Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN LOS ANGELES
Bronnen > Klantenbeoordelingen > USA > Los Angeles

Los Angeles, USA: 44 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Los Angeles:
customer review star rating
24
15
2
0
3

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ROBERT - July 17, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ben zeer tevreden, is goed geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Ben tevreden, alleen proberen ze tijdens het ophalen van de auto je nog extra verzekeringen aan te smeren. Dit gebeurt nogal opdringerig. Verder een prima auto en goede service met het naar het vliegveld LAX brengen na het terugbrengen van de auto.
  • Beoordeeld door: WILLEM JAN - May 6, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ook al huur ik niet vaak een auto, waneer ik huur huur ik via Auto Europe. Tot op heden zeer tevreden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Ondanks dat ik alle benodigde verzekeringen via Auto Europe had afgesloten heeft de baliemedewerker toch nog voor $263,00 aan (niet benodigde) verzekeringen afgesloten, zeer gerafineerd en achteraf niet nodig daar ik alleen locaal in LA verbleef en de standaard roadservice ruim voldoende was en de inzittende verzekering volledig in mijn uitgebreide reisvezekering zat. Hier heb ik daags na het afsluiten over gemaild met Auto Europa en zal daar zeker nog een klacht over indienen! Verder voldeed de auto prima.
  • Beoordeeld door: JEAN JACQUES - January 10, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima verzorgd en uitstekende medewerking bij wijziging van data
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Beetje rommelig bij het afhalen. Echter goed opgelost in 2e instantie
  • Beoordeeld door: JOHANNES B T - January 10, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed en snel met perfecte service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Goed
  • Beoordeeld door: ANNETTA - November 7, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk reserveren en wijzigingen doorgeven. Een verschil aan huurbedrag wordt binnen enkele dagen weer op de credit card bijgeschreven. Goed geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Beoordeeld door: RALPH - October 14, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed contact middels email. Na maken van een reservering ging huurprijs op website omlaag. Na dit aangegeven te hebben werd verschil onmiddelijk op mijn creditcard teruggestort. Goede service!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Ik had zeer duidelijk in mijn contract met AutoEurope staan: Full/Full option mbt brandstofbeleid. Tevens had ik geen interesse in andere verzekeringen dan die vermeld waren in de AutoEurope reservering. Toch heeft Dollar mij de FPO berekend. Bij mij onbekend wat dit betekende, maar dit is dus de full service option waarbij je een volle tank betaalt en leeg mag inleveren. Ik heb het voertuig met volle tank ingeleverd (zoals ik gereserveerd had) maar krijg dus niets terug! Onfatsoenlijk! Ook hebben zij PAI/PEC berekend en mij wijs gemaakt dat dit een soort borg was. Achteraf (in NL) blijkt dit dus een extra verzekering te zijn die ik niet nodig had omdat ik al een reisverzekering had. Ik ben dus flink misleid door Dollar!
  • Beoordeeld door: WILHELMUS - October 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen specifieke opmerkingen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Een goede autoverhuurder maar geen enkele concessies t.o.v.free upgrades zoals ik die in de laatste 9 jaar heb mogen ervaren bij onze autohuur in de usa. dit is bij alamo iets soepeler geregeld.verder kreeg ik dit keer een nissan sentra die uitstekend voldeed aan onze verwachtingen op de 2098 mijl die we hiermee afgelegd hebben.
  • Beoordeeld door: HETTY - September 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geen probleem gehad
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima bedrijf.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Goed bedrijf. Nette en vlotte afhandeling.
  • Beoordeeld door: JORIS - November 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Beste prijs, goede klantenservice, zelfs nog boeking gewijzigd paar dagen voor vertrek tegen lagere prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Beoordeeld door: YU - November 1, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Iets waaar AE niets aan kon doen, de auto was niet goed af-getankt. Je ziet dat niet omdat je niet weet 'hoe snel' een benzine meter loopt. Ons werd het duidelijk toen we zelf tankten en zagen dat de wijzer anders, voller, aangaf
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Niet echt, de mensen waren duidelijk en dachten in redelijkheid met de klanten mee
  • Beoordeeld door: ADRIAAN - September 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geholpen met gestelde vragen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Shuttlebus bracht ons niet op de locatie waar we moesten zijn. Op locatie maakt met misbruik van het feit dat je al 24 uur in touw bent, door je toch die extra verzekering aan te willen smeren. Daarnaast moet je diverse parafen en handtekeningen zetten op een soort kassabon waarbij je niet echt weet, en je ook niet de tijd gegeven wordt, waarvoor je tekent. Als je dan uiteindelijk het adm. gedeelte hebt gehad, wordt je het diepe ingestuurd, en mag je een auto gaan zoeken. Ook dit ging niet naar behoren. Uiteindelijk konden we uit 1 auto kiezen. Al met al waren we niet tevreden bij het ophalen van de Auto. Het inleveren ging zonder problemen.
  • Beoordeeld door: GERARDUS - August 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen suggesties
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Vind het triest dat we via Auto Europe een all-in prijs betalen en dat ze je vervolgens bij het verhuurbedrijf een Road Assistence in de maag splitsen omdat volgens hun dit niet is gegarandeerd terwijl Auto-Europe dit wel bij de All-in prijs vermeld. Is toch weer een extra kostenpost van 159 dollar, die naar onze mening NIET zou moeten zijn. Niet netjes dus of van Auto-Europe of van Dollar. Verder geen klachten
  • Beoordeeld door: MICHEL - August 4, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb voor mijn vakantie naar het westen van de USA, telefonisch een auto gehuurd. Ik wilde dat ik volledig verzekerd zou zijn zodat ik niet voor nare verrassingen zou komen te staan. Er werd mij, door een medewerker zeer duidelijk verteld, dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken. Dat ik alles betaald had en dat ik volledig verzekerd was. U zult begrijpen dat ik met stomheid geslagen was toen bleek dat ik bij het autoverhuurbedrijf, een bedrag van 500 euro moest betalen als ik volledig verzekerd wilde zijn!!! Ik had ter plekke weinig keus en dus heb ik betaald. Ik ben echter ontzettend teleurgesteld in deze gang van zaken. Over enkele dagen heb ik opnieuw een auto gehuurd maar vrees voor weer een nare financiële verrassing!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • De gehuurde auto was prima. Echter laat de samenwerking met autoeurope kennelijk nog wat te wensen over. Dit gezien het feit dat ik in de veronderstelling was, dat ik alles betaald had en volledig verzekerd dacht te zijn. DOLLAR gaf echter aan dat ik absoluut niet volledig verzekerd was en dat dit mij dan nog 500 euro extra zou kosten. Echt onbegrijpelijk!!! Ik ben hier dan ook ontzettend pissig en teleurgesteld over.
  • Beoordeeld door: CORNELIS - July 24, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Kwaliteit en prijs is niet in balans. Aangegeven dat er dochter met rolstoel meegaat. Niet verwerkt. Men was bij Dollar niet te spreken over Auto Europe.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • 3 uur wachttijd Dollar. Door overlijden vader te hoge kosten voor nieuwe inlever lokatie. Meer dan 50% van huursom. tevens 100 Dollar voor halve tank, bij pomp 25 Dollar.
  • Beoordeeld door: HJ - July 3, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Gunstige tarieven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Lange wachttijd bij het ophalen van de auto
  • Beoordeeld door: FRANS - July 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede afwikkeling en goed aangeboden verzekeringspakket
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • 6 uur te laat ingeleverd. Dollar rekent 1 dag met erbij verzekeringen, dat is logisch. Dollar rekent ook een volle tank brandstof van ca. $ 60 en dat is onjuist, deze werd niet geleverd. Ga hiervoor nog protest aantekenen. Personeel bij ophalen is onvriendelijk als je geen extra verzekeringen neemt, de glimlach is meteen weg.
  • Beoordeeld door: WILHELMUS - June 2, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Probeer de website zo duidelijk mogelijk te maken mbt auto huur in de USA en de benodigde verzekeringen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Bij aankomst bleek er erg weinig auto keuze te zijn. Ik had een SUV (Jeep grand cherokee) besteld en er stond alleen nog een Dodge journey om mee te nemen. Dit is volgens mij eigenlijk een iets lagere klasse. De Dodge heeft overigens prima zijn best gedaan :-)
  • Beoordeeld door: AART - April 27, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb gekozen voor een upgrade van de rental, dat is geheel voor mijn rekening, daarnaast echter komen er toch nog aardig wat extra kosten bij.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Op een drukke betaalde parkeerplaats in Santa Monica, op de laatste huurdag van de rental, is de ruit van de linkerachterportier ingeslagen en al onze bagage gestolen. Ter waarde van € 6000. Een official vertelde ons later dat huurauto's zijn te herkennen aan de stickers met barcodes op de voorruit en zijruit en dat criminelen daar op loeren. Waarom kunnen deze stickers niet verborgen geplaatst worden, bijvoorbeeld op deurstijlen.
  • Beoordeeld door: DIRK - March 16, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel, goed en voor een goede prijs online geboekt, op lokatie aangekomen was alles prima in orde.Had het all in pakket geboekt en er werd dan ook niet door de Dollar verhuurder geprobeerd extra verzekeringen e.d. aan te praten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De Dollar vestiging in LA Airport is mij goed bevallen, vriendelijk personeel die alle rustig uitleggen. Mij werd verteld dat ik een auto in het SUV vak mocht uitzoeken.Eeenmaal aangekomen was het aantal auto's beperkt en niet iedere auto was even netjes,Na een halfuurtje gewacht te hebben kwamen er een paar net schoongemaakte andere auto's voor ons vak . Ik heb toen een mooie jongere SUV kunne meenemen die prima in orde was. Dus bij weinig aanbod in het vak van je keuze moet je gewoon even geduldig zijn en dan komt het goed.
Kies het land waar u woonachtig bent
close