Een auto huren in Kroatië is een fantastische manier om het land op een comfortabele manier te leren kennen. Toch is een auto huren soms spannend en daarom hebben wij deze reviewpagina gemaakt. Hier kunt u lezen hoe andere klanten van ons de autohuur in Kroatië hebben ervaren, zodat u een beetje weet wat u kunt verwachten. Wel zo fijn. Lees de autohuur beoordelingen in Kroatië rustig door en boek zelf ook een voordelige huurauto in dit populaire vakantieland en ontdek het rijke culturele erfgoed en prachtige natuurlijke hoogtepunten dat het land te bieden heeft.
Auto Europe is al meer dan 60 jaar de juiste partner voor wereldwijde autoverhuur. Sinds de oprichting in 1954 hebben wij betrouwbare samenwerkingen met alle bekende lokale en internationale autoverhuurbedrijven opgebouwd waardoor u als klant kunt vertrouwen op de laagste prijzen in de markt, de beste service, én kunt kiezen uit een zeer groot aanbod van de beste voertuigen. U kunt kiezen uit meer dan 24.000 locaties wereldwijd waaronder alle grote luchthavens in Kroatië, stadslocaties in alle grote steden zoals Dubrovnik en Split, alsmede enkele treinstations, bijvoorbeeld in Zagreb.
" Al jaren lang heel tevreden over de compleetheid en toegevoegde waarde. "
" Letterlijk niks op aan te merken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden en goedkoop "
" Zeer profesioneel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goed ik ben al jaren trouwe klant bij jullie! "
" Ontzettend vriendelijke service, een echte aanrader! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij zijn al jaren klant bij autoeurope en nog steeds tot volle tevredenheid! "
" Zeer vriendelijk, en vooral niet opdringerig met het aansmeren van verzekeringen etc. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima als altijd "
" Soepele afhandeling, prima auto, geen gezeur om aanvullende verzekeringen af te sluiten. Top dus! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Very good and easy "
" Very friendly staff, good car, easy location. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Perfect "
" Top "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zal de volgende keer zeker weer via auto europe huren "
" had schade, maar alles tot tevredenheid afgehandeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima geregeld "
" Benzine vol-vol vind ik makkelijker "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Zeer prettige ervaring. Makkelijk online te regelen tegen scherpe prijzen. "
" Prima, bijna nieuwe auto. Alleen jammer dat hij niet gewassen was voor de verhuur. Echter ook geen commentaar gehad dat hij zo vuil was bij het inleveren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Goede respons op mail en verhuur. "
" Terug brengen om 8 uur werd wat later, wel snel geholpen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Goede site "
" Goed geholpen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 2 Staat van de auto: 10
" Goede tussenpersoon. "
" Goed en snel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede en snelle organisatie. Alleen wel wat onopvallend op de airport aanwezig "
" Fijne, compacte auto die zuinig rijdt. Ideaal voor lange afstanden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik had een spiksplinter nieuwe Toyota Carola, vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, snelle service, Top ! "
" Ideaal, duidelijke website, makkelijk keuze maken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Was lastig voor ons dat ze niet een beetje Nederlands spraken "
" GOED "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima zoals altijd "
" Werd goed en snel geholpen door mensen van fleet "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tevreden! "
" Tevreden! "
" Enkel de prijs van de lokale taks was niet correct vermeld op de website van Auto Europe. "
" Super vriendelijke onthaalmedewerker, snelle afhandeling van de documenten, verzorgde wagen, alle krassen en/of mankementen werden samen overlopen en genoteerd. "
" Verbetering over duidelijkheid all-risks verzekering. Ondanks dat ik die bij Auto Europe heb afgesloten proberen ze lokaal (Alamo) nog een verzekering af te sluiten. Indien je daar niet in mee gaat wordt er een uitgebreid schadeformulier ingevuld en moet je maar afwachten bij het inleveren van de auto of alles wel okay is. "
" Verbetering over duidelijkheid all-risks verzekering. Ondanks dat ik die bij Auto Europe heb afgesloten proberen ze lokaal (Alamo) nog een verzekering af te sluiten. Indien je daar niet in mee gaat wordt er een uitgebreid schadeformulier ingevuld en moet je maar afwachten bij het inleveren van de auto of alles wel okay is. "
" alles goed gegaan "
" Hele goede service, aardig personeel, mooie auto. "
" O.K. Wat beloofd wordt is ook waargemaakt. "
" Auto , aflevering en ontvangt prima. Bij inleveren toch beschadiging gevonden onder schutbord aan voorkant hetgeen ik bij ontvangst auto niet gezien heb. heb naar mijn beste weten ook niets geraakt maar het zij zo. "
" Bij de tientallen keren dat ik een auto, waar dan ook in Europa, via Auto Europe gehuurd heb bewijzen zij keer op keer hun zeer goede service. Ook hun nazorg bij een eventueel conflict met een verhuurder en telkens aanzienlijk goedkoper dan bij anderen. "
" Een vlotte en klantvriendelijke verhuurder met duidelijke huurvoorwaarden over eventuele meerkosten (grensoverschrijding, ferries) "
" Ben tevreden over auto Europe. Helaas is alleen de reservering na haast een week nog niet ongedaan gemaakt op mijn creditcard. "
" Nette en snelle afhandeling! "
" Afkoop eigen risico etc is nog wat onduidelijk, wat wordt er nu met bepaalde pakettennbedoeld? "
" Vriendelijken mensen die niet proberen het onderste uit de kan te halen "
" service via website en vooral via de telefoon voor de upgrade waren uitstekend. "
" De service ter plaatse was uitstekend, vlot, vriendelijke medewerkers en een goede auto. "
" Meer de verhuurbedrijven er op wijzen dat ze wel de afspraken moeten nakomen. En niet zomaar denken dat elke auto het zelfde is. "
" De beloofde SUV konden zij niet leveren, daardoor moest ik met mijn slechte rug met een te lage auto genoegen nemen, en daardoor toch een pijnlijke vakantie hadden. "
" BIj aankomst op het vliegveld Zadar stond een medewerker van autoverhuur bedrijf ABC Rent ons op te wachten. Bij het inleveren om 5:00 smorgens op het vliegveld Zadar was hij weer op tijd aanwezig op de parkeerplaats om de huurauto weer in ontvangst te nemen. De Afhandeling liep zeer voorspoedig. "
" Goede betrouwbare en voordelige autoverhuur. Doet zeker niet onder voor Ávis of Hertz! "
" ben altijd erg tevreden. dit keer was het tijdens boeken niet duidelijk dat we ter plaatsen nog 1875 euro borg moesten betalen terwijl we volledige dekking hebben afgenomen. dit stond wel op de voucher. was netter geweest wanneer dit tijdens het boekingsproces duidelijk was geweest. dan hadden we een andere maatschappij gekozen. "
" op de luchthaven aangekomen ruim 1 uur in de rij gestaan voor we aan de beurt waren. systemen auto europe en air rent zijn niet gekoppeld. alles moet handmatig ingevoerd worden. de jongens achter de balie hadden geen structuur. ze bedoelde het goed maar het schoot niet op. we hadden volledige pakket maar moesten toch 1875 euro borg betalen. nu maar hopen dat mocht er iets worden ingehouden we dit via auto europe kunnen verhalen. dit eigen risico konden we ter plaatsen voor 175 euro afkopen. we hadden vol = vol besproken maar kregen de auto 1/4 vol mee en moesten hem ook 1/4 vol inleveren "
" Uitstekend als altijd. "
" Ik was in het bijzonder blij met de deblokkering van mijn credit card onmiddellijk bij inlevering van de auto; dat maak je niet vaak mee en zou eigenlijk gewoonte moeten zijn. "
" snelle afhandeling omdat onze gegevens al bekend waren "
" snelle afhandeling omdat onze gegevens al bekend waren, super "
" Geen opmerkingen "
" ze zijn erg aardig, zakelijk en alle details zijn goed uitgelegd. Ik reis vaak naar Kroatië, Zagreb, Zadar, Split, en ik neem altijd een auto bij hun,om de hierboven genoemde redenen. In tegenstelling tot andere huurders, waar ik auto's gebruikte, verdienen ze een schone 10. "
" overzichtelijk, alles duidelijk en snel gevonden, geregeld.. "
" prima service! vanaf begin tot het einde! zeker een aanrader voor andere en mezelf !! "
" Perfect, behalve ruitenwissers, die waren niet goed en in sneeuw en regen kwamen wij daardoor in gevaarlijke situaties terecht "
" Makkelijk auto regelen ? Kiezen is voor de hand. Auto Europe is de top. "
" Goede afwikkeling bij de aankomst en vertrek Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam Goed zo 🤗 "
" De schadeclaim die we na een aanrijding hadden, is naar tevredenheid afgehandeld, zij het na ruim drie maanden. De correspondentie met Autoeurope verliep prima. "
" De verhuurplekken van Fleet in Kroatië (we hebben er vier gehad), zijn niet duidelijk bewegwijzerd. Vaak op rommelige veldjes. "
" Heel fijn dat Auto Europe de complete zorg wegneemt van het eigen risico! En alle andere bijkomstigheden van het huren van een auto! Alles prima verlopen ook het telefonisch contact wat ik nog heb gehad nadat ik nog wat vragen had! "
" Was toch nog wat sceptisch voor de vakantie maar vol lof over de goede service en correcte afhandeling na de vakantie!! Na inlevering van de auto stond binnen een dag de borg weer op de rekening! Complimenten! "
" Eenvoudig geboekt, goed geregeld. Geen complicaties gehad "
" Het personeel ter plaatse was niet erg sociaal "
" Beetje vreemd vonden wij dat er een bedrag van ruim ? 1000 gereserveerd werd van onze kredietkaart terwijl er gesproken werd over ? 875. Bedragen zijn niet exact. Voor de rest prima, en als we het terugkrijgen is het geen probleem. "
" Beetje vreemd vonden wij dat er een bedrag van ruim ? 1000 gereserveerd werd van onze kredietkaart terwijl er gesproken werd over ? 875. Bedragen zijn niet exact. Voor de rest prima, en als we het terugkrijgen is het geen probleem. Dit is ook de eerste keer dat de auto goed gecontroleerd werd bij ophalen en terugbrengen. Dus prima en geen gezeur achteraf. "
" Zou handig zíjn als op de site de mogelijkheid zou zijn om het pickup point van de auto te kunnen aangeven. B.v bij het hotel. Nu moesten we met de taxi naar het centrum van Sibenik bij het busstation lang wachten en zoeken tussen grote groepen van reizigers voor we de man van Airrent konden vinden. "
" Hele aardige kerel. Geen moeilijk gedoe met verkoop trucs van extra verzekeringen. Ging allemaal snel en simpel. Dat heb ik vaak wel anders meegemaakt,bij andere verhuurders. Toppie! "
" Ook dit keer begon men weer over de verzekering "
" ophalen duurde behoorlijk lang door de uitgebreide administratie. verder prima geregeld "
" Zeer goed geregeld allemaal. Zullen zeker nogmaals gebruik maken van jullie diensten. "
" Zeer nette medewerkers. Spreken goed hun talen. Auto was in alle opzichten perfect. Snelle service. 10/10 zou aanbevelen. "
" Alles snel en duidelijk geregeld. "
" We hadden een Super Cover ''verzekering'' via Auto Europe. Carwiz wou ons een extra verzekering aansmeren voor 250 euro. Ze beweerden dat wij geen verzekering hadden. De Super Cover zou echter vrijwel alle kosten dekken bij ongevallen. Hier gingen wij niet op in en ik schrok wel toen Carwiz mij vertelde dat ik geen verzekering had. "
" Vlotte afhandeling. Goede auto. "
" Werd vlot en vriendelijk geholpen. "
" Deze keer weer een fijne auto gehad. Goede service. "
" De terugbrengplaats kan iets duidelijker worden aangegeven,. "
" Wij hadden een kleine schade die we moesten voorschieten aan de verhuurder. Het heeft uiteindelijk 6 weken geduurd voordat we ons geld terugkregen van AutoEurope omdat ze achter liepen met de schade afwikkeling. Jammer van dit kleine smetje op de voor de rest goede ervaring! "
" Keurige verhuurmaatschappij! Ondanks dat we niet blij waren toen er een kleine schade aan onze auto werd ontdekt die we niet zelf veroorzaakt hadden bleven zij vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ze hebben ons zelfs afgezet bij ons hotel zonder dat we daarvoor iets hoefde te betalen. Bij wijze van spreken om de tegenvaller goed te maken. Ik kan deze maatschappij iedereen aanraden! "
" De online informatie was niet correct. Volgens Auto Europe mocht de auto niet mee over de grens naar Montenegro, ter plekke bleek dit geen enkel probleem. "
" Het afhalen in Split ging professioneel en soepel, terugbrengen was een chaos. Geen parkeerplaats voor de auto. Daardoor achter een medewerker aan moeten rijden naar een parkeerplaats verder weg en daar een onduidelijke overdracht, geen bewijs ontvangen. Daarna in een andere auto weer teruggebracht naar het vliegveld. Medewerkers deden hun best, maar kwam chaotisch over. "
" De contacten per telefoon zijn goed geweest. Met name het wijzigen van de ophaaltijd en de mededeling dat de huur goedkoper was geworden. Het minderbedrag was snel op de creditcard bijgeschreven. "
" Stugge behandeling. Het geven van uitleg en het beantwoorden van vragen was minimaal. De klaar staande auto was niet schoongemaakt; resten van plakstrippen op de rechter zijruit. Voorruit niet schoon en het interieur als stoelen was ook niet schoon. Auto is dan ook met enige verdere gebruiksvervuiling weer ingeleverd. "
" Overzicht en boekingswijze prima en snel.. Wel nog meer duidelijkheid verschaffen over de all riks verzekeringen per leveranciers Blijft veel te tekst etc. "
" Levering op vliegveld ging snel en niet te veel gezeur voor nog meer afsluiten van allerlei aanvullende verzekeringen. Kreeg een nieuwe auto! Groot nadeel van deze maatschappij is dat het eigen risico bij schade veels te hoog is vastgesteld. Bijna 1100 euro voor economie klasse auto! "
" - Dat je in het geval van grensoverschrijdingen weer eerst contact op moeten worden genomen is erg onhandig. - Daarnaast had ik gereserveerd in een periode dat allerlei acties golden die dan vervolgens weer niet in het Engels duidelijk op de bevestiging staan vermeld. Dit levert gegarandeerd plaatselijk problemen op. Ik heel veel moeite heb moeten doen om van jullie wel een duidelijke bevestiging (volledig in het engels) te ontvangen waarop wel duidelijk staat wat is inbegrepen en niet. "
" Prima nieuwe auto. Terugbrengen was wel onduidelijk want ze hadden ineens een nieuwe plek geopend. "
" Alle informatie staat duidelijk op de site, ook de communicatie is helder. Helaas werd ons een kleine schade in de schoenen geschoven door FLEET Zagreb, deze werd echter zeer vlot en correct afgehandeld door Auto Europe, mede doordat ik een complete verzekering inclusief afkoop eigen risico had afgesloten zoals dat ook wordt aangeraden (maar niet opgedrongen) door Auto Europe. Top! "
" De geboden auto (een Skoda Fabia) was prima, niets op aan te merken. Echter bij inlevering werd ons een "schade" aangerekend, waarbij het opviel dat de FLEET medewerker meteen naar de andere kant van de auto liep waar de schade zat. Dit "veegje" (zoals bij iets te hard poetsen) bovenaan het achterportier was alleen zichtbaar vanuit een bepaalde hoek en lichtinval dus erg makkelijk over het hoofd te zien bij de controle bij het ophalen, zowel door ons als door de FLEET medewerker. Bovendien hebben wij niets geraakt, ook geen struikgewas oid (maar dat zegt uiteraard iedereen) en op die plek kan ook geen ander voertuig de oorzaak zijn. Dit gaf ons het gevoel belazerd te worden maar bewijzen kunnen we niets. Voor ons geen FLEET Zagreb meer... "
" alles was prima geregeld "
" vlotte afhandeling ter plaatse "
" Ik heb twee keer contact gehad (telefonisch) en ik ben toen op een fijne manier geholpen. Daarnaast vind ik het boekingsproces overzichtelijk en duidelijk. Enig minpuntje/schrikmomentje was toen ik in de algemene voorwaarden las dat als je de auto buiten 'kantooruren' inlevert (sleutelbox) mogelijke schade evt niet vergoed wordt. Telefonisch is mij dit toegelicht en was ik weer gerust gesteld, maar mogelijk kan dit ergens nog iets meer aandacht krijgen. Maar verder dus: harstikke tevreden "
" Wij zijn tevreden over Carwiz. De communicatie ging goed in het engels en alles liep conform afspraak. We hadden een mooie auto gekregen en ook het 'rondje om de auto' werd goed de tijd voor gepakt en dat was serieus. Dus: tevreden! "
" Eenvoudig te boeken, duidelijk aangegeven wat wel en niet inbegrepen is, schappelijke prijzen. Tot nu toe nog nooit schade gehad dus ik weet niet hoe de afhandeling hiervan is. En dat zou ik graag zo houden. "
" Twee keer een auto gehuurd bij Avantcar, twee keer zeer tevreden. Beide keren een grotere auto gekregen dan geboekt, zonder een meerprijs te berekenen. Vriendelijk personeel, ze spreken goed Engels. Er wordt ook duidelijk verteld wat - bij eventuele schade - het verschil is tussen rechtstreeks boeken of via een agent zoals Auto Europe. Snelle afhandeling bij de desk zowel bij ophalen als bij afleveren. "
" Super auto bedrijf "
" Super verhuur bedrijf FLEET "
" zeer vriendelijk, behulpzaam en flexibel "
" Ze kennen ons daar inmiddels al, en begroeten ons zeer vriendelijk verder goede afhandeling "
" goede prijs/kwaliteit verhouding "
" Bijzonder vriendelijke en snelle verwerking door FLEET personeel op luchthaven Zagreb. Zelfs bij inleveren naar mijn hotel gebracht. "
" Super "
" Super "
" Heldere website, snel geschikte auto te vinden. De voucher die ik ontving mag wat duidelijker; ik moest bellen om duidelijk te krijgen of datgene wat ik gereserveerd had overeen kwam met wat op de voucher stond. Bellen naar een nummer in Nederland zou je verwachten dat je een Nederlandse medewerker aan de lijn zou krijgen: bleek niet zo, men sprak geen Nederlands. "
" Men stond klaar met de auto. Was echter niet de auto uit de klasse die ik gereserveerd had. Afhandeling van de administratie gebeurde op de motorkap !! Bleek dat ik, omdat ik op de ferry ging met de huurauto, 31 euro extra moest betalen (en dat geld was niet voor het kaartje, moest ik nog apart kopen). Nergens in de huurvoorwaarden te vinden dat ik die 31 euro extra moest betalen. Voorts een creditcardreservering van 100 euro extra voor administratiekosten als ik een ongeluk zou krijgen. Daarover ook niets terug te vinden in de verhuurvoorwaarden. Al met al, snelle afhandeling maar wel voor het blok gezet om extra kosten te maken. "
" Op zich zijn we tevreden, alleen hebben we toch wel een vraag deze keer: Over auto europe zijn we zeer tevreden "
" Het vliegtuig was vertraagt door weersomstandigheden en de man van ABC was niet op het vliegveld toen we om 17:15 uur landen, hij kon er pas om 19:00 uur zijn.We moesten dus 1:45 uur wachten wat we niet zo leuk vonden.Hij zei dat we het konden annuleren en dat hij maar 1 uur hoeft te wachten..is dat werkelijk zo? "
" Online geboekt en alles snel kunnen regelen. Een keertje gebeld voor informatie en goed te woord gestaan. "
" We kregen een flinke upgrade en dat was prettig. Waar we minder over te spreken zijn, was dat we vol-vol hadden geboekt, maar een auto kregen met maar een kwart tank. Weliswaar mochten we die ook weer afleveren met maar een kwart gevuld, maar we vonden dit onplezierig. Er viel niet over te praten, tenzij we een uur geduld hadden (en daar hadden we geen zin in). Het inleveren van de auto in Dubrovnik ging heel soepel. De parkeerplaats ligt tegenover het vliegveld, maar na inleveren werden met dezelfde auto naar de ingang van de vertrekhal gereden, zodat we niet met onze bagage hoefden te slepen. "
" Goede en snelle service bij het boekingsproces "
" Correct personeel bij het ontvangen en terugbrengen van de auto. De auto was in zeer goede staat. "
" prima verlopen "
" verrassend wss dat ABC RENT geen fysiek kantoor had, de service was prima "
" ok "
" auto was vuil. Had technische problemen en was niet af te sluiten.Bij het ophalen werd ik niet vriendelijk geholpen. Bij het inleveren wel "
" Duidelijke uitleg,waardoor ik snel kon beslissen...geen site waardoor je door de bomen het bos niet ziet...ben. v door een te groot aanbod van te veel auto aanbieders "
" Vriendelijke en snelle uitleg (Engels/Duits).We zaten snel in onze gehuurde auto. Auto achtergelaten op de luchthaven van Split,daar wel lichtelijk chaotisch om deze te parkeren.Wel direct bij het oprijden van de luchthaven wijst personeel van Fleet waar je de auto kunt plaatsen.Je hoeft de auto niet uit te komen om iemand van Fleet op te zoeken,ze zien direct dat je er eentje van Fleet bent...klasse!! - puntje Vrij hoge kosten als je de auto elders achter wilt laten dan daar waar je de auto hebt opgehaald "
" De auto was prima en de informatie vooraf duidelijk geen problemen ondervonden met de gehuurde zaken. "
" Bij aankomst werd me toch een dure aanvullende verzekering aangesmeerd. Erg duur maar heb hem toch maar genomen. Het ging om afkoop eigen risico bij schade. Uiteindelijk heb ik de verzekering niet genomen omdat ik het nodig vond maar omdat ik de medewerker niet vertrouwde. Ik kreeg sterk het gevoel dat bij het inleveren van de auto er gesjoemeld zou worden en men toch wel een reden vond om extra kosten in rekening te brengen. Ik vond het een slechte benadering van de klant en zou u als verhuurbedrijf aan het denken moeten zetten. U wilt immers betrouwbaar overkomen echter door dit soort nare verkooptrucs bereikt u het averechtse. U waarschuwt zelf ook voor deze praktijken in uw info maar als klant ben je overgeleverd aan lokaal personeel. "
" de verhuur was prima geregeld. "
" zeer vriendelijk personeel, ze waren erg behulpzaam en hebben de auto zorgvuldig en goed opgeleverd. "
" Prima ervaring "
" De radio was slecht en het is handiger als de auto met volle tank wordt geleverd. Dit maakt het inleveren met volle tank gemakkelijker dan inleveren met 12 liter benzene erin. "
" Makkelijk online reserveren met concurrerende tarieven "
" Vriendelijke en behulpzame staf, nette auto "
" Jammer dat je een nederlands telefoonnummer belt maar dat je dan geen nederlands sprekende medewerker aan de telefoon krijgt "
" De auto zou om 11 uur bij onze accommodatie worden afgeleverd, maar wij hebben in totaal 3 uur gewacht. Helaas konden wij die dag niet meer ons uitstapje maken zoals gepland. "
" Prima. Echter leg mensen vooraf uit dat als ze een aanvullende verzekering afsluiten ze dit beter kunnen doen via de uit eindelijke verhuurder. Dit scheelt de borgstelling via creditcard rompslomp als het mis gaat en de strenge controle bij inleveren. "
" I had to call to receive the voucher, which is stressing when you're on vacation. Luckily one two-minute phonecall was all it took to receive the voucher. The car was great. "
" Great service, nice car (not the one we were promised, but it didn't matter) "
" Behulpzaam, maar veel kunnen ze niet voor je doen,want voor veel vragen moet je contact opnemen met de verhuurder. "
" Bij het wilden ze heel graag meteen de auto meegeven zonder dat we deze gecontroleerd hadden op eventuele schade.Bij inlevering duurde het heel lang, want toen lagen ze zowat onder de auto om alles van de auto te controleren.Ze 'vonden' een kras (afstoting van de lak) bij de motorplaat, waarvoor we 70 reparatiekosten en 62,50 administratiekosten moesten betalen.Deze beschadiging zat er aan het begin ook al, maar was zo klein dat wij er geen aandacht verder aan besteed hebben.Hopelijk kunnen we anderen hiervoor waarschuwen, maak desnoods foto's van de gehele auto bij ophalen als bewijs.De man naast ons had bij ophalen wel een kras gemeld, maar bij inleveren geloofden ze hem niet, ookal stond het op papier.Auto huren bij fleet: nooit meer. "
" Verliep perfect, wat ik wel raar vind dat ik mijn eigen risico afkoop via jullie en dat ze daar dan vervolgens bij ORYX niks van af weten. En geven doodleuk aan dat je het dan zelf moet uitzoeken met de partij waarbij je het hebt afgeloten. Ben benieuwd of dst wel wat goed gekomen. "
" Verliep perfect, wat ik wel raar vind dat ik mijn eigen risico afgekocht had bij Europacar en dat ze daar dan vervolgens nog keer willen verkopen. Vreemd. Plus bang makerij. "
" Tevreden met Auto Europe "
" Tevreden met Fleet "
" Prima geregeld ! en alle afspraken zijn nagekomen. "
" De auto werd keurig vooraf en bij inlevering samen gecontroleerd. "
" Vooral zo doorgaan ...Prijs en service is uitstekend.Complimenten "
" professional opstelling. Complimenten "
" Duidelijk, simpel en vooral makkelijk om een auto online te huren "
" Klantvriendelijk en snel met administratieve verwerking "
" men was niet goed op de hoogte van de verzekeringsregels op ferries en eilanden "
" uitstekende ontvangst en afhandeling. Goede auto. "
" Duidelijke site. Niet direct duidelijk welke leverancier het was. "
" Na de reservering per mail verzocht voor de wijziging van de ophaallocatie, deze is bevestigd maar niet uitgevoerd. Dit kostte mij 1,5 uur extra tijd en heb daardoor een afspraak gemist. De persoon welke mij naar de andere locatie bracht reed asociaal en rookte waar ik bij was in de auto. Ik moest een extra onnodige verzekering verplicht afnemen en een borg contant betalen, anders werd de auto niet meegegeven. De auto was niet van goede kwaliteit. De sleutel werkte niet. Na stilstand van 1 dag halverwege de huurperiode was de accu leeg en werd amateuristisch verholpen. Bij het terugbrengen van de auto was het tijdstip niet nagekomen en kreeg ik met veel moeite de borg terug. "
" Goed geregeld, geen enkel probleem "
" altijd goed geregeld "
" we hebben een all risk verzekering afgesloten op aanraden. Kosten 9 euro per dag. De all risk verzekering die via auto europe was afgesloten en betaald was volgens de verhuurder niet goed "
" Top organisatie,goed georganiseerd. "
" vriendelijk en meegaand .Professioneel. "
" er is steeds onduidelijkheid over het meenemen van een auto naar een Kroatisch eiland. "
" De informatie was niet juist: We hebben we tijd bij het meetingpoint staan wachten, maar daar was niemand. Toen maar bellen, het telefoonnummer was niet duidelijk, stond er nu wel of niet een landnummer voor? Na contact stond er iemand binnen 5 min. op de parkeerplaats. Ik moest bijbetalen, graag had ik dit van te voren geweten. 600 kuna "
" Nieuwe goede ruime auto voor deze prijs. Na het bellen, ergens achteraf de auto gekregen, pin deed het niet, dus contant bijbetalen voor extra landen. Had ik al doorgegeven, maar wist ik niet dat er nog extra voor betaald moest worden. Terugbrengen: moest een half uur van te voren bellen. Wij waren er op de afgesproken tijd, we hebben nog 3 keer moeten bellen. Half uur gewacht. Vervelend als je je vliegtuig moet halen. "
" Misschien meer Nederlandse werknemers zou fijn. Begreep dat er nu maar 1 Nederlandse medewerker werkt, toch iets te weinig lijkt mij voor een bedrijf als Autoeurope. "
" Personeel praat heel onduidelijk Engels. Wel 20x moeten vragen of de vraag kon worden herhaald. Ook het continue tussendoor in het Kroatisch praten met collega is erg storend. Seat Leon geboekt, juist omdat we wat luxe wouden, kregen uiteindelijk een Skoda Rapid basis model. Scheelt in nieuwwaarde bijna 9.000.. Dan vraag ik me af waar ik nou precies voor heb betaald. Auto was in nieuwstaat. +/- 200 kilometer gelopen. Was niet vol getankt en had net aan een kwart tank. Plastic van fabriek af zat nog rondom op de auto, geen nette aflevering als je het mij vraagt. Loket heeft op vliegveld geen keybox waar je je sleutel en papieren kan inleveren bij teruggave. Alleen een kleine sleuf waar je het doorheen kan gooien. Niet erg veilig. "
" Geen opmerkingen, alles is vlekkeloos verlopen "
" Auto werd voor de deur afgeleverd, de medewerker waar we zaken mee hebben gedaan was zeer vriendelijk en heeft ons goed geholpen en te woord gestaan, er waren een aantal vragen omtrent een vroege transfer en een ander inlevermoment. Alles is netjes en goed afgehandeld. De auto was zo goed als nieuw en voldeed perfect aan alle verwachtingen. De GPS van Garmin voldeed niet aan de verwachtingen. De wegbewijzering in Kroatie is erg goed en met de kaart van de ANWB is de GPS zonde van het geld. Wij zochten een tankstation en werden volledig de verkeerde kant op gestuurd. "
" Eerder naar tevredenheid via Auto Europe gehuurd. Maar nu er een klacht is, vind ik de inspanningen heel erg mager. "
" Helaas hadden we schade aan de bumper van de auto. Hiervoor moest ik ter plekke 100,00 euro betalen voor de inspanningen van het personeel van ABC RENT om de schade af te wikkelen. Let op: dit bedrag wordt buiten de borg om geïncasseerd! Heb toch maar betaald, want moest een vlucht halen en alles wordt op de parkeerplaats afgehandeld. De motorkap van de auto is het kantoor van ABC RENT. Over deze 100,00 staat niets in de huurovereenkomst en is daarmee onrechtmatig. Ik heb er ook geen factuur voor ontvangen, maar kan de betalingen wel aantonen middels mijn creditcard afschrijvingen. Ik heb Auto Europe gevraagd dit bedrag terug te vorderen, maar ze verdiepen zich er nauwelijks in en daarom is er weinig tot geen voortgang / resultaat. "
" prima! Alles duidelijk, goede tips in de algemene voorwaarden. goede prijs ook!! helemaal tevreden "
" prima service. we konden de auto ophalen buiten de kantoortijden en het was mogelijk om de auto in een andere stad op te halen dan waar we hem wegbrachten. auto in topstaat. 1 minpuntje; tank zou vol benzine zijn, maar de tank blerk volledig leeg toen we hem ophaalde. Niet zo netjes! vooral omdat bij het terugbrengen de man hier nog even moeilijk over leek te gaan doen. Na uitleg verder prima en ook een dag later netjes de borg teruggekregen. "
" Zeer tevreden "
" Auto werd geleverd aan de straat. Daar werd de creditcard gevraagd. Alles ging gehaast. Dit geeft een gevoel van onbehagen. Verder verliep alles prima. en was de service goed. "
" altijd duidelijke afspraken "
" stond op aangewezen/afgesproken plek op ons te wachten "
" perfecte manier om een auto te reserveren "
" wederom een prima auto. geen problemen en bij retour van de auto uitstekend en snel geholpen door medewerkster die eigenlijk nog geen dienst had, maar ons toch wilde helpen. "
" ga zo door "
" Meestal ontstaat er gedoe over afkoop eigen risico. Auto Europe biedt de mogelijkheid dit gedoe van te voren af te kopen. Daarvan hebben we gebruik gemaakt. Toch ontstaat er gedoe bij de aflevering. We moeten extra betalen voor een tweede chauffeur (logisch) en voor de groene kaart omdat we via Bosnie naar Dubrovnik gaan. En er moet een borg van 1200 betaald worden omdat we de extra verzekenring niet nemen. Dat vind ik niet transparant. De creditcard machine deed het niet dus moest het van mijn betaalrekening (onprettig want daar werd even 1200 afgeschreven als reservering). Bij terugkeer was niemand aanwezig en hebben we drie kwartier moeten wachten en bellen voordat we de auto af konden leveren. "
" Zie boven, De auto was splinternieuw en goed, de tussenpersoon vriendelijk. "
" Ga zo door. "
" Prima en snelle service "
" E-mail sent by Auto Europe a few days before the rental contained an erroneous car code. I've had to make an international call to find out that Auto Europe did not know what the car code was and "it should be Ok". The purchase of "own risk" by Auto Europe contains so many conditions that I wonder if it ever works. "
" Good cars (too often by car rental companies the cars do not have enough power for their own weight, it was not the case here). Good service. Friendly staff. "
" Goede en snelle afwikkeling via internet "
" nette auto in de aangevraagde klasse "
" Gewoon goed geregeld. Op een vraag aan de klantenservice kreeg ik binnen korte tijd een prima antwoord. "
" Auto was niet optimaal. Airco werkte alleen op stand Max. Beplating onderzijde was kapot, waardoor je niet sneller kon dan 100 km per uur. Service was verder goed. "
" Prima deals "
" Locatie kantoor was als enige buiten de hal, niet bezet (zowel bij ophalen als terugbrengen moeten bellen), reservering op de creditcard van de borg staat na 2 weken nog steeds open. Verhuur werd niet gedaan door Avantcar maar door Will. Wel hele mooie en splinternieuwe auto voor weinig geld. "
" Prima, zuinige auto voor een scherpe prijs. "
" Alles verliep goed, geen enkele problemen, duidelijke mails. "
" Auto was niet vies, maar kon wel iets schoner. "
" Vindt het lastig om te weten of er nu wel of niet eigen risico zit na afsluiten "
" Vriendelijk wel druk "
" Vrij vlot en betrouwbaar. "
" Vrij vlot en betrouwbaar.Vriedelijke personeel "
" Goede communicatie "
" Altijd correct "
" Is me beter bevallen dan een verhuurder met een balie op het vliegveld. Snellere afwikkeling "
" eenvoudig en snel een auto kiezen en reserveren. "
" goede auto voor een lage prijs "
" Ik heb goede ervaringen met Auto Eurpe "
" Prima auto verhuurder. Alleen de afwikkeling van de administratie mag wel wat vlotter. En zorg dat de auto er is .Wij als familie hadden 3 auto's besteld. 2 waren er maar de derde was nog niet klaar. Al met al heeeft het ruim een uur geduurd voor we met 3 aoto's weg konden rijden. "
" Snelle een goede communicatie rond mijn late boeking. Ook goede informatie met het advies een aanbieding tot afkoop eigen risico niet te accepteren. TOP! "
" Geweldige en luxe auto! Wel bood de plaatselijke verhuurder een verzekering van, naar ik begreep, 60 euro per dag af te sluiten als afkoop van een eigen risico van 1000 euro. Op 9 mei is de auto ingeleverd en was alles volgens de verhuurder OK. Desondanks staat er nog altijd (13 mei) een reservering van ruim 1000 euro op de creditcard. Snap niet waarom deze reservering niet sneller kan worden verwijderd. Spoediger afhandeling van dit laatste geeft meer vertrouwen. Maar voor het overige prima! "
" Het is allemaal goed verlopen en ik ben zeer tevreden over de auto en jullie diensten. Een opmerking: het is zeer moeilijk om jullie tel. nummer te vinden en ook van Avantcar dat is het enigste wat verbeterd kan worden. "
" Goede partner voor autoverhuur "
" Goed onduidelijk over verzekering maar is opgelost "
" Huur al meerdere jaren autos via autoeurope en wel meerdere keren per jaar en tot nu toe altiid tevreden. Zie echter nooit extra korting of iets dergelijks voor vaste klanten. "
" Gaven duidelijk informatie en drongen niet aan op extra verzekering wat overigens bij anderen vaak wel gebeurt. Zoals bij goldcar in malaga, agressief aandringen. Ze zeiden dat autoeurope nooit iets vergoed. "
" Naar mijn mening dient Auto Europe hun partners te controleren en duidelijke afspraken met hen te maken. Het kan niet zo zijn dat een reservering, die bedoelt is voor eventuele schade aan een auto nog dagen lang open blijft staan op mijn creditcard. Een hele slechte zaak. "
" Er blijft na de inlevering van de auto (zonder schade) nog steeds een reservering op mijn creditkaart staan. Echt belachelijk. Heb Oryx gebelt en die geven aan niets te kunnen doen. Ze kunnen nog steeds een deel van. De reservering afschrijven. Ik vindt dat niet kunnen. "