Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Als u van plan bent een auto te huren in Zadar en benieuwd bent hoe klanten dit hebben ervaren, lees dan verder. Op deze pagina hebben wij beoordelingen van autohuur in Zadar onder elkaar gezet. Zo kunt u met vertrouwen uw huurauto boeken, telefonisch of online met behulp van onze snelle en veilige boekingssysteem.
Ook in Kroatië werken wij sinds jaar en dag samen met de meest gerenommeerde autoverhuurbedrijven in de branche. Bij Auto Europe kunt u daardoor profiteren van de scherpste prijs en de beste service. Kies uw perfecte huurauto op één van de verschillende ophaallocaties, waaronder de luchthaven van Zadar en op verschillende andere locaties in de stad. Uw vakantie aan de Adria kan beginnen!
" prettig verlopen. Digitaal inchecken is wel een wens. Nu duurt dat erg lang op locatie. "
" fijne service, goede auto. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd helemaal top, ik huur nooit anders dan via Auto Europe "
" Snelle afhandeling en terugboeking borg, helemaal top. Bij ophalen werd elk (schijnbaar onzichtbaar) stipje op de auto genoteerd, bij terugkomst was alles gelukkig gewoon in orde. Doordat bij aanvang bijna onzichtbare krasjes genoteerd werden, was ik tijdens de huurperiode wel een klein beetje angstig zelf (evt. door toedoen van een ander) nieuwe onzichtbare schade op te lopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Heldere website "
" Prettige afhandeling, reële uitleg zonder aansmeer-praktijken aan de balie. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Na veel zoeken naar een goede autoverhuurder kwam ik bij auto Europe terecht. Erg tevreden. "
" Erg tevreden. Vriendelijk personeel en snelle afhandeling. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" alles prima. wij zijn tevreden. en bevelen jullie zeker aan. "
" alles prima. wij zijn tevreden. en bevelen jullie zeker aan. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" snel, effectief "
" vriendelijk, correct "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Easy and good prices "
" New car, clean and easy location "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Alle voorwaarden makkelijk terug te vinden. Ruime keuze en aantrekkelijke prijzen. "
" Snelle klantvriendelijke bediening. Goede auto en geen druk om extra verzekering te nemen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Very good and easy "
" Very friendly staff, good car, easy location. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede site "
" Goed geholpen "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Goede tussenpersoon. "
" Goed en snel "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede en snelle organisatie. Alleen wel wat onopvallend op de airport aanwezig "
" Fijne, compacte auto die zuinig rijdt. Ideaal voor lange afstanden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goed "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik had een spiksplinter nieuwe Toyota Carola, vriendelijke mensen, duidelijke uitleg, snelle service, Top ! "
" Ideaal, duidelijke website, makkelijk keuze maken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Enkel de prijs van de lokale taks was niet correct vermeld op de website van Auto Europe. "
" Super vriendelijke onthaalmedewerker, snelle afhandeling van de documenten, verzorgde wagen, alle krassen en/of mankementen werden samen overlopen en genoteerd. "
" Verbetering over duidelijkheid all-risks verzekering. Ondanks dat ik die bij Auto Europe heb afgesloten proberen ze lokaal (Alamo) nog een verzekering af te sluiten. Indien je daar niet in mee gaat wordt er een uitgebreid schadeformulier ingevuld en moet je maar afwachten bij het inleveren van de auto of alles wel okay is. "
" Verbetering over duidelijkheid all-risks verzekering. Ondanks dat ik die bij Auto Europe heb afgesloten proberen ze lokaal (Alamo) nog een verzekering af te sluiten. Indien je daar niet in mee gaat wordt er een uitgebreid schadeformulier ingevuld en moet je maar afwachten bij het inleveren van de auto of alles wel okay is. "
" alles goed gegaan "
" Hele goede service, aardig personeel, mooie auto. "
" service via website en vooral via de telefoon voor de upgrade waren uitstekend. "
" De service ter plaatse was uitstekend, vlot, vriendelijke medewerkers en een goede auto. "
" BIj aankomst op het vliegveld Zadar stond een medewerker van autoverhuur bedrijf ABC Rent ons op te wachten. Bij het inleveren om 5:00 smorgens op het vliegveld Zadar was hij weer op tijd aanwezig op de parkeerplaats om de huurauto weer in ontvangst te nemen. De Afhandeling liep zeer voorspoedig. "
" Goede betrouwbare en voordelige autoverhuur. Doet zeker niet onder voor Ávis of Hertz! "
" ben altijd erg tevreden. dit keer was het tijdens boeken niet duidelijk dat we ter plaatsen nog 1875 euro borg moesten betalen terwijl we volledige dekking hebben afgenomen. dit stond wel op de voucher. was netter geweest wanneer dit tijdens het boekingsproces duidelijk was geweest. dan hadden we een andere maatschappij gekozen. "
" op de luchthaven aangekomen ruim 1 uur in de rij gestaan voor we aan de beurt waren. systemen auto europe en air rent zijn niet gekoppeld. alles moet handmatig ingevoerd worden. de jongens achter de balie hadden geen structuur. ze bedoelde het goed maar het schoot niet op. we hadden volledige pakket maar moesten toch 1875 euro borg betalen. nu maar hopen dat mocht er iets worden ingehouden we dit via auto europe kunnen verhalen. dit eigen risico konden we ter plaatsen voor 175 euro afkopen. we hadden vol = vol besproken maar kregen de auto 1/4 vol mee en moesten hem ook 1/4 vol inleveren "
" snelle afhandeling omdat onze gegevens al bekend waren "
" snelle afhandeling omdat onze gegevens al bekend waren, super "
" De contacten per telefoon zijn goed geweest. Met name het wijzigen van de ophaaltijd en de mededeling dat de huur goedkoper was geworden. Het minderbedrag was snel op de creditcard bijgeschreven. "
" Stugge behandeling. Het geven van uitleg en het beantwoorden van vragen was minimaal. De klaar staande auto was niet schoongemaakt; resten van plakstrippen op de rechter zijruit. Voorruit niet schoon en het interieur als stoelen was ook niet schoon. Auto is dan ook met enige verdere gebruiksvervuiling weer ingeleverd. "
" Ik heb twee keer contact gehad (telefonisch) en ik ben toen op een fijne manier geholpen. Daarnaast vind ik het boekingsproces overzichtelijk en duidelijk. Enig minpuntje/schrikmomentje was toen ik in de algemene voorwaarden las dat als je de auto buiten 'kantooruren' inlevert (sleutelbox) mogelijke schade evt niet vergoed wordt. Telefonisch is mij dit toegelicht en was ik weer gerust gesteld, maar mogelijk kan dit ergens nog iets meer aandacht krijgen. Maar verder dus: harstikke tevreden "
" Wij zijn tevreden over Carwiz. De communicatie ging goed in het engels en alles liep conform afspraak. We hadden een mooie auto gekregen en ook het 'rondje om de auto' werd goed de tijd voor gepakt en dat was serieus. Dus: tevreden! "
" zeer vriendelijk, behulpzaam en flexibel "
" Ze kennen ons daar inmiddels al, en begroeten ons zeer vriendelijk verder goede afhandeling "
" Op zich zijn we tevreden, alleen hebben we toch wel een vraag deze keer: Over auto europe zijn we zeer tevreden "
" Het vliegtuig was vertraagt door weersomstandigheden en de man van ABC was niet op het vliegveld toen we om 17:15 uur landen, hij kon er pas om 19:00 uur zijn.We moesten dus 1:45 uur wachten wat we niet zo leuk vonden.Hij zei dat we het konden annuleren en dat hij maar 1 uur hoeft te wachten..is dat werkelijk zo? "
" prima verlopen "
" verrassend wss dat ABC RENT geen fysiek kantoor had, de service was prima "
" Prima ervaring "
" De radio was slecht en het is handiger als de auto met volle tank wordt geleverd. Dit maakt het inleveren met volle tank gemakkelijker dan inleveren met 12 liter benzene erin. "
" Prima geregeld ! en alle afspraken zijn nagekomen. "
" De auto werd keurig vooraf en bij inlevering samen gecontroleerd. "
" men was niet goed op de hoogte van de verzekeringsregels op ferries en eilanden "
" uitstekende ontvangst en afhandeling. Goede auto. "
" E-mail sent by Auto Europe a few days before the rental contained an erroneous car code. I've had to make an international call to find out that Auto Europe did not know what the car code was and "it should be Ok". The purchase of "own risk" by Auto Europe contains so many conditions that I wonder if it ever works. "
" Good cars (too often by car rental companies the cars do not have enough power for their own weight, it was not the case here). Good service. Friendly staff. "
" Goede en snelle afwikkeling via internet "
" nette auto in de aangevraagde klasse "
" Vindt het lastig om te weten of er nu wel of niet eigen risico zit na afsluiten "
" Vriendelijk wel druk "
" Altijd correct "
" Is me beter bevallen dan een verhuurder met een balie op het vliegveld. Snellere afwikkeling "
" Het is allemaal goed verlopen en ik ben zeer tevreden over de auto en jullie diensten. Een opmerking: het is zeer moeilijk om jullie tel. nummer te vinden en ook van Avantcar dat is het enigste wat verbeterd kan worden. "
" Huur al meerdere jaren autos via autoeurope en wel meerdere keren per jaar en tot nu toe altiid tevreden. Zie echter nooit extra korting of iets dergelijks voor vaste klanten. "
" Gaven duidelijk informatie en drongen niet aan op extra verzekering wat overigens bij anderen vaak wel gebeurt. Zoals bij goldcar in malaga, agressief aandringen. Ze zeiden dat autoeurope nooit iets vergoed. "
" Naar mijn mening dient Auto Europe hun partners te controleren en duidelijke afspraken met hen te maken. Het kan niet zo zijn dat een reservering, die bedoelt is voor eventuele schade aan een auto nog dagen lang open blijft staan op mijn creditcard. Een hele slechte zaak. "
" Er blijft na de inlevering van de auto (zonder schade) nog steeds een reservering op mijn creditkaart staan. Echt belachelijk. Heb Oryx gebelt en die geven aan niets te kunnen doen. Ze kunnen nog steeds een deel van. De reservering afschrijven. Ik vindt dat niet kunnen. "