U wilt een auto huren in Faro, maar wilt eerst lezen wat onze klanten daarover vertellen? Lees dan enkele beoordelingen van autohuur in Faro zodat u met vertrouwen uw autohuur in Faro kunt regelen. Deze mooie Portugese stad wacht erop, door u ontdekt te worden!
Bij Auto Europe kunt u zeker zijn van de scherpste prijzen en de beste service voor uw autohuur - en dat al sinds 1954! Ook in Faro zult u profiteren van onze solide samenwerking met vele top-verhuurbedrijven, waardoor u uit een groot aantal uitstekende huurauto's zult kunnen kiezen. U kunt zowel op de luchthaven van Faro als ook op verschillende locaties in de stad, waaronder ook het treinstation, een auto huren en zorgeloos van uw vakantie genieten.
" Gebeld met autoeurope, was erg lastig. "
" We moesten van hoofdbestuurder wisselen ivm de creditcard. Dit was moeilijk moeilijk. Uiteindelijk kon dit, maar moesten we €178 extra betalen erg jammer, voor ons geen autoeurope meer. "
Algehele waardering: 4 De baliemedewerkers: 4 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 6
" geen "
" Tegen bij betaling een categorie update afgenomen. Er heeft echter geen verrekening plaatsgevonden met het reeds betaalde bedrag aan Auto Europe. Graag uw assistentie hierin. "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 6
" Prima! "
" Alles prima, behalve was er niet op raamwisser vloeistof gecontroleerd, waardoor ik dit niet kon gebruiken, wat erg lastig was. Heb zelf met water de ramen steeds schoon moeten maken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Prima geregeld! "
" Prima bedrijf! Snelle levering van de auto en vlotte inlevering. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goed inzicht in opties, goed bereikbaar, snel "
" Goede service, snelle afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Helemaal prima! "
" Helemaal prima! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gezien mijn eerdere reserveringen en mijn reviews, wederom zeer tevreden en reeds voor de komende vakanties wederom auto gehuurd via Autoeurope. "
" Zeer vriendelijk personeel. Duidelijke en (h)eerlijke informatie. Reserveren bedrag creditcard zeer snel teruggedraaid na inleveren auto. Topbedrijf en zeer aan te bevelen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima ervaring. "
" Zeer goede algehele ervaring. Twee minpunten : 1) te lang gewacht bij het ophalen van de auto (maar 1 loket open) en 2) geen bevestiging voor de oplevering ontvangen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Duidelijk "
" Snel en duidelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Met autoeurope zijn de ervaringen goed "
" Ik had een golf of c segment auto geboekt. Aangekomen kreeg ik een ford fiesta B segment auto. Daar was ik niet blij mee, maar toen ik in de auto plaatsnam bleek ik met mijn lengte ook niet te passen. De stoel kon niet ver genoeg naar achter om mijn benen kwijt te kunnen. Terug naar de verhuurbalie en na de nodige discussie dat het een gelijke klasse is als de golf mocht ik wat andere auto's proberen, maar allemaal B segment auto's wo Opel Corsa. Ook daar paste ik niet in. De man bleef maar herhalen dat een Golf even groot was, want gewoonweg niet is en nog belangrijker daar pas ik uit ervaring wel in, net zoals een focus en andere c segment auto's. Uiteindelijk gaf hij aan dat door een GP rond die tijd ze veel meer grote auto's verhuurd hadden dan gebruikelijk. Dat kan zijn maar als klant mag ik daar toch niet het dupe van worden. Er stond op het terrein nog een Tesla model 3 en Toyota corolla. Na een uur discussieren mocht ik uiteindelijk de Toyota corolla meenemen (automaat). Dat paste, is immers ook een C segment auto zoals de golf. Uiteindelijk goed gekomen na veel discussie en een uur vertraging, maar de manier waarop.... "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 6
" Al jarenlang (15+) huurbemiddeling door Auto Europe. Veelal de beste aanbieding. Bij calamiteit goede hulp tijdens en na huurperiode. "
" Spanje Sevilla let op contract dat juiste inlevertijd is ingevuld anders € 40 boete. Portugal Faro geen probleem, Tank inhoud 7/8 en werd gelijk geaccepteerd Balie niet in hal, maar bij afgifte- inleverpunt buiten en reken op 10 minuten lopen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden over service en medewerkers "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals aangegeven is het jammer dat een creditcard verplicht is. Een creditcard kost ook geld. De borg betalen is ook een optie. Huur je een auto dan weet je dat daar borg voor betaald moet worden. "
" Jammer dat een creditcard verplicht is op naam van de hoofdboeker. Een creditkaart kost ook geld. Niet iedereen heeft een creditcard. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Al jaren huur ik via Auto Europe. Vaak nette prijzen en vooral de restitutie optie bij eventuele schade is handig en overzichtelijk. Je hebt snel een beeld en vergelijking tussen diverse verhuurders. "
" Zowel bij ophalen en inleveren: grondig, vriendelijk en tot nu toe zonder te proberen nog een paar verzekeringen e.d. aan je te verkopen. Uiteraard, zoals bij bijna alles, is zoiets een wisselwerking tussen hoe zij zich opstellen en jij jezelf opstelt. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Prima! "
" Alles perfect in orde. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nog nooit na vele huurcontracten ook maar één probleem gehad. "
" Snelle(digitale) check in en verhuur van uitstekende auto's met een lage reservering voor eventuele schade. Nog "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al jaren geen probleem "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede ervaring, niets op aan te merken. "
" Ophalen, afleveren was probleemloos. Snel en efficient. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Zeer tevreden "
" Fijne lokatie, dichtbij de luchthaven, makkelijk te vinden. Tevreden! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top. Alles liep voorspoedig en de service prima "
" Top. Alles goed en hele fijne hulp bij de balie "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt perfect. Geenklachten. "
" Hoewel er veel negatieve reviews over goldcar op internet staan heb ik die niet hoewel ik al vaak een auto van hen had. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Doen! "
" Vlot en probleemloos "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik boek al jaren bij AutoEurope. Het kan niettemin lonen om bij goede plaatselijke autoverhuur te boeken. Voordeel van AutoEurope is wel dat alle voorwaarden duidelijke op een rij vermeld staan. "
" Persoonlijke benadering, goede uitgifte en inname en prima kwaliteit van de auto. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ik had een eerder geboekte auto geannuleerd en ik had de prijs in 2 dagen terug. Boeken is makkelijk. Goed overzicht van de geboekte auto"s. Als tip wil ik nog meegeven. Het zou fijn zijn je de voorkeuren zou kunnen opslaan. "
" Snel en probleemvrij ophalen van de auto zonder gezeur over aanvullende verzekering ofzo "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Uitstekend "
" Uitstekend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima website, goede informatie. "
" Snelle shuttle service, snelle afhandeling, prima auto, hele goede prijs "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Helder en correct. "
" Het was jammer dat de Mitsubishi Space Star welke net 30000 km had gereden al zoveel kleine beschadigingen had welke allemaal opgetekend moesten worden. Voorts was de auto weliswaar gewassen maar verre van schoon. Overigens gaf dit bij het terug inleveren geen problemen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" Prima "
" Goede service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Duidelijk, keuzes, bereikbaarheid en vangnet. "
" In- en checken binnen 5-10 min. Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Meerdere keren via Auto Europe geboekt en altijd tot tevredenheid.. Top !!! "
" Balie van Interrent is op het vliegveld van Faro gesloten en men moet zich melden bij Goldcar. In het verleden hebben we bij Goldcar wat problemen/gedoe gehad. In Italie hebben we ooit bij Interrent zelf aan de balie gestaan en daar werd men keurig, vlot geholpen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima service "
" Goede service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goedkoop. "
" Alles netjes geregeld, behalve het - zoals gebruikelijk - proberen te verkopen van aanvullende verzekeringen bij het ophalen van de auto. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Ik ben tevreden over Auto Europe. "
" Ik ben tevreden over GoldCar. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Altijd fijne ervaringen "
" Drive on holidays fijne verhuurmaatschappij "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al vele jaren boek ik via jullie, in alle landen waar we heengaan en werkt altijd prima "
" Was allemaal heel netjes en professioneel, ook geen druk op extra opties wat wel eens voorkomt bij sommige verhuurders. Hele vriendelijk medewerkster. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen klachten goede service "
" De wachttijd voor het in ontvangst nemen van de auto [ongeveer 2uur] is te lang. Meer medewerkers uitgifte inzetten. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geweldige organisatie scherpe prijzen goede service huur er al jaren! "
" Drive on had deels slechte recensies over trucs bij het inleveren. Met de dekking van Auto Europe toch het risico genomen. Ik heb bij het ophalen ieder krasje laten noteren en gefotografeerd in bijzijn va de balie medewerkster. Bij het inleveren geen probleem gehad. Keurige afhandeling. (Als ik schade zou rijdende ik er geen probleem mee als dat in rekening wordt gebracht) ik ben met andermans eigendom net zo voorzichtig als met mijn eigen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Uitstekend "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede ervaringen en via internet snel en gemakkelijk te vervangen "
" Goede schone auto,s en goede service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Top geregeld "
" Alles heerlijk praktisch geregeld, geen gedoe met de verkoop van extra verzekeringen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk online overzicht. Goede prijzen en verzekering. Duidelijke regels en mogelijkheden. Vertrouwd bedrijf, zou volgende keer weer via hun kijken. "
" Vlotte incheck met hulp. Prima auto, stond klaar voor ons. Duidelijke informatie met drop off. En goeie prijs. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Huur als ik naar het buitenland ga altijd via jullie. "
" Prijs is wat aan de hoge kant. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Al jaren gewoon helder en goed "
" Druk maar goed geholpen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Zoals gewoonlijk goed! "
" Snelle afhandeling zowel bij ophalen als inleveren. Schone auto. Helaas melding van langzaam leeg lopende rechter voorband. 2 x spanning op orde gebracht. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Allemaal prima gegaan! Een aanrader! "
" We hebben al heel veel problemen gehad met huurauto's maar deze keer ging het heel goed! Vriendelijke baliemedewerker en alles werd duidelijk uitgelegd. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" wij zijn uiterst tevreden en dit geldt derhalve dan ook voor Auto Europe "
" bijzonder goede ervaring (nu voor de 2e keer gehuurd bij Drive on Holidays) "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles geregeld via internet "
" Snel en vriendelijk geholpen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" vlotte service "
" vlotte service, top auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima site, vlot en duidelijke keuzes. "
" Alles verliep erg vlot en de voorlichting, met name rond schades etc was erg duidelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Altijd goed "
" Goede service jammer dat ze niet langer en vroeger open zijn. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Prima service "
" Goed "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Gebruik het vaker, scheelt een hoop geld "
" Geen gedoe, extreem snel inleveren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede ervaring met Auto Europe "
" Goede service en vlotte behandeling bij ophalen en afleveren. Niets mis mee. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Beste prijs. "
" Snel en voordelig. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede prijs kwaliteit verhouding "
" Goede communicatie Werd wel overdreven gecontroleerd bij inleveren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Altijd goed "
" De hele operatie verliep probleemloos. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima geregeld "
" Prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Wij hebben al veel auto's via Auto Europe gehuurd en zijn altijd zeer tevreden. Eventueel annuleren om een voordeliger tarief te krijgen is ook prettig. Daarom kun je ruim vantevoren een auto reserveren. "
" de auto van Guerin was prima. Wat wij niet prettig vonden dat bij afgifte gewerkt wordt met machines. Je dient dus zelf je gegevens in te vullen, 3 machines dus wachtrij. En de medewerkers hielpen daarbij dus wat de tijdswinst voor hen is? personeel verder vriendelijk ook bij inleveren. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed "
" Prima service, perfecte huurauto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk geregeld via 1 website "
" Snel en netjes geregeld "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" prima "
" prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Nog nooit een betere ervaring gehad met het huren van een auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke en voordelige verhuurprijzen "
" Zeer goede ervaring gehad, mooie auto en goede service! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima tussenpersoon. Prettig om bij eventuele geschillen op Auto Europe terug te kunnen vallen. "
" Top, snelle levering en snelle terugname.. Vriendelijk personeel. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede site waar de diverse verhuurbedrijven met elkaar wordt vergeleken om zo makkelijk een keuze te maken. Je kan dan direct de betreffende keuze boeken. Top! "
" Geholpen door een zeer vriendelijk en behulpzame dame. Ze gaf ons een gratis upgrade toen ze onze bagage zag. Als klant ben ik zeer tevreden. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede voertuigen en goede behandeling van klanten. "
" Wanneer wij weer naar Portugal gaan zullen wij zeker bij Goldcar huren. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Perfect "
" Perfect "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" priam ervaring, al jaren "
" prima ervaring "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top zoals altijd "
" Vriendelijke top service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd prima "
" Keurig autoverhuurbedrijf. Vriendelijke mensen. Niet opdringerig met allerlei overbodige zaken. Wel duidelijk over nuttige extra's - electronische toll service. Goede prijs/kwaliteitverhouding Gratis extra bestuurder! Lokaal bedrijf Niet op de luchthaven, maar de shuttle service was prima. Alleen was de plek waar de shuttle bus stopt op de luchthaven (P4) voor ons niet direct te vinden. Iets duidelijker aangeven dat je helemaal de parkeerplaats op moet lopen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" De auto zag er keurig iit "
" Klantvriendelijk "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Scherpe prijzen en duidelijke website "
" Goede services en snelle afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Boek al jarenlang via auto europe en dat gaat prima. "
" Vriendelijk en snel geholpen. Ik heb gekozen voor het "totale pakket" dus geen vervelende vragen over extra verzekeringen en borg. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Vlot geregeld en geen gedoe. Aanwezig op de luchthaven. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima geregeld "
" Prima geholpen en geen gezeur over verzekeringen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goede service geen opdringerige baliemedewerker om extra's te verkopen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima prijs-/kwaliteitverhouding, inclusief Super Cover. "
" Prima shuttle-service van luchthaven naar verhuurlocatie Drive On en vice versa. Geen ellenlange verkooppogingen/-verhalen omtrent afkoop eigen risico. Auto stond klaar voor gebruik. Goede uitleg gebruik voertuig. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 6
" very efficient and correct "
" very efficient and correct "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" efficient en goede website "
" Uitstekende service bij het inchecken en brandnieuwe auto ! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Beste prijzen en duidelijke website "
" Goede verhuurder met vriendelijke service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede en makkelijke website met goede prijzen "
" Snelle en goede service en nette auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot op heden uitstekend, ga zo door ! "
" Uitstekend tot op heden !! Ga door met SIXT "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ok "
" Inlevering verliep bijzonder vlot. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Tot op heden altijd goed en correct geweest, ga zo door in 2021 ! "
" Zeer correcte bediening van baliemedewerker !! Zowel bij het ophalen als terugbrengen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede website en goede prijzen "
" Zeer vriendelijk en snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle deskundige hulp bij vragen en verder goed geregeld. "
" Prima verhuurder, valt je niet erg lastig met extra verzekeringen; niet pusherig en ook snelle terugboeking van de borg bij terug inname "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" Altijd alles snel geregeld en ook evt problemen worden snel opgelost. "
" Alles was super geregeld,de papieren lagen klaar op afgesproken tijd. Service en snelheid een dikke plus. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Keurig geregeld en goede prijs voor mooie auto. "
" Heel goed, zeer vriendelijke mensen en behulpzaam. Goede auto. Op tijd ophalen op vliegveld. Bij inleveren van auto waren we even de weg kwijt maar ze hielpen ons direct. Top. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot op heden, ca. 15 jaar prima. Ga zo door !! Martinus "
" Zeer correcte medewerkers. En vriendelijk !!! Goede organisatie bij Drive On. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke website met scherpe prijzen "
" Goede en snelle service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Scherpe prijs en goede klantenservice "
" Scherpe prijs en goede klantenservice "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top! "
" Prettig contact, prima vrij nieuwe auto, goede Corona maatregelen toegepast "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" Jammer dat er een lange rij stond bij het ophalen. Het ging wel gedisciplineerd. De prijskwaliteit was geweldig "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Al 15 jaar altijd goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Veel keuze tussen aanbieders "
" Was prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede zoek tool en prijsstelling "
" Service gericht en klantvriendelijk. Auto was nieuw en comfortabel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Ik beveel reeds iedereen aan. Heel eerlijke maatschappij. VALUE FOR MONEY "
" Perfecte service, heel vriendelijk. minpuntje was een half uurtje wachten bij het afhalen omdat de auto nog niet klaar was. Plus was: de zeer nauwkeurige inspectie op schade voor vertrek in Faro "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Heel goed. Nog nooit een "zeper" gehad. "
" Perfecte organisatie! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" Inleveren was onduidelijk. Niemand beschikbaar voor controle. Sleutel in kastje doen en maar hopen dat het OK was.\ Vrij snel al wel een bevestiging. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 9
" Top "
" Top "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Duidelijke informatie "
" Professioneel en keurige afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Werkt goed en gemakkelijk. "
" Prima bedrijf. Correct en professioneel. Geen pogingen om dmv Onnodige extra's geld uit je zak te kloppen. Aanrader. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goede service en voornamelijk heel erg goedkoop! "
" Snelle afhandeling aan de balie, splinternieuwe auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij hebben talloze keren een auto via AUTOEUROPE geboekt, altijd zeer tevreden. "
" Bij het ophalen van de auto geen gezeur over extra verzekering. Netjes en snel geholpen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" prima service na 2x aanpassen autohuur agv corona "
" vooral terugbrengen ging snel "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Goed.Duidelijke informatie en communicatie zonder kleine lettertjes. "
" Vlotte afwikkeling zonder overbodige aanbiedingen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Helemaal goed. Correcte info en info. "
" Prima auto. Corecte en vriendelijke baliemedwerkster. Prijs, niet onbelangrijk, was ook helemaal goed. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles was goed geregeld. Mijn complimenten. "
" Alles liep gesmeerd. Vriendelijk en efficiënt geholpen bij ophalen en terugbrengen van de auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al vele jaren klant tot volle tevredenheid "
" Vriendelijke en snelle afhandeling "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima site "
" Geweldig! Prima benadering, klantvriendelijk, snel, efficient. Een echte aanrader en ook nog zeer voordelig. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Nooit enig probleem ondervonden, snelle behandeling, goeie auto, correcte service "
" Nooit enig probleem ondervonden, snelle behandeling, goeie auto, correcte service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Geen opmerking alles verliep soepel en zoals afgesproken. "
" Prima service via Europcar. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer goed. "
" Zeer goed. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prettige website, snel geholpen, duidelijke voorwaarden. Erg tevreden "
" Erg vriendelijk personeel. Er werden zoals gebruikelijk enkele opties aangeboden zoals upgrade, en verzekeringen, maar niet opdringerig. Erg tevreden over het afhandelen, zowel bij ophalen als bij terugbrengen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Ga vooral door met de samenwerking van Keddy onder jullie Auto Europe "paraplu". "
" We huren altijd auto's via Auto Europe. Keddy was echt een perfecte organisatie met uitstekende auto's! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bij Auto Europe heb ik de meest uitgebreide informatie gekregen over het huren van auto's die ik ooit bij een autoverhuur gekregen heb. Zes paginas in het Nederlands! "
" Ik heb ondanks de kostprijs voor full cover dekking gekozen. De wagen die ik ontvangen heb was top. We reisden met 4 volwassenen en elk had een grote koffer en handbagage. 8 stuks bagage dus kunnen meenemen door 1 stoel van achterbank neer te klappen. Bij het terugbrengen gewoon sleutel afgegeven en we konden direct doorlopen naar de luchthaven. De extra kostprijs van full cover deelden we onder ons vier en daarvoor konden we relaxed van onze vakantie genieten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij hebben al jaren prettige ervaringen met Auto Europe. "
" De medewerkers van Drive On zijn er vriendelijk en behulpzaam, zeker als je zelf ook je best doet en respectvol bent.. Wij zijn ook dit jaar weer top geholpen. Het is wel een beetje jammer dat de locatie waar de chauffeurs klanten op de luchthaven ophalen zo ver lopen is, maar dat geldt voor alle verhuurders die niet op het luchthaven terrein zelf zitten. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend! "
" Prima ervaring met Interrent. In tegenstelling tot sommige andere verhuurbedrijven geen gedoe bij de balie. De medewerkster wist alles prima uit te leggen en maakte geen problemen bij het afwijzen van bepaalde opties (extra verzekering e.d.). "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima! Ik had in eerste instantie via Auto Europe een auto bij een andere aanbieder gereserveerd. Gelukkig kon ik uiterlijk 48 uur van tevoren kosteloos annuleren. Heb dit telefonisch gedaan en dat ging heel soepel (ondanks callcenter in Portugal). "
" Over het algemeen prima ervaring. Enig minpunt was de wachttijd bij het ophalen. Keddy is blijkbaar onderdeel van Europcar en we konden daar de auto ophalen. Helaas was het daar erg druk vanwege meerdere vluchten die waren aangekomen. Het duurde bijna 2 uur voordat ik aan een balie stond. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" ZEER ATTEND, GOEDE ERVARING. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR. TOP. "
" MIJN ERVARING WAS, DAT ZE MIJ PROBEERDE MEER TE BETALEN DAN DAT WAS AFGESPROKEN. BIJ HET OPHALEN VAN DE AUTO HAD DE AFHANDELAAR WEINIG TIJD OM SAMEN HET VOERTUIG TE CONTROLEREN. ( VEEL SCHADE AAN HET VOERTUIG ) MOET BETER. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Auto europe is zeer professioneel, goede en duidelijke voorwaarden "
" Bij de balie werd erg veel druk uitgeoefend om een aanvullende verzekering af te sluiten. Dit duurde vervelend lang. "
Algehele waardering: 3 De baliemedewerkers: 2 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" auto huren gaat snel en makkelijk; duidelijk overzicht alle verhuurders en hun tarieven; huur zonder eigen risicomogelijk; flexibel annuleringsbeleid. Express service bij ophalen auto zou fijn zijn. "
" Behalve lange wachttijd, was de afhandeling daarna vlot en efficient. De gehuurde auto was bijna nieuw was volledig uitgerust (o.a. ingebouwde navigatie en achteruitrijcamera). Ontving bevestiging huurcontract en ook de gespecificeerde tolafrekening per mail. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Zeer goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" V\prima "
" Ophalen duurde redelijk lang, balie medewerker wel behulpzaam en vriendelijk, auto was volgens hem volledig schadevrij, bij het ophalen op parkeerplaats zat er diverse parkeerschade achterop, maar er was niemand meer beschikbaar om dit op de bevestiging te noteren. We hebben foto's gemaakt en bij inlevering dit vermeld, werd verder geen probleem van gemaakt. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Prima deal duidelijke website "
" Werd eerst niet geholpen, bleek dat ik bonnetje moest trekken.... beetje onpersoonlijk dat ik hier niet op gewezen werd maar eerst gewoon vijf minuten genegeerd werd. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed. "
" Goed georganiseerd bedrijf. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Uitstekend! "
" Prima! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zij hebben altijd geleverd zoals besteld was bij reservering "
" Altijd een prima auto gekregen, nooit problemen ondervonden, afleveren en inleveren binnen de kortste tijd geregeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima "
" Alles prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Excellent. "
" Efficient en erg vriendelijk. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" prima "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Uitstekend. Reserveringen (in de afgelopen jaren) steeds correct verlopen. "
" Uitstekende medewerkers en begeleiding. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" positief "
" positief "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Geen probleem "
" In 2019 worden alle auto's met standaard routeplanners geleverd waarom haalt men dan schijf eruit. .? "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima, maakt goede overzichten om uit te kiezen "
" Mooi dichtbij vliegveld gelegen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Snel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prettige behandeling en vriendelijke en snelle afhandeling. "
" Klantvriendelijk en snelle bediening. Zeer professioneel en correct. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" DE samenwerking heb ik als zeer positief ervaren. "
" Netjes en snel geholpen konden na 10 minuten in onze auto weg rijden. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Snelle afhandeling "
" Alles is tip top geregeld. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De geplande autohuur verloopt zonder fouten of teleurstelling. "
" Querin wil graag dat u het blijvend eigen risico afkoopt tegen enige honderden euro's. Rijdt u geen schade dan zou u een dure huurauto rijden. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles geregeld via de website. Duidelijke voorwaarden en informatie. Geen problemen. "
" Alles zonder problemen en snelle afhandeling "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Prima "
" Heel goed, ook 2e bestuurder leuke vaste prijs, "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Goede service en snelle verrekeningen van betalingen bij het annuleren van de huurauto. "
" Goede en snelle medewerking van de staf leden bij het ophalen en het terugbrengen. Geen onnodige en overbodige vragen en/of opmerkingen, i.v.m. extra verzekeringen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Meer dan 5 jaar klant. Dat zegt genoeg denk ik "
" Klantvriendelijk, servicegericht. Niets op aan te merken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede extra voorwaarden ten opzichte van de verhuur maatschappij zelf (dekking eigen risico etc). "
" Goede en erg vlotte service. Tarieven van tol module waren 3x zo hoog aan de balie dan vooraf in de voucher stond. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Correcte tussenpersoon. Goed inzicht in keuzemogelijkheden. "
" Snelle service, geen dubbele administratieve handelingen. Vriendelijk en correct. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima en alles klopte. Goede ervaringen bij jullie. "
" Was allemaal keurig geregeld! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede website met veel vergelijkingsmogelijkheden. "
" Netto auto voor een goede prijs. Restitutie op de creditcard van de borg duurt vrij lang. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Ik heb heel vaak, en steeds tot volle tevredenheid, gebruik gemaakt van de diensten van Auto Europe. De naam van de website staat in de favorietenlijst. Ik heb meermaals vrienden en kennissen op Auto Europe gewezen. Enig minpuntje: ik krijg te veel mails van Auto Europe, ze zijn voor mij overbodig want als ik een auto wil huren,weet ik waar ik moet zijn "
" heel vriendelijke, correcte en efficiënte bejegening "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd, heel goed. "
" Alles is prima verlopen. Prima service "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Veel keuze en goede prijzen "
" Vrijgeven van de borg op de creditcard duurt lang. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 8
" Ik heb geen aandelen in u organisatie, maar ik ben zeer tevreden en promoot Auto Europe bij al mijn vrienden en kennissen. "
" daar ik al jaren gebruik maar van de diensten van Drive on is het duidelijk dat ik zeer tevreden ben over deze firma. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" competitief in de markt met goede auto's "
" soepele ophaal en terugbreng van auto "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Gewoon goed. "
" Goede service. Prima auto "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Prima overzichten. Snelle service. "
" Snelle afhandeling van zaken. Geen gezeur! "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 6
" Gewoon goed "
" Heel positief: behulpzame medewerkers, nette auto's, vlotte haal en brengservice "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" goede prijzen "
" goede en snelle service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eerste keer in 18 jaar bij Centauro een auto gehuurd via Auto Europe. Zowel bij het ophalen en het terug brengen van de auto aangename service van de medewerkers en geen "vervelende" of onaangename opmerkingen. Een aanrader. "
" Prettige service bij het ophalen vande auto. Geen overbodige vragen en het opdringen van onnodige verzekeringen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Tot op heden prima, jullie kunnen het beste zo doorgaan met de service !! "
" Vriedelijke balie medewerkers, goede tekst en uitleg. Samen huurauto bekijken op of aanmerkingen worden genoteerd. Terugbrengen huurauto wordt correct nagekeken. Transfear naar airport prima. Nieuw onderkomen ziet er goed uit !! "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Tot op heden zeer tevreden over Auto.............. EUROPE. Zie mijn aantal boekingen bij uw bedrijf !! "
" Ja, tot op heden alijd zeer tevreden over Interrent. Balie mederwerker retour brengen etc. Staat van de huurauto. Vriendelijke mensen. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk boeken, duidelijke voorlichting, weet je aan toe bent, geen problemen met betalen, goede auto s. "
" Shuttlebus ophalen van airport kan iets vlugger, maar het was wel erg druk. Voor de rest van de afhandeling alleen maar lovende woorden, snel geholpen ,alle gegevens nog in de computer, prima auto, goede uitleg, vriendelijke despatchers. Creditcard afhandeling probleemloos. Tolkastje en uitlezing werkt probleemloos. .Kom graag terug bij Drive On. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Prima organisatie "
" Klantgericht "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zoals gebruikelijk zeer goed "
" geringe klantgerichtheid "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Prima ervaring, vlotte online reservering. "
" Het ophalen van de auto duurde erg lang, terugbrengen was oké. De toolkosten werden direct uitgelezen en in mindering gebracht op de vooruitbetaalde tank benzine (tank vol teruggebracht), so far so good! Vandaag zie ik toch weer een reservering van Centauro, van € 2,05, waarvoor is dat?? "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Goed en behulpzaam. "
" Veel gedoe om een redelijke auto te krijgen. Klungelig en traag baliepersoneel. Maar wel redelijke prijs. "
Algehele waardering: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" huur overeenkomst en auto was goed te noemen. "
" Ontvangen auto was goed, Maar geen VW Polo zoals op website vermeld. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Uitstekende de ervaring over de afgelopen 10 jaar. "
" Het was een verrassing om te constateren, dat InterRent samenwerkt met GoldCar en dat we de auto bij GoldCar moeten afhalen en inleveren. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" goede ervaring "
" goede ervaring geen problemen. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 4
" Booking verloopt vlot "
" Goede en snelle service "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijke website "
" Jammer dat ze me nog een extra verzekering proberen te verkopen. Ze proberen je bang te maken met het eigen risico. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Goede service "
" Auto terug gebracht. Locatie is echter om 5.30 morgens niet geopend. Krijg nu boete van € 60 omdat tank niet vol zou zijn. Ik heb tank gevuld enkele kilometers voor afleveringspunt. Je moet extra letten op beschadigingen bij intake. Niet alle schades zijn dan op het formulier vermeld. Je moet vragen om correcties. Dit moet niet nodig zijn. Formulier dient gewoon te kloppen. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 7
" Tot nu toe goed. Wacht op afhandeling van klachten over onterechte dieseltoeslag en creditcard issue bij borgstelling "
" Afhandeling via andere verhuurder. Gold car. Zeer geirriteerde en norse baliemedwerksters zonder gevoel voor de situatie. Bij borgstelling niet gevraagd naar andere mogelijkheid dan via Creditcard. ( vb debet-Card of bankpas). Klakkeloos boete van 55 euro voor 2 bestuurders. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Is altijd goed geweest. "
" Door ernstige ziekte familielid, reis moeten afbreken en auto 10 dagen eerder ingeleverd. Geen restitutie. Nu is het nog steeds wachten op het deblokkeren van de borg, bij inlevering toezegging 3/4 dagen. Afgelopen dinsdag weer eens gebeld, komt binnen 48 uur, aan de inleveringseisen is volgens Interrent keurig voldaan. Zoals gezegd nog niet opgeheven. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" zeer prettig en persoonlijk "
" aanwezig op het vliegveld, vrijwel geen wachttijd bij ophalen. Uitstekende service. Navigatie werd voor ons in Nederlands ingesteld. Bewegwijzering bij terugbrengen ook goed. Snelle inname. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Alles prima. "
" Moesten ca 10 minuten op het vliegveld wachten tot het busje ons naar de verhuurlocatie bracht (paar kilometer verderop). Getracht werd ons nog weer een extra verzekering aan te praten terwijl we al een all inclusieve hadden via Auto Europe. De auto die we mee kregen was nog geen jaar oud maar was rondom flink beschadigd, 2 deuren zelfs voorzien van een hele rij deuken. Bij de inlevering geen problemen, snelle afhandeling en retour vliegveld met het busje. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 2
" wij hebben al jaren positieve ervaring met AutoEurope. Ik zou geen reden kunnen verzinnen om dat in de toekomst te veranderen als wij weer een auto moeten hiten. "
" Van inchecken tot en met inleveren gaat alles helemaal goed . Ook de auto was perfect. De dame achter de balie was vriendelijk. MAAR als je achteraf een afschrijving ziet vior een extra verzekering vervalt al het positieve. Dit is echt onacceptabel en biet Avis-Payless-waardig maar meer iets voor GoldCar. "
" Heb tientallen auto's via.. AUTO EUROPE gehuurd de laatste jaren. Huur alltijd in FARO (portugal), Ben hier zeer tevreden over, maar ook over Uw telefonische medewerkers indien nodig. Daarom schrijf ik uw naam ook met hoofdletters !! Bedankt tot nu, Martinus. "
" Ben er correct ontvangen bij het ophalen van de auto. De balie medewerker was vlot en werkte de formulieren snel af. Zoals je het graag ziet, geen verhaaltjes etc. Bij het retour brengen ging alles ook snel, alles werd nagelopen en deze dame controleerde de auto correct. Heb een goed gevoel bij Drive on Holidays. Fijne medewerkers, mooie accomodatie ( tov een paar jaar geleden) en bus transfer loopt goed!! alles was OKE. Martinus. "
" De wachttijd voordat wij werden opgehaald op de luchthaven was bijna 40 minuten. Dit is veel te lang!!!! "
" In periode van drukte meerde transerbusjes inschakelen!!! "
" Al op diverse bestemmingen een auto via Auto Europe gereserveerd. Steeds met prima service en zonder problemen. "
" Afgezien van de lange wachttijd (het was erg druk) fijn geholpen en netjes begeleid naar de auto voor een inspectie. Ook bij terugkomst keurig ontvangen en zonder problemen. "
" Overzichtelijke website met goede vergelijkingsmogelijkheden "
" Nette auto voor een goede prijs "
" Een auto huren gaat vlot en gemakkelijk. Ook een reservering annuleren en opnieuw boeken bij een gunstigere prijs gaat soepel "
" De medewerker wilde mij eerst een Audi A1 meegeven, maar het systeem liet dat niet toe, met de volgende auto een Peugeot 208 gebeurde het zelfde. Uiteindelijk kreeg ik een Fiat Puncto mee, met 39000km op de teller en diverse beschadigingen. Voor de rest een auto zonder problemen. Waarschijnlijk omdat ik een hele lage huursom had betaald, liet hun systeem niet toe dat ik een jongere auto meekreeg "
" - telefonische service en support was goed Aandachtspunt is de lange wachttijd om een medewerker aan de lijn te krijgen. "
" Positief: - inleveren van auto was snel - shuttle service was goed en bestuurders erg aardig Negatief: - Verrast met extreme hoge kosten voor afsluiten van Eigen risico terwijl in de keuze tijdens het bestelproces de kostenverschillen veel minder waren. Op de website van Auto Europe was het verschil ca. 60 euro en op locatie via Centauro 250 euro!!! Men gaf de indruk dat het zeer ongewenst is om het niet te nemen. "
" professionele service "
" vriendelijke en correcte service "
" Was niet helemaal duidelijk bij boeking dat er een gelimiteerd aantal kilometers per dag op de auto zat. Duidelijker aangeven, lijkt me. "
" snelle service, de auto hadden we binnen enkele minuten en inleveren ging ook efficiënt. "
" Prima service, werden goed en vriendelijk geholpen. We kregen zonder het te vragen een upgrade naar een grotere wagen. "
" Alles liep soepel en klopte "
" Het is een erg prettige ervaring als de gehuurde auto op een later tijdstip goedkoper aangeboden word en je dan het verschil terug krijgt, dit is een bijzonder goede service. "
" Dit is de tweede keer dat ik via u een auto bij deze verhuurder huur en wederom een snelle afhandeling bij zowel het ophalen als het retour brengen van de auto. Een verschil van dag en nacht bij de firma Inter rent daar duurde het gemiddeld een uur voor het ophalen en dan was er maar een wachtende voor ons. Daarbij de auto's die aangeboden worden zijn zo goed als nieuw wat ook prettig is. Ook de vriendelijkheid van het personeel is super, daarom kan ik deze verhuurder van harte aanbevelen. "
" Goede website, snelle boeking "
" Goede auto tegen een goede prijs "
" Goede prijs en gemakkelijke boeking "
" Nette auto voor een goede prijs "
" Zoals altijd was alles prima geregeld. "
" Goede auto. Idiote kosten voor schoonmaken interieur Agressief in het proberen extra verzekeringen te slijten. Goede, snelle afwikkeling bij terugkomst "
" Het regelen vus de website leverde weinig problemen op. Fewoon invullen. "
" Balie in terminal gesloten. Doorverwezen naar balie Hertz buiten. Er zijn 7 wachtenden voor. Er wordt wel met 4 mensen tegelijk geholpen, maar duurt zeker 20 minuten per klant. Dus sta je ruim een half uur te wachten. Ben je eindelijk aan de beurt, moet er nog van alles ingevuld worden, terwijl je eigenlijk alles al thuis had gedaan. Dan komt de klap op de vuurpijl en wordt je verleid om alsnog een extra verzekering af te sluiten. Volledige extra dekking want gebeurt er iets, kost het je minimaal ? 3500. Op dat moment ben ik voor de bijl gegaan. Dacht ik voor een redelijke prijs een auto te huren voor een leuk weekje vakantie, helaas. Hoe voorkom je dit nu. "
" Prima "
" Proberen je verzekeringen aan te smeren..... Maken je bang...... "
" het was voortreffelijk, alleen inboeken wel iets sneller. "
" vlotte service "
" Betere opvang op airport.. Dtive on moeten bellen om te horenn dat hun vertegenwoordigster op een terrasje in de aankomsthal zat. "
" wij hebben met Uw bedrijf heel goede ervaringen, een prima behandeling en afwikkeling. Zeer attent. Uw relatie met Interrent had onze keus voor U ernstig op het spelgezet. Deze verhuurder blijkt zeer onbetrouwbaar. "
" Een prima service, betrouwbare indruk, goede auto en klantvriendelijk. "
" Bij mijn jaarlijkse Portugese autohuur via auto europe heb ik nog een klacht gehad. Ook geen schade veroorzaakt trouwens. "
" Goede huurauto?s en niet dwingend bij het aanbieden van eigen risico verlaging. Zorgvuldige uit- en inname van de auto door vriendelijk personeel. "
" Ik ben uiterst tevreden over Auto Europa. ik heb via jullie gehuurd bij Centauro ook daar ben ik zeer tevreden over. ik heb jullie al bij diverse kennissen, vrienden en familie aanbevolen. Ga ik weer naar het buitenland en ik wil een auto huren dan kom ik zeker terug. "
" Centauro heeft een uitstekende service en zeer vriendelijk en deskundig personeel. Het is buitengewoon klant gericht en handelt de zaken heel vlot een accuraat af.Complimenten voor Centauro!!! "
" zoals altijd prima "
" zoals altijd prima "
" Auto Europe was denk ik goed. Alleen Keddy was niet zo goed. Zie mijn mening hierover op de bijlagen. "
" Het was laat toen we aankwamen. 21.00 uur. De dame die ons te woord stond was zeer agressief. We moesten toch nog een verzekering bij betalen van E.147,93 bovenop de garandstellng van E.300= terwijl ik toch fulltime bij u was verzekerd !!! Daar kwam nog bij dat ik de eerste dag mijn band defekt / lek ging. Overigens had ik een prima auto. Ik moest de nieuwe band zelf betalen. Kosten E.165,32 bij Servi Pneus te Tavira. Ik heb het maar gedaan , ik had geen enkel keus !!! Overigs heb ik na afloop de auto perfekt afgeleverd. Zo , dit was het. Gr. Ton Buil. "
" Zeer tevreden over de service en de hulp bij de boeking en omboeking "
" Op 1 januari was de medewerkster ronduit onbeschoft. Wij werden afgesnauwd en op een agressieve manier benaderd om een extra verzekering af te sluiten. (hetzelfde gebeurde bij een oostenrijks stel naast ons). Auto europe nog gebeld over de tweede auto op een andere naam zetten (ivm creditcard). Door europe goed geholpen, maar Turisprime had hier geen boodschap aan. Uiteindelijk alles in 1 auto gepropt. Deze medewerkster is zeker geen visitekaartje voor Turisprime Bij terugkeer op 7 januari door andere medewerkster uitstekend en op beleefde wijze geholpen. De eerste medewerkster liep er ook met haar zure hoofd rond. Zal wel aan het type mens liggen. "
" Scherpe tarieven en goede vergelijking "
" Keurige auto voor een scherpe prijs "
" Goede service "
" goede service "
" snelle service "
" de transponder voor de snelweg te duur 45,60 eu veel te veel geld voor 10 eu aan aan snelweg. Eigenlijk pure afzetterij "
" zeer tevreden, alles goed geregeld. Prima verhuurder, Drive On. "
" zeer professioneel. Goede ervaring. "
" Alles volgens afspraak geregeld. "
" Netjes en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg op al je vragen. "
" Goede prijs-kwaliteitsverhouding "
" Goede auto. Snelle uitgifte en inname van de auto. "
" we hebben een mooie bijna nieuwe auto meegekregen. "
" prima "
" Boeken snel en probleemloos. Alles duidelijk. Krijg de auto die ik boek en uitprinten van boeking geen probleem met duidelijke informatie. Je weet wat je wil en krijgt wat je vraagt "
" Behalve zeer druk bij inchecken (goed teken) zeer goed geholpen aan de balie. We staan in de computer van vorige boekingen, dus alle gegevens rollen er direct uit. Spaart veel tijd. Geen gezeur, to te point, de gevraagde auto, schade inspectie eerlijk en duidelijk. Retourneren in een paar minuten geregeld. Top behandeling "
" Prima, snelle service "
" Goede prijs-prestatieverhouding. Efficiente wijze van boeken. "
" Keurige auto. Snelle afwikkeling bij ophalen en inleveren. "
" goed en duidelijk "
" de wachttijd op het vliegveld een half uur en bij het afhaal bedrijf 45 minuten ERG LANG.!!!! Terug brengen ging veel sneller - binnen 30 minuten op het vliegveld "
" Prima, houden zo!! "
" Prima bedrijf, goede uitleg en geen onaangename verrassingen. Zeer goede service. "
" Alle handelingen lekker snel. En goed te vinden "
" Geen "
" Bij verandering van een gereserveerde huurauto, wordt zeer correct op getreden door uw medewerkers. Zeer positief !!! "
" Laatste keer bij het ophalen van de huurauto had ik geholpen door een vervelende Dame ! Zei vroeg mij om de PIN-code van mijn CREDIT kaart, ik vertelde dat dit geheim is en dat ik die zelf in zou geven op de display . CDW excess werd opgevoerd van ? 950,00 naar ? 1500, daarnaast nog een belasting van de Crdeit Card van ?300. Een vervelend persoon. Die bleef maar veranderingen adviseren, grotere auto, andere verzekering etc. Tot slot kreeg ik niet de bestelde VW UP maar een Fiat 500 mee. Buiten stond ie klaar, auto gecontroleerd zat VEEL schade AAN dit samen met een medewerker genoteerd. Bij het terug brengen van de huur auto werd er totaal niet moeilijk gedaan.Medewerker zij alle schade was bekend bij deze auto,Alles Oké ! "
" prima geregeld alles. "
" Over de auto en de shuttle service uitermate tevreden. wachttijd bij ophalen auto was erg ruim. ruim een uur. terugbrengen ging behoorlijk vlot. "
" Veel keus en voldoende informatie over verhuurbedrijven. Huren zonder risico. Annuleren gaat eenvoudig en terugbetaling is snel. "
" Snelle en correcte afhandeling, zowel bij afhalen als terugbrengen. Geen vervelende verkooppraatjes over extra verzekeringen. Kregen een nieuwe en betere auto mee. "
" Gewoon goed. "
" Ophaal en terugbreng service uitsekend. Snel, goed en vriendelijk! Aan te bevelen. "
" Het was prima geregeld, er stond een nieuwe auto klaar, medewerker aan de balie van Europe Car probeerde nog een verzekering aan te bevelen,hier zijn we niet op ingegaan. We hadden immers het eigen risico al afgekocht via de site in Nederland. Prima prijsverhouding. Geen one way kosten in rekening gebracht omdat we de auto ophaalden in Faro en terug brachten in Porto. Het inleveren van de auto verliep vlot. Na het inleveren van de auto werden we netjes door een medewerker met een busje voor de ingang van hetvliegbeld gebracht. Super geregeld allemaal. Ik kan het iedereen aanbevelen. Zeker voor herhaling vatbaar. "
" De afhandeling van Auto Europe verloopt prima. "
" De afhandeling op het vliegveld duurt irritant lang. Vooral de tijd die de balie neemt om de huurders e.e.a. aan te smeren en vooral te benadrukken dat de huurder veel risico loopt als er geen aanvullende verzekering wordt genomen. Ook als je duidelijk aangeeft dat je alles geregeld hebt proberen ze door te drammen. Je ziet sommigen o.a. daardoor bezwijken en toch een belachelijk aanvullende verzekering nemen. Het verraste mij dat Rhodium en Coldcar de zelfde zijn. Met Coldcar heb ik een slechte ervaring gehad. zonder dat ik het door had werd een superpakket is afgeboekt. Ik heb mijn grote twijfels over de wijze van handelen aan de balie's van Rhodium en Coldcar... "
" Wij huurden bij Centauro, via Auto Europe. Centauro werkt met een shuttleservice, die je alleen vindt wanneer je niet richting 'auto huren' gaat, maar gewoon naar de uitgang. Wij bestelden een Fiat 500, maar kregen een Fiat Panda. Prima auto, maar minstens gelijkwaardig? Auto Europe beveelt aan te huren met volle tank in en uit. Wij kregen echter een contract met lege tank. En daar kon Centauro dan een beetje mee rommelen: wij betaalden voor een 90% volle tank. In werkelijkheid was dat zeker niet meer dan 70%. De afspraak is dan dat je de benzine die er nog in zit bij inleveren vergoed krijgt. In ons geval minstens 30%. Dat werd geschat op 20%. Bij de eindafrekening heb ik daarvan tot nu toe niets gezien; de tol is er wel af. "
" De man met het verwijsbord naar de shuttle niet bij de uitgang zetten, maar eerder: op de plek waar je afslaat naar 'huurauto's'. En dat gedoe met die benzine zou niet nodig moeten zijn: gewoon volle tank in/uit, in plaats van te veel laten betalen bij vertrek en bij terugkomst niets vergoeden, terwijl je toch niet met lege tank kunt terugkomen. Uiteindelijk kostte ons dat minstens 2 maar waarschijnlijk 4 tientjes. "
" In de veronderstelling voldoende verzekerd te zijn, nl bij boeking gekozen voor 'super cover ', word ik bij de verhuurder toch geconfronteerd met extra kosten. Men heeft niets te maken met afspraken met Europcar. Als klant heb je eigenlijk geen idee wat je precies voor overeenkomst aangaat ook niet na lezing van alle documenten! "
" Verschrikkelijk bedrijf. Twee en een half uur durende intake alvorens je de auto mee krijgt. Extra verzekering word je bijna toe gedwongen omdat men geen boodschap heeft aan de al afgesloten verzekering. Men dwingt ook tot betalen van een bedrag voor schoonmaken van de auto. Geen excuses voor de bizar lange wachttijd. Volgens de informatie bij boeking is er een kantoor op de luchthaven maar dat is onjuist : er rijdt een shuttle naar een bloedheet kantoor. Heel nare ervaring. "
" Ik huur een paar keer per jaar, eigenlijk altijd probleemloos. "
" Ipv Citroen Cactus (advertentie) een Fiat 500 Max. Is toch echt wel een véél kleinere en minder confortabele auto. Ophalen duurde meer dan een uur! Was helemaal niet druk. Twee klanten voor me, een medewerkster achter andere desk zat allen maar vrolijk te kijken. Dame achter mijn desk was meer afwezig dan op haar plaats. Maw. onverklaarbaar langzaam. Geen enkele verklaring op mijn, vriendelijke, vraag of er iets mis was. Inleveren verliep prima. "
" Duidelijk en alles conform internet beloftes. "
" Prima geregeld - geen Lange wachttijden - prima auto "
" Al vaker geboekt en nog nooit problemen gehad. Houdt wel de prijzen in de gaten. Uiteindelijk heeft het mijn meer dan 100 euro bespaard voor 1 week huur. "
" Faro: via alamo hadden 2 auto's gehuurd in klasse compact station. Geen kleine lettertjes over luchthaventoeslag etc wat je lokaal nog moet voldoen. We kregen een maand oude golf variant en 9 maanden oude Seat Leon station. Zeer nette auto's. Wel een opmerking over de seat: 3 koffers gingen niet in de achterbak l. 1 koffer moest mee op de achterbank. Nou de golf hadden we dat probleem niet. (Ook 3 koffers). Ook aan de balie geen gezeur over verzekeringen. Huur btw wel een elektronische tol registratie kastje. Er zijn geen tolpoorten in Portugal. "
" De constructie vwb verzekering via Auto Europe en Interrent is niet handig omdat ik bij eventuele schade moet voorschieten. Prijs/kwaliteit auto is prima "
" Inleveren en vriendelijkheid van mensen was OK. Ophalen duurt te lang. Wachttijden aan de balie was te lang, langer dan 1 uur. Ophaalplek waar je met het busje wordt opgehaald kan van te voren beter gecommuniceerd worden. "
" Vlotte afhandeling en duidelijke procedure, wel jammer dat de balie medewerker toch probeerde om nog onnodige extras te verkopen zoals een eigen risico dat al afgekocht was en banden en voorruit verzekering..... ?! "
" Prima "
" Alles ging precies zoals gepland! "
" Uiteindelijk nog wel een verzekering erbij genomen voor schade door vandalisme enz. Omdat je hier geen bewijs van hebt! Het zou via de gold creditcard allemaal verzekerd zijn dacht ik! Moet nog even navragen of dit niet via de creditcard toch verzekerd was! Anders is dit dubbelop! Aflevering terug ging perfect! Hij werd gelijk even nagekeken en de borg op de creditcard werd gelijk "geannuleerd". "
" Zeer goed. "
" Opnieuw erg tevreden over vlotte afhandeling en intake. Ook weer prima auto gekregen. "
" mijn voucher lever ik in bij Querin en verder gaat alles op rolletjes en met de huurauto de poort uit. "
" ik huur vaker bij Querin en door de correcte afhandeling daar blijf ik dat doen. De gehuurde auto's waren bijna nieuw met weinig schade en bij retourneren ziet men geen nieuwe schade als je tenminste zelf ook geen schade maakt. "
" Makkelijk te boeken. Prima auto. Zeer tevreden. Een van de beste ervaringen zo ver. "
" Prima en snel. Shuttle service stond al klaar op P4. Aan de balie in Montenegro direct geholpen. Onze gegevens stonden nog in de computer. Ook bij inleveren zeer snel afgewerkt. We zijn optimaal content. "
" Het zou fijn zijn als er meer auto's aangeboden worden zonder eigen risiko voor een redelijke prijs "
" Zeer deskundig en klantvriendelijk. Wij zijn heel tevreden over de geboden auto's en de algehele afwikkeling bij halen en inleveren. "
" Reeds vaker auto via AutoEurope geboekt, gaat prima. Dit keer zonder uitgebreide verzekering. "
" Reeds vaak auto's in Faro geboekt. TurisPrime is tot nu toe de allerbeste geweest. Ze zijn pas enkele weken in Faro actief, hebben enkel nieuwe auto's (Wij waren eerste bereider). Bijzonder vriendelijk personeel. Wij hadden zonder extra afkoop eigen risico geboekt, konden dit tegen zer laag tarief bijboeken. Geen verder aandringen toen we aangaven dit niet nodig te vinden. Super service. Ze zijn nog klein, maar dat zal op deze manier neit lang duren. "
" Goede service "
" Goede service en uitdtekende bejegening "
" Huur altijd mijn auto viaj autoeurope "
" Geen opmerkingen. Gewoon goed verzorgd "
" Tevreden al jaren client "
" Zeer tevreden al jaren vaste client "
" Geen "
" Geen "
" Reeds vaak een een auto van jullie gehad, alles klopt tot heden. Nooit geen problemen !! Perfect. Houwen zo. "
" Een perfecte auto verhuur bedrijf. In Faro Portugal werken uitstekende personeels leden die je helpen. Bus transfer goed geregeld ! Toppers zijn daar bali medewerkers : André Sai en Andrea. Dat mag U hen best laten weten !! "
" tankregime vol-leeg is teleurstellend. "
" Zeer vlotte afhandeling, vorig jaar ook daar auto gehuurd, zal het volgende jaar ook zeker gebeuren! "
" Zeer vlotte afhandeling, vorig jaar ook daar auto gehuurd, zal het volgende jaar ook zeker gebeuren! "
" Er zijn door interrent ten onrechte bedargen van onze creditcard afgeschreven. Wij hebben hierover melding gemaakt naar auto europe. Wij hebben hierover nog geen feed back ontvangen. Zolang dit niet naar tevredenheid is afgehandeld zou ik auto europe niet aanbevelen. Als dit wel netjes wordt afgehandeld zal auto europe voor mij een betrouwbare partner blijken te zijn, die aan de kant van de klant staat en zal ik positieve recensies kunnen geven "
" Ondanks duidelijke afspraken is er ten onrechte 60 euro afgeschreven. 30 euro omdat het buiten openingstijden zou zijn wat niet het geval was, en 30 euro omdat ik de optie naar het buitenland rijden zou wensen, waarvan duidelijk is afgesproken dat ik deze optie niet wilde. "
" makkelijk boeken goede prijs "
" goede en snellen servive "
" Als Auto Europe alleen zaken doet met verhuurbedrijven die hoog scoren in het klantentevredenheidsonderzoek, dan krijgt u een goede naam. "
" Op het vliegveld stond een medewerker van Centauro klaar, die ons binnen 8 minuten naar het verhuurbedrijf bracht. Daar werd alles verder snel en zonder problemen in orde gemaakt en ondanks het feit dat wij de goedkoopste auto hadden geboekt, kregen we toch een bijna nieuwe Fiat 500L diesel mee, een erg leuke auto. Ook bij de inlevering ging alles vlot en we werden weer netjes voor de vertrekhal afgezet. Perfect allemaal, volgende keer weer. "
" Ik hoop nog veel keer een auto te kunnen huren "
" Een no-nonsens verhuurder, heel correct "
" Autoeurope heeft telefonisch goed geholpen. Ik kan autoeurope niet mailen met de vraag waarvoor wij een nabetaling hebben moeten doen! "
" Vakantie begonniet goed. We hadden het volledige pakket. Ze wilden ons allerlei verzekeringen aansmeren en 900,00 borg. Naar servicenummer gebeld. Via mijn telefoon heeft iemand van het service nummer met de vrouw gesproken. Het leek opgelost. Na het telefoontje is de vrouw van interrent ons langdurig er van willen overtuigen dat we toch echt 900,00 borg moesten betalen en niet verzekerd zouden zijn.uiteindelijk na 2 uur en 300,00 borg konden we eindelijk weg rijden. Ook hebben we 95,00 betald voor een volle tank benzine. Nooit doen! Daarna kregen we nog een aftrek van onze creditcard, onduidelijk waarvoor. Slechte ervaring. Je moet stevig in je schoenen staan, anders betaal je je scheel iets wat je in Nederland hebt afgesproken. "
" goede prijs "
" vriendelijke mensen snelle service "
" wel een opmerking. Bij centauro moest voor de tol responder omstreeks ?12 euro worden betaald. Had ik graag vooraf bij de boeking geweten. Voor de rest keurig geholpen. "
" zie boven "
" jullie zouden vaste klantenkorting moeten geven! "
" in dezelfde bus naar het vliegveld teruggebracht! Razend snel "
" Goede prijs, veel keus. "
" Profesioneel. Prima shuttle van/naar vliegveld. "
" Goede service en behandeling !! Stuur dit rapport ook maar door aan INTERRENT in Faro! "
" Erg goede ervaring met Interrent (tot nu toe). Heb reeds zo'n 15 keer auto's van hun gehad, en ben erg tevreden. Meestal jonge bijna nieuwe huur auto's !!! André Sây., een bali medewerker werkt er al jaren en is een zeer correcte jongeman. André bedankt voor jou medewerking en service ! Martinus Sevink. Nederland 18-11-2016 Stuur dit rapport ook maar door aan Interrent in Fora ! "
" - Het verhuur process bij auto europe heeft correct en snel verlopen -Ik vraag me af wat de meerwaarde is van online een auto huren / reserveren via auto Europa die het verder uitbesteed aan inter rent. Ik ging ervan uit dat de kosten die ik bij auto europe had gemaakt wel het merendeel van de kosten zouden zijn, dit was echter niet het geval. Als ik direct bij een andere autoverhuur bedrijf in faro was gegaan (die ook nog eens direct bij het vliegveld ligt) was ik over goedkoper uit. "
" -Service medewerker was zeer onvriendelijk -120 euro voor een week extra kosten in rekening gebracht gekregen (is wel incl een halve tank benzine twv 25 euro) -Ze dwong aan op extra verzekeringen (verder niet afgenomen daarna werd haar humeur nog erger) -10 euro vergoeding gevraagd om ons van het vliegveld naar inter rent te brengen (lopen kon ook maar dan ben je 20 min aan het lopen met koffers) - Retour brengen van de auto was geen probleem en liep vlekkeloos. "
" Afhandeling (klacht) laat te wensen over. "
" geen "
" zeer duidelijke site. "
" Tevreden geholpen. Vriendelijke medewerkers. Goede en vrij nieuwe auto,s. "
" Prima service om een goede automaten vinden. "
" Goed georganiseerd en vriendelijk. "
" Prima service. Ook bij het annuleren was alles snel geregeld "
" Prima, vriendelijk. "
" Helaas hebben wij niet duidelijk uit de boeking kunnen opmaken dat er 0,45 cent per km bij kwam. Aandachtspuntje wat duidelijker kan! "
" Ik ben zeer tevreden tot nu toe. Helaas moet ik ook een kleine schade melden. Ik hoop dat de afhandeling daarvan evenzeer tot tevredenheid stemt. "
" Vriendelijk en correcte behandeling. "
" Ik heb tot de laatste autohuur goede ervaringen gehad met Auto Europa. Auto Europa heeft de huur steeds ondergebracht bij redelijke bedrijven. Nu kregen we een auto via Drive On Holidays in Portugal. De ervaringen waren verbijsterd slecht. Ik overweeg een volgende keer direct met plaatselijke bedrijven in zee te gaan en mij niet meer te laten helpen door Auto Europa. "
" Drive On is niet de dag en nacht bereikbaar, enkel van 8 tot 20 uur. Wij moesten 's ochtends lange tijd wachten tot er iemand van Drive On kwam. Terwijl we vluchtnummer hadden doorgegeven. We werden zeer onpersoonlijk behandeld door het personeel van Drive On. Er werd verteld dat er nog een onverzekerd bedrag was. Als de auto schade zou krijgen. Dat was 1100 euro. Ons werd meerdere malen gesommeerd om dat bij te verzekeren. Het bedrag daarvoor was 108 euro. Ik heb tot 5 keer gezegd dat ik dat niet wou, voor dat werd geaccepteerd. De auto die ik meekreeg had allerlei deuken en krassen. De tank was niet vol, wat wel afspraak was. De bandendruk bleek, na een poosje rijden erg laag, 1 1/2 bar per band. Slechte zorg voor de auto's dus. "
" Geen, vooraf goed adviezen "
" Even lastig om Parkeerplaats P4 te vinden, maar uitstekende verhuurder, die ondanks grote drukte snel en efficient werkt "
" Overall good experiences on last few rentals "
" Have payd 40euro to rent a old and dirty baby carseat for 6 days, only to find out the cheap carseat cost 35euro in the supermarket, so could have bought a brand new one and have tossed it away, also the renter guy named 'Ricardo' was trying to agressivly and very rudely to get me to buy off own risk cost for 80 euro even after explaining i already bought reimbursement of own risk. Even went so far as bluffing me to cancel te booking because i supossedly did not know what i was talkin about. Overall the service from employees at DRIVE ON was the worst rental experience i have ever had. "
" betere wegbewijzering om Firefly te bereiken. "
" prima service, aardige medewerkers "
" Auto Europe heeft het goed voor elkaar, alles is duidelijk en soepel geregeld. "
" Alles verliep soepel, wel probeerde men nog extra verzekeringen te slijten. "
" Prima vergelijkingssite "
" Bij afhalen erg lang moeten wachten. Toen we eenmaal aan de beurt waren, heb ik bizar dure aanvullende verzekering moeten weerstaan, evenals wifikastje, een extra grote auto "voor de veiligheid van uw gezin", etc. Gezeik dus. Liever alles vantevoren online regelen en ter plekke na een handtekening de sleutels krijgen. Het gekste was misschien nog wel dat ze zelf niet wisten hoe een autostoeltje geïnstalleerd moet worden, want dat werd door hen weer van een ander bedrijf gehuurd... "
" prima en snelle boeking . "
" Allereerst: een prima, bijna nieuwe auto. Het grote probleem was echter de enorme lange wachttijd bij het ophalen van de auto. Te weinig personeel voor teveel klanten. En geen communicatie met de wachtenden. Dat gaf een onaangename stemming in de wachtrij. Eenmaal aan de beurt, werden we vriendelijk geholpen. Bij terugkeer werden we voor openingstijd snel geholpen en naar het vliegveld gebracht. Omdat de zaak om 8 uur openging en ons vliegtuig om 9 uur vertrok, is de zaak eerder opengegaan. Hiervoor moesten we 30 euro betalen, maar dat was bekend. Kortom: als het begin niet zo beroerd zou zijn gegaan, zou ik dit bedrijf zeker aanraden. "
" Het is erg onduidelijk soms. Ik neem de duurste verzekering zodat ik gelijk mijn eigen risico afkoop en vervolgens kom je in Portugal aan en zeggen ze dat ik een borg moet betalen (op mijn creditcard moet hebben van 1300 euro) is het huren van autos alleen voor veel verdienende mensen? Ik geef aan dat ik hiervoor juist de dure verzekering heb gekozen en eigenrisico al afbetaald heb. Hier komt dus het probleem wat nergens staat beschreven... Ik heb een verzekering bij Autoeurope en niet bij de verhuur maatschappij. had ik het daar afgesloten dan had ik dus geen probleem. Nu extra kosten gemaakt en veel gezeur en stress om niks. "
" Alamo is niet meer. Het heet Geurin ofzo. Niet handig als je op het vliegveld je verhuur maatschappij zoekt en dit niet weet. "
" Ben zeer tevreden, is voor mij ook niet de eerste keer huur al jaren mijn auto in faro bij guerin via auto europe en altijd zijn we tevreden . Zou zeggen doe zo verder👍🏻 "
" Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. "
" Na een redelijk negatieve ervaring vroeger met Goldcar dacht ik nu met Rhodium beter af te zijn. Wat bleek: het is dezelfde firma, alleen iets duurder. AutoEurope zou dit beter moeten communiceren. "
" Een zeer agressieve dame (die ons ook nog aanraadde beter rechtstreeks bij hen te boeken) beweerde dat wij HELEMAAL GEEN VERZEKERING hadden en probeerde ons met de grootste doemscenario's voor ogen een pak extra's te verkopen. Aan iedereen: ga ergens anders! "
" vriendelijke klantenservice, goede prijs "
" Veel bijbetalen. Zeker niet low-budget. "
" Aandachtspunt : ik wilde op Schiphol met de servicedeskmedewerker in Nederland bellen op zaterdag om 17.00uur ivm vertraging. Ik kreeg een bandje met een verwijzing naar de Engelstalige desk met als reden dat ze op zaterdag bereikbaar waren tot 18.00uur(terwijl het op dat moment in Amsterdam toch echt 17.00 uur was. Op de Engelstalige desk werd ik overige keurig geholpen "
" Keurige en snelle afhandeling. "
" Alles werkt prima "
" Ik stel Auto Europe in gebreke en niet naleven van contract. Zeers slechte afhandeling servicenummer. Word vervolgd. "
" Prima! "
" Guerin is op zich goed en omdat we daar al jarenlang komen kennen we de 'gezichten'. Wat wel echt hééél irritant is, is dat 1) Wanneer je 's avonds aankomt er te weinig licht is om de auto goed te checken! (dan moet je de volgende dag terug) en 2) Ze proberen echt om je ieder spatje of krasje in je schoenen te schuiven! Om maar zoveel mogelijk geld los te peuteren! Bah! Ik heb alleen zelf gereden en bovendien heeft de auto de meeste tijd stilgestaan op de parkeerplaats. Toch probeerden ze me nog 'een oor aan te naaien'! Het was zo miniscuul wat ze zg gevonden hadden, dat ze het zelf 5 min later geeneens terug konden vinden!! Misschien hooguit met een extra vergrootglas?? Maar dat pik ik niet! Uiteindelijk is het geregeld, maar niet leuk!! "
" Prima en duidelijk afgehandeld "
" De afhandeling ging zeer vlot en zonder problemen, zowel het ophalen als het weer terugbrengen van de auto "
" Groot aanbod tegen concurrerende prijzen. "
" Snelle en correcte aflevering en inname. Goede transfer van/naar airport. "
" De boeking verliep probleemloos. Verder kreeg ik nog een mail met de tip om geen extra verzekeringen te laten opdringen ter plaatse. "
" Even wat lastig op het vliegveld in faro om de shuttlebus te vinden, maar toen iemand telefonisch contact had gelegd met Interrent, was de medewerker er zeer snel om ons op te halen. De ophaallocatie is een paar minuten rijden en zelfs loopbaar. We waren snel aan de beurt, er werd niets opgedrongen door de buitengewoon vriendelijke medewerker. De auto was prima, keurig schoon en een medewerkster liep mee om evt beschadigingen vooraf aan te tekenen. Ook het inleveren ging uitstekend.Wij vroegen ons af hoe het allemaal kon voor zo'n lage prijs! "
" Goede service. "
" Extra kosten voor meer kilometers.Niemand aanwezig bij inlevering; dus geen controle op schade en of de auto afgetankt was. "
" Gaarne duidelijker op de site aangeven dat er een toeslag wordt berekend voor her rijden met de auto in een ander land. In mijn geval betrof dit een toeslag voor 1 week van 50% op de verhuurprijs. Dit vind ik niet in verhouding staan. "
" Geen "
" Prima service - zo blijven doorgaan! "
" Dit bedrijf is eigenlijk een onderdeel van Guerin die alle documentatie en afhandeling uitvoert. Onduidelijk waarom dit zo is. Auto was prima, schoon en zowel bij ophalen als terugbrengen ging alles heel prettig/ "
" Verzekereringben eigen risico blijft onduidelijk/gedoe "
" Op zich verliep auto ophalen en terugbrengen goed. Nette auto. Wel raar dat de auto dan van andere maatschappij qeurcin is. Zoals ook bij andere verhuurmaatschappijen blijf ik de prijzen voor het bijhuren van kinderstoeltjes belachelijk hoog vinden. Het is goedkoper om voor de extra bagage in het vliegtuig te betalen en ze zelf mee te nemen. "
" ik ben zeer tevreden over de laatste keer . suggestie is het ook mogelijk om de boeking zowel in het Nederlands als in het Engels te ontvangen. dan heb je geen gezeur over de exstra verzekeringen die ze willen verkopen terwijl je dat al heb gedaan.? "
" zie eerder. "
" Prettig geholpen in telefonisch contact omtrent het zoeken naar goede prijs-kwaliteit verhouding van plaatselijke verhuurder "
" Prettige afhandeling bij overdracht, geen druk om weet ik wat voor extra's te kopen, heldere instructies. Kleine aandachtspuntjes: behoudens noodnummer in meegekregen papieren onder de zonneklep 2e contactnummer in geval van minder dringende kwesties. Fijn indien dit bij afgifte wordt gezegd. Van het geel brandend lichtje kenden we de betekenis niet, ook pomphouders niet zeker. Taxi-chauffeur suggereerde bandenspanning. Geen lekke band, juiste spanning niet kunnen achterhalen, geen verdere actie ondernomen, . Met instructieboekje in dashboardlampje was eea duidelijk geweest. "
" Wellicht meer informatie geven over het specifieke probleem van de tolgelden in Portugal. Zie ook kritiek op Alamo. "
" 1) Ligging kantoor niet aangeduid in centrale hal vliegveld Faro. Blijkt in huis te zijn bij Guerin. 2) Informatie over de "noodzaak" en of het gemak van de tolgelden service schiet ernstig te kort. Anders hadden wij zeker deze service afgenomen. Dat zou ons veel gedoe gescheeld hebben. Wij zijn nu nog in onzekerheid over hoe het door ons genoten tolweg-gebruik financieel afgehandeld gaat worden. Omdat zowel op het postkantoor als bij Guerin niets geregistreerd stond over ons gebruik en over de door ons te betalen gelden. 3) Verder was de service prima! "
" Niet de eerste keer dat we via jullie boeken en zeker ook niet de laatste.... Helemaal top !! "
" Snelle afhandeling en vriendelijk personeel.... Volgende keer weer interrent ! "
" duidelijk tijdens telefoongesprek tijdens aanvraag huurwagen. plaatselijke verhuurmaatschappij heet volledig "Drive on Hollidays". Dit is duidelijker als alleen "Drive on" zoals vermeld op de voucher. "
" correcte ontvangst op vliegveld. snelle afhandeling bij verhuurkantoor zowel bij afgifte als bij inname auto. correcte medewerkers. "
" Al meerdere jaren tevreden klant "
" Keurige, nette behandeling ter plaatse door het personeel en een nette zuivere mooie auto, Alle jaren een tevreden klant van Guerin in Faro, Portugal. "
" Waarom kost het boeken voor de gehele periode 1.364 en als ik had geboekt voor twee aansluitende periodes 15/08-17/08 en 17/08-06/09 ruim 300 minder. Het enige nadeel hiervan is dat ik terug moet naar de verhuurder om het tweede contract in te laten gaan. Dit moet beter kunnen!!!! "
" alles prima geregeld, zuinige auto "
" prima "
" Vooral de informatie over het meeting point bij inleveren was volstrekt ontoereikend en daardoor bijna het vliegtuig gemist. Tevens zou ik graag nog willen weten waarvoor ik ca. 56.- heb betaald. M.i. voor afkoop eigen risico van 1100.- Dit bleek volgens DriveOnHoliday niet zo te zijn. "
" Prima Renault Clio ontvangen. Zeer naar tevredenheid. Personeel ter plaatse vriendelijk en behulpzaam. Bij inleveren was het bij het niet bekend dat wij de auto kwamen inleveren rond 15.00h. Het op de voucher aangegeven telf. nr. werd niet opgenomen. "
" Suggestie: zorg dat de prijs inclusief alle extra kosten zijn. OP deze manier is een eerlijke vergelijk tussen de aanbieders niet mogelijk. "
" De transfer van luchthaven naar verhuurlocatie en terug zijn prima geregeld. Bel bij aankomst naar Drive-On als er niemand staat te wachten in de aankomsthal. "
" Geen opmerkingen , wij waren geheel tevreden. "
" Prima "
" we hebben een klacht ingediend per email d.d. 24-07 ivm een probleem bij het ophalen van de auto. Er was niemand aanwezig en wij hebben zodoende onnodige taxikosten moeten maken en een dag vakantie verspild. Hierover was vooraf duidelijk met u gecommuniceerd. Wij hebben nog geen reactie ontvangen op de klacht. Indien de klacht naar behoren wordt afgehandeld zullen wij direct onze mening bijstellen. "
" manager prima, kwam met bescheiden oplossing. baliemedewerkster ronduit vervelend, arrogant en niet behulpzaam. Drive On geeft Auto Europe de schuld van het ontstane probleem maar is niet behulpzaam geweest waardoor het onterecht ons probleem bleef. "
" Betere informatie geven over ophaalplaats "
" Stonden niet klaar op afgesproken punt, hebben 3 x moeten bellen en daarna andere kant van vliegveld moeten lopen met alle bagage. Terug werden we weer niet bij de airport afgezet maar op P4. Verder gingen ze niet???Zo was het niet afgesproken. "
" Prima "
" Het product is prima, maar het klantcontact kan stukken beter, Bij het inleveren krijg je de instructie om bij de auto te gaan staan, vervolgens komt er iemand de auto keuren. Naar volgorde wordt niet gekeken, dus sommige mensen die vroeg waren gekomen, waren het laatst aan de beurt. Het voel een beetje als een appél in een gevangeniskamp. Ook de manier waarop de auto's worden gekeurd is een spannende aangelegenheid. Zou er een krasje zijn waarvoor je dan toch maar de verzekering had moeten nemen? Dit was een paar jaar geleden wel anders. Nu geen leuke ervaring. Nogmaals, de auto etc. is prima, maar je voelt je nu niet echt een klant die in de watten wordt gelegd. "
" een prima nieuwe partner Firefly, veel klant vriendelijker als Goldcar "
" Bij doorgeven aan auto europe dat mijn vlucht vertraagd was(6.5uur) , Werd er niet begripvol gereageerd. De medewerker wist wel te vertellen wat een nieuwe boeking zou kosten(2.5 x duurder) Bij bellen naar de autoverhuurder (Keddy/Europe Car) op locatie was het geen probleem, "
" Ophalen van huurauto op locatie kost soms tijd (bij drukte soms uren) Ze proberen je uiteraard een upgrade aan te smeren + de verzekeringen . Bij het niet nemen van hun verzekering ,houdt dan rekening dat er +/- 1200 van je creditcard wordt geblokeerd voor eigen risico bij schade. De wegen in zuid europa zijn soms bedroevend en kans op schade en krassen is daarom groot. Een kras/beschadiging op bijv. de bumper kan je soms een nieuwe bumper kosten. Wees voorbereid op agresief rijgedrag van de local people. "
" Autoverzekering kunnen beter uitgelegd worden. Jee dacht dat het goed is, maar bleek dat je Waneer je de auto ophaalt niet volledig is. "
" Ze zeggen niet hoeveel extra kosten er bij komt, wanneer je een extra verzekering neemt. "
" Niet tevreden over Alamo: daarmee dus ook niet tevreden over Auto Europe "
" Veel kleinere auto gekregen en dan ook nog een slechte auto. Nooit meer Alamo "
" Ik ben dit keer niet tevreden Ik heb telefonisch geboekt .dat doe ik nooitn Nu heeft de mevr 28 dagen genoteerd en was ik te laat met inleveren Ik moest aan de desk 84,95 betalen. Dit is nooit gebeurd.Ik boek al jaren 3 keer per jaar een auto bij U. Ik hoop,dat U dit geld terug kunt boeken. Ik sta op het punt een auto in Italië te boeken,ik ga er van uit,dat dit goed komt. Met vriendelijke groet Anneke Manderfeld de Graaf "
" Het bovenstaande verhaal zou natuurlijk hier moeten staan,want over Auto Europe ben ik meer dan tevreden "
" De klant duidelijker voorlichten over bijkomende kosten "
" Ik voel me misleid omdat ik een verzekering blijk afgesloten hebben waarin de prijs van de huur niet was inbegrepen terwijl dit welbevestigd werd. "
" Over de auto, service e.d. zeer tevreden. De afkoopprijs voor risico 145 is belachelijk, gezien het feit dat elke kras anders in rekening kan worden gebracht. Dat maakt de huurprijs uiteindelijk erg duur..... "
" zie opmerking hierboven "
" Vermeld duidelijk dat de standaard verzekering een zeer hoog eigen risico kent en dat er ter plekke gevraagd wordt om dit af te kopen en tegen welk bedrag. Dat voorkomt verassingen. "
" Zeer goede prijs/kwaliteit: een Audi A3 diesel voor 155 euro voor 7 dagen, 2 bestuurders en km vrij. Auto was beter dan besteld (Ford Focus). Wel was de tank niet vol en moest ik wachten (niet lang) totdat iemand die vol kon tanken. Dit is overigens sterk aan te raden, aangezien vol inleveren veel eenvoudiger is dan 3/4 of zo. Auto was vrij nieuw, schoon en gewassen, dus goed. Het was opvallend dat bij de schadecontrole vooraf, de medewerker rustig toekeek wat ik zou vinden. Dat gaf mij het idee dat hij door mij gemiste schade bij terugkomst zou kunnen verhalen, foto's gemaakt voor de zekerheid. Inleveren ging soepel en snel. "
" Ervaringen in Spanje en Portugal veel beter dan in Innsbruck. Maar dat ligt aan Megadrive daar zijn we ook mee gestopt want die zijn VRESELIJK SLECHT. "
" Net als vorig jaar top! "
" wij zaten bij fyer fly en dat was in een woord slecht zeker bij de aankomst "
" wat een behandelingwe leken wel beesten bij terug reis was t iets beter "
" Ben niet onder de indruk van Autoeurope bemiddeling als er iets niet goed verloopt. "
" Wij wonen al 10 jaar in dat land en telkens merken we dat men probeert naast onze huur en te betalen prijs ook nog meer te verkopen. ( vol-vol of tol of verzekeringen) "
" Wij huren altijd via Auto Euope, met name omdat we het blijvende eigen risico af kunnen kopen. "
" Keurig geregeld het ophalen en terugbrengen aar het vliegveld. Vriendelijk personeel. "