Auto Europe

  • NEDERLAND
  • Neem contact op met onze huurspecialisten

    HERTZ AUTOVERHUUR TIJDENS COVID-19

    • 9.3
    • 9.3
    • 9.4
    • 9.3
    • Algehele waardering
    • De baliemedewerkers
    • Staat van de auto
    • Service bij het inleveren
    March 10
    De poging tot bijverkoop bij het ophalen is een beetje verwarrend en irritant. Verder is het...
    March 07
    Er was geen balie. Bij het ophalen binnen de aangegeven kantoortijden was het kantoor al dicht. We moesten gebruik maken van een automaat en die deed het pas na 3 keer proberen. Na de 2e keer telefonisch contact opgenomen, maar...
    March 07
    Ik kreeg een automaat, een upgrade waar ik heel blij mee was. De rekening voor lokale kosten achteraf was onduidelijk maar daar heb ik over gebeld en toen werd het opgelost.
    Meer lezen

    Hertz Aankondiging

    Auto huren bij Hertz - Auto EuropeWij zijn door het bestuur van Hertz alsmede internationale berichtgeving geïnformeerd dat Hertz in de Verenigde Staten de regering aldaar afgelopen vrijdag 22 mei 2020 om ondersteuning heeft gevraagd in het kader van het zogenaamde Chapter 11, wat onderdeel uitmaakt van een wettelijk beschermingspaket in geval van faillissement. Dankzij deze maatregel heeft het bedrijf de mogelijkheid zijn dienstverlening resp. verhuur als voorheen aan te bieden, en tegelijkertijd het bedrijf te herstructureren en zijn schulden te herzien. Wij wijzen erop dat in het verleden andere grote Amerikaanse bedrijven zoals General Motors en National/Alamo Autoverhuur dit traject eveneens succesvol doorlopen en achter zich gelaten hebben.

    Deze maatregel betreft uitsluitend Hertz in de VS. De Hertz vestigingen en franchisepartners in andere landen wereldwijd zijn hiervan niet betroffen en doen allemaal hun werk als voorheen.

    Voor klanten van Auto Europe betekent dit dat er niets verandert en wij onze samenwerking met Hertz net als voorheen voortzetten en boekingen aannemen. Niettemin houden wij de situatie scherp in de gaten. Mocht er een reden zijn voor een klant van verhuurpartner te wisselen vanwege faillissement, dan zullen wij deze klant ruim van tevoren op de hoogte stellen, en een passend alternatief aanbieden.

    Maatregelen voor uw veiligheid en gezondheid als u een auto gaat huren bij Hertz gedurende COVID-19

    De Hertz Corporation is een dochteronderneming van Hertz Global Holdings, Inc. die wereldwijd huurauto's aanbiedt onder de merken Hertz, Dollar, Thrifty en Firefly. In totaal bedrijven ze circa 10.200 vestigingen in NBoord-Amerika, Europa, het Caribisch gebied, Latijn-Amerika, Afrika, het mIdden Ossten, Azië, Australië en Niuew-Zeeland. De Hertz Corporation is één der grootste autoverhuurbedrijven ter wereld, en het merk Hertz één der bekendste.

    Auto Europe is trotz op zijn samenwerkingsverband met gerenommeerde bedrijven zoals Hertz. Onze solide samenwerkingsverbanden maken het ons mogelijk, de scherpste autohuurtarieven aan te bieden en de beste service. Bij Auto Europe kunt u reken op meer dan 60 jaar ervaring, en op kompetente assistentie vóór, tijdens, en na de huurperiode. Wij staan graag voor u klaar, online en telefonisch onder nummer +31 85 001 2614. Aarzel niet ons te bellen als u een auto wilt huren bij Herz ten tijde van het Coronavirus. Wij helpen u graag een zorgeloze start in uw huurautovakantie!

    Auto huren bij Hertz - Veiligheidsmaatregelen om klanten tegen het Coronavirus te beschermen

    Alle autoverhuurlocaties van Hertz zijn volgens de reguliere openingstijden geopend. De aanbevelingen en richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) alsmede van lokale regeringen inzake omgang met het Coronavirus (COVID-19) worden nauwkeurig opgevolgd. Wat betreft de reiniging van de voertuigen neemt Hertz extra maatregelen om het besemttingsrosico zo gering als mogelijk te houden.

    Reinigingsbeleid en procedures bij Hertz

    Naast de standaardschoonmaakprocedures is het reinigingsbeleid bij Hertz nog verscherpt, wat goed is om te weten mocht u een auto huren bij Hertz tijdens COVID-19. Dit geldt zowel voor de buiten- als binnenkant van de huurauto, en betreft vooral oppervlaktes die veelvuldig worden aangeraakt zoals deurgrepen, stuur, autogordels, versnellingspook, stoelen enzovoorts. Deze worden bijzonder intensief schoongemaakt met een speciaal ontsmettingsmiddel, om de auto gereed te maken voor de volgende klant. Zodra Hertz over een mogelijk geval van bestuurder of passagiers wordt geïnformeerd, wordt het voertuig voor een bepalde periode geïsoleerd waarna het een grondige ontsmettingsbeurt krijgt. De mogeljikheid tot handen wassen wordt, indien mogelijk, zowel aan klanten als aan medewerkers geboden.

    Hertz heeft de volgende maatregelen ingevoerd die door het personeel op alle locaties worden omgezet:

    • Alle oppervlaktes die veelvuldig worden aangeraakt zoals stuur, autogordels, grepen, versnellingspook, panelen enz., worden zorgvuldig met een schoonmaakmiddel gereinigd.
    • Er dient voldoende water, zeep en schone kleding te zijn.
    • Wegwerpproducten zoals bijv. wegwerphandschoenen dienen zorgvuldig te worden weggegooid.
    • Als de auto is geparkeerd na het inleveren en schoonmaken moeten alle oppervlaktes nogmaals met een poetsdoekje worden afgeveegd.
    • Vóór elke autohuur worden de autosleutels en aanhangers met een ontsmettingsmiddel schoongemaakt.
    • Het personeel draagt wegwerphandschoenen wanneer ze de auto op de volgende klant voorbereidt.
    • Tijdens een normale werkdag (08:00-16:00 uur) wordt de balie tenminste 2 x per dag intensiever gereinigd.

    NIEUW: Introductie van het nieuwe "Hertz Gold Standard Clean"-zegel

    Let op dit zegel bij uw volgende autohuur bij Hertz. Als u het "Hertz Gold Standard Clean"-zegel op uw huurauto ziet kunt u ervan verzekerd zijn dat u de eerste persoon bent die in het gereinigde voertuig plaatsneemt.