Boek t/m woensdag 1 februari en bespaar tot 25%! Als lid heeft u toegang tot nog meer exclusieve aanbiedingen! Klik hier om in te loggen of om een account aan te maken. Boek nu en bespaar!
Split is de grootste stad van de regio Dalmatië in het zuidwesten en de tweede grootste stad van Kroatië. Het is een heerlijke stad stad met een fijne sfeer en prachtige historische monumenten en bezienswaardigheden aan de Adriatische Kust en daarnaast zijn er tal van leuke dagtochten die u vanuit Split kunt maken. Een auto huren klinkt dus ideaal om deze stad en omgeving te verkennen, maar wij kunnen ons voorstellen dat u graag enkele ervaringen van anderen leest voordat u boekt. Lees daarom hieronder alle autohuur beoordelingen in Split van onze klanten eens rustig door.
Al sinds 1954 boekt u bij Auto Europe uw huurauto tegen de beste prijs, waar dan ook ter wereld. Daarnaast kunt u vertrouwen op een uitstekende service, zowel voor als tijdens en na de autohuur. Profiteer van onze sterke en betrouwbare samenwerkingen met de meest gerenommeerde autoverhuurbedrijven. Kies uit een groot aanbod hoogwaardige voertuigen op meer dan 24.000 locaties wereldwijd waaronder diverse locaties in Split, zoals de luchthaven van Split en diverse locaties in het centrum van de stad. Vergelijk de verschillende tarieven met onze zoekmachine hierboven en vind uw beste deal!
" Ik ben al jaren klant en dat blijft zo! "
" Alles ok! Snelle shuttle. Perfect proces van uitgave van de auto, maar ook de inname loopt super. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd perfect "
" Prima "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer goed bereikbaar indien nodig. "
" Bij afhalen was er maar 1 medewerker, waardoor wij bijna een hebben moeten wachten. Online inchecken zou hoop tijd schelen bij ophalen. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer tevreden top geregeld "
" Zeer tevreden top geregeld. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Top "
" UItstekend "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Zie hierboven. Allemaal top!! Voor herhaling vatbaar. "
" Het ophalen en inleveren verliep heel vlot. Geen gedoe met extra dingen aanpraten. Echt een topbedrijf om je auto te huren. Loket op het vliegveld zelf in Split, de auto stond heel dichtbij. Nog geen minuut lopen. Je hebt ook snel je geblokkeerde borg terug. Zeker een aanrader. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik ben vaste klant en zeer tevreden "
" Gewoon goed. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Al jaren lang heel tevreden over de compleetheid en toegevoegde waarde. "
" Letterlijk niks op aan te merken. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd goed ik ben al jaren trouwe klant bij jullie! "
" Ontzettend vriendelijke service, een echte aanrader! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wij zijn al jaren klant bij autoeurope en nog steeds tot volle tevredenheid! "
" Zeer vriendelijk, en vooral niet opdringerig met het aansmeren van verzekeringen etc. "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zal de volgende keer zeker weer via auto europe huren "
" had schade, maar alles tot tevredenheid afgehandeld "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede respons op mail en verhuur. "
" Terug brengen om 8 uur werd wat later, wel snel geholpen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 9
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 2 Staat van de auto: 10
" Prima zoals altijd "
" Werd goed en snel geholpen door mensen van fleet "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Bij de tientallen keren dat ik een auto, waar dan ook in Europa, via Auto Europe gehuurd heb bewijzen zij keer op keer hun zeer goede service. Ook hun nazorg bij een eventueel conflict met een verhuurder en telkens aanzienlijk goedkoper dan bij anderen. "
" Een vlotte en klantvriendelijke verhuurder met duidelijke huurvoorwaarden over eventuele meerkosten (grensoverschrijding, ferries) "
" Afkoop eigen risico etc is nog wat onduidelijk, wat wordt er nu met bepaalde pakettennbedoeld? "
" Vriendelijken mensen die niet proberen het onderste uit de kan te halen "
" Meer de verhuurbedrijven er op wijzen dat ze wel de afspraken moeten nakomen. En niet zomaar denken dat elke auto het zelfde is. "
" De beloofde SUV konden zij niet leveren, daardoor moest ik met mijn slechte rug met een te lage auto genoegen nemen, en daardoor toch een pijnlijke vakantie hadden. "
" Eenvoudig geboekt, goed geregeld. Geen complicaties gehad "
" Het personeel ter plaatse was niet erg sociaal "
" Ook dit keer begon men weer over de verzekering "
" ophalen duurde behoorlijk lang door de uitgebreide administratie. verder prima geregeld "
" Deze keer weer een fijne auto gehad. Goede service. "
" De terugbrengplaats kan iets duidelijker worden aangegeven,. "
" De online informatie was niet correct. Volgens Auto Europe mocht de auto niet mee over de grens naar Montenegro, ter plekke bleek dit geen enkel probleem. "
" Het afhalen in Split ging professioneel en soepel, terugbrengen was een chaos. Geen parkeerplaats voor de auto. Daardoor achter een medewerker aan moeten rijden naar een parkeerplaats verder weg en daar een onduidelijke overdracht, geen bewijs ontvangen. Daarna in een andere auto weer teruggebracht naar het vliegveld. Medewerkers deden hun best, maar kwam chaotisch over. "
" Overzicht en boekingswijze prima en snel.. Wel nog meer duidelijkheid verschaffen over de all riks verzekeringen per leveranciers Blijft veel te tekst etc. "
" Levering op vliegveld ging snel en niet te veel gezeur voor nog meer afsluiten van allerlei aanvullende verzekeringen. Kreeg een nieuwe auto! Groot nadeel van deze maatschappij is dat het eigen risico bij schade veels te hoog is vastgesteld. Bijna 1100 euro voor economie klasse auto! "
" Heldere website, snel geschikte auto te vinden. De voucher die ik ontving mag wat duidelijker; ik moest bellen om duidelijk te krijgen of datgene wat ik gereserveerd had overeen kwam met wat op de voucher stond. Bellen naar een nummer in Nederland zou je verwachten dat je een Nederlandse medewerker aan de lijn zou krijgen: bleek niet zo, men sprak geen Nederlands. "
" Men stond klaar met de auto. Was echter niet de auto uit de klasse die ik gereserveerd had. Afhandeling van de administratie gebeurde op de motorkap !! Bleek dat ik, omdat ik op de ferry ging met de huurauto, 31 euro extra moest betalen (en dat geld was niet voor het kaartje, moest ik nog apart kopen). Nergens in de huurvoorwaarden te vinden dat ik die 31 euro extra moest betalen. Voorts een creditcardreservering van 100 euro extra voor administratiekosten als ik een ongeluk zou krijgen. Daarover ook niets terug te vinden in de verhuurvoorwaarden. Al met al, snelle afhandeling maar wel voor het blok gezet om extra kosten te maken. "
" ok "
" auto was vuil. Had technische problemen en was niet af te sluiten.Bij het ophalen werd ik niet vriendelijk geholpen. Bij het inleveren wel "
" Makkelijk online reserveren met concurrerende tarieven "
" Vriendelijke en behulpzame staf, nette auto "
" Behulpzaam, maar veel kunnen ze niet voor je doen,want voor veel vragen moet je contact opnemen met de verhuurder. "
" Bij het wilden ze heel graag meteen de auto meegeven zonder dat we deze gecontroleerd hadden op eventuele schade.Bij inlevering duurde het heel lang, want toen lagen ze zowat onder de auto om alles van de auto te controleren.Ze 'vonden' een kras (afstoting van de lak) bij de motorplaat, waarvoor we 70 reparatiekosten en 62,50 administratiekosten moesten betalen.Deze beschadiging zat er aan het begin ook al, maar was zo klein dat wij er geen aandacht verder aan besteed hebben.Hopelijk kunnen we anderen hiervoor waarschuwen, maak desnoods foto's van de gehele auto bij ophalen als bewijs.De man naast ons had bij ophalen wel een kras gemeld, maar bij inleveren geloofden ze hem niet, ookal stond het op papier.Auto huren bij fleet: nooit meer. "
" Verliep perfect, wat ik wel raar vind dat ik mijn eigen risico afkoop via jullie en dat ze daar dan vervolgens bij ORYX niks van af weten. En geven doodleuk aan dat je het dan zelf moet uitzoeken met de partij waarbij je het hebt afgeloten. Ben benieuwd of dst wel wat goed gekomen. "
" Verliep perfect, wat ik wel raar vind dat ik mijn eigen risico afgekocht had bij Europacar en dat ze daar dan vervolgens nog keer willen verkopen. Vreemd. Plus bang makerij. "
" Duidelijke site. Niet direct duidelijk welke leverancier het was. "
" Na de reservering per mail verzocht voor de wijziging van de ophaallocatie, deze is bevestigd maar niet uitgevoerd. Dit kostte mij 1,5 uur extra tijd en heb daardoor een afspraak gemist. De persoon welke mij naar de andere locatie bracht reed asociaal en rookte waar ik bij was in de auto. Ik moest een extra onnodige verzekering verplicht afnemen en een borg contant betalen, anders werd de auto niet meegegeven. De auto was niet van goede kwaliteit. De sleutel werkte niet. Na stilstand van 1 dag halverwege de huurperiode was de accu leeg en werd amateuristisch verholpen. Bij het terugbrengen van de auto was het tijdstip niet nagekomen en kreeg ik met veel moeite de borg terug. "
" Goed geregeld, geen enkel probleem "
" altijd goed geregeld "
" we hebben een all risk verzekering afgesloten op aanraden. Kosten 9 euro per dag. De all risk verzekering die via auto europe was afgesloten en betaald was volgens de verhuurder niet goed "
" er is steeds onduidelijkheid over het meenemen van een auto naar een Kroatisch eiland. "
" Eerder naar tevredenheid via Auto Europe gehuurd. Maar nu er een klacht is, vind ik de inspanningen heel erg mager. "
" Helaas hadden we schade aan de bumper van de auto. Hiervoor moest ik ter plekke 100,00 euro betalen voor de inspanningen van het personeel van ABC RENT om de schade af te wikkelen. Let op: dit bedrag wordt buiten de borg om geïncasseerd! Heb toch maar betaald, want moest een vlucht halen en alles wordt op de parkeerplaats afgehandeld. De motorkap van de auto is het kantoor van ABC RENT. Over deze 100,00 staat niets in de huurovereenkomst en is daarmee onrechtmatig. Ik heb er ook geen factuur voor ontvangen, maar kan de betalingen wel aantonen middels mijn creditcard afschrijvingen. Ik heb Auto Europe gevraagd dit bedrag terug te vorderen, maar ze verdiepen zich er nauwelijks in en daarom is er weinig tot geen voortgang / resultaat. "
" prima! Alles duidelijk, goede tips in de algemene voorwaarden. goede prijs ook!! helemaal tevreden "
" prima service. we konden de auto ophalen buiten de kantoortijden en het was mogelijk om de auto in een andere stad op te halen dan waar we hem wegbrachten. auto in topstaat. 1 minpuntje; tank zou vol benzine zijn, maar de tank blerk volledig leeg toen we hem ophaalde. Niet zo netjes! vooral omdat bij het terugbrengen de man hier nog even moeilijk over leek te gaan doen. Na uitleg verder prima en ook een dag later netjes de borg teruggekregen. "
" altijd duidelijke afspraken "
" stond op aangewezen/afgesproken plek op ons te wachten "
" perfecte manier om een auto te reserveren "
" wederom een prima auto. geen problemen en bij retour van de auto uitstekend en snel geholpen door medewerkster die eigenlijk nog geen dienst had, maar ons toch wilde helpen. "
" Meestal ontstaat er gedoe over afkoop eigen risico. Auto Europe biedt de mogelijkheid dit gedoe van te voren af te kopen. Daarvan hebben we gebruik gemaakt. Toch ontstaat er gedoe bij de aflevering. We moeten extra betalen voor een tweede chauffeur (logisch) en voor de groene kaart omdat we via Bosnie naar Dubrovnik gaan. En er moet een borg van 1200 betaald worden omdat we de extra verzekenring niet nemen. Dat vind ik niet transparant. De creditcard machine deed het niet dus moest het van mijn betaalrekening (onprettig want daar werd even 1200 afgeschreven als reservering). Bij terugkeer was niemand aanwezig en hebben we drie kwartier moeten wachten en bellen voordat we de auto af konden leveren. "
" Zie boven, De auto was splinternieuw en goed, de tussenpersoon vriendelijk. "
" Ga zo door. "
" Prima en snelle service "
" Gewoon goed geregeld. Op een vraag aan de klantenservice kreeg ik binnen korte tijd een prima antwoord. "
" Auto was niet optimaal. Airco werkte alleen op stand Max. Beplating onderzijde was kapot, waardoor je niet sneller kon dan 100 km per uur. Service was verder goed. "
" Prima, zuinige auto voor een scherpe prijs. "
" Alles verliep goed, geen enkele problemen, duidelijke mails. "
" Auto was niet vies, maar kon wel iets schoner. "
" Goede communicatie "
" eenvoudig en snel een auto kiezen en reserveren. "
" goede auto voor een lage prijs "
" Ik heb goede ervaringen met Auto Eurpe "
" Prima auto verhuurder. Alleen de afwikkeling van de administratie mag wel wat vlotter. En zorg dat de auto er is .Wij als familie hadden 3 auto's besteld. 2 waren er maar de derde was nog niet klaar. Al met al heeeft het ruim een uur geduurd voor we met 3 aoto's weg konden rijden. "
" Snelle een goede communicatie rond mijn late boeking. Ook goede informatie met het advies een aanbieding tot afkoop eigen risico niet te accepteren. TOP! "
" Geweldige en luxe auto! Wel bood de plaatselijke verhuurder een verzekering van, naar ik begreep, 60 euro per dag af te sluiten als afkoop van een eigen risico van 1000 euro. Op 9 mei is de auto ingeleverd en was alles volgens de verhuurder OK. Desondanks staat er nog altijd (13 mei) een reservering van ruim 1000 euro op de creditcard. Snap niet waarom deze reservering niet sneller kan worden verwijderd. Spoediger afhandeling van dit laatste geeft meer vertrouwen. Maar voor het overige prima! "
" Goede partner voor autoverhuur "
" Goed onduidelijk over verzekering maar is opgelost "