Auto Europe

  • NEDERLAND
  • Neem contact op met onze huurspecialisten

    AUTOVERHUUR INTERRENT KEY'N GO

    • 7.9
    • 7.6
    • 8.5
    • 8.4
    • Algehele waardering
    • De baliemedewerkers
    • Staat van de auto
    • Service bij het inleveren
    July 31
    Interrent again was the one with the best rate for a good car with pickup at the airport
    July 23
    Zeer vriendelijke medewerkers balie, ook bij het terugbrengen van de auto zeer vriendelijke jongen die de auto voor mij wilde parkeren bij de "return". En daarbij mijn zware koffer uit de auto wilde tillen. Top!
    July 23
    Het duurde erg lang voordat we eindelijk aan de beurt waren. Verder alles prima!
    Meer lezen

    Auto huren bij InterRent Key'N Go via Auto Europe

    InterRent Key'N Go autoverhuur - Auto EuropeInterRent Key'N Go is Europcar's nieuwe wereldwijde autoverhuurpartner. Sinds de oprichting is InterRents bekendheid gegroeid, met een wereldwijde klantenkring die kwaliteitsauto's zoekt en een prettige autohuurervaring. InterRent biedt diverse auto's in verschillende categorieën met een groot aantal mogelijke ophaallocaties waar u uit kunt kiezen.

    Via Auto Europe kunt u InterRent Key'N Go als verhuurpartner kiezen en van een nieuwe digitale ervaring profiteren. Bekijk uw mogelijkheden en prijzen via het nieuwe Key'N Go serviceportaal. Een auto huren via InterRent Key'N Go zorgt voor een eenvoudige huurafwikkeling, zonder kwaliteit te moeten inleveren.InterRent Key'N Go autohuur service

    Wilt u een auto huren bij InterRent tijdens de Coronacrisis, hoeft u zich over uw veiligheid geen zorgen te maken. Net als onze andere partners heeft InterRent eveneens talrijke maatregelen genomen zodat u onbezorgd op weg kunt..

    Met de Auto Europe online zoekmachine kunt u eenvoudig zoeken, vergelijken, extra opties toevoegen en de boeking moeiteloos afronden, zodat u het ideale voertuig kunt vinden, passend bij uw budget.

    Autoverhuur InterRent Key'N Go: Wat is het Key'N Go serviceportaal?

    Soms neemt het ophalen en afleveren van uw huurauto veel tijd in beslag. Zou het niet fijn zijn als u niets anders hoeft te doen dan de autosleutels op te halen, en als u geen formulieren moet invullen na een lange vlucht? Met deze gedachte in het achterhoofd is een nieuwe digitale ervaring gecreëerd - en daarmee een heel positieve autohuurervaring. Het Interrent Key'N Go serviceportaal biedt een snelle procedure de autosleutels op te halen en terug te geven. Dankzij deze service is er geen reden meer bij de balie van het verhuurkantoor in de rij te wachten, nadat uw documenten zijn gecontroleerd.In minder dan één minuut tijd heeft u de sleutels in uw bezit en kunt u uw reis beginnen. Deze hele procedure kunt u naadloos uitvoeren op uw mobiele telefoon.

    Huur een auto zonder tijdsverlies

    Het nieuwe Key'N Go paket is een zelfbedieningspaket. Om dit te kunnen gebruiken dient u zich vóór aankomst op de ophaallocatie via deze link te registreren op uw mobiele telefoon: http://wsgw.goldcar.es/idvalidation/scandocs/02343. Vul uw emailadres in en uw InterRent boekingsnummer welke u bovenaan rechts op uw Auto Europe InterRent Key'N Go autohuur voucher terugvindt. Daarnaast dient u te beschikken over een geldig rijbewijs, paspoort of identiteitskaart en creditcard.

    InterRent autohuur boekingsnummer

    Zodra u uw boeking online heeft voltooid, krijgt u een bevestiging met belangrijke huurinformatie. Zodra u deze bevestiging heeft, moet u deze 5 stappen volgen:

    1. Kies uw gewenste taal
    2. Voer uw boekingsnummer in, of scan de code die we gestuurd hebben met uw mobiele telefoon
    3. Selecteer het gewenste voertuig uit de betreffende autocategorie
    4. Haal uw autosleutels op
    5. Begin uw reis

    Key'N Go voordelen

    ✔ Geen gewacht

    Key'N Go service is zonder twijfel de snelste manier op weg te komen. Het is ideaal als u het druk heeft en niet wilt riskeren tijd te verliezen bij de balie met het invullen van formulieren. Kies simpelweg uw huurauto met uw mobiele telefoon uit een breed aanbod van voertuigen.

    ✔ Geen kleine lettertjes

    Als onze klant is het belangrijk dat u zich zeker en veilig voelt als u bij ons boekt. Met het Key'N Go serviceportaal kunt u ontspannen en er zeker van zijn dat u in goede handen bent. De grootst mogelijke dekking is aan alle Key'N Go services toebedeeld en derhalve is er niet eens een borgsom nodig als u de auto ophaalt. Zo worden kleine lettertjes vermeden!

    ✔ Behulpzame medewerkers

    Als u Key'N Go gebruikt is het niet nodig naar het kantoortje te gaan op de ophaallocatie om uw auto te kunnen meenemen. Als u echter vragen of problemen heeft, is er altijd een medewerker beschikbaar die u van dienst kan zijn. En mocht u nog extra's willen boeken, neem dan contact op met het personeel van InterRent, dat u daarbij graag behulpzaam zal zijn.

    ✔ Veiligheid op de eerste plaats

    Uw online veiligheid is onze eerste prioriteit als u bij ons boekt. Het systeem waarmee uw documenten worden geverifieerd is veilig en eenvoudig te bedienen - het is niet nodig naar kantoor te gaan. Als u zich registreert, moet u een foto maken van uw rijbewijs en overige documenten. Deze informatie wordt vervolgens veilig opgeslagen en is ook voor toekomstige boekingen beschikbaar, zodat u het proces niet moet herhalen. Deze werkwijze versnelt het huren van een auto enorm.

    Vragen & antwoorden

    Wat gebeurt er als ik de documenten niet digitaal aanlever?

    Wilt u een auto huren bij InterRent Key'N Go, dan moet u zich vóór aankomst op de ophaallocatie online registreren via deze link die u op uw mobiele telefoon moet openen - http://wsgw.goldcar.es/idvalidation/scandocs/02343. Indien u niet in staat bent de documenten digitaal aan te leveren, of indien de kwaliteit onleesbaar is, moet u naar het kantoor van InterRent gaan om uw identiteit en documenten handmatig te laten controleren.

    Ik kreeg tijdens het digitaliseringsproces een foutmelding, is mijn boeking nog geldig?

    Ja, uw boeking blijft geldig. Indien er een foutmelding verschijnt tijdens het digitaliseren van uw documenten, dient u s.v.p. naar de balie van InterRent te gaan om dit alsnog handmatig te laten doen.

    Is personeel aanwezig tijdens het ophalen via Key'N Go?

    Dit proces is erop gericht u zo snel mogelijk op weg te helpen. Eén van de voordelen is dat u niet naar de balie hoeft te komen of in de rij moet wachten. Maar indien u iemand wilt spreken, vragen heeft of hulp nodig heeft, is er altijd iemand aanwezig om u van dienst te zijn.

    Wat is in de Key'N Go service inbegrepen?

    Key'N Go is het meest complete paket van InterRent, en is inclusief:

    • Geen eigen risico
    • Zeer omvangrijke Super Relax dekking
    • Hulp bij pech onderweg
    • Vol-vol tank
    • Geen kleine lettertjes of verrassingen.

    Waar wordt deze Key'N Go service aangeboden?

    U vindt de Key'N Go service op de volgende locaties:

    • Frankrijk - Paris Charles De Gaulle, Bordeaux, Lyon, Toulouse en Nice
    • Italië - Milan Bérgamo en Rome Fiumicino
    • Spanje - Alicante, Malaga, Barcelona, Barcelona Sants, Madrid, Mallorca, Noord Tenerife, Zuid Tenerife, Lanzarote en Las Palmas
    • Portugal - Faro, Porto en Lissabon.

    Op dit moment wordt de Key'N Go service uitgebreid naar meerdere locaties wereldwijd. Daarom adviseren wij u contact met ons op te nemen voor de actueelste info m.b.t. de locaties.

    Waar zijn de Key'N Go ophaal terminals geplaatst?

    Op uw boekingsbevestiging vindt u precieze informatie omtrent de locatie van de Key'N Go terminal. Mocht u problemen ondervinden, ga dan s.v.p. naar de balie van InterRent waar u verder wordt geholpen.

    Waar vind ik mijn huurauto als ik de sleutels heb?

    U vindt informatie omtrent de locatie van uw huurauto op het scherm van de Key'N Go terminal. Deze informatie is tevens op de samenvatting van uw huurovereenkomst gedrukt die u bij de terminal krijgt uitgeprint.

    Waar lever ik de sleutels in als ik de auto heb teruggebracht?

    Voor het inleveren van de autosleutels zijn speciale drop-off boxen bij het parkeerterrein geplaatst.