Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Iedereen die een auto wil huren op Ibiza is waarschijnlijk nieuwsgierig naar onze klantenervaringen. Daarom hebben wij hieronder enkele beoordelingen van autohuur op Ibiza verzameld, zodat u met een goed gevoel met uw huurauto over dit zonnige, bruisende eiland kunt cruisen. U zult aangenaam verrast zijn van de veelzijdigheid van dit eiland: U kunt hier fijne boswandelingen maken maar ook langs het strand slenderen en de oude stad Eivissa bezoeken.
Als u bij Auto Europe een huurauto reserveert heeft u de keuze uit talrijke voertuigen van top-verhuurbedrijven waar wij al vele jaren mee samenwerken. Vul gewoon bovenstaand formulier in, vergelijk de tarieven en boek uw perfecte autohuur. U kunt uw huurauto ophalen op de luchthaven van Ibiza alsmede op verschillende locaties in de stad. Zoek en boek meteen op onze website, en uw vakantie op Ibiza kan beginnen!
" Werk al ruim 5 jaar naar tevredenheid met Auto Europe "
" Alles klopt als het om de verhuur gaat. Mooie auto, eenvoudig en snel in te leveren. Het ophalen van de auto was een DRAMA. Heb meer dan 2 uur moeten wachten. En daarna nog heel veel wachtende achter mij. Veel te weinig baliemedewerkers en het systeem om voor € 40,- een expres ticket te kopen maakt het voor reguliere klanten zeer irritant. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Vanwege een onterechte melding over incorrecte betalingsopdracht, had ik per abuis 2 maal geboekt en betaald. Na 1 telefoontje werd dit keurig hersteld en kreeg ik mijn dubbele betaling retour. "
" Zeer vriendelijke baliemedewerkers. Men wees correct op de mogelijkheid tot afkoop eigen risico, zonder hierover vervelend te doen. De auto had enkele kleine beschadigingen, deze waren uitstekend gedocumenteerd in het huurcontract. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Altijd goed geweest en nog steeds zo! "
" 5 minuten van de luchthaven en snelle afwikkeling. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd goed "
" Tevreden "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima en tarieven helder vooraf "
" Probeerden nog wel wat een duurdere auto erbij te verhuren en de auto was wat klein ik had een vijfsitter gehuurd en dat is een een audi A3 wel op papier maar niet in de praktijk "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" uw website funktioneert goed. ik vind de overzichten van de verschillende aanbieders naast elkaar heel handig. "
" Het ophalen van de auto heeft heel veel tijd gekost, omdat er maar 2 (!) baliemedewerkers aanwezig waren om de twee bussen vol met huurders van een auto te voorzien. De auto die ik kreeg was zo moeilijk te starten (vol met electronica) dat ik een andere auto wilde en pas na veel aandringen kreeg. Het algehele probleem is dat er te weinig personeel is voor de verwerking van zowel het huren als het terugbrengen. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 6
" Goede prijsaanbieding alles inclusief zeer tevreden "
" Goede service snelle afhandeling personeel erg vriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Heel tevreden! Ik geef jullie een dikke 10! "
" Wat was dat top geregeld! Super tevreden! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede service, betrouwbaar "
" Goede service, auto had nog al watbeschadigingen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Tot op heden erg tevreden "
" Altijd goed "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top! "
" Alles ging ontzettend soepel, van ophalen tot inleveren en de auto was super nieuw, mooi en comfortabel. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Good! "
" Could not be better! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al meer dan 20 jaar doe ik zaken met Auto Europe. Altijd goede tarieven en service. "
" Ophalen en inleveren ging vlot. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Juiste adres om een huurauto te huren op vakantie "
" Gewoon weg goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geweldige service en organisatie "
" Top! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" snel, vriendelijk. helemaal top! "
" snel en vriendelijk. Helemaal top! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Supermooie auto: keurig netjes en reed ontzettend fijn. Benzinestationonderweg naar of vlakbij bij vliegveld helaas niet tegengekomen om af te tanken. "
" Top geregeld! Goede service en uitleg over de auto en waar op te halen. Goede prijs kwaliteit "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Auto Europe daar doe ik al 6 keer zaken mee. Nooit problemen mee gehad. "
" Geen verkoop praatjes voor verzekeringen af te sluiten. Dat had ik bij Auto Europe gedaan. Bij inleveren ook geen probleem. Dit was al de 4 de keer dat ik bij Centauro huurde. Goei auto's bijna nieuw. Ford Eco Sport "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk en duidelijk voor een nette prijs. "
" Vriendelijk en netjes "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Altijd zeer tervreden en ik raad ook een ieder aan om vooral via Auto Europe te boeken. "
" heel correct "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top prijs en top auto (12 km op de teller). Prijs kwaliteit erg goed. "
" Top prijs en top auto (12 km op de teller). Prijs kwaliteit erg goed. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede organisatie "
" Goede betrouwbare organisatie, fijne jonge auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot op heden is het altijd soepel verlopen. "
" Alle verhuurbalies hadden 3 á 4 medewerkers zitten, maar bij Interrent was maar één dame die de wachtenden aan 2 balies (voor en achter) moest bedienen. Hierdoor heeft het bijna een uur geduurd voordat we aan de beurt waren en voor de mensen achter ons nog langer.. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Zoals altijd een scherpe prijs en heldere communicatie. Boeken al vele jaren via auto europe. "
" Prima service. Jammer dat het retourneren niet op de luchthaven kan. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Ik ben tevreden over AutoEurope, maar het zou handig zijn als we online de hoofdbestuurder zouden kunnen wijzigen. "
" Op het vliegveld van Ibiza kregen we toch een afkoopverzekering door Interrent aangesmeerd van 80 euro. Het was onmogelijk om deze niet te nemen, mede omdat onder het extended cover pakket van Auto Europe geen dekking voor het bellen van pechhulp valt. Dit maakte de auto ineens 2x zo duur. "
" voordelig "
" snelle afhandeling "
" Contact met OK Rent was op Parking 3 bij airport, niet Parking 1 zoals opgegeven. Wij kregen een Fiat 600, een kleinere auto dan de Nissan Micra (of gelijkwaardig) die we besteld hadden. Verder alles in orde. "
" zie boven "
" Prima geregeld. "
" Prima organization. Vriendelijke personeel "
" duidelijke communicatie. Goede waarschuwing vooraf over de plaatselijke verhuurder "
" Benzine deal afschaffen, want daar wordt men mee opgelicht. Extreem lange wachttijden. "
" Prima! "
" OK rent a car? Is very OK. Had a near new Seat Leon FR that was handed over to us without a single scratch, dent or any other damage. Less than 1,000 kms on the counter; so, that?s new to me! Extra driver opportunity made us book with them for the first time. Won?t be the last time though: will book with them again in autumn ?18. Again Ibiza and again OK rent a car. Thanks for collecting my jacket that I left in car and forgot to take with me when returning car at end of rental. Supet dudes. Special thanks to Alejandro!!! Greetings from Holland. Eduardo. "
" Terplekke proberen ze je toch weer een verzekering aan te smeren. Via Auto Europe dacht ik dat ik alles goed voor elkaar had. "
" Ophalen auto: Erg lang wachten bij balie. Slechts 1 medewerker die 10-tallen huurders te woord moet staan. Wachttijd ruim een uur. En dan ondanks reservering toch weer veel vragen en weer aansmeren van een extra verzekering. Hoe moeilijk kan het zijn? Ik heb een voucher, laten zien icm paspoort en creditcard en dan de sleutel ontvangen. Nu toch weer 30min voordat je eindelijk je autosleutel hebt. Afleveren auto: helemaal prima. Netjes te woord gestaan en controle van auto. Prima. Auto zelf: nette auto, schades netjes op het formulier vermeld. "
" Alle afspraken zijn zonder probleem nagekomen. Dat maken we vaak wel anders mee. Top ervaring en voor herhaling vatbaar! Ga vooral zo door! "
" Heel fijn bedrijf, aardige mensen. Smeren je niet nog eens van alles aan, zijn duidelijk en transparant. Mochten zelf een keuze maken uit 3 auto's en de 1200 euro op onze creditcard was dezelfde dag weer vrijgegeven na inlevering auto. Zeer prettig! Hier komen wij beslist terug! Zijn niet afgezet zoals bij RecordGo, erg prettig! Toppertje! "
" Een vorige boeking bij Interrent Ibiza, via Auto europe verliep met irritatie omdat Interrent ongevraagd en niet medegedeeld, zomaar 6 euro van mijn visa acount afschreef. Die 6 euro terugkrijgen werd een opgave vanwege alsmaar vraag om verheldering en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd tussen Interrent en Auto europe. Ik heb het dan maar laten zitten en boek niet meer bij Interrent. Ik heb nu recent opnieuw via Auto europe een auto gehuurd op Ibiza airport. Wilde het nogmaals proberen. Nu had ik de auto bij Alamo gehuurd en werd hij uitgegeven door Enterprise aldaar. Prima duidelijkheid, geen verassingen. Na inleveren binnen enkele dagen het gereserveerde visa bedrag van Enterprise al teruggekregen. Dit ging dus gewoon goed "
" Prima. Aardige meneer die alles goed uitlegde. Wel opnieuw alle extras moeten aanhoren natuurlijk maar dat is standaard. Iedereen wil graag wat extras verdienen. Inleveren ging ook prima hoewel er niemand was om de auto te ontvangen. Sleutel in brievenbus gedaan na de auto dan nog maar een keer rondom goed gefilmd te hebben. Voorkomen is beter dan genezen. Als de volgende huur ook goed gaat, zal ik Auto Europe wel aanbevelen bij anderen. Nu doe ik dat nog niet omdat ik nog niet geheel overtuigd ben van hun slagvaardigheid mbt klachten achteraf. De toekomst zal het leren want ik zal Autoeurope zelf nog wel gaan gebruiken in de toekomst omdat de prijzen vooraf goed te vergelijken zijn op hun site. "
" Auto Europe is een prima bedrijf en mits je de nodige verzekeringen kiest en afsluit, ben je zeker van een goede auto. "
" zoals bij ieder verhuurbedrijf moet je de bestaande schade goed bekijken. Niet aangegeven schades bij de balie melden en zij verwerken dit meteen "
" Goedkope en nette service. "
" we hadden een hele mooie auto en hetvan en naar de luchthaven brengen verliep erg soepel. Alles was keurig netjes geregeld! "
" Prima verhuurplatform. Geen opmerkingen "
" Prima verhuurbedrijf. Geen opmerkingen "
" Het is een fijne site en de afwikkeling op locatie liep prima. Het enige wat ik vaker merk in het buitenland is dat op locatie vaak blijkt dat de verzekering niet goed dekt/ of dat ze een absurd bedrag aan eigen risico nemen. Hierover zou op de site wat beter aandacht aan gegeven kunnen worden. Vaak voelen gasten zich voor het blok gezet. Nu was het de eerste keer dat het niet zo was, zelfs op de locatie waren ze daar verbaasd over. Wel fijn voor mij! "
" Zie ook eerdere opmerking. "
" De informatie over het vervoer van luchthaven naar verhuurder kan duidelijker. In ons geval dat we op een bepaalde plek op het parkeerterrein worden opgehaald door een rood busje van record verhuur. Verder alles prima geregeld en duidelijk "
" Bij het ophalen van de auto bleek deze al schade te hebben die wij weer moesten melden voordat we wegreden. Deze hebben wij uiteraard ook zelf gefotografeerd. Ik wilde vervolgens een bewijs mee dat ik de schade had ontdekt en gemeld. Dat koste erg veel extra tijd en geeft geen vertrouwen maar roept eerder vragen op als : wat als we deze schade niet direct gezien hadden? Had men deze dan ook weer op ons gerhaald? Als het goed is wisten ze hier van, waarom dan niet aan ons melden. Uiteindelijk is het wel goed gekomen maar het veel beter gekund!!!! "
" Hiper zat niet op Ibiza airport, zoals op de website stond, maar moest via een pendelbus bereikt worden. De informatie die ik daarover kreeg was incorrect. Na 20 minuten bij P3 gewacht te hebben, vertelde een concurrent dat ik naar een ander gedeelte van de parkeerplaats moest. Daar werden we uiteindelijk inderdaad opgehaald. "
" De afhandeling was erg goed. Zeer professionele, rustige man die goed uitlegde waar ik op moest letten. De auto (Skoda Fabia) zat vol met deuken, dus ik maakte me wat zorgen, omdat er zo veel op het formulier aangekruist was, maar bij retour was er geen probleem. "
" Maak duidelijk dat de verhuurmaatschappij een enorme borg (?1200) claimt op je credit card omdat je via autoeurope verzekerd bent en niet bij de verhuurmaatschappij zelf een verzekering afsluit. Maak duidelijk dat je credit card limiet voldoende moet zijn. Dit voorkomt problemen en ergernis aan de balie van het verhuurbedrijf. "
" Zeer klantvriendelijk geholpen. De dame achter de balie vroeg vriendelijk of ik via autoeurope verzekerd was of dat ik via centauro een verzekering wou afsluiten. Andere verhuurders proberen vaak op een agressieve verkoopmanier een verzekering te verkopen daar was nu gelukkig geen sprake van. "
" Alles goed geregeld via online boeken. Site is duidelijk en je kan kiezen uit verschillende verhuurders en auto types. Wij hadden eerst een duurdere auto besteld en na een aantal weken toch besloten om een kleiner model te kiezen. Geld werd netjes binnen een aantal dagen teruggeboekt op de creditcard. Overigens had ik een foutje gemaakt met de inlevertijd van de auto en na telefonisch contact (wel in Engels) werd dit ook netjes en snel opgelost, de volgende dag gelijk een nieuwe bevestiging, omdat eerst de huurder moest worden benaderd. "
" Over de verhuurder ben ik dik tevreden. Huur al voor de 6e keer bij Centouro en nooit problemen. Ik had een auto met volledige dekking via Autoeurope, dus niet via de verhuurder, daarom betaal je borg via je creditcard. De verhuurder probeert wel een all-in verzekering aan te smeren, maar dat hoeft niet je hebt immers bij Autoeurope een verzekering. Wij hadden de optie full empty en dan betaal je minder voor de auto, maar de tank afvullen is duurder en je betaald ?25 handling kosten, maar ik vind dat wel handig rij de tank toch altijd leeg. Bij teruggave werd er wel goedgekeken, maar ja als je sommige ook ziet terugkomen! Borg netjes/snel teruggestort. Veel mensen klagen wel over de snelheid van afhandelen, maar ach, chill, het is vakantie "
" Makkelijk on line alles regelen "
" Snelle service "
" Over de hele linie wel tevreden. Zou handig zijn geweest als het adres van OK Rent Ibiza vermeld was in de informatieformulieren die ik kreeg van jullie "
" Lang moeten wachten bij ophalen van de auto. Proberen je nog extra verzekeringen aan te smeren en je moet keuze maken of je vol/vol met upgrade of vol/leeg met auto die je besteld hebt maar dan wel met extra kosten "
" Voucher was in Nederlands waardoor even discussie over de deking, misschien in twee talen leveren "
" Na vele malen via Auto Europa gehuurd te hebben was dit wel de minst goede ervaring. "
" Ontvangst vliegveld OK, ophalen en terugbrengen auto ERG onvriendelijk. Vieze en beschadigde auto ontvangen, geen blauwe parkerrkaart, geen uitleg. "
" Fijne site, erg overzichtelijk. Het enige verbeterpunt vind ik de situatie waardeer je bij de daadwerkelijke autoverhuurbedrijf wordt geconfronteerd met hoog eigen risico afblokken op credit card of extreem veel bij betalen. Wat mij betreft mag dit duidelijker op de site worden vermeld. "
" Lange wachttijd bij pick up, zie opmerking hierboven. Aanbod was niet volledig en of duidelijk. Hoge blokkering op credit card of extreem veel bijbetalen. "
" De auto was prima, nieuw en in goede staat. De reden dat ik desondanks toch ontevreden komt door: 1. medewerkers van Rhodium op Ibiza vliegveld eisten EUR 30 voor 'toeristenbelasting' en EUR 8 voor diesel toeslag (we hadden benzine besteld maar kregen een diesel auto). 2. We hebben ook nog gebeld met Auto Europe, maar daar kon niemand ons informeren of we de extra kosten verschuldigd waren..... erg gebrekkige kennis op het callcentre. Na een hele lange verhitte discussie hebben we maar betaald omdat we anders de sleutels niet meekregen. Erg vervelend want er staat nergens iets vermeld over de additionele kosten in de voorwaarden. Zeker de toeristenbelasting is erg dubieus. "
" Zeer ontevreden, dubieuze praktijken aan de balie bij afhalen. Misbruik van positie door te dreigen de auto niet mee te geven na betaling van additionele bedragen. Hopelijk gaan jullie hier iets aan doen "
" We zijn erg tevreden over de service van Autoeurope en over de prijs ervan. Hebben geen gebruik hoeven te maken van de verzekering, dus daar geen mening over. "
" Bij aankomst op Ibiza was het duidelijk waar het loket was en daar werden we snel behandeld. Duidelijk instructies meegekregen. Het retourneren was niet in zijn geheel duidelijk. Echter bleek bij aankomst in P2 dat we bij Europcar (bord op de muur) de controle laten uitvoeren die snel verliep. "
" In eerste instantie bij de boeking had ik een fout in de naam van de chauffeur gemaakt. Direct na ontvangst van de bevestiging werd dit duidelijk. Aanpassen van de naamsvermelding kon mogelijk meer kosten omdat het nieuwe tarief zou gelden. Telefonisch (call center) werd gezegd dat het tarief inderdaad hoger was geworden (een paar uur later). Gelukkig was dit maar rond de 20 euro dus dat heb ik bijgelegd. Maar toen ik na deze bevestiging op de site keek bleek de prijs onveranderd. Dat schept geen vertrouwen. Bovendien was de naam in 2e instantie weer verkeerd 'gecorrigeerd'. Vanuit Nederland via de mail zeer goede service. Zij hebben het gecorrigeerd zodat ik niet nog een keer hoefde te bellen. "
" Dame aan de balie eerst zeer vriendelijk. Toen duidelijk werd dat we geen extra verzekering wilden afsluiten (we hadden al het totaalpakket via Auto Europe) veranderde haar houding volledig. De auto zelf was uitstekend en nieuw. We kregen wat we geboekt hebben. Wat dat betreft zeer tevreden. "
" ik krijg op 25 aug een mail dat ik de auto de 22e aug kan ophalen. beetje vreemd. "
" auto de 22e na DRIE UUR WACHTEN!!!! ontvangen. Die drie uur is niet overdreven, het was 3 uur plus een paar minuten, om het over de rest van de dienstverlening bij "OK" nog maar niet te hebben. Bij deze dien ik daar een klacht over in bij u. Ik huur al vele jaren via autoeurope maar dit ben ik niet van u gewend. Ik begrijp werkelijk niet waarom u zaken met zo'n slechte verhuurder doet, of u zou op z'n minst uw klanten moeten waarschuwen voor dit soort, volgens de medewerker van "OK" niet uitzonderlijke, praktijken! "
" prijs aantrekkelijk gemaakt doordat er geen verzekering inclusief is en benzine niet full to full. Ter plaatse nog moeten bijbetalen! "
" Lang wachten in hitte op transfer naar OK rent. Daar wederom lange wachttijd om papieren in orde te maken (+/- 1,5 uur). Geen goede wachtruimte en faciliteiten. "
" Zeer slecht, geen opties voor het verlengen met 1 dag per telefoon of mail. "
" Zeer zeer slecht!!! 2,5 uur gewacht op een auto in de brandende zon. Schandalig gewoon. Volgend jaar een professioneel bedrijf benaderen. "
" prima geholpen na telefoontje bij het wegbrengen. Vreemd dat het wegbrengpunt op Ibiza op papier P3 vliegveld was. In de praktijk (na dat telefoontje van mij dus) bleek dat P1 te moeten zijn. "
" wachttijden bij het ophalen van de auto waren erg lang. Niet alle loketten waren bemenst. De auto (Citroen C4 Cactus automaat) was prima. "
" Wel geregeld via auto europe echter werd doorgezet naar interrent. "
" Auto ophalen ging prima. Meer schades aan de auto dan genoteerd. Was geen probleem. Schades waren te klein. Bij Inname werd lastig gedaan over bestaande schade. Gelukkig hadden we foto's gemaakt, waardoor men opgaf. Voelt heel vervelend. Zeker met de risico afdekking welke je later moet aantonen. "
" prima service "
" OK Car rental was bad experience, price was cheap, car was fine, but serviceshuttle to rental location was a disaster, there were 60 people waiting in the hot sun, with 1 van, after arriving at the rental location there were 100 people waiting in front of us with waiting lines up to 4 hours. THIS IS VERY BAD Advertising. I would recommend to adress this at OK or to ship them from your list. They appear to rent as many as possible cars but do not have the facilities to accomodate the rental pickup. If you are to rent in high season with OK through careurope, you should contact them for VIP service, then the waiting line is perfect, but this is not an careurope/ easyterra option "
" Prima! "
" De service was snel en vlot. "
" Op zich netjes, maar afhankelijk van de afhandeling van onderstaand beschreven schade. "
" Ongewassen auto opgehaald in donkere garage. Zo goed mogelijk geinspecteerd op schade, maar geen medewerker om het samen te doen. Bij retour wordt er 'nieuwe' schade geconstateerd. Ik weet het niet, kan best waar zijn, maar net zo makkelijk ook niet. Werden onder druk gezet om schadeformulier in te vullen en te tekenen. Vreemde gang van zaken. Afhandeling voelt als business case, nog even wat geld ophalen. Auto huren is een soort loterij.Ongemakkelijk gevoel aan overgehouden. "
" prima service., duidelijke informatie "
" goede auto, prettig geholpen, geen wachttijd "
" Lekker vlot en zonder poespas. "
" Lang wachten ( +/- 1 uur)in de hitte op de shuttle naar de ok rent a car balie. Daarna aangekomen bij ok rent a car waar wij weer 1,5 uur moesten wachten in dezelfde hitte. Auto was wel weer goed en nieuw, maar voor ons niet weer ok rent a car!!! "
" Prima, heldere site, overzichtelijke documenten en notificaties "
" Keurig op tijd, vriendelijk personeel en nette auto "
" Ik had graag beter geïnformeerd willen worden of de benzine regeling. Dit is bij ons 3x zo duur uitgevallen. "
" Let goed op welke tank/benzine regeling er afgesloten wordt. Wij waren hiervan niet op de hoogte en dit is bij ons 3 dubbel zo duur uitgepakt. Ook is de afhaal locatie niet bij het vliegveld. Wel stond er meteen een schutlle busje voor ons klaar, die ons naar het kantoor toe bracht. We hebben niet heel lang moeten wachten, en de mevrouw was vriendelijk maar ik schrok wel heel erg van de extra kosten die er in rekening werden gebracht. De auto mag je op het vliegveld weer inleveren, ook dit is prima geregeld. Alleen vertrok onze vlucht voor openingstijd van kantoor waardoor er 40 euro extra kosten in rekening werden gebracht, boven op de hoge benzinekosten was het een financiële tegenvaller. ze lijken goedkoper maar schijn bedriegt! "
" De voorwaarden voor de toepassing van terugbetaling van een eventuele inhouding eigen risico zijn m.i. wat onnatuurlijk. Een aangifte bij de politie over een parkeerschade is een onmogelijkheid. Gelukkig viel mijn krasje binnen de norm van Interrent. "
" Wij zijn tevreden over de snelle afhandeling. De prijsstelling en vooral de mogelijkheid om in de ochtend al om 7 uur op het vliegveld de auto terug te kunnen brengen. Een sterk punt in vergelijking met andere aanbieders die pas vanaf 9uur geopend zijn. "
" Zie boven "
" Fantastisch geregeld, duidelijk en correct. Kleine aantekening: precieze plaats waar contact gelegd kan worden nauwkeuriger en duidelijker aangeven svp "
" Shuttle bus correct. Aanbeveling om adres te vermelden op het contract zodat bij terugbrengen van de auto minder Gezocht hoeft te worden "
" Prima prijs, overzichtelijke site, prima boeking. Blijft me echter bij iedere auto verhuurder irriteren dat ik altijd weer een uur in de rij moet en ze iedere keer weer vragen of ik mijn gegevens wil invullen op een formuliertje... dit heb ik toch allemaal al digitaal gedaan! Vraag een kopie cc en een kopie rijbewijs en geef die sleutel mee, waarom het zo moeilijk en tijdrovend maken lokaal. Binnen 5 minuten klanten op weg helpen dat zou pas service zijn. "
" De auto was prima maar de lokale service van Interrent is werkelijk onder de maat. Het lijkt wel dat wanneer je goedkoop een auto wilt huren je het recht verspeelt op een normale behandeling door het personeel van EuropeCar / Interrent. Ze geven alleen maar af op Auto Europa en proberen je extra verzekeringen te verkopen omdat de Auto Europa verzekering geen dekking zou geven. Kortom.. redelijk tarief maar schofterig behandeld. "
" Heb weinig mee gekregen van Auto Europe... "
" Wat een bedrijf! Was de eerste en de laatste keer dat we daar een auto gehuurd hebben. Heenreis hebben we 2 uur staan wachten op een auto. En dan doordat we zelf druk erachter zette anders stonden we er nog veel en veel langer! Terugreis moesten we 40 euro betalen omdat we de auto een half uur eerder inleverde!!! Belachelijk! Maar goed hier zien of horen we toch nooit meer iets van! Mag hopen dat ze niets van onze credit card afhouden! Als dat ook nog gebeurd ga ik er werk van maken! "
" al jaren zonder problemen, prima kwaliteit, prijs en service. "
" meer info over bedrijven waar AE zaken mee doet en ik als klant auto bij moet ophalen. Zoals wachttijden ophalen en inleveren, afhandeling vragen etc. Ik heb filmpje gemaakt van wachtrij. Misschien als extra (betaal-)service garantie wachttijden ophalen. Vraag me sowieso af waarom ophalen zoalng moet duren. Alle gegevens zijn bekend maar moeten iedere keer weer opnieuw worden verstrekt en ingevoerd. "
" Meest slechte ervaring met verhuurder van meer dan 30x dat wij auto hebben gehuurd. Zal hier nooit meer auto nemen zolang geen garantie over wachttijden kunnen worden gegeven. 2,5 uur wachten om auto op te halen is veel te lang. En is geen uitzondering. Vorig jaar zelfde ervaring dit jaar bij inleveren stond er al weer ontzettend lange wachtrij. Misschien interessant voor mensen die kans op gratis upgrade willen maken maar als ik maar 4 dagen gaat, wil ik zsm mijn wagen hebben. "
" Onduidelijk blijft of je nu de juiste verzekering vooraf hebt afgesloten anders betaal je zeker op locatie ca. 13 euro te veel of extra op je vakantie bestemming "
" De verplichte tank kosten waren voor mij vooraf niet duidelijk en een onaangename verrassing verder alles oke "
" ik heb met auto europe niet zoveel te maken gehad natuurlijk, enkel de boeking en voor vertrek kregen we nog een mail over de boeking, op zich fijn dan weet je dat het niet vergeten is. TIP; zet op de voucher dat er op P1 gekeken moet worden naar een pendelbus van OK RENTAL, wij stonden eerst te wachten bij een ander bedrijf die ook geen bord hadden maar daar wel met personeel stonden. "
" OK rental heeft prachtige auto's staan, wij hadden een nieuwe peugeot 2008 met grote navigatie, niks op aan te merken. echter toen wij 's ochtends aankwamen (09.30u) op Ibiza en eenmaal hadden gevonden hoe we bij het kantoor kwamen, zou makkelijk zijn als er op P1 een bord staat met info dat de pendelbus hier komt, kwamen we bij het kantoor aan met 20 wachtende voor ons. We hebben 2,5 uur daar zitten wachten tot we onze auto hadden, iedereen chagrijnig, onze zonnebedjes reeds vergeven aan een ander die we geboekt hadden bij onze favoriete beachhouse. Hoe kwam dit, er was geen werkbeleving op kantoor, lachen gieren brullen met zn allen, ze werken niet door en zijn niet serieus, met 1 woord TRIEST, na ons liep het op to max 40 wachtende voor "
" Goed en goeie prijs. Duidelijke info. "
" Duurde erg lang meer dan een uur voordat ik de auto kon meenemen bij ophalen. Overigens prima nieuwe auto en snelle afhandeling bij inleveren. "
" Ik ben positief tevreden hoe jullie met de klanten omgaan, het is duidelijke en heel attent Ik ben daar in tegen verre van tevreden over de manier waarop jullie auto verhuurder OK rent met de klanten omgaat "
" Ik moest dus 95 euro betalen om mijn borg van 600 euro af te kopen wat nogal agressief ging en waar ze begonnen met je moet 95 euro betalen! Ik probeerde uit te leggen dat ik het complete bedrag wat inclusief was aan jullie overgemaakt had maar hun zeiden dat ik bovenop dat bedrag nog ene extra verzekering nodig had wat later dus een afkoopsom voor de borg bleek te zijn. Na dat verhaal vond ik het te risicovol om ook nog eens 600 euro borg te geven die ik misschien door een of ander flutverhaal van hun kant ook nog kwijt zou raken. Hun handelen daarbij op een uiterst agressieve manier en hebben zoiets van of je betaald die 95 euro of je kan ophoepelen. De auto was top maar hun handelswijze voelt alsof je berooft wordt! "
" Goede en snelle bevestiging reservering en bijbehorende informatie. Straalt vertrouwen uit. Van reviews op internet had ik begrepen dat autoverhuurders mn locale verhuurders behoorlijk "winstgevende" aanvullingen proberen te verkopen. Bij autoeurope heb ik dit gevoel en ervaring niet gehad. Kreeg aanbod voor upgrade afkoop ER. Kwam er toen achter dat er ook een opwaardering naar een super coverdekking mogelijk was. Helaas hebben we daarvan door communicatiegebrek van engelstalige medewerker geen aanbod voor toegezonden gekregen. Jammer dat er vanuit nederland niet doorverbonden wordt met een nederlandstalig medewerker. Verder top. "
" Zeer keurige en snelle dienstverlening. Upgrade van auto gekregen, zonder verdere aanscherping of meerkosten. Ook Alomo straalt vertrouwen uit. "
" Erg teleurgesteld in jullie service. Ik belde jullie vanuit Spanje met een vraag om advies hoe ik om moest gaan met een auto die buiten mijn schuld autopech kreeg. Ik kreeg een spaanse dame aan de lijn die geen engel sprak, na even wachten een spaanse man die engels sprak, maar na het horen van EU in mijn vouchernummer mij onderbrak en doorschakelde naar een duits callcenter. Weer wachten, deze persoon sprak engels, maar begreep mijn probleem niet en verwees me naar de autohuurder, maar die had ik al lang gesproken. Ik had verwacht wat advies te krijgen hoe ik met deze situatie om moest gaan met de autoverhuurder, hoe jullie ervaringen met atesa waren in soortgelijke situaties, etc. Met deze ervaring zijn jullie mij kwijt als klant. "
" Autopech buiten mijn schuld gehad. Prima snelle pechhulp en afhandeling. Upgrade van vervangende auto. Ook taxikosten vergoed gekregen. Erg netjes. "
" Meerdere keren geboekt.zeer tevreden. "
" Veel te lange wachttijd. Hebben ruim twee uur gewacht op de auto. "
" Prima administratieve afwikkeling "
" 2.5 uur wachttijd voor administratieve inschrijving op het vliegveld, waarbij Interrent 1 loket gebruikt met 1 medewerker die 20 min per huurauto nodig heeft terwijl 3 Europcar medewerkers zitten te 'niksen', Interrent/Europcar ga ik nooit meer gebruiken! "
" het is jammer dat we geen tweede auto op onze naam konden boeken voor onze kinderen, daar ze zelf geen creditcard heeft. "
" He zou prettig zijn om bij de bevestiging te vermelden bij welke counter in de terminal de verhuurder zit.. "
" geen bijzonderheden. nette behandeling zoel bi ophalen als bij inleveren "
" Ik vond de informatie vooraf niet duidelijk genoeg. Betaling via de creditcard van mijn viend werd geaccepteerd maar leverde op Ibiza problemen op waardoor ik ter plekke nog 222 euro moest betalen! Terwijl ik al 137 euro betaald had en de meest volledige verzekering had afgesloten. "
" Slechte service, lange wachttijden, onvriendelijke mensen die niets van de auto wisten. Ze probeerden mij en alle mensen voor mij nogmaals de duurste verzekering aan te smeren ook al hadden we die allemaal al. Ze zaaiden expres twijfel. De creditcard van mijn vriend werd ineens niet geaccepteerd terwijl ik er wel mee betaald had en zo lieten ze me alsnog een verzekering van 128 euro betalen en een volle tank van 94 euro. Later bleek dat hun servicekosten hoog waren want voor meer dan driekwart van de tank kreeg ik maar 51 euro terug. Onbeleefd personeel, legde niets uit, ook niet over terugbrengen van de auto. De meter gaf geen volle tank aan, daar deden ze heel makkelijk over. Oplichters dat ze je onnodige verzekeringen opdringen. "
" Bijzonder onprettige (lompe) behandeling personeel Centauro "
" route vooraf aangeven om auto terug te brengen, Geen bordje langs te weg met pijl naar de verhuurder. "
" duidelijker de opstapplaats op de parkeerplaats P1 aangeven. Beter is om bij de uitrij slaboom af te spreken, dat voorkomt lastig gesleep met de bagage tot "aan het eind" van P1. Voor de terugweg naar de verhuurder zijn enkele bordjes wel héél nuttig. Maak anders een plattegrond tekening die gedownload kan worden. "
" ik heb bij jullie een verzekering afgesloten en dacht verder klaar te zijn daar aangekomen moest ik direct weer 190 euro betalen voor hun eigen verzekering dus dubbel verzekerd dit was een verplichting. was hier graag eerder van op de hoogte geweest "
" het was bij aankomst heel onduidelijk waar en bij wie ik de auto op moest halen auto o k had wat beter vermeld moeten staan en de manier er te komen ik heb heel lang op de lucht haven gezocht met ons gezin van 12 persoon ] met 2 baby s "
" na de boeking was ik het niet eens met een handlingfee dat in rekening gebracht zou worden. Contact gehad met Arie Koops. Hij heeft het e.e.a. afgesproken en is dat netjes nagekomen. Dikke pluim voor Arie !!! Ik heb jullie inmiddels al aanbevolen aan de buren. Die gaan in september richting Ibiza. Zeker voor herhaling vatbaar. "
" Zeer vriendelijk. Een hele nette auto. Nog geen 15000 kilometer op de teller. Had een klein beetje schade maar dit stond netjes op de afgifteformulier. De afgifte en inlevering van de auto ging erg snel. Vond het wel raar dat ik geen papieren meekreeg bij het inleveren. Zeker voor herhaling vatbaar. En de auto kostte bijna niks. "
" maak de dekking van het eigen risico meer begrijpelijk voor de klant ook qua procedure in geval van schade. Nu geeft het toch nog een gevoel van onzekerheid. "
" geen opmerkingen "
" Ophaallocatie zit niet op het vliegveld. Duurde erg lang (ca. 1 1/2) uur voordat wij door de wachtrij heen waren. Dit in mei, ben benieuwd hoe dit in het hoogseizoen gaat. "
" Het boeken verloopt zeer soepel, de aanbod is ruim en dus de klant kan rustig een welgewogen keuze maken. Niets aan te merken. Enige min-punt is de gemelde soort auto dat een klant ter plekke krijgt aangeboden, meestal is de auto helaas niet wat er gemeld wordt : dit zie ik wel als een mogelijke en belangerijke verbeteringspunt : betere coördinatie en wisseling van gegevens met de autobedrijf "
" Wij hadden dus een "Opel Corsa of gelijkwaardig" auto geboekt. Wij hebben van Interrent een Seat Me gekregen! Nou omdat ik ook al een Corsa heb kunnen rijden, wist ik echt dat Seat Me ver staat van de Corsa, als het gaat om de ruimte en rijplezier... Ik voelde mij opgelicht en heb toch wat gezegd bij Interrent, het werd hierop gezegd dat Seat Me in dezelfde categorie viel dus niets aan te doen! "
" no suggestions whtsoever; just good service and very efficient process via internet; rented car with centauro on ibiza (airport): great experience with perfect car! "
" booked a ford focus and, on arrival at centauro office was given a almost brand new (000207 kms driven) with free automatic upgrade; superhappy of course; will choose centauro again in future; "