Auto Europe ontvangt regelmatig vragen van klanten over het gebruik van cookies en de invloed ervan op onze autohuurprijzen. Hieronder vindt u een aantal veel gestelde vragen over het gebruik van cookies op de Auto Europe website.
1. Gebruikt de website van Auto Europe cookies?
Ja, onze website maakt in beperkte mate gebruik van cookies om de gebruikersvriendelijkheid te bevorderen. Deze cookies bewaren enkel basisinformatie zoals het identificatienummer van uw sessie of het land dat u heeft geselecteerd bij een eerdere zoekopdracht. Er worden geen persoonlijke informatie of creditcardgegevens bewaard.
2. Hoe verwijder ik deze cookies?
U kunt op
deze link klikken om uw cookies te verwijderen. Dit kunt u ook doen in uw browserinstellingen. Let wel: wanneer u de cookies verwijdert tijdens het maken van uw boeking moet u opnieuw beginnen.
3. Waarom zie ik op verschillende momenten verschillende prijzen op jullie website?
Als u twee verschillende prijzen op onze website ziet voor dezelfde auto, datum, locatie en verhuurbedrijf dan betekent dit dat u waarschijnlijk beide keren op een andere manier op onze website terecht bent gekomen. Ter verduidelijking geven wij een voorbeeld. U zoekt bijvoorbeeld in Google op Auto Europe en u klikt op een normale link die u leidt naar de Auto Europe website. Of u voert in uw adresbalk www.autoeurope.nl in. Wanneer u op één van deze manieren op onze website komt, zult u elke keer hetzelfde resultaat krijgen, onder voorbehoud dat hetzelfde voertuig beschikbaar is. Wanneer u op onze website komt via een speciale link (bijvoorbeeld een Google Advertentie of een link in onze nieuwsbrief) dan zult u de kortingsprijs zien die afwijkt van onze reguliere prijzen.
4. Ik heb erg lage prijzen gezien van Auto Europe op Google Advertenties, maar als ik dit probeer te vinden op de site krijg ik hogere prijzen. Hoe kan dit?
De prijs die u ziet is gebaseerd op de gegevens die u heeft ingevoerd voor uw zoekopdracht, zoals de datum, ophaallocatie en de categorie van de auto. Wanneer uw gegevens niet overeenkomen met de gegevens die wij hebben gebruikt voor de advertentie, zal de prijs verschillen.
5. De prijzen in de nieuwsbrief zijn niet lager dan de normale prijzen.
Onze nieuwsbrief biedt altijd een korting bovenop de prijzen die online beschikbaar zijn. Als u geen lagere prijzen ziet verwijder dan uw cachebestanden en klik opnieuw op een link in de nieuwsbrief.In sommige gevallen is het zo dat een extra korting alleen geldt op bepaalde bestemmingen. Vaak is dit zo bij speciale acties van een bepaald autoverhuurbedrijf zoals Hertz, Europcar, etcetera. Soms kunnen er bepaalde huurperiodes uitgesloten zijn van deze acties. In dit geval kunt u dat in de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende actie lezen. Om wel de korting van de nieuwsbrief te ontvangen kunt u klikken op “Andere bestemmingen wereldwijd” en de locatie van uw keuze invoeren.
6. Help! Ik heb op de link geklikt van de Hertz Special in de nieuwsbrief (of Europcar, Avis, etcetera) en nu zie ik enkel resultaten van dat verhuurbedrijf. Hoe kan ik alle resultaten bekijken?
U kunt
hier klikken om de cookies te verwijderen of u kunt de cookies verwijderen in uw browserinstellingen.
7. De prijzen uit de nieuwsbrief zijn enkel voor kleine auto's, maar ik ben op zoek naar een zespersoons auto. Hebben jullie acties voor grotere auto's?
De prijzen die in de nieuwsbrief met “vanaf” geadverteerd staan zijn de laagste prijzen die we bieden vanaf een voorgeselecteerde locatie en gelden doorgaans voor de laagste categorie auto. Wanneer u echter via een link in de nieuwsbrief op onze website komt, gelden de kortingen voor alle auto categoriëen en ziet u de laagste prijs beschikbaar.Mocht u nog verder vragen hebben over autohuur, dan kunt u altijd
contact met ons opnemen!