U overweegt een auto te huren in Bergamo? Lees dan eerst enkele autohuur beoordelingen in Bergamo op deze pagina zodat u met een goed gevoel en zonder twijfels uw huurauto in deze bijzondere stad kunt boeken. Zowel Bergamo als de regio Lombardije hebben tal van interessante bezienswaardigheden en trekken niet voor niets al eeuwenlang toeristen uit de hele wereld.
Als u boekt bij Auto Europe kunt u profiteren van onze solide samenwerkingen met alle grote en bekende autoverhuurbedrijven ter wereld, zoals de laagste marktprijzen, de beste service, én een groot aanbod van de beste voertuigen. Haal uw huurauto op diverse stadslocaties in Bergamo op of op Bergamo Airport.
" Prima "
" Prima "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Verder goed "
" Drongen erg aan op extra verzekering. De wijze waarop ze dit deden was niet vriendelijk en niet klantgericht. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 8
" makkelijk te boeken. Goede prijzen "
" vriendelijk personeel "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Perfect geregeld. "
" Super geregeld. Bij afhalen kreeg ik een grotere auto mee, een nieuwe Nissan Duke! Het was een diesel en zuinig in gebruik. De auto kon dichtbij de vertrekterminal worden afgeleverd en de serieus in de Dropbox. Al met al perfect. Ik maak graag nog eens gebruik van de service van Hertz in Bergamo. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" altijd tevreden. wat ik niet goed begrijp is het verzekeren.ik kan volgens mij bij jullie een uitgebreide verzekering nemen, maar dan krijg je ook weer de discussie bij het verhuurbedrijf, meestal met de opmerking, dat het verhuurbedrijf een andere verzekering heeft, dan de aanbieder. dus eigenlijk altijd vrij onduidelijk. ik ga binnenkort boeken voor 6 weken zuid-afrika, dus u hoort mij weer "
" het duurde veel te lang bij het afhalen van de uto. de dame was prima, maar als er 6 mensen staan te wachten en er is maar 1 medewerkster dan vraag je hierom. daarna ben ik naar de auto gegaan om hem meteen weer om te ruilen. Auto was zwaar beschadigd aan beide zijden. zoiets mag je gewoon niet verhuren. daarna een prima auto gekregen. Wel extra betaald voor een up-grade. kortom, ik begrijp, dat dit bedrijf een dochter is van Hertz, dan verwacht ik een betere ervaring "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 4
" Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer goede prijs voor aanbiedingen voor: Restitutie van het Blijvend eigen risico. "
" Onderbemenst / understaffed (service in Italie is overal slecht, overal te weinig personeel). Kantoor ligt buiten het vliegveld. Minibus laat lang op zich wachten. Het kantoor is te lopen in 10 minuten! Als je de route weet onder de snelweg door...... "
" Altijd naar tevredenheid "
" Kijk eens of het ophalen van de auto efficiënter en sneller kan. 4 reizigers voor je betekent gauw 45 minuten wachten.... Tip "
" Duidelijke aanbiedingen "
" Prima behandeling . "
" alles soepel verlopen "
" alles soepel verlopen "
" doorgaan zoals wij hebben ervaren. Vriendelijk, duidelijk en auto was zeker conform de afspraken. Fiat idea en we kregen Ford Focus diesel station mee "
" doorgaan zoals wij hebben ervaren. Vriendelijk, duidelijk en auto was zeker conform de afspraken. Fiat idea en we kregen Ford Focus diesel station mee "
" Prima auto voor een goede prijs,meer dan tevreden met de service! gr Bob "
" Prima auto, snelle service aan de balie, de auto was echter niet of slecht gewassen en de ruitensproeiers waren leeg, voor de rest meer dan tevreden met de service! gr Bob "
" nog duidelijker uitleggen wat een Blijvend Eigen Risico is en een Afkoop Eigen Risico "
" trage checkin procedure terwijl alle gegevens al bekend zijn. Slechts een (Hertz) loket open. "
" Oké zo! "
" Auto technisch 100%. Hier en daar wat schade. Samen goed naar kijken en vastleggen. Daarna lekker toeren voor weinig. Als veelgebruikter zijn we heel tevreden met deze verhuurder.... "
" Kritisch de aangeboden verhuurders blijven volgen. Negatieve bedrijven als Goldcar strepen uit het aanbod. "
" Goede ervaring(en) mee. "
" qua reserveringen overzicht prima; maar u reageert niet op mij email waarin ik vragen stel over extra inhouding op mijn creditcard "
" bij terugbrengen geen parkeerplaats, zeer onoverzichtelijk, dubbelparkeren etc. geen assistentie ter plekke. om onduidelijke redenen extra geld geincasseerd van mijn creditcard, zonder email over de reden "
" prima service Voor Bergamo aangeven bureau buiten vertrekhal rechtsaf op parkeerdek "
" zie boven "
" Er zou op de site nog een splitsing moeten komen op "Geen eigen risico" en "geen eigen risico met restitutie". "
" Alles klopte. "
" Prima service. "
" Vooraf duidelijke communicatie per mail omtrent overeenkomst. Site was ook makkelijk en overzichtelijk aua boeking. "
" Bij aankomst vliegveld eerst heel lang moeten wachten bij de balie terwijl er 2 klanten voor me stonden in de rij. Daarna 20 minuten op de bus moeten wachten die ons naar het terrein bracht waar de huurauto opgehaald kon worden. Toen nog eens 25 minuten zonder aangegeven reden staan wachten totdat ik de sleutel van mijn huurauto kreeg. De beste man wilde mijn contract zien en ging toen tot twee maal toe weg en zei: 2 min wat minimaal 10 minuten per keer was. Toen kreeg ik een jeep renegade terwijl ik een stationwagen had besteld. In de jeep past niet eens een buggy in de kofferbak. Daarom had ik een stationwagen besteld. Ruimtegebrek was dus 2 weken lang een ergernis. Al met al niet echt tevreden. "
" Fijn dat als je vragen hebt een nederlands sprekende werknemer aan de lijn krijgt , die je dan ook nog van een zeer goed advies geeft mbt tot je boeking ivm extra kosten en wat dan debeste autoverhuurder is "
" Erg prettig geholpen door medewerkster niet opdringerig mbt tot verzekeringen en de evt borg, ik heb in Spanje en nu in Italie en heb het beide keren als zeer positief ervaren. "
" Veel keu, eenvoudig te boeken. Wel steeds opletten omdat de prijzen regelmatig veranderen (goedkoper worden). Dan de "oude" boeking annuleren en de nieuwe inzetten. Terugbetaling oude prijs verloopt vlot. "
" Afhandeling in Bergamo was door Hertz. Prima auto, goede service. "
" Voor vaste klanten (w.o. ik mij beschouw) geen propo-acties. Vond via een kennis uit dat de prijzen plots veel lager waren en heb daarom 4 reserveringen geannuleerd/opnieuw geboekt. Dit kunnen jullie vermijden door 'vaste klanten' directer te benaderen. "
" Firefly (van Herz - hun oldtimers ;-): oude wagens waarbij onze laatste Ford Fiesta de kroon spande qua beschadigingen (achterlicht totaal kapot/onder deuken en krassen; spoilers er half af, etc.). Je kunt voor een lagere prijs ook niet meer verwachten....zei men. "