Boek t/m maandag 27 maart en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
New York, ook wel bekend als de "Big Apple" en de "City That Never Sleeps", trekt ieder jaar miljoenen toeristen van over de hele wereld en is daarmee een van de meest populaire bestemmingen ter wereld. Het heeft bezoekers van jong tot oud het hele jaar door genoeg te bieden - van eersteklas musea zoals het Metropolitan Museum of Art (MET) tot beroemde gebouwen en andere bezienswaardigheden zoals het Vrijheidsbeeld en de Empire State Building. Of bekijk een musical op het beroemde Broadway, wandel door Central Park, en bezoek het Rockefeller Centre en het indrukwekkende 9/11 Memorial and Museum in de bruisende wijk Manhattan. Maar ook de regio biedt meer dan genoeg interessante bezienswaardigheden en attracties en met een huurauto kunt u dit op een makkelijke en comfortabele manier ontdekken. Veel klanten gingen u al voor en hieronder leest u hun talrijke beoordelingen van autohuur in New York.
Auto Europe biedt al sinds 1954 voordelige autoverhuur aan op meer dan 24.000 locaties wereldwijd, waaronder op alle grote luchthavens in de Verenigde Staten. Haal uw huurauto in New York in het centrum op of kies voor een van de drie luchthavens: JFK Airport, Newark Liberty International Airport en LaGuardia Airport. Vind gegarandeerd een passend voertuig voor uw reis en budget - van compacte, wendbare auto's tot ruime en robuuste SUV's voor langere afstanden. Boek snel en gemakkelijk via onze website of neem contact op met onze reserveringsmedewerkers die zeven dagen per week voor u klaarstaan.
" 4 keer, nooit problemen gehad "
" prima verhuurbedrijf! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Al vaak gebruik gemaakt van Auto Europe met volle tevredenheid "
" Alles goed gegaan alleen voor GPS vroegen ze meer dan 400 dollar voor 3 wkn. Heb ik niet gedaan! Verder prima organisatie "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Auto huren ging eenvoudig. Scherpe prijzen "
" Uitstekend geholpen bij ophalen en inleveren auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Keurige afhandeling "
" Nette schone auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij huren al jaren via Auto Europe naar volle tevredenheid. "
" Prima Service, Shuttle Bus rijdt direct weg en wacht niet op andere huurders. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" geen opmerkingen "
" geen opmerkingen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Efficiënt en goed! "
" Prima, ik vond alleen de wachttijd aan de balie bij het ophalen van de auto vrij lang. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" betrouwbaar, heldere informatie "
" plezierig pro actief meedenkend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Bij terugbrengen moesten we lang wachten. Toen zei de medewerker dat je bij terugbrengen voorrang hebt. Beter als ze een bordje neerzetten voor terugbrengen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 10
" Mogelijkheid om EZ pass al in Nederland te bestellen "
" Bediening onverschillig en niet erg behulpzaam "
" excellent service "
" the procedures of taking and return of car are very simple. It seems they do not care about small details if only the car is back in one piece. It is import that you must get a clear understanding of what kind of insurance when you book the car. In USA they use different terms for insurance policy. "
" Ervaring met het boeken en afhandelen is goed. Hoop alleen aan te kunnen geven dat ik geen auto van Dollar meer wil. "
" Personeel is vriendelijk maar vrij laconiek toen er onvolkomenheden waren. Werd naar een stel parkeerplaatsen gestuurd om een auto te kiezen. Er stonden daar echter geen auto's. Kreeg toen een auto die niet echt schoon was en met een niet functionerende rugverstelling, hetgeen ik pas onderweg opmerkte, dus te laat om terug te gaan. Geen formulier voor beschadigingen. Moest de reeds aanwezige beschadigingen ergens op de envelop omschrijven. Het systeem van tank leeg opleveren is onzinnig en kostenverhogend. Retourneren ging echter vlot en prettig. "
" Boeken ging prima. Uitprinten van een voucher voor het ophalen van de auto is wel erg ouderwets en onhandig. Wie heeft er onderweg een printer voorhanden. Dat de voucher in het NL is voor een auto die je moet ophalen in het buitenland is ook een beetje raar. Zou logischer zijn als deze in het Engels kan worden uitgeprint. "
" Auto was OK, maar zoals altijd veel extra kosten bij het ophalen van de auto. $13/dag voor een extra bestuurder is best wel veel. "
" afschrift van mijn credit kaart kwam ik er achter dat er 2 x een bedrag voor dezelfde boeking werd afgeschreven. Per email gereageerd dat ik toch maar 1 auto nodig had. Volgens Auto Europe 2 boekingen. Wordt een gedeelte terug betaald /3 dagen te betalen. Ben ik het niet mee eens. "
" goede aanbieding gehad! "
" top auto gehad! "
" Prima "
" De locatie is overbelast. Zowel bij ophalen en vooral bij terugbrengen moesten we lang wachten (gelukkig hoefden we geen vlucht te halen) in een chaotische rij terugbrengers.De auto zelf was perfect. "
" Hopelijk kan Auto Europe op basis van onze terugkoppeling een 'refund' verzorgen. "
" Het ophalen duurde eindeloos. 5 dames achter de balie waarvan er 3 met elkaar in gesprek waren. 1 mevrouw bleef aan de telefoon en 1 dame was met de klant voor ons bezig. Ze hebben ons, en de mensen achter ons zo zeker een uur laten wachten. Vervolgens was de door ons bestelde auto (Dodge Grand Caravan) er niet. Het is een kleinere klasse geworden (Ford Transit Connect). Op zich ook tot een 7-zitter om te vormen, maar met 7 personen was er geen ruimte meer over voor bagage. Laat staan bagage van 7 personen. Dat waren 2 flinke tegenvallers. De prijs is niet aangepast want de auto was volgens de dame echt gelijkwaardig. Er was geen alternatief (tegen forse bijbetaling konden we wel een (12persoons) busje huren). We stonden voor het blok. "
" Trouble we had was ot with Auto europe. I got support form auroeurope in timely manner. I want to see teh output of the story and see my money back from the undue payment for the GPS toDollar. I expect Auto europe to follow up. "
" COMPLETE CHAOS ! 1- even if it was clearly written, in English on my voucher that GPS was included in the rate, the agent form Dollar charged us for it because it was not written in her system. 2- this took a very long time and while I was remaining firm but courteous, the Dollar agent clearly demonstrated that she could not care less ! 3- this discussion took almost 1 H between the moment we arrived in the agency and the moment we get the document (more or less take it or leave it approach form them) During this time my 5 years old daughter fell asleep in the Crap agency in the middle of our luggage (23H00) 4-instead of family car they had only a 8 seats mini van for us. not fit at all for us 3. after discussion again upgrade to SUV "