Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
U wilt natuurlijk met een goed gevoel een auto huren in Brindisi om deze Italiaanse havenstad op uw eigen tempo te verkennen. Lees daarom eerst de autohuur beoordelingen in Brindisi van klanten die al eerder een auto hebben gehuurd in deze stad zodat u weet wat u kunt verwachten.
Al sinds de oprichting in 1954 is Auto Europe marktleider in de autoverhuurbranche en dankzij lange betrouwbare samenwerkingen met alle grote autoverhuurbedrijven ter wereld, zijn onze klanten verzekerd van de beste prijzen en de beste service vóór, tijdens, én na de autohuur. Zoek, vergelijk, en kies uw ideale huurvoertuig uit ons grote aanbod. Haal uw huurauto in de stad op, op Brindisi Airport, of op het treinstation van Brindisi.
" Dat is goed bevallen "
" Was mijn 1e autohuur bij sixt en is tot nu wel bevallen. Helaas kregen we niet de BMW X1 die we hadden gereserveerd. Konden wel een andere auto krijgen tegen meerprijs, waarom dan niet gratis update? "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" positief "
" positief "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Goede prijs/kwaliteit verhouding "
" Goede prijs/kwaliteit verhouding "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima ervaring "
" Alles prima verlopen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Goede service. Ruilen auto geen probleem op Brindissi vliegveld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Efficiënt en vriendelijk. "
" We werden uitstekend geholpen en de auto voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen en wensen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is ok. "
" Aanduiding schade en controle bij oppikken en afleveren is niet correct gebeurd. Vermoeiend. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" De voorwaarden voor het afkopen van het eigen risico kan wat duidelijker. Wat koop je nu precies af en wat zijn de verschillen tussen super cover en de andere optie. Dit korter onduidelijker aangeven. "
" Firefly blijft proberen je een verzekering te verkopen terwijl het eigen risico al via auto europe is afgekocht. Ondertussen wordt er wel een bedrag gereserveerd van je creditcard. "
" Altijd goede aanbiedingen "
" De service was erg snel geregeld "
" simpel en doeltreffend, dus goed "
" goed geholpen "
" goed geregeld ook naar een week van een bestuurder naar een tweede bestuurder "
" Snelle, heldere reserveringen en bevestigingen "
" Prima service, auto's "
" Schrijf de kleine lettertjes van het contract nog. beter in jip en Janneke taal "
" Het contract wat je ondertekent gebeurt dogotaal. Let op want ze zoomen het zover in dat je bijna niet ziet wat je tekent. Er zaten overigens geen verassingen in het contract Ze hebben trouwens geen enkele Audi A3 in het assortiment. In plaats van de Audi A3 kregen we een Skoda Octavia....ook prima "
" prima "
" service is goed. Auto niet. Vlak voor ik terug ging zag ik dat nog 26% rem vloeistof had. Dit ging ineens terug naar 0%. Ik moest toen 1 liter remvloeistof kopen omdat ik geen risco durfde te nemen. ik moest nl terug naar het vliegveld. Ik heb hier 14 voor betaald. Een bon heb ik niet want het was siësta tijd. Ik heb de olie gekocht bij de koffiecorner van het tankstation en die kon geen bon verstrekken. Het zou fijn zijn als ik deze kosten terugkrijg. Ik heb alles bij loc auto gemeld en ook een verklaring geschreven. Als ik geen olie had kunnen kopen dan had ik niet terug gekund naar het vliegveld. Ik vind dit slordig van Locauto. Ik heb 1x eerder bij hun gehuurd en ook toen had ik een auto die er acuut mee stopte! "
" Over het algemeen goede service, maar op mijn laatste e-mail geen antwoord gekregen. Ik weet dus nog steeds niet of ooit mijn onderdeel van mijn navigatie, dat ik in de haast in de auto heb achtergelaten, nog terug krijg. "
" Prima auto meegekregen. Toen ik deze door een ongeval van mijn vrouw eerder kwam inleveren, dacht men dat ik een ongeluk met de auto had gekregen. Kennis van de Engelse taal was vrijwel afwezig. "
" Tevreden . "
" Onvriendelijke personeel bij afhalen auto. Duurde allemaal erg lang. Er werd geen check gedaan op eventuele krassen of deuken en 1800 euro eigen risico in zo'n situatie erg veel geld als inhouding creditcard. Het was vreselijk benauwd in de hal. "
" Mogelijkheid om je afgesproken pakket nog vooraf kosteloos aan te passen. "
" Maggiore was op de dag van afleveren( in Brindisi) niet telefonisch bereikbaar terwijl we wel de afspraak hadden dat er tevoren gebeld zou worden "
" Nooit meer ergens anders. Je krijgt meteen contact wanneer je ze belt om info. Vervolgens smeren ze je geen verzekeringen aan, die niet nodig zijn. Dit de tweede en zeker niet de laatste keer, dat ik via hen boek!! Hulde!! "
" Ik kreeg een jonge auto (Peugeot 308 cabriolet met stalen dak en 19.000 km op de teller.) Wel wat kleine deukjes en beschadigingen, maar die stonden keurig op het formulier aangetekend bij aflevering. De auto, een diesel, was zuinig en alles is probleemloos verlopen. De auto teruggebracht naar de plaats waar ik hem had opgehaald, vervolgens naar de receptie van Auto Europe/Sicily by Car, binnen 5 minuten weer weg en daarna vliegen naar Nederland. Super!! Nog even wachten op de opheffing van de gereserveerde 1.200 euro. "