Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN BOSTON

Boston, USA: 10 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Boston:
customer review star rating
6
2
2
0
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 10

  • Beoordeeld door: HANS - November 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld tegen scherpe prijs
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Goede auto meegekregen
  • Beoordeeld door: MICHAEL - January 10, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe is OK, maar ik was niet tevreden met Thrifty. Zie beneden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • 1. Thrifty brengt teveel in rekening voor de "EasyPass" voor de tolwegen, zeker voor een huur van korte duur. 2. De "EasyPass" was niet in de auto en het duurde vrij lang om een nieuw te krijgen. 3. De proces bij de uitgang duurde ook heel lang, ook in vergelijking met ervaringen bij andere verhuur bedrijven. 4. De ruitensproeier werkte niet bij lange temperature. Zeer gevaarlijk rijden en echt onacceptabel. Kwaliteit van de vloeistof was te laag.....niet genoeg antivries. Ik moest het ontdooien, uitpompen en vervangen. Zeer slecht van Thrifty!!
  • Beoordeeld door: YTZEN - October 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • prima
  • Beoordeeld door: RONALD - August 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Gebruik de site al jaren en ben tevreden over de dienstverlening. Gebruik van website mag makkelijker, waardoor je beter kunt selecteren. Wat ik niet begrijp is dat ik vooraf allerlei gegevens moet invullen/aanleveren en dat dit dan bij de verhuurder vaak allemaal opnieuw moet. Als laatste merk ik dat ik op locatie wordt overvallen door allerlei exta's, waarbij ik op dat moment niet weet wat ik daarmee aan moet. Ook daar zou hulp bij welkom zijn.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Het incheckproces verliep z'e'er traag. Ik heb zeker een uur op de luchthaven moeten wachten. Vond dat echt een slechte zaak. Moest daarnaast allerlei zaken bijkopen (verzekering + kosten Tolkastje). Aan de andere kant zeer goede service gehad bij storing auto. Auto werd zonder problemen omgewisseld en weer met een volle tank afgeleverd. Zowel de telefonische ondersteuning als de uiteindelijke afhandeling van Dollar was voortreffelijk!
  • Beoordeeld door: JOHANNES - July 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed geregeld (inclusief alle verzekeringen indien gewenst) en meestal scherpe prijzen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Ik vond het vervelend dat ze je allerlei extra's aan proberen te smeren waarbij ze niet duidelijk zijn over de totaalkosten. Een kastje voor de tolqwegen bleek zomaar 200 dollar voor 3 weken te kosten.... Dat hadden we niet gedaan als we dat hadden geweten. En de auto net iets te laat inleveren (anderhalf uur) kostte ook nog eens 100 dollar. Echt idioot.
  • Beoordeeld door: SUZANNE - May 20, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag een aanklikveld wel/geen extra bestuurder bij alle auto's. Was een onaangename verrassing dat dat $ 195 bleek te kosten.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Extra bestuurder bleek dus $195 te zijn, zij stelden voor dan een extra verzekering van ca. $ 135 te kopen, want daar zit een extra bestuurder in. Ze probeerden van alles aan te smeren wat helemaal niet nodig is. Bijvoorbeeld een Tolwegenvignet.
  • Beoordeeld door: GERRIT - November 26, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Te veel hinderlijke emails na boeking. Niet al teveel duidelijkheid over inclusieve verzekeringen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Veel verkoopraatjes over verzekeringen, upgrade, tolmachines, etc.
  • Beoordeeld door: FRANS - October 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Contact met Nederlandse vestiging verloopt via Duitsland. Dit werkt verwarrend.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - THRIFTY
  • Moeizame ervaringen in 2013. Zijn uiteindelijk opgelost via Auto Europe Duitsland. Thrifty heeft, wederom via Duitsland uiteindelijk schuld bekend en restitutie van ten onrechte afgeschreven bedragen heeft plaatsgevonden. Waarschuwing aan andere klanten: controleer of het kenteken van de huurauto overeenkomt met dat wat staat vermeld op de papieren die getekend moeten worden. In mijn geval reed de auto waarvoor ik tekende vrolijk rond in Florida en de boetes die daar werden opgelopen door de actuele chauffeur werden afgeschreven van mijn creditcard....Kostte 2 maanden moeite om dat geld terug te krijgen.
  • Beoordeeld door: ANDRIES - August 22, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • geef een advies over opties ter plaatse zoals adveis over aanschaf tolvignet of kopen benzine tank of zelf tanken. AutoEurope is en blijft in mijn optiek verantwoordelijk voor afspraken en nakomen ervan en de performance van de betreffende verhuurder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • geeft zeer gekleurde adviezen ten faveure van het eigen belang. Bijv de sterk aanbevolen tolafkoop is volstrekt overbodig dan wel extreem duur. Over de eveneens aanbevolen extra banden en glas verzekering kan ik gelukkig zelf goed oordelen en dus niet kopen. De benzine prijs die Dollar in rekening brengt is de hoogste die ik gedurende mijn verblijf in New England heb betaald, zonder zoeken naar goedkope(re) tankstations. Een routeplanner is zoals altijd erg prijzig ook bij langere huur. Uiteindelijk toch een dure autohuur. Overigens heeft Dollar een prima vrijwel nieuwe auto geleverd.
  • Beoordeeld door: RAYMOND - August 2, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed geholpen met de vragen die ik had.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ze proberen je na een lange en vermoeiende vlucht vanalles aan te smeren. Als je niet alles aanneemt krijg je een chagrijnig gezicht. Onze auto was niet schoongemaakt en er lag ook nog een pas in voor de tolwegen. Hier wilden ze ons bij inlevering extra voor laten betalen. Geen fijne ervaring. Ook vonden zij dat de auto naar een ander punt gebracht moest worden terwijl dit niet op het formulier stond. Vervelend en nooit meer Dollar.
Kies het land waar u woonachtig bent
close