Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
  • Beoordeeld door: JEROEN - May 30, 2017
  • wel hoge borgsom en slecht geinformeerd over de borgsom.(kleine letters) verder was alles perfect geregeld. daarom deze zomer weer voor 20 dagen een auto gehuurd.
Vervelende vliegtuigpassagiers

De meest vervelende vliegtuigpassagiers

Het is eindelijk zover! De vakantie is geboekt, de koffer is gepakt en u heeft de lange rij van de check in en security overleefd. En juist op het moment dat u uw veiligheidsriem vast wilt maken en wilt ontspannen komt u erachter dat uw medepassagier graag kletst met Jan en alleman, eten bij zich heeft dat niet al te prettig ruikt of heeft besloten uw schouder als kussen te gebruiken. Klinkt dit bekend in de oren?

Volgens onze recentelijk afgenomen vragenlijst ergeren wij ons het meest aan dit soort vliegtuigpassagiers. Auto Europe heeft deze infographic gebaseerd op de resultaten van de vragenlijst. Veel succes tijdens uw volgende vliegreis!

 


Klik op de afbeelding hieronder voor de complete infographic!

 

Infographic - De ergste medepassagiers
 

 

Na weken keihard gewerkt te hebben bent u toe aan vakantie en is het tijd voor een welverdiende reis. Het lukt u om op tijd in te checken, u komt goed door de beveiliging heen en u zit eindelijk in het vliegtuig. En net wanneer u denkt te kunnen ontspannen komt u erachter dat dit uw buren zijn voor de rest van de reis...

 

Huilende kinderen

Kinderen kunnen een zegen zijn, behalve wanneer ze in een afgesloten ruimte de longen uit hun lijf schreeuwen, en u weet dat u hier de rest van de vlucht geen ontsnappen aan is. Hier is weinig aan te doen, behalve te zorgen voor extreem goede oordoppen op het geluid tegen te houden, of op zijn minst draaglijk.

 

Luide slapers en snurkers

Indien u oordoppen heeft van zeer goede kwaliteit dan kunt u deze tevens gebruiken als u een luid snurkende passagier in uw buurt heeft. Deze luide snurkers kunnen er zelf ook weinig aan doen. Terwijl de rest van het vliegtuig wordt geplaagd door ronkende geluiden, dromen zij van hun op handen zijnde vakantie.

 

Kinderen die zich niet gedragen

Echter, zelfs de beste oordoppen kunnen weinig uithalen wanneer er kinderen in het vliegtuig zitten die zich misdragen. Als u "geluk" heeft is het enige wat u kunt doen deze kinderen te negeren. U kunt proberen met ze te spelen als afleidingsmanoeuvre, of geef ze een koekje van eigen deeg. Dat kan ook heel leuk zijn.
 

Mensen die met hun stoel naar achteren leunen

Op elke vlucht zit wel die ene persoon die geen rekening houdt met persoonlijke ruimte. Mensen die regelmatig vliegen zullen ongetwijfeld in stilte gevochten hebben voor een armleuning of voor beenruimte als mensen voor hun met hun stoel naar achteren leunen. En wat kunt u doen? U kunt vragen of ze met hun stoel "normaal" willen zitten of u kunt ook met uw stoel naar achteren gaan zitten. En zo het domino effect in gang zetten.

 

Dronken en luide passagiers

Dit zijn waarschijnlijk de meest vervelende mensen. Ze zijn overal, schreeuwen, stinken en maken de ruwste en grofste opmerkingen. Wat u ook zegt, voor een gevecht zullen zij niet terugdeinzen. Het is beter om dit over te laten aan de stewards en stewardessen en bespaar uzelf de moeite. Een andere optie is om zelf dronken te worden en alvast in de vakantiestemming te komen.

 

Mensen die veel te dicht tegen u aan zitten

Voor dit soort mensen geldt hetzelfde verhaal als vermeld in de paragraaf over mensen die met de stoel naar achteren leunen. Kijk rond of er een stoel naast het raam vrij is. Staren naar de wolken is een perfect excuus, evenals doen alsof u slaapt. Vanaf het moment dat u opstijgt, tot het moment dat u landt.

 

Passagiers die hun schoenen en sokken uittrekken

Gatsie! Oordoppen mogen dan perfect zijn voor het dempen van lawaai, maar er is vrij weinig dat u kunt doen wanneer iets stinkt. U kunt de steward of stewardess vragen om met de desbetreffende persoon te spreken, of als u durft kunt u deze even aantikken en overdreven snuiven en een gezicht trekken.

 

Mensen die maar blijven praten

Ook hier raden wij aan de "staren naar de wolken" techniek te gebruiken of, als u niet aan het raam zit, te doen alsof u slaapt. Nog beter; doe uw koptelefoon op en sluit uw ogen. Zo blokkeert u de twee belangrijkste kanalen waarmee u informatie ontvangt.

 

 

Maar, nog even volhouden en u kunt van uw vakantie genieten!

 

Infographic: De ergste medepassagiers

 

 


 
Klik hieronder voor de infographic
 
Infographic - De meest vervelende passagiers op een vliegtuig
 

 
Kies het land waar u woonachtig bent
close