graag tot de vlg keer! "
" Alles was prima, maar er zat in de wagen (Skoda) geen 'normale' USB-aansluiting voor het opladen van mobiele telefoons, bluetooth boxen etc. Alleen een piepkleine USB C aansluiting. Dat was de eerste keer in meer dan 25 jaar autohuurervaring, dat er geen goede USB aansluiting in mijn huurauto zat, jammer. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" auto voldeed prima voor hetgeen wij hem gebruikten. "
" goed te vinden en uitstekende service. Enige is dat bij ophalen auto geen controle ronde werd gedaan. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Vlot en makkelijk! "
" Alles perfect verlopen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed. "
" In orde. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Prima "
" Prima, geen rare dingen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Excellent "
" Excellent "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Boeken van de auto ging simpel en was snel gedaan. Autoeurope geeft altijd een mooi overzicht van prijzen en aanbod van verschillende aanbieders. Ook de terugbetaalgarantie van het eigen risico geeft een veilig gevoel. "
" Bij en halen en brengen van de auto ging alles soepel en vriendelijk zonder problemen. Alleen de auto was wat gedateerd en eigenlijk niet krachtig genoeg voor De steile wegen waarop wij reden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Prima service tegen scherp tarief "
" Jammer dat 2de bestuurder verplicht is wanneer creditcard van hoofdbestuurder niet geaccepteerd wordt. Daardoor extra kosten die niet nodig waren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Makkelijke website , scherpe aanbiedingen "
" Prettige communicatie een bijna nieuwe auto maakt het een prima ervaring die voor herhaling vatbaar is. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima verzorgd "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" duidelijke site, duidelijke afspraken "
" zeer vriendelijke medewerkers. 4x excuses gehad ,toen ik ze de tip gaf om altijd ruitensproeiervloeistof te checken, omdat deze bij mij vanaf vertrek leeg was, Jammer dat ze, bij ophalen auto, toch nog probeerden een verzekering aan te smeren, terwijl ik die al afgesloten had. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles correct verlopen "
" Snelle en correcte service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nu meerdere keren een auto via Autoeurope gehuurd en steeds zeer goede ervaring "
" Vriendelijke en duidelijk meedenkende baliemedewerker Echt top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Mooi overzicht van de goedkoopste/passnedste auto die ik wil/kan huren. "
" Ik zou niet specifiek Goldcar promoten, maar Auto Europe, omdat die het overzicht heeft van de goedkoopste auto die ik wil/kan huren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Altijd goed ! "
" Geen opmerkingen. Ging allemaal soepel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Helemaal top geregeld en net als vorige keren volledig zonder gezeur en hindernissen.....volgende autohuur gaan wij ook weer bij Auto Europe doen......FANTASTISCH... "
" Ging prima, snelle shuttleservice van het vliegveld en ook bij terugbrengen van de auto ook weer heel netjes en snel op het vliegveld afgezet. Ophalen en afhandeling van de auto was helemaal tiptop in orde.....supersnel en zonder gezeur......zelfs de geblokkeerde kosten op de creditcard was al weer teruggeboekt voordat wij op Rotterdam geland waren.....een dikke pluim en helemaal tevreden...... "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk boeken via Autoeurope. Overzichtelijke site en zo geboekt. Doe t al jaren via deze site, naar volle tevredenheid. "
" Snelle en duidelijke afhandeling bij t ophalen en inleveren van de auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima broker "
" Goed bedrijf! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik maak al heel lang gebruik van Auto Europe en tot nu toe met alle tevredenheid. "
" Fantastisch bedrijf, zier mooie wagen gehad en ophalen en terug brengen ging hij snel en vakkundig. Nog nooit mee gemaakt dat zelfs de reservering van de borg op de creditcard er na drie dagen al vanaf was gehaald. Het was echt heel goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima, hele fijne website. Goede prijzen ten opzichte van rentalcars. We boeken voortaan via auto-europe "
" Fijne services vriendelijke mensen. Aangevraagde auto was er niet. Was bij boeken vermeld dat er een soortegelijke auto kon zijn. Zou netjes zijn om de alternatieven erbij te zetten. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goede service "
" Niet op vliegveld "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" vlotte afwikkeling "
" vage omschrijving aanwezige schade op auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Zeer positief "
" prima onthaal en afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede prijsverhoudigen "
" Geen lange wachttijden en geen druk voor niet nodige extra verzekeringen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Helemaal top "
" Goede en snelle service Perfecte auto die ik zo mee wilde nemen naar Nederland "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wederom prima geregeld. "
" Keurig en behulpzaam personeel. Schoon en efficiënt kantoor met toiletten en wachtruimte met mogelijkheid iets te drinken. Prima ervaring. Enig verbeterpuntje is (de omschrijving in uw algemene voorwaarden van), het ontmoetingspunt op Gran Canaria Airport bij aankomst. Een duidelijk bord met "Dollar meetingpoint" ontbreekt. Het bleek dat we - na enig zoeken en navragen - bij de Spar-supermarkt naar buiten moesten, waar op dat moment geen personeel of bus van Dollar aanwezig was, omdat ze aan het rijden waren met andere, eerder aangekomen huurders. Heel begrijpelijk, maar twijfel of we op de juiste plek stonden te wachten. Eenvoudig op te lossen met een betere omschrijving in uw algemene voorwaarden en een duidelijk bord. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Steeds goed geholpen. Geen negatieve ervaringen. "
" Bij ophalen van de auto tank niet vol. De medewerkster zegt dat de wijzer van de meter niet verder kan. Onzin, bij het inleveren van de auto gaf de wijzer van de meter wel volledige uitslag aan. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 6
" PRima "
" Duurt lang , paspoort zelfs nodig "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 9
" Ik mag zeggen dat ik zeer tevreden ben over de ervaring die ik de laatste jaren 2à3 weken per jaar beleef, ook trouwens met de communicatie met jullie buro bij vraagstelling. Dank u. "
" Ik mag zeggen dat alles rimpeloos verlopen is. De wagen was nieuw en uitstekend. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" In afwachting van behandeling klacht. Altijd prettige ervaringen gehad. "
" het achteraf in rekening brengen van schade . Ze brachten schade aan voorzijde in rekening terwijl dit was aangegeven op het formulier 2 maal voorzijde bij afhalen.Bij het terugbrengen personeel aanwezig achter de portacabine zei dat ik kon parkeren op de plek en de sleutels in de brievenbus kon doen. zonder een controle uit te voeren . en nu zeggen dat er schade was en daarvan geen melding maakt maar gelijk het geld innen via cc. Na div. huren de afgelopen 2 jaar geeft deze handelswijze wel te denken en zal bij Auto Europe een klacht indienen met eis tot teruggave omdat er van verdere schade niets bekend is. "
" auto europe moet wel de( huidige ) aanvullende toeslagen vermelden , is niet up to date. "
" opdringende manier om aanvullende diensten te nemen. niet prettig. "
" Goedkoop te rgegelen "
" Betalen voor schoonmaak maar de auto was vies van buiten en binnen . Voor wie betaal ik de schoonmaak dan ? "
" Duidelijker maken op het voucher, dat er een verzekering voor eigen risico is afgesloten voor een bepaald bedrag. Is nu niet terug te vinden. "
" Kantoor was bijna niet te vinden op het vliegveld. "
" Goede prijsvergelijking en heldere communicatie. Fijn dat we ook vooraf de waarschuwingen en tips ontvangen mbt opdringerig personeel van het verhuurbedrijf. "
" Medewerker sprak onduidelijk en hierdoor in eerste instantie verkeerd begrepen en 200 euro aan verzekering extra afgesloten. Dit is wel gecorrigeerd geworden. Maar ze bleven vanalles aansmeren en maakte je bang met hoge kosten als je dit niet zou afsluiten. Verder hadden we flink beschadigde en slecht onderhouden leen auto. Onderhoudslampje brandde en was verlichting defect. Dit gemeld bij terugkomst maar of er met deze tip iets wordt gedaan...? "
" Goede prijs informatie "
" Heeeeeel veel carrosserie defecte voertuigen, wat een boel schadegevallen, vreselijk "
" Communicatie over (extra) verzekeringen, afkoop eigen risico en schoonmaak etc. mag wel wat duidelijker. Bij autohuur blijken er altijd weer onverwachte kosten bij te komen bij het ophalen. "
" Lang wachten voordat ik uiteindelijke werd geholpen. Niet duidelijk aangegeven op de luchthaven waar Interrent zit. Auto met vrij veel (kleine) schade zoals krassen en deukjes. "
" Prima keuzes van diverse auto's. Die wij hadden was fijn. "
" Het duurde wat lang om de auto op te halen (druk bij de balie). En die bleek wat beschadigd wat niet op ons formulier stond. Wel foto's gemaakt, maar die was ik kwijtgeraakt. Gelukkig vond INTERRENT bij het terugbrengen van de auto dat de beschadigingen duidelijk oud waren. Ze deden niet moeilijk, toch goed!! "
" Duidelijke site. Correcte afhandeling. "
" Langzame afhandeling bij pick-up; 20 min. per klant. Doen veel moeite om alsnog een verzekering te verkopen. Eerste auto zat enorm onder de deuken en krassen en koplamp stuk. Medewerker vond dat geen probleem, ook al was het avond en donker. Na aandringen lukte het om de auto omgeruild te krijgen voor een andere auto. Deze had ook veel beschadigingen en was vies. Voorbanden versleten waardoor 1x lek gereden. Wilden ons laten betalen voor nieuwe band. Lijkt een maatschappij die nog geld wil persen uit afgeschreven tweedehands auto's. Nooit meer interrent !!! "
" Prima geregeld! "
" Ruim anderhalf uur moeten wachten bij het ophalen.....met slechts 3 mensen voor mij. Medewerker was zo vreselijk traag. "
" super goede servive en scherpe prijs "
" afhandeling bij pick-up ZEER slecht , 2 uur wachten voor dat ik aan de beurt ben , oorzaak : te langzame werking en te weinig mensen om je te helpen bij meerdere klanten. "
" Het zou plezierig zijn indien nodig een nederlandstalige telefonisch beschikbaar zou zijn. "
" -lang moeten wachten op de auto -nadien bleek dat een voor-en achterlicht het niet deden, alsmede een veel te zachte rechter voorband -ruitenwisser achter ontbrak (afgebroken) -veel kilometers (51000) op de teller Als gevolg hiervan moest ik tussentijds de auto terugbrengen naar de luchthaven. Aldaar kreeg ik een andere auto met veel beschadigingen.Heb de auto zorgvuldig moeten nalopen en de niet vermelde beschadigingen op het formulier moeten aanvullen en daar fotos van moeten maken. "
" afhandeling van Auto Europe mbt boeken en betalen gaat prima, bij aankomst op het vliegveld is er niemand aanwezig bij de bali van interent/europcar "
" Niemand aanwezig bij de bali op het vliegveld, na 20 minuten wachten en vragen komt een dame aangelopen die toch weer de hele discussie met ons aangaat over te kleine auto, te laag verzekerd, eigen risico etc. Na bijbetaling van de extra verzekering premie konden we de auto van het parkeerterrein halen zonder dat goed werd uitgelegd waar dat was. Bij inleveren van de auto bij Europcar opnieuw in de parkeergarage niemand aanwezig, terwijl bij de andere (grotere?) verhuurders volop mensen bezig waren met schoonmaken van auto's. Na rondrijden en zoeken kwam een heer van Europcar aanlopen die ons keurig hielp. "
" Op zich goed geregeld met reserveren en ontvangen van de voucher. Alleen de informatie hierop komt niet overeen met wat Interrent aangeeft bij het ophalen van de auto. Je kan op dat moment ook niet meer annuleren. Ik vraag me af of je met een partij als Interrent moet willen samenwerken. "
" Zeer lange wachttijd bij het ophalen van de huurauto, bijna 2 uur. Per klant (stonden 4 mensen voor ons) ruime tijd nodig om alles in te voeren en zogenaamd uit te leggen. Wij kregen onder andere te horen, omdat we via Auto Europe hadden geboekt, we geen recht hebben op hulp onderweg bij bijv. pech. Dan zouden we zelf voor transport moeten zorgen etc. Of het via Auto Europe moeten regelen. Waardeloos. Auto zelf was aantal jaren oud, veel schades en geen profiel op voorbanden en geen antenne. Laatste keer Interrent. "
" Zoals altijd perfect verlopen. "
" Zeer vriendelijk en snel geholpen. Zowel aan de balie als in de garage. "