Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Olbia ligt op het prachtige Italiaanse eiland Sardinië en is een betoverend klein havenstadje aan de noordkust. Het is een aanrader hier een vakantie te plannen! Met uw huurauto bent u helemaal vrij het eiland te verkennen. Als u benieuwd bent naar klantenervaringen kunt u deze reviewpagina met beoordelingen van autohuur in Olbia eens doorbladeren, zodat u in met een goed gevoel uw huurauto bij ons kunt reserveren.
Auto Europe zal u de scherpste prijzen en de beste service bieden. Wij beschikken over solide samenwerkingsverbanden met de meest gerespecteerde autoverhuurbedrijven in de branche, en kunnen u daarom een uitstekende keuze aan huurauto's aanbieden. Vergelijk huurtarieven in Olbia dankzij ons handige zoeksysteem, kies en boek, zo simpel is het! U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven Olbia Airport alsmede op verschillende locaties in het stadje.
" Top "
" Top "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Upgrade van c1 naar c3 zonder xtra kosten "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede ervaring. Geen klachten. "
" Goede ervaring "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd goed geregeld. "
" Alles liep soepel en auto was perfect. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Alleen goede ervaringen tot dusver. "
" Geen pogingen om extra verzekeringen o.i.d. aan te smeren. Zeer accuraat met het laten vervallen van deposit op cc. Snelle afhandeling bij inleveren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Alles ging goed "
" Prima service bij het ophalen en inleveren van de auto "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goed en betrouwbaar bedrijf "
" Prima keuze Rustiger bij loket ophalen en brengen dan bij andere maatschappijen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles was goed geregeld. "
" Was allemaal goed geregeld. Hebben zelfs een upgrade gehad naar een Cabrio. Super net bedrijf. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geholpen "
" Prima geholpen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Perfect "
" Perfect "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijs/kwaliteit verhouding. "
" Ik was direct aan de beurt, er waren 3 medewerkers aanwezig, dus dat hielp daarbij. Een vrij nieuwe auto meegekregen en het inleveren ging ook super snel. Al met al een top ervaring . "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Is ons zeer goed bevallen "
" Onze auto was nog helemaal nieuw, 300 km op de teller. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Positief, snelle afwikkeling en goede auto "
" Goede ervaring "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Alles is goed geregeld en dus tevreden "
" Zeer lange wachtijd bij ophalen auto op vluegveld Olbia, bijna 1,5 uur in de rij gestaan. Verder nieuwe auto en alles goed gegaan "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" geen opmerkingen "
" Bij afhalen auto, 20 min moeten wachten omdat de auto nog niet aanwezig was, stond in de wasstraat. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Prima ervaring. Document informatie was duidelijk aangaande de verzekering. "
" Voor twee weken vakantie op Sicilië een auto gehuurd. Via Auto Europe een auto van het verhuurbedrijf "Sicily by car". Dat is zeer goed bevallen; geen problemen met aandringen van nog extra verzekeringen op de luchthaven, vriendelijk personeel achter de balie. Ook bij het terugbrengen geen problemen ondervonden. Afhandeling bij het ophalen zowel als het wegbrengen ging vlot. Compliment voor "SiciIy by car". "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede Site, vaak goede prijzen en vooral inzichtelijkheid en waarheid omtrent auto huren en huurbedrijven "
" Goede service en nette auto. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" altijd goed , ook nu weer upgrade naar, in dit geval, Jeep "
" toch weer discussie over verzekering, baliemedewerker wist 100% zeker dat bij vandalisme autoeurope niet uit zou betalen. ook erg veel vetraging bij het terubrengen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Tot nu toe tevreden. "
" Goldcar doet veel moeite om extra geld aan je te verdienen; daarbij worden leugens niet geschuwd. Er wordt een upgrade van €24,- aangeraden voor een dieselauto. Volgens de medewerkster is diesel veel voordeliger omdat volgens haar benzine €1,90 kost en diesel €1,40 dus €0,50 verschil per liter. Dit blijkt een leugen; benzine kost gemiddeld €1,67 en diesel gemiddeld €1,55 dus slechts €0,12 verschil.(!) Ook wil men mij extra verzekeren terwijl ik de hoogste dekking bij Auto Europe heb afgesloten. Volgens hen dekt dat lang niet alle risico's. Zo zijn volgens hen ALLE wegen op Sardinië ONVERHARDE wegen en dus ben ik daar niet gedekt.(!) Ik heb al eerder ervaren dat Goldcar de leugen niet schuwd dus ik trap daar niet in maar het is een hele onaangename menaliteit. Bij ons thuis noemen we dat oplichters en leugenaars. Foute bedrijfscultuur dus. Verder was het best oké; een net autootje voor een heel redelijke prijs. Autootje was niet echt schoon maar ook niet heel vies. Geen lange wachtrij bij halen en brengen. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Er is altijd gedoe over de verzekering. Ik neem bij Auto Europe een all inclusiefverzekering af maar het verhuurbedrijf probeert op een vervelende manier een 2e verzekering te slijten. Bij B-rent was dit extreem vervelend. "
" De auto uit de categorie die ik huurde, bleek niet meer beschikbaar. Ik moest op dat moment een duurdere auto huren anders hadden we niets. Dan was ik de huurprijs van e 270 euro voor 8 dagen kwijt geweest. Ik vond de dienstverlening ronduit onbeschoft. Ik moest e 70 bij betalen om de auto mee te krijgen. Aan de balie van B-Rent waren veel ontevreden klanten. Alle klanten werden onder druk gezet om verzekeringen af te sluiten. "
" Ben tevreden over de auto en de dienstverlening. Heb nu wel een lastige case. Ben aangereden op La Maddelena en ik krijg nu aanmaningen om een fors bedrag te betalen, terwijl het niet mijn schuld is. Hopelijk wordt deze case ook naar tevredenheid afgerond. Als dat niet zo is dan geeft dan natuurlijk een hele beoordeling. "
" Zie boven. Voor mij geen verschil of ik te maken heb met Auto Europe of Alamo. "
" Het is een klantvriendelijk proces. Het is tot nu alkemaal prima verlopen. Alleen heb ik na het huren van een auto vorig jaar op Sicilië mijn declaratie van ?300'- nooit mogen ontvangen. Het declaratie oroces was erg ingewikkeld en in get duits. Misschien kunt u het nog terug vinden. Alvast bedankt "
" Orima geregeld tot nu toe maar ik moest de sleutels in de sleutel box deponeren ondat we voor de openingstijd al moesten vliegen. Weet dus niet of er nog iets na komt. "
" Prima "
" De enige autoverhuurder die vooraf ? 12,20 in rekening brengt voor het schoonmaken van de auto. Verder uitstekend! "
" Mede dankzij de redelijke kosten voor afkoop eigen risico is Auto Europe de laatste jaren zo'n beetje mijn hofleverancier geworden. Ook voor de VS was de prijs/prestatie-verhouding van Auto Europe voor mij doorslaggevend. Sinds kort geleden ondervindt Auto Europe echter geduchte concurrentie van Car del Mar. Zowel autohuur op Madeira (jan. 2018) als autohuur Madrid (mei/juni 2018) zijn bij deze laatste tussenpersoon beland..... "
" Prima baliemedewerkster (Carmola). Prettige bijkomstigheid: free upgrade. Gelukkig wist ik dat ik Dollar wel eens bij de Hertzbalie zou kunnen aantreffen, want het betreffende bord met naam Dollar was van uiterst bescheiden afmetingen. Misschien een idee voor Auto Europe klanten daarop te wijzen. (Voor zover van toepassing, want op Lanzarote was er een shuittle en dat is meen ik ook gemeld door A.E. Reeds hertzsurvey.eu bezocht en ingevuld "
" Diverse keren telefonisch contact gehad. Steeds keurig te woord gestaan. Heel goed geregeld. "
" We hadden snel de auto. Prima Toyota Yaris. De dames zeer correct en behulpzaam met de aflevering en inname. "
" Er staat niet duidelijk aangegeven dat je de auto moet ophalen bij locauto ipv auto europe. Hierdoor onnodig lang in de rij gestaan. "
" Lange wachttijden. Ruim 1 uur in de rij gestaan. Opnieuw alle gegevens in moeten vullen na dit ook al online te hebben gedaan. Wel een goede nette auto gekregen. Fijn mee gereden. "
" Goed. Wel lange wachttijden bij afhalen auto. Enige onduidelijkheid waar sleutel moest worden gehaald. Op de geprinte bevestiging staat zowel Europa car als ook loc cars waar door ik eerst in de verkeerde rij stond. "
" Het terug brengen van de auto gaat niet optimaal. Ten eerste is de locatie ( ingang om auto terug te brengen ) te onduidelijk. Het lijkt wel een doolhof! Als de auto is ingeleverd moet men uiteraard met de volledige bagage naar de incheck balie. Dit zou veel makkelijker gaan als er bagage wagentjes staan in en om de wagen verhuur. Dat geldt voor alle huur auto's en is een te kort in de organisatie. Verder moet de ingang bij het terug brengen van de van de auto's een duidelijke markering komen welke auto's waar moeten worden ingeleverd. "
" Perfecte value for money. "
" Zeer vriendelijk en behulpzaam "
" Ging vlekkeloos "
" Het was Hertz, Dollar niet gezien, nadeel is je maakt afspraken met Dollar en niet met Hetz. Wat ik heb begrepen is, als je bv schade maakt en je bent verzekerd, je betaald eerst aan Hertz, later kan je deze terug vorderen bij Dollar. Lijkt mij een beetje onhandig, als vakantie hanger wil je graag dat het vlekkeloos loopt als er iets gebeurd. "
" Duidelijke communicatie (per e-mail). Geen telefonisch contact gehad. "
" De auto was niet goed schoongemaakt bij aankomst, waardoor mogelijke schade vooraf moeilijk te controleren was. Krassen op de zijkant van de auto werden gemakkelijk toegevoegd op het schadeformulier, maar dus wel even goed controleren. Circa 30 mensen in de rij bij het ophalen van de auto. Bij ontvangst prima service. "
" Everything correct but the small print is important as the all risk coverage is not including all damages as the name suggests! "
" Rediculous damage claim. I suspect they have to find any minor damage to compensate for the low rental cost. Never again. "
" Maken waar, wat ze beloven. "
" Goede service aan de balie en op het afhaalpunt. Snel en vriendelijk geholpen. "
" Geen specifieke opmerkingen, tevreden over de huur van de auto "
" Auto keurig meegekregen en inleveren vlot "
" Goede ervaring en vooral de zekerheid dat verzekering afdoende geregeld is is erg prettig. Alleen was er een vol-vol beleid afgesproken en krijg je toch een auto mee die half vol zit en je half vol weer in moet leveren. "
" Trage baliemedewerksters (altijd de irritatie bij autohuur!). Tank halfvol i.p.v. vol-vol. Verder goede auto en geen probleem. "
" Very good and smooth experience for the best competitive price. Great value for money. "
" Very good and smooth experience for the best competitive price. Great value for money. "
" Goedkoop en betrouwbaar "
" Goede service en betrouwbaar "
" Alles was goed. "
" Auto prima maar de (zeer vriendelijke) dame bij de balie had weinig ervaring in haar baan, dus het proces duurde een beetje. "
" I already sent a mail as a complaint to email address it-xml-verify@autoeurope.de please reply, I wait for my order to be refunded "
" extremely unkind "
" Telefonisch navraag gedaan over de hoogte van de deposit op de creditcard, dit werd keurig telefonisch doorgegeven. Wellicht nog een optie om de hoogte van de deposit te vermelden op de site zelf (uiteraard afhankelijk van het type auto). "
" Vriendelijk te woord gestaan. Via reviews hadden we al gelezen dat men graag extra verzekeringen verkoopt, en dat was ook in dit geval zo. Direct aangegeven dat dit niet noodzakelijk is. Dit werd ook geaccepteerd. Vreemde was dat men een deposit/ reservering op de creditcard wilde hanteren van 1500 ex brandstof. Terwijl Autoeurope telefonisch 1100 had doorgegeven. Dit hebben we ook aangegeven en na enig aandringen heeft ze het bedrag aangepast. Het terugbrengen van de auto verliep snel vlekkeloos. "