Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN ALICANTE

Alicante, Spanje: 452 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Alicante:
customer review star rating
230
147
35
17
11

Pagina 1 van 23

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: TEUN - March 11, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • perfect geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • nieuwe opzete bij ophalen auto is prima.
  • Beoordeeld door: ALBERTUS - March 10, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • uitstekende verhuurmaatschappij
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • uitstekende autoverhuurder
  • Beoordeeld door: RAYMOND - March 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Omdat ik vertraging had, moest ik Interrent, hiervan inlichtten.Echter niemand van jullie, kon mij een telefoonnummer, geven, Waar interent te bereiken was. Op Alicante was, elke verhuurder nog open, alleen bij interent, waren ze weg. Dus ik miste, mij huurauto.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: ANJA - March 7, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het is vrij onduidelijk op de bevestiging wat voor verzekeringen je nu hebt. Als ik uitgebreide pakket heb vragen ze ter plekke toch of ik bij wil verzekeren....
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Het is vrij onduidelijk op de bevestiging wat voor verzekeringen je nu hebt. Als ik uitgebreide pakket heb vragen ze ter plekke toch of ik bij wil verzekeren....
  • Beoordeeld door: GERARD - March 5, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Meer info over kosten verzekeringsmogelijkheden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Beoordeeld door: ELISABETH - March 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • goed
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Lastig dat je niet voor een langere periode voordelig kunt huren. nu heb ik 2x van auto gewisseld om 8 weken voordelig te huren.
  • Beoordeeld door: BOUDEWIJN - March 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Op zich is de ervaring met Auto Europe goed maar ik ben nog in een discussie verwikkeld (ook bijgestaan door Auto Europe) in verband met gedeclareerde schade die niet tijdens mijn huurperiode is ontstaan. Het betreft hier minimale schade. Dus afhankelijk van de voortgang van deze discussie vorm ik mijn oordeel over Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Onvriendelijk en leveren auto's met schade en proberen die later bij de nieuwe huurder te verhalen. Kennelijk is de administratie van de schade aan auto's dus niet goed geregeld,
  • Beoordeeld door: FERDINAND - February 26, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De autohuur is prima geregeld. Wel vraag ik mij af of het wanneer ik bij AutoEurope een verzekering afsluit dan niet nog eens hoef te betalen op locatie. Verder prima geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Hier geldt dat niet begrijp waarom de prijs van de verzekering zo hoog moet zijn. Als ik het doortrek voor een heel jaar dat ik een auto huur bij Firefly dan betaal ik ongeveer ? 4.500,-- premie per jaar. Wij huren gemiddeld 6 keer per jaar een auto, dan kost ons dat al voor die keren ongeveer ? 1.200,-- voor totaal 8 weken huur. Dat is duur.
  • Beoordeeld door: ALOYSIUS - February 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer tevreden, scherpe prijs, Ned. telefoongesprek, dus hoede begeleiding
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Goede snelle afhandeling, alleen bij halen van auto in garage geen personeel meer omdat het 22.30 uur was en bijna geen vluchten. Dus lastig controleren van de beschadigingen.
  • Beoordeeld door: JENNY - February 9, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb geen problemen met Autoeurope maar wel met interrent Ik huur al jaren bij jullie en nooit problemen maar nu wel.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Toen ik de auto ophaalde zeiden ze dat ze me blij gingen maken met een special auto. Er werd NIET gemeld dat daarvoor extra moest worden betaald. Als er een upgrade aangeboden wordt, moet ook gezegd worden hoeveel het kost en dat was niet het geval! Nu heb ik een rekening waarbij ik 6,19 per dag extra moest betalen. Niet goed.
  • Beoordeeld door: JAN - February 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Uitstekend
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij entree van garage duidelijker naamgeving
  • Beoordeeld door: HUBERTUS - February 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Kan niet meer inloggen waardoor ik telkens mijn eigen gegevens moet invoeren
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: CARLOS - February 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • TEVREDEN WERKEN ZOALS HET HOORT
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • HEEL GOED
  • Beoordeeld door: GUNTHER - January 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede webside. Bruikbare informatie. Correcte be/afhandeling.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Netjes geholpen aan balie. Proberen altijd nog een verzekering af te sluiten. Logisch, niet echt irritant. .
  • Beoordeeld door: SEBASTIAAN - January 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Volledig tevreden, geen klachten of opmerkingen over.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Prima afhandeling en idem auto meegekregen. Ook geen klachten of aanmerkingen over.
  • Beoordeeld door: MICHEL - January 3, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Het blijft immer onduidelijk wat de lokaal bijkomende kosten voor de verhuur (kunnen) zijn. Het moet toch mogelijk zijn om een helder totaal overzicht op uw site, per verhuurder, vooraf te tonen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Wij waren niet op de hoogte gesteld dat kantoor op 31 dec. 20h00 al gesloten zou zijn. Dit had fijn geweest als wij vooraf op de hoogte waren gesteld.
  • Beoordeeld door: FRED - December 31, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - PULSAR
  • Beoordeeld door: L.J. - December 31, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • ik mocht tot kort voor de levering de brandstofpolicy wijzigen, hoe bedrogen kwam ik uit toen ik daarvoor naar jullie belde. De prijs ging een factor 3 tot 4 omhoog. Schandalig als het beloofd was dit zonder issues tot moment x te kunnen doen, en dan......
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • uitermate correcte organisatie en behandeling! bij zowel levering als inname. Begrijp niet waar anderen soms over schrijven.
  • Beoordeeld door: LEON - December 18, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Autoeurope moet de huurder op het hart drukken dat ze bij inleveren van de auto na controle een stempel MOETEN krijgen van de verhuurder bij geen schade. Verhuurders proberen hier steeds onderuit te komen en geven die in 1e instantie niet. Autoeurope zou de verhuurders hierop moten aanspreken.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Bij ophalen van de auto waren er tiental schade's aan de auto. Dit was weliswaar gedeeltelijk gemeld op het ophaaldocument, maar verscheidene niet! Ze moesten groter zijn dan 5cm zij de verhuurder. Uiteraard foto's gemaakt. Maar op dat moment denk je toch dat je bij inleveren grote problemen kunt krijgen, want ondanks aandringen van mijn kant werden deze schades niet op het formulier gezet door verhuurder. Gelukkig kreeg ik bij inleveren geen problemen. Het is de 1e keer dat mij dit overkomt bij RECORD.
  • Beoordeeld door: JOHANNES - December 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • duidelijke site behalve één aspect inzake de soort opties die je wil kiezen: als je bijvoorbeeld ook het eigen risico wil afkopen incl. banden en glas, dan moet je lang door scrollen voordat je bij de optie :"super cover" komt. Mi9jn voorkeur heeft het dat dit vooraf met één muisklik aan te geven is. Bij CardelMar bijvoorbeeld is dit wel direct vooraf als optie tet kiezen Lijkt mij kleine moeite voor goede spftware specialist om dit ook bij Autoeurope aan te passen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Vriendelijk personeel zowel aan de balie als in de garage zelf en ze dringen geen onnodige extra's aan als je reeds de super cover optie genomen hebt.
Kies het land waar u woonachtig bent
close