Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN TENERIFE

Tenerife, Spanje: 38 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Tenerife:
customer review star rating
16
14
5
1
2

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: ARJEN - April 24, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede prijs-kwaliteit
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • 1. Enorm lang wachten in de rij voor de balie. 2. Medewerker wilde heel graag extra verzekering verkopen aan ons, ze was een beetje kortaf nadat we enkele malen de optie tot extra verzekeren hadden afgeslagen. Daarna hebben we heerlijk rondgereden zonder problemen.
  • Beoordeeld door: NIENKE - December 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb jullie gebeld of ik nog extra kosten kon verwachten maar buiten de tank hebben jullie mij niet gemeld dat ik nog service kosten moest betalen voor het brandstofbeleid.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Interrent probeert je van alles aan te smeren waardoor je het gevoel hebt onderverzekerd te zijn terwijl ik bij jullie Super Cover dekking had. Vreder had ik voor de tank full/empty gekozen.Hier blijken nog serviceskosten aan verbonden te zijn. Ik dacht dat ik alles betaald had maar moest op het vliegveld nog 81,72 betalen waarvan 39,-- euro voor service kosten en de rest voor benzine. Nou dan had ik het liever zelf gedaan mede gezien de prijs van de brandstof op Tenerife.
  • Beoordeeld door: WIM - October 13, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • is oke
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • wel heel erg lang moeten wachten bij het ophalen van de auto. auto online reserveren binnen 2 minuten, auto ophalen duurt een uur!
  • Beoordeeld door: MARTIN - October 7, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Altijd telefonisch prettig contact gehad
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Alles keurig en netjes voor elkaar
  • Beoordeeld door: STEVEN - September 17, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Voorkom dat verhuurder altijd weer probeert e.e.a. extra te verkopen tegen veel te hoge prijzen. Stimuleer snelle afhandeling van verhuurder op airport. Over het algemeen duurt dat veel te lang in Europa.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - KEDDY
  • - Zeer trage afhandeling op airport - contract in het Spaans, zou Engels moeten zijn - kreeg auto die aan alle kanten was beschadigd
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 15, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Telefonische bereikbaarheid slecht. Met veel moeite en meerdere telefoonnummers proberen, uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen, sprak geen Nederlands, ook geen Engels. Dus moest ik mijn probleem in het Duits uitleggen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Ik heb geen balie van Interrent gevonden in de aankomsthal op Tenerife. Bij de balie van Europcar werd gezegd dat zij het konden afhandelen.
  • Beoordeeld door: GEORGE - September 28, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles volgens de informatie ook inderdaad uitgevoerd.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Even afwachten of zij hun belofte om een volle tank diesel te vergoeden nakomen. Heb volgens contract recht op teruggave van Euro67,42
  • Beoordeeld door: JAN - August 10, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeking helemaal prima, snel en goed verlopen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Eerste keer in meer dan 20 jaar Tenerife bij verschillende verhuurbedrijven dat ik een auto meekreeg met zo veel, weliswaar kleine schades/beschadigingen. Wel heel goed geregistreerd allemaal op het contract. Achteraf ook geen gezeur daarover gehad. Tenminste dat neem ik aan omdat de reservering op de creditcard is ingetrokken. Was verder wel een prima auto!
  • Beoordeeld door: CORNELIS - March 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima prijsstelling, goede website. Professionele dienstverlening.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Goede auto. Snelle service. Wel bij aankomst werd extra verzekering aangeboden omdat er zogezegd veel niet gedekt zou zijn onder het bij Auto Europe afgesloten contract. Dit met enige tegenzin toch maar geaccepteerd om toch volledige dekking te hebben (6 Euro per dag extra).
  • Beoordeeld door: HAAM - May 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Iets meer duidelijkheid over de auto verzekeringen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Toch nog met een extra verzekering aankomen van een x bedrag per dag, wat de auto huur een keer zo duur maakt. (Dit hebben we niet gedaan)
  • Beoordeeld door: JOHAN - April 1, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Alleen beter afstemmen met Gold Car.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Mijn enigste opmerking is dat ik via internet bij Auto Europe all in had geboekt incl verzekering. Op Tenerife bleek dat ik bij Gold Car nog eens 57 Euro voor de all Risk verzekering moest bij leggen is op zich wel redelijk alleen moet je het wel van te voren weten ik dacht n.l dat ik met die 104 euro al incl all risk verzekering had.
  • Beoordeeld door: DIK-JAN - March 31, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Alhoewel in de opmerkingen in de voucher staat dat er 85euro aan brandstof kosten worden gerekend, wordt dit niet duidelijk weergeven tijdens het boeken. Het zou mooi zijn als dit soort kosten gelijk in de prijs worden meegerekend, want dit beinvloed de uiteindelijke keuze. Dan had ik toch voor Avis gekozen in plaats van Goldcar
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • De mensen achter de balie waren niet echt vriendelijk. Ze probeerde ons ook nog een extra verzekering aan te smeren, en als de voucher niet heel goed wordt gelezen, kun je hier ook snel in trappen. Er wordt snel een blaadje voor je neus gehouden en dan moet je gelijk beslissen. Gelukkig heb ik niet de extra 55euro betaald. De 85euro is ook erg veel geld voor een vole tank. De auto die ik had heeft een 42 liter tank, de benzine prijs is 1.12euro per liter, dus totaal 47 euro. Tijdens het ophalen en inleveren was er niemand bij die de auto mee komt in specteren. Er zat bv al een behoorlijke kras op de motorkap. Alhoewel Ik hier geen problemen van heb ondervonden, is het toch niet netjes. Ik zal Goldcar niet aanraden.
  • Beoordeeld door: FEIKO - March 26, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Ondanks de gegevens op de website bleken we toch niet volledig verzekerd te zijn en moesten we 70 euro extra bijbetalen voor een volledig dekende verzekering.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Eindeloos wachten in de rij.
  • Beoordeeld door: PIETER - March 22, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • goede service snelle reactie super aanbieder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • ZEER SLECHT onvriendelijk personeel wachtrij van 20 personen 1 medewerker duurt allemaal zo lang omdat ze iedereen heel agressief een extra verzekering willen verkopen. daarna wordt je zonder vragen een upgrade op de rekening gezet. en tot slot wordt je bestolen voor een volle tank benzine voor haast de dubbele prijs van de op tenerife normale prijs aan de pomp auto onder de deuken en krassen vuil van binnen en buiten. geen opname van schade vooraf en aan het einde van de huur periode. eens en nooit meer
  • Beoordeeld door: PETRUS - March 21, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geen
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Bij inlevering van de auto moest de sluetel op de luchthabenbalie worden ingeleverd en niet op de parkeerplaats zelf, zodat geen contro0le van de auto kon plaats vinden. Wij hebben geen schade gehad, maar wie bewijst dit als er geen controle plaats vindt?
  • Beoordeeld door: JOHANNES - March 19, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima bereikbaar en informatievoorziening op adequate wijze.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • - Lange wachttijden bij de balie van Coldcar - Gegevens van de bestuurder kunnen toch vooraf door Coldcar digitaal worden worden ingevuld waardoor de snelheid van de afgifte van de auto bij de balie wordt bevorderd. - Het in rekening brengen van een volle tank benzine is niet geheel in overeenstemming met de prijs die men bij een tankstation voor een liter benzine betaalt. - Bij het terugbrengen van de auto zou men op het contract moeten aantekenen dat de auto onbeschadigd is teruggebracht..
  • Beoordeeld door: GERARDUS - March 18, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Wellicht nog meer duidelijke info over bijkomende kosten ivm verzekeringen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Werd min of meer gedwongen een volledige verzekering af te sluiten voor de huur. Dame aan de balie liet geen ruimte voor discussie of overleg ook niet bij klanten voor mij. Heb inclusief brandstof nog 149 euro bijbetaald. De auto was niet echt schoon/ Ramen van binnen waren echt niet schoon en gevaarlijk. Veel schadeplekken aan de auto en niemand aanwezig om dit te controleren.
  • Beoordeeld door: F.A. - February 20, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Met de Service tevreden maar al ik volgende keer weer bij zo'n slecht bedrijf (Goldcar) mijn auto moet halen dan probeer ik een andere tussenpersoon.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • 1.5 uur in een rij wachten op een auto . Voor iedere klant was meer dan 10 minuten nodig vooral om bij iedereen Op zeer indringende manier extra verzekering te laten afsluiten terwijl ik toch via Auto Europe volledig verzekerd was. bangmakerij Als ik Autoeurope was zou ik Goldcar hier op aanspreken.
  • Beoordeeld door: GERARDUS - February 19, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Oude car en lang wachten op de luchthaven
  • Beoordeeld door: TOMMY - February 13, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Lange wachttijd, 60 minuten, bij aankomst voor het verkrijgen van de huurauto.
Kies het land waar u woonachtig bent
close