Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN VALENCIA

Valencia, Spanje: 120 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Valencia:
customer review star rating
52
44
8
7
7

Pagina 1 van 6

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: HANS - January 16, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Misschien vermelden bij de aanbiedingen wat het per dag kost om het eigen risico tot ?0 af te kopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Vooraf aangeven tarief afkoop eigen risico.
  • Beoordeeld door: WOUTER - January 9, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alle prima geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CLICKRENT
  • Ookhier alles prima geregeld.
  • Beoordeeld door: JAN - January 4, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • bij boeking moest eerst gecheckt worden of bestelde auto beschikbaar zou zijn, Daarna kwam bericht dat reservering was gemaakt. uiteindelijk bleek de bestelde auto er niet te zijn
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CLICKRENT
  • bestelde en bevestigde auto niet aanwezig, weinig flexibel met vervangende auto die niet vergelijkbaar was
  • Beoordeeld door: HENRI - January 2, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • AutoEurope wilde bij een gemiste vlucht niet het voucher wijzigen. Dag later ophalen nog niet meer. Geld kwijt.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Kon niet meemerken omdat AE de klant is.
  • Beoordeeld door: ED - November 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • was in orde
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • altijd extra verzekeringen proberen aan te smeren en zeggen dat verzekering bij auto europe niet goed is
  • Beoordeeld door: MARINUS - November 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid verschaffen over het verschil in brandstofbeleid (full=full0 en (full=empty) ik moest ?125,= betalen voor een volle tank diesel + administratiekosten
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • naast bovenstaande een bedrijf met goede service
  • Beoordeeld door: JOHAN - November 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd goede ervaringen gehad en de condities van de huur kwamen tot Firefly altijd overeen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ik moest 60 euro bijbetalen voor verzekering tegen schade terwijl dat inclusief was. Ook na herhaaldelijk vermelden van mijn kant dat het inclusief was, vertelde de baliemedewerkster dat dit niet zo was. Ook een persoon voor mij uit Ierland was zeer ontevreden en die werd weggestuurd om het maar met de tussenpersooon te regelen. Ronduit slecht.
  • Beoordeeld door: JACQUES - November 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Alles was prima, alleen duurde het een week voordat de borgreservering was ingetrokken. Dat is erg lang!
  • Beoordeeld door: PAUL - October 30, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben een vaste klant van jullie. Het afgelopen jaar huur ik via Auto Europe maandelijks een auto. Dat zou wel eens beloond kunnen worden met een spaarsysteem of zo. Zoiets als Air miles of korting.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: HERMAN - October 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima geregeld. Specifiek de herinneringsmail met daarin diverse bijzonderheden voordat de auto werd gehuurd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Lange wachttijd bij uitgifte van voertuig en nadien bij retournering daarvan. Personeel lijkt weinig haast te maken en betrokkenheid te tonen naar de cliënten. Daarnaast dient buiten kantoor gewacht te worden en dient een nummer 'getrokken' te worden. Mijn huurperiode lag 'buiten het seizoen' en dit gaf kennelijk al wat problemen mbt. 'drukte'. Laat staan in het hoogseizoen. Firefly heeft tevens een verhuurbalie in aankomst/vetrekhal. Daar werd ik doorgestuurd naar verhuurbalie in parkeergarage. Slechte zaak !!!
  • Beoordeeld door: LEENDERT - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Nette een vlotte afhandeling
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Correct en snelle afhandeling
  • Beoordeeld door: JOS - October 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • geschikte vergelijkingssite en prettig, dat je tot 2 dagen van te voren je boeking gratis kunt annuleren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • In Valencia de meest vlotte in- en uitcheckafhandeling tot op heden.
  • Beoordeeld door: A.C. - September 30, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ga nooit meer via een tussenpersoon een auto huren. Altijd gedoe, en veel meer bureaucratie dan rechtsstreeks bij de verhuurder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • Keddy behandelde mij -n-i-e-t- maar dat Europcare en dat deze ze perfect.
  • Beoordeeld door: ROLAND - September 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik kon geen extra verzekering afsluiten via de site voor deze autohuur.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DOLLAR
  • Ik moest voor 1 dag voor de uitbreiding van mijn verzekering een bedrag van 68,00 euro afrekenen en had geen mogelijkheid bij autoeurope om de verzekering uit te breiden tot geen no claim met super cover
  • Beoordeeld door: HUIBERT - September 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • alles is soepel verlopen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • vlotte aflevering van auto. Nagenoeg nieuwe auto.Vlotte retour inname van auto.
  • Beoordeeld door: PATIPHAN - September 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Makkelijk systeem.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • route van de airport naar het verhuurbedrijf is niet ideaal. je moet over de snelweg lopen, omdat er geen brug of oversteekplaats is.
  • Beoordeeld door: EGON - September 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • De voucher was onduidelijk in hoe exact contact op te nemen locaal...Ook afleveradres was onduidelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Wellicht duidelijker aangeven bij ophalen auto waar auto ingeleverd moet worden. We hadden een GPS gehuurd, maar zelfs daarmee konden we het adres niet vinden
  • Beoordeeld door: WILLEM - August 24, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Duidelijk op de website, prima prijs, alles inclusief staat goed aangegeven.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Aankomst prima, we hadden problemen met bagage maar uurtje later bij de balie geen probleem. Ivm datum creditcard geldig tm aug 2016 weigerde t systeem voor blokkade 70 euro (volle tank) maar is naar alle tevredenheid opgelost. Echter bij inleveren kregen we te horen dat we 40 euro moesten betalen voor het (beetje ) zand in de kofferbak want dat was toch wel lastig met schoonmaken of we moesten nog "even" naar tankstation om het zelf te doen. Gelukkig waren we op tijd maar uiteindelijk met zoeken rond t drukke vliegveld toch een drie kwartier kwijt, want 40 euro vonden we echt belachelijk. Vond dit geen goede service. We hadden nb nog bij afhalen gevraagd of de auto schoon ingeleverd moest worden, nee hoor alleen een volle tank.
  • Beoordeeld door: SIMON - August 20, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Had in eerste instantie een kleinere auto gehuurd, deze later omgeboekt naar een grotere. Dit ging allemaal goed. Kreeg alleen een week voor vertrek een mail om mijn eigen risico af te kopen, maar deze stond helaas op de eerste boeking.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - SOLMAR
  • Heel ontevreden. Bij het ophalen van de auto al. Gewoon niet leuk, en een verzekering van € 250,00 proberen aan te smeren. Had ik dit maar gedaan. Nu kreeg ik bij het retour brengen een rekening van € 300,00. Vanwege een schade onder aan de voorbumber. Ging echt nergens over. Dit voelt echt als diefstal. Kreeg de auto al mee met 15 aantekeningen op een papiertje van schades op de auto. Ik raad ook iedereen aan geen zaken te doen met deze malafide organisatie.
  • Beoordeeld door: FRANK - August 12, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • bij aanpassen van inlevertijd kan misschien duidelijker aangegeven waarom tijd na 12.00 uur niet is in te voeren (omdat er dan feitelijk een dag moet worden bijbetaald)
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
Kies het land waar u woonachtig bent
close