Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN PALMA DE MALLORCA
Bronnen > Klantenbeoordelingen > Spanje > Palma De Mallorca

Palma De Mallorca, Spanje: 121 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Palma De Mallorca:
customer review star rating
52
36
16
10
6

Pagina 1 van 7

Resultaten tonen 1 tot 20

  • Beoordeeld door: WALTER - May 8, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • De auto was keurig in orde, echter het wachten is een drama, ruim 1,5 uur. moet toch veel sneller kunnen. Alles is van te voren bekend ! Ik zou jullie best aanbevelen echter de afhandelingstijd moet veel sneller kunnen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Auto prima in orde, Afhandelingstijd aan de balie duurt veel en veel te lang
  • Beoordeeld door: ANTOON - April 14, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik ben zeer tevreden over Auto Europe. Wat wel wat beter tot uitdrukking moet komen is het instellen van haal een brengtijden. Deze staan nu op een bepaald tijdstip en als klant lees je daar snel overheen, waardoor je mogelijk bij bv het terugbrengen een boete krijgt omdat je te laat bent, volgens de aanvraag!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - DRIVALIA
  • Bij terugbrengen geen coupon of zo dat hij is ingeleverd. Het is nu inmiddels 3 dagen geleden en de borg staat nog steeds geblokkeerd! Dat is wel heel lang!!!
  • Beoordeeld door: PAUL - March 22, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Goedkoop, goed advies en snel
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Oudere goede auto. Vol deuken. Vriendelijk personeel. Je bent gewaarschuwd maar het viel mee
  • Beoordeeld door: JOHANNES - November 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Prima overzichtelijk.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - ENTERPRISE
  • Autoverzekering erg prijzig.
  • Beoordeeld door: DIANA - November 10, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • duidelijke website, voldoende keuze
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HIPER
  • Wij hebben bij Hiper op Mallorca een auto gehuurd. De auto was een automaat (hier ook om verzocht). Echter de staat van de auto vonden wij niet geheel aan onze verwachtingen voldoen. De automaat schakelde zeer schokkend en hield fors in, de ruitenwissers waren slecht. De auto rook muf van binnen. Bij het ophalen van de auto hadden we een zeer lange wachttijd, de medewerkers van Hiper verstrekken nagenoeg geen informatie. Bij het retourneren van de auto werd er gezegd dat de auto niet volledig was afgetankt (terwijl we de auto bij het laatste tankstation aan de snelweg vlak voor Palma hadden volgetankt). We moesten extra bijtanken voor 2 euro :-(
  • Beoordeeld door: PETER - October 29, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Vlotte afhandeling.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Kritiekpunt: bij ophalen auto stond deze niet in het vaknummer op het huurcontract, dus ik heb moeten zoeken.
  • Beoordeeld door: GERARDUS - October 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Jullie blijken toch altijd weer de goedkoopste te zijn. Fijn dat er bij de boeking direct een verzekering kan worden afgesloten. Hoewel...... zie hieronder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Ondanks dat ik bij AutoEurope de meest uitgebreide verzekering had afgesloten begon men bij de balie toch weer te drammen over een eigen risico van ?950,- enz enz. Echt heel vervelend. De auto die ik meekreeg had flink wat krassen maar dat moest ik zelf gaan melden. Dat kan anders lijkt mij. Wat zou er zijn gebeurd als ik mij niet had gemeld?
  • Beoordeeld door: JELLE - October 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • I made a reservation for a SUV or 4x4 due to mountain visits which was confirmed by Auto Europe 4 weeks before departure. 4 days before leaving, the reservation was changed to a different rental company with different car categories. Therefore the offered car was became a Ford Focus. We called for support, but the issue could not me resolved. Next I send an email to Germany, where a unprofessional worker with bad English could not help. Next i tried the support center: they told me they would try to change the reservation, to no result, there were no SUV's available anymore. In the end, arriving at Mallorca: i was offered a.... SUV for an additional 15euro (for 10 days?!) So far for trying by Auto Europe... NEVER AGAIN!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • It took about one and a half hour to get our car, but were told (at the last moment) if we would pay an additional 40 euro, they could help us at the express desk? Credit card is only accepted with PIN, signature was refused. When i indicated the car was insured and i didn't need additional insurance, the rental employee became very unfriendly. The car had several scratches not indicated at the damage form, when i reported at the desk, this seemed also to be very strange and too much work. The garage worker added some additional notes, which were not registered in a computer so very open for discussion afterwards: awkward! Upon returning the car, there were no luggage carts available in the whole garage.. end of service i suppose?
  • Beoordeeld door: JENNIFER - October 6, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Good service, fortunately nothing happened so I don't know if the service would be good as well in that case.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • everything went smooth. Only long waiting time at the office when picking up the car.
  • Beoordeeld door: MICHAEL - September 21, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Auto Europe was een tussenpersoon tussen ons en de uiteindelijke autoverhuurder. Dat voelde toch niet helemaal goed toen we eenmaal op Mallorca waren. Gelukkig is alles goed gegaan.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • We hebben 2½ uur in de rij gestaan op het vliegveld voordat we aan de beurt waren om onze gehuurde auto af te kunnen halen. Dit hebben we echt nog nooit mee gemaakt. En men probeerde ons nog allerlei verzekeringen erbij te verkopen, want in de praktijk zou Auto Europe ons echt niets terug betalen als dat nodig mocht zijn volgens Record en dat zou ons zeker ? 1.200 gaan kosten. Dit was geen prettige ervaring. Wij hadden de maximale verzekering en alles afgekocht en dan krijg je dit gedoe.
  • Beoordeeld door: MARC-ETIENNE - September 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • We werden coor een simpele vraag van het kastje naar de muur gestuurd, ook werd ons niet in het Nederlands of verstaanbaar Engels aangesproken tijdens het gesprek. Een hele vervelende ervaring en een slechte service.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Doordat vliegtuig vertraging had was onze auto vergeven, we moesten daardoor een duurdere auto nemen! Ook werd ons de verzekering aangeboden want degene dien we via auto europe hadden genomen was totaal niet toereikend, heel erg vervelend! Daarbij was de service ronduit onbeschoft! Een heel erg vervelend begin van je vakantie. Record go is daarom een bedrijf waar ik nooit meer een auto zal huren.
  • Beoordeeld door: JOLANDA - August 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • nvt
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Te lange wacht tijden voor het ophalen van de auto (2x binnen een paar maanden). Meer dan een uur wachten. En bij de balie accepteren ze geen american express cards terwijl dat wel op de site van auto europe staat. Dit geeft problemen bij het ophalen van de auto. Je krijgt hem niet mee als je geen andere betaal kaart hebt voor de borg.
  • Beoordeeld door: DERK - August 19, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Zeer tevreden over de huur via Autoeurope, al jaren. Misschien betere afspraken maken met de verhuurders over het aansmeren van extra verzekeringen. Dat is ieder jaar weer een ergernis, Goldcar, Regord Go enz. Alleen Europcar niet dat is een keurige verhuurder met nette wagens.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Hele discussies over een extra verzekering van €240,- die je er bijna verplicht bij moet nemen. Geen nette auto, waar onderdelen van misten. Ik had een verhuur met vol=vol, maar wel brandstofkosten in rekening brengen, ondanks dat ik hem afgetankt ingeleverd heb. Voor mij geen Regord Go weer! Vind over het algemeen de mensen van de autoverhuurbedrijven op Mallorca onvriendelijk, ongeïnteresseerd en laks, we huren er al meer dan 10 jaar een auto. Volgens mij hebben ze niet door dat de klanten indirect hun salaris betalen. Uitzondering hierop is Europcar, nette auto's en vriendelijk personeel, maar daar betaal je ook €250 á €300 extra voor.
  • Beoordeeld door: CORNELIS - August 15, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik werd in de offerte keurig geïnformeerd over de mogelijkheden tav type auto en bijkomende verzekeringen. Zowel bij het huren van de auto in Mallorca als in La Coruna geen vervelende verrassingen. Voorafgaand aan het ophalen van de auto's ben ik keurig door Auto Europe geïnformeerd. Site is heel helder en transparant.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - HIPER
  • Een hoge beoordeling voor het personeel. In Mallorca is de organisatie Hiper slachtoffer van het eigen succes. Bij het afhalen moest ik ruim anderhalf uur op mijn auto wachten. Volgens de locatie manager is er een mogelijkheid tot het afgeven van het 'prioriteit etiket'. Deze mensen kregen aan de balie voorrang op andere klanten. Onduidelijk waar dit op gebaseerd was. Personeel werkte keihard om alle klanten met het juiste gevoel met auto weg te sturen. Keurig! Bij het inleveren gng het zeer voorspoedig en werd ik keurig en vriendelijk te woord gestaan.
  • Beoordeeld door: RONALD - August 11, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Svp nog iets beter aangeven wat de verzekeringsvoorwaarden zijn. "ZQ" e.d. weet niet iedereen. En de voucher in het Engels ipv NL. Is makkelijker bij de uiteindelijke verhuurder.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • De wachttijd aan het loket bedroeg in ons geval 2 uur! Dat kan je evt versnellen door tijdens de boeking al een "priority" aan te vragen. Als je dat aan het loket zelf doet, kost het je het dubbele, nl. €50! Zoals bij elke Spaanse verhuurder het bekende gezeur over aanvullende verzekeringen. De auto zelf was uitstekend. Inleveren was ook snel en correct.
  • Beoordeeld door: NICO - August 8, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Op de luchthaven van Plama de Mallorca werd ik door een medewerker van Goldcar/ Rodium een extra verzekering 'aangesmeerd'. Ondanks het feit dat ik me bij Auto Europe had verzekerd van super cover voor het blijvende eigen risico. Ik had natuurlijk zelf beter moeten weten en de voorwaarden van Auto Europe beter moeten lezen maar de medewerker van Goldcar/ Rodium was zeer overtuigend. Dit heeft mij € 180 extra gekost. Ik ben dus tevreden over Auto Europe (scherpe tarieven, eenvoudige reservering) maar zeer ontevreden over de verhuurder Goldcar/ Rodium op Mallorca.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RHODIUM
  • zie hierboven Ik had zelf beter moeten lezen maar men heeft me bij Goldcar/Rhodium dus /een extra verzekering van € 180 aangesmeerd. Dit ondanks mijn opmerkingen over de afgesloten verzekering van het blijvend eigen risico met super cover.
  • Beoordeeld door: RAYMOND - August 7, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • ik vind het fout dat niet duidelijk en expliciet wordt aangegeven dat de gekozen verhuurder in dit geval Centauro NIET in de terminal is gesitueerd maar dat je naar een andere locatie wordt gebracht met een shuttle
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • ik vond het vervelend dat pas op de luchthaven bleek dat zij op een andere locatie zitten. bovendien was hun ontvangstruimte te warm en niet toegerekend op zoveel mensen (high season!) de eerste auto die ik kreeg was niet schoon die heb ik ook niet geaccepteerd maar daarmee ging wel onnodig tijd verloren
  • Beoordeeld door: JEROEN - August 3, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Snel goed en online geregeld, bestel hier al meerdere jaren mijn car rentals hier.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Dame werd minder aardig wanneer extra verzekeringen niet gekocht geworden. Dat is jammer
  • Beoordeeld door: MARC - July 28, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Graag had ik willen weten waarom het handig of juist niet handig is dat ik een autoverzekering neem via auto Europe. Uiteindelijk was ik gedwongen een verzekering bij GoRecord af te sluiten om te voorkomen dat ik €950,00 borg moest betalen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - RECORD
  • Er wordt een verzekering aangeboden van €140,00. Als je die niet neemt wordt er €950,00 borg ingehouden ook al had ik een volledige verzekering van autoeurope. Daar hadden ze niets mee te maken zeiden ze. Gewoon marge verbreding dus. We kregen een kappot auto stoeltje voor ons zoontje. Er werden verder nog wat kosten in rekening gebracht en er werd ruim €50,00 voor benzine ingehouden . Voor je de auto instapt ben je al een aardig wat geld kwijt. Een weekje een auto op Mallorca voor €550,00 voor een Fort Fiesta, echt top!
  • Beoordeeld door: MARCO - July 26, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Er wordt in een mail gewaarschuwd voor lokale bedrijven die een verzekering proberen aan te smeren. Maar om alles afzet kopen kan dat via auto-europe. Aangekomen op onze bestemming bleek de extra verzekering voor de verhuurder niets waard. Ik heb inmiddels een mail gestuurd aan auto-europe, nog geen reactie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Wachttijd van 1 uur voor een auto. In drukke tijden slechts 1 balie open. Kregen "gratis" upgrade van Opel Corsa naa FIAT Doblo. Onhandig grote auto, gevraagd om gewoon de Corsa te krijgen, maar dat was niet mogelijk. Verzekering die zij aanraden was erg duur. Na het lezen van de interrent voorwaarden toch maar gedaan. Je moet betalen voor de de brandstof met een toeslag van €39 euro. Dat was bekend, maar €70 voor een tank Diesel waar maar 45 liter ingaat en een prijs van €1,15 is wel heel veel. Kortom, nooit weer
Kies het land waar u woonachtig bent
close