Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN REUS

Reus, Spanje: 28 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Reus:
customer review star rating
13
10
3
1
0

Pagina 1 van 2

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: MARIJKE - December 22, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Goed, telefonisch de boeking kunnen veranderen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Een te lange rij voor de balie. Er is maarv1 persoon die kan helpen. De 1100 euro borg staat nu 4 dagen na inlevering nog gereserveerd op mijn creditcard.
  • Beoordeeld door: RONALD - September 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Op 17 september in de avonduren proberen te bellen omdat er problemen met de borg waren. Echter in de avonduren zijn jullie telefonisch niet bereikbaar. Dit is erg onhandig en onpraktisch.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Erg drukke balie met een persoon achter de balie, werkte zeer traag. Borg van creditcard is ?850,- welke ook op creditcard beschikbaar was. Echter de volle tank brandstof vermeerderd met een toeslag moest ook van dezelfde creditcard afgeschreven worden (dat dit van dezelfde creditcard moest was vooraf niet gecorrespondeerd). Dit was niet mogelijk gezien ik al andere betalingen had gedaan. Het was echter niet mogelijk om ?850,- borg te reserveren van creditcard en brandstofkosten los te betalen. Bij inleveren om 1700 uur was balie gesloten terwijl er staat genoteerd dat balie tussen 15:00-22:00 open is. Ook nog geen bevestiging van inleveren auto tot op heden en borg creditcard niet retour!
  • Beoordeeld door: YOLANDE - November 17, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik heb een auto geboekt met afkoop eigen risico (CDW, THP, ZQ) en toch krijg ik te horen bij Firefly dat ik in geval van schade een eigen risico van € 1000,00 moet betalen. Dit is dan af te dekken met een extra, ter plaatsen af te sluiten verzekering van € 15,70 per dag excl. btw. Ik heb dit maar gedaan, want ik wil geen ellende. Ik wil hierover graag duidelijke uitleg, want zo is goedkoop duurkoop.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Ik mag hopen dat ze me de waarheid vertelden over de af te sluiten extra verzekering. Ik dacht voor € 48,78 kwijt te zijn aan autohuur, maar dat werd € 48,78 plus € 67,00. Erg zuur!!
  • Beoordeeld door: MARTIEN - October 7, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer tevreden. Iedereen is zeer behulpzaam.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer vriendelijk. Als er geen extra verzekering nodig is adviseren zij ook om geen verzekering af te sluiten. Zijn zeer behulpzaam en geven een duidelijke uitleg.
  • Beoordeeld door: RAUL - August 3, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • geen opmerking naar tevredenheid.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • geen opmerkingen naar tevredenheid.
  • Beoordeeld door: MARTIN - July 1, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn autohuur i.v.m. uitstel van de reis met een dag.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • in tegenstelling tot huur verleden jaar (twee maal) ging de afhandeling snel en soepel.
  • Beoordeeld door: STEFAN - December 8, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • De online boeking en de communicatie per mail was super en duidelijk. Perfect geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • De GPS die wij ter plaatse gehuurd hebben was oud en al geruime tijd niet ge-update. Dit heeft gezorgd voor wat problemen. Raadzaam om deze te vernieuwen of in ieder geval up te daten. Wij hebben niet veel gehad aan de GPS en hebben vaak onnodige km moeten maken... Was eigenlijk zonde van mijn geld. Daarom ook niet volledig tevreden. De kwaliteit van de auto was wel perfect!
  • Beoordeeld door: J.T.L.M. - June 25, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • was goed geregeld
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • duurde erg lang voor je geholpen werd te weinig personeel
  • Beoordeeld door: GERRIT - May 28, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Over de service ben ik wel tevreden echter het is belachelijk dat er voor een tank benzine meer dan € 100 excl 21% BTw betaald moet worden terwijl de benzine of diesel € 1.30 kost. Dit is afzetterij en verhoogd de huurprijs zeker met 20%. Dit moet afgelopen zijn anders ga ik naar iemand anders.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • service is goed maar zie opmerking boven.
  • Beoordeeld door: COR - May 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • De service van Uw bedrijf was prima, de prijs van een extra verzekering en het betalen van een volle tank ter waarde van ruim 90 euro duidelijk minder. Zou in de totale prijs opgenomen moeten worden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Betalen van een volle tank is idioot, het verplicht je tot het leeg rijden en voelt niet eerlijk. Lever af met volle tank en lever in met volle tank, wel zo eerlijk!
  • Beoordeeld door: MARIA - May 23, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • jammer dat er bij tel. contact enkel een engels sprekend persoon beschikbaar was.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • goed geregeld, keurige auto.
  • Beoordeeld door: JO - March 27, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Erg tevreden; alles goed em snel geregeld.
  • Beoordeeld door: ALPHONSUS - March 26, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • meer duidelijkheid over de verzekeringen die in Spanje worden aan gepraat dat is een probleem voor vele die ik ken en jullie heb aanbeveelt . verder graag een melding van de afrekening over de brandstof.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • zie de bovenste opmerkingen
  • Beoordeeld door: MICHEL - January 8, 2013
  • Over de service van Auto Europe
  • Algemeen goede ervaring.Was nu aan het kijken voor de volgende boeking maar jullie zijn een stuk duurder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • Niks mis mee,maar er zijn vele verhuurders in spanje
  • Beoordeeld door: MAARTEN - December 11, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • prima auto
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • prima auto goede service
  • Beoordeeld door: NELLIE - November 16, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • alles is altijd prima geregeld.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Wij worden op Reus Airport altijd supergoed geholpen,zowel met het ophalen als met het inleveren van de auto. De auto's zijn altijd in nieuwstaat en er mankeert nooit iets aan. GOEDE SERVICE,NIETS AAN VERANDEREN.
  • Beoordeeld door: KATJA - October 21, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • De aangewezen verhuurder er nog eens op wijzen dat alles al in de prijs zit.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • Goldcar heeft me een extra verzekering aangepraat terwijl dat helemaal niet nodig is. Ook moest ik evt. meer betalen voor een extra bestuurder. Omdat het allemaal lang duurde en dit de eerste x was had ik er geen erg in. Niet zo'n netjes als je al alles in de prijs hebt zitten.
  • Beoordeeld door: WILHELMUS - October 11, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag offertes met echt alles inclusief wordt nog elke keer onaangenaam verrast door de extra verzekering. Inclusief is inclusief niet dan nog eens een extra verzekering erbij.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse
  • zie boven
  • Beoordeeld door: MAARTEN - October 8, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • door boeken naar advantage geen succes vorige keer naar coldcar was beter
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • auto had ongeveer 9 krassaen en deukjes op het contract vermeld en had 60000 km gereden verder geen problemen met de auto zelf
  • Beoordeeld door: CORNELIS - September 19, 2012
  • Over de service van Auto Europe
  • Benzinetank mocht vol terug, dat zouden we ook graag willen als we langer dan 3 dagen huren
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ADVANTAGE
  • We kregen upgrade opel astra, fijn!
Kies het land waar u woonachtig bent
close