Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
  • Beoordeeld door: JAN THEODORUS - February 14, 2017
  • De site met de boekingen alles zeer duidelijk en overzichtelijk. Zeer goede en directe service op een contract voor autohuur. Geweldig!
  • Beoordeeld door: ROLAND - January 9, 2017
  • Ik ben blij met de service van auto Europe. Graag de autoverhuur bedrijven controleren op hunservice en ook concequencies aan verbinden.
Ergernissen op de luchthaven

Waar ergert u zich aan op de luchthaven?


Voordat u aan boord van het vliegtuig plaats kunt nemen zijn er een aantal obstakels die u moet nemen, zoals het wachten in de rij voor u kunt inchecken en het wachten in een nog langere rij voor de beveiliging. Hoewel de luchthaven het beginpunt is van een opwindende vakantie kunnen deze situaties zeker stress met zich meebrengen.

 

Het tweede deel van de enquête "Wat ergert ons tijdens de vakantie?" van Auto Europe laat zien welke situaties we het meest vervelend vinden op de luchthaven. Onze klanten hebben hun eigen ervaringen met ons gedeeld die u in de infographic hieronder kunt zien. Herkent u onderstaande situaties?

 


Indien u de volledige infographic wilt zien klikt u hieronder!

 

Wat ergert ons op de luchthaven

 


 

Wij hebben klanten gevraagd waar zij zich tijdens vakantie het meest aan ergeren en dat blijken situaties op de luchthaven te zijn. Klinkt dit bekend?

 


          CHECK-IN

 

  • Aan de check-in balie een te zware tas opnieuw moeten inpakken (problemen met bagage)
  • Te weinig personeel bij de check-in balie en lange rijen
 
Check-in
 
Security
 

         LUCHTHAVENBEVEILIGING

 

  • Als u alles uit uw tas moet halen of kledingstukken uit moet trekken

 


 

BELASTINGVRIJ

 

  • Opdringerig winkelpersoneel dat u achtervolgt en parfum op u probeert te spuiten
 

         PRIJS EN KWALITEIT VAN ETEN IN RESTAURANTS OP DE LUCHTHAVEN

 

  • Onsmakelijk en duur eten

 

 

Wachtruimte
 

         BIJ DE GATE

 

  • Mensen die meerdere stoelen gebruiken
  • Mensen die meerdere stopcontacten gebruiken
  • Vertraging of annulering van vluchten
  • Mensen die de rij om te boarden blokkeren

 

   

ROOKRUIMTES

 

  • Kleine ruimtes met teveel mensen en, natuurlijk, vol met rook
 
   

Auto Europe adies

 

Ondanks deze vervelende situaties wenst Auto Europe u een prettige vlucht!

Advies: Voor een probleemloze reis huurt u een auto bij aankomst.

 


Klik op de afbeelding voor de infographic:

 

Wat ergert ons op de luchthaven
 

 

Kies het land waar u woonachtig bent
close