Kies a.u.b. het land waar u woonachtig bent.
Nederland
Taal  
Wij zoeken nu de beste aanbiedingen voor u in .
Onze prijzen zijn het wachten waard.
Autoverhuur zoekbalk

  • GEEN ANNULERINGS- EN WIJZIGINGSKOSTEN

    Blijf flexibel tot 48 uur voor autohuurbegin
  • GEEN CREDITCARDKOSTEN

    Transparante aanbiedingen en beste prijs garantie
  • AL 60 JAAR DE BESTE SERVICE

    Als partner van wereldwijd bekende autoverhuurbedrijven
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Ophaallocatie:
    Vul a.u.b. de eerste letters van de gewenste locatie in en kies uit één van de voorgegeven suggesties.
  • Ophaallocatie:
    De gewenste locatie is niet gevonden. Controleer a.u.b. uw zoekopdracht.
  • Ophaallocatie:
    Vul een ophaallocatie in.
  • Inleverlocatie:
    Vul een inleverlocatie in.
  • Datum:
    Kies a.u.b. een inleverdatum die na de ophaaldatum komt.
  • Reizen naar Oost-Europa:
    Als u naar Oost-Europa reist, bel ons dan op het gratis telefoonnummer 0800 - 022 75 47.
  • Er zijn geen corresponderende autohuuraanbieders op deze inleverlocatie. Kies alstublieft een andere ophaal- of inleverlocatie.
  • Leeftijd bestuurder:
    Vul de leeftijd van de bestuurder in.
Auto Europe werkt samen met Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
KLANTENBEOORDELINGEN MURCIA

Murcia, Spanje: 12 Beoordelingen Beschikbaar

Gemiddelde beoordeling voor Murcia:
customer review star rating
8
3
1
0
0

Pagina 1 van 1

Resultaten tonen 1 tot 12

  • Beoordeeld door: WERNER - June 19, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Alles in orde
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Perfekte service
  • Beoordeeld door: JOOST - February 1, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Werk prima
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Zeer mooie nieuwe auto, prima geholpen bij de balie
  • Beoordeeld door: JOHANNES - January 12, 2017
  • Over de service van Auto Europe
  • Ik huur al jaren via Auto-europe en dat bevalt heel goed. Voor de zomervakantie heb ik echter wel een opmerking. Deze keer wil ik 5 weken een auto huren en deze prijzen vindt ik veel te duur. Waarschijnlijk zal ik deze keer dan ook ergens anders huren.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: PETER - October 4, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • betere afspraken verhuurder
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • bij het ophalen wordt nog geprobeerd om een verzekering aan te smeren. en er wordt een bedrag van 1500,- geblokkeerd is nu nog geblokkeerd.
  • Beoordeeld door: MARCEL - August 23, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • Boeken, betalen, omboeken, bijbetalen, afhalen, gebruiken en terugbrengen ging allemaal goed.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Nog betere auto dan indicatie. Nieuw, goed onderhouden. Geen wachtrij bij loket, vriendelijk personeel
  • Beoordeeld door: MARKUS - August 1, 2016
  • Over de service van Auto Europe
  • duidelijke site en duidelijke boekingen.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • vreemd dat ik bij het ophalen pas hoor dat ik FTE moet betalen ( 30,58 euro). nooit eerder betaald. vage en geheimzinnige berekening van POM. beter bij boeken vermelden. wanneer wordt het bedrag van de volle tank terug betaald aan mij. bij goldcar na 1 dag. nu nog niks ontvangen. mvg, m. bakker.
  • Beoordeeld door: TOINE - July 31, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • geen klachten alleen jammer dat er zoveel gerekend wordt voor een volle tank!!!!!!
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - INTERRENT
  • Beoordeeld door: JOHAN - May 11, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • Had bij jullie verzekering afgesloten. Bedrijf wil ook nog verzekering afsluiten. Bij nee wordt creditcard belast en bij schade moet ik zelf bij jullie dit verhalen. Erg omslachtig . Moest kog 78 euro betalen voor volle tank. Bij teveel brandsto, wordt gedeelte gerestitueerd. Het volle bedrag is in rekening gebracht. De tank zat nog voor 1/3 vol. Dat klopt niet.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Bij balie was geen sleutel voor type voor handen. Ging men halen en bleef half uur weg. Uiteindelijk bij auto aangekomen bleek er. Twee krassen in te zitten en was er op spatbord verf weg. Dit was niet gemeld. Er was niemand om te melden. Na. Vertrek bleek er ook geen antenne te zijn. Daar kom je ook pas een dag later en 450 km verder achter. Erg slordig allemaal. Bij inleveren heb ik niemand aangetroffen. Buiten en binnen niet. Schade is niet in rekening gebracht.
  • Beoordeeld door: LAMBERTUS ADRIANUS - March 22, 2015
  • Over de service van Auto Europe
  • ALLES DUIDELIJK en ben zeer tevreden
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Alles is goed uitgelegd en zeer tevreden 1 min puntje na 7 weken moet ik de wagen omruilen, weet niet waarom en over de kosten van 100 kilometers word niet gesproken
  • Beoordeeld door: GERARD - September 2, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • duidelijkere instructies voor inleveren van de auto (nu alleen mondeling toegelicht) en Spaanstalige informatie.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • Beoordeeld door: PETRUTA - May 9, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • goed service erg behulpzaam, gauw problemen oplossen, klant vriendelijk. Top.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - FIREFLY
  • beter aangeven dat hun office in een busje op de parkeerplaats zit. Ik heb erg veel moeten zoeken tot ik ze gevonden heb.
  • Beoordeeld door: ALEX - April 22, 2014
  • Over de service van Auto Europe
  • Zoals gewoonlijk weer bij jullie geboekt, door het feit dat Ryanair nu ook op Murcia vliegt, (kleiner vliegveld) ook op deze airport een auto gereserveerd via jullie. Afhandeling is goed, leuke mail vooraf. IK vertel regelmatig als ik in de rij sta bij de rantal company dat het bij jullie goed autohuren is.
  • Over de service van het autoverhuurbedrijf ter plaatse - CENTAURO
  • Mijn ervaringen op airport Alicante bij Goldcar waren dusdanig dat ik mij meer en meer ging ergeren aan de aggresieve manier waarop men daar de huurders een extra verzekering probeert aan te smeren van circa 8.50 euro per dag. Bij Centouro ging het een stuk relaxter, een verademing! Heeft dit mss te maken met het feit dat de airport een stuk kleiner is? Paar kleine opmerkingen, het zou fijn zijn als er ergens aangegeven word waar de auto precies staat, nu moesten wij alle auto's bekijken tot wij onze auto en bijbehorend kenteken vonden. Tevens bij inleveren konden wij niemand van Centauro vinden. Heb de sleutels binnen bij de airport balie ingeleverd, waar maar 1 medewerker was die niet met mij mee kon lopen om de auto te checken op schade
Kies het land waar u woonachtig bent
close