Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Als u van plan bent een auto te huren in Porto kan het prettig zijn van tevoren te lezen wat de ervaringen van onze klanten daarbij zijn geweest. Lees een paar beoordelingen van autohuur in Porto zodat u met een goed gevoel uw huurauto kunt reserveren en zich nog meer kunt verheugen op uw bezoek aan deze prachtige oude stad die op de Werelderfgoedlijst staat.
Boek bij Auto Europe, en kies uit een groot aantal prima voertuigen van top-verhuurbedrijven waar wij al vele jaren mee samenwerken. Met behulp van bovenstaand formulier kunt u met een paar kliks zoeken, huurtarieven vergelijken, en boeken. U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Porto alsmede op verschillende locaties in de stad, waaronder ook het treinstation. Zoek en boek met behulp van bovenstaand formulier, en uw vakantie in Portugal kan beginnen!
" Auto Europe heeft een prima service en werkt uitermate gebruiksvriendelijk. Bij het zoeken naar een auto worden goede overzichten met verschillende opties en prijzen gegeven. "
" Proces bij ophalen auto is verregaand gedigitaliseerd, er komt geen baliemedewerker aan te pas. Het inleveren ging uitermate soepel, echter wordt het formulier voor inname zo onder je neus geschoven voor een handtekening. Dit zonder enige uitleg dan wel informatie of alles in orde is. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 7
" Heel goed "
" Uitstekend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer positief. "
" Uitstekend geholpen, fijne auto, goede service. De huurprijs was lager dan bij de concurrentie en waarschijnlijk is dat omdat deze auto's wat meer ervaring hebben. Alles werkte naar behoren dus prima deal. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Boeken gaat simpel. Doen wat ze beloven. "
" Niet de goedkoopste maar de service (van boeken tot afhalen en weer inleveren) is super! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ik huur al enkele jaren mijn auto maar volle tevredenheid via Auto Europe "
" Het was werkelijk waar een fantastische service, goede auto en snelle afhandeling bij het halen en weer inleveren. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Clear booking process and clear terms. "
" Quick key pickup because of the automated system, very good. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prettige organisatie en goede website. Wel jammer dat autohuur zoveel duurder is geworden. Maar daar kunnen jullie weinig aan doen. "
" Fijne organisatie en prima auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is prima. Zal ik zeker nog eens doen als de prijs goed is. "
" wat onduidelijkheid over het nut en gebruik van een kastje voor de tolwegen in Portugal "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd scherpe prijs, goede extra verzekering, auto's meestal prima in orde. "
" Service was prima, auto was wel OK, maar wel een beetje "bejaard". Voorbanden en schokbrekers maar net in orde. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 6
" duidelijke en overzichtelijke website - mooie aanbiedingen - goed telefonisch en e-mail contact "
" Vriendelijke medewerker - keuze mogelijkheden voorleggen - telefonisch goed bereikbaar - per e-mail goed bereikbaar - inleveren en afhandeling korrekt "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ervaring met Auto Europe is prima. "
" Korte wachttijd, snelle afhandeling, uitgebreide uitleg details werking auto, geen additionele verkoop van verzekeringen. In z'n geheel een prettige ervaring. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Overzichtelijk "
" Prettig "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Positief "
" Positief "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super tevreden, snelle professionele antwoorden. Ik boek zeer zeker weer via Auto Europe. "
" Super vriendelijke, snelle afhandeling. De shuttleservice was perfect. Kortom een 10+ "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle service online. Keurige verwerking. "
" Auto had wel wat deukjes en krasjes, maar werd door de medewerker ook goed genoteerd. Goede ophaal service. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima auto en prettige afhandeling. "
" Prima service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk boeken met een goede vergelijkjng van keuzes "
" Snel geholpen. Alles helder en duidelijk. Geen verassingen, ook niet achteraf "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" In het algemeen goede ervaringen met Autoeurope "
" Zeer prettig auto verhuurbedrijf, prima prijs prestatie verhouding. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" duidelijk en geen verborgen details! "
" prima, simpel en snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Als altijd goed "
" Als altijd goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima organisatie, prima service "
" prima service. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" De topper om een auto te zoeken en te boeken. Super flexibel en overzichtelijk. "
" De auto was keurig schoon en goed ontsmet. De balie medewerkster probeerde nog een verzekering te verkopen, terwijl alle verzekeringen al vooraf afgesloten waren. Na mijn opmerking werd dit bevestigd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd prima "
" Goede voorzorgsmaatregelen met betrekking tot Corona "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Huur al jaren via Auto Europe, en hun service is zeer goed. Duidelijk overzicht over wat er op de markt te huur is. "
" Direct, duidelijk over wat je krijgt en in afhandeling van de kosten. Niet altijd de goedkoopste, maar het gebrek aan kopzorgen achteraf compenseert dit ruimschoots. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Is prima te noemen. "
" Was prima. Fijn dat de afhaal van de auto op loopafstand is. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede ervaring gehad met Auto Europe. De prijs via Auto Europe was goedkoper dan rechtstreeks via Sixt boeken "
" Prima ervaring met Sixt gehad (service, medewerkers en staat auto) "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Ik boek altijd mijn autoverhuur via Auto Europe omdat de prijzen altijd scherp zijn en de service goed is. "
" Het ophalen was zeer traag. Allereerst moesten wij een stuk door de parkeergarage lopen om vervolgens met een busje naar een locatatie buiten de luchthaven te gaan. Daar was het een chaos en duurde het lang voordat we geholpen werden. Bij het inleveren hebben wij niet eens een bevestiging van het "retourneren in goede staat" ontvangen. Wat ook tegenviel was de €1750 blokkering op mijn credit card. Die vond ik erg hoog voor een korte huur periode van een relatief goedkope auto. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 6
" De eerste huurauto had ongebalanceerde banden, die is meteen geruild. Een zeer positieve huurervaring. Is probleemloos verlopen "
" Helemaal goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Een goede dekking geegt een goed gevoel "
" Een goede dekking geeft een super relaxt gevoel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles goed geregeld. "
" Goed verlopen, geen problemen, vriendelijke behandeling. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De auto was ook top! "
" Snel opgehald en snel weggebracht! Vriendelijk medewerkers! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede website. Goede nieuwsbrief "
" goede benadering en service. Snelle afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top! "
" Gaan zeker een volgende keer weer hier boeken "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden "
" 2 Deurs auto. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Ik huur altijd bij Auto Europe. De enkele keer dat ik een probleem had is dat prima opgelost. Heel tevreden! "
" Nieuwe auto, alles in orde. Drive&Go is op loopafstand van de vertrekhal, geen busje nodig. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer goed "
" tevreden "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima site, snelle boeking en altijd een goede prijs-kwaliteitverhouding. "
" vriendelijke mensen, erg servicegericht. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goed "
" goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bij alle bestemmingen waar wij de afgelopen jaren zijn geweest hebben wij via Auto Europe een goede auto gehuurd. "
" Het was niet duidelijk gecommuniceerd omtrent het ophalen op de luchthaven waardoor wij uiteindelijk een taxi hebben genomen naar de RentaStar "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" makkelijke site, scherpe prijzen. "
" De kosten die Turisprime rekent voor eventuele schoonmaak en schade zijn extreem hoog. Daarom zou ik turisprime niet aanraden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd praktisch en goed. Ik boek al meer dan 10 jaar bij Auto Europe "
" Keurig en correct geholpen. Zeer plezierig en netjes. Prima nieuwe auto. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" service prima "
" service prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Als altijd goed geregeld "
" Motorisch prima. Binnenverlichting van de auto werkte niet. Personeel deed het prima. Punt van aandacht: Interrent heeft geen kantoor in een hal van het vliegveld en is bij terugkomst moeilijk te vinden. Een route + kaartje zou wenselijk zijn. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Ik had thuis een Opel Corsa geselecteerd. Als je dan vervolgens een Peugeot 208 meekrijgt is dat een tegenvaller. Ondanks dat het dezelfde klasse is, is de Peugeot qua auto een stuk minder dan een Opel. "
" Ik had thuis een Opel Corsa geselecteerd. Als je dan vervolgens een Peugeot 208 meekrijgt is dat een tegenvaller. Ondanks dat het dezelfde klasse is, is de Peugeot qua auto een stuk minder dan een Opel. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Vlot. Het zou top zijn mocht Auto Europe zijn klant mailen dat de prijs lager liggen dat bij de boeking. "
" Blabla aan de balie voor extra verzekering en klanten ongerust te stellen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Zeer eenvoudig boekingsproces en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. "
" Werd afgehandeld door Avis/budget. Geen rijen. Mooie FordTransit van 2 maanden oud. Inleverproces zeer soepel. "
" Ga zo door! "
" vriendelijke mensen, vlotte afhandeling, handige locatie t.o.v. luchthaven. "
" Vrij lange wachttijden voor shuttle busje, service en auto perfect in orde! "
" Alles duidelijk . "
" Zeer tevreden. Op verzoek kregen we zelfs een grotere auto. Ook de afwikkeling was keurig verzorgd "
" Voorbereiding door communicatie per mail was heel goed. Alleen bij telefonisch contact gedurende de autohuur was er geen antwoord op de vraag. Wij hadden de auto ingeleverd op een eerder tijdstip en waarop het kantoor gesloten was. Het was ons niet duidelijk of wij daarvoor nog terug moesten om de huurovereenkomst af te handelen. Als je autoeurope aan de telefoon krijgt zijn er maar twee opties. Eenmaal iemand aan de telefoon werd ik doorverbonden en werd de lijn verbroken. Omdat de telefoonverbinding veel tijd kostte, heb ik niet meer naar autoeurope gebeld maar gewacht tot het kantoor opende zodat ik kon vragen of het nodig was dat we nog moesten komen om het af te ronden. "
" Heldere uitleg bij ontvangst. Vriendelijke en accurate uitleg. Kortom tevreden "
" goed vergelijkingsoverzicht van auto's en prijzen eigen verzekering van auto europe is aantrekkelijk "
" snelle afhandeling bij afhalen en terugbrengen dichtbij de vertrekhal "
" Prima site om een auto te huren. Overzichtelijk aanbod en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Het boeken gaat gemakkelijk en snel. "
" je wordt hier altijd vriendelijk en snel geholpen en ze hebben prima auto's. "
" Auto Europe zou zijn verhuurders moeten instrueren om de huurders die een afkoop eigen risico hebben gekocht NIET lastig te vallen met vragen over verdere dekkingen. "
" Alles prima, snel gehaald en gebracht, goede auto etc. maar het mag allemaal wel een beetje vriendelijker. "
" goede prijsdeals "
" prima auto, snelle service "
" Betere informatie gewenst. O.a. geen transport van en naar vliegveld. "
" Personeel onsympathiek en onvriendelijk. Geen transport van en naar vliegveld. "
" ga zo door! "
" Als altijd goed "
" Het was prima gegaan. Ik heb geen schade gehad dus over dat gedeelte kan ik niets zeggen. "
" Prima verhuurbedrijf, om de hoek van de luchthaven. Klantvriendelijk! "
" Prima auto autoverhuur. "
" Prima gegaan, netjes opgehaald bij het vliegveld. Natuurlijk proberen ze altijd nog een extra verzekering te verkopen. Dus je moet altijd precies weten wat je wilt. Ze zijn een beetje gestrest bij de garage en willen iedereen zo snel mogelijk de deur uit krijgen. Ik had een opmerking over een defecte autodeur (de "open deur signal" in ons Renaultje ging pas uit als je de deur heel hard en op een specifieke plek dicht sloeg) maar ze hadden geen tijd om er naar te kijken. Verder prima. Ik had van die horror reviews op Google gelezen maar ik vond het een prima bedrijf en de volgende keer zou ik opnieuw bij hen aankloppen. "
" Makkelijke vergelijkingssite en goede prijzen. "
" Goede snelle en vriendelijke behandeling zowel bij ophalen als inleveren. Geen gezeur over eventuele bijverkopen zoals extra verzekeringen. Makkelijk op loopafstand van de terminal. "
" Over het geheel is de communicatie in orde. Soms wat moeilijk te doorzien bv. wat betreft regeling inzittendenverzekering. Wat betreft het telefonische contact : inhoudelijk is dat in orde. Het is echter moeilijk een Nederlands sprekende medewerker aan de lijn te krijgen. "
" Vriendelijke medewerkers ! Snelle afhandeling. Adviezen van hun voor extra betalingen zijn wat ondoorzichtig bv. m.b.t. de tolbetaling in Portugal. Ook het aanbod om het eigen risico te verlagen (hetgeen door Auto Europe wordt afgeraden) blijft onduidelijk . Als klant is het voor mij onduidelijk waarom ik dit beter niet of wel kan doen. Auto was goed in orde, geen problemen. "
" Snelle service en geen irritante verkoop van eventuele extra's "
" Het is 5 minuten lopen naar het bedrijf. Met veel bagage en kinderen is dit niet te doen, aangezien je geen bagagekar kan meenemen. Om deze reden ben ik alleen de auto gaan halen en wegbrengen, dit is heel goed te doen! Ik heb geen negatieve ervaring met het bedrijf, we hadden ook alles afgedekt qua verzekering. Rond de 800 euro voor 3 weken Mercedes B-klasse vond ik redelijk. Bediening is snel en vriendelijk "
" Wat mij betreft de beste site voor het huren van een auto. Altijd een goede prijs/kwaliteitsverhouding, makkelijk te boeken en ook het aanpassen of cancelen van de boeking gaat zonder problemen. Ga zo door! "
" prima auto, snelle afhandeling, vriendelijk personeel. "
" Goed! "
" Goede service! "
" Geen problemen ervaren "
" Geen problemen ervaren. Nette en snelle afhandeling "
" Als er een kans is om gebruik te maken van een aanbieding, gaan we er weer voor! "
" Een goed bedrijf, prima auto's, goede service! "
" Zoals altijd is alles oke "
" Uitermate plezierige ontvangst en afhandeling en daarom kies ik altijd voor Drive and go! "
" Allies goed geregeld, alles volgens afspraak. "
" Iets duidelijker zichtbaar zijn bij ontvangst op luchthaven, daarna prima geholpen. Auto miste de kaart voor navi en een hoedenplank, dit gemeld, werd meteen opgelost. Auto reed top, wel vervelend dat onderhoudlampje brandde, volgens drive-on was onderhoud wel uitgevoerd maar niet door de dealer. "
" Eenvoudig te boeken en te annuleren. "
" vraag mij nu wel af of ik niet dubbel betaald heb voor de ViaVerda. Ik heb 18 euro huur betaald vooraf maar dit is niet aan het eind verrekend, dit ga ik nog even checken. Hier ga ik de volgende keer even goed op letten. "
" Eenvoudig en duidelijk vooraf te boeken via internet. "
" Dicht bij vliegveld, op loopafstand. Proberen altijd een duurdere klasse te verhuren of extra verzekering te verkopen. "
" ik weet dat het niet gemakkelijk is maar een resume van de te verwachten kosten per provider zou een aanwinst zijn in zover ze al niet ergens in de kleine lettertjes staan. Moest dit zo zijn zouden de highlights waarmee we geconfronteerd worden wel kunnen benadrukt worden hier bvb over het innen van de tol (zie hierna) "
" behoudens het taalprobleem aan de balie, wat resulteerde in gebrekkige informatie over de altijd aanwezige extra kosten ontbrak een volledige uitleg over de werking van het elektronisch innen van de tol. Ik wist niet dat er ook nog manuele waren en reed deze voorbij, ik weet niet wat dit als resultaat gaat opleveren, ik zal het pas zien op mijn afrekening visa als het te laat zal zijn. Een folder die bij de afhaling gegeven wordt zou veel kunnen goed maken (bvb in Engels, Frans en Portugees). "
" Ik ben al jarenlang klant en ben nog altijd zeer tevreden! "
" Ik boek altijd bij Drive and Go. Ze kennen me daar en dat is heel prettig en de afhandeling is daarom snel geregeld. Ook ben ik zeer tevreden over de crew daar. "
" Goede service, blije klant. "
" Alles prima. Zeer fijne auto. Goede prijs. Vriendelijk personeel. "
" Goede prijzen, vlotte afhandeling bij bellen om ophaaltijd te wijzigen, en ook nog weer een lagere prijs. "
" Pickup ging goed, alleen bij het rond de auto lopen ging alles heel snel, ik had niet het gevoel dat ik de auto rustig kon bekijken. Bij inleveren zat er een hele kleine schade op de auto, toen werd er duidelijk meer tijd besteed aan de controle. Kosten: 180 euro voor een hele kleine schade, dat vind ik heel erg veel geld. Ik heb het gevoel dat deze schade er al zat voordat we de auto meekregen. De auto zelf was verder prima en vrij nieuw. "
" De site met aangeboden auto's vermeldde bij Drive and Go: op het vliegveld; bij andere aanbieders stond: shuttlebus. Dit wekte bij mij de indruk dat de auto voor mij op het vliegveld zou zijn. De afstand van aankomsthal tot Drive and Go is, zeker met bagage, te groot om te lopen. Zie ook hieronder. "
" Er was geen shuttlebusje van Drive and Go; mijn vrouw is moeilijk ter been én het regende erg hard; dat was erg onaangenaam. Andere (goedkope ) aanbieders in hetzelfde pand als Drive and Go hebben dat wel. Voor het overige was de service van Drive and Go heel correct. "
" Altid ok heb met auto europe nog nooit een probleem gehad. Ik zal na de laatste keer bij drive and go in Portugal Porto wel alles miniteus na kijken ook de velgen "
" Er zat een krasje op een velg ik weet zeker dat ik niks geraakt heb, maar ze moesten er 130 euro voor hebben.Ik heb geweigerd te betalen, maar ze hebben wel mijn creditcardgegevens Ik heb negens voor getekend ook niet dat de auto weer is ingeleverd. Ik heb bij het ophalen van de auto getekend dat hij ok was maar zoals gewoonlijk niet naar de velgen gekeken omdat daar meestal wel wat mee is. Ik heb vele auto's gehuurd via jullie maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Voor een krasje waar hij zijn vinger voor over de velg moest halen om het zichtbaar te maken en dan zeggen dat het wit is aan zijn vinger ik ben tamelijk boos geworden en heb gezegd dat ik zeker niet ga betalen Hoe dit verder gaat geen idee maar geen drive & go meet voor mij "
" ik boek al jaren via Auto Europe. De website is overzichtelijk en een boeking snel geregeld. Ook de telefonische klantenservice is goed bereikbaar en de mensen daar zijn uiterst behulpzaam. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Ik ben nog geen betere tegengekomen. "
" Aardige mensen, snelle afhandeling en prima, bijna nieuwe auto's. "
" Met Auto Europe is alles top geregeld. "
" We kregen een splinternieuwe auto, we zijn professioneel geholpen, de mensen zijn vriendelijk, wat dat betreft allemaal super. We wisten alleen niet dat er geen shuttel service was voor dit bedrijf, dus stonden maar te wachten. Op een gegeven moment ben ik maar gaan bellen en toen vertelden ze dat we moesten komen lopen. Dus lopen, door de regen, een vervelende route. We hadden gelukkig alleen handbagage, want met grote koffers er bij was het niet te doen geweest. Het was donker en we moesten helemaal achter op het terrein zijn, lopend oer een regenachtig donker slecht bestraat parkeerterrein. Volgende keer betaal ik een paar Euro meer en wil ik een verhuurder met shuttelservice. "
" Meer duidelijkheid in waar wel - en niet voor betaald wordt. "
" 1:Het was niet duidelijk waar wij de auto op moesten haken. 2:Bij het " inchecken" in t kantoor onstobd er een vervelende discussie over het afkopen vh eigen risico en werd er meer gereserveerd op de creditcard dan was overeengekomen tijdens t aangaan van de reservering. 3:De gehuurde auto was " kwijt" , waardoor we ontzettend lang moesten wachten. 4: er kon niet aan ons worden uitgelegd waar we de auto moesten inleveren, na afloop vd huurperiode 5: bij inleveren werd moeilijk gedaan over de inhoud vd tank, terwijl we 10 minuten daarvoor hadden afgedankt. 6: na een week is nog de reservering op de creditcard niet vrijgeven, terwijl toegezegd was dit direct te doen "
" Geef je klant beetje meer info qua kosten ipv alle kleine lettertjes. En stop met samenwerken met interrent heel snel. "
" Duidelijk de kosten aangeven ipv beetje op Gaan scheppen dat het cheap Is. Daarbij waarom kan de main driver niet alleen rijden als iemand anders de cc heeft. SLECHT GEREGELD, daarbij medewerkers interrent waren erg onduidelijk en alles behalve gastvriendelijk. "
" Telefonisch contact verliep niet helemaal vlot. Juffrouw kon geen bevestiging geven "
" perfecte diesel auto splinternieuw slechts 7000 km Zou wel prettig zijn als afhaaladres/plek duidelijker in beeld zou komen. Moest nu griebus weggetje ergens achteraan vinden. "
" Ga zo door "
" Je wordt altijd betrouwbaar en snel geholpen door prettige medewerkers "
" De huur al in januari vastgelegd en betaald. Later bleek die prijs zeker 100 euro te hoog. Had geen zin om te cancelen en weer opnieuw te huren, maar voel me wel wat bekocht. Dit overkomt me trouwens met enige regelmaat bij autoeurope. Ik zou bij vroegtijdige huur een soort laagste prijsgarantie willen hebben "
" ze blijven toch proberen alllerlei extra verzekeringen te verkopen. "
" korrekt afgehandeld. "
" geen klantenbinding; Afhandelen en wegwezen alsook geen 24 uurs service,zodat je de auto niet persoonlijk kunt inleveren bij iemand. "
" Lang bezig met auto reserveren; vooraf niet duidelijk welke kosten er allemaal bij komen. "
" Vriendelijk personeel, bij inleveren lang moeten wachten (Faro). "
" Heb uw site al enkele malen gebruikt en altijd wel tevreden geweest. Autoverhuurder Drive and go was voor mij de eerste keer, maar ook de laatste. "
" Tank was maar voor een kwart gevuld en niet vol zoals geboekt. Onduidelijke bijkomende kosten. Onvriendelijk personeel. De auto was overigens prima en het model zoals geboekt. "
" Iets duidelijkere communicatie omtrent borg "
" Weinig service, duurt erg lang bij aankomst en rommelige inlevering "
" Duidelijker vermelden wat het bedrag voor de borg is, inclusief btw! "
" We zijn zeer slecht behandeld bij het ophalen van de auto. Er bleek meer borg benodigd dan vermeld door autoeurope en ze probeerde me ter plekke nog een peperdure verzekering aan te smeren. Brandstofbeleid was niet conform de afspraak. Nooit meer wens ik bij drive and go te huren. "
" Vooral de mail van auto Europese enkele dagen voor vertrek met de gegevens voor Hulp ervaren wij als zee positief. "
" Ontvangst goed. Auto prima. Spijtig dat het bureau bij terugbrengen gesloten was en de beloofde transfer naar het vliegveld niet beschikbaar was. "
" Niet tevreden over aangeboden huurbedrijf. "
" Bij aankomst kregen we nog een rekening van ruim 280 euro, voor afkopen eigen risico, huur tolkastje en terugbrengen van de auto buiten openingstijden. Daarna wat problemen met auto (bandenspanning niet op orde, olie die bijna op was). Was niet echt prettig rijden. "
" in eerste instantie kreeg ik een overeenkomst waarbij reizen naar Spanje was uitgesloten terwijl ik dat juist had gevraagd. Beetje lastig om het juiste contact te krijgen om dit recht te zetten. Maar uiteindelijk alles prima geregeld! "
" goed geholpen, auto oke, geen verborgen kosten, auto voorzien van tol tag en tolkosten werden achteraf verrekend. locatie op 10 min lopen van de terminal, op bedrijventerrein "
" prettig bedrijf om zaken mee te doen, goede prijs, kwaliteit verhouding. "
" ze nemen de tijd voor je, heel prettig "
" uitstekende Service Uitstekende Klantenservice "
" Oude auto en geen haal-en breng service van en naar het vliegveld. "
" wederom prima "
" Zeer lange wacht tijden terwijl er al om 7.00 uur s'morgens heel veel personeel aanwezig is en maar een iemand klanten aan het helpen is. Ik zou de volgende keer voor een andere maatschappij kiezen "
" Duidelijker aan geven of je met een auto de grens over mag,en daar de eventuele meerprijs bij vermelden. "
" Goed georganiseerd met een snele afhandeling ook als het druk is. Goede opening tijden. "
" Snelle afhandeling Vriendelijke mensen Alles oke "
" makkelijke site, goede prijs kwaliteitverhouding. "
" Prettig alle aanbiedingen bij elkaar te hebben "
" Goede gezamenlijke controle 's nachts om 23.30 en makkelijk inleveringen. BELANGRIJK, geen, soms agressieve, aanbieding aanvullende verzekeringen. "
" Prima "
" Ik moest veel te veel uileggen om geen extra's verzekeringen enz aan gepraat te krijgen! Wat ze vorige keer geflikt hadden "
" Extra verzekering bij Auto Europe was/is overbodig "
" Uitstekende uitleg + prima extra verzekeringsvoorwaarden. Locaties zijn wat lastig te vinden, postcode van Lissabon was foutief vermeld. "
" Wij huren al een aantal jaar bij jullie een auto en we zijn nog nooit tegen problemen aangelopen. Als we een vraag hebben, dan bel ik en dan wordt ik altijd netjes geholpen. "
" wij zijn netjes geholpen "
" De service van Interrent was slecht (zie bij Interrent). Toen ik Auto Europe daarom telefonisch om assistentie vroeg was die ook minimaal en leverde dat niets op. "
" Interrent heeft geen vestiging op de luchthaven zelf en vervoert haar klanten vanaf de aankomsthal met een shuttle. Het ophaalpunt in Porto is een zoekpartij. Veel vervelender was echter dat het afleverpunt op de luchthaven in Lissabon er helemaal niet is. Ook hier was het zoeken naar een medewerker van dit bedrijf. Het telefoonnummer in L van Interrent nam niet op, maar ook dat in Porto, dat we toen maar probeerden, niet. Uiteindelijk na heel veel gedoe en stress kon iemand het afleveradres van Interrent in Lissabon (is niet bij de luchthaven) in onze navigatie zetten en konden we de auto naar dit afleverpunten rijden. Auto Europe kon ons telefonisch ook niet helpen. Onze conclusie: dit nooit weer. Een waarschuwing voor nieuwe klanten. "
" De autoverhuur gaf problemen. In plaats van een cc blokkade werd er 1000 euro van mijn cc afgeschreven. Erg vervelend want men wilde het niet terugdraaien. Ik heb de hulp ingeroepen van autoeurope. Allereerst kreeg ik een allervriendelijkste email terug met een reaktie - de verhuurder ontkende dat het bedrag was afgeschreven, zo begreep ik. Toen dat niet bleek te kloppen en ik nogmaals hulp zocht is er op geen enkele manier meer gereageerd, ook niet op mijn herhaalde verzoek om te reageren, ook als men me niet verder kon helpen, zodat ik wist waar ik aan toe was. "
" Zie bovenstaand verhaal. Verder werden we niet terug gebracht naar de luchthaven toen we de auto terugbrachten, na aandringen (we hadden erg veel bagage) kregen we een luchthavenkarretje mee. Gps hield er halverwege de reis mee op. De eerste die we meekregen was sowieso kapot. Ik huur nooit meer bij een dergelijk bedrijf, voor mij voortaan gewoon weer Hertz of i.d. ook al is dat dan duurder. Dit heeft me volkomen onnodig stress gegeven en vakantieplezier gekost. "
" Jammer dat ruiten en banden niet meer in de afkoop eigen risico zit. "
" Jammer dat ze niet op dé AirPort zitten. We moesten wel met een busje. Maar alles is heel goed verlopen en de service was prima. Iedereen aardig en behulpzaam. "
" Bij verhuur op de site de extra opties weergeven zodat dit minder tijd kost bij het afhalen van de auto. In Portugal houdt dat in dat er een tolapparaatje gehuurd kan worden en de eventuele extra verzekeringen. "
" Guerin is een niet altijd even vriendelijke organisatie. Klein voorbeeld is dat ze nu hun terrain opnieuw asvalteren en bij het terug brengen van de auto sta ik voor de normale poort te wachten, minden op straat staan een aantal manne waarvan blijkt dat ze bij Guerin werken, zij konden niet uit zichzelf de juiste route wijzen, eerst moest ik aan hun vragen waar de auto naar toe moest. Zonder vragen had ik waarschijnlijk een hele tijd voor de poort gestaan. "
" Alles prima verlopen. Verzekeringen iets minder duidelijk. "
" Nogal drammerig over extra verzekering om eigen risico af te kopen. Was keuze of borg van 1250 of afkopen voor 17,00 per dag. Omdat dekking via auto europe niet helemaal duidelijk was toch maar afgesloten. "
" Extra verzekering tbv eigen risico bleek de administratiekosten niet te dekken, verder wel prima afgehandeld. "
" Schade op wieldeksel geconstateerd, doch ik kon niet aantonen dat ze er reeds was toen ik hem afhaalde. Bij afhalen auto 45 minuten moeten wachten, kon niet zeggen dat ze zich moeite deden harder te werken ...... "
" Over verzekeringen: ik heb bij AU diverse aanvullende verzekeringen gesloten: CWD, THP en ZD. In Porto bleek dat mocht er een claim zijn (via de verhuurder op mij) ik dan zelf eerst de rekening moet voldoen en dan zelf een claim moet indienen in Nederland. Dit leidde tot een hoge borgstelling op mijn credit card. Ik vind deze constructie niet fijn; "voor verbetering vatbaar". Als is al deze verzekeringen sluit bij boeking, wil ik ook zo min mogelijk papierwerk hebben en de borg beperken tot mijn (Nederlandse) restrisico. "
" De auto was prima; de prijs scherp. Maar, de service van en naar de luchthaven kan beter. De shuttle bus is wat gammel en rijdt onregelmatig. 's Ochtends gaan de aanname van auto's pas om 8:00 uur open. Pluspunt: prima begeleiding bij het automatisch toltag systeem. "
" Geen problemen gehad, dus tevreden met het bedrijf. "
" Vriendelijke medewerkers, vlot vervoer van en naar vliegveld en verhuurbedrijf. Op steenworp afstand van luchthaven. Transfer bus stopt niet meer bij de uitgang van vliegveld maar op nabijgelegen parkeerplaats. Mogelijk door beleid van luchthaven "
" Prima! "
" Had de auto besteld als full-full, maar de tank bleek leeg te zijn, dus mocht ook leeg terug. "leeg-leeg" is een onaangename regeling. Ik begrijp niet waarom ze dat doen en accepteer dat de volgende keer niet meer. Voor de rest, een prima service en een bijna nieuwe auto. "
" Extra betaalde fee voor afkoop eigen risico kon bij drive on nog een keer betaald worden. "
" Er werd geen rekening gehouden met eerder betaalde afkoopsom eigen risico. Enorm trage afhandeling ophalen auto. Drie wachtenden voor ons. Duurde drie kwartier!!! auto met heel erg veel schade plekken meegekregen. Vol is vol? Nee hoor, tank zat maar voor 30 procent vol. Dat is geen service. Bij terugbrengen spreek ik een medewerker aan met de vraag bij welke deur ik de auto moet parkeren. Reactie: je moet dit bij de balie vragen, ik ben geen receptionist. Wat een klantvriendelijkheid "