Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN SEVILLA

Sevilla, Spanje: 44 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Sevilla:
customer review star rating
16
24
4
0
0

Pagina 1 van 3

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: GUNNAR - March 14, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Always answer question from customers via email if they want it. Your current policy is that if you send email 24 hours before pickup then you refuse to answer the inquiry back via email. Instead you tell the client to call you. I was satisfied with this kind of service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Despite that their rental prices are very competive the service they offer is not good. Firstly, what Firefly does is trying to trick their customers in taking on location a SCDW. Upsale is okay but be honest. Second, the car condition report received at pickup specifies that everything is okay with the car. You´re then self responsible to check out the car before leaving the airport. Third their rental agreement is very unclear in what is covered by the CDW. Bottom line Firefly is the cheapest car rental at Sevilla airport but due expect dented rental car, bad service and unclear rental contract. At least I won´t rent by Firefly again.
  • Beoordeeld door: MARGO2 - January 6, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • wat duidelijker uitleg over de kosten achteraf
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: THEO - November 11, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • uw rol t.o.v. de verhuurders kan duidelijker en actiever.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • ongevraagd toevoegen van aanvullende verzekering en (service)kosten is ongewenst/komt negatief over, temeer Autoeurope aanvullende verzekering NIET nodig acht en over de extra servicekosten NIETS heeft aangegeven. Schade aan auto bij ophalen niet op formulier. Bij niet instemming "dreiging" slechtere auto.
  • Beoordeeld door: MARINUS - October 28, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Strictere afspraken maken met uw partners over bij uw cliënten op te leggen extra kosten , die te vaak onvoorzien zijn, bij mij werd het zelfs "service charge" genoemd, ook moest ik veel, echt veel meer betalen voor de gevulde tank !
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Te hoge onvoorziene kosten, slechte informatie, moest ca. een half uur naar de auto zoeken,uiteindelijk kreeg ik informatie dat de auto op een andere plaats stond dan aangegeven. Ook de wachttijd was erg lang, ca. een uur voordat we geholpen werden, dus te weinig en bovendien incompetent personeel, die nauwelijks engels spreken.
  • Beoordeeld door: ALEXANDER - October 6, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Heldere service, makkelijk om te zoeken, duidelijke voorwaarden.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Werden snel geholpen, duidelijke informatie. auto was prima!
  • Beoordeeld door: GUIDO - September 18, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima aanbiedingen en duidelijke informatie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij het ophalen van de auto werden allerlei verzekeringen extra in rekening gebracht. Ik moest redelijk wat moeite doen om die weer van de rekening gehaald te laten worden, waarbij ik nogal intimiderend gewaarschuwd werd voor de risico's die ik zou lopen mijn borg (van Euro 600) kwijt te raken. Ik had echter die verzekeringen niet nodig, want ik was al dubbel verzekerd voor het "blijvend" eigen risico.
  • Beoordeeld door: JOHANNA - July 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Vriendelijk personeel ,netjes behandeld.
  • Beoordeeld door: J.J. - June 30, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • De verzekeringen zijn niet duidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ter plekke moest ik opnieuw de auto verzekeren, anders kreeg ik deze niet in gebruik.
  • Beoordeeld door: HENDRIKA - May 15, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima en heldere voorwaarden. Vol/leeg regeling niet gunstig.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Schade aan de auto is bij aanvang niet goed geïnventariseerd. We moesten de volgende dag de eventueel geconstateerde schade doorbellen!!!! We moesten afwachten wat m,en met de informatie deed.
  • Beoordeeld door: JAN - December 7, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag zou ik bij de voorwaarden ook vermeld willen zien wat de bijkomende kosten zijn t.a.v. verzekering van sleepkosten en repatriëring van de auto bij pech onderweg . Deze kosten verschillen per aanbieder en om een goed vergelijk te maken is deze info wel belangrijk. Met vriendelijke groet, Jan Meier
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Bij het ophalen van de auto kreeg ik van de medewerkster te horen dat het verstandig is om een extra verzekering te nemen voor pech onderweg en eventuele repatriëring kosten. Ik heb deze verzekering genomen en moest helaas ook aanspraak maken van deze. En moet zeggen service was geweldig.
  • Beoordeeld door: MARIA JOSE - July 29, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Onduidelijk waar je de auto moet ophalen . Heel vliegveld sevilla gezien
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Beoordeeld door: PIETER - June 20, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • De voorwaarden voor de verzekering zijn onduidelijk en spreken elkaar tegen aan de ene kant staat er dat alles via Auto Europe verzekerd is, ook glas en kapotte banden, maar aan de andere kant wordt dit ontkend.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Op de luchthaven duurde ruim 30 minuten voordat een medewerker ons kwam ophalen. We hebben vertwijfeld rondgelopen of ze wel kwamen. Daarna moesten we nog lang wachten op passagiers met vragen over Goldcar en die nieteens een auto bij Nizacars hadden gehuurd. Totaal na het verlaten van de douane ruim 1 uur voordat we op het kantoor van Niza kwamen. Er is maar 1 medewerker op de locatie. Na ontvangst van de sleutels verdween de enige medewerker van NizaCars op Sevilla om 10:45. We konden bij geconstateerde gebreken of ontbrekende functionaliteit bij niemand terecht. We waren bang dat we daar bij inleveren nog problemen mee konden verwachten (veel deuken en geen antenne), maar daar was de medewerker zeer makkelijk in.
  • Beoordeeld door: ARNOLD - June 13, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Goede website en informatie door telefonisten
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Auto was erg oud en onder de krassen. Kon all risk afkopen door 6 euro per dag te betalen. Had geen Ndere keuze omdat auto al vol beschadigingen was en een paar oude bandjes oplagen. De auto reed verder prima
  • Beoordeeld door: ROBERT JOHANNES - June 13, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Geweldig. Beste auto voor goedkoopste prijs. Al jaren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Renault clio (nieuw model) of vergelijkbaar, gehuurd. Opel Corsa 1.0 gekregen. Personeel beweerde nog dat dit een upgrade was. Dan had ik voor een goedkoper tarief wel gelijk de Opel Corsa kunnen huren.
  • Beoordeeld door: HENDRIKUS CHRISTIAAN MICHAEL - June 5, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Onze ervaring met Auto Europe zijn uitstekend. De meeste problemen ontstaan doordat veel mensen de voorwaarden niet goed lezen en daardoor voor verrassingen komen te staan. Een goede extra allrisk veerzekering terplekken is zeker aan te bevelen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Alles liep perfect..we kregen een bijna nieuwe auto. We hadden een extra allrisk verzekering terplekke afgesloten, waardoor je bij het inleveren van de auto totaal geen oponthoud hebt ivm met controleren van de auto. Na enkele dagen ontdekten we dat de sigeretten aansteker niet functioneerde (hadden we nodig voor onze tomtom). Even terug gereden en we kregen zonder problemen meteen een andere auto. Helaas kregen we een aanrijding waarbij de auto behoorlijk beschadigd werd. Politie erbij, schadeformulier ingevuld en weer terug naar Firefly. Zonder problemen of moeilijke vragen kregen we weer meteen een nieuwe auto ter beschikking omdat we de extra verzekering hadden afgesloten. Belangrijk is het goed doornemen van de voorwaarden...
  • Beoordeeld door: ROB - May 28, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • auto met lege tank inleveren en kosten van volle tank berekenen. gedateerde auto met 100.000 km . wel redelijk goedkoop en vriendelijk personeel
  • Beoordeeld door: J.C. - May 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Het is fantastisch geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Ondanks een andere auto dan gepland ,kregen we een fantastische auto. De service is prima en goed geregeld. Het ophalen en terugbrengen van de auto was geen probleem, omdat ze op tijd bij het vliegveld zijn en op tijd weer terugbrachten.
  • Beoordeeld door: JÖRG - May 25, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Het maakt soms veel verschil of je vanuit het eigen land of lokaal huurt. Voorts worden ook niet alle opties getoond. Tenslotte is de voucher niet duidelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Hebben geen kantoor in de aankomsthal van de luchthaven. Idiote regel dat de auto met een lege tank moet worden ingeleverd. Belachelijk hoog tarief voor de eerste volle tank (€ 105). Maar: een spontane, prettige upgrade.
  • Beoordeeld door: GERRIT - May 25, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed telefonisch bereikbaar,vriendelijke telefonistes
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Een auto met heel veel schades ,meer dan 103.000 km gereden,hele slechte banden met sportvelgen . Voor we naar het vliegveld vertrokken stond de rechter voorband leeg. Het noodpakketje werkte niet. Uiteindelijk na ruim een uur wachten kwam een truck met oplegger ,die ons nog net op tijd bij de salidas op het vliegveld kon afzetten. Wij hebben geleerd om zo'n auto niet meer te accepteren. Ik weet niet of ik goed gekeken heb,maar de auto moest gehaald met een shuttelbus .Wij hebben de auto dus niet terug kunnen brengen en vol kunnen tanken. Ik heb nog niet gekeken wat ze met de borg hebben gedaan. Donderdag 30 mei zijn we weer in nederland.
  • Beoordeeld door: ALEXANDER - May 25, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Wel "goedkoper" maar Goldcar lijkt niet erg betrouwbaar. Bij rebooking via AutoEurope ineens een prijsverhoging omdat wijziging niet Ontvangen was, wel in website bevestigd Operator wel vriendelijk
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Lokale afhandeling bij afhalen :slecht, lang wachten:45 minuten, onduidelijke route naar pick up punt in Sevilla. Bord in aankomsthal zou helpen. Zeer beschadigde Hyundai, verzekering" afgekoch"t; veel onzekerheid over borgsom indien geen verzekering. Bij afleveren veel minder een probleem.
Kies het land waar u woonachtig bent
close