Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit ÚÚn van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het telefoonnummer +31850012614.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
FAQ

FAQ CATEGORIE╦N

Reserverings FAQ

  • Wie is Auto Europe

    Auto Europe is een autohuurbemiddelaar. Wij onderhandelen over kortingen en speciale tarieven met zowel lokale autoverhuurbedrijven als ook met de bekende namen onder de autoverhuurders, zoals Hertz, Avis en Europcar. Auto Europe is onafhankelijk en is geen vertegenwoordiger van een bepaald autoverhuurbedrijf. De naam en het adres van het verhuurbedrijf waar u uw auto huurt, staan bovenaan de voucher vermeld.
  • Zijn wijzigings- of annuleringskosten van toepassing?

    Auto Europe hanteert geen annulerings- of wijzigingskosten, mits Auto Europe 48 uur voor het begin van de huurperiode over de betreffende wijziging of annulering is ge´nformeerd. Echter, indien een reservering wordt gewijzigd, is het op dat moment geldende tarief van toepassing. Wanneer u binnen 48 uur voor het begin van de huurperiode uw boeking annuleert, is er geen restitutie mogelijk. Er is tevens geen restitutie mogelijk als Auto Europe pas na de geplande ophaaldatum over de annulering is ge´nformeerd. Bij annulering als gevolg van een officiŰle Force Majeur zal Auto Europe slechts 30 euro aan administratiekosten in rekening brengen. Auto Europe kan niet overgaan tot restitutie indien de klant bij het ophalen van de huurauto geen geldig rijbewijs kan overleggen. Auto Europe kan niet overgaan tot restitutie indien de klant geen geldige creditcard aan de balie kan overleggen. Bij een voortijdige teruggave van de huurauto kan Auto Europe de ongebruikte huurdagen niet restitueren.
  • Hoe kan ik Auto Europe bereiken?

    U kunt Auto Europe bereiken via het telefoonnummer
    +31850012614.
  • Op welke manieren kan ik de huurauto betalen?

    Auto Europe accepteert de volgende creditcards: American Express, Mastercard en Visa.
  • Verstrekt Auto Europe facturen met de BTW?

    Aangezien Auto Europe een bemiddelaar is kunnen wij geen facturen met de BTW verstrekken. Indien u dit nodig heeft kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met het verhuurbedrijf.
  • Wat betekent een borg op de creditcard?

    De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse. Dit bedrag stelt een garantie of borg voor, deze kan gebruikt worden voor de betaling van eventuele kosten. De creditcard dient genoeg krediet te hebben voor de borgsom, die doorgaans bestaat uit een eigen risico + BTW + brandstof. Als u niet in bezit bent van een creditcard, kunt u helaas geen auto huren bij de verhuurders waarmee wij samenwerken.
  • Wat moet ik doen als het verhuurbedrijf mijn creditcard heeft belast na de huurperiode?

    Houd er rekening mee dat autoverhuurbedrijven zonder u vooraf te vragen een bepaald bedrag op uw creditcard kunnen afboeken. De meest gebruikelijke reden hiervoor is het kunnen betalen van bepaalde toeslagen, zoals het bijvullen van de brandstoftank ? indien de huurauto met te weinig brandstof is teruggebracht -, te laat terugbrengen van de huurauto, verkeersboetes, administratieve kosten of als er beschadigingen aan het voertuig zijn geconstateerd. Als het niet duidelijk is waarom uw creditcard is belast of als u vindt dat u ten onrechte bent belast, bel dan als eerste de Klantenservice van Auto Europe op het telefoonnummer: +31850012614 of stuur een e-mail naar: nlcs@autoeurope.de
  • Wat betekent Restitutie van het Blijvend Eigen Risico?

    Indien de lokale verhuurder u belast voor het Blijvend Eigen Risico tengevolge van een ongeval, dan zal Auto Europe u dit bedrag restitueren op voorwaarde dat u ons de juiste documenten doet toekomen (Bewijs van het belaste bedrag, politie rapport, schade rapport, etc.).

    Dit betreft een restitutie van het Blijvend Eigen Risico; belaste bedragen betreffende niet gedekte schade binnen het Blijvend Eigen Risico zullen niet worden vergoed. Tevens zal er geen restitutie plaatsvinden indien de lokale verhuurder dan wel het politie rapport heeft bepaald dat de schade is ontstaan door nalatigheid van de bestuurder. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden. Meer informatie over het Restitutie van het Blijvend eigen risico vindt u hier.
  • Wie verzorgt de verzekering?

    Wanneer u via een autohuurbemiddelaar huurt, wordt de verzekering verzord door de autoverhuurder waar u de huurauto in ontvangst neemt. Auto Europe geeft u een overzicht van de belangrijkste voorwaarden op uw voucher.
  • Wat zijn de openingstijden van Auto Europe's reserveringsafdeling?

    Onze reserveringsafdeling is 7 dagen per week geopend. Bel ons op +31850012614 of reserveer online.
  • Mijn gewenste huurauto is "op aanvraag", wat betekent dat?

    Sommige speciale diensten en last minute reserveringen zijn "op aanvraag". Dit betekent dat zij handmatig moeten worden bevestigd door een reserveringsmedewerker en het niet zeker is of de huurauto beschikbaar is. Een creditcard is noodzakelijk voor het aanvragen van dergelijke voertuigen en daarom wordt het bij de klant in rekening gebracht totdat de autohuur is bevestigd. U wordt erover ge´nformeerd wanneer uw gewenste huurauto op aanvraag is.
  • Binnen welke termijn wordt mijn boeking bevestigd?

    De meeste Auto Europe reserveringen worden binnen enkele minuten na de betaling bevestigd. Voor last- minute boekingen, (ophalen in de volgende 48 uur) adviseren wij u contact op te nemen met onze reserveringsafdeling via +31850012614.
  • Hoe worden de autohuur tarieven berekend?

    Onze autohuurprijzen zijn gebaseerd op een huurdag van 24 uur. Deze gaan in wanneer de huurperiode start. Bijvoorbeeld: als u reserveert en u wilt uw huurauto om 14.00 uur ophalen, dan moet u de huurauto ook weer om uiterlijk 14.00 uur inleveren. Indien u de huurauto te laat inlevert dan wordt er meestal een extra dag in rekening gebracht.
  • Waarom moet ik mijn vluchtnummer doorgeven?

    Wanneer u uw huurauto op een vliegveld ophaalt, is het van belang dat het autoverhuurbedrijf uw vluchtnummer weet, mocht uw vlucht vertraging hebben. De huurauto wordt dan voor uw vastgehouden totdat u op het betreffende vliegveld bent geland.
  • Wat betekent "Walk in"?

    Deze term wordt vaak gebruikt op vliegvelden en treinstations en betekent dat u niet met het vliegtuig of de trein komt, maar dat u gewoon binnen komt lopen bij de autoverhuurder. In dat geval hoeft u niet te worden opgewacht bij een bepaalde gate.
  • Kan ik voor iemand anders een reservering maken?

    Ja, het is mogelijk om een huurauto voor iemand anders te reserveren via onze website. De persoon die de huurauto in ontvangst neemt, moet wel een creditcard op zijn/haar naam hebben om de borg mee te voldoen. Indien zij/hij niet in het bezit is van een creditcard krijgt hij of zij de huurauto niet mee.
  • Heb ik de voucher nodig als ik de huurauto ophaal?

    U dient altijd uw Auto Europe voucher te overhandigen. Auto Europe's vouchers bevatten specifieke informatie betreffende de gereserveerde huurauto, het tarief en andere gegevens. Indien u telefonisch reserveert wordt het voucher, direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen, naar u gemaild of indien nodig naar u gefaxt. Indien u online reserveert, wordt het voucher, direct nadat wij uw betaling hebben ontvangen, naar u gemaild. Ten tijde van het ophalen van de huurauto, wordt er ter plaatse een huurovereenkomst opgesteld. Zorg ervoor dat u akkoord gaat met de zaken die u nodig heeft en dat u de zaken afwijst, die u niet nodig heeft of niet wilt. Auto Europe kan geen bedragen terugstorten die bij het ophalen van de auto zijn geaccepteerd. NB: uw voucher is geen huurovereenkomst. Zie onze Voorbeeld Voucher voor meer informatie. De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort, rijbewijs en een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse.
  • Kan ik mijn airmiles gebruiken om een auto te huren?

    Auto Europe accepteert geen airmiles of creditcardpunten, u kunt dat echter navragen bij de autoverhuurder ter plaatse wanneer u de auto ophaalt.
  • Ik heb mijn voucher niet ontvangen, hoe kan ik de voucher verkrijgen?

    Een Auto Europe voucher wordt per email in PDF of HTML naar u toegestuurd of indien nodig naar u gefaxt. U kunt uw voucher ook online bekijken en uitprinten, gebruik hiervoor dit formulier om uw voucher op te zoeken.
  • Wat gebeurt er als ik een scherper tarief vind voor een huurauto?

    Wat gebeurt er als ik een scherper tarief vind voor een huurauto? Auto Europe garandeert de beste beschikbare tarieven en de beste service. Indien u een lager tarief vindt op basis van dezelfde categorie auto en op basis van dezelfde voorwaarden dan zullen wij onze uiterste best doen om het aanbod te overtreffen! Teneinde ons te informeren over het door u gevonden scherpere tarief, verzoeken wij u vriendelijk de informatie in te vullen in het Gegarandeerd Beste Tarief formulier.
  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke informatie?

    Auto Europe erkent en beseft het belang van verantwoordelijk gebruik van de informatie die op onze website wordt verzameld. Wij gebruiken deze informatie alleen om contact met u op te nemen over aanvragen of boekingen die u bij ons heeft gedaan. Auto Europe verkoopt of deelt geen persoonlijke informatie met derden.

    Gegevensbescherming

    U kunt te allen tijde uw persoonlijke gegevens, die door ons zijn opgeslagen, opvragen, wijzigen of verwijderen. Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op via data-protection@autoeurope.de of middels onderstaand adres:

    á

    Auto Europe Deutschland
    Landbergerstrasse 155
    80687 MŘnchen
    Duitsland

  • Maakt de website gebruik van cookies?

    De Auto Europe web site maakt gelimiteerd gebruik van cookies, teneinde u nog beter van dienst te zijn. Wij slaan echter geen persoonlijke, noch creditcard informatie van u op, in deze cookies. Zij bevatten slechts een sessie id nummer en enige standaard informatie betreffende uw bezoek aan onze site (bijvoorbeeld: het door u gekozen land).

Autohuur FAQ

  • Waar vind ik Auto Europe als ik op mijn bestemming arriveer?

    Auto Europe is een autohuurbemiddelaar en heeft geen eigen kantoren of een eigen wagenpark op de bestemming. Op uw voucher staat de naam van het autoverhuurbedrijf aangegeven waar u uw huurauto moet ophalen.
  • Welke documenten heb ik nodig wanneer ik de huurauto ophaal?

    U dient altijd uw Auto Europe voucher te overhandigen. De hoofdbestuurder van de auto dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of identiteitsbewijs, rijbewijs en een creditcard op eigen naam. Dit in verband met de borgstelling ter plaatse.
  • Wanneer begint de huurperiode?

    De huurperiode is gebaseerd op periodes van 24 uur en begint exact op het tijdstip van ophalen van uw huurauto, zoals op de huurovereenkomst vermeld staat.
  • Hoe hoog is de borg die ik moet betalen als ik de huurauto ophaal?

    Als u de huurauto ophaalt, moet u een borg betalen die alle mogelijke bijkomende kosten, de kosten voor brandstof (afhankelijk van de tank) en het eigen risico van de allrisk-verzekering afdekt. Het bedrag van de borg wordt op uw creditcard geblokkeerd en dit bedrag wordt weer vrijgegeven als u de huurauto onbeschadigd en op tijd inlevert.
  • Hoe kan ik de borg betalen?

    U kunt de borg alleen per creditcard betalen. De creditcard moet internationaal geaccepteerd zijn en op naam staan van de hoofdbestuurder. Pinpassen en contant geld worden niet geaccepteerd voor het betalen van de borg.
  • Krijg ik exact het merk en model huurauto dat ik heb gereserveerd?

    Zowel Auto Europe als ook de autoverhuurder kunnen alleen een bepaalde autocategorie garanderen en geen specifiek merk of model auto. Autoverhuurbedrijven hebben voertuigen van verschillende autofabrikanten in dezelfde categorie en met dezelfde kenmerken als de huurauto die u heeft gereserveerd.
  • Wat zijn de regels met betrekking tot brandstof en de eerste tank brandstof?

    Over het algemeen hanteren autoverhuurbedrijven 4 verschillende regels: Full/full betekent dat u de huurauto ontvangt met een volle tank en deze ook met een volle tank moet inleveren. Ontbrekende brandstof wordt in rekening gebracht. Full/Empty A betekent dat u bij het ophalen van de huurauto een volle tank betaalt, maar dat u de huurauto met een lege tank mag inleveren. Full/Empty B betekent dat u bij het ophalen de eerste tank met brandstof moet betalen en de auto met een lege tank mag inleveren. Half/half betekent dat u de huurauto met een bepaalde hoeveelheid brandstof ophaalt en deze met dezelfde hoeveelheid brandstof weer moet inleveren. Ongebruikte brandstof wordt niet vergoed.
  • Welke extra uitrusting is beschikbaar?

    Heeft u een kinderzitje, dak- of skidragers of GPS nodig, dan kunt u deze bij de reservering aanvragen. Extra uitrusting is op aanvraag en moet door het autoverhuurbedrijf worden bevestigd. Alle extra uitrusting moet ter plaatse worden betaald.
  • Welke verzekeringen zijn er van toepassing op mijn huurauto?

    Alle huurauto's hebben een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering met een minimumdekking die met de lokale wetgeving overeenkomt. Alle huurauto's hebben een diefstal- en ongevallenverzekering (LDW en CDW), doorgaans met een blijvend eigen risico in geval van schade of bij diefstal van de huurauto.
  • Heb ik een extra verzekering nodig?

    Wanneer u de huurauto ophaalt zal een medewerker van het autoverhuurbedrijf u waarschijnlijk een extra verzekering aanbieden, zoals de SuperCDW (extra afkoop van het eigen risico), een persoonlijke ongevallenverzekering of andere verzekeringen. Bedenk voor uzelf of u deze extra verzekeringen, die ter plaatse aangeboden worden, nodig vindt en wilt.
  • Kan ik mijn huurauto laten bezorgen en ophalen?

    Tijdens de reservering kunt u tegen een extra toeslag het laten bezorgen en het ophalen van de huurauto aanvragen. Huurauto┤s kunnen alleen worden bezorgd en opgehaald bij hotels, niet bij privÚwoningen of privÚadressen, campings e.d.
  • Heb ik een internationaal rijbewijs nodig?

    Als uw rijbewijs niet in het Romeinse alfabet is opgesteld of als u buiten Europa reist, wordt een internationaal rijbewijs TER AANVULLING op uw eigen geldige rijbewijs sterk aangeraden. Op een paar bestemmingen en bij enkele autoverhuurpartners dient u verplicht een internationaal rijbewijs bij het ophalen van de huurauto voor te leggen. Controleer daarvoor de voorwaarden wanneer u een reservering maakt.
  • Kunnen vrienden en familie mijn huurauto ook besturen?

    Iedere extra bestuurder moet in de huurovereenkomst worden vastgelegd. Extra bestuurders moeten aanwezig zijn bij het ophalen van de huurauto en moeten een geldig rijbewijs en identiteitsbewijs/paspoort kunnen overleggen. De meeste autoverhuurbedrijven rekenen een toeslag per dag voor extra bestuurders. Controleer daarom tijdens het reserveren of deze toeslag reeds in de huurprijs is inbegrepen.
  • Is er een minimumleeftijd voor het huren van een auto?

    Ja, autoverhuurbedrijven vereisen een minimumleeftijd bij hoofd- en extra bestuurders. De minimumleeftijd kan per land, verhuurbedrijf en autocategorie verschillen. In de meeste gevallen rekenen autoverhuurders een toeslag voor jonge bestuurders (young drivers fee).
  • Kan ik met een huurauto naar andere landen rijden of de grens oversteken?

    Dat moet u tijdens uw reservering aanvragen. Sommige autoverhuurders staan het reizen naar andere landen met hun huurauto┤s niet toe, andere autoverhuurders rekenen een extra toeslag en bij sommige autoverhuurders worden geen extra toeslagen geheven. Dit is afhankelijk van de bestemming en de landen die u wilt wilt bezoeken.
  • Kan ik de huurauto ook inleveren als het huurkantoor al gesloten is?

    Onze reserveringsmedewerkers laten u tijdens de reservering weten of het autoverhuurbedrijf een drop box voor de autosleutels heeft. Wanneer dat zo is, moet u bij het ophalen van de huurauto met de autoverhuurder de noodzakelijke afspraken daarover maken. Houdt er rekening mee, dat u nog steeds verantwoordelijk bent voor eventuele schade aan de huurauto totdat de huurauto officieel gecontroleerd is, zelfs wanneer u de auto geparkeerd heeft en de sleutels in de drop box heeft achtergelaten.
  • Ik wil een klacht indienen. Is er een bepaalde tijdsperiode die ik in acht moet nemen?

    Ja. Als u een probleem heeft ervaren tijdens uw autohuur, heeft u 90 dagen na het inleveren van de huurauto de tijd om uw probleem bij ons onder de aandacht te brengen. Indien u contact wilt opnemen met onze Klantenservice afdeling, vul dan het formulier in of stuur ons een email naar nlcs@autoeurope.de. Na de periode van 90 dagen kunnen wij u niet meer helpen.

Luxe autohuur & Sportwagens FAQ

  • Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen of annuleren van mijn reservering?

    Reserveringen voor speciale voertuigen mogen tot 3 dagen voor het begin van de huurperiode kosteloos worden gewijzigd of geannuleerd. Voor annuleringen en wijzigingen die na deze drie dagen worden gedaan, wordt een minimumtarief plus de afleverkosten in rekening gebracht, indien het speciale voertuig reeds naar de ophaallocatie is gebracht. Alle wijzigingen en annuleringen moeten worden doorgevoerd door Auto Europe en niet via onze partners.
  • Hebben jullie een gratis telefoonnummer?

    Nee, u kunt ons 7 dagen in de week bereiken op het lokale telefoonnummer +31850012614.
  • Hoe betaal ik voor mijn reservering?

    Vanwege de hoge waarde van speciale voertuigen, moeten twee geldige creditcards worden voorgelegd bij de huur. Auto Europe accepteert de volgende creditcards als geldig betaalmiddel: American Express, Mastercard en Visa.
  • Hoe haal ik mijn huurauto op?

    Wanneer u op een vliegveld of op een andere openbare locatie aankomt, wordt u opgewacht door iemand met een naambordje. Voertuigen mogen ook worden opgehaald en teruggebracht bij hotels en andere locaties.
  • Hoe wordt mijn reservering bevestigd?

    Een gedetailleerde bevestigingsvoucher wordt naar u toegestuurd. Als u per telefoon reserveert, worden de vouchers meteen na ontvangst van de betaling naar u gefaxt. Als u online reserveert, worden de vouchers direct na onvangst van de betaling naar u toe gemaild. In beide gevallen wordt de volgende werkdag een kopie gestuurd.
  • Hoe snel kan ik een reservering maken?

    Wij adviseren een reservering voor een speciaal voertuig minstens 24 uur van te voren te maken.

Transfer service FAQ

  • Kan ik vanuit het buitenland bellen?

    Aanwijzingen worden op uw bevestigingsvoucher aangegeven. Wanneer u assistentie nodig heeft na vertrek, dan kunt u met ons contact opnemen.
  • Hoe kan ik mijn transfer service betalen?

    Auto Europe accepteert de volgende creditcards als geldig betaalmiddel: American Express, Mastercard en Visa.
  • Hoe wordt mijn reservering bevestigd?

    Een gedetailleerde bevestigingsvoucher wordt naar u toegestuurd. Als u per telefoon reserveert, worden de vouchers meteen na ontvangst van de betaling naar u gefaxt. Als u online reserveert, worden de vouchers direct na onvangst van de betaling naar u toe gemaild. In beide gevallen wordt de volgende werkdag een kopie gestuurd.
  • Hoe snel kan ik transferdienst regelen?

    Auto Europe garandeert een bevestiging wanneer er minimaal 24 uur van te voren is gereserveerd. De diensten dienen van te voren te worden betaald en creditcard informatie wordt bewaard voor eventuele bijkomende kosten (zoals mobiele telefoondiensten, enz.).
  • Hoe vind ik mijn chauffeur?

    Bij aankomsten op vliegvelden en op andere transportknooppunten wordt u opgewacht door de chauffeur met een naambord waar uw naam op staat vermeld.
  • Wordt er een toeslag geheven voor het annuleren van mijn reservering?

    Reserveringen worden volledig terugbetaald tot het moment dat de chauffeur en het voertuig de garage verlaten. Bij 'No show' reserveringen worden de volledige kosten voor de transfer in rekening gebracht.
  • Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van mijn reservering?

    Er zijn geen kosten verbonden aan het wijzigen van een reservering voor een chauffeur service.

Chauffeur service FAQ

  • Hebben jullie een Meet & Greet service?

    U wordt opgewacht op vliegvelden of andere openbare plaatsen met een naambord. Wij kunnen u ook ontmoeten in uw hotel of op andere locaties.
  • Hebben jullie een gratis telefoonnummer?

    Nee. Aanwijzingen worden op uw bevestigingsvoucher aangegeven. Wanneer u assistentie nodig heeft na vertrek, dan kunt u ons bereiken via ons lokale telefoonnummer.
  • Bieden jullie ook diensten op maat aan?

    Ja, diensten op maat moeten echter ruim van te voren worden aangegeven zodat de speciale aanvragen kunnen worden voorbereid.
  • Hoe kan ik betalen voor chauffeursdiensten?

    Auto Europe accepteert de creditcards American Express, Mastercard en Visa als betaalmiddelen.
  • Hoe snel kan ik een chauffeursdienst reserveren?

    Auto Europe garandeert een bevestiging wanneer er minimaal 24 uur van te voren is gereserveerd. De diensten dienen van te voren te worden betaald en creditcard informatie wordt bewaard voor eventuele bijkomende kosten (zoals mobiele telefoondiensten, enz.).
  • Hoe wordt mijn reservering bevestigd?

    Een gedetailleerde bevestigingsvoucher wordt naar u toegestuurd. Als u per telefoon reserveert, worden de vouchers meteen na ontvangst van de betaling naar u gefaxt. Als u online reserveert, worden de vouchers direct na onvangst van de betaling naar u toe gemaild. In beide gevallen wordt de volgende werkdag een kopie gestuurd.
  • Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn reservering?

    Reserveringen worden volledig vergoed tot 24 uur voor het begin van de service (lokale tijd). Voor 'No show' reserveringen worden de volledige kosten van de transfer in rekening gebracht.
  • Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van mijn reservering?

    Er zijn geen kosten verbonden aan het wijzigen van een reservering voor een chauffeurservice.
Kies het land waar u woonachtig bent
close