De Spaanse stad Gerona is een sfeervolle oude stad op circa 100 km afstand van Barcelona. Er valt hier veel te zien en dankzij een huurauto kunt u helemaal onafhankelijk uw Spaanse roadtrip plannen. Wilt u weten hoe onze klanten het hier vonden? Lees dan deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Gerona, zodat u uw huurauto bij ons met vertrouwen zult boeken.
Bij Auto Europe kunt u verzekerd zijn van de scherpste prijzen en de beste service. U zult merken dat u bij ons de voordeligste prijs en de beste service krijgt. Al vele jaren lang werken wij met meest gerespecteerde autoverhuurbedrijven in de branche samen, waardoor wij u een geweldige keuze aan huurauto's aan kunnen bieden. Vergelijk de huurtarieven in Gerona dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek meteen! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Gerona, alsmede op verschillende locaties in de stad, waaronder het centrale treinstation van Gerona.
" Al járen mijn favoriete platform om auto's ih buitenland te reserveren. "
" Fantastische huurervaring: fijne organisatie (Leasys, voorheen Drivalia), prachtige auto en naar verhouding 'schappelijke' prijs. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Op het formulier duidelijker aangeven dat je bij Interrent de auto op moet halen. Bij ons was het uiteindelijk Goldcar. Je bent vreemd op zo'n vliegveld dus dat mag wel iets duidelijker omschreven worden. "
" Het zou fijn zijn als er bij de uitgifte meer baliemedewerkers zouden zijn. Je weet wanneer de auto's opgehaald worden en wanneer de vluchten aankomen. Dan is het niet handig dat er maar 1 medewerker is. Welke overigens echt zijn stinkende best deed. Maar al met al 45 min staan wachten. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ook deze keer was alles goed geregeld. "
" Prima auto. Medewerker Interrent was bij inleveren niet echt spraakzaam en behulpzaam. Die had er geen zin in.... "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 7
" zeer goed "
" goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijk , goede service en prijzen. "
" Kantoor ligt op 3 min lopen van Gerona AirPort. Snelle service, prima auto. Hier komen we zeker terug. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Alles is goed en soepel verlopen!! "
" Alles is goed en soepel verlopen!! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snel, netjes en duidelijk. "
" Hele aardige mevrouw bij het ophalen van de auto. Een hele positieve ervaring. Alles ging snel en netjes! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" altijd goed "
" Snel bij het ophalen en inleveren "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top, huur al meer dan 10 jaar met volle tevredenheid bij AutoEurope "
" Niet de geboekte auto, wel uit dezelfde categorie. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Top "
" Perfect en snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede service, snelle antwoorden "
" Goed bedrijf , waar in overleg alles mogelijk is. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nette verhuurder "
" Prima en direct aan de beurt "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Geen problemen, wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. "
" Dame aan de bali drong aan op een extra verzekering. Hetcwerd echt vervelend toen ik dat weigerde. Uiteindelijk moest ik 1500 euro borg betalen en 126 euro voor een volle tank. Ook wilde ze me 8% laten luchthaven toeslag laten betalen. Toen ik protesteerde en de voucher liet zien hoefde dat niet. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed. Op verzoek ook het contract in het Engels en Spaans ontvangen. Dit maakt het makkelijker om aan de balie de medewerker de juiste informatie te geven. Waarom wordt niet standaard het contract naast in het Nederlands ook in de taal van het betreffende land toegestuurd? "
" Goede, schone auto. Gratis upgrade naar grotere auto met navigatie. Geen vragen m.b.t. extra aanbiedingen e.d. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Goede ervaring met auto europe "
" Goede ervaring, had vlak voor buiten min schuld de auto inleveren goed geholpen door de medewerkers van sixt, dus goede. indruk "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vlotte professionele service "
" Vlotte professionele service. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nog nooit problemen gehad. En zeer goede prijs, als je op tijd een auto reserveert. "
" Goed geholpen. Vriendelijk balie medewerkster. Probeerde niks extras aan te smeren. Maar dat was ook niet nodig, aangezien ik super cover dekking had. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Het ophalen van de auto in Gerona verliep enigszins traag omdat de dame dezelfde opstartproblemen bleek te hebben als haar pc. Terugbrengen verliep soepel en uiterst correct. Samengevat een goede ervaring en zal volgende keer zeker weer gebruik maken van uw dienstverlening "
" Het ophalen in Gerona verliep nogal traag door een mevrouw die dezelfde opstart "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" al jaren tiptop "
" gaat zeer nauwkeurig mogelijk aanwezige schade van de auto vooraf doornemen, dus geen gedoe achteraf. Locatie best wel op moeilijk loopbare afstand van de terminal. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Telefonisch contact van te voren over de verzekering was prima en duidelijk en voorkwam ws een hoop gezeur. Er was geen NL talige persoon beschikbaar, mijn Engels is voldoende voor een onverwachts gesprek maar ik kan me voorstellen dat een Engelse persoon aan de telefoon voor sommige mensen een grote schok is. "
" Geen gezeur bij afhalen over de verzekering. Vlotte afhandeling. Prima service. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Huur al jaren via auto europe en heb nog nooit problrmen met jullie ge8had. "
" Ben in het geheel niet tevreden. Heb er het afgelopen jaar 5 x een auto gehuurd . 5 x problemen gehad. Huurde bv een Opel astra en kreeg een vw polo mee. Huurde een opel corsa en kteeg een fiat 500 mee. Moest ook een keer 37 euro aftankpremie betalen terwijl ik vol vol had in mijn overeenkomst. De mensen aan het loket zijn de baas!! In juni dit jaar liep de man achter het loket gewoon weg en wilde niemand meer helpen, zijn tijd zat er op. Er stonden veel mensen te wachten. Uiteindelijk, toen het na pngeveer een uur uit de hand dreigde te lopen kwam er iemand van europacar helpen. Een internet personeelslid hebben we niet meer gezien. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 4
" Duidelijke info, vlotte afhandeling op vliegveld en scherpe prijs. Uitermate tevreden! "
" Correcte behandeling, vriendelijke medewerkster. "
" Het zou prettig zijn als op de voucher ook een verklaring van de codes staat zodat de klant hieraan duidelijk kan zien wat hij gereserveerd heeft. de car rental zone op luchthaven Girona is NIET bereikbaar met de luchthavenbagagewagentjes. Dit is zeer onhandig als je alleen reist met veel bagage. "
" Zeer onvriendelijke medewerker. Zeer lange wachttijd zelfs als er GEEN klant voor is. "
" Het staat in de voorwaarden, maar wat toch steeds opnieuw gebeurt is de poging van de locale verhuurder om verzekeringen bij de aflevering te verkopen, extra om het Eigen Risico (ER) af te kopen voor 190 euro...en dan autobandenverzekering. Aangezien ik bij de online bestelling ER op afkoop aangevinkt heb, en daar ook extra voor betaal, zou het mooi zijn als dit ook met de verhuurder afgestemd wordt. Het blijft verwarring opleveren en het gevoel dat men niet goed verzekerd is. "
" Goede verhuurder, vriendelijk en behulpzaam. Mijn suggestie om de extra verzekeringen bij afhalen van de auto uit het 'verkooppraatje' te halen (aangezien ik het al afgekocht heb bij de online reservering) geldt voor alle verhuurders waar ik de afgelopen jaren gehuurd heb. "
" Gewenste auto was niet meer beschikbaar. Autoeurope nam onmiddelijk telefonisch contact op en zocht naar een alternatief. Na enig zoeken kwam de medewerker met een goed alternatief. Prima opgelost. "
" Vriendelijke medewerkster van Interrent/Europcar zorgde voor een snelle afhandeling van de reservering. De mogelijkheden van extra verzekeringen werden in het kort uitgelegd. Zeker niet opgedrongen. Auto stond klaar, gewassen en schoon van binnen. Prima. Samen met de medewerkster de beschadigingen aan de auto doorgenomen en waarnodig aangevuld. Inleveren buiten de kantooruren was geen probleem. Is een dropbox. Binnen 24 uur na inlevering was het gereserveerde geld op de creditcard weer vrijgegeven en alles financieel afgehandeld. Kortom de eerste ervaring met Interrent was zeer goed. "
" Alles prima geregeld. Voor een goede prijs "
" Gelukkig probeerden ze me geen extra verxekeringen aan te smeren. Want daar krijg ik altijd de kriebels van "
" 2x gebruik gemaakt deze zomer, goede service "
" Via Goldcar, wel enig aandringen op extra verzekering maar kreeg de auto zonder deze extra verzekering gewoon mee. Is goed bevallen "
" alles prima zo "
" prima behandeling "
" Duidelijke website. "
" Prima auto verhuur bedrijf. Zij hebben voor de tweede bestuurder meer berekend dan was afgesproken. Afspraak was ? 60,= het werd ? 69,=. Is niet zo netjes. "
" Na vele malen huren voor de eerste keer geconfronteerd met een gelimiteerd aantal km. Dit was bij de boeking niet goed te zien. "
" Goede loket bediening. Helaas, eerste maal dat ik dat mee maak in de vele malen, was de auto dat de auto niet goed was afgetankt, Dat zag ik pas toen ik al 30 km van de luchthaven was.... "
" Of een Hollands sprekende dame op de ophaal unit, of in korte punten aangeven wat de klant te wachten staat bij de afhaal unit,.bijv. dat met een credit kaart ? 1000 geblokt wordt. e.d door de onwetendheid duurt dit heel lang en heb je veel irritaties daar de klant denkt dat hij bij jullie alles geregeld heeft en netto, netto een wagen heeft gehuurd.m "
" Zie bovenstaande "
" Geen klachten. "
" Jammer dat ze niet. Eer in de aankomsthal zitten. Was best een stuk lopen met de bagage in de hitte. "
" Als je via Auto Europe `n auto gehuurd hebt, zoals ik al jaren doe, wordt je iedere keer verrast door onwetendheid wat betreft de verzekering van en rondom de auto. Ik dacht alle risico afgekocht te hebben in het contract, maar de man van Interrent vertelde mij waar ik allemaal niet voor verzekerd was. Ik heb met aarzeling besloten om voor bijna 100 Euro bij te verzekeren. Dat wekt wrevel, en is niet nodig als ik goed en in begrijpelijke taal ben voorgelicht door Auto Europe wat mijn verzekering wel en niet dekt. Dit probleem deed zich ook bij andere klanten voor, zag ik. "
" De locatie is niet volgens de voorlichting op Internet. "
" service is prima. "
" ook een goede service. "
" Wachttijd op Gerona Airport was veel te lang. "
" Prima geregeld en snel afgehandeld. Alles was duidelijk! "
" Hele lange wachtrijen bij t ophalen van de auto. Maar 1 persoon achter de balie en meer als een uur moeten wachten. Niet voor herhaling vatbaar. "
" Fantastisch dat een avond vantevoren nog een auto geboekt kan worden. En dat voor een normale prijs, niet zoals he vliegticket waarvoor ik de hoofdprijs moest betalen. "
" Heel vriendelijk personeel, prima auto. "
" Zie mijn mail van 17-11-2016 Ik ben zeer tevreden met uw bedrijf en heb daarom een klachtenmail geschreven over Solmar. Deze heeft u serieus behandeld waar ik zeer blij mee ben! Dank daarvoor!! "
" Een auto huren bij Solmar zal ik een ieder afraden! Alleen als je bij hun een extra verzekering neemt dan verloopt het soepel maar anders.................. Moet je zelf de auto nakijken op beschadegingen ( bij mij waren het er 29 voor ik zover kon zien in het donker!) En bij terugbrengen heeft Solmar ongeveer 30.min nodig om te controleren! Ik huur al jaren via AUTO EUROPE en ben zeer tevreden bij hun MAAAAARRRR............. SOLMAR..... voor mij NOOIT MEER!!! "
" Goed overzicht op de site en een goede keuze bij de diverse aanbieders "
" Geen probleem bij de balie, wel extra vertellen dat het allemaal compleet is. De afhandeling in de garage ging vlot en was soepel en gaf geen problemen. "
" Ik ben tevreden over de web site en het is eenvoudig boeken. "
" werd keurig geholpen.en kregen een prima auto. "
" Het zou prettig zijn als verplichte toeslagen als servicekosten voor tanken vooraf bij de boeking bekend zijn. "
" Het zou prettig zijn als verplichte toeslagen als servicekosten voor tanken vooraf bij de boeking bekend zijn "
" Boeking en contact verliepen bijzonder goed! Niets op aan te merken. Volgende keer bij auto huur zeker weer bij Auto Europa! "
" Soms hoor je wel eens rare verhalen over verhuur maatschappijen. Bij interrent absoluut NIET. Zeer prettig geholpen aan de balie, vriendelijke mensen en geen verkooppraatjes voor (extra) verzekeringen. Ook het terugbrengen ging soepel, vlot en zeer correct. Volgende keer zeker weer bij Interrent! "
" prettig geprijsd en flexibel; we hebben de auto 2 dagen eerder geboekt in een laat stadium vanwege aangepast reisschema. dit gaf geen enkel probleem. "
" vriendelijke en behulpzame medewerker "
" Prima! "
" Kantoor op de airport met vriendelijk en professioneel personeel. De auto werd voorgereden een Opel Zafira zoals geboekt met 5.000 km op de teller, nagenoeg nieuw dus. Inleveren midden in de nacht was ook geen probleem de parkeergarage ligt tegenover de vertrekhal van de airport en de sleutel kon worden gedeponeerd in een sleutelkluis. "
" Wij moesten de bestuurder door omstandigheden wijzigen. Dit keurig, zo leek het via autoeurope callcenter geregeld. Komen we bij interrent, wat blijkt het altijd onvriendelijke europcar te zijn (nauwelijks te vinden op het vliegveld), kunnen we de auto niet meekrijgen omdat mijn creditcard staat vermeld en mijn vrouw haar rijbewijs als bestuurder. Hele discussies gevoerd (mijn vrouw heeft geen creditcard, wel mijn achternaam), waarbij zelfs de politie bijna was ingeschakeld, moesten we mijn rijbewijs ook registreren, als extra bestuurder en kregen we een polo mee. we hadden gevraagd om een fiat 500 waarvan er een hele rij stond trouwens. de auto bleek niet te staan waar ze zeiden. Na een hele zoektocht stond ie op een andere verdieping, etc "
" 16-07-2016 Interrent GROI01 Vilob Vilobi d'Onya ESP 5248.****.****.6278 48,96 Omschrijving Interrent GROI01 Vilob Vilobi d'Onya ESP Mutatiesoort Diversen Dit moest ik extra betalen. Graag ontvang ik dit bedrag terug. En ze wilden me eerst ook nog krasjes aanrekenen die er al op zaten, maar die niet op het schadeformulier stonden. Na veel gepraat en het laten zien van foto's die ik bij het afhalen van de auto had gemaakt, ging dit uiteindelijk nog goed. Wat een verzoeking!!!!!! En dan op vakantie.... "
" Overigens: in uw aankondiging staat: geef ons uw meing. Jullie zijn een n vergeten "
" Probeerden mij inderdaad een verzekering aan te smeren terwijl ik bij u al voldoende verzekerd was (naar mijn mening. Mocht dit toch niet zo blijken te zijn, laat het mij dan weten) "
" Alleen blijkt huur wel iets duurder te zijn dan op site aangegeven, heeft alles te maken met verzekering enz. Dit staat dan in de kleine lettertjes. Meer duidelijkheid zou fijn zijn. "
" Ze geven aan dat je de auto met een lege tank moet inleveren en zeggen erbij dat dit net zo duur is als dat je deze zelf aftankt. Dit is natuurlijk niet zo, want het ene tankstation is goedkoper dan de andere. Niet doen zeggen wij. "
" Goede afspraken maken met verhuurbedrijven zodat er altijd een medewerker van het verhuurbedrijf in de parkeergarage beschikbaar is bij ophalen en inleveren van de huurauto. "
" Goede en snelle afhandeling van de administratieve formaliteiten aan de balie van Firefly in de aankomsthal van vliegveld Gerona. Er was geen medewerker beschikbaar in de parkeergarage bij het ophalen van de huurauto ('s morgens om 09.00 uur,de medewerker zou pas om 10.00 uur in de parkeergarage zijn ). De auto stond wel netjes klaar. Bij het inleveren ('s avonds om 19.30) was er ook niemand in de parkeergarage. De sleutel moest in een aparte box gedaan worden. Daardoor was het niet mogelijk om samen met een medewerker de auto te controleren op eventuele schade. N.B Er was geen schade veroorzaakt. "
" Proberen alle correspondentie via AutoEurope te laten lopen. Firefly stuurt nu na afloop rechtstreeks facturen naar huurder en geeft vervolgens geen antwoord op per Email gestelde vragen. "
" Belast na inlevering mij voor schade terwijl auto beslist schadevrij is ingeleverd. Bij aanvang ontvang je een formulier met schade aantekeningen en nadat deze door mij was nagelopen bleken er nog enige beschadigingen te zijn die niet vermeld waren deze zijn vervolgens handmatig door medewerker bijgevoegd en vervolgens is formulier afgestempeld. NU geeft men aan dat auto in onbeschadigd is ingeleverd. Verzoek om aan te geven waar schade dan is wordt niet beantwoord. AutoEurope dekt schade volgens overeenkomst maar handelswijze is niet juist. Onbetrouwbaar adres FIREFLY. "
" Gewoon goed. "
" Ook plus: binnen een paar uur via mail de eindafrekening van de huur. "
" Na vanuit Nederland vooraf 2 maal te hebben gebeld en gereserveerd tevens nagevraagd of er extra kosten kwamen, werden we in Gerona onaangenaam verrast dat we bij Solmar te horen kregen dat we nog eigen risico moesten betalen in 2 optie's daarbovenop nog de extra bestuurder die apart betaald moest worden. Al met al waren we meer dan het dubbele kwijt voor de huur dan was afgesproken, het vervelende is dat je dan weinig keus hebt op dat moment. Deze informatie hadden we liever vooraf gehad, wij hebben het gevoel onjuist voorgelicht te zijn en dit was een domper op onze vakantie. "
" alles soepeltjes verlopen wordt wel voor alles borg geblokkeerd hoe gaat het bij een schade? "
" idem "
" Vlotte en adequate afdoening "
" Ik meende een wat grotere auto gehuurd te hebben (vervoer voor 4 volwassenen), maar kreeg een kleine fiat Punto met 63.000 km op de teller, waarvan de hoedenplank beschadigd was. Motorisch niets op aan te merken, maar ben gewend jongere auto's te huren, bij Auto Europe. Viel wat tegen.Een eigen risico van 1000,- werd door mij afgedekt met een verzekering bij Auto-Europe, maar eigenlijk vind ik dat onnodig hoog, vergeleken met het eigenrisico van 600,- uit het verleden. Begint op woeker te lijken. Vriendelijke groet H.A.Jansen "
" Overzichtelijk en ruim voldoende keuze uit diverse aanbieders. Ook de service en prijzen zijn goed. "
" Bij de verhuurbalie wederom gezeik gehad dat de verzekeringen niet goed waren terwijl ik deze nog had kort gesloten met een medewerker van Auto Europe kort en in samenspraak nog een aanvullende verzekering had afgesloten. De dame achter de balie zei dan wordt je creditcard geblokkeerd voor 1000,00 euro en dan moet je het zelf maar weten verder. Kortom toch weer een vervelende ervaring omdat ik dacht nu alles geregeld te hebben. De auto werd afgeleverd met een tekort aan koelvloeistof, olie en de ramen waren binnen en buiten zeer vies. Dit leverde een gevaarlijke situatie`s op bij de tweebaansweg richting bestemming omdat ook de watertank voor de ruitenwisser compleet leeg was. Tijdens het inleveren heb ik daar geen meer van gemaakt. "
" Makkelijk te reserveren en nog nooit problemen gehad. "
" Voor de eerste keer bij INTERRENT gehuurd, maar aangezien het een onderdeel was van EuropeCar kreeg ik dezelfde service en die is prima! "
" Makkelijk, overzichtelijk en giede aanbiedingen "
" Super auto, goed tarief, geen kleine letters en nabetalingen, vriendelijke juffrouw aan de balie, "
" Het enigste advies dat ik u zou willen geven, laat in Nederland de telefoon behandelen door Nederlands spreekend personeel. "
" Ik werd keurig en vriendelijk geholpen, zowel bij het ophalen als bij het inleveren, dus geen klachten "
" voor mij reden een auto in Spanje via Auto Europa te bestellen. "
" Waarom moet ik zoals mijn laatste keer 3,30 CC FEE en 19,89 Service ch betalen,en over alles nog eens 21% V.A.T. Bovendien vind ik de kosten van SCDW 10,50 E per dag veel te hoog t.o.v.de 5E die U hiervoor berekent. "
" correct behandeld "
" correct behandeld, "
" goed voor weinig geld "
" Jammer dat de lokettist was vergeten een uitrijkaart te geven moest terug naar loket en VOORDRINGEN omdat die sukkel de uitrij kaart vergat "
" Je moet erg lang wachten! En dan is het nog de vraag of je iemand aan de telefoon krijgt die dezelfde taal spreekt. "
" altijd correcte informatie aan de telefoon. Nemen de tijd voor je "
" ze proberen je een extra autoverzekering aan te smeren. Verder waren ze prima "
" Geef duidelijker aan dat de verzekering die je bij de autohuur krijgt niet de volledige verzekering is. Dit kan bij ophalen van de auto misverstanden voorkomen. "
" Prima service, goede prijzen en met de wekelijkse e-mails houd u ons goed op de hoogte "
" Nauwkeurig en vlotte aflevering van auto "
" Doordat wij ons vliegtuig hadden gemist zouden wij de auto een dag later ophalen. Ik heb meteen 2x kantoor van Firefly gebeld om dit te melden, maar de tel. werd tot 2x toe niet opgenomen. Toen heb ik jullie gebeld. Ik had binnen 2 uur moeten bellen. Hoe had ik dit kunnen weten? Het stond nergens. Bovendien als firefly had opgenomen hadden ze het mij kunnen vertellen. Toen moesten we een geheel nieuwe huursom betalen! En dat terwijl jullie de auto gewoon konden verhuren en dus dubbele huur ontvangen! Waarom niet alleen administratiekosten betalen? Na een mail heb ik nog een gedeelte terug gehad maar het heeft me toch 145 euro extra gekost. Als ik dit geld niet terug krijg huur ik NOOIT meer bij auto europe en zal ik het ook iedereen afraden "
" Waarom nemen ze de telefoon niet op? Had mij 145 euro kunnen besparen! "
" Afhankelijk van de reactie op mijn opmerkingen over Solmar! Dus ga Auto Europa ook nog niet aanbevelen. "
" Bij Solmar werden wij ook geconfronteerd met de verzekeringendiscussie door de verhuurder terwijl de risico's via Auto Europa al waren afgekocht. Verhuurder gaf aan dat zij geen andere verzekeringen accepteren (dus ook niet van Auto Europa) als alleen de eigen verzekeringen. En als ik dit niet wilde dan moest ik borg van ca. 1300 euro via de credit card betalen. Volgens mij zou dit helemaal niet nodig moeten zijn, dus in die zin helemaal niet tevreden! Overigens auto was prima "
" Goed en duidelijk "
" Wat een onbeschoft bedrijf, iedereen die hier een auto kwam ophalen had problemen, volgens de heer aan de balie hadden wij bij uw onderneming slechts de reserveringskosten betaald en moesten wij nog 166 euro bijbetalen,zeer slecht en zeer klant onvriendelijk, de aanwezige werknemers van Firefly deden naar iedere klant zeer ongeïntresseerd en minachtend. "
" Autohuur zou 99,97 zijn uiteindelijk moet ik 182,42 betalen! Waarom? benzine begrijp ik, graag meer duidelijkheid "
" lange wachtrij "
" Keurige informatie. Ook de brief voor vertrek getuigt van klantvriendelijkheid. Prima. Ook heel goed de vol=vol regel en het feit dat er 0 eigen risico bij Firefly was. Daardoor zeer gunstige prijs. "
" Gelukkig bij het inchecken van de auto geen lange wachtrij. Dat was wel het geval bij het terugbrengen en meer dan een uur wachttijd. De auto moest in de garage worden gestald en er werd ter plekke geen controle op het voertuig gedaan of deze eventuele schade had opgelopen. Ook geen vrijwaring gekregen! Ik vind dat ter plekke altijd duidelijkheid moet worden gekregen over een eventuele claim. Als dit achteraf gebeurd dan geeft het grote problemen wanneer je zeker weet dat er geen schade was. "
" geen "
" Erg druk na aankomst vliegtuig. Lange wachtrijen. Misschien het laatste bordje, retour Rent a Car wat groter maken. Je rijdt er snel voorbij. "
" Het zou fijn zijn als de mensen die het Nederlandse telefoonnummer beantwoorden ook nederlands spreken. Ik kan me goed verstaanbaar maken in het Engels maar er zijn ook veel mensen die dat niet kunnen. En dan heb je wel een probleem... "
" Het is fijn dat je zonder veel rompslomp de auto kan inleveren (sleutel en formulier kunnen bij het inleverpunt in een brievenbus worden gegooid) "
" Contact eerst met nederlander daarna duitser.. Beetje raar Voor de rest goed. "
" Auto was voor kwart leeg. Ik heb auto vol ingeleverd. Toch wordt er nog geld afgeschreven voor benzine. Dubbel nadeel voor mij. Waarom kan het bijna nooit eerlijk verlopen? "